לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
התארגנות למחאה ארצית נגד השחיתות בדרישה להתפטרות האחראים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: רביעי 21.02.07 20:24    נושא ההודעה: התארגנות למחאה ארצית נגד השחיתות בדרישה להתפטרות האחראים












התארגנות למחאה ארצית נגד השחיתות בדרישה להתפטרות האחראים

click to enlarge

קריאה לדגל,


מתארגנים עכשיו, אזרחים מכל שכבות העם ללא הבדל מין דת וגזע, שמאל וימין דתיים וחילוניים.
נשאיר בצד את חילוקי הדעות שלנו עד אחרי שנשוב להיות מדינה דמוקרטית.

אנחנו יוצאים בסיסמא:


מזוז בייניש אולמרט, רימיתם או נכשלתם במאבק בשחיתות, לא משנה במיידי, קחו אחריות ותתפטרו !!


אנו מציעים לכל אזרח מספר דרכים להירתם למאבק.

1. להדפיס את הכרוז הזה (לערוך ולשנות כל אחד על פי תפיסתו) ולהדביק אותו על הדלת ו/או על השמשה האחורית של האוטו (רצוי למטה ובצד שלא יפריע לנהיגה).במידה ואין ברשותכם תוכנת וורד מתאימה נא לעיין כאן: http://www.nakim.org/mechaa.htm

2. לשלוח לחברים באימייל קישור לעמוד זה ולבקש מהם להצטרף למאבק.

3. לחתום על העצומה נגד השחיתות ולהצטרף ל-נקים

4. לגייס כספים להדפסת כרוזים מדבקות וכו`, נקים אינו עמותה בשלב זה אלא התארגנות ספונטנית באמצעות האינטרנט להיאבק בשחיתות, כל אחד מוזמן ליצור עימנו קשר על מנת לקבל סיוע מאיתנו בהדפסת כרוזים באופן עצמאי ותשלום ישירות לבעלי המקצוע.

5. לבעלי אתרים, פרסום הבנר הבא של `נקים` באתר שלכם,
click to enlarge צרו עימנו קשר במקרה הצורך.


6. כל דרך חוקית שתמצאו לנכון.

בברכה

הצוות של `נקים`


_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

אורח









הודעהפורסם: חמישי 22.02.07 19:51    נושא ההודעה: ADD AHARON BARAK to this clique

MAZUZ was covering up for AHARON BARAK too, after HE and CHENDAR closed the POLICE-Karadi`s claims with FACTS against JUDICIAL that PRE-ARRANGE the results in our courts, to buy FORECLOSURE HOUSES for VERY, VERY LOW PRICES...and protect each other ILLEGALLY in our Judicial system by MIS-USING the *-B Family Law that allows Public Workers to CHEAT and Lie in order to achive the best of the children...:CORRUPTION ! l

AHARON BARAK with 17 HOUSES... was CAUGHT protecting Judicial that belong to the above clique AGAINST ALL FACTS AND PROOFS IN THE COURTS FILES...! l
OTHER JUDGES that were CAUGHT acting against their case facts, admited that they`ve followed the CLIQUE ORDERS : Just like an ORGENIZED CRIME...!!! l

HAIM, Please add AHARON BARAK to this triangle suspects and CONGRATULATIOS for choosing the ONLY WAY to act against the Israeli Corruption: PUBLIC DEMONSTRATIONS NOW

Yossi Agmon
חזרה למעלה

פנחס
אורח








הודעהפורסם: שלישי 27.02.07 22:06    נושא ההודעה: בשום מקום בעולם ובשום תקופה בהיסטוריה

לא ויתרה אוליגרכיה על שלטונה בעצמה.
רק כח, וממש כח של העם, רק הוא יוריד אותם
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

אורח









הודעהפורסם: שישי 02.03.07 20:19    נושא ההודעה: DEMONSTRATIONS or the END of Israel

We are STUPID more than any other nation, by NOT demonstrating against the CORRUPT JUDICIAL and POLITICIANS that END the state of Israel

Who said that the Jews are wise
חזרה למעלה

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: רביעי 14.03.07 19:08    נושא ההודעה: חכ איתן:מדוע בייניש מוגנת? האם בייניש היא האתרוג החדש?

כ"ד אדר תשס"ז, 14 מרץ 07
מוגנת? השופטת בייניש, האם בייניש היא האתרוג החדש?
ח"כ איתן קובל על התעלמות התקשורת מנתונים חמורים שפרסם המבקר על התנהלות נשיאת ביהמ"ש העליון ומשובם לכוכבי פרשת העמותות לפוליטיקה
שמעון כהן


אז מי הוא ה"אתרוג" התקשורתי החדש. בשיחה עם חבר הכנסת מיכאל איתן, יו"ר ועדת החוקה של הכנסת בעבר, עולה כי על תואר ה`אתרוג` מתמודד ראש הממשלה אהוד אולמרט מול נשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש.

