לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ישראל בסכנת השמדה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אדי מלכא





הצטרף: 08 יונ' 2006
הודעות: 18


הודעהפורסם: שני 07.08.06 6:52    נושא ההודעה: ישראל בסכנת השמדה

לפני שנשקע לתוך שואה
ממשלת חירום לאומית
כינון מטכ"ל חירום קרוא



התקשורת ממשיכה להלחם על הרייטינג עד הרגע האחרון, אהוד אולמרט ימשיך בחישובים פוליטיים קטנוניים (כגדלו) עד האזרח הצפוני האחרון ואולי עד חייל האחרון.

התקשורת רחוקה מלעמוד בפרץ גם בשעה קשה זו. זו אותה התקשורת הבוגדנית שעשתה פלסתר את ההליך הדמוקרטי הישראלי פיזרה סקרים/שקרים, של מינה צמח אמנית מסעי התרמית הציבורית, זו התקשורת שגוננה והעלימה את דבר החשדות בפשעים שמעורב בהם מי שהתגנב אל כס רוה"מ, זו אותה תקשורת שממירה את דם אזרחינו במטבעות רייטינג, זו אותה התקשורת שהעלתה אל כס השלטון את אהוד אולמרט, גדול משחיתי הדמוקרטיה, האיש שנבחר בקושי לכנסת (לפני שתפס טרמפ על מסעו של אריק שרון, אולמרט נבחר למקום לא ריאלי אחרי יחיאל חזן) אולמרט, האיש שבמעשי סחטנות כיתתית ואינטריגות פוליטיות ערמומיות כפה את עצמו על אריאל שרון ותחב את רגליו לנעליו של שרון, התגנב אל כס השלטון, רקם מערכת שלטונית רקובה ומושחתת, בדיוק כמו בעיריית ירושלים הדקדנטית שחוללה את האסון הכבד בקריסת אולמי וורסאי בירושלים.

האיש שרצה להיות ראש ממשלה בכל מחיר, אפילו מינה את עמיר פרץ לשר הבטחון, מתוך שיקולים אנוכיים שהוא אולמרט יזכה לראות במפלתו של פרץ ולשמוח לאידו, ומה עם גורל עמנו? איזו חוסר אחריות !! בקוצר הראות של אולמרט, בעוורון תאוות השלטון שלו הוא לא מסוגל להבין שבלא קשר לכשלון כישוריו של פרץ, הרי מפלתו של עמיר פרץ תהווה בנסיבות הענין אסון בממדי שואה לישראל.

עזות המצח של אולמרט כה עמוקה, אותה סטטיסטיקאית בשכר, מינה צמח, המפליאה לעשות במספרי כזב ותרמית, העזה לפרסם בימים האחרונים ממש, סקר עממי כביכול המשבח את תפקודו של ראש הממשלה היהיר, הנפוח הרדוד, הפטפטן הפטטי הריקני, הכל קורה בזמן שאזרחים ישראליים נטבחים בראש חוצות.

אזרחיות ואזרחים, אולמרט וחבורת מלחכי פנכתו שפופי המוסר והמוח, הובילו ומובילים את ארצנו ואת הבית הלאומי שלנו אל פי התהום.

אולמרט הוא אדם כה נפוח, כה רדוד, כה מלא חשיבות עצמית נרקיסיסטית, השיקולים שלו כה כוחניים כה אנוכיים, הוא יודע שהוא צפוי לביקורת נוקבת, הוא יודע שבמצב כזה מזוז כבר לא יעז להמשיך ולהשתיק את החקירות הפליליות נגדו, במצב של חרדה וייאוש אולמרט מדרדר אותנו למצב של סכנות נוראיות, ראו איך מספר הקרבנות הולך וגדל מדי יום.

האם שמתם לב באיזה סגנון מדברים עתה כל פרשני הצבא, התקשורת, שרי הממשלה? הגנרלים שלנו?

