לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בנימין נתניהו,לבנימין נתניהו פרופיל קלאסי של סוכן אמריקאי אשר נשתל בשלטון הישראלי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שישי 18.12.09 10:57    נושא ההודעה: בנימין נתניהו,לבנימין נתניהו פרופיל קלאסי של סוכן אמריקאי אשר נשתל בשלטון הישראלי

בנימין נתניהו, מהווה לכאורה פרופיל קלאסי של סוכן אמריקאי אשר נשתל בשלטון הישראלי ואשר ראוי כי המדינה תחשוף בהקדם את מהותו, להלן הנימוקים לכך,



להבקעת מיסוך התקשורת בכל הנוגע לרצח יצחק רבין ז"ל נודה לגולשים, הסבורים כי העובדות המתוארות מטה חשובות להפצה, להעביר קישור במייל לרשימת תפוצה שלכם.
בתודה הצוות של נקים
Smile


נושאים קשורים:
ראיון עם ג'יון פרקינס איש סי.איי.איי לשעבר המתאר כצד מחסלת ארה"ב ראשי ממשלה שלא סרים למרותה.

בקשה לפתוח בחקירה נגד המעורבים בשב"כ על רצח וקשירת קשר לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל

סרט של נקים על רצח ראש הממשלה יצחק רבין

רצח רה"מ יצחק רבין ז"ל המניעים השיטה והתשובות המתבקשות לגבי זהות הרוצחים.

בנימין נתניהו פרופיל קלאסי של סוכן אמריקאי אשר נשתל בשלטון הישראלי



בנימין נתניהו עבר חלק נכבד מילדותו בארה"ב וכן למד שם אחרי שירותו הצבאי.
במסגרת לימודיו האקדמאים בארצות הברית הנ"ל היה מעורב בפעילות פרו ישראלית, החשד הוא כי הוא גויס בתקופה זו ע"י שרותי הביון האמריקאים לחדור לגופים הפרו ישראלים הפועלים בארה"ב.

נתניהו שינה את שמו לבן ניתאי, זכה לחשיפה באמצעי התקשורת והחל להצטייר כפעיל מרכזי למען ישראל בארה"ב כיאה לכל סוכן המכבד את שמו.

בקישור כאן ניתן לראות את נתניהו תחת שמו בן ניתאי מככב בטלויזיה כנגד הקמת מדינה פלסטינית:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=268093

לקראת סוף לימודיו החל נתניהו לעבוד עבור "בוסטון קונסלטינג גרופ" (Boston Consulting Group) חברת ייעוץ בינלאומית המובילה בארה"ב. ה-CIA עושה שימוש נרחב בחברות מסוג זה לצורך מתן כיסוי לסוכנים שלה כיועצים כלכליים הפרוסים ברחבי העולם, ראה בין היתר הספר "וידוי של מתנקש כלכלי" (Confessions of an Economic Hit Man) של ג'ון פרקינס (John Perkins).

באופן טבעי חברות אלה הופכות גם למקום עבודה לסוכנים בדימוס אחרי עזיבתם את ה-CIA.
בעניין זה ראה באתר החברה דבריה של עובדת ב-BCG על עבודתה עם סוכני CIA לשעבר בחברה.
http://philadelphia.bcg.com/meet_us/leaders/default.aspx#tcm6432045

Teaming with talented BCG colleagues is one of the most satisfying experiences I have had.Jing
Principal, Philadelphia

Coming from an academic environment, I have high standards for co-workers. At BCG, I have been continuously amazed by the colleagues I work with. Their background experiences range from ex-CIA agent, to ex-professional juggler, to ex-astrophysicist. Together, we form exceptional teams that not only deliver high quality, innovative ideas, but also make working together tremendous

עבודתו של נתניהו בחברה הנ"ל מצביעה לכאורה כי הנ"ל עבר הכשרה לקראת שליחתו למשימה מחוץ לארה"ב.

בשנת 1976 אחיו יונתן נתניהו נהרג במבצע אנטבה והפך לגיבור לאומי, היתה זו הזדמנות לנתניהו (ולמפעיליו לכאורה) כי נתניהו ישוב לארץ ויגלוש על גלי התהילה ואהדה לאחיו ז"ל להוביל הפעם לא ארגונים פרו ישראלים קטנים אלא את הפוליטיקה הישראלית בכללותה, וכך עשה.

בשנת 1977 שב בנימין נתניהו לישראל והקים מכון על שם אחיו בעניין הטרור הבינלאומי. ניתן רק לדמיין מהיכן הגיעו הכספים והקשרים להקמת המכון ואכן מהר מאוד הפך המכון של נתניהו לשם דבר להבנת הטרור הבינלאומי, הוא ארגן כנסים והרצאות בהן הופיעו לא פחות מאשר הצמרת הבטחונית והפוליטית של ארה"ב וביניהם סגן נשיא ארה"ב וראש הCIA לשעבר ג'ורג בוש , ג'ורג' שולץ ראש ה-STATE DEPARTMENT ואף ראש ה-CIA, החשד הוא כי הופעתם של נכבדים אלה בכנסים של נתניהו לא היתה לחינם וכי הכוונה היתה לתת דחיפה מקסימלית לנ"ל בפעילותו הציבורית. יודגש כי ג'ורג' בוש האב היה ראש ה- CIA בשנים 1975-1976 התקופה הסמוכה לכאורה לגיוסו של נתניהו לשורות ה-CIA.

לא עבר זמן רב עד אשר הפיתיון נבלע על ידי משה ארנס אשר קידם את נתניהו לכהן כציר ישראל בוושינגטון. מכאן דרכו של נתניהו היתה סלולה כשגריר באו"ם ולאחר מכן בכניסה לליכוד והשתלטות על המפלגה.

עת נבחר לראש ממשלה ב-1996 דהר נתניהו אחרי עראפת והמדיניות האמריקאית במזרח התיכון כפי שאף ראש ממשלה מהימין לא העז לעשות לפניו.
ח"כ דליה איציק העלתה על דוכן הכנסת את החשדות נגד נתניהו כי הוא סוכן CIA והזכירה את השמות הרבים תחת מספר זהותו בארה"ב.
ראה בסוף כתבות בנדון באנגלית מהג'רוזסלם פוסט ואחרים.


בגין חוסר הוכחות מספיקות הפרשה דעכה ונשכחה כמעט מהתודעה הלאומית.

נתניהו היווה עבור האמריקאים פריצת הסכר של הליכוד אשר חסם את מימוש מדיניותם במזרח התיכון.
נתניהו התקדם להסכמי וואי והיה שתי אצבעות מלחתום על הסכם כולל לנסיגה ישראלית לקווי 67 בהתאם לתכתיבים האמריקאים והבטחותיהם לסעודים.
בעניין זה ראוי לקרא את המאמר של הח"מ על רצח רבין והמניעים לכאורה של האמריקאים בתכנון הרצח:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=268029
בעניין זה גם ראוי להיזכר כי נתניהו לא עשה דבר אחרי עלייתו לשלטון לברר את החשדות על מעורבות השב"כ וגורם חוץ ברצח רבין, התנהלותו תואמת את החשדות הכבדים כי ארה"ב עמדה מאחורי הרצח וכי נתניהו נמנע לחשוף את מעורבותה.

נתניהו לא הצליח להוביל את תוכניות ה- STATE DEPARTMENT (משרד החוץ האמריקאי) עד תום וסולק בבושת פנים מהשלטון על ידי מפלגות הימין.

אך לא היה בכך לסיים את הקריארה הפוליטית של נתניהו (עבור מפעיליו לכאורה), הפוליטיקה הישראלית רוויה בדוגמאות של ראשי ממשלה שכשלו וחזרו שוב ושוב לשלטון.
נתניהו יצא להתשלמות התעשרות מהירה כמיטב מסורת ה-CIA להעברת כספים כביכול לגיטימית למושתלים מטעמה בצמרות שלטונות זרים.

נתניהו אשר היה לטענתו בלי גרוש אחרי עזיבתו את כס ראש הממשלה יצא למסע הרצאות בכל רחבי ארה"ב בהן התעשר ביותר וגייס את הכספים הדרושים לחזרתו לפוליטיקה ולבניית וילה בקיסריה.
הזרמת כספים בדרך זו לפוליטיקאים הינה דרך בטוחה לעבור את הביקורות של העיתונות ושל משרדי מבקר המדינה למינם.
גורמים מטעם מעבירים "תרומות" לאוניברסיטאות בתנאי סמוי כי חלק מכספים אלה ישמשו למימון הרצאות של הפוליטיקאי אשר דרוש לשחד.
כך הכין נתניהו בשקט את התשתית הכלכלית לחזרתו לשלטון, במקרה של אהוד ברק התעשרותו הפתאומית עברה דרך מיסוך של חברת ייעוץ בה הנ"ל התעשר בזמן קצר, פרשה עליה לא נרחיב כאן אך כל אחד מוזמן לדמיין מדוע מנחם בגין או יצחק שמיר או יצחק רבין לעומתם לא התעשרו במיליונים אחרי עזיבתם את כס ראש הממשלה.

לסיכום מכל האמור לעיל עולה חשד כבד ביותר כי נתניהו הפך את מדינת ישראל למדינה דרום אמריקאית הנשלטת על ידי האמריקאים.

חשוב להבין עבור האמריקאים מדינת ישראל הינה לא יותר מאשר קלף מיקוח ומטבע לסחר עם העולם הערבי ובעיקר מדינות המפרץ, בהתאם לא תהיה לארה"ב בעיה כלשהי לסחור באינרטסים האסטרטגים של מדינת ישראל ואף להביא להשמדתה כל עוד התמורה המתקבלת מהעולם הערבי שווה את התוצאה וכל עוד הדבר מתיישב עם תפיסת העולם הפוליטית של האמריקאים באותה עת.

מעבר לתאור לעיל בקורות חייו, יובהר כי גם אישיותו של נתניהו תואמת את הפרופיל של סוכן זר, חוסר אמינותו, יכולתו לאמר דבר והיפוכו באופן מאוד משכנע הרקורד הצבאי שלו וההופעה החיצונית שלו הופכים אותו לסוכן אידאלי.

מהאמור לעיל עולה חשד כבד כי בנימין נתניהו הצטרף לכאורה לשורה הארוכה של בוגדים אשר המיטו אסון על עם ישראל וביניהם פלביוס יוספוס רודלף קסטנר, טדי קולק ואחרים.

