לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
רשם האגודות וההונאה במיליארדים של התנועה הקיבוצית בכספי מדינה.  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הקיבוץ `בהתהוות` הר עמשא



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: חמישי 13.07.06 13:00    נושא ההודעה: רשם האגודות וההונאה במיליארדים של התנועה הקיבוצית בכספי מדינה.

רשם האגודות וההונאה במיליארדים של התנועה הקיבוצית בכספי מדינה.

כאשר התפוצצה בשנות השמונים בועת הבורסה בפרצופם של הקיבוצים, תרו מנהיגי התנועה אחר מקורות מימון חדשים, ספקולטיביים פחות באופיים, לשם כך הגו את רעיון "הקיבוץ בהתהוות" גוף רפאים אשר תפקידו לרכז תחתיו נכסים מניבים ודרכם להזרים מיליארדי שקלים (במצטבר במשך כ-18 שנה) לכיסה של התנועה ומנגנוניה הרעבים.

לצורך מימוש הרעיון נדרש שיתוף פעולתו המלא של רשם האגודות השיתופיות לקומבינה לא חוקית זו. מינויו של עו"ד אורי זליגמן לפני כ- 20 שנה לתפקיד אפשר לתנועה הקיבוצית ליישם את התרגיל המשפטי. זליגמן פעל בידיעה ברורה וצלולה באשר להשלכותיו של העוקץ המשפטי שאישר ובהתאם גיבה, מאז ועד היום.

הפרשה מתחילה בשנת 1988, בשנה זו מעבירה התנועה הקיבוצית בעזרת פרוטוקולי אסיפה כללית פיקטיביים למעלה מ- 10 קיבוצים (הנמצאים בהקמה) לסיווג של "קיבוץ בהתהוות". סיווג זה אינו מוכר כלל בחוק הישראלי עד עצם היום הזה. סיווג אשר קיבל כאמור גושפנקא וגיבוי משפטי מלא מצד זליגמן, בחוסר סמכות, תוך הפרה בוטה באמון ובסמכויות אשר הפקיד בידיו המחוקק.

יש לומר, שרשם האגודות הנ"ל הנו מינוי פוליטי של השר לשעבר מר` פסח גרופר, וביניהם קירבה משפחתית. תפקידו הרם של רשם האגודות מקנה לו בפועל מעמד של שופט-על אשר בסמכותו לחלוש על התנהלותם של כלל האגודות השיתופיות במדינת ישראל: קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים, קואופרטיבים (קו-אופ, אגד) איגודי אגודות וכד`. תחת שרביטו המפוקפק של זה כשליש מהכלכלה במשק הישראלי. חשוב לציין, שמכלל הסמכויות הרחבות אשר הוענקו לו, מעולם לו ניתנה לו הסמכות להגדיר סיווג חדש של אגודות. בהיעדר כול מנגנון ביקורת התרגל הנ"ל לפעול כמעין דיקטטורה שיפוטית ואוטוריטטיבית בכל הנוגע לאגודות שיתופיות (ראה בין היתר דבריו של בני גאון על זילגמן בספרו "הספר השני" ).


דוגמא להתנהלותו השערורייתית של משרד הרשם: פרוטוקול מס` ‎414 מישיבת ועדת העבודה, הרווחה והבריאות שהתקיימה ביום שני י"ד באייר התשס"ה (‎23 במאי ‎2005)

"....
היו"ר שאול יהלום:

מי זה רשם האגודות השיתופיות?

אהוד אמיתי:

עורך-הדין אורי זליגמן. כבר קרוב ל- ‎20 שנה הוא בתפקיד.

היו"ר שאול יהלום:

שיהיה בריא, זה עוד יותר גרוע.

