לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
בגץ9977/07 'נקים'דורש פרסום חומר משפטי על המחבלים טרם שחרורם.הפרקליטות ובגץ סילפו את האמת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: חמישי 22.11.07 21:53    נושא ההודעה: בגץ9977/07 'נקים'דורש פרסום חומר משפטי על המחבלים טרם שחרורם.הפרקליטות ובגץ סילפו את האמת

בג"ץ 9977/07 חיים יטיב ואחרים נגד ראש הממשלה הוגש היום,
הערב נקבע דיון למחר שעה 9.00, בעקבות זאת הפרקליטות הגישה בקשה דחופה לדחיית דיון והודיעה שלא היתה כוונה לשחרר אסירים עד ל-2.12.07
בהתאם הדיון נדחה לשבוע הבא.
ההחלטות לא שוחררו לפרסום בנתיים וניתן עדכון טלפוני ע"י בית המשפט העליון, מצורפת מטה בקשת הפרקליטות המדברת בעד עצמה.

הממשלה פעלה כמעט תמיד על סמך החלון שתנן לו בג"ץ של 48 שעות בן פרסום השמות לשחרור לאפשר הגשת תנגדויות.

משיחה עם מנהלת מחלקת החנינות נודע לנו שכל הצוותים עמלו סביב השעון להכין את הרשימה לאפשר את שחרור האסירים בהקדם האפשרי מיד אחרי תום ה 48 שעות שהיו צריכים להסתיים ביום שישי 23.11.07.

לכן אין ספק למי שמתמצא בנוהלים של שחרור אסירים ושחרור קודמים בעבר שהודעתה של הפרקליטות על שחרור ב -2.12.07 הינה יוצאת דופן ומהווה תקדים חשוב ביותר לכל הגורמים שנאבקו שנים נגד השחרור הסיטונאי של מחבלים. לא זו גם זו שאולמרט התחייב בפני אבו מאזן לפעול לשחרור אסירים לקראת הוועדה שאמורה להתקיים בשבוע הבא.

על הנסיבות המרתקות של הגשת העתירה נרחיב אולי בהמשך

תודה לאנשי 'נקים' אשר עמלו למען עתירה זו ותודה מיוחדת למר מיכאל דוד מ-'נקים' אשר יזם פעילות זו.



בבית המשפט העליון
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק



העותרים: חיים יטיב ולמעלה מ-400 אזרחים החתומים על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט של ארגון "נקים ישראל"
מען למשלוח דואר לא רשום, עדיפות לפקס
קיבוץ הר עמשא
ת.ד 1207 ערד 89112
נייד: 054-6533858 פקס: 035423023


- נגד -


המשיבים: 1. רה"מ מר אהוד אולמרט
2. היועץ המשפטי לממשלה
3. שר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן
4. מחלקת חנינות
כולם ע"י פרקליטות המדינה
רחוב צאלח א-דין 29, ירושלים
טל': 02-6466666, פקס': 02-6467011


בעניין פרסום מידע משפטי הנוגע לאסירים הבטחונים העומדים לפני שחרור בגין החלטת ממשלה


עתירה דחופה למתן צו על תנאי וצו בניים

- כל הנספחים מהווים חלק בלתי נפרד מעתירה זו.

הסעדים המבוקשים:
העותר מס' 1 להלן העותר ושאר העותרים מתכבדים להגיש בזאת לבית משפט זה עתירה ולפיה מתבקש בית המשפט הנכבד:

1. לצוות על המשיבים לבוא וליתן טעם:
מדוע המשיבים לא יפרסמו לכל הפחות 48 שעות בטרם שחרורם את כתבי האישום, הכרעות הדין, גזר הדין ופסקי הדין שלערעור של האסירים המיועדים לשחרור על מנת לאפשר לאזרחים שנפגעו מהאסירים או העלולים להיפגע מהם הגשת התנגדויות כראוי.

כן יתבקש בית המשפט זה להוציא צו ביניים אם יידרש בהתאם לתגובתם של המשיבים על פיו:
יושהה שחרורם של כלל האסירים או לחילופין יושהה שחרורם של חלק מהאסירים על פי קריטריונים שיקבע בית משפט זה עד להכרעה בעתירה זו.

2. כן יתבקש כבוד בית המשפט לחייב את המשיבים בהוצאות עתירה זו, ובשכר טרחה בצירוף מע"מ בגינה.

ואלה נימוקי העתירה:

3. נדמה שהמניעים של עתירה זו אינם דורשים פירוט יתר שכן כל אזרח בישראל החרד לגורלו וגורל סביבתו מזדהה עם חשיבות הסוגיות המועלות בעתירה זו.

4. ביום 20.11.07 או בסמוך לכך התפרסמה החלטת ממשלה לשחרור כ-500 אסירים בטחונים ההחלטה כפי שהועתקה מתוך אתר משרד ראש הממשלה מצ"ב כנספח א'

5. החלטה זו מצטרפת לשחרור של מאות אסירים בעשור האחרון על ידי ממשלות ישראל אשר כבר נידונו ארוכות בבית משפט זה.

6. באופן טבעי עם הדרישה לשחרר עוד ועוד אסירים עולה רף העבירות המיוחסות לאסירים המועמדים לשחרור. מעיד על כך הכמות המצומצמת של אסירים 431 במספרם על אף רצון הממשלה לשחרר כ 500. נדמה שעליית רף העבירות מחייב בדיקה מדוקדקת של כל אסיר ואסיר בטרם ישוחרר.

7. ביום 21.11.07 התפרסם באתר שרות בתי הסוהר רשימת האסירים והאישומים המרכזיים בהם הורשעו.

8. בו ביום מיד עם הפרסום פנה העותר טלפונית למחלקת החנינות ע"פ סעיף 1 של חוק חופש המידע התשנ"ח –1998, בבקשה שזו תפרסם את כתבי האישום, הכרעות הדין, גזר הדין ופסקי הדין של כל אסיר ואסיר.

9. מחלקת החנינות בדקה את הבקשה והודיעה טלפונית לעותר שפרסום באינטרנט אינו אפשרי והציעה לעותר להתייצב במשרד המשפטים ולעיין בחומר.

10. הח"מ התייצב במשרד המשפטים תוך שעות ספורות עם ד"ר אמזלג ומר מיכאל דוד בשאיפה לעיין בחומר המשפטי של כל אסיר ואסיר.

11. בשעת הפרסום אירעו תקלות שונות באתר שרות בתי הסוהר ורק בהגעת העותר וחבריו למשרד המשפטים בסביבות השעה 14.00 נמסרה לידו הרשימה המלאה של האסירים.

12. בהזדמנות זו העותר מבקש לציין את היחס האדיב של אנשי מחלקת החנינות איימי, מלי, גילת וגלית. מנהלת המחלקה עו"ד איימי פלמור הקדישה מזמנה לסייע לנו בהסבר ממצא על אופן התנהלות המשימה של שחרור האסירים תוך שקיפות הראויה לכל שבח. מכאן שמכתב זה אינו נושא ביקורת כלשהי כלפי מחלקת החנינות נהפוך הוא.

13. מהר מאוד התברר לנו שמחלקת חנינות אינה ערוכה להמציא לנו את כל החומר המשפטי הרלוונטי על אף שחומר זה נמצא כולו במחשבים של המחלקה.

14. אנשי המחלקה עמלו כשעתיים להמציא לנו את כתבי האישום הכרעות הדין וגזר הדין של רק תריסר אסירים.

15. מעיון חלקי בחומר שהופק עבורנו התברר לנו מהר מאוד שהדרישה לפרסם חומר זה הינה חיונית ביותר להגשת התנגדות לשחרור מי מהאסירים.

16. הובהר לנו שכל החומר הינו זמין במחשבים של המחלקה בזכות עבודת הכנה שנעשתה. ביקשנו שוב ממחלקת החנינות להעלות את החומר לאינטרנט על מנת שכל אזרח יוכל לעיין בו אך ניתנה לנו תשובה מנומסת המסרבת לבקשתנו בעיקר משיקולים טכניים.

