לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
פרופסור אומן: מגמה בושלביקית במדינה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Arutz7
אורח








הודעהפורסם: שלישי 13.06.06 23:46    נושא ההודעה: פרופסור אומן: מגמה בושלביקית במדינה

העצני: לשרוף את המדים השחורים
אליקים העצני אמר בכנס ההצדעה לחננאל דיין כי חיילים שלבשו מדים שחורים בעקירה הזכירו את קציני ה-SS לפני שישים שנה.
עוזי ברוך


ערב ההוקרה לחייל חננאל דיין, אשר סירב ללחוץ את ידו של הרמטכ"ל רב אלוף דן חלוץ ביום העצמאות האחרון מתקיים כעת באולמי היכל דוד בירושלים. בכנס ההוקרה משתתפים חברי כנסת רבנים ואישי ציבור ומובילי המאבק אשר משבחים את דיין שביטא בפומבי את מחאתם של מאות אלפי יהודים נגד גירוש היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון.

עו"ד אליקים העצני, מראשי המתיישבים ביש"ע, אמר בכנס כי חיילים שלבשו מדים שחורים בעקירה הזכירו את קציני ה-SS לפני שישים שנה ובנוסף צירפו למדים האלה את דגל ישראל, "חייבים לשרוף את המדים השחורים האלה", אמר. העצני הוסיף כי חובה להפסיק את מכבסת המילים ולהשתמש במילים "התכנסות" "התנתקות", לדבריו, התקשורת והממשל מסתירים מאחורי המילים האלה כי מדובר בגירוש ופוגרום. "אם יקראו לסרטן פודינג, וכל הזמן יחזירו על זה, הציבור יאכל סרטן".

במהלך כנס ההצדעה הוענקה ערכה לנוער הכתום ובה קסדה ומגן על מנת "שהנערים הכתומים יוכלו להתגונן מפני בריונות היס"מ". מארגני הכנס הודיעו כי הציוד נתרם על ידי יהודי מארה"ב. הדוברים בכנס קראו למאבק תקיף ונוקב פי כמה מאשר התנהל בגוש קטיף. תושב חברון ויו"ר חי"ל, ברוך מרזל, אמר כי "נמאס מהססמאות - עם האהבה ננצח והגיע הזמן שננצח במלחמה". ח"כ אריה אלדד תקף בכנס את מדיניות שרי הביטחון ואילו ערן שטרנברג, דובר גוש קטיף לשעבר, דיבר והרחיב לבאי הכנס בנושא סירוב הפקודה. במהלך הכנס השתתפו גם יו"ר "נשים בירוק", נדיה מטר, ובעלה שארגונם תרם 4,500 דולר. ארגון הלב היהודי תרם עוד 4,500 שקל ואנשים נוספים תרמו לכבוד החייל המצטיין.

הרב שלום דב וולפא, ממארגני הכנס של המטה העולמי חיזק את ידיו של החייל המצטיין שסירב ללחוץ את ידו של הרמטכ"ל. הרב וולפא הסביר בין השאר שאין שום הסבר להתנהגותו של ראש הממשלה: "יודע שהמהלכים שהוא הולך לעשות לא טובים לעם ישראל וכל העולם מתנגד להם והוא מתעקש להגלות תושבים. כנראה שהוא שתול של אל קאעידה ושל החמאס. הם הצליחו לשתול אדם ולכן עושה את רצונם".


דיין לחלוץ: לא אלחץ ידך כי משפחתי גורשה מגוש קטיף
סמ"ר חננאל דיין, נהג טנק בפיקוד הצפון ותושב פסגות, עמד מול הרמטכ"ל, רב אלוף דן חלוץ, בעת חלוקת התעודות והודיע לו כי אינו יכול ללחוץ את ידו. כשנשאל על ידי נשיא המדינה, משה קצב, מדוע ילחץ את ידו של הרמטכ"ל ענה "משפחתי גורשה בגוש קטיף". הנשיא ,הרמטכ"ל וצמרת צה"ל עמדו במבוכה רבה, החייל הצדיע לרמטכ"ל וירד מן הבמה.

בסיום הטקס פנה ראש אכ"א, האלוף אלעזר שטרן, לחייל על מנת לנזוף בו ועמד על כך שהחייל יגש להתנצל בפני הרמטכ"ל.החייל הסביר לאלוף שטרן שכאשר הוא רואה את הרמטכ"ל הוא רואה את הטרקטורים והדחפורים הורסים לסבא את הבית בנווה דקלים ודבק בסירובו ללחוץ את ידו של חלוץ.

