לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אהרון ברק - שחיתות לאור היום, ומהמקפצה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
גלובל ריפורט
אורח








הודעהפורסם: שישי 10.11.06 7:52    נושא ההודעה: אהרון ברק - שחיתות לאור היום, ומהמקפצה

אהרון ברק - שחיתות לאור היום, ומהמקפצה

נושאים קשורים:

אקטיביזם שיפוטי? אהרון ברק וניצול מעמדו לקידום משפחתו באמצעות מערכת המשפט. עיתון העיר 24.5.01

כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים שלא ביושר,פרשת 17 הדירות של משפחת ברק. "נקים" 26.7.06

אהרן ברק, בתקופת כהונתו התפשטה מחלת השחיתות בקצב מפחיד,עיתון הארץ 7.3.06

ב"זכות" בנו העו"ד של אהרון ברק, נשלם על המונדיאל. "נקים" 8.6.06

ספרו של עו"ד יוסי דר, "אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק"

אהרן ברק לא היה, גם לא התיימר להיות מעולם, "דמות מופת"; זה אנחנו שעשינו ממנו מה שאיננו והתעלמנו ממה שהוא: בכיר הפוליטיקאים, אמנון אברמוביץ גלובס 12.10.06

על מעלליו של חותנו עו"ד דן כהן שברח מהארץ אחרי שנחקר במשטרה בהזהרה ועל פרשיות שחיתות קשורות בהן מעורב לכאורה אהרון ברק. גלובל רפורט 21.9.05

ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט?!, על כפל הסמכויות והמרוץ על גובה המזונות. "נקים" 7.7.06


10.11.2006 6:48



מנעמי שלטון החוק...
נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, יקבל היום תואר דוקטור של כבוד מהרבנות הרפורמית, במהלך טקס חגיגי שייערך במוזיאון ישראל. העיתוי בו הוא מקבל את התואר בעיייתי ביותר. זאת, משום שברק, שפרש לפני כמעט חודשיים, יושב עדיין בראש הרכב שאמור לפסוק בקרוב בעתירה חשובה שהגיש המרכז לפלורליזם יהודי, המהווה את הזרוע המשפטית של התנועה הרפורמית.

העתירה, שבעניינה ייאלץ צוות השופטים בראשות ברק להכריע, היא חשובה ועקרונית. על כן החליט אהרון ברק להרחיב לשבעה את הרכב השופטים שידון בה.

הדיונים בעתירה נמשכים כבר למעלה משנתיים וחצי,הם הסתיימו, ופסק הדין שיינתן בסופו של דבר צפוי לעורר סערה ציבורית.

בעתירה טוען המרכז לפלורליזם יהודי כי משפחות קונסרבטיביות, רפורמיות וחילוניות נמצאות בעדיפות "נמוכה עד אפסית" בסוגיית קבלת ילדים לא יהודים לאימוץ, אל מול המשפחות האורתודוכסיות.

אולם למעשה העתירה רחבה עוד יותר, ומהווה חלק מחתירתה של התנועה הרפורמית להשגת שוויון מלא, בכל התחומים, בין רפורמים לאורתודוכסים בישראל.

הסכמתו של ברק לקבל, דווקא בתקופה זו, פרס מאותו גוף שבעתירתו הוא אמור להכריע, מעלה תמיהות רבות. חשוב לציין כי בעתירה אחרת של המרכז לפלורליזם, הדורשת להכיר לצורך חוק השבות בגיור הלא אורתודוכסי הנערך בארץ, הוחלף ברק, שעמד בראש ההרכב, בשופט אחר, מיד כשפרש.

עיתוי הענקת התואר לברק עורר ביקורת קשה מצד התנועה להגינות שלטונית, אשר שלחה השבוע מכתב לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, בו היא קוראת לו לבטל את השתתפותו בטקס.

במכתב, עליו חתום מרדכי אייזנברג, נטען כי יש טעם לפגם שארגון "שנוי במחלוקת" מעניק תואר של כבוד לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אשר בפניו הופיעו נציגי הארגון פעמים רבות בעת שכיהן כשופט.

