לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אלפי אזרחים נפגעו מניתוק החשמל הפתאומי והשערוריתי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet
אורח








הודעהפורסם: שני 05.06.06 10:08    נושא ההודעה: אלפי אזרחים נפגעו מניתוק החשמל הפתאומי והשערוריתי

נפגע קשה כשמכונת ההנשמה נותקה מהזרם"

בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע מאושפז במצב קשה גבר בן 68 מאופקים הסובל ממצוקה נשימתית, לאחר שמכונת ההנשמה הביתית הפסיקה לפעול, בעקבות הפסקת זרם החשמל. הכבאים כבאים חילצו מאות אזרחים שנתקעו במעליות. שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר: "צריך לפעול מהר ואם לא יהיה פיתרון מיידי - המצב לא יהיה טוב". הוא קרא להפעיל מיד את תחנת רידינג, שהושבתה בצו המשרד לאיכות הסביבה
ענת ברשקובסקי ותני גולדשטיין



היום השחור של חברת החשמל: איילין צ`קול, בן 68 מאופקים, כמעט שילם בחייו על הפסקת החשמל. הוא פונה אמש (יום א`) לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע במצב קשה, לאחר שמכונת ההנשמה בביתו חדלה לפעול, בעקבות הפסקת החשמל היזומה - כך נמסר ממשפחתו וממד"א. מאות בני אדם נתקעו במעליות ברחבי הארץ. פקקי ענק נוצרו במקומות רבים ונזק נגרם לבתי עסק שנאלצו לשבות מעבודה. שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר, אמר ל-ynet: "אני מקווה שכולם מבוהלים כמוני. התקלה שארעה בחברת החשמל, אסור, אסור, אסור היה לה שתקרה".



לא עומדת בעומס: חברת חשמל יוזמת הפסקות חשמל
בגלל הפסקת החשמל: מאות נתקעו במעליות



אביב, בנו של איילין, סיפר ל-ynet שאביו נותר לכמה דקות בלי השגחה, כאשר האם ירדה למכולת והבן הקטן נרדם על הספה. איילין סובל ממחלת ריאות כרונית ולכן הוא מחובר באופן קבוע למכונת הנשמה בביתו. "בדיוק באותו רגע הופסק זרם החשמל לכמה דקות, המכונה לא עבדה והוא התעלף". קרוב משפחה שגר בסמוך הגיע מיד לביתו של צ`קול, העיר את הבן הצעיר, זה צילצל לאחיו הגדול וכולם הגיעו. נהג אמבולנס, שגר בשכנות ניסה לבצע הנשמה.




אביב הוסיף כי למכונת ההנשמה יש מצבר, אך כדי לחברו נדרשים כבלים והם אינם מנוסים בתפעול: "אנחנו לא אנשים מקצועיים. צריך לנתק את המצבר ולחבר אותו למכונה עם כבלים. כל היום היינו בבית ודווקא כשהחשמל ניתק, כולם לא היו ואחי נרדם, איזה ביש מזל. חייבים להיות זהירים, אם אין חשמל, אז אין חמצן. אני מקווה שחברת חשמל ידאגו שכל הזמן יהיה חשמל".





חנן דדון, פראמדיק של מד"א נגב, סיפר ל-ynet: "הגענו לביתו של האדון. הוא היה מחוסר הכרה ובמצב של כחלון מתקדם והוא היה מחובר למכונת הנשמה. כשאנחנו הגענו היה חשמל בבית והמכונה עבדה. אנשים שהיו בבית טענו שלא היה חשמל והם היו מאוד לחוצים ולא הבינו מה קורה, אבל היה שיתוף פעולה מלא איתם". הוא פונה במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם לבית החולים סורוקה, שם ייצבו את מצבו, אך הוא עדיין מחוסר הכרה. במשטרה נמסר שיבדקו האם יש עילה לפתוח בחקירה בנוגע לארוע.




אחת המחולצות בתל-אביב (צילום: עופר עמרם)




בן-אליעזר: אני נרעש ממה שקרה



שר התשתיות, בן-אליעזר, התייחס לאירוע בשיחה עם ynet: "ראשית, אני מתנצל בפני אותו אדם שמכונת ההנשמה שלו התנתקה ומאחל לו בריאות. כולי נרעש ונזעק ממה שקרה וכואב את כאבו. אנחנו בודקים כעת את נסיבות הארוע, מיניתי ועדת בדיקה של מומחים שתבצע בדיקה מהירה של מה שקרה. בתוך שבוע היא תגיש את מסקנותיה. כיוון שאנחנו רק בתחילת הקיץ, צריך לפעול מהר ואם לא יהיה פיתרון מיידי - המצב לא יהיה טוב. אני מקווה שהתקלות יתוקנו הלילה. הוריתי לחבר באופן מיידי את כל תחנות הכוח ולהפסיק מיד כל שיפוץ או הפסקת עבודה שאינם הכרחיים".



