לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מסמך פנימי של השב`כ קובע: ערבי ישראל הם סכנה אסטרטגית אמיתית  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שלישי 13.03.07 11:18    נושא ההודעה: מסמך פנימי של השב`כ קובע: ערבי ישראל הם סכנה אסטרטגית אמיתית

כ"ג אדר תשס"ז, 13 מרץ 07


שב"כ מודאג. דיסקין

פרסום ראשון: 13/03/07, 08:30
"ערביי ישראל - סכנה אסטרטגית"
מסמך פנימי של השב"כ קובע: ערבי ישראל הם סכנה אסטרטגית אמיתית לטווח הארוך, לצביונה היהודי ולעצם קיומה של מדינת ישראל.

קובי פינקלר


בעוד בישראל ובעולם רואים באיראן את הסכנה האסטרטגית הקיומית למדינת ישראל בשנים הבאות, הרי שבשרות הביטחון הכללי רואים דווקא בערביי ישראל את הסכנה הזו. במסמך פנימי שהוכן במטה השב"כ קובעים ראשי שרות הביטחון ש" ערבי ישראל הם סכנה אסטרטגית אמיתית לטווח הארוך, לצביונה היהודי ולעצם קיומה של מדינת ישראל.

בדיון שהתקיים באחרונה בלשכת ראש הממשלה הוצגו לפני רוה"מ נתונים מדאיגים במספר תחומים: עליה בהזדהות עם גורמי טרור, עליה בהזדהות על החיזבללה (שבלטה מאוד במהלך מלחמת לבנון השניה) ובהזדהות עם מממשלת החמאס.

מסיכום שנת 2006 אותו ערך שירות הביטחון הכללי עולה כי במהלך השנה החולפת ישנה עליה במעורבות ערבים ישראלים בטרור, עם חשיפתן של 21 התארגנויות בהן היו מעורבים 24 ערבים ישראלים, זאת לעומת 17 התארגנויות בהן היו מעורבים 22 ערבים ישראלים בשנת 2005. גיוסם של ערבים ישראלים אלה נעשה לרוב על רקע היכרות קודמת עם פעילי הטרור – קשרי מסחר, משפחה ועוד. מרבית ההתארגנויות הוכוונו על ידי ארגוני הטרור השונים ביהודה ושומרון, בדגש על ארגוני הטרור בשומרון, אשר מתקשים להוציא פיגועים לשטח ישראל בעקבות קיום מרחב החיץ, וכן מסתייעים בערבים ישראלים במטרה להבריח אמל"ח איכותי אשר ישמש לביצוע פיגועים. כך לדוגמא נחשפה בחודש נוב` 06` רשת של סוחרי אמל"ח שהבריחה נשקים ותחמושת בכמויות גדולות בין ישראל ליו"ש שהורכבה מ- 10 ערבים ישראלים, מרביתם מאם אל פחם ו-3 תושבי השומרון מאזור ג`נין.

מעורבות ערבים ישראלים בסחר באמל"ח בולטת גם באזור הנגב, שם מסייעים ערבים ישראלים לארגוני הטרור ברצועה בהברחות .מתוך 21 ההתארגנויות שנחשפו בשנת 2006, 6 התארגנויות הינן של ערבים ישראלים אשר עסקו בהעברות אמצעי לחימה,לתשתיות הטרור ברצועת עזה ובאיו"ש (כ-30% מסך ההתארגנויות).

בנוסף להתארגנויות אלה, נחשפו התארגנויות אשר פעילותן הוכוונה על ידי החזבאללה. דוגמא לכך היא מעצרו ביולי 06` של ריאד מזאריב, תושב בית זרזיר אשר הודה בחקירתו בשב"כ כי במהלך ימי הלחימה עם לבנון העביר לסוחר סמים לבנוני מטעם החזבאללה מידע אודות התנהלות כוחות צה"ל, תכנונים צבאיים לפעולה בלבנון ומיקום נפילות טילים.

כ-40% מכלל המעורבים בטרור מקרב הערבים הישראלים הינם מאוחדי משפחות, אשר קיבלו היתר שהיה בישראל ות.ז כחולה על רקע נישואיהם לערבי/ה ישראלי/ת. ערבים, אלה הינם יעד לגיוס לפעילות ארגוני הטרור מאחר ומאפשרים נגישות טובה ליעדים ישראלים בזכות הת.ז הכחולה שברשותם, המאפשרת להם לנוע בחופשיות בישראל. בנוסף, זיקתם מקלה על גיוסם לארגוני הטרור.תופעה נוספת הקיימת היא שימוש שעושים גורמי טרור במאוחמ"שים( מאוחדי המשפחות ) אשר חזרו לחיות בשטחי יו"ש , לצורך העברת חומרים המשמשים להכנת חומרי נפץ ומטעני חבלה מישראל לשטחים.