בנוסף, מציינים בתנועה להגינות שלטונית כי הטקס מתקיים יומיים בלבד לפני הדיון הראשון בבג"ץ ב-12 עתירות המבקשות לאשר גיורים רפורמיים וקונסרבטיביים לצורך חוק השבות, ומהווה גם דיון עקרוני בנושא מעמדם של הרפורמים במדינת ישראל.

"לא יעלה על הדעת שבחלל האולם תרחף הידיעה כי הנשיא לשעבר של בית המשפט העליון קיבל יומיים לפני כן תואר מהעותרים", אומרים בתנועה. "היענות ברק לקבל את התואר עלולה לפגוע באמון הציבור במערכת המשפט ובערכיה של המדינה היהודית".

מהתנועה הרפורמית וה-hebrew union college, המארגנים את הטקס, נמסר כי "ה-hebrew union college הינו מוסד אקדמי שאינו מעורב בפעילות משפטית, והוא בעל מסורת ארוכה של הענקת תארי כבוד לשופטים בבית המשפט העליון. חבר הנאמנים מצא את הנשיא אהרן ברק ראוי אף הוא לתואר זה, בזכות תרומתו לשלטון החוק בישראל".

עוד נאמר בהודעת התגובה כי "ברק התנה את קבלת התואר בהענקתו רק לאחר מועד פרישתו. למיטב ידיעתנו, הוא אינו צפוי לדון בעניין כלשהו הקשור בעניינה של היהדות הרפורמית או לכתוב פסק דין בעניין מסוג זה".

בעקבות הפנייה שלנו, מצאו בבית המשפט דרך מקורית להתחמק מהשערורייה שנחשפה. דוברת הנהלת בתי המשפט, רבקה אהרוני, מסרה בתגובה כי "התיק עדיין אינו בשל להחלטה ויש להניח שהנשיא לשעבר יוחלף בשופט אחר, על פי החלטת נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש".

במילים אחרות: המושחת נתפס על חם וכרגע מנסה למלט את עצמו ממקום ביצוע העבירה.

אהרון ברק סירב להגיב לדברים.

המשטרה נמנעת לעצור אותו לחקירה על קבלת שוחד כמתחייב מנסיבות הענין.


http://www.global-report.com/a.php?c=gg&a=13454381
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הארץ
אורח








הודעהפורסם: שישי 10.11.06 7:57    נושא ההודעה: אהרן ברק יקבל תואר דוקטור מתנועה שמצפה לפסיקתו

אהרן ברק יקבל תואר דוקטור מתנועה שמצפה לפסיקתו

מאת עמירם ברקת


נשיא בית המשפט העליון היוצא, השופט אהרן ברק, יקבל הבוקר תואר דוקטור לשם כבוד מטעם התנועה ליהדות מתקדמת, אף שבקרוב הוא אמור לכתוב פסק דין בעתירה שהגישה התנועה לבג"ץ. את התואר תעניק לנשיא ברק הזרוע האקדמית של התנועה - ה"היברו יוניון קולג`" - בטקס במוזיאון ישראל.

יו"ר התנועה להגינות שלטונית, מרדכי איזנברג, תקף אתמול את ברק על הסכמתו לקבל את התואר, וטען כי מדובר בקבלת טובת הנאה מצד להתדיינות משפטית. בהנהלת בתי המשפט אישרו את עובדות המקרה, אך טענו כי ברק אינו מתכוון לכתוב את פסק הדין ושככל הנראה הוא יוחלף על ידי שופט אחר לאחר שתסתיים תקופת עבודתו כשופט.

ב-14 לספטמבר סיים ברק את כהונתו כנשיא בית המשפט העליון, והוחלף על ידי השופטת דורית ביניש. על פי החוק, לשופט שפרש עומדים שלושה חודשים כדי לכתוב פסקי דין בתיקים שבהם הוא דן לפני פרישתו. אחד התיקים האלה הוא עתירה לבג"ץ שהגיש המרכז לפלורליזם יהודי - הזרוע המשפטית של התנועה ליהדות מתקדמת - נגד השירות למען הילד של משרד הרווחה. בעתירה דורש המרכז לבטל את הנוהג, שלפיו נשלחים ילדים לא-יהודים לאימוץ על ידי משפחות אורתודוקסיות בלבד.