17. פרסום שמות המפגעים ונסיבות העמדתם לדין בשורה אחת אינו ממלא חובת השקיפות הראויה הנדרשת בנושא רגיש זה ולא ניתן ללמוד מכך היקף נזק הדמים שנגרם והעשוי להיגרם לאזרחי ישראל מהעבירות המיוחסות למפגעים.

18. מניסיון העבר אנו לומדים ששחרור המפגעים עשוי להביא לרציחתם של עשרות ואולי אף מאות אזרחים ישראלים נוספים, הסטטיסטיקה היבשה שברשות המשיבים מלמדת שלפחות 60 מהאסירים המשתחררים ישובו לפגוע באזרחים ישראלים.

19. מכאן שזכותו של הציבור לבצע בחינה פרטנית ומדוקדקת של נסיבות כליאתם של כל אסיר בטרם ישוחרר, לא זו גם זו שמפגעים אלה לא ישוחררו מחוץ לישראל אלא ישוחררו בקרבת מקום מחייתם של מיליוני אזרחים ישראלים.

20. בחינה פרטנית ומדוקדקת זו ניתנת לביצוע רק על ידי פרסום ברשת האינטרנט של המידע הרלוונטי הנמצא ברשותו של משרד המשפטים, סביר ביותר להניח שחלק מנפגעי העבר ומנפגעים פוטנציאלים אינם מודעים כלל למעורבותם של אסירים מסוימים בפגיעה שכוונה אליהם.

21. מעיון בפסק הדין בערעור של האסיר מספר 336 חאלד עיסא מוצטפא טראירה עולה שלנ"ל מיוחסות 13 עבירות שונות מייצור פצצות עד להנחת פצצות. האסיר ניסה לרצוח בנחישות רבה, תוך ניסיון להפעיל מטען חבלה 12 פעמים בזה אחר זה, את האזרח מנחם לבני כמצוטט בפסק הדין שלערעור שניתן פה אחד והחמיר עימו ל 14 שנות מאסר בפועל "המשיב היה מעורב בייצורם של מטעני חבלה רבים כמו גם היה מעורב בהשלכתם ויידויים לעבר בתי משתפי פעולה ולעבר מי מתושבי האזור הישראליים... על כל אלו אין להתעלם גם ממידת נחישותו הרבה של המערער כמרכיב ייחודי במסגרת השיקולים שנקשרו לעניינו. הניסיון להפעיל את מטען החבלה עוד 12 פעמים נוספות, מעידה היא על נחישות רבה ועל הלהט הפנימי שהזין את מעשיו..." פסק הדין מצ"ב כנספח ב1'.

22. האסיר הנ"ל עומד לפני שחרורו כאשר הוא לא סיים מחצית תקופת המאסר על אף הדברים החמורים שנאמרו בעניינו ע"י כב' השופטים אל"מ דוד יהב סא"ל יורם חניאל וסא"ל איתן הברמן. בנוסף האסיר מהווה איום ממשי על חייו של האזרח מנחם לבני אשר כלל לא היה מודע עד היום בבוקר לשחרורו של אסיר אשר ניסה לרצחו בנחישות כה רבה. מכתבו של האזרח מנחם לבני לעותר מאשר זאת ומצ"ב כנספח ב2'.

23. "לא תעמוד על דם רעיך" הינו מאבני היסוד של הערבות ההדדית עליו מושתת הדין העברי. מי יכול להיות ערב לכך שלאסיר הנ"ל אין אינטרס אישי בחיסול מר מנחם לבני ושמעשהו היה על רקע פלילי ולא רק לאומני? ומי יכול להיות ערב לכך שאין הוא ידאג לממש את מטרתו בדרך כלשהו אחרי שכבר למד מניסיון העבר כיצד להצליח הפעם?

24. נבקש לציין כדוגמא נוספת את נאצר עודה מוחמד חאג' האסיר 347 מהרשימה אשר מתוך האישומים המרכזיים המפורטים ברשימה הושמט האישום החמור של הנחת פצצה העתק של העמוד הרלוונטי של הטבלה כפי שמתפרסם באתר שרות בתי הסוהר מצ"ב כנספח ג', העתק של גזר הדין מצ"ב כנספח ד'1. כמו כן אין אפשרות ללמוד מהטבלה את העובדה שיוחסו לו בכתב האישום המקורי לא פחות מ-21 פריטי עבירה מתוכם רבים המכוונים כנגד תושבי היישוב חלמיש והסביבה. אסיר אשר אמור להשתחרר בשנת 2014 ואשר גם הוא לא מילא מחצית מתקופת מאסרו.בגזר הדין הקפידו כבוד השופטים להאריך בביקורת על התביעה שהקלה עם הנאשם מרמת הענישה המקובלת וסיימו במילים "במקרים כגון זה ראוי כי יוטל על הנאשם עונש מחמיר הרבה יותר."

25. זאת ועוד רובן המכריע של התיקים המדגמים שהובאו לידי העותר וחבריו הסתיימו בעסקת טיעון ובהתאם האסירים הורשעו בעבירות קלות בהרבה מהמיוחס בכתב האישום המקורי. אנו עדים להערות רבות של השופטים המכוונות אל התביעה בגין קולת העונש הנסגרות בעסקאות הטיעון גם בהתחשב בכתב האישום המתוקן. מצ"ב כנספחים ד1-ד7' את העמודים הרלוונטיים של גזרי דין שונים מתוך המדגם שהובאו לידינו, נציין שרק במקרה אחד מתוך 9 גזרי דין, שהומצאו לנו, לא מצאנו הערה של השופטים בדבר קולת העונש. מכאן שבמקרים רבים ואולי אף ברוב המקרים אין כלל אפשרות ללמוד דבר מאי חומרת העונש שהוטל על האסיר.

26. מכאן שהמידע המובא בטבלה לא מסייע במאומה לכלל אזרחי ישראל בהבנת חומרת המעשים שבגינם נכלאו האסירים ולא מאפשרת להם כלל וכלל לנמק כראוי נגד שחרורם ולא מאפשר להם במקרים רבים כלל להיות מודעים לאיום הטמון להם משחרור האסיר ו/או לפגיעה או נסיון הפגיעה שכוון אליהם על ידי אסיר זה .

27. פרטים אלה נחשפים רק מעיון בכתבי האישום והכרעות/גזר/פסקי הדין שניתנו בגינם ולא ניתן ללמוד כמעט מאומה מהתיאור הקצר של האישומים המרכזיים המתפרסמים באתר השב"ס.

28. לאור העובדה שהשחרור מתוכנן לימים הקרובים ולאור העובדה שאין זה מעשי לחייב את כל מי שמרגיש נפגע מהשחרור להתייצב במשרד המשפטים ולעיין בחומר כה רב בזמן כה קצר כאשר מחלקת החנינות כלל לא ערוכה לזה, נדמה שאין מנוס מלפרסם חומר זה באינטרנט.

29. בית משפט זה כבר הכריע בעבר בסוגיית הזכות של אזרחי ישראל להתנגד תוך 48 שעות לשחרור של האסירים אשר פגעו במשפחתם, ראו בג"צ 8791/99 בוים נ' ממשלת ישראל; בג"צ 9290/99 מטה מותקפי הטרור ואח' נ' ממשלת ישראל, פ"ד נד(1) 8; בג"ץ 6337/03 מטה מותקפי הטרור נ' מר אריאל שרון. מכאן שגם מחובתם של המשיבים לתת לאזרחים המעורבים ולכל אזרח אחר את המידע המינימאלי הדרוש להתנגד תוך 48 שעות לשחרור. קל וחומר כאשר מדובר בניסיון כושל שכוון נגד אזרחים ספציפיים כמו במקרה של מר מנחם לבני או במקרה של תושבי היישוב חלמיש.

