לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מדד השחיתות: ישראל מידרדרת מטה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet
אורח








הודעהפורסם: שני 06.11.06 12:40    נושא ההודעה: מדד השחיתות: ישראל מידרדרת מטה

מדד השחיתות: ישראל מידרדרת מטה


מה מצב השחיתות אצלנו? קצת מצחיק לשאול את השאלה הזו בשנה הנוכחית, שבה נדמה שכל השיאים נשברו. וגם סקר השחיתות הבינלאומי מאשר זאת: ישראל הידרדרה שישה מקומות מאז השנה שעברה. עוד רחוקה הדרך לפינלנד, איסלנד וניו זילנד...

כתבי ynet פורסם: 06.11.06, 11:01

השחיתות רק עולה: במדד השחיתות השנתי שמפרסם היום (ב`) ארגון Transparency International, שעמותת שבי"ל (שקיפות בינלאומית) היא הסניף הישראלי שלו, דורגה השנה ישראל במקום ה-34, יחד עם טייוואן (מתוך 163 מדינות). בכך צנחה 6 מקומות מהשנה שעברה, שבה דורגה במקום ה-28 . ישראל זכתה השנה לציון של 5.9 מתוך 10, לעומת 6.3 בשנה שעברה.



המדינה הראשונה בדירוג נחשבת למי שנתפסת ככזו שדרגת השחיתות בה היא הנמוכה ביותר. שלוש המדינות המובילות את הדירוג השנה הן פינלנד, איסלנד וניו זילנד, שחולקות את המקום הראשון, כלומר: הכי פחות מושחתות. ואילו שלוש הנתפסות כמושחתות ביותר הן עיראק, מיאנמר (לשעבר בורמה) והאיטי. ישראל, שהידרדרה בדירוג, איננה לבד: יחד איתה צנחו למעמקי השחיתות מדינות כגון ברזיל, קובה, ירדן, לאוס, סיישל, וטרינידד וטובגו.



לקריאת הרשימה המלאה של 163 המדינות - לחצו כאן



המדד מורכב מ-12 סקרים שונים אשר בוצעו בתשעה מכונים בינלאומיים שונים, ביניהם הבנק העולמי והפורום הכלכלי העולמי. הוא מבוסס על שאלוני מומחים ואנשי-עסקים.



"לאחרונה מובילים שרת החוץ, ציפי לבני, וראש הממשלה, אהוד אולמרט, תהליך של שינוי מיצוב ישראל בקהילה הבינלאומית. מדד השחיתות היום


מאשש את הצורך בתהליך זה", מציינת מנכ"ל שבי"ל, סוזאן תם. לדבריה, "עלינו להיזהר שלא נתמקד בתכנית השיווק שלנו בעולם במקום לעשות בדק בית פנימי מקיף". עמותת שבי"ל מציעה כי מדינת ישראל וראש הממשלה בראשה תפעל לאשרור אמנת האו"ם למאבק בשחיתות והטמעתה בחברה הישראלית. בארגון מדגישים כי "על המנהיגות הפוליטית בישראל להיות דוגמה למופת ציבורי, שאם לא כן מצב השחיתות עלול להמשיך ולהידרדר".

עמותת שבי"ל נוסדה בשנת 1999 על ידי פרופ` דב יזרעאלי ז"ל וממומנת על ידי קרן דוב ודפנה יזרעאלי. בין פעילויות העמותה: קורסים ומתן מידע בנושא תכניות אתיקה אפקטיביות, קידום שקיפות תקציבית, קידום אתיקה של שקיפות לעובדי ציבור, פעילות למען אשרור אמנת האו"ם למאבק בשחיתות, העלאת המודעות לחשיבות השקיפות בשלטון המקומי ועוד.


