לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
"ציטוטים אין ספור על החיוב בו ראה הממסד הציוני את השמדת ה'גלות',השמדה פיזית, בסיוע הנאצים"  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> התנהלות הסוכנות היהודית ומפא'י בשואה



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: שני 11.07.11 23:56    נושא ההודעה: "ציטוטים אין ספור על החיוב בו ראה הממסד הציוני את השמדת ה'גלות',השמדה פיזית, בסיוע הנאצים"

אין יהודים - אין אנטישמים


הרב גרינברג: "היו שראו בשם ספרו [של בנימין זאב הרצל] 'מדינת היהודים' מעין פתח למגמה המוכרת היום, לצערנו, של ראיית המדינה כמדינת כל אזרחיה בעלת רוב יהודי. אך לא זה שם ספרו של הרצל: הוא העניק לספרו את השם 'המדינה היהודית', כלומר מדינה בעלת צביון יהודי (ביידיש נקרא הספר "דה יידישע מדינה", ובאנגלית The Jewish State)"
▪ ▪ ▪
תגיות: זבולון אורלב הוצאת עיתון הארץ בע"מ הארץ
האזנתי לתוכנית למאזינים ברדיו קול-חי, בהנחייתו של יעקב פליי. לאיש היה פתיח; הוא שפך את חמתו על זבולון אורלב שכרך יחדיו והזכיר בנשימה אחת את הרב קוק ואת הרצל, כבעלי מטרות משותפות, שאינן נלמדות עוד במערכת החינוך ב"מדינת ישראל". פליי ציין, את מה שרובנו יודעים, שכוונותיו של הרצל היו עכירת עם ישראל ועקירתו משורשיו, בעוד הרב קוק היה ההפך הגמור ממנו. הגבתי על רגל אחת לדברים, בפקס:

ליעקב פליי

הרב קוק העריץ את הרצל, ראה בו את משיח-בן-יוסף והתאבל קשות על מותו. בחדר בנו, הרצי"ה, הייתה תלויה תמונתו של הרצל. אין שום סיבה לא להזכיר אותם בנשימה אחת.

מורשת קוק-הרצל עוסקת בחורבן ארץ ישראל. תלמידיו של הרב קוק, כלומר, ה"ציונות הדתית", השתתפו באלפיהם בהחרבת חבל ימית וגוש קטיף.

במשך שנים רבות מדי נחשב הרב קוק למחליף הקב"ה בציבור ה"ציוני דתי", אנשים שהזדהו כתלמידיו הוציאו את תלמידיהם לשמד "ציוני". זבולון אורלב נמנה על עוכרי ישראל אלה.

מה לך נזעק?

הרב קוק נפטר 15 שנה לפני שהמוסר והרודף, בן-גוריון, הכריז על עצמאות מדינתו. אם כל מה שמעריציו של הרב קוק מייחסים לו, נכון, הרי, אין ספק, שלא היה סומך ידיו ולא נותן את ברכתו למדינת הדמים והזדון הזו, שקמה בדמם ועל אפרם של מיליוני יהודים, שהשמדתם הייתה רצויה לו, לבן-גוריון, ולכל הממסד הציוני.

האידיאולוגיה של אבות הציונות הייתה אנטישמית עד נאצית, יוכיחו דבריו הבאים של חיים ויצמן לעיתון – NEW JUDEA, סתו, 1937:

"ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה ייכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה. שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מיליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההיסטוריה ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח, אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי...".

וכיוצא בזה, יש ציטוטים, אין-ספור, המעידים על החיוב בו ראה הממסד הציוני את השמדת ה"גלות", השמדה פיזית, בסיוע הרשעים הנ"ל, במודעות גמורה וברצון רב. בזה הרגו שתי ציפורים במכה אחת – גם נפטרו מ"אלמנטים לא רצויים" וגם השתמשו בהשמדה כתירוץ מוחץ לאישור הקמת המדינה שלהם, או, בלשונו של שבתי טבת, כותב הביוגרפיה ומעריצו של בן-גוריון על כשרונו "להפוך כל אסון ליתרון", וגם מביא דוגמאות, שכבר הבאתי פעמים רבות בדברים קודמים שלי.

