לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בנק הפועלים=בנק המושחתים!  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אורח
אורח








הודעהפורסם: חמישי 23.04.09 14:12    נושא ההודעה: בנק הפועלים=בנק המושחתים!

Evil or Very Mad בנק הפועלים! Evil or Very Mad בנק הפועלים! Evil or Very Mad בנק הפועלים!
בנק הפועלים=בנק של מנוולים,גנבים ומושחתים-לסגור את הבנק לאלתר!
החרפה במערכת היחסים בין בנק ישראל לבנק הפועלים: לאחר ההסתבכויות החוזרות ונשנות של הבנק עם המפקח על הבנקים רוני חזקיהו בשנתיים האחרונות, מצטרף לתמונה גם נגיד בנק ישראל סטנלי פישר.

בבוקר יום שני קיים פישר פגישה טעונה עם בעלת השליטה בבנק, שרי אריסון. בפגישה שהתקיימה במשרדו של הנגיד בתל אביב נכחו גם חזקיהו ועורך דינה של אריסון, עו"ד פיני רובין. במהלך הפגישה סקרו הנגיד והמפקח על הבנקים את סדרת האירועים הבעייתיים שהתרחשו בבנק בתקופה האחרונה, והביעו את מורת רוחם מהאופן שבו הבנק מתנהל.

הנגיד החליט להניף לאריסון דגל אדום - ולהעביר לה מסר לפיו בבנק המרכזי מייחסים ליו"ר דני דנקנר את האחריות לתקלות הרבות שהתרחשו בהפועלים בתקופה האחרונה.

"גם אם שמו של דנקנר לא עלה בפגישה באופן ישיר, זה ברור שכשיש תקלות בניהול הבנק - הכתובת היא היו"ר", אמר אתמול מקור מקורב לפרשה.

הפיצוץ האחרון בין המפקח על הבנקים לבעלת השליטה בהפועלים התרחש בחודש שעבר. זאת על רקע הודעת מנכ"ל הפועלים צבי זיו על התפטרותו, יום לפני פרסום הדו"חות לסיכום 2008. בפיקוח על הבנקים בבנק ישראל הביעו ביקורת חריפה על האופן שבו קיבל דירקטוריון הפועלים את ההתפטרות, ועל האופן שבו הוחלט על מינוי המנכ"ל החדש ציון קינן.

מיד לאחר התפוצצות הפרשה הודיע המפקח על הבנקים - בצעד חסר תקדים - כי הוא אינו מאשר את מינויו של קינן. בחודש האחרון בדק חזקיהו את התנהלותו של הדירקטוריון בפרשה, ובשבועות הקרובים הוא צפוי להעביר להפועלים דו"ח עם ממצאים חמורים.

בין השאר צפוי המפקח להבהיר לבנק ולבעלת השליטה בו, כי הוא מצפה למינוי ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל; וכן שהדירקטוריון יקיים דיון מעמיק בנסיבות בגללן החליט מנכ"ל הבנק להתפטר. ככל הידוע, זיו התפטר לאור חילוקי דעות מקצועיים עם היו"ר דנקנר, וחזקיהו עשוי לדרוש מדירקטוריון הבנק לקיים דיון בעניין.

בפגישה שנערכה ביום שני הדגישו פישר וחזקיהו בפני אריסון, כי סיבת הזימון אינה קשורה בדו"ח הקשה שיועבר או בכל אירוע ספציפי אחר - אלא בשרשרת האירועים השליליים שהתרחשו בבנק מאז נכנס דנקנר לתפקידו במאי 2007.

"לכל אירוע נפרד אפשר למצוא תשובות. הנגיד לא רצה להתייחס בשיחה לאירוע מסוים, אלא להתריע בפני בעלת השליטה כי יש דפוס פעולה בעייתי בהתנהלות הכללית של הבנק", אמר אתמול המקור המקורב לפרשה.

מניית הפועלים צנחה אתמול ב-6.5%, עקב חשיפה הפגישה. הבנק נסחר כעת לפי שווי של 10.8 מיליארד שקל - כ-20 מיליארד שקל מתחת לשוויו בשיא.