לבושתנו ולאסוננו, הם מאמתים את כל התחזיות של נסראללה, הם ממש מפללים, כמעט מתחננים להפסקת אש, לאיזה הסכם?.

בעזרת תקשורת פושעת הם מכינים את סיפורי התרמית והכזב של היום שאחרי, סיפורים בהם ילעיטו את העם לאמור: "צ.ה.ל – בהנהגתו של אולמרט ניצח."

ואם יהיה הכשלון נחרץ מדי בוטה מדי קטלני מדי, ייחלץ מזה אולמרט על ידי הטלת כל האשמה על אחרים כמו שעשה בעזרתה של דורית ביניש, בתיק פלילי 329/96 בפרשת החשבוניות המזוייפות.

המקורבים לאומרט כבר מפריחים את השמועות האוויליות, המו"מ על הפסקת אש, תופס אותנו במצב טוב לישראל? איזה מצב טוב? עשרות אזרחים וחיילים נטבחו נהרגו ונפצעו, מאות אזרחים לבנוניים מצטרפים מדי יום לחיזבללא, פרשני הצבא מסבירים לעם היושב בצפון, "לעולם לא נוכל לשתק לחלוטין את ירי הקטיושות" ממשלת לבנון יושבת על הגדר, צבא לבנון לא מתערב, ארסנל עשיר של רנט"ים, רנמי"ם, ומטעני ענק, ממתין לחיילינו, אין כמעט טעות שלא נעשתה כאן ואין מישהו שנותן את הדין.

הכל החל לאחר ש- 8 חיילי חיזבללא נכנסו אל תחומנו תקפו וחסלו יחידת טנק ונגמ"ש, הרגו כמה חיילים ויצאו עם שני חיילים שבויים שלנו.

אולמרט מקפיד לטעון באנינות ארוגנטית, "לא נדון ולא ניכנס למו"מ בלא שחרור החטופים" אבל חיילים שלנו נהרגים ונפצעים יום יום, כבר נהרגו עד כה למעלה מפי עשר חיילים ממספר החטופים. איזה הגיון יש כאן?

בהשראת רוה"מ העלוב, כל חברי הממשלה, ובכפיית עיקרון השליטה בידי המדינאים, כל המטכ"ל וכל הצבא משותקים, הכל בחסות כלי התקשורת, את התקשורת מעניין הרייטינג ואת המנהיגים הפוליטיים, חישובים "פוליטיים" אנוכיים קטנוניים, מלחמות של יהודים בינם לבינם, איפוא הביקורת של חברי הכנסת? חברי הממשלה יושבים מסתופפים במגדל השן שבגבעת רם בירושלים, הם לא דואגים, כי הם הכינו לעצמם מבעוד מועד את הבור הממשלתי שיגונן על חברי האוליגרכיה והאליטות, בגבעת רם.

גבירותי ורבותי אוי לנו, למה התדרדרנו, הם הקימו לעצמם תוך צפיה לעתיד כנראה, בונקרים אליטיסטיים בדיוק כמו הבור של סדאם חוסיין, הבור שלהם עלה עשרות מליוני דולארים מוכן לכל אפשרות כדי להגן על "בחירי העם" אבוי לבושה, ואילו אזרחינו בצפון???.

המנהגות יושבת לה מוגנת לגמרי, - סמוך למדרגות שמובילות אל הבור הבטוח – זמן שאנשים במקלטים בצפון גוועים ברעב. כל אלה שבקוצר ראות פוליטי ואסטרטגי, התעלמו במשך שנים מבניית צבא הגרילה הגדול של החיזבאללה, צבא שמאיים על הבית האחרון של יהדות העולם, מחוללי המחדל המודיעיני והצבאי הגדול, יושבים היום על זרי דפנה הזויים, מרוצפים בדם של יהודי הצפון.

