לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
עידו זולדן קצין צנחנים במילואים הנשוי לתהילה ואב לאהרון ורחל נרצח בפיגוע ליד קדומים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> נפגעי הטרור



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 21.11.07 8:40    נושא ההודעה: עידו זולדן קצין צנחנים במילואים הנשוי לתהילה ואב לאהרון ורחל נרצח בפיגוע ליד קדומים

עידו זולדן קצין צנחנים במילואים הנשוי לתהילה ואב לאהרון ורחל נרצח בפיגוע ליד קדומים
סביר להניח שהדבר לא יסייע לאולמרט לעשות חושבין בטרם ישחרר למעלה מ-400 מחבלים למינם.



ישראלי נרצח בפיגוע ליד קדומים


לכוחות ההצלה הגיע דיווח על פצוע בתאונת דרכים, באזור ההתנחלות קדומים. כשהגיעו למקום גילו את עידו זולדן, תושב שבי שומרון בן 29, כשהוא סובל מפצעי ירי קשים. כעבור זמן קצר מת מפצעיו. הפראמדיק שחש למקום סיפר כי הכיר את ההרוג מקרוב: "רק לאחר שנקבע מותו, הזלתי דמעה"

אפרת וייס ורענן בן צור עדכון אחרון: 20.11.07, 00:27




הטרור מרים ראש לפני ועידת אנאפוליס: עידו זולדן, תושב שבי שומרון בן 29, נרצח אמש (יום ב') בפיגוע ירי, סמוך לפונדוק באזור ההתנחלות קדומים בשומרון. לכוחות ההצלה הגיע דיווח על פצוע בתאונת דרכים. כשהגיעו למקום גילו את זולדן כשהוא סובל מפצעי ירי קשים. המחבל או המחבלים ירו מרכב חולף. צוותי מד"א ירקון הוזעקו למקום והחלו לבצע פעולות החייאה בזולדן, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.



צה"ל פתח בסריקות באזור הפיגוע במטרה לאתר את המחבל או המחבלים. עוצר הוטל על הכפר פונדוק. פלג "צבא הבשורה" של גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפתח, קיבל אחריות על הפיגוע. אולם, גורם ביטחוני פלסטיני העריך בשיחה עם ynet כי חמאס הוא זה שעומד מאחורי הפיגוע. הגורם הזכיר כי חוליה של הארגון ניסתה לבצע פיגוע דומה סמוך לאריאל לפני כשבועיים.



זולדן, נשוי לתהילה ואב לאהרון בן ה-3 ורחל בת השנה, הוא ממפוני חומש. הוא שירת כקצין בצנחנים ועבד כפועל בניין מתוך אידאל שיהודים צריכים לעבוד בבנייה. משפחתו ידועה מאוד בקדומים - אביו, נחמן זולדן, הוא אחד מקבלני הבנייה הגדולים ביש"ע. בין היתר, בנה האב באפרת, קריית ארבע וקדומים. זולדן התגורר בחומש ופונה במהלך ההתנתקות.




לאחר ההתנתקות היה זולדן פעיל בגרעין "חומש תחילה" ועלה לחומש במלאת שנתיים לפינוי. חבריו מעידים כי היה מהפעילים המסורים ביותר במטה. הוא אף התגורר בשכונה שנבנתה בשבי שומרון למען מפוני חומש. יוסי דגן, שכנו של זולדן בשכונת "המגורשים" (מפוני חומש ושא-נור - א.ו) שבשבי שומרון, סיפר ל-ynet: "אם היינו מחפשים דמות של יהודי מושלם ואמיתי זה עידודי. מאז שגורש מחומש לא הפסיק לחשוב איך לחזור ולבנות את היישוב מחדש. הוא היה ממקימי "חומי תחילה" ומשך אחריו את כולם לקדימה".




לדברי דגן, זולדן היה "אדם מושלם. מעזרה לכל חבר מתי שרק צריך ברמה האישית וגמילות חסד עם עולים חדשים ועד להקפצה ב-2:00 כשנתקעים בחומש בלי שומר, או שצריך להקפיץ שלוש פעמים ביום אנשים מחומש הלוך וחזור. תמיד עידודי שם בכל דבר".




כוחות הצלה במקום הפיגוע (צילום: דוברות זק"א)



הפראמדיק הכיר את הנרצח
הפראמדיק אורן עדי שהגיע מביתו הבין עד מהרה שהפצוע הוא גבר שאותו הוא מכיר היטב. אשתו של זולדן היא חברה של אשתו. "הגעתי למקום. אנשים שנסעו ברכב מאחוריו הספיקו לעצור ולהוציא אותו מתוך הרכב. מיד זיהיתי את פניו. התחלנו לטפל בו, והוא היה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בפעולות החייאה. היו לו פגיעות של קליעים בצוואר ובחזה, והיו פגיעות נוספות ברכב. התחלנו במאמצי החייאה, אך לבסוף רופא קבע את מותו".