בראשית השבוע העביר חבר הנסת איתן הודעה לתקשורת העוסקת בקביעת הוועדה לביקורת המדינה של הכנסת שקבעה שנשיאת בית המשפט העליון דורית בייניש אחראית באופן מיניסטריאלי למחדלים המבוצעים תחת שיפוטה, אך למעט אתר חדשותי אחד, העדיפו כלל כלי התקשורת בישראל להתעלם מתפוח האדמה התקשורתי הלוהט שהונח בידיהם. "כולנו יודעים שאם היה מדובר בביקורת על מישהו מהימין כולם היו כבר חוגגים עם כותרות, אבל כשמדובר בשופטת בייניש כולם שותקים, מתעלמים".

חבר הכנסת איתן מוסיף ומחריף את הנתונים המרשיעים מבחינתה של השופטת בייניש כשהוא מספר שהוועדה דרשה מהשופטת תשובות לשאלות שהוצגו בפניה, אך זו סירבה להגיב.

המדובר הוא בנתונים שעלו מדוח מבקר המדינה ומהם התבררו ליקויים להם אחראית השופטת בייניש כשכיהנה בתפקיד יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה -17. המבקר קבע בדו"ח שפרסם שעל השופטת מוטלת אחריות מיניסטריאלית לליקויים חמורים ומהותיים בסדרי מינהל של הועדה ובהתנהלות שיש בה סטייה מהחוק.

בהודעתו לעיתונים ציטט איתן את האמור בדו"ח ולפיו הליקויים המדוברים "עלו לאוצר המדינה מיליוני שקלים (עמ´ 66 לדוח), ותיקונם יש בו כדי להביא לעמידה בדרישות לחוקיות, לייעול, לחיסכון ולהגברת השוויון והשקיפות".

לדבריו סירבה השופטת בייניש להופיע בפני ועדת ביקורת המדינה ולהתייחס לאחריותה לממצאי הביקורת הקשיים בטענה שמדובר בהפרדת רשויות מחייב שינוי בחוק שלפיו שופטי ביהמ"ש העליון בוחרים את יו"ר ועדת הבחירות המרכזית מבין שורותיהם. על דבריה אלה אומר איתן: "אם השופטים רוצים ג´ובים נוספים בעת כהונתם כשופטי ביהמ"ש העליון עליהם לשאת גם באחריות. לא ייתכן שגורם כלשהו המופקד על מערכת מנהלית כמו ועדת הבחירות המרכזית, שמעסיקה עשרות אלפי אנשים ותקציבה בשנת הבחירות כ- 200 מיליון שקלים לא יהיה חייב הסבר לציבור כאשר מתגלים מעשים חמורים של סטייה מהחוק ומכללי המינהל התקינים שעולים לציבור מיליוני שקלים".

כאמור, למרות הנתונים התמוהים ביותר הנוגעים לנושאת המשרה הרמה ביותר בדרג המשפטי, העדיפו כלל כלי התקשורת (כאמור, למעט אתר אינטרנט אחד) להתייחס לדברים. חבר הכנסת איתן מבקר בחריפות את ההתנהלות ה"אתרוגית" הזו של התקשורת שמעדיפה להעלים מעין הציבור מידע קשה הנוגע לכאורה לשופטת בייניש.

עם זאת, כאמור, חבר הכנסת איתן אינו נתקל בפעם הראשונה בתופעה. אנו משוחחים עימו על השתיקה הרועמת בה מקבלת התקשורת את שובם בזה אחר זה של "מוגנים תקשורתית" נוספים, הלא הם כוכבי פרשת `העמותות` של אהוד ברק. כידוע בשבועות האחרונים שבה וחוזרת התקשורת ומציינת את ברק עצמו כמועמד ראוי לתפקיד שר הביטחון במקום עמיר פרץ. זאת לבד מהתייצבותו של שר הרווחה יצחק, בוז`י, הרצוג, בצמרת מפלגת העבודה ללא כל התקוממות ציבורית נגד המשך כהונתו הציבורית של מי שהוגדר על ידי מבקר המדינה הקודם כמי שעמד בראשה של מערכת ששמה למרמס את החוק הישראלי. להרצוג וברק הצטרף בחודשים האחרונים קודקוד נוסף מאותה פרשת עמותות וזהו יועצו החדש של ראש הממשלה אהוד אולמרט, טל זילברשטיין שנחשד בהעברת סכומי כסף רבים בחשאי ובניגוד לחוק במסגרת ניהול עמותות ברק.