לדברי בן-אליעזר, "חברת החשמל צריכה לבנות מערכת גיבוי למקרים כאלו. אני הולך לעשות הכל, לשנות מהיסוד את המערכת ולמנוע את הישנות מקרים אלו". בן-אליעזר הוסיף כי הוא עדיין חושב שההפרטה היא רעיון גרוע, "ואולם, גם במכונה הכי משומנת מתרחשות תקלות. אני לא בא להגן על חברת החשמל וגם שהתווכחתי נגד ההפרטה, ואני עדיין מתנגד לה אמרתי שיש לבצע רפורמה יסודית בחברת החשמל כדי לייעל אותה".




הממשלה השביתה שלוש תחנות כוח - רידינג, גזר ואלון תבור. רידינג בגלל איכות הסביבה וגזר בגלל שאין לה רישיון. האם השבתת התחנות היתה נחוצה לדעתך לנוכח מה שקרה?




"תחנת רידינג הושבתה בגלל הוראת השר לאיכות הסביבה. אני לא הסכמתי איתו ואני מקווה שהוא מבוהל כמוני כעת ושכולם מבוהלים. אני חס וחלילה לא בעד זיהום אוויר, אבל יש סקרים שמראים שצדקנו ושהשבתת רידינג לא שינתה ברמה משמעותית את הזיהום בתל-אביב ולכן גם לא היתה נחוצה. הוריתי כבר לפני שבועיים שרידינג תופעל בגז טבעי מהר ככל האפשר ואני חושב שחייבים להפעיל אותה עכשיו. כמו כן, אפעיל את תחנות גזר ואלון תבור מיד וללא דיחוי. אני לא יודע מה זה רישיונות ומה זה אין רישיונות. כשיש מצב חירום, צריך לעשות את כל מה שאפשר לעשות".




חושך גם בקניון רמת אביב (צילום: ריקי כהן)



במוקד 102 של מכבי האש, הטלפונים לא הפסיקו לצלצל. צוותי הכיבוי הוזעקו למאות בתי מגורים על-מנת לחלץ את אלו שנתקעו במעליות בשל הפסקת החשמל. צוות הכיבוי של סמל קובי דוד וסמל צחי אליעזר, שניהם ראשי צוות כיבוי תל-אביב, עבר מבניין לבניין. ברחוב רש"י 25 התקיימה בדיוק מסיבת יום הולדת לילדה בת 10. אחת מחברותיה שעלתה במעלית יחד עם אמהּ נתקעו בקומה הרביעית. תוך פחות מחמש דקות חולצו השתיים על-ידי הכבאים.




הכבאים לא הצליחו לנוח מהקריאה ובמכשיר הקשר הם הופנו כבר אל היעד הבא, לא רחוק משם ברחוב רש"י 46. צוות הכיבוי הצליח בתוך דקות ספורות לחלץ אישה כבת 60 שנתקעה למשך חצי שעה במעלית. כשיצאה האישה מהמעלית היא הודעתה לכבאים כשהיא מזיעה ונרגשת "נחנקתי בחום הנורא הזה". בזמן שנתקעה במעלית הכניסו השכנים לתא צינור על-מנת לספק לה מעט מים.

"זה מקרה קל", הסביר דוד, "ביום רגיל אנחנו נקראים למקרים בודדים היו נקראו לעשרות מקרים שאנשים נתקעו במעליות". לדבריו, תשלום עבור חילוץ מסוג זה של מכבי אש עולה בסביבות 130 שקלים. הקריאה הבאה הגיעה מרחוב מלצ`ט 33, אבל הכבאים גילו את המעלית ריקה, לאחר ששכן בעל תושייה כבר חילץ את אלו שנתקעו במעלית.
בהכנת הידיעה השתתפה מירב קריסטל
פרסום ראשון: 04.06.06, 20:34
עדכון אחרון: 05.06.06, 00:32


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258675,00.html
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

Ynet
אורח








הודעהפורסם: שני 05.06.06 14:21    נושא ההודעה: בלי חשמל: תאונה קטלנית וסיוט במעלית

בלי חשמל: תאונה קטלנית וסיוט במעלית

"היה לנו אוויר, אבל היה חם והתינוק בכה כל הזמן", סיפרה אם מקריית אונו, שביקשה בסך-הכל להגיע עם בנה בן החודש לדירתם שבקומה 5 - והמתינה 45 דקות לכבאים. עוד בישראל 2006: רמזורים הושבתו וגבו מחיר יקר, תלמידים נשלחו הביתה מהבגרות בתנ"ך, ובשדרות חששו שאזעקת "שחר אדום" לא תפעל
כתבי ynet



לא פחות מ-40 בני-אדם בילו בצהריים (יום ב`) דקות ארוכות בתוך מעלית תקועה, בגלל השיבושים באספקת החשמל - שהקיפו ערים ויישובים רבים בכל רחבי הארץ. בצפון נהרג אדם בתאונת דרכים קטלנית, בשל הפסקה בפעולת הרמזורים בצומת.



