יש מיש
הצטרף: 02 יונ' 2006 הודעות: 53 יישוב: צור הדסה
|
פורסם: חמישי 18.10.07 11:08 נושא ההודעה: שתיקת הכונסים=החזות שמנסים מהנהלת טפחות ליצור בציבור הינה שקרית ומעוותת בפועל, כל יום מועפ |
|
|
23.4.01 משנודע לנו על עמותה לנפגעי משכנתאות: שמטפלת במקרים כשלנו
פנינו והכינו בקשה להשהיית הליכי משכון לתקופה של 90 יום. והגשתי
23.4.01 התחייבות למתווך עובד שליבו:
שהביא לבקשתי קונה, את בן עטר רפי באופן פרטי לחלוטין, ראה את
הבית עם משפחתו וחבר והמתווך עובד שליבו, בשלושה ביקורים שונים
ובכל ביקור הראיתי לו את כל מסמכי הבית ושמאות של הבית בסך
650.000 $ ויידעתי אותו כי יש לי חובות ושאני לאחר פציעה בתאונת
עבודה וצריך לגמור מהר ואני מוריד לו מהשמאות 150.000 $ והוא טען
בפניי כי המחיר לא יקר בשביל בית כזה. ולצערי לא שמעתי ממנו עד
שהודיע לי עו"ד יואב שרון מטעמי, את שמות המתמחרים שהיו אצל הכונס.
23.4.01 המוצל"פ מעביר הבקשה שלי לתגובת הכונס תוך 7 ימים:
הכונס לא מגיב להוראת המוצל"פ, וכבר אמרתי לעיל כי הכונס עונה,
ומתייחס להוראות החוק רק כשהוא משרתת את מטרותיו הוא, וגם כאן
הכונס לא התייחס להוראת המוצל"פ ולא נתן תגובתו על הבקשה של
העמותה לנפגעי משכנתאות שהוגשה ע"י היום. תחת זאת תכנן את
מבצע הפינוי של חייו.
א. לא שעה להחלטת המחוזי מ 27.3.01.
ב. לא שעה לזיכרון הדברים שחתמתי למכירת הבית ב 690.000 ₪.
ג. לא נתן תגובתו להוצל"פ כפי שנדרש.
ורק גזילת ביתי שסנוורה את עיניו, היית על הפרק.
ישראל סגל: סמנכ"ל בנק טפחות בכנסת
זה דיון שהיה לקראת הגיבוש של החוק החדש ושם דיברו גם על ריבית פיגורים ושכר טרחה. אני מניח שזה ייפתר. אני יכול להגיד על בנק טפחות שגם קודם גבינו ריבית פיגורים נמוכה, שאני מניח שתהיה עכשיו בצו החדש. אבל הבעיה העיקרית היא שהאדם לא מגיע.
אני רוצה להגיד חד-משמעית - לפני כל טיפול משפטי, אם הלקוח הוא זכאי משרד השיכון, הוא מקבל הודעה שהוא יכול לפנות לוועדה. לא כל כך חשוב לדעתי להסביר לו בתוך המכתב את כל החוק, הוא צריך להבין שיש לו כתובת ממשלתית שהוא יכול לפנות אליה. שיבוא לבנק ונסביר לו מה זו הוועדה, מה הוא יכול לבקש - פריסה, הנחה בריבית; אם במקרים קיצוניים הוא רוצה לוותר על החוב, הוא יכול לפנות. לא יאשרו לו, אבל הוא יכול לפחות לפנות. חייב להיות מצב שהאדם מקבל את המידע במכתב ואחר כך הוא בא אלינו. יכול להיות שבמקרים מסוימים זה לוקח זמן, אבל כשלקוח פונה לוועדה אנחנו מפסיקים את כל ההליכים. לזה אני מתחייב.
כל מה שאמרתי נכון גם ללווים שהם לא זכאי משרד השיכון, חוץ מעניין הוועדה שקשור לזכאים. אותו טיפול, אותו רצון לגמור את החוב לפני שהוא מתפתח, אותה פנייה ללקוחות, נוקטים באותה שיטה גם כשמדובר בלווים שאינם זכאים. אין קיפוח במובן זה שאליהם אנחנו פונים בצורה נוקשה יותר מאשר לאחרים.
החזות שמנסים מהנהלת טפחות ליצור בציבור הינה שקרית ומעוותת,
בפועל, כל יום מועפים מבתיהם משפחות רבות על לא עוול בכפם.
Description: |
|
Filesize: |
109.25 KB |
Viewed: |
5409 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
74.89 KB |
Viewed: |
5409 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
70.83 KB |
Viewed: |
5409 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
63.61 KB |
Viewed: |
5409 Time(s) |

|
_________________ שום איש את מר סבלי לא ידע
זה צער לא ידוע
אפס אומר גם זו לטובה
יה לי הללויה
עתים לי טוב
עתים לי רע
ככה זה
עתים נדמה כי אין מוצא
אז קשה
יש מיש |
|