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3324285,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

וואלה
אורח








הודעהפורסם: שני 06.11.06 13:26    נושא ההודעה: המבקר רומז: ההון השתלט על השלטון

המבקר: ההון ישלוט בשלטון
יום שני, 6 בנובמבר 2006, 12:02 מאת: צבי זרחיה, הארץ


פרס. פרקליטיו הכחישו את כל החשדות (רויטרס)

לינדנשטראוס. "לא מחפש את אולמרט" (ערוץ 10)לינדנשטראוס מתח ביקורת חריפה על התנהלותו של שמעון פרס בפריימריס. הוא קורא להחמרת החוק המגביל תרומות, שאיפשר לו לקבל תרומות גבוהות


מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, אינו ממליץ ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לשקול חקירה פלילית נגד המשנה לראש הממשלה שמעון פרס. עם זאת, המבקר מותח ביקורת חריפה על על התנהלותו הכספית של פרס, וקורא לסגירת הפרצה בחוק, שאיפשרה לו לקבל תרומות גבוהות מבעלי הון לקראת התמודדותו בפריימריס לראשות מפלגת העבודה. הדברים נכללים בדו"ח על ניהול הבחירות המקדימות במפלגות ב-2005-2004, שהגיש הבוקר המבקר ליו"ר הכנסת, דליה איציק.


המבקר קבע בדו"ח, כי הוצאותיו של פרס חרגו מהתקרה הקבועה בחוק של 366 אלף שקל למתמודד. המבקר גם מתח ביקורת על כך שפרס קיבל שלוש תרומות בסך כולל של 320 אלף דולר יותר מתשעה חודשים לפני הפריימריס. החוק הקיים אינו מגביל תרומות בתקופה זו, אך קובע כי בתשעת החודשים שלפני הפריימריס אסור למועמד לראשות מפלגה לקבל תרומה של יותר מ-40 אלף שקל מתורם יחיד.


לדברי לינדנשטראוס, אין זה ראוי שמועמד במערכת בחירות מקדימות שטרם החלה יוכל לגייס כספים ללא הגבלה בארץ ובחו"ל, ולקבל תרומות כסף מבעלי הון למימון
התמודדותו. המבקר אמר כי המצב הנוכחי, שבו מועמדים לכהונה ציבורית, ובהם חברי כנסת מכהנים, מקבלים תרומות משמעותיות מבעלי הון למימון מועמדותם, הוא בגדר "סכנה של השתלטות הון על השלטון". המבקר הציע לשנות את החוק, כך שיגביל את גובה התרומות לפוליטיקאים בכל עת.


דו"ח המבקר עסק בשלוש תרומות גבוהות במיוחד שקיבל פרס בסוף 2004, בתקופה שבה לא חלו המגבלות על תרומות: תרומה של 100 אלף דולר מחיים סבן, מבעלי השליטה בחברת "בזק"; תרומה של 100 אלף דולר מברוס רפופורט, ותרומה של 120 אלף דולר מדניאל אברמס - מבעלי "סלים פאסט". לסבן אינטרסים עסקיים נרחבים בישראל, והוא העניק לפרס את תרומתו בעת שמפלגתו אז, העבודה, ניהלה מגעים על הצטרפות לקואליציה. במגעים סוכם על העברת תיק התקשורת לדליה איציק המקורבת לפרס, והיא היתה זו שהכריזה על זכיית סבן במכרז על בזק.


כתבת וואלה! חדשות, יעל קישיק:


המבקר העלה טענות דומות נגד מתמודדים נוספים בפריימריס לפני הבחירות לראשות הממשלה, ביניהם עמיר פרץ, אהוד ברק, מתן וילנאי ובנימין בן אליעזר מהעבודה, ובנימין נתניהו מהליכוד.


נתניהו נקרא להחזיר למדינה "בגין ליקויים בניהול ספריו סך של 58,775 ש"ח ובגין חריגה מהוראות פרק ב` לחוק, סך של 25,082 ש"ח". ובסך הכל כ-84 אלף שקל. נתניהו הוא המועמד היחיד שהתמודד על ראשות מפלגתו ונדרש להחזיר כסף למדינה, לאחר שלא עשה זאת בתקופת "בין המצרים" המעורפלת מבחינה חוקית

http://news.walla.co.il/?w=//1003200

חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group