מדינת עולם ראשון:

עוד יום של שיבושים; הכבאים: תתרחקו ממעליות
אז מי אשם במחדל החשמל?
כמעט אסון: מכונת ההנשמה הביתית הושבתה





רותי דוידוב-שלום חוותה על בשרה את הזרם שפסק לו לפתע. היא הלכה לחסן את ילדה ולערוך קניות במרכול השכונתי בקריית-אונו, נכנסה עם גיא, תינוקה בן החודש, למעלית, במטרה להגיע לביתה שבקומה החמישית בבניין. אבל כבר בקומה השלישית - דממה; המעלית נעצרה ל-45 דקות.




חילוץ ממעלית בתל אביב (צילום: עופר עמרם)



האם לא איבדה את העשתונות. היא צלצלה לחברת המעליות, שם הבטיחו לשלוח צוות בהקדם, וכן לבעלה, שהזעיק את מכבי האש. "היה לנו אוויר, אבל היה חם והתינוק בכה כל הזמן", סיפרה ל-ynet. לבסוף הגיעו הכבאים וחילצו את האם ובנה. "הם היו נחמדים. הייתי עם עגלה עמוסה בקניות והם העלו לי אותה הביתה".



למרות אירועי אתמול, דוידוב-שלום הייתה משוכנעת שבביתה החדש יחסית יש גנרטור, ולכן לא דאגה. "בסוף התברר שבבית שלנו אין גנרטור שמפעיל את המעלית בזמן הפסקות חשמל".



כאמור, זהו רק מקרה אחד מיני רבים היום ברחבי הארץ. בשכונה ט` בבאר-שבע נתקע במעלית אדם מבוגר, הסובל ממחלת לב. על פי הערכת מכבי האש, הוא נלכד במקום לדקות בודדות בלבד. מפקד כיבוי האש בבאר שבע מסר כי ניידת הכיבוי הגיעה לבניין בשכונה ד` תוך דקות ספורות, וכי הוא שהה במעלית רק עוד שלוש דקות. למרבה המזל לא נזקק האיש לטיפול רפואי ולאחר החילוץ שב לביתו, הפעם ברגל.

אבל לא רק פעולת המעליות שובשה היום. בכמה בתי-ספר במרכז הארץ בוטלה בחינת הבגרות בתנ"ך בשל החום הכבד והחושך, ובכבישים - למשל בוואדי ערה ובעיר התחתית בחיפה - השתרכו פקקים בשל שיבוש הרמזורים. במקרים רבים שוטרי התנועה לא ידעו על ההפסקות מבעוד מועד, ונאלצו לנוע ממקום למקום כדי להכווין את התנועה לפי דיווחי האזרחים.

בעיה מיוחדת נוצרה בשדרות, גם בה הופסק לזמן מה הזרם. ראש העיר אלי מויאל הפציר בחברת חשמל לחוס על התושבים בשל הבעיות הביטחוניות, והחשש שאם ישוגרו קסאמים - אזעקת "שחם אדום" לא תפעל.

בהכנת הידיעה השתתפו אבי כהן, שמוליק חדד, מורן זליקוביץ` ואחיה ראב"ד


(05.06.06, 14:56)


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259045,00.html
חזרה למעלה

Walla
אורח








הודעהפורסם: שישי 09.06.06 16:51    נושא ההודעה: הוגשה תביעה ייצוגית נגד חברת החשמל

הוגשה תביעה ייצוגית נגד חברת החשמל
יום שישי, 9 ביוני 2006, 10:08 מאת: מערכת וואלה!

בעקבות הפסקות החשמל היזומות השבוע הוגשה תביעה ייצוגית בסך 86 מיליון שקלים נגד חברת החשמל. לדברי התובעים, הפסקות החשמל היו חלק מהפגנת שרירים של ועד עובדי חברת החשמל מול שר התשתיות, בנימין בו אליעזר. בגלי צה"ל דווח, כי בחברת החשמל דוחים את הטענות.

http://news.walla.co.il/?w=/10/921028
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

אורח









הודעהפורסם: שלישי 13.06.06 10:50    נושא ההודעה: מה גרם לתקלה באשקלון, אולי כאן התשובה

מה גרם לתקלה באשקלון, ולמה גרסאות סותרות, אולי כאן התשובה:

http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=514
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group