החייל המדובר הוא נכד למשפחת סרוסי שגורשה מן היישוב נווה דקלים שבגוש קטיף, שם גרו הסבתא ,שני בניה ושלושת נכדיה על משפחותיהם. יש לציין כי אביו של החייל, יוסי דיין מן הישוב פסגות נודע בהתבטאויותיו הקיצוניות נגד אריאל שרון ונגד אנשי שמאל.

דודו של החייל, עופר סרוסי, אמר כי לפני שהגיע לקבלת הפנים התלבט החייל רבות אם ללכת או לא אך החליט בסופו של דבר ללכת בידיעה כי לא ילחץ את ידו של מי שפיקד על גירוש היהודים מגוש קטיף ועל הריסת בתי המשפחה.

"מבחינה אישית הוא שלם עם מה שעשה אך הוא מתכונן למצוד שבוודאי תערוך נגדו המערכת", סיפר הדוד, "הוא כבר התקשר למפקד הפלוגה שלו על מנת לעדכן אותו במה שקרה כי בוודאי המקרה יעבור דרך שרשרת הפיקוד עד לפללוגה שלו והוא בטח ינזף על ידי מפקדיו".

לסיכום האירוע אמר סרוסי כי "הצבא לא שייך לרמטכ"ל, הוא רק בעל תפקיד בצבא, ולא יזיק שביום ההילולה שלו יזכור שיש אנשים פגועים מן הגירוש".

מצה"ל נמסר בתגובה כי "דיין ביטא במעשהו עמדה פוליטית שאינה ראויה ואין לה מקום בצה"ל, ועל-כן הצטיינותו תישקל מחדש. הצטיינות כוללת גם התנהגות ערכית ונורמטיבית", לשון ההודעה.


פרופסור אומן: מגמה בושלביקית במדינה
הנואם המרכזי באירוע היה חתן פרס נובל פרופ` ישראל אומן שהתריע מפני המגמה הבולשביקית במדינה והזהיר מהסכנה לחופש הביטוי בישראל. פרופ` אומן אומר כי הוא רואה ביחס לו זכה דיין מהצבא ומהמערכות השונות חלק ממגמה מדאיגה. "יש לנו כמה וכמה מקרים מדאיגים שבסך הכל מצביעים על כיוון מסוים של השתקה ושל ניסיון לא לתת לאנשים להתבטא"

"יש לנו כמה וכמה מקרים מדאיגים שבסך הכל מצביעים על כיוון מסוים של השתקה ושל ניסיון לא לתת לאנשים להתבטא"

חלק ממגמה זו רואה אומן ביחס לערוץ 7 וסגירתו, המשפט נגד יו"ר `נשים בירוק` נדיה מטר על מכתבה ליונתן בשיא והעמדתו לדין של הרב דרוקמן על התבטאויותיו נגד ההתנתקות. "המגמה הזאת היא מאד שלילית. זה לא הדרך הדמוקרטית, זה מנוגד לכל העקרונות הדמוקרטיות של שוק חופשי, של רעיונות".

על דיין אומר אומן שחמור בעיניו שהוא "הועף מהצבא בגלל שסרב ללחוץ יד. הוא אפילו לא התבטא, לא פתח את הפה, פשוט סירב ללחוץ יד. זה לא מנוגד להוראות של הצבא, לא מנוגד לשום פקודות, לא כתוב בשום מקום שצריך ללחוץ יד. והנה רק בגלל סירוב של לחיצת יד בלי לפתוח את הפה מעיפים את הבחור הזה שקיבל אות הצטיינות מנשיא המדינה מהצבא".

על העמדת נדיה מטר לדין אומר אומן כי אמנם מכתבה "נוסח בחריפות, אבל עבור כתיבת מכתב אי אפשר להגיש משפט. היא עכשיו עומדת למשפט והיא עשויה ללכת לכלא בגלל כתיבת מכתב לעובד ציבור. האשמה היא העלבת עובד ציבור".

"אנחנו ממש הופכים למדינה בולשביקית", אמר, "אין חופש דיבור בארץ. בתי המשפט לא עומדים על המשמר בנושא זה והמגמה היא מאד מאד קשה".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/152023
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group