30. לאור העובדה שתופעת שחרור מפגעים מתפשטת ומתרחבת עד מאוד, גובר בהתאם הצורך לבחון בדקדקנות יתרה האם לא נפל פגם בשיקול המערכת הפוליטית מתוך הקושי לבחון כראוי כל מקרה לגופו מבלי שהתאפשר שימוע ראוי לאזרחים שנפגעו או עשויים להיפגע מהשחרור בגין אי העמדה לרשותם של המידע החיוני לבחינת העניין.

31. בהתאם לזאת עולה הצורך לפרסם באינטרנט את כתבי האישום והכרעות הדין, גזר הדין פסקי הדין בערעור או כל מסמך רלוונטי אחר לטעמם המשיבים שיפרט מידע זה.

32. בהתאם לזאת הופנתה הלילה בקשה מפורטת למשיבים לפרסם את החומר המשפטי לכל אסיר ואסיר לאפשר לכל אזרח ואזרח אשר עלול להיפגע מהשחרור להיות ראשית כל מודע לפרטי הנזק שעלולים להיגרם לו ובהתאם להגיש התנגדות מבוססת על העובדות הרלוונטיות. הבקשה למשיבים מצ"ב כנספח ה' על כל טענותיה ומהווה חלק בלתי נפרד מעתירה זו.

33. מכל הטענות שהועלו לעיל ובמכתב זה ומהדוגמאות שהובאו עולה בבירור הצורך לפרסם את המסמכים האמורים כחלק בלתי נפרד מזכות ההתנגדות של 48 שעות הנתונה לכל אזרח ואזרח אשר עלול להיפגע משחרור האסירים.

34. בית משפט זה האריך בזכות הנתונה לאזרחים העלולים להיפגע מהשחרור לבקש להתנגד תוך 48 שעות לשחרור, ראה בג"צ 8791/99 בוים נ' ממשלת ישראל; בג"צ 9290/99 מטה מותקפי הטרור ואח' נ' ממשלת ישראל, פ"ד נד(1) 8; בג"ץ 6337/03 מטה מותקפי הטרור נ' מר אריאל שרון.

35. שאר טענות העותרים יישמעו בדיון שייקבע.

36. תצהיר מטעם העותר התומך בעתירה ובבקשה לצו הביניים מצורף לעתירה זו.

37. לאור כל האמור, מתבקש כב' בית המשפט להורות כמפורט בראש העתירה.

היום 22.11.07
______________
העותר
חיים יטיב

רשימה חלקית של שאר העותרים כפי שמתפרסמת באתר WWW.NAKIM.ORG מצ"ב כנספח ו'.








click to enlarge


click to enlarge

click to enlarge

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

וואלה
אורח








הודעהפורסם: שבת 24.11.07 18:20    נושא ההודעה: אטלמרט לא מצא שקר חכם מזה להסיר את הבושה:הפלסטינים ביקשו לדחות בשבוע שחרור האסירים

הפלסטינים ביקשו לדחות בשבוע שחרור האסירים
יום שבת, 24 בנובמבר 2007, 17:11 מאת: מערכת וואלה!


שחרור יותר מ-400 אסירים פלסטינים, שתוכנן כמחווה לקראת וועידת אנאפוליס, נדחה בשבוע. בגלי צה"ל דווח, כי הדחייה נעשתה לבקשת הפלסטינים, שביקשו שהשחרור יערך לאחר חזרתו של אבו-מאזן מאנאפוליס, כדי שיוכל לקדם את פני המשתחררים.


http://news.walla.co.il/?w=//1200119
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: ראשון 25.11.07 2:49    נושא ההודעה: שחרור המחבלים-הסבר מאוד לא משכנע של ראש הממשלה אהוד אולמרט לשיבוש של ' נקים'

בהמשך לבגץ 9977/07 של 'נקים' ששיבש במקצת את ההבטחה של רה"מ אולמרט לשחרר את המחבלים לפני אנאפוליס,כפי שפורסם כאן שלשום, ראה לעיל

אולמרט מצא דרך מאוד לא משכנע להסביר את השינוי, הוא ביקש מאבו-מאזן לספר שהבקשה בא ממנו.
דחית שחרור אסירים יכולה לגרום לשיבוש השחרור של כל האסירים או שיבוש השחרור של חלקם, וכל בר דעת מבין שדרישה כזאת לא יכולה לבוא מאבו-מאזן.

אבל אולמרט החליט למכור לציבור סיפורי אלף לילה ולילה והתדמית שלו נראה בהתאם.

בהזדמנות זו ברכות לכל אנשי 'נקים' שעמלו על הנושא.

כאן הכתבה ב-וואלה

הפלסטינים ביקשו לדחות בשבוע שחרור האסירים
יום שבת, 24 בנובמבר 2007, 17:11 מאת: מערכת וואלה!


שחרור יותר מ-400 אסירים פלסטינים, שתוכנן כמחווה לקראת וועידת אנאפוליס, נדחה בשבוע. בגלי צה"ל דווח, כי הדחייה נעשתה לבקשת הפלסטינים, שביקשו שהשחרור יערך לאחר חזרתו של אבו-מאזן מאנאפוליס, כדי שיוכל לקדם את פני המשתחררים.

http://news.walla.co.il/?w=//1200119

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 27.11.07 4:10    נושא ההודעה: בקשה לצרף עותר לעתירה ולצרף מסמכים

בבית המשפט העליון בג"ץ 9977/07
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק בפני כב' השופט גרוניס




העותרים: חיים יטיב ולמעלה מ-400 אזרחים החתומים על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט של ארגון "נקים ישראל"
מען למשלוח דואר לא רשום, עדיפות לפקס
קיבוץ הר עמשא
ת.ד 1207 ערד 89112
נייד: 054-6533858 פקס: 035423023


- נגד -


המשיבים: 1. רה"מ מר אהוד אולמרט
2. היועץ המשפטי לממשלה
3. שר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן
4. מחלקת חנינות
כולם ע"י פרקליטות המדינה
רחוב צאלח א-דין 29, ירושלים
טל': 02-6466666, פקס': 02-6467011



בעניין פרסום מידע משפטי הנוגע לאסירים הבטחונים העומדים לפני שחרור בגין החלטת ממשלה



בקשה דחופה לצרף עותר לעתירה ובקשה לצירוף מסמכים


בית המשפט הנכבד מתבקש לצרף את ד"ר אריה בכרך דובר "מטה מותקפי הטרור" מ.ז. **** לעתירה זו כמו כן בית המשפט הנכבד מתבקש לצרף מסמכים כמפורט מטה לעתירה,
1. ביום 26.11.07 נודע לד"ר אריה בכרך דובר "מטה מותקפי הטרור" על הגשת עתירה זו והוא מבקש להצטרף אליה, פנייתו מצ"ב ומסומנת א'.
2. כמתואר בעתירה העותר1 להלן העותר הודיע ביום 22.11.07 לאזרח מנחם לבני על הכוונה לשחרר את המחבל שניסה לרצוח אותו בנחישות כה רבה. יודגש כאן שהאזרח מנחם לבני לא ידע את שמו של המחבל ולא ידע כלל שהוא נשפט ונמצא בכלא ועוד פחות שמתכוונים לשחררו.
3. בעקבות זאת הגיש האזרח מנחם לבני ועוד שני אזרחים נוספים בקשה למחלקת חנינות המתנגדת לשחרור האסיר חאלד עיסא מוצטפא. הבקשה מצ"ב מסומנת ב' ומדברת בעד עצמה.
4. נסיבות הצטרפותו של האזרח שוקי גלבוע לבקשה ההתנגדות מצ"ב מסומנת ג' ומתארת כיצד אילולא העיון של העותר בחומר המשפטי היה נמנע ממנו להגיש את התנגדותו.
5. יצויין שהיום העותר היה אמור לקבל ממחלקת החנינות כל החומר המשפטי הנוגע לאסירים ששחרורם תוכנן אחרי שנת 2010, משיחה עם עו"ד גילת ממחלקת החנינות בשעה 11.30 נודע שהיתה אי הבנה ושלעותר יתאפשר רק לעיין בחומר במחשבים של המחלקה, דבר שיקשה מאוד על מיצוי זכויות ההתנגדות של העותרים ושאר אזרחי ישראל.
6. לאור כל האמור, מתבקש כב' בית המשפט להיעתר לבקשות.
היום 26.11.07