חבר הכנסת איתן נסער לנוכח האדישות התקשורתית, "טל זילברשטיין הוצא בעור שיניו מהאישום המשפטי. זה היה רק בגלל ששמר על זכות השתיקה. הקדשתי בפרשה הזו מאות שעות עבודה. שי לי פרוטוקולים עבי כרס שמספרים מה קרה שם. יש לי עדות של עוזר שמספר איך הוא קיבל מטל זילברשטיין מאה אלף דולר במזומן לתשלום. יש כאן מצב שבו ארבעה עשר בני אדם חברו יחדיו כדי להשתיק את הפרשה. אבל בכל פעם שאני מעלה את העניין אומרים לי ש`זה כבר מת.. עוד פעם מיקי יספר לנו על טל זילברשטיין...` ובאמת, מה לי להתעסק בזילברשטיין, יועץ בסך הכול, כשאני מדבר עכשיו על עו"ד אורי מסר וההתנהלות העכשווית של ראש הממשלה עצמו".

עם זאת איתן אינו מופתע כשהוא רואה את זילברשטיין מוצב כיועץ לראש הממשלה אולמרט. "דווקא מתאים לזילברשטיין להיות לצידו של אולמרט. הוא יוכל לייעץ לו איך לשמור על זכות השתיקה ולצאת מהפלונטרים שהוא מצוי בהם...".


ועל כל הפרשיות הללו אותם מלווה ח"כ איתן ומבקש לפרסם ולהתריע מכסה לדאבונו שמיכת השתיקה התקשורתית הכוללת. אתרוגים כבר אמרנו?


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/160451

חזרה למעלה

דה מרקר
אורח








הודעהפורסם: ראשון 18.03.07 12:15    נושא ההודעה: לקרוא ולא להאמין

לקרוא ולא להאמין

10:12 | 18.3.2007 ענת רואה


תגיות: קלאבמרקט, נאמנים, שכר טרחה, ורדה אלשיך




מאת ענת רואה וכרמל בן-צור


החלטת השופטת ורדה אלשיך להגדיל את שכר הטרחה של נאמני קלאבמרקט נמסרה ביום חמישי בשעות הצהריים, בעיצומה של השביתה בבית המשפט. כתוצאה מכך, למדו כל הצדדים, למעט הכנ"ר, על קיומה של ההחלטה מפניית TheMarker שנועדה לקבל את תגובתם.

קשה לתאר את התדהמה שאחזה בעורכי הדין המעורבים בתיק למשמע ומקרא החלטתה של אלשיך. אחד מעורכי הדין אמר כי הוא "סמור". אחר אמר כי "בית המשפט השתגע". תדהמה זו מקורה בסתירות בין החלטתה המקורית של אלשיך לבין החלטתה הנוכחית המתקנת את הטעות שנפלה בהחלטה המקורית.


וכך כתבה אלשיך בהחלטתה המקורית: "השיקולים והדינים שנסקרו בהחלטה זו, מובילים אותי להחליט כי שכר הטרחה הראוי יעמוד על 19.75 מיליון שקל, בצירוף מע"מ". אלשיך מוסיפה ומדגישה כי סכום זה "כולל את המקדמה (בסך 4 מיליון שקל - ע.ר. וכ.ב.), אשר תנוכה מהסכום שכבר שולמה לנאמנים, ואינו כולל את אגרת הכונס הרשמי ואת שכר טרחת היועצים המשפטיים".

אלא שבהחלטתה ה"מתקנת טעות" מתהפכות היוצרות כך ששכר הטרחה של הנאמנים אינו מסתכם ב-19.7 מיליון שקל, כשלסכום זה יש להוסיף את אגרת הכנ"ר ושכר היועצים המשפטיים, אלא הוא מסתכם לפתע ב-31.75 מיליון שקל, כאשר מסכום זה יש לנכות את אגרת ההשגחה של הכנ"ר ואת שכר היועצים המשפטיים.

דרך החישוב השונה אינה סמנטית בלבד, אלא היא בעלת משמעות אדירה על שכר הטרחה של הנאמנים, ומשליכה גם על הערעור המתנהל בבית המשפט העליון בבקשת הנושים להפחית את אגרת הכנ"ר. כך, אם בעבר ניתן היה לחשוב שהצלחה בערעור זה תביא לכך שסכום האגרה ש"ישוחרר" ישוב לקופת הפירוק ויחולק לנושים - הרי שכעת, לנוכח החלטתה החדשה של אלשיך, אם יצליחו הנושים בערעור שהגישו, לא הם ייהנו מהכסף אלא הנאמנים שיגרפו את הסכומים לכיסם.

