לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הנדל לאולמרט: אתה חוצפן ושחצן  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Arutz 7
אורח








הודעהפורסם: שני 26.06.06 20:29    נושא ההודעה: הנדל לאולמרט: אתה חוצפן ושחצן

הנדל לאולמרט: אתה חוצפן ושחצן
ח"כ הנדל תקף בדברים קשים את רה"מ: "אתה חוצפן ושחצן. במקום להתנצל על הקטסטרופה שהובלת, אתה ממשיך לדבר על תכניות גירוש נוספות".
ידידיה הכהן



היום התכנסה ועדת החוץ והביטחון של הכנסת לדיון מדיני-ביטחוני בהשתתפות ראש הממשלה, אהוד אולמרט בעקבות חטיפת החייל גלעד שליט, וההחרפה באירועים הביטחוניים האחרונים.

בדיון ערכו גורמי ביטחון סקירה על הידוע להם על החייל החטוף, שמתוכה עלה כי אין מידע חדש על מיקומו של החייל החטוף גלעד שליט. עוד מסרו הגורמים כי ראש ממשלת החמאס, איסמעיל הניה רוצה מאוד לפתור את הבעיה מהר ככל האפשר, וכעת מתקיים דיאלוג פנימי ברשות בשלושה מוקדים: הניה, משעל והחוטפים, סביב נושא החייל החטוף.

ראש הממשלה אולמרט אמר כי לא יתנהל כל משא ומתן עם החוטפים. אולמרט גם ציין בועדה כי מבחינתנו האירוע עדיין מתמשך והוא מטיל את האחריות על אבו מאזן. אולמרט גיבה גם את שר הביטחון ואמר כי תפקוד שר הביטחון אחראי ורציני עם מלוא שיקול הדעת.
אתה חוצפן ושחצן ולא הייתה מזיקה לך קצת צניעות. במקום להתנצל בפני מגורשי גוש קטיף ובפני עם ישראל על הקטסטרופה שהובלת אתה ממשיך לדבר כאן על תוכניות גירוש נוספות. (הנדל לאולמרט)


אולמרט התייחס לסוגית המאחזים ואמר כי ימוצה במלואו פינוי המאחזים כבר בשנת 2006 אולם לא בטוח שהוא יסתיים עד אז. הנושא של המאחזים חשוב.

ח"כ יובל שטייניץ אמר כי מאז ההתנתקות צומח צבא פלשתיני במתכונת החיזבאללה. יש דילמה אסטרטגית או פעולות נקודתיות או להיכנס לעזה ולתקוף את הטרור.

שטייניץ הוסיף כי ההצלחה של מעשה החטיפה פירושו כשלון טקטי כואב שלנו, ועלינו להפיק לקחים. "פעולה נגד טנקים ונגמ"שים, אסור שתסתיים בתוצאה כזו. אך אני מקווה שמעז יצא מתוק, וזה הזמן להפסיק את הקאסמים. ישראל נמצאת בבעיה אסטרטגית כאשר אנו מאפשרים להם להקים צבא, או שנפסיק דבר זה וכוונתי למעיין מבצע חומת מגן בעזה, או שנקבל את אותו איום שבצפון הארץ מהרצועה, והפעולה של אתמול היא רק קצה הקרחון למה שבעתיד".

ח"כ אביגדור ליברמן מישראל ביתנו אמר בצאתו מועדת החוץ והבטחון כי "ללא ספק מדובר בכשלון ואי אפשר לומר שהכשלון יתום. ללא ספק מדובר בשר בטחון שהלך למדיניות הבלגה, בניגוד לכל המלצה מקצועית, ולא יתכן שלא יקח אחריות על התוצאה".

האירוע אתמול של חטיפת החייל הוא חלק מהסלמה מתמשכת שנובעת ממדיניות מתמשכת של חולשה, והיא זאת שהביאה לאותה הסלמה. הרתעה זה המפתח והיא הוחלשה בצורה רצינית. (ח"כ בנימין נתניהו)

ליברמן הוסיף כי "במקום להכניס המחבלים למגננה, אנחנו מתגוננים. כניסה לעזה אינה פתרון. חייבים לקבל החלטה שמי שאחראי לחטיפה ישלם. המדובר באיסמעיל הנייה. ברור שהנייה ידע מהפעולה ונתן לזה יד, ברור שהוא יודע מי מחזיק בחייל והעובדה שהם לא עושים כלום לא הוא ולא אבו מאזן, למרות שקיבל אלפי כלי נשק מאיתנו. אני לא סומך על הממשלה הזאת, יש כאן בעיה נקודתית והטיפול בה חייב להיות אחר מדרכי הפעולה של הממשלה". אמר ליברמן.

