לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מדינת ישראל לאן? מצבו הבריאותי של יהונתן פולארד מתדרדר - מכתבו לשגריר ישראל סלי מרידור  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: חמישי 01.11.07 20:21    נושא ההודעה: מדינת ישראל לאן? מצבו הבריאותי של יהונתן פולארד מתדרדר - מכתבו לשגריר ישראל סלי מרידור


מדינת ישראל לאן? מצבו הבריאותי של יהונתן פולארד מתדרדר - מכתבו לשגריר ישראל סלי מרידור כאן,


אל: השגריר סלי מרידור

תאריך: 22 באוקטובר, 2007 בס"ד מספר עמודים (כולל עמוד זה): 3



מסירה מיוחדת באמצעות שגרירות ישראל, אטלנטה, ג'ורג'יה



מאת: יהונתן פולארד, כלא פדרלי באטנר

Jonathan Pollard 09185-016

FCI Butner POB 1000

Butner North Carolina

USA 27509-1000



דוא"ל: c/o justice4jp@gmail.com , www.jonathanpollard.org




אדוני השגריר

דיפלומט ומשורר אנגלי בן המאה ה- 17, סר הנרי ווטון, כתב: "דיפלומט הינו אדם מוסרי הנשלח לחו"ל על מנת לשקר עבור מדינתו." ציטוט זה נראה מתאים למדי לאור פגישתנו בכלא ב- 25 באוגוסט 2007. הרשה לי לסקור את סדר הארועים אשר הובילו לפגישה עד היום.


יוני 2007:



רבי ומורי, הרב מרדכי אליהו שליט"א מבקר אותי בכלא ונרעש למראי. הוא מתריע בפני אשתי, אסתר, על מצבי הבריאותי ועל חששו לחיי.



יולי 2007:



מצבי מוסיף להידרדר. תרופות חיוניות ללחץ דם נמנעות ממני בכלא. לחץ הדם שלי יצא מכלל שליטה, נוסק לגבהים ואז צונח בפראות, לסרוגין. גם אני מתחיל לחשוש לחיי. אסתר נכנסת לפעולה, ומקימה מהומה בכל מקום אפשרי, בניסיון להשיג לי עזרה. אחד הגורמים שאליהם היא פונה בייאושה הוא משרד החוץ הישראלי. נציג ישראלי נמוך דרג (בעל לב טוב) נשלח לבקר אותי.



אוגוסט 2007:



בעקבות הפגישה מבקש מנכ"ל משרד החוץ שאתה, כשגריר ישראל בוושינגטון, תבקר אותי. הביקור מתקיים ב- 25 באוגוסט, בנוכחותם של מפקח מוושינגטון וידידי הנאמן, הרב פסח לרנר.

לאחר 22 שנים בשבי, צודק ונכון לצפות שתביא עמך לכלא חדשות אודות משא ומתן לשחרורי ותוכנית פעולה שתבטיח כי אהיה בבית בזמן לראש השנה. אבל אתה נכנס בידיים ריקות. אין תוכניות. אין חדשות. אין עדכונים. אין כלום.



ואף על פי כן, יש בינינו כימיה טובה, ואתה עומד על כך שברצונך לסייע. אני מציג לך סדרת יוזמות שישראל יכולה וחייבת לבצע, לאלתר, על מנת להבטיח את שחרורי המיידי. אלו הם הצעדים הבסיסיים, שממשלת ישראל מעולם לא נקטה במהלך 22 השנים שבהן אני כלוא. אתה רושם – בסך הכל 16 נקודות – ומבטיח להעביר את המידע באופן מיידי לירושלים.



עזיבתך מרגשת. אתה מבטיח להישאר בקשר, לבקר שוב במהרה ולהמשיך לבקר באופן קבוע עד להשגת שחרורי. דברי הפרדה שלך ממני הינם כי היית רוצה להיות האדם שילווה אותי בטיסה הביתה בקרוב מאד.



ספטמבר 2007:



זמן קצר לפני מועד הדלקת הנרות בערב ראש השנה, מקבלת אשתי שיחת טלפון מגורם רשמי בעל כוונות טובות במשרד החוץ. הוא מתקשר עם "בשורות טובות".



ה" בשורות הטובות" הן שמשרד החוץ יצר קשר עם הנהלת בתי הכלא על מנת לדון במצבי הרפואי. "אינך שמחה, גברת פולארד? האם לא זה מה שרצית?"



"לא, אני לא שמחה", עונה אשתי. "זהו ערב ראש השנה. בעלי בכלא מזה 22 שנה. הדבר היחיד שעל נציג ממשלת ישראל להתקשר לומר לי הערב הוא שבעלי בדרכו הביתה!"