בד בבד בזירה הדרומית

צה"ל סיכל חדירת מחבלים לנתיב העשרה / חנן גרינברג

כמה מחבלים ניסו לחדור ליישוב נתיב העשרה, הסמוך לרצועת עזה. כוח גולני פתח באש. לפחות מחבל אחד נהרג. גורם צבאי: "יש כאן לחימה יומיומית"
לכתבה המלאה





לדברי עדי, לא פעם יצא לו לטפל בפגיעות באנשים שהוא מכיר מהשומרון. הפעם מדובר בהיכרות קרובה במיוחד. "תוך כדי החייאה ביצעתי את העבודה כמו שהכשירו אותי, וכמו שלימדו אותי. רק בסוף, כשנקבע מותו, אפשר היה להזיל דמעה". עדי סיפר כי ההרוג נסע במכונית מסוג סובארו לבדו. בתוך הרכב נמצאו הכיסאות של ילדיו הקטנים.



חיים זייד, מתנדב במד"א וב"הצלה יהודה ושומרון" המתגורר בקדומים, הגיע לזירת הפיגוע וסיפר ל-ynet: "בהתחלה חשבו שמדובר בתאונה, כי האוטו עמד על גל אבנים. כאשר הגיע הכונן הראשון למקום וניסה להוציא את הנהג, הוא הבחין שמדובר בפצוע ירי. הגענו למקום וראינו שהנהג פצוע מירי בחלק העליון של גופו. הוא לא היה בהכרה.




"היו לו לפחות ארבע פגיעות של ירי שראינו. התחלנו לבצע בו החייאה, אבל לצערי רופא צבאי שהגיע למקום קבע את מותו". לדברי זייד, על הרכב שנורה נראו סימני פגיעה בצדו של הנהג.



ראש מועצת קדומים לשעבר, דניאלה וייס, הגיעה בלילה למקום הפיגוע ולאחר מכן לבית משפחת הנרצח: "אינני יכולה להתעלם מההקשר הפוליטי", אמרה ל-ynet, "ביום שבו משחררים מאות מחבלים ובימים שבהם מכריזים על ויתורים על חלקים מארץ ישראל - הערבים מרימים ראש. התוצאה היא הפיגוע הקשה שאירע בערב ליד קדומים".

מודעה





ממועצת יש"ע נמסר בתגובה לפיגוע: "פיגוע הירי הרצחני הוא פרי ביאושים של השחרור הסיטונאי של מחבלים. מועצת יש"ע קוראת לממשלה להתעשת, לחזק את ביטחון אזרחי המדינה ולהפסיק לעשות מחוות שמעניקות פרס לטרור".



ממטה "חומש תחילה" נמסר כי "אנו אבלים על הרצחו של חבנרו מגרעין חומש. אנו מאשימים את הממשלה בשותפות ברצח, לאחר שהכשירה את התנאים לכך בשחרור מחבלים, ציודם בנשק והשקעת משאבים בדיכוי יהודי יו"ש".




שר הביטחון, אהוד ברק, הזהיר מוקדם יותר בישיבת סיעת העבודה שלקראת ועידת אנאפוליס, שיש להיות מוכנים לכל תרחיש שיקרה לקראת ועידת אנאפוליס, אם מכיוון חמאס, ואם מכיוון חיזבאללה. ערב ועידת אנאפוליס, יש בידי מערכת הביטחון חמש התרעות ממוקדות על כוונת מחבלים לבצע פיגועים. בנוסף יש עוד עשרות התרעות כלליות. משטרת ישראל מקיימת דיונים שוטפים והערכות מצב ובקרוב יוכרע האם תועלה הכוננות לקראת הוועידה ומתי.