ארץ לבנון, היא ארץ שכנה שאין לה ממשלה, אין לה צבא, אין לה אחריות, ככזו היא איננה ראויה להתקרא מדינה, איננה ראויה בהגנת קהיליית העמים, איננה ראויה לעצמאות.

כלי התקשורת הבוגדניים שלנו נושאים לכל מרחב שהוא, את קולם של ראשי ממשלת לבנון ושריה, המתמקחים על דם יהודים, הם נושאים ונותנים על תנאי הפסקת האש, כאילו שהם יושבים בראש ארץ ריבונית שמכבדת את החוקים הבינלאומיים.

ממשלת לבנון לא השקיעה בצבא שימסד את הריבונות שלה, אבל היא השקיעה, כמו סדאם חוסיין וכמו האליטות שלנו בבונקרים לאצילים בעלי הדם הכחול.

איראן שחוללה את כל המהומה מתוך שאיפה להמחיש את חולשתה של ישראל כביכול (קבל עולם), שעה קלה לפני שהיא מתכוונת לקפד את ראשה של ישראל. בעזרת צבאות כל ארצות ערב גם יחד.

בענין הזה, אחיות ואחים, אל תאמינו לחיוכים המעושים של מנהיגי ערב שכרתו עימנו שלום. הם יחזרו לסורם כמו שנהגו מאז ומתמיד, שימו לב להתבטאויות ההולכות ומחריפות מפי כולם, מה האם עבדאללה מלך ירדן אינו רואה את הטבח שעורך החיזבאללה בעמנו? אבל הוא טורח לציין כי ישראל עושה פשע נגד המין האנושי.

לצערי הגדול גם עבדאללה מאוכזב מרה שעם ישראל לא מוכן להתייצב בתורים לתאי הגזים, ובמקרה זה, טבח המוני באמצעות טילים שהולכים ונעשים מטווחים ומדוייקים מדי יום.

שימו נא לב, בזמן הקרוב כל ארצות ערב יתכנסו לסיבוב המי ידוע כמה, כל צבאות ערב ביחד נגד מדינת ישראל, החיזבאללה על מטר שלושת אלפי הטילים שלו – עד כה - היה רק הסנונית הראשונה שמבשרת את הברד האמיתי של עשרות אלפי טילים מדוייקים שיעוטו עלינו מכיוון סוריה, מצרים, ירדן, עיראק, איראן ועוד.

ראו איך משתנה הסגנון במצריים, ראו איך המלך עבדאללה בירדן מתעלם מרצח עשרות יהודים וערבים חפים מפשע על ידי הנחתת טילים על ראשי ילדים נשים וטף ראו את עבדאללה הצבוע איך הוא מאשים את ישראל בפשעים חמורים.

ראו איך אחמדיניג`אד הצורר התורן של עמנו, מחכך ידיו בשמחה, לאחר שחולל את כל המהומה על מנת להסיט את שימת הלב ממנו מהכנותיו וממעשיו, הוא הצליח להשיג לעצמו עוד כמה חודשים שבהם יספיק לטעמו, להרכיב פצצה גרעינית מלוכלכת שתסגור את ארץ ישראל – בזיהום רדיו אקטיבי כבד - למאתיים שנים ותשמיד למעלה מרבע מהאזרחים שלנו באבחה אחת.

אזרחים תתעוררו, אולמרט לא ישתנה פתאום, הוא לא יגלה פתאום כישורים שמעולם לא היו בו, הוא אמן תככים ואינטריגות פוליטיות מלוכלכות, אבל אין לו שום תחילה של יכולת של מצביא.

חלק מהצבור עדיין לא מכיר את אולמרט, ואילו רוה"מ עצמו משוקע בעצמו באורח נרקיסיסטי, הוא מגיח מפעם לפעם אל האקרנים להשמיע מספר מלות שטות ודברי איוולת ריקים ונבובים, הכל תוך שהוא מדבר בטון תיאטרלי כמי שמשיח דברי אלקים חיים.

