לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
על פי ה- GR ניתן לאמר כמעט בוודאות שתופרים תיק לרמון  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim-Global Report
אורח








הודעהפורסם: שלישי 22.08.06 19:00    נושא ההודעה: על פי ה- GR ניתן לאמר כמעט בוודאות שתופרים תיק לרמון


על פי ה- GR ניתן לאמר כמעט בוודאות שתופרים תיק לרמון

תזכורת אולמרט הפר הסכמים למען הועדה לבחירת שופטים שתציל אותו מכתב אישום, http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=498
כנראה שרמון התחיל להפריע לדיל שנרקם עם ביניש ועליו לשלם את המחיר.
בן יתר הסיבות האפשריות:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=611

אוסיף שממידע שהגיע ל"נקים" עולה שהגברת ה.נ.(לא אפרט את שמה המלא) מאזור המרכז אכן מתאימה לפרופיל הדרוש לתפירת תיק.



שיעור מזורז בתפירת תיקים


אריק באך 22.08.2006 18:03


איך מי שהכשירה את רצח רבין, אותו רבין שסירב לקדם אותה, תמונה לנשיאות בית המשפט העליון?
שתי חקירות של אישי ציבור בכירים בו זמנית, האשמות דומות, כך שהציבור יכול לראות בקלות את ההבדלים, ואף אחד שם במערכת המשפט לא טורח להסתיר את התפרים הגסים של התיק נגד חיים רמון. מערכת המשפט סומכת על טימטומו של הציבור, והציבור מוכיח לה שהיא צודקת

לא אתיימר לקבוע אם חיים רמון זכאי או אם הנשיא משה קצב אשם. אבל מדהים לערוך השוואה בין צורת ההתנהלות בשתי הפרשיות הללו, העוסקות בעניינים דומים, ובכל זאת ההתנהלות היא כל כך שונה עד נראה לי כי ניתן לקבוע בלי שום צל של ספק, כי יד מכוונת הובילה לתפירת התיק נגד חיים רמון כדי להכשיר את מינויה של דורית בייניש לעליון ולהכשיר את כוונותיה למנות את השותף לשעבר של בעלה, יהונתן עדיאל, ואת העובד שלה לשעבר יהושוע פוגלמן לעליון, במקום הפרופסורים מהאקדמיה שרמון התעקש למנות כדי להכניס לעליון קצת מנת מישכל ויושרה לשם שינוי.


אז מה היה לנו שם:


מתלוננת על מעשים מגונים.


אצל הנשיא קצב הייתה זו עובדת שהייתה נתונה למרותו ואשר התלוננה על קיום יחסי מין מלאים בידי מעסיקה עובד הציבור הבכיר, ותוך כדי איומים שאם לא תקיים היא תפוטר ולא תמצא עבודה בשום מקום אחר.


במקרה של חיים רמון היתה זו קצינה במסיבת שחרור, לא עובדת הכפופה לו בכלל, שטענה שאת הנשיקה הצרפתית שהיא קיבלה ממנו אחרי החיבוקים שהיא נתנה לו היא לא רצתה ולכן יש לפרש זאת כמעשה מגונה בכפייה.


בדיקת פוליגרף


המתלוננת נגד הנשיא, נבדקה בפוליגרף כדי לוודא שהיא אכן דוברת אמת לפחות לכאורה, לפני שמטרידים את כבוד הנשיא בחקירה משטרתית מביכה שכזו. גם אחרי שנמצאה דוברת אמת בפוליגרף והרבה לפני שנחקר בכלל הנשיא, התאמצו החוקרים למצוא ראיות נסיבתיות חיצוניות עצמאיות ובלתי תלויות אשר יתמכו או יפריכו את גירסתה, וכדי שזה לא יהיה תלוי עלמילים של אינטרסנטים אלא על ראיות עצמאיות, כגון מכתבים וצ`ט במחשבים של הנשיא והעובדת שלו לשעבר. חקירה בדיוק לפי הספר, המיועדת לברר מה קרה שם באמת ולא להרשיע את הנשיא בכל מחיר או לבטל את גירסתה של המתלוננת מפאת כבודו...



במקרה של חיים רמון לא טרחו בכלל החוקרים לבדוק את המתלוננת על גירסתה בפוליגרף. הם כנראה יודעים מה שכולנו ממילא יודעים, ומעדיפים שלא יהיו לכך שום הוכחות על ידי מכונות אובייקטיביות. הם איפשרו לה להתחמק מהמשך חקירה, ומייד לאחר שהגישה תלונה – הופ היא נעלמה לחו"ל והודיעה שאין לה בכלל כוונה לשוב.