ברק דן בעתירה הזאת בראש הרכב מורחב של שבעה שופטים. הדיון בעתירה הסתיים זה מכבר, והיא הועברה לשופטים לצורך כתיבת פסק דין. אחד מחברי ההרכב, השופט מישאל חשין, הוחלף לאחר פרישתו בשופט אדמונד לוי. ברק, לעומת זאת, עדיין מופיע כראש ההרכב בתיק.

"הארץ" ביקש לקבל את תגובתו האישית של ברק, אך נענה בשלילה. עם זאת, גורמים משפטיים ששוחחו עמו אמש אמרו כי הוא הבהיר, שאינו מתכוון לכתוב את פסק הדין עד לסיום תקופת שלושת החודשים. מהתנועה הרפורמית נמסר, כי הענקת התואר נדחתה, לפי דרישתו של ברק, עד לאחר פרישתו מנשיאות בית המשפט. בתגובה נאמר, כי "למיטב ידיעתנו ברק אינו צפוי לדון בעניין כלשהו הקשור ביהדות הרפורמית או לכתוב פסק דין". בתנועה ציינו, כי ההיברו-יוניון קולג` הוא גוף אקדמי שאינו מעורב בפעילות משפטית, וכי בעבר הוענקו תארים דומים לשופטי בית משפט עליון, שבהם הנשיא לשעבר משה לנדוי והשופטת מרים בן-פורת.

עמירם ברקת

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=786375&cont rassID=2&subContrassID=1&sbSubContrassID=0

חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 16.11.06 9:56    נושא ההודעה: הארץ: תלונה נגד אהרון ברק על קבלת שוחד


יש לברך שפרצופו האמיתי של אהרון ברק נחשף ברבים בדקה התשעים כאשר הוא עוד יושב בתיקים כשופט בית המשפט העליון


תלונה: התואר שקיבל אהרן ברק - טובת הנאה
יום חמישי, 16 בנובמבר 2006, 5:52 מאת: עמירם ברקת, הארץ


אהרן ברק. ממשיך לשפוט עוד שלושה חודשים (בוצ`צ`ו)ברק קיבל מהתנועה הרפורמית תואר דוקטור, אך עתיד לשפוט בעתירה שהגישה. הנהלת בתי המשפט: הוא יוחלף ע"י שופט אחר


התנועה להגינות שלטונית הגישה אתמול תלונה לנציבת תלונות הציבור נגד שופטים, כנגד נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק, בטענה שקיבל תואר דוקטור לשם כבוד מהתנועה הרפורמית כאשר הוא עדיין רשום בראש הרכב הדן בעתירה שהגישה התנועה.


לברק הוענק התואר ביום שישי האחרון, מטעם "ההיברו-יוניון-קולג`" - גוף אקדמי השייך לתנועה הרפורמית הבין-לאומית. ברק פרש מכס הנשיאות בספטמבר אולם על-פי החוק הוא ממשיך בעבודתו כשופט שלושה חודשים מיום הפרישה הפורמלי שבמהלכם הוא אמור לסיים דיונים משפטיים שבהם עסק.


בתנועה להגינות שלטונית טוענים כי לברק היה אסור לקבל את התואר משום שהוא רשום עדיין בראש הרכב האמור לכתוב פסק דין בעתירה לבג"ץ שהגיש המרכז לפלורליזם יהודי - הזרוע המשפטית של התנועה הרפורמית בישראל. לטענת מנכ"ל התנועה מרדכי איזנברג יש בקבלת התואר משום קבלת טובת הנאה מצד להתדיינות משפטית. הנשיא לשעבר ברק הבהיר באוזני גורמים משפטיים כי אין בכוונתו לכתוב את פסק הדין בעתירת המרכז לפלורליזם יהודי. דוברת הנהלת בתי המשפט מסרה כי השופט ברק יוחלף ככל הנראה על-ידי שופט אחר.

http://news.walla.co.il/?w=//1008825



לפרשיות השחיתות הנוספות של אהרון ברק:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=625



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך שבת 18.11.06 18:08, סך-הכל נערך פעם אחת
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שישי 17.11.06 7:13    נושא ההודעה: הרפורמים ניסו לשחד את ברק

