לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
יגאל עמיר לא מבין מדוע רבין לא עף קדימה ולאן נעלם הכדור השלישי מהדו"ח הפתולוגי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> רצח רבין,המחדלים המשפטיים בפרשת חקירת רצח יצחק רבין



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: שלישי 31.07.12 13:49    נושא ההודעה: יגאל עמיר לא מבין מדוע רבין לא עף קדימה ולאן נעלם הכדור השלישי מהדו"ח הפתולוגי

חגי עמיר: יגאל פחד שהחליפו לו כדורים
אחיו של רוצח רה"מ, יצחק רבין ז"ל, ממשיך לפרסם עוד פרטים וזיכרונות מאירועי יום הרצח: "הוא חשש כל הזמן שהשב"כ עוקבים אחריו"

nrg מעריב | 31/7/2012 12:06
Share on facebook
Share on twitter
תגיות: יגאל עמיר,חגי עמיר,רצח רבין,תיאורית קונספירציה,פייסבוק חגי עמיר פרסם הלילה (ג') בעמוד הפייסבוק שלו פרטים רבים נוספים הנוגעים לרצח ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל, שביצע אחיו, יגאל עמיר, ואת השאלות שנותרו פתוחות עבור שניהם בקשר לתיאורית הקונספירציה, עליה, כך הוא טוען, שמע כשהשתחרר מהכלא לפני מספר חודשים.


"סוכני שב"כ לא נכנסים לכלא". חגי עמיר ביום השחרור מכלא רמלה בחודש מאי האחרון צילום ארכיון: יהונתן שאול
בדבריו, מפנה עמיר אצבע מאשימה כלפי יורם רובין, אחד המאבטחים של רבין ז"ל, שמסר גרסה אחת בחקירה במשטרה וגרסאות אחרות בבית המשפט, וב"וועדת שמגר" שהוקמה לאחר הרצח.

עמיר, שישב בכלא באשמת סיוע לרצח, תיאר בפרסום את הדרך בה פעלו הוא ואחיו, שהושפעה רבות על ידי החשש כי השב"כ עוקב אחריהם.

"כשהשתחררתי מהכלא שמתי לב שהרבה עוסקים בעניין הקונספירציה", כתב עמיר ברשת החברתית, "ועד עתה לא נשמעה עמדתנו בעניין בצורה גלויה. בדברי אני מייצג גם את אחי כמובן", הבהיר וציין כי הוא יתאר בפרסום זה את מעשיו של אחי באותו לילה ואת השאלות שיש גם לשניהם בעניין זה.

"בכל התקופה שקדמה לאותו לילה אנו פעלנו תחת ההשפעה של פרשת האחים קהלני שבה הסיר השב"כ את הנוקר מהרובה שבאמצעותו ניסו להרוג ערבי ואז תפס אותם "על חם", חששנו כל הזמן שאנו תחת מעקב וכל פעילות הושפעה מכך. בדיעבד אני יודע שטעינו בהערכת יתר של השב"כ, שבהחלט לא ראוי לכך לא היום ולא אז", ביקר עמיר את מערכת הביטחון בפרסומו ברשת.
"חשש כל הזמן שעוקבים אחריו"
עמיר המשיך: "לכן באותו מוצ"ש אחי פעל כך שגם אני לא אדע את רגע היציאה מהבית, הוא נכנס לחדר הסמוך לחדרנו כאשר קודם לכן הוא לקח קופסת תחמושת חדשה מהמגרה שלי, הוא רוקן את המחסנית וטען אותה שוב כך שהכדורים שאני ייצרתי היו בתחתית המחסנית ובחלק העליון הוא סידר כדורי הולופויינט (קליע עופרת מצופה אלומיניום עם שקע בצורת קונוס בראשו,מדובר בכדור סטנדרטי של חברת ווינצ'סטר ללא שינוי מצידי) וכדורים רגילים (עופרת מצופה נחושת ווינצ'סטר) לסרוגין כשהוא מתחיל בהולופויינט ואחריו רגיל וכן הלאה", תיאר עמיר.

אחיו של רוצח ראש הממשלה העיד כי "ההיגיון בסידור זה הוא הספק שהיה לנו לגבי המיגון שיהיה לרבין, האם הוא יהיה עם שכפ"צ או לא".

"החדירות של ההולופויינט קטנה מאוד ואין סיכוי שיחדור שכפ"צ", הסביר עמיר, "מאידך הוא קטלני מאוד, גם חדירות הכדור הרגיל היא לא משהו אך הוא חודר יותר, הכדורים שלי חודרים הרבה יותר וגם יש להם תכונה של הולופויינט אך הוא 'לא רצה לסבך אותי'. כל זה הוא

עשה על מנת לשלול את האפשרות שהחליפו לו כדורים ללא ידיעתו, וכן הוא בדק שוב את האקדח לוודא שהוא תקין, וכך הוא יצא מהבית כשאת רגע היציאה לא זיהיתי".