בברכה
חיים יטיב
WWW.NAKIM.ORG











LIAT COLLINS
Jerusalem Post
07-04-1996
THE question of Prime Minister Binyamin Netanyahu's past was raised in the Knesset by three MKs yesterday, all of whom promised they did not wish to launch a personal attack on him. On Tuesday, Knesset Speaker Dan Tichon removed a motion on the subject from the agenda saying the phrasing of its title "Who are you, Binyamin Netanyahu?" was insulting. Dalia Itzik (Labor), who filed Tuesday's motion, refiled it with the name "The publications about Binyamin Netanyahu." The result was the few MKs present heard all about the newspaper reports, but were left no wiser about Netanyahu's identity during the years he spent in the US.



Steve Leibowitz
Jerusalem Post
08-02-1996
THE suspicions surrounding Prime Minister Binyamin Netanyahu's US Social Security number are still, to a large degree, unresolved.

The Jerusalem Post confirmed the real number 172-42-6111 with the Boston Consulting Group, where Netanyahu worked for about a year in 1979-80. But his use of a different number remains a mystery. According to US federally-regulated credit reports from as recent as early July, Netanyahu and a man named John J. Sullivan both used Social Security number 020-36-4537.

The story was initially reported by the Ha'ir newspaper ...




Electronic Telegraph

International News

Thursday July 4 1996 Issue 420

Netanyahu is pressed over American ‘aliases’

By Anton La Guardia in Jerusalem

ISRAEL’S Prime Minister, Benjamin Netanyahu, came under mounting pressure from opposition MPs yesterday to clear up mysteries about his past, particularly allegations that he used a variety of names in the United States.

Amid rumours that Mr Netanyahu may have worked secretly for the US government during his 11 years in America, Palestine the Speaker of the Israeli parliament yesterday agreed Informationto allow the issue to be raised after MPs failed several times to table questions.

He had earlier ruled that one motion, entitled "Who are you Benjamin Netanyahu?" and presented by the Labour MP Dalia Itzik, was insulting.

"I have serious reason to suspect that the Prime Minister is concealing something," she said yesterday after tabling a watered-down version. The affair started last week when Kol Hair, a Left-wing weekly newspaper in Jerusalem, reported that Mr Netanyahu’s social security file in the United States contained four different names - Benjamin Netanyahu, Benjamin Nitai, John J Sullivan and John J Sullivan Jr. Even murkier was the disclosure that the file had been marked "Secret".

The paper said this can be done only by the CIA, the FBI or the Internal Revenue Service for specific categories of people - employees of the government and the three agencies; their undercover agents; witnesses under the witness protection programme; wanted criminals and terrorists.

Tamar Gozansky, a member of the mainly-Arab Hadash faction, was denied the right to table a question asking whether Mr Netanyahu had worked for the CIA. Mr Netanyahu has previously admitted using the family name Nitai when he was a student at the Massachusetts Institute of Technology in the 1970s, apparently because the shortened version was easier for Americans to pronounce. "I am amazed that this ridiculous personal campaign did not die down with the end of the election campaign."

Congress received him with great fanfare. President Clinton, who during a recent election campaign had backed his rival, Shimon Peres, appears to have had a change of heart. Yet who is Prime Minister Binyamin Netanyahu and why did the political elite in the US accept him with such warmth? A few important facts about Netanyahu and his objectives -- which the US media has obstinately neglected to report -- help to clarify the enigma.

Netanyahu has lived both in Israel and the US: first grade in Israel, second and third in the US; fourth through eighth in Jerusalem, high-school in suburban Philadelphia; military service in Israel, BA. and MA. at MIT. He held DUAL CITIZENSHIP, which enabled him to travel freely between both countries, study in the US, receive federal loans to cover his education costs at MIT and work legally. Like every US citizen, Netanyahu has a social security number, a credit account, and numerous other files in a variety of government offices.

Nevertheless, Netanyahu's files differ from those of most US citizens. The Israeli weekly Hai'r reports that four requests for credit approval appear in US social security file number 020-36-4537. Under each request one finds a different name: Benjamin Netanyahu, Benjamin Nitai, John Jay Sullivan and John Jay Sullivan Jr. -- ONE MAN, FOUR NAMES.

Benjamin Netanyahu is the name Israel's current Prime Minister was given at birth and which he now uses. In June 1973, during his studies at MIT, Netanyahu submitted a petition to the Boston court, asking to change his name from Netanyahu to Nitai; "I prefer a shorter name," he wrote on the request form. The petition was approved, thus the second name has an explanation. The last two names, however, remain a mystery. Furthermore, the address attached to these names -- somewhere in Malibu, California -- does not exist. Who then is John Jay Sullivan?

Biranit Goren and Einat Berkovitch from Hai'r tried to find out. They looked into Netanyahu's credit account. This file is supposed to hold information regarding bank accounts, loans, credit cards and so forth; yet, surprisingly the file was empty. It is as if Netanyahu never had a debt, had never taken out a loan, and always paid his bills up front and in cash.

Goren and Berkovitch then attempted to examine Netanyahu's social security file, but were denied access. They did, however, find out that Netanyahu's file has a different classification than most. They were denied access not merely due to the 1974 privacy act, but because the file had a "CONFIDENTIAL" classification. Goren and Berkovitch have explained that such a classification only applies to five categories of people: those who work for one of the three federal agencies -- FBI, CIA, IRS -- or those who are considered to be terrorists or criminals. Since it is 'UNLIKELY' that Netanyahu fits the latter two categories, or that he worked for the IRS, it appears that he was on the payroll of a security agency -- the CIA or FBI.

According to Israeli law, a person who runs for Knesset (the Israeli parliament) cannot hold DUAL CITIZENSHIP. Netanyahu claims that in 1982 he gave up his US citizenship, yet he is unwilling to grant the press access to his file located in the US embassy in Tel-Aviv -- the file which holds information regarding his citizenship. Interestingly, the status of his files in the US has not changed, so ACCORDING TO U.S. LAW, Netanyahu REMAINS a US CITIZEN.

Netanyahu -- the person who in 1982 left his job as a furniture salesman to be a POLICY ADVISOR at the ISRAELI EMBASSY in Washington DC, and within 14 years became PRIME MINISTER -- is still in many ways a conundrum. By contrast, his political objectives are becoming clearer.

An Israeli proverb asserts that the intention of a person can be understood by examining the goals of his friends. And indeed, in order to gain insight into Netanyahu's political objectives it is well worth looking at his acquaintances and financial supporters. Goren and Berkovitch report that Hagen-Daz founder Reuben Matheus, who contributed (until his death sometime last year) millions of dollars to Kahana's fascist political party and to the Jewish settlement in Hebron, also contributed to Netanyahu. Marvin Josephine, the head of ICM, one of the biggest publishing companies in the US, is considered a major contributor to the Likud, and more specifically to Netanyahu. Another donor is Barry Slotnik, an attorney who has among his clients the Italian and RUSSIAN MAFIA. (Slotnik was also a friend of Kahana, acclaiming him one of the biggest heroes in Jewish history). Ted Arison who owns cruise-lines in the US is considered not only a friend, but a confidant. His Calridge-Arison group is interested in purchasing "Bank Hapoalim," the second largest in the country.

Contributors and political allies from Australia, Joseph Brender, Bernard Moss, Mark Bissan and Jack Mendel, wish to invest in Israeli real-estate and the textile industry. Mendel, one should note, lets Netanyahu use his luxury condo in Tel-Aviv. Sandy Eisenshtat, who allows Netanyahu to use his Jerusalem condo, owns an Israeli oil and gas company. In London, Netanyahu often stays with RUPERT MURDOCH.

Finally, from the Esteè Lauder cosmetic dynasty, Netanyahu's ally RONALD LAUDER, who ran for mayor against Rudolph Giuliani. During his election campaign, Lauder called Giuliani an impostor who was not conservative enough to be a member of the Republican Party. Lauder is founder, major contributor, and chairman of Shalem Institute, a right wing think tank located in Jerusalem. Dr. Hazoni, the Institute's director, said to Hanna Kim from the Israeli daily Ha'aretz that the Heritage Foundation in DC, and the Center for Social Policy Studies in London are his models. Like Heritage which is thought to have developed Reaganomics, and the Center for Social Policy which designed what is now called Thatcherism, it seems that Shalem Institute will introduce what in years to come will be known as NETANYISM. -- ( excerpted )

by Neve Gordon



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך חמישי 28.10.10 11:31, סך-הכל נערך 2 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

יוסף אגמון
אורח








הודעהפורסם: שישי 05.02.10 22:42    נושא ההודעה: כמה ראשי ממשלה עושים בעיקר לביתם, אחרי שהבינו שארה'ב ומערכת המשפט הם השולטים

כמה ראשי ממשלה ובכירים נוספים, הבינו במהלך שנותם בשירות הציבורי, כי ארה'ב מממנת את קיום המדינה וקובעת הרבה מאד בשלטון ובצבא...!

לאמריקנים הקפיטליסטים הכסף חשוב מכל דבר אחר והם דורשים ה-כ-ל עבור
כל המימון והעזרה היום-יומית שהם נותנים למדינת ישראל!

לכן, ראשי ממשלה, נשיאים ובכירים אחרים שהבינו כי בנוסף לאמריקנים השולטים עם כספם, השולטת הנוספת היא מערכת המשפט שעדיין האיש החזק בה הוא - אהרון ברק, "שמושך בחוטים מאחורי הקלעים" באמצעות חבריו-נאמניו שאיתם אייש את מישרתו ותפקידי הניהול העיקריים של מערכת המשפט (עבור שכר ענק...!) לפני פרישתו לגימלאות...- ראשי ממשלה אלה עושים בעיקר לביתם תוך שיתוף פעולה עם האמריקנים וראשי מערכת המשפט...
חזרה למעלה

ידיעות
אורח








הודעהפורסם: רביעי 03.03.10 8:14    נושא ההודעה: ארה"ב: מרוצים מהתערבות נתניהו בסילוואן

ארה"ב: מרוצים מהתערבות נתניהו בסילוואן


אחרי אינספור נזיפות - מסר מרענן מארצות הברית. מחלקת המדינה הביעה שביעות רצון מהתערבות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר הובילה להשהיית הריסת הבתים בסילוואן. ניר ברקת, לעומת זאת, סופג ביקורת קשה מימין ומשמאל

AFP ורונן מדזיני פורסם: 02.03.10, 22:27




לשם שינוי, בוושינגטון מרוצים מהתנהלות ראש הממשלה: במחלקת המדינה האמריקנית בירכו הערב (יום ג') על המהלך של בנימין נתניהו, שביקש מראש העיר ירושלים ניר ברקת להשהות את הריסת חלק מהבתים הבלתי חוקיים בכפר סילוואן שבמזרח ירושלים במטרה לבנות במקום גן ארכיאולוגי.