בהחלטתה המקורית התייחסה אלשיך לאגרת ההשגחה הגבוהה - 20% משכר הטרחה - וכתבה כי "ספק גדול אם ראוי כי המדינה תיטול ?מס חדלות פרעון` בשיעור קבוע ובלא סייגים - פעולה אשר באה בסופו של יום על חשבון הנושים".

בהחלטה המתוקנת לעומת זאת אלשיך קובעת כי אם ערכאת הערעור תבטל את אגרת ההשגחה, הרי שהסכומים לא יחזרו לקופת הפירוק לצורך חלוקה לנושים, אלא הם יתווספו לשכר הטרחה של הנאמנים.

נקודה נוספת נוגעת לעצם בקשת הכנ"ר, שטען כי קיבל סכומי יתר וברצונו להחזיר אותם - ולא לקופת הפירוק, אלא לנאמנים עצמם. בקשת הכנ"ר הוגשה באופן עצמאי ובלא מעורבות הנאמנים, אלא שממידע שהגיע לידי TheMarker עולה כי לאחר מתן החלטתה של אלשיך, פנה עו"ד שלמה נס לנושים ולבנקים וביקש מהם להסכים ל"תיקון טעות" בהחלטה, דבר שהיה מביא להגדלת שכר טרחתו. עוד סיפרו מקורות כי פנייתו של נס יצרה מתיחות בינו לבין רו"ח גבי טרבלסי, שהסתייג מהגשת בקשה כזו.

הנושים והבנקים סירבו להסכים, ואמרו לנס כי אם זו טעות הוא יכול להגיש בעצמו בקשה לתיקונה, בלא לקבל את הסכמתם. עו"ד נס לא הגיש בסופו של דבר כל בקשה מטעמו. מי שעשה כן היה הכנ"ר שהגיש את בקשתו לאחר שחלף המועד להגשת בקשות לתיקון טעות.

בהחלטתה מאשרת השופטת אלשיך כי בקשת הכנ"ר אינה עומדת בקריטריונים לתיקון טעות סופר או טעות אריתמטית. "בנסיבות העניין אין עסקינן לא בזאת ואף לא בזאת: עניין לנו... בשאלה משפטית, כאשר אם נפלה טעות בהחלטתי הראשונה הרי שאין עסקינן אלא בטעות משפטית, אשר המקום לדון בה, לכאורה, הינו ערכאת הערעור", כתבה אלשיך, ובכל זאת החליטה לדון בעצמה בבקשה.

הנימוק שמציגה אלשיך הוא כי הבנקים ממילא לא נפגעים מההחלטה. עם זאת, היא מציינת כי להחלטתה עשויה להיות השלכה על הבנקים: זאת במצב שבו הערעור שהגישו יתקבל במלואו ואגרת ההשגחה של הכנ"ר תבוטל לחלוטין, כך שהסכום שיחזיר הכנ"ר יהיה קטן יותר. על כך היא משיבה באומרה כי "אלא שבמלוא הכבוד הראוי, אין באמור לעיל כדי להוות נימוק אשר ימנע מהכנ"ר להעביר מקצת דמי אגרת ההשגחה אשר לשיטתו נגבו ביתר אל הנאמנים". זאת לנוכח שני נימוקים: העובדה שכל עוד החלטתה המקורית לא בוטלה על ידי ביהמ"ש העליון - היא תקפה; וכן כי ממילא ביטול אגרת הכנ"ר יביא להעברת הסכום לנאמנים ולא לבנקים. מסקנה שנייה זו, כאמור, עולה בראשונה רק מההחלטה השנייה.

אלשיך מסיימת את דבריה בכך שהיא שבה ומותחת ביקורת על הבנקים שהתנגדו לשכר טרחת הנאמנים. לדבריה, הבנקים קיבלו דיווידנד גבוה וספק בעיניה אם המערכה המשפטית שנקטו בה מוצדקת, נוכח העובדה כי הבנקים עצמם הודו שהנאמנים "עשו עבודה הראויה לכל שבח".



anatr@haaretz.co.il


http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070318_838 843
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: ראשון 06.05.07 0:09    נושא ההודעה: הסטודנטים מקימים צבא: צבא הפגנה לישראל

ט"ז אייר תשס"ז, 04 מאי 07
הסטודנטים מקימים צבא: צבא הפגנה לישראל


הסטודנטים מחריפים את המאבק ולא מתרגשים מאיומי ראשי המוסדות האקדמים. בימים אלו החליטו להקים צבא בהנהגת הסטודנטים צבא אזרחים אקטיביסטים מכל רחבי הארץ.