ג`ודי, תואילי בבקשה לנסח מכתב לעורך-דין אורי זליגמן שהתברר בישיבה שאותם אנשים המתמנים למפרקים או לחוקרים אינם נבחרים במכרז. אני חושב שהדבר ראוי לתיקון, ואני מבקש את תגובתו..."

http://www.knesset.gov.il/protocols/data/html/avoda/2005-05-23-01.html


בעזרתו הנדיבה של רשם האגודות, הפכו קיבוצים חיים ל"קיבוצים בהתהוות" המהווים למעשה חברות קש ריקות מתוכן התיישבותי, ואשר באמצעותם מנוהלים נכסים מניבים בשווי מאות מיליוני שקלים בנוסף לתקציבים שוטפים שהוזרמו ומוזרמים מדי חודש לאותם הקיבוצים (תקציבי מועצה, סוכנות, משרד החקלאות, משרד התמ"ת וכו`).
בכדי לאפשר את התנהלותה של הקומבינה לאורך עשרות שנים, היה צורך להציג מיצגי שווא של יישובים מאוכלסים הנמצאים כביכול בקליטה מתמדת. מה עושים? מביאים מתיישבים תמימים (בשאיפה צעירים) המאמינים שהגיעו לקיבוץ לכל דבר. עם הזמן, מגלים הללו שהם מהווים לא יותר מאשר קישוט דקורטיבי, בורג במנגנוניי ההונאה. אין להם זכויות כלשהן, הם אינם חברים, ואין להם זכות להתערב בהתנהלותו הכלכלית הקלוקלת של קיבוצם ובניצול משאביו אשר ניתנו למטרות אחרות ע"י המדינה והסוכנות היהודית.
בפועל מנוהל `קיבוץ בהתהוות` ע"י נציג התק"מ, משקי תק"מ ו- "ניר שיתופי". היישוב הופך למעשה ל"קרוסלת קליטה". כנגד המתיישבים אשר אינם מבינים את הרמזים ומתעקשים להישאר במקום מופעלות שיטות פשיסטיות לפי מיטב מסורת התנועה: דה-לגיטימציה, הכפשות, הטרדות, טענות לאי-התאמה, תפירת תיקים, איומים, מניעת פרנסה, אפליית ילדים ועוד... כיד הדמיון. מרביתם נכנעים בסופו של דבר לדורסנות המופעלת כלפיהם ונסים כל עוד נפשם בם.
יחד עם זאת, מתי מעט מתושבי `קיבוץ בהתהוות` זוכים לייחס מועדף, כאשר מוכנים הם לשתף פעולה עם התנועה המיישבת בחיסול היישוב. זאת, אין צורך לומר, על חשבונם של המתיישבים הנותרים (עיין ערך קאפו –מלה"ע השנייה).

לסיכום, "קיבוצים בהתהוות" נותרו במשך למעלה מ-20 שנה בהקמה, כאשר כל נכסיהם ותקציביהם נבזזים, נשדדים ונסחטים על חשבונם של משלם המסים בארץ והתורם היקר מהתפוצה.

המקרה הקיצוני ביותר מתרחש ב`קיבוץ בהתהוות` הר-עמשא, השוכן בקו התפר שבדרום הר חברון.
שם הפליא לעשות הרשם זליגמן, ולאחר שהתק"מ סיים לשדוד את קופת היישוב עד תום, ולהותיר חובות ענק לסוכנות, בחר מר זליגמן שלא לפרק (בניגוד לחוק!!!) את האגודה הגוססת המכילה גוף-חבר אחד(!). במקום זאת, מסר הוא את האגודה לידיה של תנועה מיישבת אחרת, הפעם "האיחוד החקלאי". בניגוד גמור לסמכויותיו, הגדיל זליגמן לעשות וקבע את האיחוד החקלאי והחטיבה להתיישבות של הסוכנות כ`חברים זמניים`.