חגי עמיר סיפר כי אחיו נסע דווקא באוטובוס ולא במכונית המשפחתית מסוג חיפושית, על מנת להטעות גם אותו לגבי זמן יציאתו. "הוא כל הזמן חשש שעוקבים אחריו", כתב עמיר, "ולכן כשהגיע סמוך לכיכר הוא היה נכנס לחצרות בתים וממתין לראות אם יש מעקב או נכנס לתוך קבוצות גדולות של אנשים שהלכו לכיכר על מנת לנער ממנו מעקב. כך נהג במשך שעה, הוא בחר את איזור החניה כי לשם רבין אמור להגיע בכל מקרה, ושם הוא חיכה זמן רב".

עמיר הוסיף כי כשהשוטרים אמרו לאחיו להתרחק מאזור החנייה, "הוא זז קצת ואחר כך חזר וכן שוחח עם אחד השוטרים על מנת ליצור אמון. פרס עבר אך הוא היה מטרה מישנית וכשרבין הגיע הוא נע לעברו, המאבטחים שהיו מאחור זזו לפתע הצידה ופינו לו את הדרך, מסתבר שהם הוזיזו קטנוע שעמד שם שהיה שייך כנראה למורדי ישראל, סטודנט לתקשורת".
"רבין לא הגיב לירי"
בשלב זה יגאל עמיר התקרב למרחק של כחצי מטר ממקומו של ראש הממשלה, "כיוון לפס האורך בחליפתו של רבין ולחץ על ההדק", העיד עמיר. "רעש הירייה נשמע לו שונה מעט, אך מה שהפתיע אותו הוא שרבין לא זז כתוצאה מהירי, רבין הפנה את ראשו לקריאתו של מורדי ישראל – שרצה כנראה לראיין אותו – אך לא הגיב לירי ולכן הוא ירה עוד שתי יריות מהירות ומיד שמט את האקדח".

אחיו של הרוצח סיפר כי גם עמיר שמע את קריאות ה"סרק סרק" מכיוון המדרגות, סביבן נוצרה תיאוריית הקונספירציה, אך באותו רגע כבר התנפלו עליו השוטרים והשכיבו אותו על הרצפה.

"ביום השני או השלישי לחקירה הפגישו בינינו", כתב עמיר והמשיך: "החוקר יצא לרגע "לעשות קפה". ברור שהכל מוקלט ומצולם, והשאלה הראשונה שהוא (יגאל עמיר) שאל אותי היא מדוע רבין לא הגיב כלל לירי, הרי פגיעה של כדור הולופויינט בגב כמוה כבעיטה בגב שהרי כל האנרגיה של הקליע נספגת בגוף שהרי הקליע נשאר בגוף, לא היתה לי תשובה וגם היום אין לי תשובה על כך", הבהיר עמיר, כשהוא מעלה על הכתב כמה מהנקודות המרכזיות שסביבן נוצרה התיאורייה.
"אלו העובדות"
"מרגע הירי אין לנו קשר לכל האירועים שהיו לאחר מכן", הדגיש עמיר. "גם לנו יש שאלות: מדוע מישהו צועק "סרק סרק", מדוע הוא לא הגיב לירי, איך זה שכדור אחד נעלם ולא פגע בכלום הרי בצפיפות שהייתה הוא היה חייב לפגוע במשהו, איך זה שהכדור השני חדר בזווית של 45 מעלות כלפי מעלה כשאחי בשום אופן לא יכול היה להגיע למצב כזה, מדוע בדוח הפתולוגי מצוין שהירי היה מטווח מגע בגוף כשאחי לא התקרב לפחות מ-40 ס"מ, מדוע המאבטח (יורם) רובין שינה גירסה בבית המשפט ממה שטען בחקירה ואחר כך בוועדת החקירה, ואיך זה שדווקא הוא שנכשל מקודם בשב"כ".

עמיר ציין כי "כל הזמן רובין טען במשפט שהוא זינק על רבין והשכיב אותו ובנפילה הכדור חדר ב-45 מעלות, מדובר בדברי הבל שהרי הוא עמד 2 מטר מקדימה בצד ימין ואין סיכוי מבחינה טכנית שהוא יקלוט מה קורה ויקפוץ משם על רבין וכל זה תוך 2 שניות לכל היותר, הזמן שארך הירי. בוועדת החקירה ובחקירה הוא מסר גירסה אחרת, אם באמת הייתה בארץ תקשורת חופשית הם היו לוחצים לחקור אותו כי הוא המפתח כנראה למה שהיה".

"יש אנשים שכדי להתאים את המציאות לתיאוריה שיש להם הם מנסים לעקם את המציאות ולהפוך אותנו לסוכני שב"כ. כך הכל מסתדר להם", כתב עמיר כשהוא מתייחס לאחת התיאוריות, לפיהן הוא ואחיו הופעלו על ידי השב"כ. "הבעיה שסוכני שב"כ באופן עקרוני לא מגיעים לכלא, יש להם חסינות. גם לא מחזיקים אותם בבידוד 16.5 שנים ולא מענים ומתעללים בהם כל השנים כפי שנעשה לנו וממשיכים גם עתה לעשות לאחי".

לבסוף שב עמיר וטען בעמוד הפייסבוק שלו כי "אלו העובדות הידועות לנו ואלו השאלות, והשאלה הגדולה מי בכלל יכול לחקור פרשה בסדר גודל כזה בישראל".


http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/391/114.html?hp=1&cat=402&loc=4
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> רצח רבין,המחדלים המשפטיים בפרשת חקירת רצח יצחק רבין כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group