לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
גרושתו של המיליונר אריה גנגר טוענת שגלעד שרון קיבל 1.8 מיליון דולר במרמה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
וואלה
אורח








הודעהפורסם: ראשון 28.10.07 9:07    נושא ההודעה: גרושתו של המיליונר אריה גנגר טוענת שגלעד שרון קיבל 1.8 מיליון דולר במרמה

"גלעד שרון קיבל 1.8 מיליון דולר במרמה"
יום ראשון, 28 באוקטובר 2007, 4:25 מאת: אלוף בן, הארץ


גלעד שרון (בוצ'צ'ו)בנו של ראש הממשלה לשעבר שוב הסתבך: גרושתו של המיליונר אריה גנגר טוענת שלידי שרון הגיעו מיליוני דולרים שהוצאו ממנה במרמה


עוד בכתבה:
שרון מסרב להגיב »
הרקע: נדל"ן במונטריאול »
"חוות השקמים" בע"מ »


גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, קיבל לפני כשנתיים 1.8 מיליון דולר שהוצאו במרמה מרווחים של עסקת נדל"ן בקנדה, באמצעות שתי חברות שהיו בשליטתו - חוות שקמים בע"מ ו"לרנר מנור נאמנויות". כך נטען בתביעה שהגישה דליה גנגר, גרושתו של איש העסקים אריה גנגר, לבית משפט בניו יורק. התשלומים הועברו בעת שאריאל שרון כיהן כראש הממשלה. גנגר היה מחבריו של שרון ושליחו לממשל בוש.


דליה גנגר תובעת את בעלה לשעבר, את גלעד שרון ושורת אנשים נוספים, בטענה שהם הוציאו במרמה כספים מהרכוש המשותף של בני הזוג לפני הגירושין, וכך הקטינו את הסכומים שהיו מגיעים לה ולילדיה. התביעה הוגשה במקביל להליך בוררות המתנהל בין בני הזוג גנגר.


שרון מסרב להגיב


אריה גנגר. אשתו טוענת שהעלים את הרכוש בהסדר הגירושין (הארץ)בכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט העליון של מנהטן ביום שני שעבר מטעם דליה גנגר, שתי חברות השקעה ונדל"ן, ושותפות בבעלות קרנות הנאמנות של ילדי הזוג גנגר, מאשימים התובעים את גלעד שרון במרמה, בסיוע להפרת חובת נאמנות, ובעשיית עושר שלא במשפט. "1.8 מיליון הדולרים שהועברו לחברות שלו, לא נגעו לשום השקעה משמעותית או מטרה עסקית לגיטימית אחרת", נאמר בתביעה. "כפי שציין עו"ד קלימרמן (אחד הנתבעים), תשלומים אלה למשפחת שרון היו הפרה של החוק הפדרלי".


גלעד שרון סירב להגיב. מקורביו אמרו שהטענות מוכרות להם זה זמן, והן "מוכחשות בזעם". לדבריהם, מדובר בעלילה. פנייה לאריה גנגר לתגובה באמצעות מקורביו, שנעשתה לפני ימים אחדים, טרם נענתה.


בכתב התביעה נאמר גם שאריה גנגר מחזיק בידיו - באמצעות חברה בשליטתו - שטר חוב של חוות שקמים בסך 600 אלף דולר, לפחות מאז 1994. מועד הפירעון של שטר החוב הוארך מפעם לפעם. דליה גנגר טוענת, שהחוב היה חלק מהרכוש המשותף, אך הנתבעים העלימו אותו מרשימת נכסיו של אריה גנגר שנכללה בהסדר הגירושין.


אריה גנגר, שעזב את ישראל לארה"ב בשנות ה-60, היה אחד מחבריו הקרובים של שרון. גנגר הוא הבעלים של מפעל "חיפה כימיקלים" בישראל. שרון ביקש למנותו ב-1981 למנכ"ל משרד הביטחון, אך ויתר על המינוי בשל לחץ ציבורי. ב-2001, כראש ממשלה, מינה שרון את גנגר כשליחו האישי לממשל בוש. שליחותו הופסקה בשל התנגדות היועץ המשפטי לממשלה אז, אליקים רובינשטיין. גנגר נחשב כתורם חשוב לקמפיינים הפוליטיים של שרון, ואף נחקר בפרשת מימון הפריימריז של שרון.