מה טעם מצא עם ישראל להשליך את גורלו בידי אדם כה מפוקפק? הרי רק מפחד האימה שהוא מטיל על היועץ המשפטי לממשלה ומטעם הבריתות שיש לו עם שופטים פוליטיים כמו דורית בייניש בתפקידה כפרקליטת המדינה, אולמרט איננו יושב מאחורי סורג ובריח.

אולמרט מנותק מהמציאות ניתוק מסוכן, הוא שקוע בבורות אסטרטגית תהומית ועמיר פרץ אף נופל ממנו בתחום זה, שניהם מקפיאים את צהל, כופים עליו מהומה, מבוכה ומבוקה. במקום להניח לגנראלים לעשות את המלאכה, מרחפת מעל לכולם האימה שמה יזהה אותם אולמרט כמאיימים על הנתח הפוליטי שלו, במקום שהממשלה והצבא יתעשתו, יראו את מימדי האסון המאיים עלינו, אולמרט יושב מעל לכולם חולם את חלומותיו על נצחון ישראלי מוחץ שיעניק לו ולחבריו המושחתים את האשראי לשליטה בארצנו לשנות דור.

במצב חירום זה, העם חייב להתעורר ולדרוש מאולמרט להתפטר מיד, ולדרוש מעמיר פרץ להתפטר מייד
אחת הדרכים החוקיות להיפטר מעונשו של אולמרט זו קריאה עממית להפסקת העבריינות של היועץ המשפטי לממשלה ולדרישה לפתוח בחקירה פלילית מיידית נגד אולמרט בקשר לחשדות שהועלו נגדו.

יש למנות ממשלה קרואה, בלא פרץ ובלא אולמרט, חייבת לקום ממשלת חירום לאומית, ייתכן שצריך לבקש משמעון פרס להוביל בשעה קשה זו, ביחד עם בחירי האסטרטגים הצבאיים של עמנו, בשעה גורלית זו יש לגייס גם את אלה שכבר לא מצויים בעמדות מוסדיות או צבאיות.

זכרו איך מנחם בגין קרא למשה דיין בשעה כזו, וראו איך ראש הממשלה הרדוד שלנו צועד כטווס מנצח שומר בקנאות על סביבה נקיה בפריפריה של ראש הממשלה, מקפיא את הצבא, מפקיר את עמנו וארצנו להשמדה כמעט וודאית.

אחיות ואחים, אין כאן מחלוקת על הדרך בה יש לנהוג, הנתונים מדברים בעד עצמם, מאחר וממשלת לבנון איננה מסוגלת לשלוט בשטחה ואיננה מסוגלת למנוע הפצת טילים ופצצות על שכנתה ישראל, ממשלת לבנון איננה ממשלה ראויה, הפתרון של צבא זר שיתגייס כדי להגן עלינו הוא רעיון אווילי שטוב אולי להשקטת מצפון הגויים, אבל אויה לנו אם ניפול בפח היקוש הזה, שהרי אז ימטירו עלינו החיזבלאווים מעל לראשו של הצבא הזר שאמרו להגן עלינו, טילים פי עשר ופי עשרים וידינו תהיינה כבולות מלהגיב מחשש שמה נפגע "במגיננו" ונסתבך שוב עם כל העולם.

אם ממשלת לבנון איננה מסוגלת לכפות את שלטונה, מדוע זה מגיע לה לקבל צבא בינלאומי שיגן עליה איזו הצדקה יש לממשלה שכזו?

צבא הגנה לישראל, הוא שחייב לטהר את קיני הצפעונים, ולהביא בטחון לאזרחי ישראל והוא צריך לעשות זאת במינימום אבידות ופגיעות של חיילינו.

