לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מיכל אגמון גונן  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
האובייקטיבי





הצטרף: 19 מרץ 2021
הודעות: 4
יישוב: rehovot


הודעהפורסם: ראשון 05.09.21 19:22    נושא ההודעה: מיכל אגמון גונן

שופטת בית המשפט המחוזי מיכל אגמון גונן היא אותה השופטת שעומדת מאחורי הפסיקה שלאפ דאנס הפך ללא חוקי בארץ ובהמשך הפסיקה לסגירת מועדוני החשפנות בארץ.
עכשיו עזבו את זה שלפי דעתי זה כפיית ראיית עולם אישית של השופטת על כל המדינה ואזרחיה, בעיה רצינית שגובלת בפליליות לדעתי זה שהיא משתמשת בכוח שניתן לה כשופטת במדינת ישראל על מנת לקדם את השקפתה האישית וראייתה! שופט אמור להיות מאוזן ולשפוט על פי חוקים ברורים מבלי לקחת צד בחוק עצמו ואז לפסוק מפוזיציה לדעתי
מצרף כמה לינקים על מנת שנבין מי זאת:

https://www.youtube.com/watch?v=SayKpkj3vWM&ab_channel=%D7%94%D7%AA%D7 %A0%D7%95%D7%A2%D7%94%D7%9C%D7%9E%D7%A2%D7%9F%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95% D7%AA%D7%94%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%98%D7%94%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%9 0%D7%9C

https://www.youtube.com/watch?v=lfkT7QkBBGc&ab_channel=ArutzShesh

הכי חמור בעיניי שהיא נמצאת בפאנל תעשיית המין בישראל ונמצאת באופן קבוע בפאנלים של פמיניסטיות קיצוניות, מה שמראה שהיא נמצאת בניגוד עניינים חמור והייתה אמורה לפסול עצמה מלדון בנושאים שקשורים לפועלה.

https://www.youtube.com/watch?v=WGt1hWi78kQ&t=1s&ab_channel=%D7%94%D7% 9E%D7%98%D7%94%D7%9C%D7%9E%D7%90%D7%91%D7%A7%D7%91%D7%A1%D7%97%D7%A8%D 7%91%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D%D7%95%D7%91%D7%96%D7%A0%D7%95%D7%AA

לצערי רב שופטי ישראל נמצאים בניגוד עניינים חמור עם השקפתם ודעותיהם, הם עשו פוליטיזציה עמוקה לבתי המשפט במדינה והרבה שופטים פוסקים מתוך פוזיציה מסוימת וראיית עולמם האישית ולא מלשון החוק היבש.
הכל פתוח לפרשנות והכל ניתן להטייה, המדינה הולכת פייפל בשם מהפכת הפרשנות המשפטית של השופט בדימוס אהרון ברק שלמרות שיצא לפנסיה עדיין מחיזק משרד ומזכירה בבית המשפט העליון וכנראה משפיעה עד היום על פסקאות של הבגץ לפי פרשנותו המעוותת.

_________________
צדק צדק תרדוף
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

ויולט שרון האמא
אורח








הודעהפורסם: רביעי 08.09.21 15:59    נושא ההודעה: חובה לפתוח בחקירה פלילית נגד מירב אליהו בתיק 2584/05/15