"שמנו לב שראש הממשלה נתניהו ביקש מראש העיר להמשיך בדיונים עם התושבים לפני שהוא ממשיך עם הפרוייקט, ואנחנו מברכים על ההתערבות", אמר דובר מחלקת המדינה, פיליפ קראולי. הוא חזר על עמדת ממשל אובמה, לפיה "שני הצדדים צריכים להימנע מצעדים חד-צדדיים, בין אם הם מכוונים ובין אם לא, אשר פוגעים במאמצים ובאמון לקראת חידוש המגעים".



ראש העיר, ניר ברקת, הציג היום את תוכניתו המלאה לשכונת אל-בוסתאן בכפר, אולם השהה אותה בעקבות בקשת נתניהו. במסיבת עיתונאים שקיים, אמר: "ראש הממשלה ביקש ממני לעשות כל מאמץ למצות את המהלך מול התושבים. כמובן שאני נענה לבקשתו. החלטתי לעכב את הדיון בוועדה המקומית בעניין 'גן המלך' על מנת שנוכל להמשיך את השיח עם התושבים".



בשכונת אל-בוסתאן נמצאים 88 בתים שנבנו ללא היתרים. ברקת ביקש לתת בדיעבד אישורי בנייה לרוב הבתים, בתמורה להריסת 20 בתים שבמקומם ייבנה גן ארכיאולוגי.



רק אתמול נזפה מחלקת המדינה בישראל על רקע התוכנית לבנות 600 יחידות דיור חדשות במזרח ירושלים. "פעילות מהסוג הזה, במיוחד כשאנחנו מנסים לחדש את המגעים המשמעותיים, היא מזיקה", אמר קראולי, שציין כי התוכנית "מזיקה ופוגעת באמון בין שני הצדדים".



תראו מי מרסן את מי
לעומת ראש הממשלה שזכה לשבחים, ברקת ספג היום ביקורת קשה מכל הכיוונים במפה הפוליטית. בזמן שחברי מועצת העיר מהימין זעמו על הכוונה לאשר בדיעבד בנייה בלתי-חוקית של ערבים, אנשי השמאל ציינו כי העובדה שדווקא ראש הממשלה צריך לרסן את ראש העיר, מעידה על קיצוניותו הפוליטית.



בארגון "שלום עכשיו" טענו כי מפות של רשות העתיקות מוכיחות שאין צורך ארכיאולוגי להקים פארק במקום, וכי המוטיבציה לתוכנית היא פוליטית. "ראש עיריית ירושלים מתנהג כבריון חסר אחריות ועושה דברם של עמותות הימין הקיצוני בעיר", אמר ל-ynet מזכ"ל הארגון, יריב אופנהיימר.



קומץ מאנשי "שלום עכשיו" הגיעו להפגין מול בניין העירייה, במחאה על הכוונה להרוס בתים באל-בוסתאן. "אנו חושבים שמה שניר ברקת עושה היום צריך להדאיג כל ישראלי", אמר אופנהיימר, "הניסיון להבעיר את ירושלים פוגע באינטרסים של מדינת ישראל, הן ברמה הבינלאומית והן ברמת הביטחון האישי".



חבר מועצת העיר, יאיר גבאי, אמר: "לא יעלה על הדעת לבנות בגן לאומי-היסטורי-ארכיאולוגי. בכל מקום בעולם לא יעלה על הדעת להשאיר מבנים בלתי-חוקיים במקום היסטורי כזה". לדבריו, התוכנית של ברקת נותנת פרס לעבריינות, "והתוצאה שלה תהיה שהעבריינים שבנו בשטח פתוח לא יתפנו, ואלה שמיועדים להישאר במקום במסגרת התוכנית יישארו שם בלווא הכי, ורק ינצלו אותה על מנת לנופף בזכויותיהם לכאורה בפני הערכאות המשפטיות".



עו"ד אלישע פלג, חבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד, מחה גם הוא על התוכנית. "ראש עיריית






ירושלים חושב שהוא יכול להקים את טוסקנה בסילוואן והוא טועה", אמר ל-ynet, "אני לא חושב שצריך לתת פרס לעבריינים הפולשים לאדמות מדינה, מפרים צווים ומזלזלים בחוק. זה לא יחזיק מים ולא יעמוד בשום מבחן, לא ציבורי, לא מוסרי וגם לא משפטי".



לעומת זאת, עו"ד טלי ניר מהאגודה לזכויות האזרח, אמרה כי "אם ניר ברקת באמת רוצה בטובת התושבים, עליו לפעול איתם בשיתוף פעולה אמיתי להסדרת תוכניות תכנון ובנייה בכל השכונות, כמו גם פיתוח תשתיות ביוב ומים, בתי ספר, שירותי אמבולנס, טיפות חלב, ועוד רשימה ארוכה של זכויות שתושבי אל-בוסתאן ושאר התושבים הפלסטינים יכולים כיום רק לחלום עליהם".





http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3857019,00.html
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

אורח









הודעהפורסם: שני 18.10.10 0:03    נושא ההודעה: המרגלים נתניהו וברק

ראו ערך אהוד ברק,ממש באתר זה(המצגת שהכין חיים יטיב על אהוד ברק),ותגידו לי אחרי המצגת,אם הדברים לא נכונים ואף נכונים שבעתיים לגבי אהוד ברק.הרי אהוד ברק הסב נזק חמור פי מיליארד למדינת ישראל במעשיו החמורים והנלוזים.
מה,בנימין נתניהו כן מרגל ואהוד ברק לא מרגל?
אהוד ברק לא רק עושה דברו של הממשל האמריקאי,אלא גם מסב נזק למדינת ישראל,גם בפקודת הממשל האמריקאי.
אהוד ברק הוא מרגל אמיתי:גם מעביר מידע לממשל זר,גם מבצע את הוראותיו במלואן,וגם מסב נזקים חמורים למדינת ישראל.
עכשיו,מה שהכי מדהים כאן,זה שהם לכאורה מגנים אחד את השני בכל הזדמנות אפשרית,אבל בעצם שניהם שותפים לאותה מטרה!!!
ולמה הם מגנים אחד את השני בכל הזדמנות?
כמו שכולכם מבינים בטוח-בשביל להסוות את העובדה הברורה-שהם מרגלים לטובת האמריקאים!
צריך לתלות אותו ואת נתניהו ביחד בכיכר דמשק,כמו שתולים מרגל בכל מדינה בעולם-כולל בארה"ב.
ויפה שעה אחת קודם.כלומר-מרגל צריך לתלות כדי שהוא לא ימשיך להסב נזקים למדינה.
לא מעוניין למסור את שמי.אין גם טעם בכך.
הדברים שכתבתי כאן מדברים בעד עצמם.
חזרה למעלה

ידיעות
אורח








הודעהפורסם: שבת 20.11.10 20:27    נושא ההודעה: ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה משהו מסוכן לישראל, קובע דן קרצר שגריר ארה"ב לשעבר

שגריר ארה"ב לשעבר: שוחד ההקפאה מסוכן


דן קרצר יעץ לאובמה במערכת הבחירות. עכשיו הוא תוקף בחריפות את "עסקת ההקפאה" המתגבשת: "מתגמלים על התנהגות רעה, וישראל בעצמה עוד תצטער יותר על קבלת שוחד. השותפות האסטרטגית תזדעזע מהיסוד"

יצחק בן-חורין, וושינגטון פורסם: 20.11.10, 18:17
שתף

העסקה שעליה מתמקחים בין ירושלים לוושינגטון טרם סוכמה סופית, אבל אחד האנשים שמכיר טוב מכולם את מערכת היחסים בטוח שמדובר בסכנה רצינית לכולם. במאמר תקיף במיוחד, השגריר האמריקני לשעבר בישראל ובמצרים, דן קרצר, קובע שההטבות בתמורה להקפאת הבנייה בהתנחלויות "תתגמל את ישראל על התנהגות רעה", וגם שישראל עוד תצטער על מה שהוא מכנה "קבלת שוחד".
הדברים הקשים נכתבים היום (שבת) במאמר ב"וושינגטון פוסט" מפי דיפלומט ותיק במחלקת המדינה, עם ניסיון של עשרות שנים במזרח התיכון, ומי שהיה מיועציו הקרובים של הנשיא ברק אובמה בנושא המזרח התיכון במערכת הבחירות.

קרצר מזכיר במאמרו שרק לפני שנה וחצי ממשל אובמה דרש הקפאה ישראלית של כל הבנייה בהתנחלויות "בשטחים הכבושים, לרבות גידול טבעי בהתנחלויות הקיימות". ביקורת מהצד השני

עיתונאי: "אבו מאזן התעקש לחינם" / רועי נחמיאס

"הצד הפלסטיני נפל קורבן לדמיון הגדול כי הפסקת הבנייה בהתנחלויות היא רווח", טוען עיתונאי ערבי בכיר הידוע בדעותיו הליברליות. בטורו האישי פירט כיצד תרמה עקשנות הנשיא הפלסטיני למשבר הפוליטי בארה"ב וחיזקה את ממשלת נתניהו
לכתבה המלאה



בזמנו, כתב, הממשל כינה את הפעילות בהתנחלויות "לא חוקית" ונראה מוכן לעימות עם ישראל מתוך הערכה שמדובר במכשול לשלום.



"אבל עכשיו הממשל אומר שהוא מוכן לשלם לישראל להקפאה של חלק מהפעילות בהתנחלויות ורק באופן זמני. זו הפעם הראשונה שארצות הברית מתכוונת לתגמל את ישראל על התנהגות רעה שלה", כותב קרצר. לגבי הפרסומים על הכוונה לספק לישראל 20 מטוסי F-35 חמקניים בתמורה להקפאה של שלושה חודשים הוא קובע שזה "רעיון רע מאוד. בעוד וושינגטון קרוב לוודאי שתצטער על שיחוד ישראל, ישראל עלולה להצטער בעצמה אפילו יותר על קבלת שוחד".