בנסיבות אלו של מצב סכנת חיים למליוני ישראלים, יש לפזר את ממשלת לבנון ולמנות ממשלה קרואה ישראלית במסגרת של ממשל צבאי, דבר כזה ייעשה רק על ידי מתן התראה אחרונה לממשלת לבנון שתמלא את חובתה מן הדין הבינלואמי ותמנע משלוח טילים לשטח ישראל, לאחר מכן, יש להכריז מלחמה על לבנון ויש לכבוש את לבנון כולה.

הכיבוש צריך להיעשות על ידי כיבוש כל רצועת הגבול של לבנון עם כל שכנותיה, באופן מושלם סביב לבנון, על מנת להחניק ולמנוע החדרת כל חמרי לחימה.

ישראל חייבת לקרוא לגיוס כללי למילואים, לכבוש מיידית את כל שטחי רצועת הגבול של לבנון, למנוע כניסה ויציאה של כל גורם מלבנון וכל חומרי לוחמה מלבנון ואליה, כדי לחסל את החיזבאללא בלא אבידות לנו, יש להקים ברצועות הגבול שנכבוש עיירות אוהלים לפליטי לבנון, לדאוג להם לתנאים הומניטאריים סבירים למשך תקופת המלחמה, יש להורות לכל תושבי הערים הגדולות והקטנות על פי סדר, ככל שמהן ננקטות פעולות לחימה נגד עמנו, להתפנות אל ערי האוהלים, לאחר מכן לאחר מתן אזהרה נוספת יש לכתוש בתותחנות, ובהפצצות אוויר כבדות, את כל ערי לבנון עד היותן למגרשים שטוחים, לאחר מכן צהל צריך לשבת סביב לבנון ולהמתין להתיבשותם של לוחמי החיזבללא ברעב ובצמא לכניעתם הבלתי נמנעת שתבוא אל נכון, הכל בלא לסכן את חיילי צהל בכניסה אל מלכודות הפתאים הויטנאמיות שהכין לנו הנחש האירני.

גלוי וידוע לנו שאירן וגרורתה סוריה, לא תשלמנה עם פעולות כאלה.

אבל ניתן להבטיח מניעת כל התערבות מצידן, אנו חייבים להפעיל את האופציה הבלעדית להגנתנו, כשאלה קיומית של ממש, להודיע קבל עולם, לסוריה, אירן, ירדן ולכל מי שכבר החל לרחרח ולגשש:- האם הגיע הזמן להוריד על ראשינו מכה מוחצת?

יש להבהיר לכל אלה, כי היהודים לא יעמדו עוד בתורים במחנות השמדה אירופאים או ערביים, אם תקום לנו סכנה קיומית ניקח עימנו – במקרה הרע - את כל צוררינו, ואם ישרוד מי מאיתנו יהיה זה העם היהודי

אחמדיניג`אד נוקט בשיטות ערמומיות להרוויח את הזמן לקדם פצצה אטומית להגשמת שאיפתו המוצהרת להשמידנו, אם תהיה בידיו פצצה כזו היא תועבר מיידית לידי החיזבאללא, ומה נוכל לעשות כדי להגן על עצמנו?
אבל תהא זאת הגנה טובה על עם ישראל אם יידע העם האיראני כולו, שמה שאחמדיניגאד מנסה להשיג היום בתחום הגרעיני כבר היה בידינו בימים שאחמדניגאד הסתובב כנער פרחח ברחובות בטהרן.

אנו לא נפתח לעולם במלחמת טילים נגד עמים, אבל כל העמים צריכים לשמור על המנהיגים שלהם לבל ישתטו ובל ימיטו שואה על ראש עמיהם, אם יתעורר חשש קל שבקלים, או אם לא יינתנו ערבויות בינלאומיות בדוקות, בטוחות ומלאות לאי התערבות של אירן וסוריה נגדנו, עלינו להתכונן להשמדה טוטאלית של כל אוייב במיטב הכלים שברשותנו, זה לא ענין של רשעות, אכזריות או רוע, זה או אנו או הם.