בנוסף לאמצעי הייצור של היישוב ולבתי התושבים המעטים, קיבל האיחוד החקלאי הבטחה מזליגמן לסייע בהפשרתם של היתרי בנייה ביישוב, פעולה הכרוכה מן הסתם בגביית עמלות שמנות ממכירת מגרשים לכל דורש בעלות של כ- 100,000$ לחצי דונם + בית.
בהיותו רעב למשכורות פקידיו, המשיך ה"איחוד החקלאי", ביתר שאת ובהתלהבות את מסורת הביזה של התק"מ, והצליח תוך שלוש שנים בלבד לרוקן את היישוב מ-80% מכלל תושביו, תוך שהוא ממשיך בניסיונותיו לגרש את שארית הפליטה - משפחות בודדות הנאחזות כנגד כל הסיכויים במקום (6 משפחות וארבעה רווקים).
תקציבי המועצה האזורית "תמר" מופנים בקביעות (בהוראת האיחוד החקלאי כמובן) למימון תביעות פינוי ומכתבי הטרדה לתושבים, היישר לכיסיהם התפוחים של שמנת עורכי הדין היושבת בתל אביב.

סוף דבר - בשעה זו ובמשך כל שעות היממה, יום אחר יום, ממשיכים לזרום מאות אלפי שקלים לכיסם של פקידוני "ההתיישבות האובדת", וזאת על חשבון התעצמותה ההתיישבותית והביטחונית של מדינת ישראל, וכן, גם על חשבונו של משלם המסים הקטן.


ובבנין הארץ ננוחם


אסמכתאות:

א. התוספת, הלא חוקית, לתקנון המסבה קיבוץ לקיבוץ בהתהוות.

ב. פקודת האגודות השיתופיות – סוגי אגודות התשנ"ו, הסיווג קיבוץ בהתהוות – לא קיים !!

ג. תקנות ליישום דו"ח הועדה לענין הקיבוצים סוגי אגודות תיקון התשס"ו, הסיווג קיבוץ בהתהוות – לא קיים !!

ד. פרוטוקול האסיפה הפיקטיבית שהחליטה להסב את הר עמשא לקיבוץ בהתהוות. (כמה השתתפו? מי הצביע? מי נמנע? מה אמרו? בין הפותרים יוגרל חצי דונם), מבדיקה עולה שאסיפה כללית זו מעולם לא התקיימה.

ה. מכתבו מיום 8.8.01 של יועץ ראש הממשלה לענייני התיישבות לתק"ם הקובל על אי התפתחות הקיבוצים בהתהוות.

ו. בקשתו של האיחוד החקלאי לאותו זליגמן, להתקבל לחברות זמנית, בניגוד לחוק.

ז. עמוד מהחלטתו של זליגמן מיום 18.6.04 בה הוא מזכיר את השיטה בה הוא מורה לחקור את הביזה של נכסי האגודה שהוא בעצמו יצר. כמובן אל תצפו לתוצאות...

ח. מסמכים על אחת מתוך כמה של עסקאות הסיבוביות בהן התק"ם נישל את האגודה מנכסיה, פה מדובר במניית תנובה על סך 1.8 מיליון ₪, על החתום יואל מרש``ק המפורסם מהתק"ם.

ט. חילופי מכתבים על שינוי סיווג הקיבוץ וביניהם פנייה, אומללה ומסגירה, של התק"מ לזליגמן שלא להפוך את הר עמשא לקיבוץ מן המניין שהרי הוא מסווג כ"קיבוץ בהתהוות".

י. מתוך "הארץ" 24.5.06, עו"ד הרצברג – מומחה לאגודות שיתופיות על אי חוקיות הסיווג "קיבוץ בהתהוות"

יא. על מינוי חוקרים מקורבים ללא מכרז - פרוטוקול מס` ‎414 מישיבת ועדת העבודה, הרווחה והבריאות מיום 23.5.05 בה מוזכרים דבריו של היו"ר ח"כ יהלום על התנהלותו התמוהה של משרדו של זליגמן.


חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

טוביה





הצטרף: 18 יול' 2006
הודעות: 5


הודעהפורסם: שלישי 18.07.06 12:10    נושא ההודעה: התבלבלתי, אם בן שבת גירש את התק"מ מדוע ליכלכתם עליו ?

בנושא האחרון סיפרתם סיפור חביב על התנועה הקיבוצית "ששודדת" את כולנו באמצעות הקיבוצים בהתהוות. וזה נחמד ויפה ואפילו הגיוני ולא חדש.

