לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
רות רזניק - כבאית אש שמשפריצה דלק  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> גירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הורים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
yaldeinu





הצטרף: 11 נוב' 2007
הודעות: 13


הודעהפורסם: שני 12.11.07 11:48    נושא ההודעה: רות רזניק - כבאית אש שמשפריצה דלק

כבאית אש שמשפריצה דלק




פורסם ב26 באוקטובר 2007, 17:21 במדור אקטואליה


אין תיאור טוב יותר כדי לתאר פמיניסטיות רדיקליות כמו רות רזניק וחברותיה שמתפרנסות מתעשייה שלמה של תלונות כזב, הרס משפחות וניכור הורי שיטתי של ילדים נגד אביהם מאשר כבאיות-אש שמגיעות לכל שריפה בדמות מריבה משפחתית, בעיקר בין בני זוג, רק כדי לשפוך ולהשפריץ טונות של דלק וחומרים מסוכנים בדמות הסתה, שטיפות מוח והאופן בו הן משסעות נגד הגבר את כל הגורמים, המשטרה, הרווחה, מערכת בתי המשפט וכו`, כולם אוטומטית נגד הגבר אפילו אם הוא הקורבן. ארין פיצי, האישה שהמציאה את רעיון המקלט לנשים מוכות, מסבירה שכל המקלטים האלה הם פמיניסטיים ומבוססים אך ורק על שנאת גברים. הם תמיד קובעים מראש שהאישה היא הקורבן אפילו אם היא רצחה את הגבר, זאת האידיאולוגיה שלהן שבשורה התחתונה קובעת ש"הגבר תמיד אשם", לא משנה מה קרה.

כתבה מצויינת שפורסמה אתמול מספרת היטב על מאבקו האמיץ של משה אברג`יל ועל סיפורו האישי כיצד נפגע מהארגון המפלצתי שבראשו עומדת רות רזניק:

"סיפורו של אברג`יל כפי שהוא מספר [ומגבה בהרבה מסמכים] מתחיל לפני כשנתיים ב 2.1.2005, כשחזר לביתו בעתלית ומצא שם את המשטרה. השוטרים אמרו לו שאישתו בנפרד, ממוצא שבדי, הגישה נגדו תלונה על איומים ברצח ולקחו אותו לתחנה. לאחר חקירה שוחרר וכשחזר לביתו נעלמו משם אישתו וארבעת ילדיו. שבועיים לאחר מכן איתר אברג`יל את אישתו וילדיו במקלט לנשים מוכות השייך לעמותת ל.א בהרצליה.
למקלט בהרצליה הגיעה משפחתו של אברג`יל לאחר שעובדת השגרירות השבדית יצרה עבורם קשר עם חברת מועצת העיר הרצליה - רות רזניק המשמשת כמנכ``לית העמותה המפעילה את המקלט והאחראית בין השאר גם על קשרי חוץ מטעם עיריית הרצליה ועל תיק הרווחה.

אברג`יל לא ויתר. הוא איתר את בית הספר שילדיו כבר למדו בו בהרצליה, בסמוך למקלט ואסף אותם חזרה אליו לפני שעלו להסעה למקלט. לאחר שנודע על כך לפרודתו של אברג`יל ולעובדות המקלט, נשלח אליו עוד באותו יום צו להחזרת ילדיו אל חיק אמם וזאת תוך 72 שעות. לבסוף, התייצבו כל הצדדים בבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן, שם קיבל משה אברג`יל את החזקה על ילדיו לאחר שהשופטת עיינה בחומר שהוגש לפניה.

מאז, אברג`יל טוען בכל פורום אפשרי ברשת כי מהסיפור הקשה שעלה מפי ילדיו אותם גם הקליט, עלה כי הם הוסתו נגדו כשהיו במקלט כאשר לדבריו המטרה הייתה להביא לכך שיוצאו נגד האב כתבי אישום בגין התעללות בילדיו. "

שימו לב למחדל הבא:

"במהלך אותו חודש [מאי] שלחה רב פקד עו``ד שרה ברק היועצת המשפטית של משטרת גלילות הוראה חזרה למחוז הצפוני לחקור את אישתו של משה אברג`יל בכל הפרשה.

עו``ד ברק: ``לגבי התלונה, פניתי בכתב אל קצינת נפגעי עבירות של המחוז הצפוני בבקשה להורות על פתיחת חקירה נגדה, בגין חשד לכאורה על מסירת ידיעה כוזבת למשטרה``. האישה כאמור לא נחקרה."