לטענתם, יהיה זה צבא שילחם ברחובות בנשק הדמוקרטיה להחלפת רה"מ הכושל המסרב לפנות את מקומו. "צבא זה ימשיך גם לאחר המבצע הנוכחי להילחם עבור עוולות חברתיות ואי צדק במדינה", הם אומרים.

בימים הקרובים יצא קמפיין רחב לגיוס לוחמי העם להקמת הצבא.


http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/183670
חזרה למעלה

ד`ר יובל ברנדש
אורח








הודעהפורסם: ראשון 06.05.07 0:15    נושא ההודעה: כשל המחאה ככשל השלטון

כשל המחאה ככשל השלטון


מארגני ההפגנה תובעים את התפטרותם של אהוד אולמרט ועמיר פרץ, אך משאירים את האולמרטיזם והפרצניקיות על כנם



מאת: ד"ר יובל ברנדשטטר ועדת וינוגרד פורומים Nfc




רשימות קודמות

אמריקה, סוריה ישראל
אולמרט ישרוד
הסטודנטים נדהמים
שחרור עזה, כיבוש עזה
תופעת הדוברים




את המאמר הזה כתבתי לפני ההפגנה. לא נעים לטפוח על שכם עצמי, או להעיד על עיסתי, אך כל מילה יצאה אמת.
תנועת המחאה נגד כישלון הממשלה הנוכחית בהנהגה מחטיאה את המטרה. מרוב מיאוס וגועל מן הפוליטיקאים החליטו המארגנים לעקר את ההפגנה מתוכן. מארגני ההפגנה תובעים את התפטרותם של אהוד אולמרט ועמיר פרץ, אך משאירים את האולמרטיזם והפרצניקיות על כנם.

ההפגנה היא כולה לצורך עיסוי התחושות האישיות הקשות של כל אחת מקבוצות המחאה ללא ניתוח הגיוני של הסיבות לכשלון. כאשר אין ניתוח הגיוני, אין מסקנות הגיוניות, והכשל המערכתי נשאר על כנו. ההפגנה דורשת לסלק מן הבמה הפוליטית את האנשים שהבטיחו התכנסות, ומצאו מלחמה שאותה לא יכלו לנצח. המפגינים לא דורשים לקיחת אחריות אישית מכל אלו שהתוו את הדרך אל הכישלון, אנשי ההתכנסות וההינתקות למיניהם. הם אינם נותנים פתחון פה לאלו אשר מציעים צעדים ממשיים לביצור ביטחון ישראל, ומציעים את הבמה לאלו שכשלו בכל פעם שעלו אל הבמה להכתיב מסר מנותק מן המציאות.

לכן אני אל ההפגנה הזו לא אבוא. הכשל שלה להביא לשינוי אמיתי, לניצחון אמיתי, לאיחוד העם, להרתעת האויב, מובנה מסדר היום שלה. כאשר יזמינו דוקטורים לפתרונות, ולא דוקטורים לאחיזת עיניים, אז אבוא לכיכר העיר בבירת ישראל ירושלים.


http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-21894-00.html?tag=23-43-07
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: שלישי 08.05.07 12:05    נושא ההודעה: כל מי שמעוניין לסייע בהפלת ממשלת הזדון



<hanni69>
כל מי שמעוניין לסייע בהפלת ממשלת הזדון
ערב טוב
במסגרת היוזמה למחאה כלל ארצית בצמתים כנגד ממשלת אולמרט הכושלת והמקרטעת, יצאנו ונמשיך לצאת מידי שבוע ביום שישי בין בשעות 12.00-14.00 להמחאה שצוברת תאוצה.

כל מי שמעוניין לסייע ולתת יד מוזמן ליצור עימי קשר ולתאם באיזו צומת יגיע במידה וזקוקים לשילוט וסטיקרים נא להתקשר 052-8506366

תודה לכולם חני
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

הארץ
אורח








הודעהפורסם: רביעי 09.05.07 21:32    נושא ההודעה: סטודנטים הפגינו בתל אביב,אוהלי מחאה הוקמו בירושלים ובבאר שבע

עדכון אחרון - 22:02 09/05/07


הסטודנטים מתכננים לקיים מחר צעדה לבית רה"מ

מאת תמרה טראובמן ומיכל גרינברג

סטודנטים הפגינו בתל אביב, אוהלי מחאה הוקמו בירושלים ובבאר שבע; נתק בין הצדדים במו"מ מאז דחיית הצעת הממשלה




הפגנת הסטודנטים בבאר שבע, אתמול

תצלום: אלברטו דנקברג


עוד בנושא

המאבק עובר לידי הסטודנטים עצמם


הסטודנטים השובתים מתכוונים להחריף את מאבקם נגד הממשלה. היום היו כמה הפגנות של מאות סטודנטים בתל אביב, ירושלים ובאר שבע, ומחר מתכננים סטודנטים להגיע מכל הארץ לירושלים, ולקיים צעדה מהכניסה לעיר עד לבית ראש הממשלה אהוד אולמרט, שם ייערכו לשהייה ממושכת.