______________
העותר
חיים יטיב


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 27.11.07 4:18    נושא ההודעה: תגובת הפרקליטות מצורפת כאן

click to enlarge

click to enlarge

click to enlarge

click to enlarge

click to enlarge

click to enlarge

click to enlarge

click to enlarge

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך שלישי 11.03.08 21:03, סך-הכל נערך 2 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: רביעי 28.11.07 6:36    נושא ההודעה: הודעה לבית משפט

בבית המשפט העליון בג"ץ 9977/07
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק




העותרים: חיים יטיב ולמעלה מ-400 אזרחים החתומים על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט של ארגון "נקים ישראל"
מען למשלוח דואר לא רשום, עדיפות לפקס
קיבוץ הר עמשא
ת.ד 1207 ערד 89112
נייד: 054-6533858 פקס: 035423023


- נגד -


המשיבים: 1. רה"מ מר אהוד אולמרט
2. היועץ המשפטי לממשלה
3. שר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן
4. מחלקת חנינות
כולם ע"י פרקליטות המדינה
רחוב צאלח א-דין 29, ירושלים
טל': 02-6466666, פקס': 02-6467011



בעניין פרסום מידע משפטי הנוגע לאסירים הבטחונים העומדים לפני שחרור בגין החלטת ממשלה



הודעה לבית משפט ולב"כ המשיבים


בהמשך לנאמר בתגובת המשיבים ע"י באת כוחם יובהר כדלקמן ,
1. ארגון "נקים ישראל" הינו ארגון מתנדבים הפועל באמצעות האינטרנט להיאבק בשחיתות השלטונית ע"י איסוף מידע, פרסום מידע ופניה משפטית לגורמים המוסמכים. העותר1 משמש כדוברו של ארגון זה אשר מייסדיו עמלים בימים אלה לרשום עמותה לקידום מטרותיו, רישום העמותה התעכב בגלל נסיעות תכופות של המייסדים לחו"ל ומסיבות טכניות שונות. בקשת הרישום נחתמה זה מכבר בפני עורך דין על ידי רוב 7 המייסדים וצריכה להיות מוגשת בשבועיים הקרובים לרשם העמותות.
2. הצטרפות לארגון מתבצעת ע"י חתימה על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט בקישור www.nakim.org/petition.php העצומה מצ"ב כנספח א'. כאמור בעתירה, רשימת שמות החתומים מתפרסמת באתר www.nakim.org ובא כוח המשיבים היתה יכולה לעיין בה ובעצומה אם רק הייתה חפצה בכך.
3. לעתירה צורפה כאמור רשימה חלקית של החתומים על העצומה. החותמים על העצומה מבקשים בסעיף 9 של העצומה (המצ"ב כאמור כנספח א') להצטרף לכל עתירה לבג"ץ המוגשת במטרה לקדם את מטרות העצומה. ב"כ המשיבים קובלת על פרטים לא מספקים על העותרים, בהתאם רשימה חלקית אך יותר מפורטת של העותרים מצ"ב כנספח ב'.
4. יובהר שבניגוד לנטען ע"י ב"כ המשיבים מטרת פנייתו של העותר למשיבים כמפורט בה לא היתה לאפשר עיון בתיקים במחלקת החנינות אלא שהם יפרסמו תיקים אלה באינטרנט, פנייתו של העותר למשיבים סומנה ה' בעתירה וצורפה כחלק בלתי נפרד מהעתירה.
5. עוד יובהר שבניגוד לנטען בתגובת המשיבים העותר1 לא קיבל את כל החומר המשפטי ממחלקת החנינות הנוגע לאסירים הביטחוניים כפי שביקש. התאפשר לעותר1 לעיין בפחות מ-30 תיקים מתוך ה 431 ומחלקת חנינות הקשתה על העותר1 אתמול בהוראת מנהלת המחלקה עו"ד אמי פלמור על ידי כך שהיא אסרה לעו"ד גילת זיבי למסור לעותר יותר מתדפיסים ספורים של החומר המשפטי. בסך הכל נמסר לעותר אחרי שני ביקורים במחלקה תדפיסים הנוגעים ללא יותר מ-18 אסירים וכן נמסר שלא יודפס עוד חומר עבור העותר1.
6. יובהר שבשיטת העיון הננקטת במחלקת החנינות, מתאפשר לעיין בלא יותר מ- 6 תיקים בשעה קרי לכל היותר כ- 60 תיקים ליום עבודה. בקצב זה אין סיכוי לאף אזרח לעבור על 431 תיקים ב-48 שעות. לא זו גם זו שמחלקת החנינות מונעת/מגבילה הדפסה או צילום של החומר בכל דרך כפי שתואר לעיל.
7. כמו כן מצפייה במסך המחשב של מחלקת החנינות עולה שהחומר המשפטי על האסירים המבוקש בעתירה מאוחסן כקבצי TIF וקבצי WORD אשר ניתן בקלות יתרה להעלות לאינטרנט ללא המרה כלשהי. קרי שאין בעיה טכנית כלשהי להעביר חומר זה לאינטרנט, והדבר דורש לא יותר מ-3 ימי עבודה לאיש מחשבים מיומן.
8. יובהר שהעותר1 הינו מהנדס מחשבים בעל BSC מהטכניון בחיפה המתמחה בתחום האינטרנט, העותר1 הינו מוכן ומתחייב להעלות בהתנדבות עבור המשיבים את כל החומר המבוקש בעתירה תוך 3 ימים לאינטרנט אם רק העותרים יבקשו סיוע בנושא לאור כביכול מצוקתם הטכנית לעשות זאת כפי שנטען בתגובתם.
9. תשובות לכל טענותיהם של המשיבים יינתנו בדיון שיקבע.

היום 27.11.07


______________
העותר1
חיים יטיב

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: רביעי 28.11.07 6:46    נושא ההודעה: לוחמים בגולני שיגרו לנשיא המדינה מכתב מחאה נגד שחרורם של מחבלים אנו מסתכנים ורה'מ משחרר


לוחמים בגולני שיגרו לנשיא המדינה מכתב מחאה נגד שחרורם של מחבלים אנו מסתכנים ורה'מ משחרר

פרסום ראשון: 26/11/07, 20:45
לוחמים בגולני: אנו מסתכנים ורה"מ משחרר
קבוצת לוחמים מאחד הגדודים בחטיבת גולני שיגרו לנשיא המדינה שמעון פרס מכתב מחאה נגד שחרורם של מחבלים במסגרת המחוות להנהגת הרש"פ.


קבוצה הכולללת כמה עשרות לוחמים מאחד הגדודים בחטיבת 'גולני' שיגרה היום מכתב מחאה לנשיא המדינה, שמעון פרס, ובו קבלו על שחרורם של מחבלים כמחווה לרשות הפלשתינית ולעומד בראשה אבו מאזן.

על פי דיווח בערוץ 10 גוללו הלוחמים במכתבם לנשיא את הסיכון היומיומי, ובעיקר הליילי, אותו הם נוטלים כשהם יוצאים למבצעים בכפרי הרש"פ ביהודה ושמרון וברצועת עזה כדי ללכוד מחבלים מבוקשים, אך אלה מוצאים את עצמם שבים לבתיהם בעסקאות שחרור עליהם מחליט הדרג המדיני במסגרת המחוות לקראת ועידת אנאפוליס.

נזכיר כי לקראת הועידה החליט ראש הממשלה לשחרר 450 מחבלים כמחווה ליו"ר הרש"פ אבו מאזן. המחווה זכתה לאישור הממשלה, אך לפי שעה היא מעוכבת לבקשת אנשי אבו מאזן שביקשו שהשחרור יבוצע לאחר הועידה כדי שאבו מאזן יהיה בין מקבלי פניהם של המחבלים המשתחררים.