הבעיה שבכל הנושאים לפני כן סיפרתם על המלחמות שמנהל דוד בן שבת במושחתים האלה בתק"מ ובסוכנות ועל איך הוא האיש שגירש אותם מהר עמשא.

הוספתם וסיפרתם שהתק"מ גם רוקן את הקיבוץ מכל נכסיו בטרם גורש (ע"י בן שבת ?)

אז איזה כספים בדיוק נשארו לכוכב הפורום שלכם בשביל חגיגות "השחיתות" אחר כך ?

ומי בדיוק המושחת ? ומי הצדיק ? ומי סתם כועס על מישהוא ?

ועוד שאלה . איזה חמור ישלם 100,000 דולר לחצי דונם בנגב ? וכמה ישובים אתם מכירים בנגב שמכרו קרקע תמורת יותר משקל לדונם ? ושל מי הקרקע בכלל , של הישוב או של המדינה ?

בקיצור, כל סיפור שחיתות נחמד צריך להיות לפחות עקבי. בעיקר כדי לא לדפוק את המלחמה במושחתים האמיתיים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 18.07.06 14:47    נושא ההודעה: שאלות מצויינות טוביה ניתן לך קצת לחשוב ואז נשיב על כולן

שאלות מצויינות טוביה ניתן לך קצת לחשוב ואז נשיב על כולן, דבר אחד יתוקן בהתאם להערותיך והוא ענין החצי דונם שאכן מטעה את הקורא, מהפרסומים של האיחוד החקלאי מדובר בבית על חצי דונם לטענתם, מה הגודל של הבית על כך אין מידע בשלב זה.
בברכה
חיים

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

טוביה





הצטרף: 18 יול' 2006
הודעות: 5


הודעהפורסם: שלישי 18.07.06 18:23    נושא ההודעה: ואיפה קונים בית על אדמה במאה אלף דולר ?

חיים,

גם עתה לא הבנתי.

איפה קונים בית על אדמה במאה אלף דולר ? האם מדובר בצריפים ?
או בבתים בגודל 20 מ"ר ? וכמה ירויחו המושחתים לפי התיאוריה הזו ?

חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 18.07.06 18:37    נושא ההודעה: במקרה הזה אני יכול להרגיע אותך

במקרה הזה אני יכול להרגיע אותך מניסיון, אפשר בהחלט למכור ב-100.000 דולר ולצאת עם רווח של לפחות 10% פר בית, כפול למעלה מ 200 מגרשים תעשה את החשבון.
צא מההנחה שימצאו קומבינות להשיג פיתוח מגרשים בחצי חינם מקק"ל משרד החקלאות ועוד, אל תשכח שמדובר בקיבוץ ושעל כן חשוב להם לשמור על הסיווג.
האזרח הקטן ישלם את התעריף הראלי והם יקבלו את ההפרש מהמענקים שהם גייסו, אני פשוט מכיר את הקומבינה ממקומות אחרים,אין מה להתרגש מזה כך דרכה של מדינת ישראל.

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

טוביה





הצטרף: 18 יול' 2006
הודעות: 5


הודעהפורסם: רביעי 19.07.06 6:44    נושא ההודעה: סלח לי אם אני מקשה, אבל עוד סתירה

סלח לי חיים אבל איך אתה מיישב את העובדה לטענתך כי "חשוב להם לשמור על סיווג הקיבוץ" עם טענה אחרת כי הולכים "למכור בתים" (ונעזוב לרגע את הויכוח על הערכים הבלתי ריאליים)

כחבר קיבוץ אני יכול לספר לך שאם קיבוץ רוצה לעשות כסף מנדל"ן , הדבר שהכי מקשה עליו את החיים זה הסיווג הקיבוצי.

כדי למכור בתים ולהרויח צריך למכרם לתושבים מחוץ למסגרת הקיבוצית, אולם כמו שאמרתם , בהר עמשא מתעקשים משום מה לשמר את הקיבוץ.