גלוי וידוע שהם החליטו וגמרו אומר להשמידנו הם גם לא מהססים להצהיר על כך בריש גלי ובפרהסיה.

שוו בנפשכם אחים ואחיות, מה יקרה אם סוריה תמטיר עלינו בבת אחת עשרות אלפי טילים מדוייקים, וכמוה תעשינה מצרים, איראן וגם ירדן בעלת השלטון הדו פרצופי.

האם נוכל לשרוד ולתפקד כעם אחרי שואה של עשרות אלפי אולי מאות אלפי הרוגים חלילה?

הגיע הזמן להזכיר לשכיננו הערבים, ולא בלשון רפה, כי עליהם להירגע ולהתמתן אם ברצונם לשרוד.

אני יודע שהדברים נשמעים קשים, אבל מי יכול להכחיש את הסכנות הללו שאני מתאר כאן? ומי יכול להציע לנו דרך הגיונית להיחלץ ממלכודת ההשמדה שפרשו אוייבנו לרגלינו

ישראל לא השליכה טילים על אזרחים, אלא אם כן נעשה הדבר בשגגה שישראל הודתה בה קבל עולם, ישראל לא סוגלה להשמדת עמים, אין לה שום רצון לפגוע בעמים שסביבנו, אבל אם מדובר בסכנת שואה ממשית, חדשה, המרחפת מעל לראש עמנו - וזה לא פחות מזה – צריך להסיר את הפרגוד מעל עיקרון "העמימות" הגיעה השעה ויש להבהיר לכולם, גם לידידינו, כי אם לא תהיה ברירה, תגיב ישראל בטיל אחד בלבד – שאין כמוהו לדיוק ועוצמה– כלפי כל צורר ועויין.

אני לא מכיר שום עיר בארצות ערב, שתוכל לשרוד אחרי טיל גרעיני מימני של מגטון אחד.

עלי להזכיר לקוראים שהחלטתה של ארה"ב להטיל פצצות אטום על הירושימה ונגסאקי נבעה מפעילות של הקמיקאזה "טייסים יפניים מתאבדים שהתפוצצו אל תוך אניות המלחמה וציים אזרחים וחוללו נזקים כבדים לדרכי האספקה.

ממשלת ישראל חייבת להפסיק לשחק לידיה הדקדנטיות של התקשורת שהממשלה עצמה טיפחה כחיית מחמד שהפכה להיות נשכנית, התקשורת מזינה אותנו בנוסחאות מוסריות כביכול, בו בזמן האוייב טובח בעמנו, הטבח ביהודים נעשה על ידי החיזבללא בלא שום נסיון להסתיר, נעשה בפרהסיה, במוצהר ובריש גלי ואילו ממשלת ישראל כופה על צבאה בכיסוי תקשורתי מלא, צדקנות מתחסדת ומזוייפת שהיא בוגדנית ורצחנית כלפי בני עמנו.

בהשראת אולמרט, שאצלו הכל ענין של סגנון, ו"איך זה יראה"? רוחצים הכל, לרבות מפקדי הצבא, בנקיון כפיהם וממלמלים פטפוטי סרק על אודות מוסריות הצבא וטוהר הנשק.

מי שכח את דברי השיר הנורא שנלקח ממחוזות השואה הנאצית:
"אחים הדרך ריקה, עיירתנו בוערה כולה, ואתם חובקים ידיים, בלי להושיט עזרה, בלי להניף את נס המרד, אש בעיירה"

אזרחי ישראל היו אדישים ועמדו מנגד כאשר אולמרט ניצל באורח ציני את מחלתו של אריאל שרון ותפס את השלטון בדרכים לא דרכים, עתה לאחר שאולמרט בזבז את כוח ההרתעה של צהל, מרחפת סכנת שואה של ממש על עמנו, עלינו לקום כאיש אחד ולדרוש התפטרות מיידית של ממשלת חדלי הכוח וחסרי האונים.