"הרפורמים ניסו לשחד את ברק"

נגד התנועה הרפורמית הוגשה תלונה במשטרה בטענה שניסתה לשחד את השופט אהרן ברק



דפדף בחדשות
אפרת פורשר
17/11/2006 0:58


למפלג ההונאה של משטרת תל-אביב הוגשה היום תלונה נגד התנועה הרפורמית בטענה כי נתנו שוחד לנשיא בית המשפט העליון. במידה והמשטרה תמצא לנכון לחקור את התלונה, עלול הנשיא ברק להצטרף לנשיא קצב ולמצוא את עצמו מקבל גם כן זימון למשטרה.

עו"ד מרדכי ציבין הגיש היום למפלג ההונאה במשטרת תל אביב, תלונה נגד התנועה הרפורמית העולמית ונשיאה, נגד ההיברו יוניון קולג` בירושלים והדיקן של המוסד ונגד הרב יהוידע אמיר, האחראי מטעם התנועה הרפורמית על הכשרת רבנים בישראל. ציבין טוען בתלונתו, כי הם נתנו שוחד לנשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, כאשר הציעו להעניק לו תואר דוקטור של כבוד מטעם התנועה הרפורמית.
הכבוד מגיע - העיתוי מפוקפק
נשיא ביהמ``ש העליון בדימוס אהרון ברק יקבל תואר כבוד מהתנועה הרפורמית, למרות שהוא עומד בראש הרכב שופטים שיכריע בעתירה שהגישה התנועה
לכתבה המלאה

הטקס המכובד התקיים בסוף השבוע שעבר, במהלכו הוענק לברק תואר דוקטור של כבוד על שום פסיקתו המשפטית ארוכת השנים בתחום הדת והמדינה בישראל. למרות הפרסומים בכלי התקשורת על העיתוי הבעייתי, משום שברק עדיין רשום כראש הרכב השופטים שאמור לפסוק בעתירה של התנועה הרפורמית נגד מדיניות משרד הרווחה בכל הנוגע לאימוץ ילדים לא יהודים, לא חזר בו ברק מהסכמתו לקבל את הפרס.

ברק אמנם סירב להגיב לדברים, אולם מדוברות בתי המשפט נמסר עם הפרסום הקודם, כי ככל הנראה ברק יוחלף בשופט אחר, בהתאם להחלטת נשיאת בית המשפט העליון. למרות זאת, חלף שבוע מאז הפרסום והחלטה בתיק בדבר הוצאתו של ברק מההרכב טרם ניתנה.





"הסיפור נופח לחלוטין"



יש להדגיש כי פרישתו הסופית של ברק תיכנס לתוקף בעוד פחות מחודש ובתקופה זו, מאז טקס הפרישה, הוא משלים את כתיבת פסקי הדין שנותרו לו. פסק הדין בעתירה נגד משרד הרווחה לא צפוי להינתן בזמן הקרוב ולא לפני שינתן פסק דין אחר, חשוב עוד יותר, בעתירה של התנועה הרפורמית הדורשת להכיר בגיור הלא אורתודוכסי הנערך בארץ. כך שבכל מקרה, אפשר לומר באופן ודאי שברק לא יכתוב את פסק הדין בעתירה נגד משרד הרווחה.

למרות זאת, טוען ציבין כי גם אם ברק לא יהיה זה שיכתוב בסופו של דבר את פסק הדין, בתנועה הרפורמית לא ידעו על כך כאשר הציעו לו לקבל את הפרס ועל כן מדובר במתן שוחד. לדבריו: "אפשר להתפתל ולהתפלפל וללהט בתירוצים ובניסוחים ואפשר וצריך לקרוא לילד בשמו. זהו ניסיון של התנועה הרפורמית להיטיב עם הנשיא לשעבר ברק, ניסיון שלצערנו צלח. כמשפטן אני מזועזע מהסכמתו של ברק לקבל את התואר. כישראלי, אני נעלב מהצעד השקוף והבוטה כל כך של ניסיון ההטבה המובהק. התנועה הרפורמית החילה את מיטב כללי הלובינג המקובלים בארצות הברית
כלפי פקידים ונבחרים - על הבכיר בין שופטי ישראל והוא בתמימותו או שלא בתמימותו נפל בפח הזה".