זאת אומרת, אפילו כשיש הוראה ברורה של היועצת המשפטית של המשטרה לחקור את האישה המעלילה, האישה לא נחקרת בגלל לחץ שמפעילות נציגות ארגוני הנשים כמו רות רזניק וחברותיה. נשים במדינה הזאת "שמות פס" על החוק, על המשטרה, על החוקרים, על בתי המשפט ועל השופטים, כי הן מרגישות, בעידוד ותמיכה מארגוני הנשים, שהן "מעל החוק". חשוב להזכיר שיש גם הנחיה מיוחדת שנתנה פרקליטת המדינה לשעבר ושופטת ביהמ"ש העליון עדנה ארבל, לפיה יש לוותר מראש לנשים שמגישות תלונות כזב בנוגע לאלימות במשפחה או עבירות מין. הכל מתוכנן ומתואם ומתוזמן היטב ביניהן, שום דבר לא מקרי או ספונטני.

שימו לב לטוקבק המצויין הזה:

26/10/07 - 03:02 מירה מ. מאת:
"אני מאד חוששת שהטענות של מר משה אברג`יל מבוססות, מאחר ומתוקף פעילותי אני מכירה אישית 2 נשים ששהו במקלטים לנשים מוכות, שלאחר בירור נמצא שהן כלל לא היו נשים מוכות וכשנראה מאחורי פרשת קליטתן במקלט עמד הנסיון לסייע להן במאבק גירושין ולהבטיח שהילדים שלהן ישארו בחזקתן הבלעדית תוך ניתוק הילדים מכל קשר עם האב.
בשני המקרים הילדים הוסתו קשות נגד האב, ונדרש טיפול ארוך כואב וממושך לשיקום היחסים של הילדים המוסתים עם האב. במקרה אחר שם האם אכן היתה אישה מוכה לחצו על הבנות שלה לטעון שכביכול האב התעלל בהן מינית!
הנושא חייב להחקר ע`` גורמים בלתי תלויים! "

מסתבר, כפי שכתבתי בעבר, שכנראה משתלם להיות "אישה מוכה" בישראל כי בנוסף לאחר שהיא משתחררת היא גם מקבלת 10,000 במתנה. מעניין על מה הפרס - "תודה שעזרת לנו לנפח עוד יותר את הסטטיסטיקות הפמיניסטיות"? זה נשמע לי יותר כמו טובת הנאה!

יש גם את מסע התעמולה האינסופי כאילו המקלטים מלאים עד אפס מקום ואין אפשרות לקלוט נשים חדשות. יעקב שלוסר שופך אור על הנושא בספרו "זכויות הגבר בישראל בישראל?" (שתוכלו לקרוא בקישור הזה) שכתב בשנת 96` והוא מספר על שיטות התעמולה של רות רזניק וחברותיה (בהתייחס להרצאה בנושא אלימות במשפחה):

"רות רזניק הציגה, כמובן, את חומרת הבעיה ותקפה בצורה בוטה את ציבור הגברים בישראל. ניתן היה להבחין בבירור בסימנים של אי נוחות בין דוקטור טיאנו ולפרופסור דן שרון והתלחשויות ביניהם תוך כדי ההרצאה.

כשהגיע תורם של הגברים בחבורה לשאת את דברם, אפשר היה לשמוע, למורת רוחה של רזניק, כי המצב אינו כפי שהיא מתארת אותו, וכי מנסיונם ישנם הרבה עלילות מצד נשים היודעות את האווירה הכללית בנושא זה בארץ. במקרים לא מעטים האישה היא זו שמביאה למצב של אלימות וכו`. דוקטור טיאנו היה נחרץ יותר בדבריו ורמז ליושבים באולם ולמארגני הערב, כי הוא מזמין אותם לבוא לבית החולים שאותו הוא מנהל, ולראות ילדים רכים שוכבים במיטותיהם כשעצמותיהם שבורות וגופם חבול מאלימות שנגרמה על ידי אימותיהן דווקא.