ח"כ סילבן שלום אמר כי המדיניות שצריכה להינקט היא כמו שהצהרנו לפני ההתנתקות, שאם אחרי ההתנתקות יהיה ירי של טיל אחד, התגובה תהיה כואבת, "צריך לבצע את הדברים בשיקול דעת. התגובה צריכה להיות אמיתית, כיום אין זרוע צבאית וזרוע מדינית אלא כל הארגון נמצא ברשימת הטרור". "ויש להשלים את כל הפעולות הנדרשות לפעולה".

בתגובה לשאלה האם שר הביטחון ממלא את תפקידו כנדרש אמר שלום כי "עצם העובדה שיש עיר שנמצאת תחת התקפת טילים מעידה שאין מענה הולם", "אני מצטער שהמענה המתין, מנהרה של קילומטר לא חופרים במשך זמן קצר, והאירוע קרה כי לא נתנו את המענה ההולם".

בתגובה לדברי ראש הממשלה בועדה אמר שלום כי "ראש הממשלה אומר שהאחריות על הרשות, וזה מקובל עלי, השאלה איך דבר זה מתרגם כנגד אנשי הרשות".

יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו אמר בצאתו מהוועדה כי "האירוע אתמול של חטיפת החייל הוא חלק מהסלמה מתמשכת שנובעת ממדיניות מתמשכת של חולשה, והיא זאת שהביאה לאותה הסלמה. הרתעה זה המפתח והיא הוחלשה בצורה רצינית".

נתניהו גם התייחס להמשך תכניות ההתכנסות של אולמרט ואמר כי "ראש הממשלה מתכוון להתעלם מכל מה שהציבור רואה ולהמשיך בתכניותיו. הוא לא למד ולא ראה דבר". "צריך שינוי כיוון, תגובה מאסיבית והפסקה של אותה התכנסות שנותנת פרס לחמאס". לדברי נתניהו "אפשר להביא לשחרורו של החייל".

במקום להכניס המחבלים למגננה, אנחנו מתגוננים. כניסה לעזה אינה פתרון. חייבים לקבל החלטה שמי שאחראי לחטיפה ישלם. (ח"כ אביגדור ליברמן)

ח"כ אפי איתם אמר כי "נראה לי שראש הממשלה מבין שהמדיניות הביטחונית של מדינת ישראל קרסה", לדבריו "בנק האמירות הריקות נמצא במשיכת יתר, בנק האיומים הריקים ריק, וצריך עכשיו לפעול, והגיע הזמן שהתשלום על מתקפה פרועה וברוטאלית כזו תהיה הפלת ממשלת החמאס". לדבריו, "יש כאן הזדמנות נדירה להשיב את הביטחון לתושבי ישראל בגבול הדרום".


אך המתקפה החריפה ביותר הייתה דבריו של ח"כ צבי הנדל על ראש הממשלה, אהוד אולמרט כי "אתה חוצפן ושחצן ולא הייתה מזיקה לך קצת צניעות. במקום להתנצל בפני מגורשי גוש קטיף ובפני עם ישראל על הקטסטרופה שהובלת, אתה ממשיך לדבר כאן על תוכניות גירוש נוספות". ח"כ הנדל אמר כי בתגובה לדבריו כינה אותו אולמרט `קיצוני`.

ראש הממשלה הותקף גם משמאל ח"כ רן כהן כינה את ראש הממשלה רברבן, "יש חייל חטוף אז תנהל משא ומתן עם כל מי שאפשר, כולל על אפשרות של שחרור אסירים".

ח"כ כהן ציין שלא היה מקרה שבו לא דיברו עם המחבלים כאשר היה לנו חיילים חטופים אצלם, ואפילו אם היו אלו רק גופות.


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/152372
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group