מאז שהסטודנטים דחו את הצעת הפשרה של הממשלה ביום שני, לא חלו התפתחויות במו"מ, ולמעשה חל נתק בין הצדדים. השביתה נמשכת, והסטודנטים אף מתכוונים להחריף את המאבק.

בתל אביב, נכנסו היום כמה עשרות סטודנטים לקניון רמת אביב. הם נכנסו בקבוצות קטנות כדי לא לעורר חשד, ובתוך הקניון לבשו חולצות אדומות, הפגינו ותלו כרזות עם הכיתוב "אין השכלה אין מדינה". לאורך רחוב המלך ג`ורג` בתל אביב צעדו היום עשרות סטודנטים מפגינים לעבר כיכר רבין.

בירושלים, הוקם הבוקר מאהל מחאה בקמפוס הר הצופים באוניברסיטה העברית. בבאר שבע, הקימו מאות סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון מאהל מחאה מול קריית הממשלה. שניים מהסטודנטים פתחו בשביתת רעב, והיתר נמנעו מכך בינתיים, אך איימו כי יחלו בשביתת רעב ביום ראון אם עד אז לא ייענו דרישותיהם.

אחד הסטודנטים הסביר את כוונת בניית מאהל המחאה: "משמעות המאבק היא פה, עבור תושבי הפריפריה. הם אלו שצריכים שכר לימוד נמוך. לכן, אנו קוראים לסטודנטים לבוא לפה". הסטודנטים הזמינו למקום חברי כנסת, ובשעות הערב ערכו הופעה עם המוסיקאים דויד פרץ ואיתי בלטר, שנרתמו לקידום המאבק.

השביתה נמשכה למרות חילוקי הדעות

הדי הוויכוחים שעורר הסכם הפשרה שהציעה לשכת ראש הממשלה לסטודנטים ניכרו אתמול היטב בקמפוסים. ואולם השביתה נמשכה, למרות חילוקי הדעות שהתגלעו בין הסטודנטים ואזהרת ראשי האוניברסיטאות, כי לימודיו של סטודנט שלא יחזור עלולים להיפגע. ארגון הסטודנטים בישראל (המייצג את המכללות) דחה את ההסכם. לדברי יו"ר הארגון, איתי ברדה, ההסכם "מקריב את הדורות הבאים של הסטודנטים". גם בהתאחדות הסטודנטים הארצית התקבלה אתמול לפנות בוקר החלטה דומה, לאחר ויכוח קשה. היו"ר, איתי שונשיין, ואחרים התנגדו להסכם, ואילו נציגי אגודות הסטודנטים של האוניבסיטאות העברית, הטכניון, בר אילן, בן גוריון וחיפה תמכו בו.

יו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות, פרופ` משה קוה, הבהיר אתמול בראיון לרשת ב` כי הוועד לא איים לבטל את הסמסטר, אלא שאם תימשך השביתה שהחלה לפני 28 ימים - הסמסטר יתבטל מעצמו בשביל סטודנטים שלא יגיעו ללימודים.

במכללה האקדמית תל אביב-יפו החליטה אגודת הסטודנטים לחזור ללימודים, אך הסטודנטים לא איפשרו אתמול את קיומם, ועשרות מהם יצאו להפגין בתל אביב. עשרות סטודנטים הפגינו גם בצומת בית ליד.


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=857522&contra ssID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0
חזרה למעלה

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שישי 11.05.07 10:34    נושא ההודעה: מאות סטודנטים התעמתו אמש עם מאות שוטרים מול מעון ראש הממשלה

כ"ג אייר תשס"ז, 11 מאי 07


תמונות הפגנת הסטודנטים
צילום: אגודת הסטו` ת"א





עוד במדור
רן ארז: הממשלה הזו לא מתעשתת
פרסי קרן וולף תשס"ז יוענקו בכנסת
הרבנים מתמודדים עם סכנת האינטרנט
משרד החינוך נערך לאירועי ה-40 לירושלים
פרסום ראשון: 10/05/07, 22:25
מהומות בהפגנת הסטודנטים בירושלים
מאות סטודנטים התעמתו עם מאות שוטרים מול מעון ראש הממשלה בירושלים. הסטודנטים דווחו לערוץ 7 כי השוטרים היכו אותם. עשרות נעצרו.


מאות סטודנטים התעמתו אמש עם מאות שוטרים מול מעון ראש הממשלה בירושלים. הסטודנטים המוחים על ועדת שוחט החלו בצעדה אחרי הצהריים מהכניסה לירושלים ועד בית ראש הממשלה.