החיילים המוחים בפני הנשיא קובעים כי הם רואים כזכות את מלאכת איתור ולכידת המחבלים ואינם מתכווים להביע במכתב זה דעה פוליטית כזו או אחרת, אלא אך ורק להביע את מחאתם ותחושתם לפיה השחרורים והמחוות הופכים את פעילותם מסכנת החיים לכאורה לפעולת שווא.


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/168897
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 28.11.07 19:22    נושא ההודעה: הודעה שניה לבית משפט

בבית המשפט העליון בג"ץ 9977/07
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק




העותרים: חיים יטיב ולמעלה מ-400 אזרחים החתומים על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט של ארגון "נקים ישראל"
מען למשלוח דואר לא רשום, עדיפות לפקס
קיבוץ הר עמשא
ת.ד 1207 ערד 89112
נייד: 054-6533858 פקס: 035423023


- נגד -


המשיבים: 1. רה"מ מר אהוד אולמרט
2. היועץ המשפטי לממשלה
3. שר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן
4. מחלקת חנינות
כולם ע"י פרקליטות המדינה
רחוב צאלח א-דין 29, ירושלים
טל': 02-6466666, פקס': 02-6467011



בעניין פרסום מידע משפטי הנוגע לאסירים הבטחונים העומדים לפני שחרור בגין החלטת ממשלה



הודעה שניה לבית משפט ולב"כ המשיבים


בהמשך להודעה שנמסרה אתמול לבית המשפט הנכבד ולב"כ המשיבים מצ"ב רשימה בכתב ידם של אזרחים הרואים את עצמם כעותרים לכל דבר בעתירה זו.
כמו כן נודע אתמול לעותר1 שתקלה במזכירות מנעה העברת הבקשה לצירוף עותר וצירוף מסמכים שהוגשה ביום 26.11.07 לבית המשפט הנכבד. יש לצער על תקלות כאלה במיוחד בהליך רגיש מסוג זה בבית המשפט הגבוה לצדק.


היום 28.11.07


______________
העותר1
חיים יטיב

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 28.11.07 19:28    נושא ההודעה: מחר 29.11.07 דיון ב-9.00 בבגץ 9977/07 בנוגע לשחרור המחבלים, אסיר אחד לא ישוחרר

הודעה לחברים בארגון 'נקים' ולתקשורת

ביום 22.11.07 הוגש בג"ץ הדורש פרסום החומר המשפטי של כל אסיר בטרם שחרורו לאפשר הגשת התנגדויות כראוי,
בג"ץ 9977/07 חיים יטיב ואחרים נגד ראש הממשלה,
דיון נקבע תחילה ליום ו' האחרון אך הפרקליטות הגישה בקשה דחופה לדחות את הדיון לאפשר לה להגיש תגובתה המקדמית בנימוק ששחרור המחבלים יעשה רק החל מה-2.12.07

הפרקליטות הגישה תגובתה המקדמית לעתירה בדרישה לדחותה על הסף אך השופטים קבעו דיון למחר יום ה' 29.11.07 בשעה 9.00
כאן העתירה, בקשהותגובת הפרקליטות http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=83566

כמתואר בעתירה ב-22.11.07 הועבר על ידי הח"מ מידע לחקלאים ישראלים מקרית ארבע על מחבל העומד להשתחרר כאשר ניסה בעבר לרצוח אחד מהם באמצעות מטען.

החקלאים הגישו התנגדות לשחרור והיום נודע שבקשתם התקבלה, האסיר חאלד עיסא מוצטפא טראירא לא ישוחרר.
http://www.nakim.org/k4livni.jpg


הדיון יתקיים מחר 29.11.07 בשעה 9.00 באולם ד' בפני הרכב רבלין/ג'ובראן/מלצר
הציבור מוזמן.

כאן חומר נוסף על אסירים נוספים אשר גם כנגדם נדמה ראוי להגיש התנגדויות בהקדם,
http://www.nakim.org/israel-forums/viewforum.php?f=28

תושבי הישובים/הערים שכנגדם כוונו הפיגועים של אסירים אלה: מבשרת ציון, ירושלים, איתמר, חלמיש ועטרת

נציין שרק חלק קטן של החומר המשפטי על האסירים הגיע לידינו בגלל קשיים שהערימה מחלקת חנינות אחרי שהוגשה העתירה וההתנגדות הראשונה.

בברכה
חיים יטיב
דובר הארגון "נקים ישראל"

WWW.NAKIM.ORG



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 03.12.07 8:16    נושא ההודעה: כאן פסק הדין של בגץ אשר בחר לטייח שוב ולנשל אזרחים נפגעי טרור מזכויותיהם לטובת מחבלים

כאן פסק הדין העלוב של בג"ץ אשר בחר לטייח שוב ולנשל אזרחים נפגעי טרור מזכויותיהם לטובת מחבלים רוצחים.

הובהר באופן חד משמעי בדיון שאין שום סיכוי לאף אזרח לדעת אם אחד המחבלים פגע בו ומאיזה נסיבות מחבל הועמד לדין בן היתר מפאת שכמעט כל ההליכים נסגרים בעסקאות טיעון ללא הליך של הוכחות ומפאת שלרוב איש לא טורח לעדכן את הקורבנות על תפיסת האחראים לפיגוע שכוון נגדם.

בנוסף מחלקת חנינות מוסרת מידע באופן מדוד ומוגבל על קומץ אסירים לכל אזרח הדורש זאת, קרי שאין סיכוי לאיש לעבור על כל התיקים לדעת מיהו המחבל שפגע בו ובסביבתו.
אך בג"ץ התחמק מכך בגלגולי לשון והוכיח שוב שהוא אויב האם המשתף פעולה עם פוליטיקאים מושחתים לשחרור רוצחים שיפגעו בנשים, טף וכלל ציבור אזרחי ישראל.
מצורף מטה פסק הדין המתפתל והמדבר בעד עצמו.
מתברר עתה יותר ויותר לכלל אזרחי ישראל מנגנון השחיתות בישראל המגובה על ידי בית המשפט העליון.
נציין שהשופט מלצר הינו מינוי של שר המשפטים דניאל פרידמן, וכפי שמוכח מטה מינוי זה מתברר ללא יותר מעוד מינוי של מקורב לאליטה שמאלנית מתנשאת המנותקת מהציבור והמובילה את המדינה על כל אזרחיה לאבדון.

למרות כל האמור לעיל ודחיית העתירה בכפוף להערות השופטים, העתירה מהווה הישג משמעותי ביותר.
ראשית, באופן תקדימי שניים מהמחבלים לא שוחררו בזכות העתירה.
שנית, אולמרט נאלץ לוותר על התחיבותו לשחרר מחבלים לפני אנאפוליס, תוך שהדבר פגע באמינותו בעולם כולו, הטיל צל על הוועידה והוכיח הפעם שלא ניתן לדרוס על זכויות אזרחי ישראל ללא חשבון.
שלישית, על אף שלא התאפשר לאזרחי ישראל להגיש הפעם התנגדויות כראוי, פסק הדין מהווה תקדים חשוב אשר יקשה מאוד בעתיד לשחרר מחבלים באופן סיטונאי לאור ההערות המחייבות של השופטים לעתיד.

שוב ברכות לכל אנשי 'נקים' אשר עמלו להביא אותנו עד הלום.





בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק





בג"ץ 9977/07



בפני:


כבוד המשנה לנשיאה א' ריבלין




כבוד השופט ס' ג'ובראן




כבוד השופט ח' מלצר



העותרים:


חיים יטיב ואח'






נ ג ד



המשיבים:


1. רוה''מ מר אהוד אולמרט




2. היועץ המשפטי לממשלה




3. שר המשפטים , פרופ' דניאל פרידמן




4. מחלקת חנינות







תאריך הישיבה:


י"ט בכסלו התשס"ח


(29.11.07)



בשם העותרים:


מר ח' יטיב בעצמו וכן ד"ר א' בכרך בעצמו



בשם המשיבים:


עו"ד נ' אורן







פסק דין



השופט ח' מלצר:



1. עתירה דחופה זו מכוונת כנגד נוהל הפרסום שננקט בעקבות החלטת ממשלת ישראל מתאריך 19.11.07 להמליץ בפני הגורמים המוסמכים לשחרר אסירים ועצירים פלסטינים וזאת במסגרת מחווה לקראת ועידת אנאפוליס. היבטים אחרים של אותה החלטת ממשלה נדונו במסגרת בג"צ 9949/07, שם נדחתה העתירה.





2. בעתירה שלפנינו מעלים העותרים שתי טענות עיקריות:



א. רשימת המועמדים לשחרור שפורסמה איננה כוללת פרטים שמאפשרים לנפגעי הטרור וכן לציבור לדעת במי בדיוק מדובר, שכן לא כלולים בה פסקי הדין וההחלטות השיפוטיות שניתנו לגבי האסירים המיועדים לשחרור, הגם שמידע זה מצוי בצורה ממוחשבת וסרוקה בידי רשויות המדינה.



ב. לנפגעי הטרור הספציפיים, שהמועמדים לשחרור פגעו בהם – לא נמסרת הודעה פרטנית על כוונת השחרור, ומעבר לכך – לנפגעי הטרור ולציבור ניתנת רק שהות של 48 שעות כדי להגיש השגות על הרכב הרשימה. טענה זו העלה בפנינו ד"ר אריה בכרך ממטה מותקפי הטרור, שהצטרף לעותרים בעתירה. עוד טענו העותרים כי הרשימה שפורסמה ראתה אור ביום רביעי (21.11.07), כך שבמניין 48 השעות שניתנו להשגה (ובמסגרתם חייב המשיג לאתר פרטים רלבנטיים שונים לגבי האסיר הצפוי להשתחרר) נכלל יום שישי, בו משרדי הממשלה סגורים.



3. הפרקליטות בתגובתה המקדמית ביקשה לדחות את העתירה על הסף, או לגופה. באשר לנושאי העתירה ראתה הפרקליטות להדגיש:



א. ההודעה בדבר ההחלטה על השחרור הצפוי פורסמה באתר שירות בתי הסוהר בתאריך 20.11.07 (ולא בתאריך 21.11.07, כנטען על ידי העותרים).



ב. ההודעה שפורסמה כללה בנוגע לכל אחד מ-430 האסירים הפלסטינים, אשר הומלצו לשחרור הפרטים הבאים: שם מלא, ת.ז, תאריך מעצר, תקופת מאסר ואישומים מרכזיים. זאת ועוד, בהתאם לאמור בהודעת שירות בתי הסוהר – כל אדם, אשר מבקש לקבל מידע נוסף בנוגע למי מן האסירים, מודרך לפנות טלפונית למחלקת החנינות במשרד המשפטים. יתר על כן, העותר מר יטיב אכן ביצע פניה טלפונית כאמור למחלקת החנינות במשרד המשפטים ואף הגיע לשם על פי בקשתו. בפגישה שקוימה עימו הודפס עבורו, לבקשתו, חומר סרוק מתוך מאגר המידע המצוי במחלקת החנינות.



ג. זמן להשגה של 48 שעות הוכר בפסיקה כמספק במאטריה של שחרור אסירים נוכח האילוצים המדיניים והאחרים הכרוכים במכלול זה (ראו בג"צ 1539/05 משל"ט - מכון משפטי לחקר טרור וסיוע לנפגעיו ואח' נ' ראש הממשלה ואח', תק-על 2005(1), 2063, עמ' 2064). זאת ועוד, במקרה שלפנינו שחרור האסירים הצפוי נדחה לתאריך 2.12.07, כך שהיה בפועל בידי העותרים, כמו גם בידי כל אזרח אחר, זמן מספיק לקבל מידע מפורט יותר ביחס לכל אסיר וכן להגיש השגה על שחרורו.



4. היום קיימנו דיון בעתירה במעמד הצדדים. במהלך הטיעון מסר לנו העותר, מר יטיב, כי בעקבות העיון שביצע והמידע שנמסר לו הוא איתר ביוזמתו אחד מנפגעי הטרור של אסיר שנדון ל-12 שנות מאסר והיה צפוי להשתחרר לאחר שריצה פחות ממחצית מתקופת מאסרו. הנפגע האמור לא ידע על השחרור המיועד, שכן כל גורם רשמי לא מסר לו על כך. רק בעקבות פנייתו של העותר אליו הוא הגיש השגה כנגד השחרור האמור, והשגתו התקבלה. העותר טען כי זו דוגמא לשקיפות הנדרשת, לחשיבות הפצת המידע ולאפקטיביות שיכולה להיות להשגה.

במהלך הדיון שאלנו את ב"כ המדינה האם חוק זכויות נפגעי העבירה, התשס"א-2001 אמור לחול במקרים המתאימים על נוהל השחרור האמור, ונענינו כי בעקרון אמנם כך הדבר.



5. לאחר ששמענו את טיעוני הצדדים בהרחבה החלטנו לדחות את העתירה, בין השאר מחמת כך שבמקרה שלפנינו היה זמן מספיק (10 ימים למצער) לציבור, לנפגעי הטרור ולמשפחותיהם, לברר כל הפרטים הרלבנטיים לגבי המועמדים לשחרור וכן להגיש השגות מתאימות. יחד עם זאת, בעקבות הדברים שהובאו בפנינו בהקשר זה, רואים אנו להעיר מספר לקחים לעתיד:



א. נוכח העובדה שממילא בעקבות איתור רשימת האסירים הצפויים לשחרור כל החומר לגבי פסקי הדין שניתנו ביחס לכל אסיר הוא סרוק וממוחשב – יש לבחון את האפשרות להעלות מידע זה לאינטרנט, בנוסף לפרטים המפורסמים כבר היום.



ב. במקרים בהם חל חוק זכויות נפגעי עבירה, התשס"א-2001 יש לפעול על-פיו, כפי שננקטים הליכים חוקיים מתחייבים אחרים לגבי הליכי השחרור (הענקת חנינות וכו').



ג. יש לוודא כי זמן ההשגה המינימלי של 48 שעות יהיה זמן "נטו" וכי לא יכללו בו סופי שבוע וחגים, ויתכן וראוי אף להרחיב במעט את זמן ההשגה המינימלי.



ד. יש לבחון האפשרות לידע בדרך פרטנית כלשהי את נפגעי הטרור שסבלו מהאסירים המיועדים לשחרור על הכללתם של אלה ברשימה, ככל שהנפגעים האמורים ניתנים לאיתור באמצעים סבירים ופשוטים, או מאוזכרים בפסקי הדין שדנו באסירים הנ"ל – על מנת שיוכלו לשקול הגשת השגות.



6. בשים לב לכל האמור לעיל – העתירה נדחית.



ניתן היום, י"ט בכסלו תשס"ח (29.11.07).





המשנה-לנשיאה


ש ו פ ט


ש ו פ ט





_________________________

העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח. 07099770_K04.doc לח

מרכז מידע, טל' 02-6593666 ; אתר אינטרנט, www.court.gov.il


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך שבת 03.05.08 23:33, סך-הכל נערך פעם אחת
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שני 03.12.07 15:03    נושא ההודעה: הרמטכל גבי אשכנזי התנגד לשחרור, אשכנזי אמר בישיבת הממשלה כי הוא מתנגד לשחרור האסירים


429 מחבלים בדרך לחופש
הבוקר ישוחררו 429 מחבלים מבית הסוהר קציעות. 408 מהם יועברו למחסום ביתוניא ו-21 מהם, למעבר ארז.
עוזי ברוך


בשעות הבוקר ישוחררו 429 מחבלים מבית הסוהר קציעות. 408 מהם יועברו למחסום ביתוניא ו-21 מהם, למעבר ארז. משרות בתי הסוהר נמסר כי בימים האחרונים זוהו האסירים, נבדקו רפואית, פגשו את נציגי הצלב האדום וחתמו על התחייבות לאי עיסוק בטרור.