כחלק מהערב הוקרן סירטון על מעון לנשים מוכות והחוסות בתוכו. הנוכחים באולם ראו בבירור כי כל משך הסירטון צולמו אותן נשים בוריאציות שונות, פעם עם ילדים ופעם בלי, פעם בתוך החדר ופעם בחצר, פעם עם בגדים כאלה ופעם עם בגדים אחרים, כך שלמעשה אם מתבוננים היטב, רואים שבסך הכל לא היו במעון יותר מחמש שש נשים, שניתן לראות בבירור על פי מראה, דיבור והתנהגות, כי הן באות משכבת מצוקה ששם האוכלוסייה, או הגברים בה, הם ממילא עבריינים ואלימים כלפי החברה ואין פלא אפוא כי הם גם מכים את נשותיהם, כחלק מאופיים ומאורח חייהם של אותן שכבות אוכלוסייה, ולא כפי שניסתה להציג גברת רזניק הנכבדה, כאילו קיימת "תופעה" של אלימות נגד נשים במשפחה בישראל.``

רות רזניק גם סותרת את עצמה - מצד אחד היא טוענת שהיא חשה מאויימת ומוטרדת ואף שולחת סוללה שלמה של חוקרי משטרה כדי לחפש אמצעי לחימה בביתו של משה אברג`יל, תוך כדי שהם מציקים לילדיו ומכניסים אותם לחרדה. מצד שני, היא אומרת בעצמה: "אינני יודעת אם לקרוא לנו טרמיטים ונמלים זה איום". זה די מסכם לדעתי עם מי יש לנו עסק ואם נשתמש בסגנונה - מוכיח מי האישה. היא יורה ואח"כ מחפשת מטרה.

גם ידידתנו היקרה דיאמונד התכתבה לא פעם עם רות רזניק בכבודה ובעצמה וספגה ממנה עלבונות אישיים, השמצות והתקפות אישיות מכוערות בסגנונה הבוטה "לא יכול להיות שאת אישה". בנוסף היא אף דרשה ממנה לשנות את הניק שלה כי "היא לא מזדהה עם כל אישה שכותבת בפורום":
"29/07/2007 8:09 רות רזניק
הניק שבחרת - יהלום מחייב לדעתי.
הוכחת כאן חוסר רגישות
אי יכולת לקרוא בין השורות
ולהבין את המצוקה המסתתרת
מאחורי דבריה הראשונים של מאיה.

אין לי שיח ושיג אתך בעתיד - אלא אם כמובן
תשנה/י את הניק."

רות רזניק נוהגת למחוק ולערוך הודעות כאוות נפשה בפורום שמוגדר "עבריינות מין ואלימות במשפחה" אבל ברור ושקוף שזה פורום שנועד להסית אך ורק נגד גברים, כפי שהסבירה היטב דיאמונד: כך היה גם בפורום אחר בפורטל YNET, תחת הכותרת "גבריות אחרת".

וכדרכם של עריצים מגלומנים שחוסמים ומשתיקים בכוח כל התנגדות וביקורת, גם רות רזניק דרשה למחוק את השינויים שהכניס לאחרונה משה אברג`יל לדף על שמה בויקיפדיה (האנציקלופדיה הפתוחה ברשת) והאחראים נענו לדרישתה וחסמו את הדף לכל שינוי. בכלל ההתנהלות של העורכים בויקיפדיה היא שערורייתית, מפלה וגזענית כי מצד אחד הם נותנים לפמיניסטיות קיצוניות ושונאות-גברים להכניס כל ערך שהן רוצות, ומצד שני, כאשר מנסים להכניס ערך מהצד השני בנושא זכויות הגבר, הם טוענים שהוא "שנוי במחלוקת ולא עומד בקריטריונים של דרישות האתר ויותר מתאים לאתר תעמולה פוליטית". כלומר במילים אחרות אם חשבתם שהויקיפדיה היא אנציקלופדיה פתוחה - טעיתם בגדול. (ראו דיון זה לדוגמא)

יש יותר מדי גורמים שנותנים יד לשחיתות חסרת התקנה של ארגוני הנשים (ויש בישראל למעלה מ1,200 ארגוני נשים שחולבים את קופת המדינה!), אין שום פיקוח, שום ביקורת ושום ניסיון לחקור ולבדוק את התנהלותם. כששומעים את קולה הצורם של שדרנית הרדיו שמירה אימבר, אפשר בהחלט לראות את המונופול והשליטה המוחלטת שיש לפמיניסטיות באמצעי התקשורת.

ג'ק

קישורים בנושא:

התנועה למען עתיד ילדינו
הבלוג של משה אברג`יל
דיון בכנסת בנושא תלונות כזב - קישור לפרוטוקול הוועדה
תלונות כזב - מכת מדינה, חלק א`
תלונות כזב - מכת מדינה, חלק ב`
שיעור תלונות הכזב: למעלה מ50 אחוז
מומחית לאלימות במשפחה: פמיניזם זה רשע
עובדות חשובות לגבי אלימות במשפחה
משתלם כנראה להיות "אישה מוכה" בישראל
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> גירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הורים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group