הלוואי ולא הסתבכנו במלחמה הרעה הזו עם אנשי החיזבללא, אבל מכיוון שהסתבכנו שלא ברצוננו, לאחר שהעניינים הולכים ומתדרדרים צריך לחזור ולקחת שליטה על העניינים, יש לשאול את ממשלת לבנון אם היא קיימת כלל ועיקר? לאחר מכן יש להעניק לממשלת לבנון 24 שעות להפסיק את האש מתחומה, לאחר מכן, אם לא תופסק האש, יש להכריז מלחמה על ממשלת לבנון וארץ לבנון.
אחים ואחיות אין שום דרך לגדוע את ירי הטילים מעתה ועד עולם לבד מן הדרך של כיבוש לבנון ושירוש כל קיני הצפעונים.

חלה עלינו חובה קיומית לכבוש את לבנון, לטהר אותה לאט לאט במובן שאף אחד שהיה מעורב במעשי הפשע נגד אזרחי ישראל לא ייצא ממנה חי ונקי.

יש להבהיר לעולם כולו, שעם ישראל לא יטחן את צבאו ולא ישחת את צעיריו במלחמה עקובת דמים עם המון של מיליוני חיילים אירנים שיסתערו עלינו, בחסות מטר פצצות קונבנציונאליות או פצצות אב"ך מטעם ירדן סוריה מצרים ואיראן.

אם לא ייעצר הטרור נגד עמנו מייד, נגיב בטילים על טילים. טיל אחד ישראלי כנגד כל אלף טילים איראנים חיזבאלאוים, אבל הטיל שלנו צריך להקדים את הטילים שלהם, מאחר ואחרי הטיל שלנו, אין עוד צורר שמסוגל לירות טיל או להפעיל אמצעי לחימה.

ואם ייפגעו אזרחים צר לנו על כך, אבל אין לנו ברירה ולהם אין להלין אלא על עצמם באסון שיחול עליהם.

אני כותב את השורות הללו כאשר נפשי מזועזעת מן הרעיון שאני מעלה, עם זאת אנו צריכים רק את הנכונות לעשות זאת, אם תהיה לנו הנכונות לא יתגרו בנו אויבנו ולא נצטרך להפעיל את הפצצה., אם לא תהיה לנו הנכונות, נעמוד ב"תחרות" לא מאוזנת באשר להם יש את הנכונות להשמיד אותנו גם באמצעים גרעיניים.

אנו חייבים – בלא שום ברירה - לנקוט פעולה מיידית להשמדת התשתית הגרעינית של אירן, אין צורך בפצצות חודרות בונקרים, לאחר הצהרות של אחמדניגאד שאנו כל תושבי ישראל, עמנו כולו, בני מוות והשמדה אנו, שוב, בת חורין היא זרוענו להקדים את הצורר, ולהגיב בכל מה שיכול לאפשר לעמנו לשרוד.

אין אוילים ושוטים גדולים מאיתנו אם נמתין עד שתהיה לו הפצצה, סדאם חוסיין טרח גם הוא על הפצצה, אבל אצה לו הדרך והחל לכבוש את המדינות שסביבו ולהמטיר עלינו טילים ובכך חרץ את גורלו, אבל עם אחמדיניג`אד הסיפור שונה, כאן מדובר בנחש ערום ושקול, המחשב כל צעד, כל הצרות שנוחץות היום על ראשנו נובעות מההשתדלות של אחמדניגאד להשיג עוד יום ועוד יום עד שיהיה בידו את הכלי שיאפשר לו לשרוף את ילדינו.

אחיות ואחים, פצצה גרעינית טאטקית אחת בת חמש קילוטון תחסל את חלומות הגרעין של אחמדיניגאד ותשתק את חלומות העולם הערבי בתחום הזה למשך שלושים השנים הבאות, פצצה כזו, אולי תחולל את השלום המיוחל, לפחות אולי תרגיע את כל ארצות ערב שסביבינו, ומי יוכל להאשים אותנו לאחר התוקפנות והאיומים הגלויים.