הרב גלעד קריב, מהמרכז לפלורליזם יהודי (הזרוע המשפטית של התנועה הרפורמית), מסר בתגובה: "הסיפור נופח לחלוטין. ברק לא אמור לפסוק בשום עניין שקשור לתנועה הרפורמית ואשר תלוי ועומד בבג"צ. הוא קיבל את התואר לאחר פרישתו ולאחר שהודיע שהוא לא יושב בתיק. במקום לפעול לניקוי אורוות בממסד הרבני האורתודוכסי, עו"ד ציבין מעדיף להילחם בתנועה הרפורמית ולקו האש נקלע גם הנשיא ברק". הרב קריב הדגיש שההיברו יוניון קולג` הוא אמנם חלק מהתנועה הרפורמית, אך הוא מוסד אקדמי עצמאי שאינו קשור לפעילות המשפטית של התנועה.

מההיברו יוניון קולג` נמסר בתגובה: ""חבר הנאמנים של המוסד אשר יושב בארצות הברית, הוא שקבע שברק ראוי לפרס והוא זה שהעניק לו אותו. חבר הנאמנים לא ידע על העתירה והוא נהג בהתאם למסורת של שנים, בהם מעניקים לשופטי העליון תארים במהלך טקס הסמכה של רבנים".

הנשיא ברק סירב להגיב גם הפעם.


http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/506/602.html


חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שישי 24.11.06 8:47    נושא ההודעה: בייניש הוציאה את ברק מההרכב

בייניש הוציאה את ברק מההרכב

נשיא העליון לשעבר לא ייקח חלק בעתירתה של התנועה הרפורמית, שעלולה להוות ניגוד עניינים



דפדף בחדשות
אפרת פורשר
22/11/2006 17:13


נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, הוציאה את הנשיא בדימוס, אהרון ברק, מהרכב השופטים שדן בעתירה של התנועה הרפורמית נגד השירות למען הילד. בכך מסתיים פרק אחד בטענות שהועלו כלפי הנשיא ברק, שהסכים לקבל מהתנועה הרפורמית תואר דוקטור של כבוד, למרות שהוא עדיין רשום כמי שיושב בעתירה ולמרות שפרישתו הסופית טרם הסתיימה.

הנשיא ברק אמנם פרש באמצע ספטמבר, אולם בהתאם לנוהל הקיים, הוא אמור להמשיך בשלושת החודשים שלאחר פרישתו בהשלמת פסקי הדין שנותרו לו, כך שפרישתו הסופית תהיה למעשה באמצע דצמבר.
`הרפורמים ניסו לשחד את ברק`
נגד התנועה הרפורמית הוגשה תלונה במשטרה בטענה שניסתה לשחד את השופט אהרן ברק
לכתבה המלאה



לפני כשבועיים נערך טקס מכובד שבו הוענק לו תואר דוקטור של כבוד, מטעם ה`hebrew union college`, מוסד אקדמי בירושלים אשר מזוהה עם התנועה הרפורמית העולמית.

על הסכמתו לקבל את הפרס נמתחה ביקורת חריפה, בשל העיתוי בו ניתן התואר. זאת משום שברק עדיין היה רשום כמי שעומד בראש הרכב השופטים, שאמור להכריע בעתירה של התנועה הרפורמית נגד השירות למען הילד. בעתירה זו נטען שהשירות למען הילד מפלה זוגות רפורמים ומונע מהם לאמץ ילדים לא יהודיים שאמורים לעבור גיור.

מרדכי אייזנברג, יו"ר התנועה להגינות שלטונית, מיהר לשלוח מכתב לנשיא ברק ובו דרשו ממנו להודיע על כך שאינו מתכוון לקבל את הפרס. בהנהלת בתי המשפט טענו, לעומת זאת, כי פסק הדין לא צפוי להינתן עד לפרישתו הסופית של ברק. זאת משום שהתיק עדיין אינו בשל להכרעה וכי "יש להניח שהנשיא יוחלף בשופט אחר, בהתאם להחלטת הנשיאה". למרות זאת, טענו בתנועה להגינות שלטונית כי מדובר במראית עין בעייתית ואפילו אם ברק לא יכריע בתיק, אין זה ראוי שיקבל פרס, בעוד הוא עדיין רשום כמי שעומד בראש ההרכב.