עדיף להתחיל מההתחלה
הדיפלומט הוותיק מזכיר כי בעבר התנגדות אמריקנית לבנייה בתנחלויות הסתכמה בעונשים, לא בפרסים - ארה"ב הפחיתה מסכומי הערבויות לישראל, השווים לסכומים שישראל השקיעה בהתמנחלויות. עכשיו מדובר בתגמול. "זו תהיה הפעם הראשונה של תגמול ישיר שארה"ב תיתן לישראל על פעילות בהתנחלויות, שיהיה מנוגד למה שהיה במשך יותר מ-40 שנה".



"אמרתם שההתנחלויות מסוכנות, אז למה ההקפאה זמנית?" (צילום: AFP)



קרצר תוהה האם ארה"ב "תפצה גם את הפלסטינים על התנהגות רעה שלהם? האם וושינגטון תשלם להם על הפסקת ההסתה נגד ישראל והיהודים בתקשורת ובחומרי הלימוד"? דילמה

האם זו מדינת "ישראל"? / אבי רט

השם "יעקב" מבטא את התלותיות בעקב עשו, והשם "ישראל" את תהליך העצמאות והיכולת להתמודד ולנצח. מול הדרישה להקפאה צריך לבחור - האם אנו מדינת יעקב או מדינת ישראל
לטור המלא



השגריר לשעבר גם שואל בציניות מה יקרה אחרי 90 יום - האם הממשל יהיה מוכן לפצות שוב את ישראל על תקופת הקפאה נוספת?



לטווח הארוך, מזהיר הדיפלומט היהודי-אמריקני, העסקה הזו עלולה לפגוע בישראל בצורה קשה. אם העסקה תצא לפועל – היא "תזעזע את יסודות השותפות האסטרטגית האמריקנית-ישראלית. מאז שנות ה-80' המוקדמות, שתי המדינות משתפות פעולה באופן הדוק להעריך את ביטחון ישראל, ו-וושינגטון הבטיחה להבטיח את יתרונה הצבאי האיכותי על כל שילוב של אויבים ערבים פוטנציאליים".



קרצר מסביר שהמחויבות האמריקנית לא הושפעה משינויים מדיניים ודיפלומטיים ובלא כל קשר ליחסי ארה"ב-ישראל בכל רגע נתון ולתהליך השלום. "המחויבות לישראל הייתה ברורה, אבל זה לא כך אם העסקה הזו תצא לפועל. על ידי חשיפת צרכי ההגנה של ישראל לדרישות המדיניות של ממשל אמריקני,




עושה ראש הממשלה נתניהו משהו מסוכן לישראל – הוא הופך את הצרכים הללו לנתונים למשא ומתן. צרכי הביטחון של ישראל הופכים עכשיו לקלף מיקוח למה שירושלים עושה או לא עושה לקידום תהליך השלום".



לסיכום, קרצר מדגיש שקשירת הקשר בין שלושה חודשי הקפאה לקבלת מטוסים מתקדמים תעמיד את ארה"ב בפני מבול דרישות דרישות מצדדים אחרים, שיבקשו "תגמול על מעשים רעים". הוא טוען שארה"ב וישראל יצטערו על העסקה, ומכיוון שהיא עדיין לא נסגרה, "מוטב לוותר עליה ולהתחיל הכל מהתחלה".


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3987239,00.html
חזרה למעלה

הרב שלום דב וולפא
אורח








הודעהפורסם: שישי 11.03.11 11:52    נושא ההודעה: בנג'מין ניתאי טוב למחבלים

בנג'מין ניתאי טוב למחבלים

לפי מעשיו, נתניהו הוא סוכן של ה-C.I.A, שגייס אותו לשורותיו, הכניס אותו לפוליטיקה בישראל, ועכשיו הוא עבד של העבד אובמה

הרב שלום דב וולפא יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו

בנימין נתניהו עומד לשאת את 'נאום בר-אילן 2' בו יכריז על הקמת מדינה פלשתינית זמנית, עד למדינה קבועה בגבולות 1967. מה קרה לו? בעל הבית השתגע?

כל הפרשנים בדעה אחת: יש לו בעיה. הפופולריות שלו ושל מפלגתו בשפל המדרגה. מה עושים? מקריבים קורבנות: ההתיישבות, המתיישבים, הביטחון, הכול עולה ונשרף על מזבח האגו של ראש הממשלה. ואני הקטן אומר: לאו דווקא. לא הפופולריות, לא האגו, לא המפלגה ולא נעליים.

אז מה קרה לו? לא קרה לו כלום. כי הוא מלכתחילה סוכן של ה-סי.איי.אי. זה אותו "בנג'מין ניתאי" האמריקני, אשר כפי שמוכח ממעשיו עתה וגם מעברו, גויס כנראה כבר לפני שנים רבות לשורות ארגון המודיעין החשאי של ארה"ב, והם הצליחו להחדירו כסוכן שלהם לפוליטיקה הישראלית, עד שהגיע לראשות הממשלה, ומשם הוא עושה את רצונה של המדינה שגייסה אותו. בנג'מין ניתאי היה ונשאר עבד נרצע של חוסיין אובמה, עבד לעבדים.

שאם לא כן, הרי גם האדם הכי רע ושפל ומושחת לא היה קובר את עמו ואת מולדתו על ידי בניית מדינת טרור בלבה של ארץ ישראל רק בגלל החשבונות האישיים שלו.

המאמר פורסם בעלון ארץ ישראל שלנו


http://www.sos-israel.com/contentManagment/uploadedFiles/fileGallery/1 18.pdf
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שני 05.12.11 11:31    נושא ההודעה: נתניהו מרגיע את מרידור: לא אפגע בבג"ץ

נתניהו מרגיע את מרידור: לא אפגע בבג"ץ
ראש הממשלה נתניהו הודיע כי בכוונתו להתנגד להצעת החוק שתגביל את העתירות בג"ץ. לדבריו החוק יפגע בעצמאות בתי המשפט בישראל.
פרסום ראשון: 26/11/11, 19:54
חזקי עזרא

חושש מאיומי מרידור? ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתנגד להצעת החוק שתועלה מחר (ראשון) בוועדת שרים לענייני חקיקה, שתצמצם את העתירות לבג"צ נגד המדינה.

ראש הממשלה אמר הערב כי יתנגד לכל חוק שעלול לפגוע בעצמאות בתי המשפט בישראל. כזכור לפני שבועיים הורה ראש הממשלה לגנוז את החוק לשימוע שופטים בפני ח"כים כשאמר: לא יקום ולא יהיה. חוק כזה לא יעבור בממשלה בראשותי".

דבריו של נתניהו באים זמן קצר לאחר איומיו של השר דן מרידור כי יפרוש מהממשלה אם יעבור החוק. בראיון לערוץ 2 אמר מרידור "לא מעלה על דעתי שישראל תלך אחורה עשרות שנים. לא אהיה בממשלה שתקדם חוקים כאלה, ולפי דעתי היא לא תקדם אותם". השר הוסיף "הדיבור על בית המשפט העליון כאליטה שמאלנית הוא מזעזע".

עוד אמר השר מרידור, כי גל החקיקה הנוכחי בא במטרה להפוך את ישראל למדינה לאומנית במקום לאומית-ליברלית, שזו מטרתה המקורית של מפלגת הליכוד כפי שראה אותה ראש הממשלה המנוח בגין.

ח"כ דני דנון, מגיש ההצעה, אמר "לא נהפוך את הליכוד לסניף של קדימה, מי שעמדת הרוב בליכוד לא מקובלת עליו, שיסיק את המסקנות לגבי מיקומו הפוליטי - הדלת פתוחה בפני השר מרידור".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/229282
חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שני 05.12.11 11:32    נושא ההודעה: נתניהו החליט להסיר הקפאת כספי הרשות

נתניהו החליט להסיר הקפאת כספי הרשות
בתום דיון השמינייה, הוחלט להעביר לפלסטינים מאתיים מיליון דולר, נוכח הפסקה זמנית של פעילותם להכרה כמדינה עצמאית באו"ם
אלי ברדנשטיין | 30/11/2011 13:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: הרשות הפלסטינית,מיסים,
בתום דיון של פורום שרי השמינייה, החליט היום (ד') ראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר את כספי המיסים של הרשות הפלסטינית במלואם, זאת לאחר שהתקבלו מסרים בלשכתו של רה"מ כי הפלסטינים הקפיאו זמנית את פעילותם החד צדדית להצטרפות לאו"ם ולארגונים בינלאומיים נוספים עד חודש ינואר.
בנימין נתניהו החליט להסיר הקפאת כספי הרשות.
בנימין נתניהו החליט להסיר הקפאת כספי הרשות. צילום ארכיון: אי-פי-איי

הכספים, העומדים על סכום של כ-200 מיליון דולר עבור החודשים נובמבר ודצמבר. אם יתברר לישראל שחלק מהכסף יועבר למימון מחבלים, ישראל תקזז את הסכום. סיבה נוספת להחלטה היא ההבנה כי עד כה לא צלח תהליך הפיוס בין פתח לחמאס. אם תהליך הפיוס ישוב לקרום גידים, ישראל תשקול עמדתה בשנית.

ההחלטה התקבלה לאחר שהחליטו לפני כחודש שרי השמינייה על האצת הבנייה מעבק לקו הירוק ולעצירה זמנית של מימון כספי הרשות. הכספים הוקפאו לאחר שפנתה הרשות הפלסטינית לאו"ם להכרתה כמדינה מן המניין וכן התקבלה לשורות ארגון התרבות והמדע של האו"ם, אונסק"ו. אז נתניהו כאמור גם הנחה להאיץ את בניית הדירות בירושלים, בגוש עציון ובמעלה אדומים.

למעט שר החוץ אביגדור ליברמן שנשא נאום תקיף במהלך הישיבה וטען שאין להעביר את הכסף לפלסטינים, כל יתר שרי השמינייה הסכימו להעביר את הכסף וכך גם הוחלט לבסוף. במהלך השבועות האחרונים הפעילה המערכת הבינלאומית לחץ כבד על ישראל לשחרר את הכסף.

בין היתר שוחחו עם ראש הממשלה בנידון שרת החוץ האמריקאית הילארי קלינטון, מזכ"ל האו"ם באן קי מון ושליח הקוורטט למזרח התיכון טוני בלייר. גם מערכת הביטחון, הצבא והשב"כ לחצו על נתניהו להעביר את הכסף מחשש כי הדבר יגרום לנזק ברמת הביטחון שמספקת הרשות בשטחיה וכן יפגע ברמת התיאום הביטחוני בין ישראל לרשות.