אריסון מגבה את דנקנר - ומוטרדת

מיד לאחר הפרסומים על פגישתה עם פישר מיהרה אריסון לפרסם תמיכה פומבית וגורפת בדנקנר. "אני נותנת אמון מלא ביו"ר דירקטוריון בנק הפועלים דני דנקנר ובאופן הובלתו את הבנק", אמרה אתמול אריסון.

ואולם דברים ברוח זו אמרה אריסון חודש לפני שהדיחה את היו"ר הקודם והדומיננטי, שלמה נחמה, במארס 2007. במקביל למלים החמות כלפי דנקנר, נראה שאריסון והפועלים נערכים למאבק בהחלטותיו של בנק ישראל.בנק הפועלים הצטייד באחרונה בחוות דעת משפטית של פרופ' אריה בבצ'וק, שלפיה לא קיימים כשלים בהתנהלותו של דירקטוריון הבנק בפרשת הפיטורים של זיו ומינויו של קינן (ראו ידיעה בעמוד זה).

בסביבתה של אריסון יודעים שלבנק המרכזי יש מגוון של כלים שבאמצעותם הוא יכול להשפיע על ניהול הבנק. ניהול שוטף של בנק דורש אישורים רבים של הפיקוח, וכל הנושאים הקשורים בדרישות ההון מהבנק נמצאים תחת סמכותו של המפקח. לפיכך, עימות חזיתי בין הפיקוח בבנק המרכזי לבעלת השליטה בהפועלים עשוי להביא לכך שאריסון תאולץ להדיח את היו"ר. עם זאת, יש להדגיש כי בבנק ישראל, ככל הידוע, רואים בתרחיש כזה מצב קיצון בעל סבירות נמוכה.

השקעות כושלות,משבר ניהולי-וקריסה של מנית בנק הפועלים ב-65% בתקופה של שנתיים(בין ה-3.2007 ל-4.2009)

הסתבכויות חוזרות ונשנות

מבחינת בנק ישראל, פרשת התפטרותו של זיו הוא אירוע שיא במחלוקות עם הפועלים. ואולם קדמו לה שורה של הסתבכויות שהצריכו את התערבותו של המפקח על הבנקים.

ב-2007 התערב המפקח על הבנקים בראשונה בהחלטותיה של בעלת השליטה בבנק, כשמנע את מינויה של אירית איזקסון לתפקיד סגנית יו"ר הבנק. בתחילת 2008 הכריח חזקיהו את הפועלים למכור את תיק השקעות האג"ח הזרות ההפסדי של בנק הפועלים.

בהמשך 2008, רשות ני"ע אף אילצה את הבנק לפרסם דיווח פומבי, שבו נחשף הדיון הסוער שהתקיים בדירקטוריון בנוגע למכירת תיק ההשקעות. כמו כן, בשנה שעברה, חזקיהו התערב בניהול הבנק כאשר ביטל היתר שהעניק להפועלים לרכוש בנק באוקראינה, ולכן בוטלה גם עסקה לרכישת בנק ברוסיה.

לפני כחודש וחצי הסתבך הבנק שוב, כאשר ניר ברונשטיין - מנכ"ל זרוע ההשקעות של הבנק, פועלים שוקי הון, ומי שנחשב מקורב לדנקנר - נעצר על ידי רשות ני"ע בחשד לביצוע עבירות מידע פנים.

את כל הפרשות האלה ליווה חוסר שקט כללי בהנהלת הבנק ובדירקטוריון שלו. הנהלת הפועלים - אשר נחשבה בעבר אחת ההנהלות המוערכות במשק - סבלה מנטישה המונית.

מאז נכנס דנקנר לתפקיד, פרשו מהנהלה דמויות ותיקות, ובהם: שי טלמון, יעקב רוזן, שלמה בראון, בארי בן-זאב, ובאחרונה גם המנכ"ל זיו. לעזיבתם קדמה הדחתו של היו"ר הקודם שלמה נחמה, ופיטוריו של הדירקטור החיצוני אמיר ברנע ב-2007.
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group