בהכנת הידיעה השתתף עלי ואקד



פרסום ראשון: 19.11.07, 23:35



http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3473398,00.html

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 03.12.07 4:20    נושא ההודעה: צהל מפרסם רק עכשיו שעצר את רוצחי עידו זולדן לפני שבועיים ושהם שוטרים פלסטינים

צהל מפרסם רק עכשיו שעצר את רוצחי עידו זולדן לפני שבועיים ושהם שוטרים פלסטינים, הדבר בא כחלק מהצנזורה הפוליטית הנהוגה בישראל כדי שאיש לא היה מציין מקרה זה להתנגד לשחרור המחבלים הצפוי תוך שעות ספורות.[/b]
[b]
צה"ל: עצרנו את רוצחי עידו זולדן לפני שבועיים


שלושה שוטרים פלסטינים נעצרו והודו שרצחו את עידו זולדן בפיגוע הירי ליד קדומים. שניים נעצרו בידי הצבא עוד בליל הרצח. שלישי נעצר בידי כוחות הביטחון הפלסטינים

אפרת וייס עדכון אחרון: 03.12.07, 00:38




צה"ל עצר את חברי החוליה שהיתה אחראית לרציחתו של עידו זולדן לפני כשבועיים, סמוך להתנחלות קדומים שבשומרון. כך הותר אמש (יום א') לפרסום.



בצה"ל אומרים כי שלושת חברי החוליה הם שוטרים פלסטינים, תושבי הכפר קדום שליד ההתנחלות. שניים מהם, עבדאללה ברהם וד'אפר ברהם, נעצרו כבר בליל הרצח. המחבל השלישי, פאדי ג'מעה, נעצר בידי כוחות הביטחון

זעקת האם:

פשע לתת רובים למחבלים / אפרת וייס

שיחה טעונה במיוחד התרחשה ביום חמישי האחרון בבית משפחתו של עידו זולדן שנרצח בפיגוע ירי בשבוע שעבר. מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל נועם תיבון, שמע דברים קשים ממשפחת הנרצח
לכתבה המלאה



הפלסטינים. כל העצורים בם בני 22.



גורמים בצה"ל אמרו כי שלושת העצורים הודו בחקירתם בשב"כ בביצוע הרצח ואף מסרו את כלי הנשק שבהם השתמשו. הם סיפרו כי בליל הרצח ארבו בצד הכביש לרכב ישראלי, וכאשר הבחינו באחד שכזה עובר לצידם - החלו לעקוב אחריו, עקפו אותו וירו לעבר המכונית.



הרצח אירע בשעת ערב מאוחרת, סמוך לכפר פונדוק באזור ההתנחלות קדומים. לכוחות ההצלה הגיע תחילה דיווח על פצוע בתאונת דרכים. כשהגיעו למקום גילו את זולדן כשהוא סובל מפצעי ירי קשים. ניסיונות ההחייאה בשטח לא צלחו והוא נפטר. זמן קצר לאחר הרצחי קיבל פלג "צבא הבשורה" של גדודי חללי אל-אקצה אחריות על ביצוע הפיגוע.



גורמים בצה"ל אמרו ל-ynet לאחר תפיסת החוליה: "כבר בליל הרצח אמרנו לבני משפחתו של עידו זולדן ולתושבים כי נגיע לכל חברי החוליה - וכך אכן היה. צה"ל ימשיך לשים את ידו על אותם מחבלים".




זולדן, תושב שבי שומרון בן 29, היה נשוי לתהילה ואב לאהרון בן השלוש ורחל בת השנה. הוא היה ממפוני חומש, שירת כקצין בצנחנים ועבד כפועל בניין מתוך אמונה שיהודים צריכים לעבוד בבנייה. משפחתו ידועה מאוד בקדומים - אביו, נחמן זולדן, הוא אחד מקבלני הבנייה הגדולים ביש"ע. בין היתר, בנה האב באפרת, קריית ארבע וקדומים. זולדן התגורר בחומש ופונה במהלך ההתנתקות.




לאחר ההתנתקות היה זולדן פעיל בגרעין "חומש תחילה" ואף עלה להתנחלות המפונה במלאת שנתיים לפינוי. חבריו סיפרו כי היה מהפעילים המסורים ביותר במטה. שכנו, יוסי דגן, סיפר אחרי הרצח ל-ynet: "אם היינו מחפשים דמות של יהודי מושלם ואמיתי זה עידודי. מאז שגורש מחומש לא הפסיק לחשוב איך לחזור ולבנות את היישוב מחדש. הוא היה ממקימי "חומי תחילה" ומשך אחריו את כולם לקדימה".



בתגובה ללכידת החולייה, האשימו במטה "חומש תחילה" את ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ביצירת המצב שהוביל לרצח. "אנחנו מאשימים את אולמרט בשותפות ברצח עידו. הוא לא לחץ על ההדק, אך מלבד זאת, הוא יצר את כל התנאים שאיפשרו את הרצח. הוא החזיר את המחבלים לאזור במדים ונתן להם להתחמש שוב בנשק ששימש לרצח", נכתב בהודעת המטה.



פרסום ראשון: 02.12.07, 23:35

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> נפגעי הטרור כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group