עם זאת מספר שרי ממשלה בכירים בהם ליברמן ושר האוצר יובל שטייניץ התנגדו באופן גורף להעברת הכסף. למרות הערכות שונות שהכסף יועבר עוד קודם לכן, ראש הממשלה החליט להמשיך ולעכב את העברתו עד כה.
"ההקפאה תאיץ את הרס תהליך השלום"

לפני כשבועיים, התייחסה הרשות הפלסטינית להודעה על החלטת נתניהו להקפיא את הכספים ומסרה כי מדובר בהחלטה "להאיץ את ההרס של תהליך השלום", עוד הוסיפה כי היא מתקרבת לנקודה בה לא תוכל להמשיך לתפקד עוד וכי ההחלטה לעצור את הזרמת הכספים לרשות הפלסטינית היא "לא אנושית".

עם זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו שינה את הוראותיו לאחרונה כששקל מחדש את העברת הכספים כשהחליט כי ישראל שוקלת להפשיר את כספי המיסים של הרשות.

שר החוץ אביגדור ליברמן מתח השבוע ביקורת חריפה על הודעת ראש הממשלה כי בכוונתו לשקול את שחרור כספי הרשות: "אנו נתנגד בתוקף לשחרור הכספים לרשות, לא נפרוש וניצור משבר, אך נעשה הכל כדי שהכספים
לא יעברו". לעומתו, שר הביטחון אהוד ברק תמך בעמדת ראש הממשלה ואמר כי "הכספים הם חלק מהתרומה ליציבות ברשות ובשירותי הביטחון בפרט".


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/311/593.html
חזרה למעלה

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שני 05.12.11 11:33    נושא ההודעה: נתניהו מנע ברגע האחרון את הריסת גשר המוגרבים

נתניהו מנע ברגע האחרון את הריסת גשר המוגרבים
ראש הממשלה החליט על דחיית ההריסה בעקבות לחץ כבד מצד השלטונות בירדן ומצרים מחשש שההריסה תצית מהומות במדינות אלו.
פרסום ראשון: 27/11/11, 20:24
ישי קרוב

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנע ברגע האחרון את הריסתו של "גשר המוגרבים". כך דיווח הערב (ראשון) ערוץ 2.

החלטת נתניהו הגיעה בעקבות לחץ מירדן ומצרים שאמרו כי הריסת הגשר תצית מהומות באזור

תכנית ההריסה, הייתה אמורה להתבצע הבוקר בהשתתפות כוחות גדולים מאוד של כוחות הבטחון, אך כאמור, ראש הממשלה נתניהו החליט לדחות את ההריסה עד לקיום דיון בנושא.

מוקדם יותר פרסמנו כאן בערוץ 7 כי עיריית ירושלים החליטה לממש את האיומים נגד רב המקומות הקדושים, ולהגיש נגד הרב רבינוביץ' כתב אישום.

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר הערב כי "מדובר בשערוריה. הגשר מהווה מפגע מסוכן שיכול להביא לקיפוח חיי אדם. כבר הערב פניתי ליועץ המשפטי בדרישה להרוס את הגשר ולא אעתור לבג"ץ".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/229345
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

אורח









הודעהפורסם: רביעי 29.02.12 0:04    נושא ההודעה: נתניהו הסוכן מודה: בחודשים האחרונים גנזתי כל חוק שאיים לפגוע בעצמאות מערכת המשפט

כיאה לסוכן המשרת את האמריקאים ולא את עמו:

נתניהו: לא אתן לאף אחד לפגוע בביהמ"ש
בטקס חילופי הנשיאים אמר ראש הממשלה, "בדמוקרטיה ישנם מוסדות רבים, אולם מערכת משפט חזקה ועצמאית היא זו המאפשרת את קיומם".
פרסום ראשון: 28/02/12, 17:59


ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף אחר הצהריים (שלישי) בטקס חילופי נשיאי ביהמ"ש העליון במשכן נשיא המדינה.

במהלך נאומו אמר נתניהו, "נמשיך לפעול כדי להבטיח שלא תהיה שום סכנה לעצמאות בית המשפט. בדמוקרטיה ישנם מוסדות רבים החשובים לתפקודה אולם מערכת משפט חזקה ועצמאית היא זו המאפשרת את קיומם של כל המוסדות האחרים".

"זו הסיבה שאני עושה ואמשיך לעשות כל שביכולתי כדי לשמור על מערכת משפט חזקה ועצמאית וזו הסיבה שאני מעריך את כל מה שעשית, השופטת ביניש. במשך חמש שנים וחצי עמדת בגאון בראש משמרתה של הרשות השופטת בישראל. זאת הייתה תקופה לא פשוטה. מערכת המשפט ניצבה לא אחת תחת מתקפה ולא פעם כוונו החיצים ישירות אלייך. ההתקפות הללו לא צלחו, לא לגביך ולא לגבי בית המשפט".

"בית המשפט חזק ויציב", קבע ראש הממשלה, "לא נתתי ולא אתן לאף אחד לפגוע בו. רק בחודשים האחרונים גנזתי כל חוק שאיים לפגוע בעצמאות המערכת. אני אמשיך לפעול כך ובכל פעם שיגיע לשולחני חוק שעלול לפגוע בעצמאות ביהמ"ש בישראל אנו נוריד אותו".

"אני מבקש לברך את הנשיא הנבחר אשר גרוניס. אין לי כל ספק שתחת הנהגתך בית המשפט העליון של ישראל ימשיך להיראות בעולם כמגדלור של חירות שבו מדינת ישראל וכל אלה המקדשים את הצדק והחופש יכולים להתגאות".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/234302
חזרה למעלה

מהארץ
אורח








הודעהפורסם: שלישי 06.03.12 15:13    נושא ההודעה: "בנימין נתניהו משתמש בשב"כ ככלי זדוני להפליל בכירים"

איש הסוד לשעבר נגד רה"מ || מדברי עוזי ארד משתמע: ישראל נמצאת בידיים לא בטוחות
ארד, מי שהיה איש אמונו של נתניהו במשך 15 שנה, מעלה טענות שמחייבות חקירה יסודית. עדותו מצמררת: תחת נתניהו ישראל הפכה למדינת משפחה

אמיר אורן
04.03.2012

סיפור יחסיהם של עוזי ארד ובנימין נתניהו הוא מחזה קלאסי, מאהבה גדולה לסוף טרגי, עם נופך מיוחד: כאן, יוליוס קיסר דוקר את ברוטוס ואז אומר עליו ש"אין אדם נתפס בצערו". ארד, מדמם, החזיר בסוף השבוע למי שהיה עד לא כל כך מזמן מושא הערצתו מדקרות חרב; חדות בראיון לשמעון שיפר ונחום ברנע ב"ידיעות אחרונות", עמומות בהופעה ב"פגוש את העיתונות" בערוץ 2. אבל עניינו האישי של ארד, מסקרן ככל שיהיה ביכולתו להאיר את הפינות האפלות בהתנהלות נתניהו, רעייתו ולשכתם, מתגמד בהשוואה לשתי סוגיות מהותיות: קבלת ההחלטות בנושאים ביטחוניים גורליים - ובראשם מבצע צבאי אפשרי נגד איראן - וחקירות הדלפות ביוזמת ראשי ממשלה ובביצוע השב"כ.

ד"ר ארד, מומחה ליחסים בין-לאומיים בכלל, ובוודאי יותר מאשר ליחסי אנוש, הבין היטב את משמעות המתקפה שלו על נתניהו ערב הפגישה עם הנשיא ברק אובמה. בבית הלבן קוראים כל מלה המדווחת מתל אביב בהקשרים מסעירים אלה. מנתניהו, שטרם התאושש מפרשת סילוקו של ראש לשכתו נתן אשל, נודף עכשיו ריח עז של חולשה ואי אמון מצד המקורבים אליו ביותר. שלשום היו אלה מזכירו הצבאי, מזכיר הממשלה וראש מערך ההסברה; אתמול - ראש המטה לביטחון לאומי, הנלהב בחסידיו. 15 שנה, בתהילת השררה ובכפור הישימון, ארד לא רק נשכב על גדר התיל למען נתניהו; הוא היה הגדר. ופתאום, כמו נפקחו עיניו לראות את המציאות המרה.

עשו לנו לייק וקבלו את החדשות המעניינות ביותר ישירות לפייסבוק
נתניהו וארד, עם סיום תפקידו כיועץ לביטחון לאומי לפני כשנה
נתניהו וארד, עם סיום תפקידו כיועץ לביטחון לאומי לפני כשנה . צילום: משה מילנר / לע"מ
עוד כתבות בנושא

ארד מאיים בתביעה: רה"מ מנחה את אנשיו לשקר, טרם סיפרתי הכל 04.03.2012 | 05:21
ארד: בישלו נגדי קנוניה כי התעקשתי על חוק המל"ל 02.03.2012 | 07:16

בחודשים האחרונים חלק ארד עם עיתונאים את רשמיו השליליים לידיעה, אך עדיין לא לפרסום, נוצר את צרורות העוזי למועד הולם. ייתכן שלא שלט כליל בתזמון ההסתערות הפומבית שלו על נתניהו; הוא העדיף להמתין עוד כחודשיים, עד לדו"ח מבקר המדינה על המטה לביטחון לאומי (מל"ל), אך לא היה אדון למלים שיצאו מפיו. מרגע שצוטט אצל שיפר וברנע, לא התכחש לדברים. ארד טען בין היתר ש"משהו מקולקל בלשכת ראש הממשלה", והאשים את נתניהו כי הוא מנחה את אנשיו לשקר למבקר המדינה "כיוון שהוא סבור שהמבקר רוצה להשמיד אותו".

ארד אינו תמיד אדם נוח לבריות. הוא ממוקד משימה עד כדי פגיעה, לעתים גם במיטיביו. ב-1996, לקראת תום תפקידו כראש אגף המחקר במוסד, גייס תמיכה במינויו לתפקיד ראש המכון למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת תל אביב. המגויסים השקיעו את יוקרתם האישית למענו ולכן גם נגד מועמדים אחרים - וברגע שהצליחו, התבשרו שארד התפתה לתפקיד אחר, יועצו המדיני של ראש הממשלה החדש, נתניהו. אף שבעינויים לא תחולץ מהם מלה טובה על נתניהו, הם מעולם לא סלחו לארד.

