לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
לראשונה צה"ל חוזר לצפון עזה - השחיתות לא משתלמת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet - Nakim
אורח








הודעהפורסם: שלישי 30.05.06 20:16    נושא ההודעה: לראשונה צה"ל חוזר לצפון עזה - השחיתות לא משתלמת

אחרי שמדינת חלם פינתה את צפון עזה בניגוד לכל היגיון ביטחוני על מנת שמרטין שלאף יוכל להקים שם בית קזינו פורח, הנה לפתע פתאום שולחים שוב את חיילנו לסכן את חייהם בטיולים לילים בצפון עזה.
Evil or Very Mad

צה"ל הרג 6 חמושים פלסטינים ברצועה ובגדה

בפעם הראשונה מאז פינוי גוש קטיף, נכנס כוח מיוחד של צה"ל ללב השטח הפלסטיני בבית להיא שבצפון רצועת עזה ופגע בחולייה שהתכוונה לשגר רקטות קסאם. מסוק של חיל האוויר סייע בפעולה וירה טיל; 4 פעילי ג`יהאד נהרגו ושמונה נפצעו. בגדה: צה"ל הרג שני חמושים בפעילות בבלאטה, בקבטייה ובענתבא. ובנוסף: צה"ל הרג מסתנן בגבול ישראל-מצרים
חנן גרינברג ועלי ואקד

תקיפה קרקעית ראשונה מסוגה בתוך רצועת עזה: כוח מיוחד של צה"ל נכנס הלילה (יום ג`) לתוך השטח הפלסטיני בבית להיא שבצפון רצועת עזה ופגע בחוליית מחבלים מהג`יהאד האיסלאמי שהתכוונה לירות רקטות קסאם. במקביל, ירה מסוק לעבר חמושים נוספים באזור. 4 פעילי ג`יהאד נהרגו ושמונה נפצעו; אין נפגעים לכוחות צה"ל. זוהי הפעם הראשונה , מאז פינוי גוש קטיף, שכוח קרקעי פוגע בחוליית טרור בלב הרצועה.

הג`יהאד האיסלאמי אישר שכמה מאנשיו נפגעו בתקיפת צה"ל הלילה בבית להיא. הכוח המיוחד ארב לחולייה וירה לעברה. בהודעת דובר צה"ל נאמר כי "בפעילות של כוחות מיוחדים הלילה בעומק השטח הפלסטיני ברצועת עזה, בסיוע מסוקי קרב של חיל-האוויר, זיהו הכוחות חוליה שבכוונתה היה לבצע ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. הכוחות פתחו באש לעבר החוליה, וזיהו פגיעה".


יחיא אל-מדהון, עיתונאי פלסטיני שנפצע בפעולת צה"ל, סיפר ל-ynet ממיטת בית החולים: "ראיתי את חיילי היחידה המיוחדת יורים והם שהרגו את שלושת אנשי הג`יהאד האיסלאמי".

גורמים פלסטינים אחרים דיווחו מצדם שהחמושים ואנשי הביטחון הלאומי זיהו ראשונים את החיילים והיו הראשונים שפתחו באש. הם גם דיווחו על בלבול רב ובהלה עצומה באזור. רשת אל-ג`זירה מיהרה לפרוץ בשידור חי מתוך אמבולנס נוסע ובו פצועים מדממים בדרכם לבית החולים.

צעד התקפי שמסמן עליית מדרגה

הפעולה הלילית מעידה על מעבר של צה"ל מפעילות מהאוויר לפעילות יבשתית. גורם בפיקוד דרום ציין כי האירוע מוכיח פעם נוספת את זרועו הארוכה של צה"ל: "נגיע לחוליות משגרי הקסאמים ולגורמי הטרור בכל מקום שבו יהיו ונשתמש בכל אמצעי שיידרש". לדבריו, הפעולה נחשבת לנועזת - הן בהיבט התכנוני והן בהיבט הביצועי - בעיקר משום שהיה בה סיכון גבוה, בשילוב עם יכולת לפגוע בצורה טובה ומדויקת במחבלים.


פינוי הנפגעים (צילום: איי.אף.פי)

לא נראה שהמבצע הלילי מצביע על פעולה קרקעית קרובה, אך שילובם של לוחמים מיחידות מובחרות בלחימה בתוך הרצועה מהווה עליית מדרגה נוספת בפעולות צה"ל כנגד המחבלים. עד כה נכנס צה"ל רק כמה עשרות מטרים לתוך השטח הפלסטיני במטרה "לפתוח ציר" באירועים שבהם היה חשד להטמנת מטענים לאורך גדר המערכת. הכניסה בוצעה בעיקר בשבועות האחרונים לאחר עליית החמאס לשלטון. הפעם לא מדובר עוד בצעד הגנתי פאסיבי, אלא בצעד אקטיבי - הכנסת כוח מיוחד של צה"ל לעומק השטח הפלסטיני לצורך פגיעה בחוליית קסאמים.