ז"א סתירה.

במושבים הסיפור שונה לחלוטין.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 19.07.06 7:16    נושא ההודעה: אין בעיה לקבל תקציבים לבנות לעשות ולהסב את האגודה לאחר מכן

אין בעיה לקבל תקציבים לבנות לעשות ולהסב את האגודה לאחר מכן, הכל בידי זליגמן.
_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

אחד מההר
אורח








הודעהפורסם: שבת 22.07.06 15:25    נושא ההודעה: שתול של בן שקרן

מה הקישקושים, מתרחש פשע ואדון טוביה חד לנו חידות, ומעלה ספיקות

שתול של בן שקרן מנסה להטות את תשומת הלב מהעיקר
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 22.08.06 7:43    נושא ההודעה: הר עמשא

מובאת כאן גרסה להדפסה של המאמר על ההונאה במיליארדים ו-הר עמשא.

הר עמשא


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

יוסי אגמון
אורח








הודעהפורסם: שלישי 28.08.07 16:36    נושא ההודעה: רשם האגודות ו/או מנהליו חשודים בעוד אגודה שיתופית: מושב בני-דרור

מר שרגא פולק - מנהל ת`א והמרכז של רשם האגודות השיתופיות, קיבל ממני
מכתבים עם עובדות המחשידות קבוצה של חמישה בתים עם חברים מאותה משפחה ומקורבים להם, שהשיגה לפני שנים את השליטה וההנהלה של המושב השיתופי וחשודים בקבלת שוחד מקבלן קטן שחתם עם אחד מהם בזמן ששימש כמרכז המשק, על הסכם בילעדי להרחבת המושב ומאז כל בני המשפחה רכשו מפעל ורכוש רב מאד שאיננו ניתן לרכישה באמצעות משכורות מנהלי המושב בתוספת למשכורות נמוכות של בני/בנות זוג שכירים...

בנוסף לכך, כתבתי למר פולק כי הפעלתי בילוש בנושא ואגיש המימצאים והעובדות
החד משמעיים, ישירות לתיק בית המשפט, לאחר שהמישטרה תחליט על פתיחת תביעה פלילית נגדם...

כמו כן, כתבתי למר פולק כי שוחחתי עם אחד המנהלים של המושב (כיום הוא קודם לתפקיד יו`ר האגודה...!) שאמר לי כי יש לו קשרים קרובים מאד עם המנהל
של רשם האגודות השיתופיות...

מר פולק פתח מיד תיק חקירה (מס` - 581) של רשם האגודות, אך לא-פעל כצפוי ממנהל ציבורי שאין-לו סמכות לבצע החלטות בנושא החשוד בפלילים, בכך שלא העביר הנושא לחקירת המישטרה...!

יותר מכך, מר פולק פעל בניגוד מוחלט לבקשותיי והוראותיי (היות וגדלתי במושב זה ואני מכיר ההליכים והנפשות הפועלות... בנוסף למגורים בשכנות לאב -המשפחה שהודה בפניי כי המקור לכספים והתעשרותם, בשוחד מהקבלן...), בכך שאימץ את בקשות מנהלי המושב לבצע חקירה פנימית ולא מישטרתית...!

כמו כן, קיבל מר פולק את דרישות עוה`ד של האגודה לסגור תלונתי עם העובדות (לא רק הוכחות...!), לאחר שהם כתבו אליו מכתב עבור חמש המשפחות החשודות לאחר שאחד מהם המשמש כמרכז המשק, כנראה דרש מהם כעוה`ד של האגודה (כנראה עם תשלום שכ`ט של האגודה) לכתוב המכתב לרשם האגודות, למרות שהמשפחות החשודות היו צריכות לשכור עו`ד אחר לייצג אותם בנושא...(חשדות נוספים לשחיתות...!).