נתניהו וארד רכשו את השכלתם במוסדות אמריקאיים יוקרתיים בשנות ה-70, תקופת השיא של הנרי קיסינג'ר כראש המועצה לביטחון לאומי בממשלי ריצ'רד ניקסון וג'רלד פורד. המועצה לביטחון לאומי בארה"ב הוקמה בתום מלחמת העולם השנייה, לצד משרד הגנה רב-זרועי, סוכנות ביון מרכזית (סי-איי-אי) ונציבות אנרגיה אטומית, כלקח הליקויים והמחדלים שהמיטו על האומה האמריקאית את התבוסות הראשונות במלחמה, כדוגמת פרל הרבור. נתניהו וארד טיפחו חלום מוצדק, לשפר באופן דומה, עם כל ההבדלים הידועים בין צורות הממשל, את עבודת המטה בישראל. כשנתניהו הגיע לראשות הממשלה - ראשון לפי החוק לבחירה אישית - היה טבעי שד"ר ארד יקווה להיות ד"ר קיסינג'ר שלו.

זה לא הסתייע, כי כוחות פוליטיים ומוסדיים חזקים - יותר מכל, שר הביטחון יצחק מרדכי - התנגדו להקמת מועצה לביטחון לאומי. רק בסוף תקופת נתניהו, כאשר מרדכי פוטר ולשר הביטחון התמנה משה ארנס, גם הוא חניך וחסיד של האסכולה האמריקאית, הוקמה המועצה, בראשות האלוף במילואים דוד עברי, לשעבר מפקד חיל האוויר ומנכ"ל משרד הביטחון. החגיגה היתה קצרת ימים. אהוד ברק, יריב עקבי לרעיון המועצה, ניצח את נתניהו, שלח את עברי לוושינגטון והריק את המועצה מתוכן. גם לאחר ברק יצאו ראשי הממשלה ידי חובה. על אריאל שרון סופר שאמר לאפרים הלוי, שעבר מהמוסד למועצה לביטחון לאומי, שאמנם לעתים ישמח לשמוע את דעתו על סוגיות כגון מימון מגרש הכדורגל בסכנין בכספי קטאר, אבל זהו חריג, כי "בסך הכל, בערבים אני מבין".

מרוב הבנה, נקלעו ממשלת שרון ואחר כך ממשלת אהוד אולמרט לשורת תקלות, שהולידו ועדות חקירה וצוותי המלצה. ב-2007 הצביע ראש חטיבת הביטחון במשרד המבקר, האלוף בדימוס יעקב (מנדי) אור, על "פער בלתי נסבל בין ההחלטה על הקמת המועצה לבין מה שהיא עושה. תהליך היישום נראה חלש עד כדי כשל מתמשך". אחד מעמיתיו ציין במיוחד לשלילה את מעורבות המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף במדים, בתפקידים שהחלטת ממשלת נתניהו הטילה על המל"ל. גם חבר כנסת שהשתתף בדיון ועדת ביקורת המדינה הסתייג מפעילות המזכיר הצבאי, ש"אין לו כלי" וש"כתפיו אינן די רחבות לשאת את כל המשא". ח"כ זה היה נתניהו.

המועצה, ובראשה היועץ לביטחון לאומי, צריכה "לקיים ולעקוב ולהוביל עבור ראש הממשלה את עבודת המטה בנושאי ביטחון לאומי", הטיף נתניהו. "לדוגמה, היום המועצה הזאת היתה צריכה להתכנס יום יום עם הפונקציות הרלוונטיות, ראש המוסד או ראש הוועדה לאנרגיה אטומית או הרמטכ"ל או ראשי זרועות המודיעין, בתוכנית אב להסרת האיום האיראני, כי זה מקרה קלאסי שבו אתה צריך מועצה לביטחון לאומי, משום שאתה צריך גם מאמץ בין-לאומי גדול מאוד, מאמץ פוליטי, מאמץ הסברתי, מאמץ משפטי. נניח, להעמיד את אחמדינג'אד לדין כתומך בג'נוסייד, או לחילופין, חיזוק ההרתעה. יש לזה השלכות כלכליות גדולות. מישהו צריך לרכז את הפרויקט הזה והדבר אינו נעשה. אין ספור של דברים שצריכים לארגן אותם לאיזה פרויקט. אני לא רוצה להגיד 'פרויקט מנהטן' (לפיתוח פצצת האטום האמריקאית), אבל כן".

משאלתו של נתניהו התגשמה. המל"ל - עכשיו מטה ולא מועצה - התמסד בחוק, וכשנתניהו נבחר בשנית הוא מינה את ארד לראש המל"ל; אך בה בעת התמנה ברק, אויב המל"ל ומי שנתניהו שבוי בקסמיו, לשר הביטחון. במקביל, הניח נתניהו ללוקר לעשות ב-2010 מה שמזכיר צבאי אינו אמור לעשות, לפי ח"כ נתניהו ב-2007. אף שאין לו מנגנון - לרשותו רק אלוף-משנה אחד (גלעד אייזן, העוזר למודיעין) וחיילות - והוא תלוי ברצונם הטוב של גופי הביטחון והמודיעין, נעשה לוקר למזכיר השמינייה הביטחונית, קבוצת השרים הנעדרת מעמד חוקי אך קובעת את המדיניות בשאלות הכבדות, ביניהן איראן.

הבעיה האישית היתה נפתרת אילו פרש לוקר מצה"ל והתמנה לראש המל"ל, כולל ריכוז השמינייה והמיזם האיראני, כאשר קצין זוטר יותר, תת-אלוף, מתמנה למזכיר צבאי שמרחב פעולתו מוגבל. זה לא קרה, אך נתניהו התנכר יותר ויותר לארד, שסירב להשלים עם עובדות החיים של הפוליטיקה הארגונית בצמרת הממשלתית. באווירת התככים של לשכת נתניה, שוב לא היה ערך לנאמנות של שנים. התעקשות לציית לחוק ולשתף פעולה עם גורמי חקירה וביקורת, נחשבה למעילה באמון. בהבל פה של רכילות מרושעת, שטופטפה לאוזן הבכירה מכולן ללא יכולת להתגונן מפניה, הפך סופר-טנקר לסופר-שטינקר.

ארד מתאפק ועדיין אינו מספר כל מה שידוע לו על שרה נתניהו והשפעתה על חיי הישראלים. די בעדותו של ארד עד כה כדי לצמרר: ישראל בשלטון נתניהו אינה מדינת משטרה, אלא גרוע מכך - מדינת משפחה. והשב"כ, שכפוף לראש הממשלה ושראשו מתמנה (או זוכה בארכה של שנה נוספת, או מייחל למינוי בכיר אחר) בידיו, משמש כלי זדוני בידי מי שרוצים להפליל בכירים. זאת, בין השאר, מפני שבחקירת הדלפות, השב"כ לעולם אינו חוקר את ראש הממשלה עצמו - גם כאשר הוא מומחה ותיק להדלפות. בראשות יורם כהן, מינוי של נתניהו, חזר השב"כ לרמתו הבעייתית בתקופה שלפני רצח יצחק רבין ואיבד הרבה מהמעמד שהעניקו לו מאז עמי אילון, אבי דיכטר ויובל דיסקין.

נתניהו, כזכור, היה הנמען להדלפת חומר סודי - "מסמך שטאובר" ב-1995 - ולהפצת תוכנו בנאום בכנסת, באמתלה של חסינות. ב-1998 החליט היועץ המשפטי דאז אליקים רובינשטיין שלא להורות על פתיחת חקירה משטרתית נגדו, בעקבות מגעיו עם אזרח זר ונטול סיווג ביטחוני, התועמלן האמריקאי ארתור פינקלשטיין, לאחר כשלון התנקשות המוסד בחאלד משעל. עוזרו של רובינשטיין נימק את ההחלטה בהיעדר תשתית ראייתית. עם זאת, הודה עוזר היועץ שהמסקנות כאילו נדונו סודות ביטחוניים בהתייעצות עם פינקלשטיין "הן אפשריות". אותו עוזר, נעם סולברג, יצטרף בקרוב לרובינשטיין בבית המשפט העליון.

התופעה המגונה של חיפוש המקור לידיעות עיתונאיות, הראויה לכינוי "מקורתיזם", מחייבת הסכמה של היועץ המשפטי לממשלה, שאינו יורד תמיד לסוף מניעיהם של יוזמי החקירה. לרוב נחקרות זוטות שאינן שוות את מחיר החקירה. במקרים נדירים של הצדקה מהותית לחקירה, ראוי להטיל אותה על המשטרה. אגף החקירות והמודיעין כבר הוכיח שאינו נרתע מחקירת ראשי ממשלות. לראשו הנוכחי, ניצב יואב סגלוביץ', מייחסים נכונות לחקור הדלפות רק בתנאי שכל הנמצאים בתפוצת הסוד ולכן גם חשודים בכוח, כולל ראש הממשלה ושריו, יהיו בנחקרים.

קרבתו של ארד לאירועים ואמינותו, מחייבות חקירה מקצועית של טענותיו. משתמע מהן שישראל, העלולה להימצא על סף הרפתקה מלחמתית, נמצאת בידיים שאין לבטוח בהן. אסור שטענות אלה, בבואן מפי מקורבו לשעבר של נתניהו, תישארנה תלויות בחלל.


http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1655564
חזרה למעלה

דבקה
אורח








הודעהפורסם: חמישי 29.03.12 7:21    נושא ההודעה: 'וויקיליקס': נתניהו היה בזמן כהונתו כראש ממשלה סוכן זר עבור האמריקאים

'וויקיליקס': נתניהו היה בזמן כהונתו כראש ממשלה מודיע של סוכנות מחקר אמריקנית כאשר הוא רואה את ראשיה כאנשי ה-CIA. לאיראן יש שני ראשי חץ גרעיניים מוכנים לשיגור על טילים כבר מ-2009
תיקדבקה
יום רביעי, ה ניסן תשע"ב, 18:50, 28 במרס 2012
תגים: ארה''ב באראק אובמה בנימין נתניהו גרעין איראני C.I.A
מה היה בדיוק הקשר בין נתניהו לפרד בארטון מ-STATFOR