אוקטובר 2007:



בין אוגוסט לאוקטובר אינך יוצר כל קשר.



ב- 7 באוקטובר, 2007 אני שולח אליך מכתב דרך הקונסוליה באטלנטה, ומקבל אישור על קבלתו על ידיך.



מכתבי מזכיר לך כי אני עדיין ממתין לשמוע ממך. מכתבי כולל גם בקשה להעברת פנייתי לראש הממשלה לצורך התנצלות ונסיגה מהשקרים שהופצו על ידי לשכתו לאזרחי ישראל. אני מצרף דוגמת מכתב, אשר הועבר אלינו על ידי אזרח ישראלי, המצהיר כי אשתי, אני ו"מקורביי" מקבלים "תמיכה מלאה בכל היבט אפשרי" ממשלת ישראל. אני שולח אליך מסמכים המעידים שבמשך 22 שנים אשתי ואני מעולם לא קיבלנו אפילו אגורה שחוקה ממשלת ישראל.



ב- 18 באוקטובר, 2007, אני מציין את יומי ה- 8000 בשבי. ביום שבו מפרסמת לשכת ראש הממשלה מכתב נוסף בתקשורת, שבו נטען כי היא מקיימת מגעים סודיים לשחרורי במשך שנים. המכתב הינו שקר מוחלט, וההצהרות הכלולות בו חסרות בסיס ומגוחכות.



מאליו מובן שאם מתקיימים כרגע מאמצים לשחרורי משימתך, כאשר ביקרת אותי, הייתה לעדכן אותי על מנת לוודא שאשתי ואני נשתף פעולה ולא נעשה או נאמר דבר שעלול לסכן את המאמצים העדינים. אולם, כפי שלמרבה הצער הודית בפגישתנו, לא היה בידך כל מידע אודות יוזמה ישראלית רשמית כלשהי, בעבר, בהווה או בעתיד.



ב- 18 באוקטובר, 2007, עורך נשיא מדינת ישראל, שמעון פרס, סיור בגולן. באותו זמן נערך באזור גם סיור של תלמידים ישראלים. אחד המורים, ' ש . ה ' , מתעמת עם מר פרס "מה עם פולארד?" מר פרס מנסה להטות את השאלה, אולם לבסוף, כאשר מופעל עליו לחץ, הוא משיב "זה איננו בידי ישראל; זה לא תלוי בנו."



בתחנתו הבאה, בצפת, מקדים פרס את שאלת פולארד על ידי מתן הצהרה בענייני לתקשורת. הוא מתרץ את חוסר המעש בהאשמת ארצות הברית בחוסר גמישות. הוא מציג מעשייה - כיצד ישראל השיגה פעם את שחרורי ואז איבדה את ההישג בעקבות התנגדות ה- CIA. הסיפור כה מעורפל, עד שכל מי ששומע אותו מפרש אותו כרצונו. מר פרס מחדיר את הרעל בתמיכתו בשקריו של אולמרט, בהצהרה כי ממשלת ישראל ממשיכה במאמצים אינטנסיביים לשחרורי.



אדוני השגריר, אם יש אמת בטענה שממשלת ישראל נוקטת צעדים לשחרורי, מדוע לא יושם אף לא צעד אחד מהצעדים הבסיסיים שהצגתי לך, ואף הבטחה שנתת לי לא קוימה? מדוע נמנעת מכל קשר עמי מאז אוגוסט?



מדוע אשתי מוסיפה לחיות בעוני ובמצוקה ואני מוסיף להירקב בכלא, בעוד ממשלת ישראל מוסיפה לשקר במצח נחושה בעניין התמיכה בנו ובעניין המאמצים לשחרורי?



כאשר נפגשנו בכלא ב- 25 באוגוסט 2007, היה ברור לך, כפי שברור לי, שמשא ומתן לשחרורו של שבוי המוחזק בידי בעלת הברית הקרובה ביותר לישראל אינו נמשך שני עשורים. במיוחד שבוי שעבורו שילמה כבר ישראל את המחיר המלא (בוואי); ובמיוחד שבוי שריצה 22 שנה בכלא על עבירה שהעונש הממוצע בגינה הינו 2 עד 4 שנים!



אכן, שחרורו של שבוי אחד אינו נמשך לעד, אלא אם כן זו הייתה התוכנית מלכתחילה...