במהלך השנה נעצרו 10 אחמ"שים שהודו במעורבות בטרור. פעילות זו כללה בין היתר ניסיונות להחדרת מטענים לישראל וכן העברות אמל"ח.


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/160397
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שלישי 13.03.07 13:29    נושא ההודעה: בציבור הערבי זעמו על ראש השב`כ שהגדיר אותם `סכנה אסטרטגית`.

"יהודים, השב"כ שוטף לכם את המוח"

בציבור הערבי זעמו על ראש השב"כ שהגדיר אותם "סכנה אסטרטגית". ח"כ ברכה: מה שמדאיג באמת הוא שטיפת המוח שעושה הממסד לאזרחי המדינה

איתמר ענברי
13/3/2007 13:03


מה שמדאיג באמת הוא שטיפת המוח שעושים הממסד והתקשורת לאזרחי המדינה היהודים - כך הגיב יו"ר חד"ש, ח"כ מוחמד ברכה, על הפרסום הבוקר במעריב, לפיו בכירי מערכת הביטחון והשב"כ טוענים שחלה הקצנה בעמדות של האזרחים הערבים בישראל, ומגדירים את המתרחש בקרבם כ"סכנה אסטרטגית האמיתית לטווח ארוך" לישראל. ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) אמר כי "הדיבור על בדלנות וחתרנות נגד המדינה רחוק מאוד מהמציאות".

``עלייה בהזדהות עם איראן``
בשב``כ מודאגים מפני ההקצנה של הציבור הערבי וגורמי ביטחון הגדירו את המתרחש כ``סכנה אסטרטגית אמיתית לטווח הארוך``. סקר: 68% מהיהודים פוחדים שערביי ישראל ינהלו אינתיפאדה
לכתבה המלאה




הידיעה במעריב שלפיה השב"כ מזהיר מפני המשך ההתרחקות בין הערבים בישראל לבין המדינה ומתריע מפני עלייה בהזדהות של האוכלוסייה הערבית עם הפלשתינים ואף עם איראן, "הקפיצה" את חברי הכנסת הערבים ואת מנהיגי הציבור הערבי. "חובת ההוכחה היא על המדינה שמפלה, מדירה ורואה בדמם של האזרחים הערבים הפקר", אמר ח"כ ברכה.

"האיום האיראני הוא `באופנה` האמריקנית כעת ובישראל מאמצים כל שטות, והדבר האחרון שאפשר לייחס לאזרחים הערבים הוא הזדהות עם איראן", טען ח"כ ברכה. לדבריו, "השב"כ אינו יכול להיות הפטרון על אזרחותם של האזרחים הערבים, וראוי שהוא ימשוך את ידיו מעיסוק במעמדם של האזרחים הערבים".

ח"כ ברכה ציין שהוא מודאג יותר מהנתונים שהופיעו במחקרו של פרופ` סמי סמוחה ושלפיהם יותר מ-60% מהיהודים חוששים להיכנס ליישובים הערביים. "מה שמדאיג באמת הוא שטיפת המוח שעושים הממסד והתקשורת לאזרחי המדינה היהודים". הוא קרא למשרדי הממשלה לאמץ מדיניות של שוויון ושל שלום, ו"אז, מטבע הדברים, גם התסכול וגם הניכור, שכן קיימים בציבור הערבי, יירדו לאין שיעור".

גם ח"כ טיבי דחה את דבריהם של ראשי מערכת הביטחון. "הדברים מנותקים מהמציאות והתיאור, במיוחד לגבי הקשר עם איראן, הוא מגוחך ומופרך מן היסוד", אמר. "יש עמידת יתר על הזכויות האזרחיות והקולקטיביות, אבל הדיבור על בדלנות וחתרנות נגד המדינה רחוק מאוד מהמציאות".




ח"כ אחמד טיבי. צילום ארכיון: פלאש 90 /images/archive/gallery/515/123.jpg




"הערבים הופכים לאוכלוסיה בסכנה"



לדברי ח"כ טיבי, "כנראה שגורמי מערכת הביטחון, ואחרים במדינת ישראל, לא יכולים לחיות עם הזכות, או אף החובה שלנו, להתנגד למדיניות הממשלה, לרבות בנושאי חוץ וביטחון. אנחנו נגד המדיניות, לא נגד המדינה וחמור שהשב"כ רומז על הצורך בחקיקה, שהיא למעשה אנטי-ערבית. למען האמת, אין צורך ברמיזות הללו כי הכנסת לאחרונה מוצפת בחוקים נגד הערבים ובמיוחד נגד חברי הכנסת הערבים כדי לדחוק את רגליהם מהכנסת".

הוא הדגיש כי התביעה של הציבור הערבי להכיר בו כמיעוט לאומי אינה חתרנות והתביעה לדמוקרטיה רב-תרבותית או ל"מדינת כל-לאומיה" היא עמדה פוליטית לגיטימית של מגזר המיוצג בכנסת על ידי מפלגות שונות.