אתר 'וויקיליקס' המשיך ביום ה' לפרסם את חומר האי-מיילים של סוכנות המחקר האמריקנית STARTFOR, וביום ה' 28.3, עוסק החומר בקשר שהיה קיים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגן נשיא הסוכנות לנושאי מודיעין פרד בארטון Fred Burton.
בחומר טוען בארטון, כי נתניהו היה מקור טוב שלו שדיווח לו בין השנים 2007 ו-2010, כלומר בתקופה שנתניהו כיהן כבר כראש ממשלה, (החל מתחילת 2009).
ארבעה דברים בולטים באי-מיילים של פרד בארטון שמפרסם 'וויקיליקס'.
1. נתניהו המשיך לדווח לבארטון למרות שהוא חשד בו שהוא איש סוכנות הביון האמריקנית ה-CIA, טענה שבארטון עצמו מגדיר אותה 'בוודאי נכונה' which I may be. באי-מייל אחר מצוטט נתניהו כאשר הוא פונה לבארטון ואומר, 'פרד אתה ידיד טוב של ישראל'.
2. לפי חליפת האי-מיילים, כבר בנובמבר 2009, היו לאיראן שני ראשי חץ גרעינים מורכבים על טילים מוכנים לשיגור. המברקים מתארים כיצד ארה''ב, איראן, וישראל, פעלו ללא לאות להסתיר עובדה זו, ולהציג את איראן כאילו היא עדיין נמצאת בשלבים התחלתיים של פיתוח הנשק הגרעיני.
3. חוסר האמון המוחלט הדדי בין הנשיא באראק אובמה, ובין ראש הממשלה נתניהו. באחד האי-מיילים נכתב כי נתניהו מאמין לאובמה כמו שהוא האמין ליאסר ערפאת, ולוודיע חדד, ראש החזית העממית לשחרור פלסטין בשנות ה-70.
4. לפי תוכן חליפת האי-מיילים, דיווח נתניהו על התפתחויות מדיניות וביטחוניות מרכזיות לפרד בארטון, כנראה מתוך מחשבה כי דבריו יגיעו דרכו אל קהילת המודיעין האמריקנית.
עיון נוסף באי-מיילים מעלה: כי כבר בנובמבר 2009, שעה שנתניהו כיהן כבר כראש ממשלה, כאשר נודע כי לאיראנים יש שני ראשי חץ גרעיניים המורכבים כבר על טילים, נערכו דיונים מיוחדים במשרד להגנת המולדת האמריקני Department of Homeland Security, וב- FBI, האמריקנים כיצד להבטיח את ביטחונם של כל המוסדות היהודים בארצות הברית שיותקפו על ידי גורמי טרור איראניים, כאשר ישראל תפעל לחסל את ראשי החץ הגרעיניים האלה.
אי-מייל אחר טוען, כי הצוללות הישראליות נמצאות כבר מול החופים האיראנים, Israeli subs are off Iran's coast, וכי ישראל החליטה (ב-2009) לתקוף כבר לבדה את איראן, Israel will go it alone.
המקורות של תיקדבקה מציינים: אין בין כל האי-מיילים האלה אפילו אחד שנשלח ישירות מנתניהו אל פרד ברטון. כל האי-מיילים הם ציטוטים שפרד בארטון מביא בשמו של נתניהו. בצורה כזו יכולה סוכנות המחקר STATFOR להציג ללקוחותיה שיש לה קשרים מעולים כאלה בישראל, כמו ראש הממשלה בנימין נתניהו. השאלה המרכזית היא האם טענה זו היא נכונה, או לא?
משרד ראש הממשלה בינימין נתניהו, לא הגיב עדיין על פרסום זה.


http://www.debka.co.il/article/21869/
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

דורין דותן
אורח








הודעהפורסם: שבת 18.08.12 22:20    נושא ההודעה: שמרתי זאת בבטן הרבה זמן

‎קראתי כבר בקדנציה הראשונה של ביבי שיש לו תיקים בכמה סוכניות ביון של ארה"ב

האמת היא, לא היתה לי סיבה לדבר על זה עד כאן כי כל ראשי המדינה עובדים בשביל אינטרסים בין-לאומיים

אולם, עכשיו כן אגיד את זה כי אני לא אשתוק ואניח לישראליים ללכת למלחמה לפי הוראה של סוכן זר
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: שני 20.08.12 12:13    נושא ההודעה:

MK: Netanyahu must 'unmask' US spying on Israel
By GIL HOFFMAN
07/31/2012 11:28
At Knesset c'tee meeting on efforts to release Pollard, National Union MK Arieh Eldad accuses US of spying on Israel.

If US President Barack Obama does not free Jonathan Pollard by the November 6 US election, Prime Minister Binyamin Netanyahu should expose American efforts to spy on Israel, National Union MK Arieh Eldad said Tuesday.

Eldad spoke at a Knesset State Control Committee meeting, monitoring progress in bringing about the release of the Israeli agent jailed in the US.

The National Union MK noted an Associated Press report over the weekend about a break-in at a CIA-owned apartment in Tel Aviv. While the report sought to prove that Israel was monitoring American intelligence operatives, Eldad said it should have raised the question of why the US was operating in Israel.

“If Obama realizes that he needs American Jewish votes or money, there is hope to bring about Pollard’s release by November,” Eldad said.

“But if not, Israel must remove the [US’s] mask. They say one of the problems of the Pollard case is that countries do not spy on their friends.

“It is time to say out out loud what the CIA was doing in that apartment and what is happening on the roof of the US embassy in Tel Aviv,” he continued. “They are spying on a friendly country.”

Eldad blasted President Shimon Peres for receiving the Presidential Medal of Freedom from Obama at a June 13 ceremony in Washington, calling it shameful for him to accept the prize while the US president is preventing Pollard’s freedom.

Committee chairman Uri Ariel (National Union) complained that the Americans reneged on agreements with Israel when they sought the life sentence Pollard was given in 1987 and when then-US president Bill Clinton broke a promise to Netanyahu to release him as part of the 1998 Wye River Accords.

Ariel expressed disappointment that the Prime Minister’s Office did not send a representative to the hearing despite repeated requests made to cabinet secretary Zvi Hauser and Netanyahu’s senior adviser Ron Dermer. Ariel said Netanyahu’s advisers told him they did not have anything to report to the committee.

“It was a very bad mistake by the Prime Minister’s Office not to send anyone,” Ariel said. “We tried for a long time to coordinate the meeting with them but they are clearly avoiding coming. I see this as very grave, and I will consider issuing an injunction requiring the prime minister to come.”

Forcing a prime minister to testify to a Knesset committee rarely happens.

An injunction requires a majority of the 13 MKs on the committee.

Effi Lahav, who heads the Committee to Bring Jonathan Pollard Home testified to the MKs that there has been a rise in support for clemency from American Jews and top current and former American officials.


http://www.jpost.com/DiplomacyAndPolitics/Article.aspx?id=279506
חזרה למעלה

סטירי
אורח








הודעהפורסם: ראשון 27.08.23 10:15    נושא ההודעה: Benjamin Netanyahu has a classic profile of an American agent who was implanted in the Isr

Benjamin Netanyahu has a classic profile of an American agent who was implanted in the Israeli government

Posted on November 25, 2021
by admin

“Benjamin Netanyahu spent a significant part of his childhood in the United States and also studied there after his military service.

As part of his academic studies in the United States, he was involved in pro-Israel activities.
Benjamin Netanyahu changed his name to White Nitai [Ben Nitay], received media exposure and began to be perceived as active in US Centers for Israel as befits any self-respecting agent in name.

Link Here, you can see the Netanyahu under the name Nitai-year-old television star against a Palestinian state:

http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=268093

Towards the end of his studies, Netanyahu began working for the Boston Consulting Group, a leading international consulting firm in the United States. Confession of an Economic Hit Man by John Perkins.

Naturally, these companies also become a workplace for retired agents after they leave the CIA.

On this matter, see the company’s website on BCG for her work with former CIA agents in the company.

Http://philadelphia.bcg.com/meet_us/leaders/default.aspx#tcm6432045

Teaming with talented BCG colleagues is one of the most satisfying experiences I have had. Jing Principal, Philadelphia

Coming from an academic environment, I have high standards for co-workers. At BCG, I have been continuously amazed by the colleagues I work with. Their background experiences range from ex-CIA agent, to ex-professional juggler, to ex-astrophysicist. Together, we form exceptional teams that not only deliver high quality, innovative ideas, but also make working together tremendous

Netanyahu’s work in the aforementioned company allegedly indicates that the aforementioned was trained for his mission to the United States.

In 1976 his brother Yonatan Netanyahu was killed in Operation Entebbe and became a national hero. The fame and sympathy for his late brother to lead this time not small pro-Israel organizations but Israeli politics as a whole, and so he did.

In 1977, Benjamin Netanyahu returned to Israel and established an institute named after his brother in the field of international terrorism. One can only imagine where the funds and connections for the establishment of the institute came from and indeed very quickly Netanyahu’s institute became a household name for understanding international terrorism, it organized conferences and lectures at which no less than the US security and political elite appeared. Bush, George Schultz, head of the STATE DEPARTMENT and even the head of the CIA, the suspicion is that the appearance of these dignitaries at Netanyahu’s conferences was not in vain and that the intention was to give maximum impetus to the above in his public activities. It should be emphasized that George Bush his father was head of the CIA 1975-1976 period immediately apparent Netanyahu’s recruitment into the ranks of the CIA.

It was not long until the bait is swallowed by Moshe Arens who welcomed Netanyahu to serve as a delegate of Israel in Washington. Hence Netanyahu’s way was paved ambassador came And then at the entrance to the Likud and taking over the party.

When he was elected prime minister in 1996, Netanyahu raced after Arafat and American policy in the Middle East as no right-wing prime minister dared to do before him.
MK Dalia Itzik raised on the Knesset podium the suspicions against Netanyahu that he is a CIA agent and mentioned the many names under his US ID number.

See at the end articles on the subject in English from the Jerusalem Post and others.

Due to lack of sufficient evidence the affair faded and was almost forgotten from the national consciousness.

For the Americans, Netanyahu was a breach of the Likud dam, which blocked the implementation of their policy in the Middle East.

Netanyahu advanced to the Wai agreements and was two fingers away from signing a comprehensive agreement for an Israeli withdrawal to Line 67 in accordance with American dictates and their promises to the Saudis.

In this regard, it is worth reading the Knesset article on the assassination of Rabin and the alleged motives of the Americans in planning the assassination:

http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=268029

In this regard, it is also worth remembering that Netanyahu did nothing after coming to power to investigate the suspicions of the GSS and an outside source in Rabin’s assassination, his conduct is consistent with the heavy suspicions that the United States was behind the assassination and that Netanyahu refrained from revealing her involvement.
Netanyahu was unable to lead the STATE DEPARTMENT (US State Department) programs to the end and was shamefully expelled from power by right-wing parties.