בדרך הם נתקלו בכוחות משטרה שחסמו את האזור, הסטודנטים ניסו לפרוץ את המחסום ואז החלו העימותים. הסטודנטים שנאמר להם כי אולמרט לא בביתו פרצו מחסומים והמשיכו לצומת אגרון, משם למרכז העיר, הם חסמו את התנועה ברחוב יפו, באזור כיכר ציון ונחלת שבעה.

הסטודנטים דיווחו לערוץ 7 כי השוטרים היכו אותם ופרשים ניסו לעצור בעדם. במהלך הפינוי נפצעו קל שני סטודנטים ושני שוטרים ונעצרו עשרות מפגינים.

לפני כשבועיים נפצעו מס` סטודנטים מאלימות של שוטרים בהפגנה בתל אביב. איתי שונשיין סיפר אז לערוץ 7 "כשסיימנו את ההפגנה, סטודנטים רבים פרצו לכביש והמטרה שלנו היתה להרגיע אותם ולהוביל אותם בתהלוכה מסודרת לכיכר רבין אבל כשהגענו לרחוב אבן גבירול עמדו שם יס"מניקים והמראות היו קשים", סיפר שונשיין "ראינו בחורות מוטלות על הכביש עם פגיעות ראש, סטודנטים נדחפו לתוך שמשות של מכוניות ואוטובוסים, זה היה פשוט מחריד. בנות ונשים קיבלו שם מכות, חיילים ששירתו את המדינה קיבלו אגרופים בעיטות וקללות. זה היה פשוט לא נורמלי".

"אני חושב שאיך שהם התנהגו אתמול זו בושה וחרפה. משטרת ישראל צריכה לעשות עכשיו חשבון נפש גדול ולראות מה עושים הלאה. המאבק הזה הוא מאבק עקרוני ולגיטימי והם לא הבחינו אתמול בין מנהיגי המאבק שיכלו לנסות ולהרגיע את הרוחות לבין אלה שניסו ללבות את היצרים", הוסיף שונשיין



http://www.inn.co.il/News/News.aspx/162329
חזרה למעלה

לסלק המושחתים מהמדינה
אורח








הודעהפורסם: ראשון 02.12.07 4:52    נושא ההודעה: מערכת המשפט מרמה אותנו, עלינו לקחת החוק לידינו

רק אם נבצע הענישה למושחתים בעצמנו, יש סיכוי לניקוי השחיתות מהמדינהֱ

האיכפתניקים Evil or Very Mad
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הגדלי





הצטרף: 20 מרץ 2008
הודעות: 19
יישוב: עין-שמר


הודעהפורסם: חמישי 20.03.08 19:08    נושא ההודעה:

קל ופשוט - הצטרפתי- אנא צרפוני לשימה נגד ה"מאפיה" לכאורה בבימ"ש בישראל.
_________________
כשם שמי שנוטל הרואין החל בעישון סיגריות, כך הגונב מ"קופה קטנה"- יגיע לשוד והעלמת מס גדולים.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ כתובת AIM MSN Messenger

צברית





הצטרף: 16 מאי 2006
הודעות: 40


הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 0:23    נושא ההודעה: חבל שהרעיון לא צבר תאוצה

חיים, הרעיון היה נפלא, לפחות חלקים ממנו.

אני הייתי מאמצת באנר כדי לצרף לאתר שלי, הבעיה שהבאנר שאתה מציע מאד גדול.

האם ויתרת על הרעיון ? מה באמת בדבר מפגש של הכותבים כדי לגבש דרכי פעולה נגד השחיתות השלטונית ?
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 2:39    נושא ההודעה: צברית בפסח אני בירושלים, ניתן אולי להפגש שם

צברית בפסח אני בירושלים, ניתן אולי להפגש שם, תרימי טלפון
לגבי הבנר נסי את הבנר הזה

click to enlarge
הוא קטן קומפקטי ומעורר סקרנות.
בברכה
חיים


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

צברית





הצטרף: 16 מאי 2006
הודעות: 40


הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 2:56    נושא ההודעה: טלפאתיה

חשבתי להתקשר אליך מיד בתחילת השבוע הבא להציע לך להפגש. הקדמת אותי.

חיים, אני אתקשר ובע"ה נתאם פגישה. חול המועד הוא זמן טוב גם בשבילי.

לגבי הבאנר, אני אחשוב, יש לי תוכנה גראפית, צריך לחשוב על הסמל שידגיש היטב את המסר שלך, שלנו. אולי נעלה את זה לשיחה כשניפגש.