מהשב"ס נמסר כי "למחבלים אין דם על הידיים" והם שפוטים על עבירות בטחוניות שונות, חלקם נאסרו לתקופה של עשר שנים.

כזכור הרמטכ"ל גבי אשכנזי התנגד לשחרור, אשכנזי אמר בישיבת הממשלה כי הוא מתנגד לשחרור האסירים הפלשתינים שאותו אישרה הממשלה. ע"פ הדיווח אשכנזי יצא נגד שחרור המחבלים בסיטונות, כלשונו, וסבר כי השחרור יפגע במאמצים לשחרר את החייל גלעד שליט.

תא"ל (מיל.) יחיעם ששון, לשעבר ראש המטה ללוחמה בטרור במועצה לביטחון לאומי, כינה בראיון לערוץ 7 את מהלך הממשלה כ"פעולה לא נכונה", "האווירה הכללית שקיימת היום בעיקר בהמשך לוועדת אנאפוליס היא אוירה של אשליה.הערבים לא ממש רוצים, וודאי שלא מסוגלים להגיע לשלום, הועדה וכל מה שהתרחש בעקבותיה הם הלוואת זמן בשוק השחור שלוקחת ממשלת ישראל מאבו מאזן ואנו נשלם עליה ריבית רצחנית. שחרור האסירים כמחווה לערבים, להערכתי היא מעשה של טעות. כל המחוות שעשינו לפלסטינים בשנים האחרונות הסתברו כבלתי רלוונטיות ולא אפקטיביות. הגישה הזאת - לתת לפלסטינים כדי לייצור אצלם מוטיבציה חיובית התרסקה פעם אחר פעם והתמוטטה סופית, זו גישה שאינה מחוברת למציאות".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/169101
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 13.03.08 9:22    נושא ההודעה: תשובה ממשרד ראש הממשלה שהתקבלה לאחרונה בנדון

בהמשך לפנייה ולעתירה לבג"ץ כאן תשובה ממשרד ראש הממשלה שהתקבלה לאחרונה בנדון

click to enlarge

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

מעריב
אורח








הודעהפורסם: חמישי 17.04.08 13:58    נושא ההודעה: לרגל ציון 'יום האסירים' אמר אבו מאזן כי לא יהיה הסכם שלום ללא שחרורם של כל האסירים מישראל

"אין שלום בלי שחרור אסירים"

לרגל ציון "יום האסירים" אמר אבו מאזן כי לא יהיה הסכם שלום ללא שחרורם של כל האסירים מישראל

דפדף בחדשות
איי-פי
17/4/2008 14:26


במסגרת ציון יום שחרור האסירים הפלשתינים מישראל אמר יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, כי לא ניתן יהיה לערוך הסכם שלום עם ישראל אם לא ישוחררו כל האסירים הפלשתינים הכלואים בישראל.


בוטלה הענקת האות למחבלות
בעקבות הפרסום במעריב החליטו ברשות לבטל הענקת עיטורי כבוד ל-5 המחבלות הכלואות בישראל
לכתבה המלאה



בהודעה מוקלטת שהועברה לתושבי רמאללה היישר ממוסקבה שם מבקר בימים אלה יו"ר הרשות, אמר אבו מאזן כי שחרור האסירים חייב להיות חלק מכל הסכם שלום שיוצע בפניו. זאת נוכח העובדה כי 8,500 אסירים כלואים היום בישראל.

עצרות וצעדות מתוכננות ברחבי הגדה היום לציון "יום האסירים". הפלשתינים רואים באסירים גיבורים שנאבקו בישראל לשם הקמת מדינה פלשתינית.

רק הבוקר החליט אבו מאזן לבטל הענקה של עיטורי כבוד לחמש מחבלות הכלואות בארץ בעקבות הפרסום על כך במעריב. גורם בכיר ברשות אמר כי בעקבות הביקורת החריפה שנמתחה על ההחלטה, החליט יו"ר הרשות שלא להעניק את "אות ירושלים", עיטור הכבוד הגבוה ביותר ברשות, לאיש.





אבו מאזן: לא אעניק עיטור כבוד לאסירות



לפני כמה ימים חתם אבו מאזן על צווים המורים להעניק את "אות ירושלים" לחמש אסירות ביטחוניות. בין המחבלות ניתן היה למצוא את אסירות העולם אמנה מונא ואיחלאם תמימי.

הראשונה מוכרת לציבור כ"מחבלת המפתה", שהייתה אחראית לחטיפתו של הנער אופיר רחום ז"ל בשנת 2001. ואילו חברתה הייתה שותפה
לפיגוע הרצחני במסעדת סבארו בירושלים באותה שנה, פיגוע שבו נהרגו 16 ישראלים.

העיטורים היו אמורים להימסר למשפחותיהן של המחבלות בטקס חגיגי לציון יום האסיר הפלשתיני במוקטעה ברמאללה. "הטקס יתקיים כסדרו, אך בלי הענקת הצל"שים", מסר גורם ברשות למעריב לאחר ביטול הענקת האותות.




http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/723/582.html
חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: רביעי 12.10.11 11:45    נושא ההודעה: הממשלה אישרה שחרור אלף מחבלים תמורת גלעד שליט

הממשלה אישרה: גלעד שליט חוזר הביתה
בתום ישיבה דרמטית אישרו שרי הממשלה את עסקת חילופי האסירים במסגרתה ישוחרר החייל החטוף מהשבי לאחר יותר מחמש שנים בתמורה לאלף אסירים פלסטינים. 26 שרים תמכו בעסקה לעומת שלושה מתנגדים: ליברמן, יעלון ולנדאו. ראש הממשלה נתניהו הבטיח: "גלעד יחזור הביתה תוך ימים ספורים"

אלי ברדנשטיין | 12/10/2011 1:00
תגיות: עסקת שליט,ישיבת ממשלה,נתניהו יש אור ירוק: בתום ישיבה ארוכה ודרמטית, החליטה הלילה (ד') ממשלת ישראל לקבל את מתווה העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. למרות שראש הממשלה נתניהו קיווה להעביר את העסקה פה אחד בממשלה, 3 שרים, ליברמן, יעלון ולנדאו הצביעו נגד. בעד העסקה הצביעו 26 שרים.

סיקור נרחב של עסקת שליט:
>>> נתניהו: "גלעד שליט ישוב הביתה בתוך כמה ימים"
>>> אלף אסירים ישוחררו בעסקה בהם גם רוצחים
>>> בשב"ס נערכים ליישום העסקה בפועל
>>> עצרת "הניצחון" ברצועת עזה, זיקוקי דינור ביו"ש
>>> המשפחות השכולות נגד העסקה


ישיבת הממשלה לאישור עסקת שליט צילום: איי-אף-פי
ממשלת ישראל קיבלה הלילה את אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר בעשור האחרון. למרות המחיר הכבד שהיא כוללת, אושרה ההחלטה לממש את עסקת חילופי השבויים עם חמאס, במסגרתה ישוב גלעד שליט לישראל - ככל הנראה בתוך ימים.

"זוהי החלטה קשה, אך מנהיגות נבחנת ברגעים כאלה, ביכולת לקבל החלטות קשות. אני מחזיר את גלעד שליט הביתה, להוריו נועם ואביבה, לאחיו יואל, לאחותו הדס, לסבו צבי ולכל עם ישראל", אמר אחרי ההצבעה ראש הממשלה נתניהו.

שר הביטחון אהוד ברק שהצביע אף הוא בעד הגיע למאהל משפחת שליט בירושלים כדי לשוחח אישית עם בני המשפחה. "היום עשינו צעד גדול מאד קדימה בדרך להחזרתו של גלעד", אמר. "אני רוצה לקוות שבימים הקרובים לא נעשה שגיאות ונוכל לברך כשגלעד יהיה בבית בידיהם של אביבה ונועם.