הם קבעו, מי הוא "משכיל" ומי איננו כזה. רבנים, גדולי הדור, למשל, אינם משכילים...

עם ישראל מתחיל, בקושי, לראות ולשמוע את האמת. גם חירשים ועיוורים לא יוכלו עוד להתעלם מן הפשעים שמבצעת "מדינת ישראל" נגד העם היהודי, ברמה של פשעים נגד האנושות.

גם ה"ציונות הדתית", עם כל מאמצי ההכחשה שלה, אינה יכולה עוד להתכחש לזעזועי הקרקע מתחת לרגליה, והיא אוזרת את כל משאביה ה"רוחניים" להאדרת שמו ופעלו של הרצל, כשהתנא דמסייע שלה, כמובן, הוא הרב קוק... ואף אינה חשה לכבודו של הרב קוק, כשהיא כורכת את שמו יחדיו עם שמו של אנטישמי גמור, כמו הרצל.

כידוע שמח הרב קוק על הצהרת בלפור כמוצא שלל רב ובהרצל ראה את משיח בן יוסף. קשה לי להסביר זאת, מה שלא קשה לי, כלל וכלל, הוא לקבוע, שהרב קוק טעה! לפחות בזיהוי הרצל, אבל, גם בחלקים גדולים של משנתו ה"ציונית", זו שלאורה, או למה שהם סבורים שהוא אורה, צועדת ה"ציונות הדתית".

גם השנאה ל"חרדים", שהתמהמהו בראיית ה"אור", מורשת הרב קוק היא, כפי שמביא מנחם רהט במאמר קודם שלו:

"הראי"ה

"כיתה ידועה המתחסדת בחסידות ארסית, שאינה יכולה לסבול כל תנועה של חיים לאומיים, בייחוד ביחס לישראל בארץ ישראל... וכאן מצא בעל חוב, מקום לגבות את חובו, להשליך נעל על תקוות החיים על אדמת הקודש. והתוצאות מזה, החביבות עליהם, היא השתקעות של גלות, ללקט פירורים תחת שולחן אשכנז, ועל יסודות של יראת שמים מזויפת זו, בונה היא המינות המגועלה את קינה, וביצי צפעוני אלה מתבקעות הן".

"בעלי הקרניים"

"הרצי"ה מעיד על אביו: "...ניהל מלחמה גדולה נגד היהודים המתבוללים באנגליה שרצו לעכב את הצהרת בלפור [...ונגד] האורטודוכסיה הגרמנית... העסקנים האגודאים מפרנקפורט, שנחשבו ליהודים צדיקים... וכניסתם לאנגליה יכלה להביא נזק חמור להצהרה. כי הם לא היו לורדים מתבוללים, אלא יהודים צדיקים חרדים מפרנקפורט, שבהופעתם היו מרשימים את הפרלמנט. אבל מן השמים נמנעה כניסתם. מי שהיה צריך להיכנס – נכנס, ומי שהיה צריך לא להיכנס – לא נכנס, על-פי ההנהגה האלוקית".

"ציונים" כמו רהט מציגים את ה"חרדים" כמתנגדים ליישוב ארץ ישראל, כשאין דבר רחוק מזה מן האמת, כמובן! הוויכוח הוא על העיתוי ועל המהות. כבר באותו מאמר מביא רהט דברים כדלהלן:

"20 שנה בלבד אחר המאמצים לסכל את הצהרת בלפור, הסתלקה היהדות החרדית מהתנגדותה להצהרת בלפור. בכנסייה הגדולה של אגו"י, שהתכנסה ב-1937 במריאנבד, צ'כוסלובקיה, בצל מאורעות תרצ"ו בארץ, עליית הנאצים לשלטון בגרמניה, ותוכנית החלוקה של ועדת פיל, קבעה מועצת גדולי התורה כי היא מתנגדת אפילו לחלוקת הארץ לשתי מדינות. גדולי הדור ובהם האדמו"רים מגור, סוכצ'וב, בויאן, אלכסנדר, סדיגורא ועוד, וראשי ישיבות היושבים ראשונה במלכות ובהם הגאונים אלחנן וסרמן מברנוביץ, אהרון קוטלר מקלצק, זלמן סורוצקין מלוצק ואחרים, קבעו בחתימת ידם, כי 'ארצנו הקדושה נתונה לנו מאדון העולם בשבועה וברית עולם... הארץ הקדושה אשר הקב"ה הציב גבולותיה בתורה הקדושה, נתונה לעם ישראל עַם עולם, וכל ויתור שהוא על אדמות קודש הנתונה לנו ע"י הקב"ה בגבולותיה, אין בו ממש'".

"מתנגדת, אפילו, לחלוקת הארץ...". ברור שהיהודים, בניגוד ל"ציונים", מתנגדים לחלוקת הארץ. מה הרבותא? מה הקשקוש? ואיפה הוא מוצא הסכמה להצהרת בלפור? נראה גם, שנעלם מעיני רהט, שהעולים הראשונים והעולים במשך כל הדורות, היו "חרדים"!

גם הרב קוק התפכח, במיוחד לנוכח עלילת הדם שהעליל בן-גוריון על הרביזיוניסטים ברצח ארלוזורוב. על-פי הפרופסור קלאוזנר, מאסרו וגזר דין המוות על סטבסקי, קירבו את מותו של הרב קוק, שלחם בכל כוחו למען הצלתו של סטבסקי מחבל התלייה. הוא שבע יריקות ובוז, בגין מלחמתו זו, ובוודאי כבר הבין, מי הם ה"ציונים".

לפני ה"ציונות הדתית" נגולו כבר אלפי הוכחות שה"ממלכתיות" שהם מקדשים היא אם כל הטומאות בעולם, אבל, ה"ציונות הדתית" היא עם קשה עורף, שלעולם לא יודה בטעותו. במשך עשרות בשנים הרעילה את נשמות מיטב ילדינו הצדיקים, הקריבה אותם באלפיהם על מזבח פשעיה של המדינה נגד העם היהודי, החריבה ומחריבה עלינו את ארצנו, אך ככל שהטעות, שהייתה כבר מזמן לזדון, מתבהרת יותר, מכה יותר בפנים ובלב, כן מקשים הם את לבם, כפרעה, בשעתו, ומתעקשים ואף מגבירים חיילים, תרתי משמע, להמשיך בהובלת העם הזה לאבדון, בשם קדושת ה"ממלכתיות" ובשם הרב קוק.

כאמור, הרצל היה אנטישמי! מחד-גיסא, סבל ממנה, מאידך-גיסא, הפנים אותה! האנטישמיות הובילה אותו למה שנקרא "ציונות", התנועה שהאנטישמיות היא עמוד התווך שלה. האנטישמיות היא בסיס הקמתה, בסיס רעיונותיה ובסיס כל מעשיה. ה"ציונות" של הרצל הייתה "פתרון" על דרך השלילה. אילולא האנטישמיות, לא הייתה מציקה לו כלל "בעיית היהודים", ויש לשער שהיה מסיים את תהליך התבוללותו, ואילולא היה אנטישמי, לא הייתה תמצית כל חזונו – סילוק היהודים מעיניהם של הגויים, בכל דרך שהיא, ועל-ידי כך, להביא קץ לאנטישמיות.

בימים אלה מתפרסמים מאמריהם של הרב גרינברג, במקור ראשון, הרב ד"ר הורוביץ בערוץ 7, ומאמרו של מנחם רהט, עוד אחד בסדרה האובססיבית שלו, שעיקרה תקיפת ה"חרדים" על שאינם מאמינים בשטויות שהוא מאמין בהן.

אילולא ה"חרדים" לנו, מי יודע אנה היינו באים!