השר ראלב מג`אדלה אמר כי "לאוכלוסייה היהודית, כמו גם לאוכלוסייה הערבית, אין מדינה אחרת לחיות בה ועל שני הצדדים לתת את חלקם בשביל שנחיה בחברה דמוקרטית ראויה". לדברי מג`אדלה, קיימת אמנם הקצנה בתפיסתם של הערבים בישראל, אך יש במקביל עלייה בקרב האוכלוסייה הערבית של
כאלו המקבלים את ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית בגבולות 1967.

השר אמר כי יש לבדוק גם את ההקצנה שנובעת, לדבריו, ממצבם הכלכלי והחברתי הקשה של הערבים בישראל. "לא יעלה על הדעת שהיישובים הערביים מובילים באחוזי האבטלה וזה אינו נתפס שחסרות מעל ל-2,500 כיתות לימוד במוסדות חינוך ביישובים הערביים", אמר. "התשתיות הן רעועות, ועל ממשלת ישראל להעלות את נושא מצוקותיה של האוכלוסייה הערבית על סדר היום, לטפל בהקדם בסגירת הפערים בין האוכלוסיות השונות ולתקן את העוולות החברתיות".

יו"ר "אתג`אה", ארגון הגג של העמותות הערביות בישראל, אמיר מח`ול, אמר כי דבריהם של ראשי מערכת הביטחון הם "ניסיון להפוך את הקערה על פיה ולהציג כאילו הזהות של הערבים בישראל היא זו שמאיימת על המדינה, בעוד שבפועל הערבים בישראל הופכים בהדרגה לאוכלוסייה בסכנה, שנמצאת תחת איום של הגורמים הממשלתיים והלא-ממשלתיים ונתונה בשיטתיות תחת מתקפה של דה-לגיטימציה על הזכות המולדת שלנו".




השר ראלב מג`אדלה. צילום: גיא רייביץ /images/archive/gallery/680/398.jpg




"לא צריך להטיף לנו מוסר"



מח`ול אמר בנוסף כי ישראל משתלבת היטב בתלם שמתווה ארצות הברית של סיווג האוכלוסיות, העמים והמדינות ל"מתונים" ול"קיצונים" בעוד ש"מה שקיצוני כאן זו המדיניות הישראלית". בהתייחסו לביקורת שמותחים ראשי מערכת הביטחון על המסמכים שמפרסמים גורמים באוכלוסייה הערבית אמר מח`ול כי ב"מדינה שבה בכל יום יש מסמך חדש, שמדבר על חילופי אוכלוסייה ועל טרנספר, לא צריך להטיף מוסר לקבוצת המיעוט איך היא צריכה להתגונן".

ד"ר אסעד ע`אנם מהחוג למדע המדינה באוניברסיטת חיפה וממנסחי מסמך "החזון העתידי" שפרסם ועד ראשי הרשויות הערביות לפני שלושה חודשים, אמר כי כל הרשויות במדינה מכירות בעובדה שיש אפליה כלפי הערבים בישראל, אך לא דואגות לתקן את העוול. "הגענו למסקנה שהמילים היפות לא מגובות בתוכנית עבודה רצינית, ולכן ב`חזון העתידי` הצבנו את תוכנית העבודה. נותר לקוות שההמלצות במסמך יביאו את הממשלה לאמץ את התכנים המעשיים שבחזון, שכן אני לא מצפה מהם לקבל את הנרטיב שלנו. אנחנו כערבים הוכחנו במסמך שיש לנו כוחות רציניים והמדינה מוזמנת להשתמש בהם כדי לעצב וליישם מדיניות אחרת".

ד"ר ע`אנם הביע זעם על הניסיון של השב"כ להתערב בנעשה באוכלוסייה הערבית. "אני חושב שמה שאמר ראש השב"כ, יובל דיסקין, מוכיח שוב שמבחינת היחס לערבים, השב"כ הוא הגוף ש`לוקח אחריות` בצורה הרצינית ביותר. ברור שהשב"כ מפעיל את `אחריותו` לגבי טיפול בערבים במגוון תחומים ומצד שני הוא מודע לכך שהערבים בישראל לא רק מתפתחים לאור הבעיה הפלשתינית הכללית ולאור היחסים בין ישראל לחיזבאללה, אלא בעיקר לאור המדיניות הממשלתית כלפיהם שכוללת הריסת בתים, הפקעת אדמות, אפליה והתנכלות לאזרחים הערבים בנמל התעופה ובכל מקום אחר.

"כל אלו מצטברים ויוצרים ניכור של הציבור הפלשתיני בישראל מהמדינה ומהרוב היהודי. בשנים האחרונות הייתי אומר שהניכור גבר אך השקט היחסי נשמר וזאת בגלל ה`טיפול` של המשטרה באירועי אוקטובר 2000 וזה יילך וישתנה בעקבות ה`טיפול` של המדינה בציבור הערבי בישראל".




http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/555/739.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group