טענת-השווא לסגירת התלונה החשודה בפלילים ואי העברתה לגוף המוסמך לטיפול בנושא הפלילי - המישטרה:
היות ואינני חבר המושב (אני בן המושב ובבעלותי נכסים בתחום האגודה שנפגעו עקב החשדות לפלילים הנ`ל ועוד...) והיות שאינני מתגורר דרך קבע במושב, הוא כמנהל של רשם האגודות השיתופיות, לא חושב שיש לו מחויבות לפעול על פי העובדות בתלונתי, בנוסף לכך שחברים אחרים מהאגודה לא התלוננו בנושא...,
למרות שכתבתי לו כי החברים באגודה חוששים להיתלונן עקב פגיעות שונות העלולות לקרות להם ו/או לילדיהם המתגוררים במושב, או רוב רובם של חברי האגודה ניתקו עצמם לפני שנים רבות מכל מעשי ההנהלה ואינם משתתפים באסיפות וההצבעות של האגודה לאחר עגמת-נפש וניסיון מר...!

עובדה זו נוצלה בצורה נואלת על ידי המשפחה הזו לאחר שילד רביעי שלהם התקבל עם אשתו כחברים באגודה, בניגוד לתקנון האגודות המתיר קבלת שלשה ילדים בלבד מאותה משפחה כחברים באגודה...!

בעיקבות זאת חברי המשפחה מחמשת הבתים ומקורבים להם שרובם משמשים כמנהלים באגודה..., יצרו רוב בהצבעות ההנהלה ובהצבעות האסיפה עקב מיעוט המשתתפים בהן, כדי לסגור הרבה עיסקאות לטובתם לאחר תיאום מראש של הצבעותיהם...! כמו גם העיסקה עם הקבלן הקטן לביצוע הרחבת המושב שכללה כ-114 בתים + קניון + עסק מצוין לאוכלוסיה המבוגרת (פרוטאה בכפר).

לאחר מכן, רכישת המפעל של המושב על ידי אחד מבני המשפחה שניהל אותו עד אז והראה הפסדים, אך לאחר הרכישה הפך פיתאום המפעל למוצלח ומרויח...ושאר בני המשפחה שלא היו ידועים כמצליחנים-גדולים לפני כן, שהפכו כולם לבעלי רכוש רב, מנהלי המושב במשך שנים רבות ועוד...

יש חשש כבד כי למר שרגא פולק ו/או לרשם האגודות השיתופיות בעצמו, יש מניעים-זרים בתמיכתם העיוורת במנהלי האגודה, בחברי חמש המשפחות והמקורבים החשודים, בניגוד מוחלט לעובדות החשודות בפלילים ובניגוד לסמכותם ועיסוקם שאינם מתירים להם לבצע החלטות וחקירות פליליות במקום המישטרה...!

אז מה הפלא כי מר חיים יטיב מנהל אתר זה, מצא חשדות לפלילים של רשם -האגודת גם בקיבוצו שבהקמה - הר עמשא, בנוסף לקיבוצים-בהקמה נוספים הנישלטים ומנוהלים על ידי רשם האגודות השיתופיות ו/או מנהליו...!
חזרה למעלה

כל כלב מגיע יומו
אורח








הודעהפורסם: שלישי 19.05.09 0:11    נושא ההודעה: לתפוס הרשם-זליגמן באוזן ולהעיף אותו מהארץ!

הרשם-זליגמן חשוד בפלילים והמדינה מגינה עליו ומאפשת לא לכהן בתפקיד
ציבורי זה למעלה מעשרים שנה בניגוד לחוק שמחייב החלפתו כל שלש שנים!

אנחנו חייבים לבצע את החוק והעונש, היות והמדינה משותקת ומושחתת!
חזרה למעלה

נתניהו ונאמן חשודים...
אורח








הודעהפורסם: רביעי 22.07.09 22:13    נושא ההודעה: רשם האגודות חשוד בשדידת אדמות רבות, עכשיו יתעשרו ממכירתן בזול לבעלי הון

נתניהו ונאמן חשודים בייזום הקמת רשות המקרקעין החדשה, על מנת לגזור-קופון מכל עסקת מכירה של קרקעות הלאום אשר רשם האגודות ליכאורה גנב מהקיבוצים והאגודות השיתופיות, לבעלי הון ומקורבים שישלמו עליהן כסף קטן...
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