הרצל נתן לגיטימציה רעיונית לנאציזם!! אם מנהיג "ציוני" מאמין שהבעיה היא אצל היהודים ולא אצל הגויים, אם הוא מאמין שסילוק היהדות מעל פני האדמה, יביא מנוחה לעולם מדיבוק האנטישמיות, למה שהגויים לא יקפצו על המציאה הזו? אם ליהודים מותרת מדיניות עלייה סלקטיבית, הקובעת מי טוב ומי רע, למה היא אסורה על הגויים?

המעלים את הרצל על נס, מנסים להמעיט מנטייתו להתנצר, כדרך למניעת צרות מעצמו ומילדיו. הרעיון הזה עלה בו פעמים רבות מכדי לבטל זאת כמשובת נעורים. ועצם ראייתו דבר זה כאפשרות, מבהירה את "עומק" זיקתו ליהדות. נכון, בהמשך, כ"דווקא" לרודפיו, רצה להחזיק את החבל בשני קצותיו – להוציא לשמד את כל היהודים, אבל הוא ושאר המנהיגים יימנעו ממעשה זה, כי ידע הרצל, שיהודי הממיר את דתו הופך ללעג ולקלס בקרב הסובבים אותו, בעיקר הגויים. הוא את נפשו יציל, ואת עם ישראל "יציל" מעצמו ומן האנטישמיות, כלומר, ישחרר את היהודים ואת הגויים ממכת היהדות...

הרצל ויתר על תוכניתו להוציא לשמד את היהודים, בטקס מרשים, רק לאחר שהבין, שתוכניתו זו לא תעבוד. מכל מקום, את בנו לא הכניס בבריתו של אברהם אבינו, ובעיקשות רבה, כנגד רצונם של אם הילד ומשפחתה. לילד לא ניתן שם עברי!!! אין זה מפתיע, שבן-גוריון, במגילת-העצמאות שלו, נותן את כל האשראי להרצל ומתעקש שלא להזכיר כלל את הקב"ה. לאחר דין ודברים ארוך, הסכים ל"צור ישראל", מה שיכול היה להתפרש על-ידי העם האחר, שיצרו בן-גוריון וחברים, כהרצל או כבן-גוריון, שהרי – הרצל היה צור הציונות ובן-גוריון היה צור "ישראל".

הדברים שהרבנים התעלמו מהם: "בערך לפני שנתיים חפצתי לפתור את שאלת היהודים בעזרת הכנסייה הקתולית. ביקשתי להבטיח לעצמי בראשונה את עזרת נסיכי הכנסייה באוסטריה ולהשיג על-ידיהם ראיון אצל האפיפיור, כדי להגיד לו: עזור לנו מפני האנטישמים, ואני מחולל תנועה כבירה בין היהודים שיעברו באופן חופשי ונאה לנצרות. חופשי ונאה במובן זה, שמנהיגי התנועה - בייחוד אני - יישארו יהודים ובתור יהודים יטיפו לקבלת הדת השלטת. בעצם היום, בראשון בשבת, בשעה 12 בצהריים, תצא לפועל ההמרה בתהלוכה חגיגית ובצלצול פעמונים בכנסיית סטפן. לא בבושת פנים, כמו שעשו יחידים עד כה, כי אם בגאון. והעובדה שהמנהיגים יקיימו בידם את יהדותם, ובלוותם את העם עד מפתן הכנסייה יישארו בעצמם בחוץ – תרומם את כל העניין ותשווה לו קו של כנות רבה" ("כתבי הרצל", כרך ב', יומן א', עמ' 14 - בעריכת מזכירו האישי, ד"ר רפאל שאול לנדאו).

באיש הזה ראה הרב קוק את משיח בן דוד, ואת האיש הזה מנשאים ומרוממים "רבנים" ב"ציונות הדתית"... אז, מה הבעיה עם ישו? הוא לא נלחם באנטישמיות, הוא נכנע לה בצורה השפלה ביותר האפשרית.