הפרס התקבל, התלונה הוגשה



ברק קיבל לבסוף את הפרס,
ובסוף השבוע שעבר אף הוגשה למשטרה תלונה, על ידי עו"ד מרדכי ציבין, שטען כי בכך שהעניקה לו את התואר, נתנה התנועה הרפורמית שוחד לברק. במקביל, הגישה התנועה להגינות שלטונית תלונה לנציבת תלונות השופטים, בטענה כי בהסכימו לקבל את הפרס, עבר ברק על כללי האתיקה.

תלונה זו נמצאת עדיין בבירור בנציבות, אך בתנועה הרפורמית הדגישו כי ברק נתן הסכמתו לקבלת הפרס לאחר שהיה לו ברור שהוא אינו שופט עוד בתיק, ואף ציינו כי לתנועה הרפורמית לא היה קשר להחלטה לתת את הפרס לברק. ההחלטה, אמרו, התקבלה על ידי חבר הנאמנים של המוסד `hebrew union college` שיושב בארצות הברית, ולא ידע על העתירות של התנועה הרפורמית המתנהלות בבג"ץ. לדברי התנועה הרפורמית, מדובר במוסד אקדמי עצמאי שאינו קשור לפעילותם המשפטית.

אולי הביקורת עשתה את שלה, אך בכל מקרה פרסמה אמש בייניש החלטה רשמית להוציא את ברק מהרכב השופטים המורחב. את מקומו תתפוס השופטת מרים נאור. כצפוי, בייניש אינה מתייחסת כלל בהחלטתה לביקורת שנמתחה על ברק והיא שבה ומציינת שההחלפה מתבצעת עקב פרישתו של ברק מבית המשפט העליון, ובשל העובדה שלא צפוי להינתן פסק דין בעתירה בזמן הקרוב. בין היתר, הסיבה לכך היא שקודם לכן אמור להינתן פסק דין בעתירה אחרת של התנועה הרפורמית, אשר עוסקת בהכרה בגיור הלא-אורתודוכסי בארץ. רק לאחר שבג"ץ יכריע בסוגייה זו, הוא יתפנה להכריע בסוגייה השנייה.

עו"ד ציבין מסר בתגובה כי "החלטת השופטת מוכיחה, שוב, כי התלונה במשטרה בגין חשד למתן שוחד לשופט ברק, מסתמכת על ראיות ועל נתונים ברורים". בנוסף אמר ציבין: "אפשר להתפתל ולהתפלפל, וללהט בתירוצים ובניסוחים, ואפשר וצריך לקרוא לילד בשמו. זהו ניסיון של התנועה הרפורמית להיטיב עם הנשיא לשעבר ברק, ניסיון שלצערנו צלח. כמשפטן, אני עדיין מזועזע מהסכמתו של ברק לקבל את התואר, וכישראלי, אני עדיין נעלב מהצעד השקוף והבוטה כל כך של ניסיון ההטבה המובהק".



http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/508/902.html

חזרה למעלה

פנחס
אורח








הודעהפורסם: רביעי 21.02.07 22:23    נושא ההודעה: בקשה גדולה למנהל האתר

נא לא לכנות את הרבייס הרפורמים בתואר רב.
זה ביזוי תלמידי חכמים לכנות מחללי שבת בפרהסיא אוכלי חזיר לתאווה ובועלי נידות בשם רב
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

יוסף אגמון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 24.08.08 8:10    נושא ההודעה: רשימת 18 הבתים של אהרון ברק וב'ב

רשימת 18 הבתים של אהרון ברק וב'ב, בנוסף למישפטנים חשודים נוספים

---------------------------------------------------------------------- ----------

בעקבות פניות הולכות וגוברות של אנשים שהחמיצו את הפירסום הראשון שלי באתר זה, עם רשימת 17 הבתים של אהרון ברק וב'ב...