אדוה
אורח








הודעהפורסם: שני 01.08.16 16:32    נושא ההודעה:

ידוע עוד איזה קיבוצים/אגודות שית' נמנים בהגדרה 'בהתהוות', או מתנהלים בפועל (ולא נקראים כך)?
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 01.08.16 16:46    נושא ההודעה: שלום אדוה

כבר הרבה זמן לא עסקתי בפרשה, לדעתי אחרי הבג"צים של הח"מ לגבי הר עמשא בשנים 2008-2012 והקביעות של בג"ץ בנדון די ברור לכולם שהסיווג הזה לא היה חוקי. איזה קיבוצים נותרו במצב הזה אם בכלל, הדבר לא ידוע אבל אם את חושדת כי הקיבוץ שלך עדיין כזה שווה לבקש ממשרדו של רשם האגודות העתק של תקנון הקיבוץ, הם חייבים לספק לך אותו.

בברכה
חיים

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

אורח









הודעהפורסם: שני 01.08.16 22:24    נושא ההודעה:

תודה על המשוב. כל מה שתיארת 1-1 ה"קיבוץ" שלי מקיים. אממה.. יש תופעה חדשה,אולי לא כ"כ חדשה..של קיבוצים ותיקים יותר (בני 60-70,שהיתה להם נק' תורפה בנקודת זמן מסויימת,אי שם סוף שנות ה-80,כמו הרבה קיבוצים שהיו במשבר בזמנו,אך היו גורמים שדאגו לשמר ואף לפרק את המקום, תוך הטעיה), שנעשה עליהם אותו תרגיל, ולא שונה שום סעיף בתקנון-נשאר קיבוץ לכל דבר,אפילו "קלאסי",לא מתחדש (כשבפועל עובר פירוק לכל דבר מתחת לפני השטח,על מנת שגורמים בעלי אינטרס יחלקו ביניהם את השלל,בלי להתמודד עם פירוק תקני, שהם לא ירוויחו מזה כמעט כלום לעומת הבזיזה כיום,ומדובר על מיליונים שנגזל מכלל הציבור,והמתיישבים בפרט,פרט לכמה משת'פים שמרוויחים יפה). בשיתוף פעולה של כל הגורמים(תק"ם,רשם וכ'ו, ובל נשכח מועצה אזורית ותאגיד שיתופי אזורי).כנראה התיאבון גדל והדוגמא נלקחה מהקיבוצים ב"התהוות‘ אי שם בתחילת שנות ה-90. לי ידוע כמעט בוודאות על עוד שניים(חוסר קליטה ואי קבלה לחברות זה בהחלט נורה-אדומה לעניין). מרתיח לחלוטין.השקרים והעמדת פנים של 'כשר אני',איך שבוזזים את כלל אזרחי המדינה,ומתעללים במתיישבים,מונעים קליטה,כדי שמתי מעט יחלקו ביניהם את הביזה. הקיבוצניקים שחוטפים את הריקושטים,תוך שהחלאות האמיתיות נשארות נקיות כפיים. ~שמחה שהסרתי את האבק מעל הנושא הזה, מדהים לגלות שזו תופעה /מדיניות קיימת(אני חשבתי שהקיבוץ שלי הוא היחיד) בשיטת מצליח. ותודה לך שהבאת את הדברים. אגב, אתה עוד גר בהר עמשא,מה המצב שם כיום?
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

אדוה
אורח








הודעהפורסם: שני 01.08.16 22:32    נושא ההודעה:

אגב, התחלף רשם לפני שנתיים,כמדומני..
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 01.08.16 22:50    נושא ההודעה: בהר עמשא המצב השתנה

הצלחנו להקים שם וועד מקומי ובעקבות הבג"צים שניהלתי מונה מפרק והמקום הפך לכפר שיתופי, המקום כיום מתפתח יפה Smile

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הקיבוץ `בהתהוות` הר עמשא כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group