הרקע: נדל"ן במונטריאול


ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. מינה את גנגר לשליח אישי בוושינגטון (רויטרס)לפי התביעה, ב-2001 ובתחילת 2002, אריה גנגר רכש שני פרויקטים של נדל"ן במונטריאול באמצעות חברת "איי-ג'י פרופרטיס". החברה היתה בשליטתו בפועל, אך הוא לא היה רשום כבעליה. התובעים טוענים ש-2 מיליון דולר הושקעו בעסקה על ידי חברת "טי-פי-אר אינווסטמנטס", שהיתה בבעלות משותפת של בני משפחת גנגר.


49% מהבעלות בחברה היו של השותפות המוגבלת "די אנד קיי", שבעליה היו דליה גנגר (כשותפה כללית עם 4% מההון), וקרנות הנאמנות של ילדי הזוג, שגיא ואורלי גנגר (כשותפים מוגבלים, עם 96% מהון השותפות). 51% הנוספים היו בבעלות אריה גנגר ונחשבו לרכוש משותף של הזוג גנגר, לפי התביעה.


לפי התביעה, החברה והשותפות המוגבלת השקיעו את ההון בעסקה, וחברת "איי-ג'י פרופרטיס" היתה רק הבעלים הרשומים של הפרויקטים, אך לא השתתפה במימון. כספי ההשקעה, נאמר בתביעה, היו בחלקם רכוש משותף של בני הזוג גנגר, ובחלקם בבעלות עקיפה של קרנות הנאמנות של ילדיהם.


"חוות השקמים" בע"מ


חוות השקמים של משפחת שרון (ערוץ 10)ב-14 בפברואר 2002 נפתחו הליכי הגירושין בין דליה ואריה גנגר. מאז, נטען בתביעה, אריה גנגר, בעזרת עורכי דינו, גלעד שרון, וחברת הנאמנות "לרנר מנור", יצרו מצג שווא של תיעוד מזויף ומתוארך לאחור, במטרה להציג את ההשקעה של "טי-פי-אר" בפרויקט כהלוואה ולא כהשקעת הון. בדרך זו, טוענים התובעים, גרפו הנתבעים את רווחי העסקה, ושילמו למשקיעים האמיתיים רק את החזר ההלוואה בתוספת ריבית. התביעה מפרטת את המסמכים שזויפו לכאורה.


פרסומתהפרויקטים הקנדיים נמכרו ב-2005 ברווח גדול, לפי התביעה, ומכספי המכירה הועברו 1.8 מיליון דולר לחברות "חוות שקמים" ו"לרנר מנור נאמנויות" בישראל. גיא לרנר וגבי מנור הם שני עורכי דין מתל אביב. מנור הורשע יחד עם עמרי שרון בפרשת "חברות הקש" במימון הפריימריז של שרון ב-2001, ונידון לתשעה חודשי מאסר על תנאי. לפי כתב התביעה, חברת הנאמנות "לרנר מנור" החזיקה 50% מהמניות של "איי-ג'י פרופרטיס", הבעלים הרשומים של הפרויקט בקנדה. אריה גנגר העיד בהליך הגירושין, ש"חברה בבעלות עקיפה של גלעד שרון" היתה הבעלים של 50% ממניות "איי-ג'י פרופרטיס".


מכך הסיקו התובעים, שחברת הנאמנות פעלה בשם גלעד שרון. חברת "טי-פי-אר", שלפי התביעה מימנה את הפרויקט, קיבלה לידיה רק את סכום ההלוואה כביכול - 1.385 מיליון דולר - בתוספת ריבית של 6.35% וסכומים נוספים שהוגדרו כדמי ייעוץ. התובעים טוענים, שהכסף שהגיע לידי גלעד שרון שייך להם, אך "הנהנים המיידיים מהמרמה הזאת היו חברות בשליטת גלעד שרון, בנו של ראש ממשלת ישראל באותו זמן".


http://news.walla.co.il/?w=//1187204
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group