זה הזמן לאחל לך ולכל בני ישראל - חג שמח !
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

מתי ההפגנה?
אורח








הודעהפורסם: ראשון 02.11.08 6:08    נושא ההודעה: אנחנו הפחדניםת הרחמנים והטיפשים ביותר בעולם...!

גונבים, מרמים, פושעים והורגים בנו ממניעים זרים ואנו פוחדים להפגין
ולעלות על בריקדות...
חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שישי 29.07.11 11:33    נושא ההודעה: "המאבק הוא על תנאי המחייה"

צעדה בת"א: "המאבק הוא על תנאי המחייה"
כמאה מפגינים ובהם מובילי מאבק הדלק והקוטג' יצאו לצעדה מרחבת מוזיאון ת"א לעבר בית מאיר דיזנגוף. הם חסמו בדרך צומת מרכזית
נתיב נחמני | 29/7/2011 11:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: מחאת הדיור,מחאת הקוטג',מחירי הדלק
יממה לפני העצרות הגדולות שיתקיימו בשש ערים שונות ברחבי הארץ בו זמנית, יצאה לדרך הבוקר (ו') בתל אביב צעדת מחאה נוספת נגד יוקר המחייה בישראל. בין הצועדים, כמאה במספר, נמנים חלק ממובילי מאבק הדלק והקוטג'.

מפגינים ברחבת מוזיאון תל אביב , הבוקר
מפגינים ברחבת מוזיאון תל אביב , הבוקר צילום: יוסי אלוני
"זה כבר מזמן לא מאבק של דיור, דלק, קוטג' או כל דבר אחר, זאת מחאה על תנאי המחייה הירודים בארץ", אמר זאב גראואר ממובילי מחאת הדלק. "קשה להגיד שהרבה אנשים במדינה על סף רעב, אבל לא צריך להגיע לרעב בשביל שמצבנו יהיה גרוע".

"אנחנו חיים בחברה מתקדמת ומשכילה, אבל אנשים במעמד הביניים עובדים לעיתים יותר מ-12 שעות ביום ובקושי סוגרים את החודש", הוסיף גראואר. "לא יתכן שבמדינה מתקדמת בן אדם עם השכלה, שמרוויח מעל הממוצע, ייאלץ לחשוב פעמיים לפני כל שקל שהוא מוציא בסופר, ולחיות במינוס תמידי ומהלוואה להלוואה".

עשרות שוטרים חסמו את הכבישים במסלול הצועדים. במהלך הצעידה חסמו המפגינים את צומת הרחובות שאול המלך ואבן גבירול וקראו קריאות נגד שר האוצר יובל שטייניץ וראש הממשלה
בנימין נתניהו.

בין היתר, דורשים המפגינים משר האוצר להוריד את המס הגבוה על הדלק, הוצאה משמעותית שלדבריהם כל אדם ללא קשר למקום מגוריו מתקשה לקצץ בה.


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/265/103.html?hp=1&cat=402&loc=3
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

אורח









הודעהפורסם: שישי 29.07.11 20:27    נושא ההודעה: ההורים הגרושים מצטרפים למחאה החברתית. צעדת הורים גרושים לקידום שינוי חברתי לטובת ילדינו

ההורים הגרושים מצטרפים למחאה החברתית. צעדת הורים גרושים לקידום שינוי חברתי לטובת ילדינו.
אל:


הודעה לעיתונות:

אנו, ההורים הגרושים, רוצים לקדם
שינוי חברתי למען ילדינו:


בואו הצטרפו למחאה החברתית.



אנו מזמינים את כולם, אמהות, אבות וילדיהם לצעדה שאנו מארגנים לקידום שינוי חברתי למען ילדינו.



מתי ?



יום ראשון,31.07.2011 בשעה 18:30 שדרות רוטשילד 142 פינת מרמורק, תל אביב.



1. אחריות הורית משותפת של שני ההורים (לא עוד אחריות/משמורת רק לאמא) כדי שגם האב יהיה חייב לקחת חלק באחריות ההורית.



2. ביטול כל ההגדרות ההוריות המפלות בין הורים גרושים, "הורה משמורן", "הסדרי ראייה" "אם חד הורית", והפסקת התחרות הנוראה על תואר ה"הורה המועדף".



3. טיפול מיידי במגפת תלונות השווא שהפכו לכלי נפוץ ומכוער בקרב הורים גרושים.


4. קביעת נוסחה שקופה וברורה לחישוב סכומי המזונות, שיקבעו בהתאם למשכורות ההורים ולחלוקת זמני השהות של הילדים אצל כל אחד מהוריו.


בברכה,


רותי דניאל וגיא רוה

"הורות משותפת = טובת הילד".
קבוצת הפייסבוק שלנו.
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group