But this did not end Netanyahu’s political career (for his alleged operatives), Israeli politics is saturated with examples of failed prime ministers who have repeatedly returned to power.
Netanyahu has embarked on a rapid enrichment in the best of the CIA’s tradition of transferring so-called legitimate funds to transplant recipients on her behalf at the top of foreign governments.

Netanyahu, who he claimed was without a penny after leaving the prime minister’s throne, embarked on a lecture tour throughout the United States in which he became very wealthy and raised the funds needed to return to politics and build a villa in Caesarea.

Injecting money into politicians in this way is a surefire way to pass the criticism of the press and of the State Comptroller’s offices.

Sources on behalf of are transferring “donations” to universities on the condition that some of these funds will be used to fund lectures by the politician who is required to bribe.

This is how Netanyahu quietly prepared the economic infrastructure for his return to power.

In the case of Ehud Barak, his sudden enrichment went through a masking of a consulting company in which the aforementioned got rich in a short time, an issue we will not expand on here.
Millions did not get rich after leaving the prime minister’s throne, and in conclusion from all of the above, there is a very strong suspicion that Netanyahu has turned the State of Israel into a South American state controlled by the Americans.

It is important to understand for the Americans that the State of Israel is nothing more than a bargaining chip and currency for trade with the Arab world and especially the Gulf states, accordingly the US will have no problem trading in the strategic interests of Israel and even destroying it as long as the return from the Arab world is worth it. In line with the political worldview of the Americans at the time, beyond the above description in his resume, it will be clarified that Netanyahu’s personality also matches the profile of a foreign agent, his unreliability, his ability to say anything and his very convincing military record and outward appearance make him an ideal agent.

Above indicates strong suspicion that Netanyahu allegedly joined a long list of traitors who brought disaster to the people of Israel: from Flavius Josephus, including. to Rudolf Kasztner, Teddy Kollek and others.

Source: NAKIM.ORG

References

LIAT COLLINS
Jerusalem Post
07-04-1996

THE question of Prime Minister Binyamin Netanyahu’s past was raised in the Knesset by three MKs yesterday, all of whom promised they did not wish to launch a personal attack on him. On Tuesday, Knesset Speaker Dan Tichon removed a motion on the subject from the agenda saying the phrasing of its title “Who are you, Binyamin Netanyahu?” was insulting. Dalia Itzik (Labor), who filed Tuesday’s motion, refiled it with the name “The publications about Binyamin Netanyahu.” The result was the few MKs present heard all about the newspaper reports, but were left no wiser about Netanyahu’s identity during the years he spent in the US.

Steve Leibowitz
Jerusalem Post
08-02-1996

THE suspicions surrounding Prime Minister Binyamin Netanyahu’s US Social Security number are still, to a large degree, unresolved.

The Jerusalem Post confirmed the real number 172-42-6111 with the Boston Consulting Group, where Netanyahu worked for about a year in 1979-80. But his use of a different number remains a mystery. According to US federally-regulated credit reports from as recently as early July, Netanyahu and a man named John J. Sullivan both used Social Security number 020-36-4537.

The story was initially reported by the Ha’ir newspaper …

Electronic Telegraph

International News

Thursday July 4 1996 Issue 420

Netanyahu is pressed over American ‘aliases’

By Anton La Guardia in Jerusalem

ISRAEL’S Prime Minister, Benjamin Netanyahu, came under mounting pressure from opposition MPs yesterday to clear up mysteries about his past, particularly allegations that he used a variety of names in the United States.

Amid rumors that Mr Netanyahu may have worked secretly for the US government during his 11 years in America, Palestine the Speaker of the Israeli parliament yesterday agreed Informationto allow the issue to be raised after MPs failed several times to table questions.

He had previously ruled that one motion, entitled “Who are you Benjamin Netanyahu?” and presented by the Labor MP Dalia Itzik, was insulting.

“I have serious reason to suspect that the Prime Minister is concealing something,” she said yesterday after tabling a watered-down version. The affair started last week when Kol Hair, a Left-wing weekly newspaper in Jerusalem, reported that Mr Netanyahu’s social security file in the United States contained four different names – Benjamin Netanyahu, Benjamin Nitai, John J Sullivan and John J Sullivan Jr. Even murkier was the disclosure that the file had been marked “Secret”.

The paper said this can be done only by the CIA, the FBI or the Internal Revenue Service for specific categories of people – employees of the government and the three agencies; their undercover agents; witnesses under the witness protection program; wanted criminals and terrorists.

Tamar Gozansky, a member of the mainly Arab Hadash faction, was denied the right to table a question asking whether Mr Netanyahu had worked for the CIA. Mr Netanyahu has previously admitted using the family name Nitai when he was a student at the Massachusetts Institute of Technology in the 1970s, apparently because the shortened version was easier for Americans to pronounce. “I am amazed that this ridiculous personal campaign did not die down with the end of the election campaign.”

Congress received him with great fanfare. President Clinton, who during a recent election campaign had backed his rival, Shimon Peres, appears to have had a change of heart. Yet who is Prime Minister Binyamin Netanyahu and why did the political elite in the US accept him with such warmth? A few important facts about Netanyahu and his objectives – which the US media has obstinately neglected to report – help to clarify the enigma.

Netanyahu has lived both in Israel and the US: first grade in Israel, second and third in the US; fourth through eighth in Jerusalem, high-school in suburban Philadelphia; military service in Israel, BA. and MA. at MIT. He held DUAL CITIZENSHIP, which enabled him to travel freely between both countries, study in the US, receive federal loans to cover his education costs at MIT and work legally. Like every US citizen, Netanyahu has a social security number, a credit account, and numerous other files in a variety of government offices.
Nevertheless, Netanyahu’s files differ from those of most US citizens. The Israeli weekly Hai’r reports that four requests for credit approval appear in US social security file number 020-36-4537. Under each request one finds a different name: Benjamin Netanyahu, Benjamin Nitai, John Jay Sullivan and John Jay Sullivan Jr. – ONE MAN, FOUR NAMES.

Benjamin Netanyahu is the name Israel’s current Prime Minister was given at birth and which he now uses. In June 1973, during his studies at MIT, Netanyahu submitted a petition to the Boston court, asking to change his name from Netanyahu to Nitai; “I prefer a shorter name,” he wrote on the request form. The petition was approved, thus the second name has an explanation. The last two names, however, remain a mystery. Furthermore, the address attached to these names – somewhere in Malibu, California – does not exist. Who then is John Jay Sullivan?

Biranit Goren and Einat Berkovitch from Hai’r tried to find out. They looked into Netanyahu’s credit account. This file is supposed to hold information regarding bank accounts, loans, credit cards and so forth; yet, surprisingly the file was empty. It is as if Netanyahu never had a debt, had never taken out a loan, and always paid his bills up front and in cash.

Goren and Berkovitch then attempted to examine Netanyahu’s social security file, but were denied access. They did, however, find out that Netanyahu’s file has a different classification than most. They were denied access not merely due to the 1974 privacy act, but because the file had a “CONFIDENTIAL” classification. Goren and Berkovitch have explained that such a classification only applies to five categories of people: those who work for one of the three federal agencies – FBI, CIA, IRS – or those who are considered to be terrorists or criminals. Since it is ‘UNLIKELY’ that Netanyahu fits the latter two categories, or that he worked for the IRS, it appears that he was on the payroll of a security agency – the CIA or FBI.

According to Israeli law, a person who runs for Knesset (the Israeli parliament) cannot hold DUAL CITIZENSHIP. Netanyahu claims that in 1982 he gave up his US citizenship, yet he is unwilling to grant the press access to his file located in the US embassy in Tel-Aviv – the file which holds information regarding his citizenship. Interestingly, the status of his files in the US has not changed, so ACCORDING TO US LAW, Netanyahu REMAINS a US CITIZEN.

Netanyahu – the person who in 1982 left his job as a furniture salesman to be a POLICY ADVISOR at the ISRAELI EMBASSY in Washington DC, and within 14 years became PRIME MINISTER – is still in many ways a conundrum. By contrast, his political objectives are becoming clearer.

An Israeli proverb asserts that the intention of a person can be understood by examining the goals of his friends. And indeed, in order to gain insight into Netanyahu’s political objectives it is well worth looking at his acquaintances and financial supporters. Goren and Berkovitch report that Hagen-Daz founder Reuben Matheus, who contributed (until his death sometime last year) millions of dollars to Kahana’s fascist political party and to the Jewish settlement in Hebron, also contributed to Netanyahu. Marvin Josephine, the head of ICM, one of the biggest publishing companies in the US, is considered a major contributor to the Likud, and more specifically to Netanyahu. Another donor is Barry Slotnik, an attorney who has among his clients the Italian and RUSSIAN MAFIA. Slotnik was also a friend of Kahana, acclaiming him one of the biggest heroes in Jewish history). Ted Arison who owns cruise lines in the US is considered not only a friend, but a confidant. His Calridge-Arison group is interested in purchasing “Bank Hapoalim,” the second largest in the country.

Contributors and political allies from Australia, Joseph Brender, Bernard Moss, Mark Bissan and Jack Mendel, wish to invest in Israeli real-estate and the textile industry. Mendel, one should note, lets Netanyahu use his luxury condo in Tel-Aviv. Sandy Eisenshtat, who allows Netanyahu to use his Jerusalem condo, owns an Israeli oil and gas company. In London, Netanyahu often stays with RUPERT MURDOCH.

Finally, from the Esteè Lauder cosmetic dynasty, Netanyahu’s ally RONALD LAUDER, who ran for mayor against Rudolph Giuliani. During his election campaign, Lauder called Giuliani an impostor who was not conservative enough to be a member of the Republican Party. Lauder is founder, major contributor, and chairman of Shalem Institute, a right wing think tank located in Jerusalem. Dr. Hazoni, the Institute’s director, told Hanna Kim from the Israeli daily Ha’aretz that the Heritage Foundation in DC, and the Center for Social Policy Studies in London are his models. Like Heritage which is thought to have developed Reaganomics, and the Center for Social Policy which designed what is now called Thatcherism, it seems that Shalem Institute will introduce what in years to come will be known as NETANYISM. – (excerpted)

by Neve Gordon

Translated


https://stiriinternationale.ro/benjamin-netanyahu-has-a-classic-profil e-of-an-american-agent-who-was-implanted-in-the-israeli-government/
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group