יש מקרים שבמקום ערעור יש להעביר את פסק הדין לחקירת משטרה! זה המקרה! יש שופטים שלמדו איך לתמרן את המערכת בכתיבת פייק פסק דין שנחזה להיות נכון וניתן במרמה בכוונה תחילה "הטעויות" של השופטת מירב אליהו מחייבים פתיחה בחקירה פלילית נגדה, בתיק תמ"ש 2584/05/15 . פרס כספי של מיליון דולר מוצע למי שיביא חומרים מתאימים שיאלצו את המערכת לפתוח בחקירה פלילית מהתיק עולה שאינה מצייתת לחוקי המדינה ושמה ללעג את החוקים לרבות חוק יסוד השפיטה והלכה פסוקה.
o תיק פשוט , סכסוך בין שני אחים אחד אומר העברתי לך מניות בנאמנות והמשכון הוא למראית עין השני אומר קניתי מימשתי את המשכון בניגוד לדין (משכון לפי החוק ניתן לממש רק באמצעות הוצל"פ) התיק נגרר ע"י השופטת מירב אליהו כחמש שנים! ערך התביעה כ10 מיליון דולר!
בחקירה נגדית נשאל הנתבע שאלות מתוך מסמך המזים את עדותו השופטת מירב אליהו נחלצה לעזרתו עצרה את החקירה והחליטה בכתוב לתת הפסקה של 10 דקות שהנתבע יצא עם עורך דינו להתייעץ מה לענות! זו ראיה מוכחת לשיבוש הליכי משפט ביודעין כדי להכשיר דחיית התביעה.
o • הוגש העתק שטר העברת מניות מיד התובע טען שחתימתו הועברה בתוכנת פוטשופ מה קבעה אליהו בפסק הדין לעקוף את ההלכה: התובע עומת עם גרסתו בנוגע לזיוף באמצעות תוכנת ה"פוטושופ" אשר נטענה לראשונה רק במעמד דיון ההוכחות וכפי המצופה, גם כאן, תשובתו הייתה מתחמקת, עמומה ופתלתלה . ..השופטת מירב אליהו שיקרה ומתכוון!
o ההלכה מבית המשפט העליון לגבי נאמנות במניות שהולכים לפי מרשם בעלי המניות ולא לפי הרשום במרשם החברות מה עשתה אליהו התייחסה לרשום מרשם החברות כאילו הוא מרשם בעלי המניות וכך תמרנה את ההלכה בכזב... המוצג כמובן סותר את דבריה!
o ההלכה קובעת שבטענת קניתי יש להראות איך נקנה מה הפתרון של מירב אליהו?
"בעניין זה מצאתי להעיר כי התעקשותו של התובע על המצאת מסמכי בנק ומסמכים במקור בלבד ולא העתק אינה מתיישבת עם הימנעותו שלו מלהציג כל ראיה או אסמכתה או עד שיתמוך בגרסתו. ודי לחכימא...." בפועל הנתבע סרב לומר איך שילם ,סרב להציג דפי בנק ונתן 5 גרסאות סותרות כיצד שילם, התובע הציג דפיי בנק המראים כי לא הועבר לחשבונו הכסף הנטען וצרף 46 ראיות בתצהיר עדות ראשית.
o התובע צרף תצהיר עדות ראשית של השמאי הממשלתי, בכדי לשלול חו"ד מומחה הצד השני חייב לזמנו לחקירה, המומחה לא זומן ולא הוגשה חו"ד אחרת הפתרון של מירב אליהו: שהיה צריך לצרף חוו"ד שמאי...והתעלמה כאלו לא הייתה כלל חו"ד בתיק.
o •הבנקים אישרו בכתב שהם מחזיקים תדפיסי חשבונות ליותר מ 20 שנים אחורה. השופטת מירב אליהו התעלמה ופסקה:" אין זה סביר שהבנק ישמור תיעוד מלפני 17 שנים"... כאילו לא היו מכתבי הבנקים במוצגים...
o איך התמודדה מירב אליהו עם 46 ראיות שצורפו ע"י התובע? פשוט... קבעה שלא צורפה אף ראיה לתיק...
o בעקבות טענת הנתבע שקנה את המניות וחומר נוסף ביקש התובע אישור להעביר לרשויות מס שבח ואחרות חומר הנוגע למחלוקת ונגד צדדים שלישיים השופטת מירב אליהו אסרה בצו (חומר חסוי) אולם בפסק הדין שכחה שנתנה צו ופסקה... מדוע לא הוגשה תלונה ו"לא בכדי... "
o כאשר אליהו מירב רצתה להשתמש בדברי התובע השמיטה במתכוון וציטטה תוך השמטת מילים שמשנות את משמעות הציטוט, לדוגמא המילה "אפילו" "אם נניח" הורדה...
o הנתבע אמר בעדותו " אני אומר מה שאני ראיתי לנכון באותו רגע" 49 פעמים ענה הנתבע לא זוכר או לא יודע והעיד בחקירה נגדית חמש גרסאות שונות וסותרות מירב אליהו פסקה: שגרסתו הייתה "אחידה וקוהרנטית" אותו עד נשמע מבלי שידע "....כותב כבר את פסק הדין" וצחק (אמר את שמו של עורך דינו שהכניס לתיק תצהיר כוזב, נתפס, הודה ומירב אליהו שתקה!
o התובע ענה על כל השאלות וללא כל סתירה ,אליהו פסקה "שהרבה לא לזכור..." בניגוד גמור לפרוטוקול.
o עו"ד של הנתבע הנו עבריין סידרתי ר"ש :מסר תצהיר כוזב לתיק נתפס הודה מירב אליהו שתקה, כמו כן עו"ד ר"ש עבר באופן סידרתי על חוקי יסוד על הפרת חובה חקוקה ולשון הרע אליהו שתקה ושיתפה אתו פעולה גם במהלך חקירת הנתבע. אולם המשפט הפך לשוק ו ר"ש עו"ד הנתבע ענה פעמים רבות בשם הנתבע מירב אליהו שתקה!
o הנתבע טען שקנה מניות באיגוד מקרקעין, בחקירה נגדית הודה שלא דיווח על העסקה בהתאם לחו"ד בעל פה מעורכי דין עלומים וסרב לומר מה טיב חו"ד שפוטרת אותו מדיווח התפתל והוסיף גם מפרופ' xxxשנפטר כאשר מירב אליהו מונעת חקירת העד מה הבסיס החוקי,(לא יכול להיות) בהמשך מסתבר שלא היה פרופ' בשם שהמציא הנתבע בחקירתו מה שלא מנע מהשופטת לכתוב את שמו ולקבל את חוו"ד העלומה ... ולקבוע בניגוד לכל דין שלא היה צריך לדווח. ובכך סייע השופטת להעלים מס ולהלבין הון.
כל אשר נכתב אמת וזה החלק הקטן ממעשיה של מירב אליהו בתיק 2584/05/15 המחייבים פתיחה בחקירה פלילית נגדה! כמו כן מי שהיה קרוב לתיק ויכול למסור עדות אמינה שתוביל להרשעת המעורבים מוצע מיליון דולר פרס. הנה מקרה נוסף עם מירב אליהו https://www.quimka.net/36221
תמונת השופטת מירב אליהו שהוסרה מאתר הרשות השופטת.
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group