סיכול ממוקד מקדים לעומת עסקים כרגיל


במקרה של חיים רמון, הזדרז היועץ המשפטי לממשלה עוד לפני שהחקירה בכלל מוצתה, לאסור על השר המכהן ליישם את הרפורמות שהוא הצהיר שהוא מעוניין לבצע כדי לכפות על השופטים שיקיימו בעצמם את החוק ואת סידרי המנהל התקין לפני שהם מטיפים לאחרים לנהוג כך. הוא רוקן אותו מסמכויותיו וקבע הלכה למעשה שהוא אשם עוד לפני שהמשטרה בכלל בדקה את התלונה.


במקרה של הנשיא קצב... הנשיא ממשיך לעסוק במתן חנינות, למרות שהחשדות החמורות שהעלתה העובדת כנגדו נגדו לא רק לניצול מיני מתוך יחסי מרות, אלא חשדות של ממש על התערבות של עבריינים ומאעכרים למיניהם בקידום חנינות תמורת טובות הנאה כספיות ואחרות.



היחידה החוקרת...


בעוד שאת חקירת הנשיא מנהלת היחידה היוקרתית והבכירה במשטרה, האמונה על חקירות שכאלה גם בעבר, את החקירה נגד חיים רמון בשל חשדות לעבורות מין בחר מי שבחר להפקיד במתפרת היחידה לחקירות.. הונאה.


האם יש משהו בין ענייני הונאה לנשיקה, או שמה דווקא שם מצאה מי שמצאה את החוקרים שאיתם ניתן היה לתפור את התיק בלי לעשות חשבון?


אין לי מושג מה הקשר בין הונאה לנשיקה הזניחה הזו, אבל נדמה לי שיש לי הרגשה איזה ג`וב אדיר עומדת לקבל עו"ד מירי גולן בהמלצת נשיאת בית המשפט העליון, מייד עם פרישתה הצפוייה מהמשטרה בקרוב...


כי ככה זה בחיים: עבור תפירה איכותית של מותג נהוג לשלם והרבה...


מעשים דומים ושיטה

במאמר מרתק של עו"ד ד"ר חיים משגב, הוא סוקר את גורלם הזהה ממש, של כל שרי המשפטים אשר העיזו להציע הצעות ייעול ומנהל תקין לטיהור מערכת השפיטה מנורמות השחיתות, הקומבינות ומינויי המקורבים חסרי הכישורים שהיא טובעת בהן. לכולם נתפרו תיקים פיקטיביים על ידי בייניש וארבל שותפתה, כולם זוכו זיכוי מביך, והציבור ממשיך לעצום עינייים במקום לתבוע את עלבונו כפי שהיה קורה כבר מזמן במדינה שאזרחיה אינם כה פראיירים.


בפרשה הזו, יש לנו את כל המרכיבים המשפטיים של דוקטורינת ה"מעשים דומים ושיטה" של תפירת תיק לשר משפטים אשר סירב לשמש חומת גומי אילמת וצייתנית למאפיה המשפטית השולטת במדינה.



יחסי מין מלאים לעומת נשיקה


ההיסטריה שבה פעל היועץ המשפטי לממשלה בפרשת רמון, לרוקן אותו מסמכויותיו, להכניס במחטפים את שמה של דורית בייניש כמועמדת היחידה לנשיאות כל שלא תהיה ברירה אלא למנות רק אותה למרות שאין חולק על זה שהיא פשוט פסולה, ולא רק בלתי כשירה לתפקיד הזה, ולעשות הכל כדי שהאמת בפרשה הזו לא תתגלה לעולם כי המתלוננת ברחה בחסותו לחו"ל – מקבלת משנה תוקף וחשד כשמשווים אותה עם האדישות המופגנת ושלוות הנפש שמפגין מזוז כלפי ניצול העובדת בבית הנשיא (וככל הנראה גם אחרות) והפיכתה לשפחת מין על חשבון משלם המיסים מתפרשת כהתנהלות איטית שגרתית של חקירה.


חשדות חמורים ביותר, ניצול מיני של ממש של עובדת מדינה, חשדות בדבר חנינות תמורת שוחד ובדיקת פולעגרף שמאמתת את גירסת המתלוננת – וכאילו כלום לא קרה והכל מתנהל בבירוקרטיה עצלה להדהים.


נשיקה, בסך הכל נשיקה, שאפילו ארגוני הנשים ויוזמי החוק זועמים על הזילות של סל עבירות המין בעצם הכללת הדינימקה הלגיטימית בהחלט הזו שבין גבר לאישה אל תוך הסל החשוב הזה שנועד להגן על נשים אחרות לגמרי מפני נסיבות שונות לחלוטין מזו המתאורת בכתב האישום נגד רמון – תופסת פיתאום את היועץ בהתנהלות היסטרית של פיל בחנות חרסינה.


מי סוחט את היועץ המשפטי לממשלה?