ובעקבות פירסומים רבים שבוצעו גם נגד השופטת טובה סיוון שנתפסה עם עובדות המחשידות אותה באירגון מראש של תוצאות כינוס נכסים עבור חברתה - השופטת רוטשילד, שרכשה בתים אלה במחירים זולים מאד באמצעות בעלה...
בנוסף לנזיפה (במקום שיפוט והענשה כחוק...!)שקיבלה השופטת טובה סיוון
מנשיא ביהמ'ש העליון - אהרון ברק שקיבל עוד עובדות פליליות נגדה ושותפיה...

ובעקבות פירסומים נוספים לגבי חברים נוספים בכנופית המשפטנים ושותפיהם, שכוללת גם את: העבריין עו'ד עמי בורוכוב, החשוד עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד יוסי מנדלסון, החשודים עוה'ד צבי קצף ושותפתו אילנית, עוה'ד יוסף גרוס מנתניה ושותפתו לשעבר זיכרמן, עו'ד יוס, עו'ד נימרוד עובדיה, עו'ד הוס,
עו'ד גל אלפרון ועוד שופטים, מישפטנים ושותפיהם...

להלן פעם נוספת, רשימת 18 הבתים של אהרון ברק וב'ב בהתחלה
ורשימות בתים בבעלות מישפטנים חשודים נוספים:

ברק אהרון ורעייתו אלישבע:
1) רח' נילי 17, ירושלים
2) רח' האצל 15, ירושלים
3) רח' נילי 16, ירושלים

בתם - תמר ברק:
4) רח' בנימין מטודלה 25 , ירושלים
5) רח' ארלוזורוב 16, ירושלים
6) רח' פינס 32, ירושלים
7) רח' פושקין 20, ירושלים
שדרות רוטשילד 106, תל אביב
9) רח' נילי 16-ב', ירושלים

בתם- מיכל (קרייטנר) ברק:
10) רח' רשב'א 26, ירושלים
11) רח' מנדלשטרם 5, תל אביב
12) רח' נילי 16 א', ירושלים

בנם - אבנר (ישראל) ברק:
13) רח' 3403/22, תל אביב
14) רח' הרב הרצוג 5, תל אביב
16) רחק בוסתנאי 23, תל אביב

בתם -אסתר ברק:
17) רח' מצדה 14 , תל אביב
1 רח' מלצ'ט 1, תל אביב
--------------------------------------------------------

העבריין-עו'ד עמי בורוכוב:
1) רח' עיר שמש 32, תל אביב
2) רח' דב הוז 7, תל אביב
3) בית בכפר בן נון
4) בית בבית יהושע - מגוריו
5) בית ברובע האמנים צפת
6) בית הרוס בראש פינה
ועוד...
-------------------------------------------------------
השופטת טובה סיוון:
רח' ז' בחשוון 29, רמת השרון - מגוריה
רח' ששת הימים 54, רמת השרון
רח' קפלן 3, תל אביב
רח' בן יהודה 104, תל אביב
ועוד...
---------------------------------------------------------
עו'ד זרח רוזנבלום בנימין:
רח' פטאי יוסף 12, תל אביב
רח' שד' מסריק 1, תל אביב
רח' בורוכוב 13, תל אביב - מגוריו
ועוד...

--------------------------------------------------------
רשימ
חזרה למעלה

בייניש מונעת כליאת ברק
אורח








הודעהפורסם: חמישי 28.08.08 16:04    נושא ההודעה: אהרון ברק חשוד בתיכנון התרגיל נגד רמון, לבחירת חברתו - דורית בייניש...