מאז נכנס לתפקידו אלוף פיקוד דרום, יואב גלנט, ניכר שינוי בדפוס הפעולה נגד חוליות הטרור, כולל הפעלת חיל האוויר בזמן אמת דרך תא שליטה מיוחד בפיקוד ושילוב חיל הים בירי לעבר אזורי שיגור. עם זאת, גם בצה"ל יודעים שהפעלת כוח רגלי טומנת בחובה סיכון לחיי חיילים, שכן גם ארגוני הטרור יודעים להציב מארבים, כפי שכבר הוכיחו בשנות האינתיפאדה.



אמש נחתה פצצת מרגמה באזור בסיס נחל עוז וגרמה לנזק. במקביל, נחתו פצצה נוספת ורקטת קסאם בשטח פתוח בנגב המערבי. בכל האירועים לא היו נפגעים. ירי הרקטות מרצועת עזה לעבר ישראל נמשך דווקא בעיצומו של מהלך מוגבר שנוקט צה"ל ביממה האחרונה בכל הקשור לירי ארטילרי לעבר שטחים בצפון הרצועה. צה"ל ירה באמצעות סוללות תותחים בתוך יממה יותר מ-450 פגזים לעבר השטחים בצפון הרצועה, בעיקר לאזורים שמהם פונו ההתנחלויות דוגית, אלי סיני וניסנית. מטרת הירי היא להרתיע ולהרחיק את חוליות השיגור.



וגם הבוקר נמשך הירי: כוח צה"ל הרג מסתנן בחלקו המרכזי של גבול ישראל-מצרים, דרומית לקציעות. חיילים הבחינו בשישה חשודים, נושאים תיקים, בעת שניסו לחצות את הגבול. הכוח פתח בנוהל מעצר חשוד ומשלא נענה, פתח באש לעבר המסתננים.

בשומרון: 2 חמושים פלסטינים נהרגו

בפעולות שהיו הלילה בשכם ובקבטיה (דרומית לג`נין) נהרגו שני פלסטינים חמושים ונפצעו שבעה. בבלאטה נהרג פלסטיני חמוש ונפצעו ארבעה, בקבטייה נהרג פלסטיני חמוש ונפצעו שלושה.


במחנה הפליטים בלאטה, סמוך לשכם, פעל צה"ל בחיפוש אחר מבוקשים. הכוחות ירו לעבר פלסטיני חמוש במחנה וזיהו פגיעה. מקורות פלסטינים בעיר דיווחו כי האני סקא, בן 17 פעיל גדודי חללי אל אקצה, נהרג כתוצאה מירי הכוחות; לא היו נפגעים לכוחות צה"ל. בנוסף, נהרג פעיל ג`יהאד בהיתקלות בעיירה קבטייה שליד ג`נין, לאחר שכוח צה"ל זיהה כי הוא חמוש ויורה לעברו. לדברי מקורות פלסטינים, ההרוג הוא טארק שאמי, בכיר בג`יהאד האיסלאמי. בפעולה נפצעו מוחמד אבו רוב ועלא אבו רוב וראמי זכרנה, בכירים בג`יהאד. לטענת מערכת הביטחון, הם היו עסוקים בגלגול פיגוע לעורף ישראל. במהלך הפעילות בקבטייה גם הופעל מטען נגד כח צה"ל - לא היו נפגעים אך נזק נגרם לרכב צבאי.

לדברי מקורות בקבטייה, מפקד גדודי אל אקצה ומפקד הג`יהאד באזור הצליחו להימלט. על פי הפלסטינים, פעיל פתח נוסף נהרג בהיתקלות בכפר ענבתא שליד טול כרם. לידיעה אין אישור מגורמי צבא.

שלושה בקבוקי תבערה הושלכו הלילה אל עבר רכב ישראלי סמוך לסילוואד, צפונית לרמאללה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בסך הכל נעצרו הלילה בפעילויות צה"ל ברחבי יהודה ושומרון 23 מבוקשים שהועברו לחקירת כוחות הביטחון.

בהכנת הידיעה השתתפה אפרת וייס

פרסום ראשון: 30.05.06, 00:48
עדכון אחרון: 30.05.06, 11:20


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3256680,00.html
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group