מי כפה עליו להתנהל כפי שהתנהל בפרשת חיים רמון תוך שהוא מבזה למעשה את כל יוקרתו ומעמדו ואמונו בקרב הקהילייה המשפטית?


איזו הבטחה קיבל אולמרט להקלה בתיקים העומדים נגדו תמורת שיתוף הפעולה האקטיבי כל כך שלו ושל אנשי לשכתו בתפירת התיק הזה?


איך זה שכל תושבי הצפון שהמדינה דפקה והפקירה בכל ימות המלחמה ועדעצם היום הזה, לא צבאו בהמוניהם על בית המשפט העליון לגרור את בייניש, ארבל ופרוקצ`יה אל מרכז מטווח הטילים של החיזבאללה בחיפה או בצפת או בכל אחד מיישובי הצפון, כדי שיבינו את המשמעות החמורה של שיתוף הפעולה העיוור שלהם עם ממשלת אולמרט כשקבעו בפסק דין בזוי ושיקרי בעליל, כי ניתן להפקיר את כל תושבי הצפון ולא נורא ויהיה בסדר, אין להכריז על מלחמת לבנון כמלחמה וגם לא להכריז על מצב חירום כי... באמת זו לא מלחמה. הכל היה בסך הכל די נחמד ומאוד בטוח במגדל השן בירושלים, משכורת העתק והתנאים המפליגים דופקים כמו שעון, הכל בטוח ונינוח ושקט...המלחמה הייתה רק אצל הפראיירים. אצל האליטה זו הייתה סתם תוכנית טלויזיה בין קוקטייל לארוחת פאר...


למי כאן לא ברור מה שלי נראה יותר ויותר כמו תיאום אלמנטרי בין עורכי הדין הירושלמים: בתמורה לתמיכתה של ביניש במחדלי הממשלה החמורים בהפקרת העורף וקביעתה המשפטית שזו לא הייתה מלחמה אלא סתם כאילו, היא תקבל מלשכתו של אולמרט את סיכולו המוזמן של חיים רמון בדרכים שרק אולמרט ואנשי לישכתו יודעים לבצע, ובכך - את מינויה הנכסף לנשיאות בית המשפט העליון, למרות היעדר כישוריה, הליקויים החמורים בהתנהלותה בעבר המטילים צל גדול על כשירותה לכהן במשרה ציבורית כלשהיא, ולמרות אחריותה הישירה והדומיננטית להוצאתו להורג של רבין בידי אזרחים אשר הכריזו עליו כבוגד במדי נאצי עם כאפייה של טרוריסט על ראשו - פעולות שדורית בייניש אישרה והכשירה...


ובכלל, אני מתקשה להבין - איך זה שאף אחד בציבור, לא מימין ולא משמאל, אינו מעיז לדבר על תרומתה הדומיננטית של דורית בייניש לרצח רבין, למרות שדו"ח ועדת שמגר חשף כי היא הייתה זו שהכשירה את הצגתו של רבין בחוצות במדי אס אס נאציים וכאייה ושליוט שהוא בוגד, בידי שותפו וחברו של יגאל עמיר, אבישי רביב?


האם המדינה הזו לא תדע גבול להתנהלות השלטונית המופקרת, עד כי בראשות בית המשפט העליון תכהן שופטת שדמו של ראש הממשלה רבין על הידיים של מי שהכשירה את פעולות ההסתה נגדו והצגתו בציבור הרחב כנאצי בוגד שדמו מותר ???


רבין התנגד לקידומה. היא הכשירה את מסע ההסתה הרצחנית נגדו עלידי אבישי רביב שהניף כרוזים נגדו כבוגד, במדי אס אס נאציים, בכאפייה, וקבע בחסותה של דורית בייניש שחל על רבין דין רודף!


הנשיא מאיר שמגר התנגד למינויה למשרת שופטת כלשהיא, לא לבית משפט השלום, המחוזי, ובטח לא לעליון! למה? למה דעתו של נשיא בית המשפט העליון שחקר את רצח ראש הממשלה רבין מתבטלת במחטף פוליטי ותפירת תיק זולה לשר המשפטים?

חומר למחשבה....

http://www.global-report.com/a.php?c=gg&a=10474625&rc=il
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

אורח
אורח








הודעהפורסם: ראשון 27.08.06 23:27    נושא ההודעה: הכי טוב להגיד שתופרים לו תיק

לא תפרו לו תיק והוא לא שר משפטים כעת. אם זה היה תיק תפור הוא היה נלחם להוכחת חפותו.
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 28.08.06 8:56    נושא ההודעה: ימים יגידו

אין לו דרך אחרת להוכיח חפותו מאשר התדינות בבית משפט, בנתיים הוא כבר לא שר משפטים.
_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group