עם פשעים כאלה, רק במדמנת היהודים- אהרון ברק ושותפיו עדיין לא בכלא
חזרה למעלה

אסון למדינה
אורח








הודעהפורסם: רביעי 10.09.08 22:25    נושא ההודעה: פרידמן ואולמרט מפחדים לפעול נגד אהרון ברק וכנופיתו

אהרון ברק וכנופיתו הרסו לנו את המדינה
חזרה למעלה

חשדי
אורח








הודעהפורסם: ראשון 21.09.08 0:52    נושא ההודעה: התנהלות לא ברורה של משטרת רחובות

לפני כשלושה חודשים פניתי למשטרה בבקשה לסיוע כנגד בעל דירה שאילץ אותי
לצאת מהדירה שהשכרתי ממנו בכח ע"י ניתוק חשמל,מים,נעילת שערים בחצר הבית וריתוכם,נעילת כל פתחי הבית(חלונות ודלתות),חשד לגניבת ציוד מהבית,והרס מוחלט של כל הציוד בבית.
חוקרים מטעם משטרת רחובות הגיעו לבית צילמו את כל הנזכים המוזכרים לעי"ל
כמוכן בתוך מתחם הבית ישנו מפעל המשמש לפרנסתי וגם הוא נסגר בפני.
אשתי וילדי נאלצו לעבור למקום מגורים אחר בעיר אחרת כמו כן היה עלינו לרכוש מחדש את כל תכולת הבית.
הועצת המשפטית של רחובות דפנה ינוביץ בחודש הראשון החליטה כי ישנה פלישה טרייה, ונתנה סיוע, אך לאחר כשבועיים רותכו השערים בשנית ולא יכולתי להכנס
לבית. פניתי שוב למשטרה ועד היום לא ניתן לי כל סיוע.
במהלך כל תקופה זו פניתי למשטרת רחובות לכל גורם אפשרי בבקשה לסיוע
ורק ביום שלישי האחרו בתאריך:16.9.08
הצלחתי לדבר עם מפקד משטרת רחובות:יוסי בכר
נאמר לי כי הנושא עדין בטיפול,
לשאלתי:מדוע לא ניתן לי סיוע בשנית אים בתחילת המקרה נפסק כי מגיע לי הסיוע
תגובתו:נוספו פרטים נוספים למקרה .
בזמנים אילו אין באפשרותי להכנס לבית, למפעל
ובכל זאת עדין לא נראה באופק כי מסתמן הפתרון מצד משטרת רחובות.
יש לציין שיש לי עו"ד המטפל בנושא,
עקב מקרה זה החליט עורך דיני לפנות לבג"צ,
היות ומ שטרת רחובות נותנת את התחושה שנושא זה נמצא בטיפול אנו מעקבים את הפניה, עלי לציין כי הן העו"ד והן הפניה לבג"צ כרוכות בהוצאה כספית גבוה
שעקב המקרה אינה נמצאת באפשרותי.
אני מקווה שבפניתי זו אקבל הכוונה או סיוע במקרה זה היביא להתיעלותהחקירה
יש לציין כי ביום רביעי האחרון בתאריך17.9.08 ראיתי כי הוכנס דייר חדש לדירה,
וזאת למרות שישנה אופציה לזכותי לעוד כ-ארבע שנים.
עלי לציין כי ישנה בי הרגשה כי אדם החסר בממון נמנעת ממנו הזכות לצדק.[/b]
חזרה למעלה

ברק למשפט העם!
אורח








הודעהפורסם: שבת 01.11.08 19:33    נושא ההודעה: אסור לוותר לאחד מהורסי ישראל הגדולים - אהרון ברק

מערכת המשפט לא תישפוט אותו עקב מניעים זרים: עליהו לבצע נגדו
משפט-עם וענישה בהתאם.
חזרה למעלה

לא יאומן !
אורח








הודעהפורסם: ראשון 16.11.08 1:15    נושא ההודעה: לא יאומן !!!!!!!!!!!!!!!!!

מפחיד UT Evil or Very Mad
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

אהרון ברק הרס את המערכת!
אורח








הודעהפורסם: שני 23.02.09 7:14    נושא ההודעה: הציבור צריך למצות אתו את הדין!

מערכת המשפט היא המקור לשחיתות ואהרון ברק אחראי למצב הזה,
עקב חשדות אישיים נגדו ושותפיו לעבירות פליליות, כדי להתעשר מאד
תוך ניצול נואל של תפקידו ומעמדו...!

היות והוא דאג שמערכת המשפט תמשיך להתנהל על ידי חבריו, שלא
יאפשרו להעמידו לחקירה, משפט והענשה כחוק, הציבור חייב לעשות זאת
במקום מערכת המשפט המושחתת !!!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group