אם ירצו האירנים לענוש אותנו בשל השמדת פרוייקט הגרעין שלהם ויתקפו אותנו בהמוניהם או בטיליהם, תוטל פצצה מרגיעה אחת על כל ריכוז צבא איראני שישעט בדרכו אלינו, והארץ תשקוט לארבעים שנה.

תראו למה הגענו ישראלים, מנהיג איראן בונה פצצה שמיועדת במוצהר לשרוף את ילדינו לעינינו, ואנו יושבים וממתינים כמו כבשים עם עם צוואר מוטה לשחיטה.

ישראל לא תתקוף בנשק גרעיני אף ארץ שכנה אלא אם כן אותה ארץ מאיימת על קיומו של כל יהודי ויהודי בישראל ועל קיומם של שכנינו הקרובים.

אם שלטונות ישראל שומרים את האופציה הגרעינית כאופצייה של נקמה על השמדת העם היהודי, הרי שיש בכך משום עוול כבד כלפי העם היהודי

מעתה אמור:- יהיה זה תפקידו של אחמדיניג`אד או מחליפיו לשכנע אותנו ששוב לא יחרשו עלינו רעה.

הגיע הזמן לסלק את "העמימות" הגרעינית המתחסדת, חסרת המשמעות, זכרו, הרי היה זה הנרי קיסינגר שקבע כבר לפני שלושים שנים שהכוח העיקרי של הנשק הגרעיני הוא כוח ההרתעה, ואיפוא כוח ההרתעה שלנו נגד אחמדיניגאד המצהיר על השמדתנו בקונוטציה ברורה של הקמת ערי תעשיה גרעינית איראנית?

אילו היו הישראלים מבהירים לאחמדיניגאד שבהמשך ייצור הפצצה הוא מהמר על שרדית העם האיראני כולו היה העם האיראני מדיח את אחמדיניגאד.

העם האיראני צריך לדעת שאם חפץ חיים הוא, עליו לדרוש ממנהיגיו לחדול מיד מפיתוח הנשק הגרעיני
אם לא ננצל את העדיפות הנוכחית שלנו להשגת הכרעה או הסכמה, נאבד את העדיפות הזאת, ותהיה לנו לרועץ הנכונות של איראן להשתמש בנשק יום הדין נגדנו. במצב כזה, השמדתה של ישראל היא ענין של זמן קצוב וקצר.

מנהיגי ערב צריכים לדעת שאפילו יהיה עם ישראל מותקף ומושמד כולו חלילה, הגץ הגרעיני העוצמתי שלנו לא יותיר נפש חיה, וכלב משתין בקיר, בכל המזרח התיכון.

מספיק לשחק במשחקים, יש לקום ולעשות, עורה ישראל, צריכה להתארגן ולקום תנועה עממית עצומה, התחילו לתקשר, להתארגן להפגנות מחאה להצלת ישראל, העבירו הודעות בטוקבקים ובאינטרנט.

פעולת ההצלה הראשונה:- סילוק ממשלת המושחתים, סילוקו של היועץ המשפטי משבש המשפט, הצבת יוע"מ אמיתי, העמדתו של אולמרט לחקירה אמיתית ולדין, העמדתה של השופטת דורית ביניש לדין, על חלקה בפרשת הסתרת האמת בפרשת רצח רוה"מ המנוח יצחק רבין, ועל פרשת ההגנה שפרשה על אולמרט בפרשיית החשבוניות המזוייפות, הקמ

_________________
אדי מלכא נמנה על חברי הגרעין המייסד של ארגון המחאה "הפנתרים השחורים" אדי ייסד גם את שורת המתנדבים של "אמת בדין" שהובילה מאבקים חוקיים נגד חריגת השופטים מן הסמכות ומהוראות החוק.
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group