ועוד ניסיון לעוות את האמת אצל הרב גרינברג: "היו שראו בשם ספרו 'מדינת היהודים' מעין פתח למגמה המוכרת היום, לצערנו, של ראיית המדינה כמדינת כל אזרחיה בעלת רוב יהודי. אך לא זה שם ספרו של הרצל: הוא העניק לספרו את השם 'המדינה היהודית', כלומר מדינה בעלת צביון יהודי (ביידיש נקרא הספר "דה יידישע מדינה", ובאנגלית The Jewish State)".

באותן אותיות בהן כותב הרב גרינברג את שם הספר באנגלית, יכול היה לכתוב את שמו המקורי: DER JUDENSTAAT - מדינת היהודים!!!

ולהלן (על-פי ויקיפדיה):

Der Judenstaat (German, "The State of the Jews", also sometimes translated as "The Jewish State).

ובמדינת היהודים יהיה האופי היהודי כדלהלן:

"כל איש יחיה שם באמונתו, גם חוקרינו, יקירי הרוח, אשר לא יסופו מקרבנו, מאירים נתיבות, חדשים לבקרים, ברוח בינתם. באמונתם יחיו".

מדינת היהודים

"הרשות ביד כל איש להחזיק בדעותיו ובאמונת לבו, כשם שהלאומיות לא תיחשב לאיש לחטאה. ואם יבואו בני דתות אחרות, או בני לאומים אחרים, לשבת בתוכנו, נכבדם כבוד גדול ומשפט אחד יהיה להם ולאזרחי הארץ".

מדינת היהודים

"האם נתן את כהני דתנו למשול בנו? לא! האמונה היא אומנם הקשר המאחד אותנו; אולם חפשים אנחנו בכח החכמות והמדעים. ועל כן נפר כל תחבולות כוהנינו אשר יאמרו למשול עלינו, כי נדע לכלא אותם בבתי מקדשי אל, כאשר נדע לאצור גם חיל צבאנו בבתי החילות".

מדינת היהודים

ה"ציונות" היא אסון מן הנוראים ביותר שנפלו על עם ישראל, במשך כל דברי ימינו, כשה"ציונות הדתית", כ"שותפה ההיסטורית", שבלי סיועה לא הייתה ה"ציונות" יכולה לבצע את פשעיה נגד העם היהודי, נושאת בעיקר האחריות לחורבן העם והארץ.

בגוש קטיף הייתה צריכה להתחולל המלחמה, שעדיין מתמהמהת, מתן זמן מספיק לפושעים נגד האנושות, מהרסינו ומחריבינו מבית, לגלגל אותנו במורד התהום. עדיין, אפשר לעצור את החורבן הטוטאלי. זה תלוי רק בסיום שליטת האסכולה הפשיסטית/"ממלכתית" ב"ציונות הדתית", חזרתה מן ה"ציונות" ושובה, בתשובה שלמה, ליהדות!


נוצר: 16/06/2011 | עודכן: 17/06/2011



http://www.news1.co.il/Archive/003-D-60815-00.html
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

צופה מהצד
אורח








הודעהפורסם: ראשון 17.06.12 0:51    נושא ההודעה: זה ממש שטויות!!!

יש כאן עיוותים וסילופים... הרצל לא היה אנטישמי חס ושלום... חוגים חרדיים חרבים נוהגים לטעון שהוא כזה על ידי סילוף משפטים מהיומנים שלו, וידוע הסרט "הרצל והציונות" של ארגון שופר, שמכיל הרבה מאד סילופים והוצאת דברים מהקשרם.

לגבי הציטוט הנאמר פה על התנצרות המונית - זה היה בתחילת דרכו של הרצל, ולאחר מכן הוא התחרט ואמר שהפתרון היחיד הוא מדינה יהודית כי גם אם נתנצר, האירופאים תמיד ישנאו אותנו. וזה דווקא כן מופיע באנציקלופדיות, בניגוד לטענה פה ש"מסתירים את האמת"...

בקיצור, די להכפיש את הרצל ז"ל, ודי לדבר רעות על הרבוב קוק זצוק"ל!!!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> התנהלות הסוכנות היהודית ומפא'י בשואה כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group