יהונתן פולארד







עותקים: הרב פסח לרנר



-----------------------------------



המקור באנגלית: http://www.jonathanpollard.org/2007/103107.htm



סיקור מהאירוע וההצגה לכבוד פולארד שהתקיים ביום שלישי בכנסת: http://www.freepollard.net/Inside/NewsInside.asp?itemId=857







www.freepollard.net דוא"ל: freepollard@gmail.com
טלמסר: 054-6437218

אם את/ה מעוניין להישאר ברשימת התפוצה אינך צריך/ה לנקוט בשום פעולה, אנו נמשיך לשלוח לך עדכונים.

אם את/ה מעוניין שנסיר אותך מרשימת התפוצה, שלח/י מייל לכתובת

freepollard1-unsubscribe@ivrit.jonathanpollard.org

ותאשר/י את המייל שנשלח ע"י השרת שלנו וכתובתך תוסר באופן אוטומטי מהרשימה.

תודה רבה לך על התמיכה ב "הוועד להשבת יהונתן פולארד הביתה"

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

מעריב
אורח








הודעהפורסם: חמישי 08.11.07 12:46    נושא ההודעה: אורלב: לחקור את מחדל פולארד

אורלב: לחקור את מחדל פולארד

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה אמר שיעלה הצעה לדרוש מהמבקר דוח מיוחד על המאמצים לשחרור הסוכן


nrg מעריב
8/11/2007 10:00

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ זבולון אורלב (האיחוד הלאומי-מפד"ל) מבקש לבדוק אם ממשלות ישראל לדורותיהן עשו את כל שצריך וניתן היה לעשות כדי לשחרר את יונתן פולארד, שעבד כסוכן ישראלי של המוסד - כך נודע לגלי צה"ל. אורלב פנה למבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, שוחח עמו בנושא, וכבר ביום ראשון הקרוב תדון הוועדה בראשותו בהצעה לבקש מהמבקר חוות דעת בנושא, שאם תיכתב צפויה לעורר סערה פוליטית.

אורלב ציין כי מטרתו היא לנסות ולקדם את שחרורו של פולארד, שיושב בכלא האמריקני כבר 22 שנה לאחר שנגזר עליו עונש מאסר עולם, ועונשו טרם נקצב, וסיפר כי שוחח עם המבקר בבקשה שיכתוב חוות דעת בנושא. "אולי אצליח לזרז את פעולות הממשלה כדי לקדם את שחרורו", אמר.
''פולארד חי בגלל רחמינו''
שגריר ארה''ב הבהיר מדוע המרגל הישראלי לא ישוחרר. ''הפשעים שביצע נחשבים אכזריים במיוחד''

אורלב סיפר כי ביקש מהמבקר לשוחח עם כל ראשי הממשלות שהיו מעורבים בפרשה ויכולים למסור את עדותם, במידה והוועדה לביקורת המדינה תאשר את הבקשה לדרוש מהמבקר דוח מיוחד בעניין. "אני מבקש לבדוק האם ממשלת ישראל עושה את כל הדרוש, ואת כל מה שאפשר בגלוי ובנסתר כדי להביא לשחרורו של פולארד, והאם ממצים את כל זכויותיו כסוכן", הסביר אורלב.

הדיון נקבע ליום ראשון

"באתי בדברים עם חלק מחברי הכנסת החברים בוועדה, ומה שסוכם הוא שנביא את ההצעה לדיון", אמר. אורלב ציין כי מבקר המדינה נתן לו להבין שזכותה של הוועדה לביקורת המדינה ליזום מהלך שכזה. "אם המבקר היה מטיל וטו, ואומר שאין זה תפקידו, לא הייתי יכול להציע זאת", הסביר. "זכותה של הוועדה לקבל החלטה לבקש מהמבקר חוות דעת בכל נושא, ואם כך תחליט הוועדה הוא יפעל כמובן".

"הולכים עכשיו לאנאפוליס ומקיימים קשרים עם ארצות-הברית כל הזמן", אמר אורלב. "האם
ממשלת ישראל, במסגרת ההכנות לוועידה, מעלה גם את נושא פולארד חוץ משחרור מחבלים פלשתינים? זאת השאלה. אני מקווה שהיא עושה, אני גם בטוח שהיא עושה, השאלה אם היא עושה די ומספיק".

ביום ראשון הקרוב תתכנס הוועדה לביקורת המדינה, ותדון בנושא ובהצעה לבקש מהמבקר דוח מיוחד בעניין. לאחר הדיון תחליט הוועדה על מועד שבו תעלה ההצעה להצבעה, וח"כ אורלב העריך כי יימצא עבורה הרוב הדרוש. במידה וההצעה תאושר בוועדה, יעבור הכדור למגרשו של מבקר המדינה.




http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/656/607.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group