"אני רוצה לומר תודה לכל הצוות שעסק במו"מ ולהביע את הערכתי לראש הממשלה על גילוי מנהיגות, אומץ, כושר עמידה, אחריות והובלת המהלך שהוביל להחלטת הממשלה ולהסכם. גלעד עדיין לא פה. אני ממליץ לשמור על קור רוח ואיפוק עד שנראה אותו בבית", הוסיף.
השר יעלון: המשוחררים יכולים לעמוד מאחורי גל טרור חדש
יו"ר ישראל ביתנו ואחד המצביעים נגד מימוש העסקה, שר החוץ אביגדור ליברמן, אמר טרם ההצבעה (בה לא נכח): "זוהי החלטה שכל אחד צריך לקבל עם עצמו לפי הבנתו וכפי שמצפונו מורה לו". בהמשך דבריו ציין את מה שכבר היה צפוי: "בלב כבד אך לפי מיטב שיקול דעתי והבנתי את משמעויות העסקה - אצביע נגד ההצעה".

שר התשתיות הלאומיות, ומתנגד נוסף לעסקה, עוזי לנדאו- אמר בעקבות אישור העסקה כי רוב הציבור מתפלל לכך שגלעד יבוא בריא ושלם הביתה. אבל, לדבריו, אם יודעים שמול מימוש החזרתו ישוחררו מחבלים רבים, יש בכך תמריץ לחטיפות נוספות. "זהו ניצחון גדול של הטרור", אמר.

השר לנושאים אסטרטגים והמשנה לראש הממשלה משה (בוגי) יעלון שהתנגד לעסקה אמר במהלך ישיבת הממשלה: "אני מכיר את

האנשים האלה מהתקופה שהייתי מפקד איו"ש. הם השלד של האינתיפאדה, ורוצחים. הם יכולים לעמוד מאחורי גל טרור. יש להסתכל על הפנים של אלה שייפגעו כתוצאה מאלה שישוחררו בעסקה".

השר להגנת העורף מתן וילנאי שהצביע בעד אמר במהלך הישיבה: "מדובר בהחלטה קשה, אבל אין לנו ברירה". לדבריו, "יש לנו מחויבות עמוקה להחזיר כל חייל חטוף חזרה הביתה ואני סומך על צה"ל ומערכת הביטחון שתדע להתמודד עם ההשלכות שיהיו לעסקה בשטח". וילנאי הוסיף כי הוא "מחזק את ידי המתנגדים לעסקה ומבין אותם, אבל הדבר הנכון לעשות הוא להצביע בעד".

שר ביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' אמר: "בלב שבור אצביע בעד. אנחנו נכנסים לתקופה לא פשוטה באיו"ש ובירושלים. גם הימין הקיצוני עשוי לנקוט בפעולות".

התרגשות ושמחה במאהל שליט בירושלים צילום: איי-אף-פי
לבני: מדובר בהחלטה עם השלכות ביטחוניות מורכבות לעתיד
שר המדע ויו"ר מפלגת "הבית היהודי" דניאל הרשקוביץ, שהצביע בעד העסקה, אמר עם ההכרעה: "זו החלטה מייסרת, השמחה והעצב מתערבבים. על כף המאזניים עמדו חובתנו המוסרית בהשבת חייל ובפדיון שבויים, אל מול שחרור הנתעבים שברוצחים. עמדותיהם של ראשי מערכת הביטחון הכריעו את הכף לטובת תמיכתי בעסקה. קל מאוד להתנגד כשאינך בצומת ההכרעות".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני (קדימה) בירכה את החלטת הממשלה. "אני מכבדת את החלטת הממשלה. אני מברכת את משפחת שליט ביום הזה, ויחד איתה את כל עם ישראל שרואה בגלעד בן משפחה".

עם זאת, בחרה לבני לפנות גם לאלו המתנגדים לעסקה, בהם רבים שאיבדו את יקיריהם בפיגועים שאירגנו המחבלים שישוחררו. "כשם שאבן גדולה נגולה מעל לב כולנו, עלינו לחבק ביום הזה את משפחות נפגעי הטרור שעוברות גם הן רגעים קשים. בצד מצוות פדיון שבויים, האתוס של צה"ל והמחויבות להשיב את חיילנו הביתה, מדובר בהחלטה עם השלכות ביטחוניות מורכבות לעתיד".

לדבריה, "אחרי שגלעד ישוב, עלינו כחברה ומדינה לערוך דיון רציני ומעמיק ביחס למקרים עתידיים אם חס וחלילה יישנו. מי ייתן ולא נזדקק להם".

עסקת שליט נחתמת צילום: ארכיון nrg וידאו, רויטרס. עריכה: גלעד לוסטיג

ראשי זרועות הביטחון תמכו בעסקה
בדיון שקדם להצבעה השתתפו פרט לשרים שלושת ראשי זרועות הביטחון, בהם ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל, שהביעו את הסכמתם למתווה העסקה. מפרטי העסקה עולה כי בשלב הראשון מדובר על שחרורם של 450 מחבלים, מהם 280 מחבלים שנשפטו למאסרי עולם. בהמשך ישוחררו עוד 550 אסירים.


גלעד שליט. 1000 אסירים תמורת שחרורו. צילום ארכיון: פלאש 90
כפי שעולה מההסכם, החמאס נאלץ לקבל את עמדתה הבלתי מתפשרת של ישראל שלא לשחרר את סמלי הטרור הגדולים היושבים בכלא הישראלי, ביניהם מרואן ברגותי (בכיר הפתח), עבדאללה ברגותי, גמל אבו-ראידה, עבאס סעיד, אחמד סעדאת וחסן סלאמה.

מבין 450 האסירים שישראל הסכימה לשחרר, 96 אסירים ישובו לביתם ביהודה ושומרון ו-14 למזרח ירושלים, 131 אסירים שמקורם בעזה ישובו לבתיהם, 6 אסירים מבוגרים מקרב ערביי ישראל ישוחררו לבתיהם. אשר ל-203 אסירים שמוצאם ביהודה ושומרון, 40 מהם יורחקו למדינות בחו"ל (שעדיין לא נקבעו) והיתר יורחקו לעזה.

27 נשים ישוחררו במסגרת העסקה, בהן המחבלות אמנה מונא - האחראית לרציחתו של הנער אופיר רחום ואחלם תמימי, שסייעה לפיגוע במסעדת "סבארו" בירושלים.
ראש השב"כ: זו עסקה קשה לעיכול
ראש השב"כ יורם כהן אמר בפני הממשלה ובכירי מערכת הביטחון בדיון כי "המטרה של השב"כ הייתה לייצר את התנאים להחזרת גלעד שליט הביתה, אם בצורה מבצעית או באמצעות מו"מ". לדבריו, "כשהבנו שנוכל להקטין את הסיכון בשחרור המחבלים, חשבנו שזה (ביצוע עסקה) דבר נכון לעשות כי אין לנו דרך פעולה מבצעית להביא את שליט הביתה".

לדברי כהן, "אני יודע שלמשפחות רבות של קרבנות טרור בישראל מדובר בדבר לא קל. זו עסקה קשה לעיכול, אך אם רוצים להביא את החייל הביתה זאת הדרך. אם נחכה לא בטוח שנקבל עסקה טובה יותר בעתיד, או שיהיו נסיבות שנוכל להביא אותו הביתה".

כהן נקב במספר סיבות להתגמשות החמאס בעסקה: "ההתנגדות הישראלית לשחרור סמלי הטרור הפלסטינים הייתה נחרצת ולכן החמאס נאלץ להתגמש. לחמאס יש גם בעיה גדולה בסוריה שגורמת לו לחוסר יציבות. גם התנאים שיצרנו לכלואים הפלסטינים בכלא השפיעו על ההחלטה שלהם להגמיש את עמדתם".



http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/295/220.html?hp=1&cat=404&loc=52
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group