לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
סרן ר` תובע מאילנה דיין 3 מיליון שקל  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
NRG
אורח








הודעהפורסם: שלישי 16.05.06 8:31    נושא ההודעה: סרן ר` תובע מאילנה דיין 3 מיליון שקל

סרן ר` תובע מאילנה דיין 3 מיליון שקל

בתביעת נזיקין נגד העיתונאית וחברת טלעד תובע הקצין, שזוכה בפרשת וידוא הריגתה של ילדה פלשתינית, פיצויים על נזקים שנגרמו לשמו הטוב. מקורביו: "היא צריכה לפרוש מהמקצוע"

גיל סלומון
16/5/2006 8:56

חוזר לבית המשפט: סרן ר` הגיש היום תביעת נזיקין בסך 3 מיליון שקלים נגד העיתונאית אילנה דיין וחברת "טלעד", וזאת בגין נזקים שנגרמו לו, לטענתו, עקב פרסום הכתבה ששודרה ב-22.11.04 בתכנית "עובדה", שכותרתה היתה "פרשת וידוי הריגה במוצב גירית".

התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים באמצעות באי כוחו, עו"ד אלעד אייזנברג ויואב מני. הוא טוען לנזק חסר תקדים שנגרם לשמו הטוב ולביטחונו האישי, עקב פרסום הכתבה.
סרן ר` מתכנן תביעה
פירסום ראשון: בתום המשפט הצבאי מתפנים עורכי הדין של סרן ר` להגיש תביעה אזרחית כנגד התוכנית ``עובדה`` והמגישה אילנה דיין על התחקיר שפורסם בתכנית בנוגע לפרשה

הכתבה תיארה את סרן ר` וחייליו במוצב גירית ברפיח כמי שירו באכזריות בילדה קטנה שנקלעה, בטעות כביכול, לקרבת המוצב. עורכי הדין טוענים כי הקטעים ששודרו בכתבה מתארים, כביכול, את ההתרחשות בזמן האירוע, בעוד שקטעי הווידיאו המצורפים אליהם הם קטעים "מבושלים". בשפה פשוטה, אין קשר בין הנראה בכתבה לבין הנשמע בה מרשת הקשר במוצב.

בנובמבר 05 זיכה בית הדין הצבאי במחוז דרום את סרן ר` מכל אשמה, ונקבע כי הוא פעל ללא כל דופי. בכתב התביעה מנתחים עורכי הדין את הכתבה שנייה אחר שנייה, ופורסים מסכת נתונים חסרת תקדים, שכמותה לא נראתה, לדבריהם, בשום כתבה עיתונאית.

לטענתם, התקיימה בה מערכת שלמה של סילופים ומניפולציות. כך, לדוגמא, במספר רב של מקומות בכתבה הודבק באופן מלאכותי, לטענתם, פס קול מרשת הקשר, שאינו תואם את התמונה וגורם להטעיית הצופים באופן קיצוני. עוד הם גורסים, כי בכתבה נראות תמונות שכביכול צולמו במהלך האירוע, אולם מקורם באירועים אחרים, שאינם קשורים בשום אופן לסרן ר` .

"קביעות רבות ללא בסיס"

בכתב התביעה נטען כי אילנה דיין חתכה את דבריו של סרן ר` בקשר כדי שהדבר לא "יפגע" ברוח הכתבה, ובמקרה אחר אף יצרה באמצעות הדבקת שברי משפטים הקלטה חדשה, שהינה זיוף בפועל של הקלטה מקורית.

בהקשר זה משווים עורכי הדין בין קלטת המקור, כפי שהונצחה במוצב, לבין הדברים כפי שהוצגו בכתבה. לטענתם, ניתן לראות בבירור כי סרן ר` נותן פקודה ארוכה, המוצגת בכתבה כקצרה ביותר ומפלילה אותו . בקלטת התוכנית של אילנה דיין נחתכים מספר קטעים קריטיים, הרלוונטיים להבנת תמונת המצב בעיניו של סרן ר`, דוגמת משפטים כגון האבחנה לגבי גילה של הנערה, הנתפסת בעיני החיילים כבת 15 עד 18, וכן העובדה שחבשה כאפייה
לראשה, עובדה שהקשתה על זיהויה.

לטעת עורכי הדין, דיין קבעה בכתבה קביעות רבות ללא בסיס, וחזרה עליהן מספר פעמים. כך, למשל, ציינה שהמנוחה הייתה בדרכה לבית הספר, למרות שבית הספר נמצא כ- 700 מטרים מהמוצב, בכיוון ההפוך .

בכתב התביעה נטען כי הובא מידע שיקרי, כי נבחרו מילים, נימות וסינון מידע, שהעבירו מסר כוזב לציבור. לדבריהם, תואר סרן ר` כחיה המסתערת על ילדה תמימה שטעתה בדרכה לבית הספר, כשהוא מוגן בתוך נגמ"ש, ובמקביל חייליו יורים צרורות ולאחר מכן חוגגים את מותה בשתייה וריקודים. זאת, בעוד המציאות הייתה שונה לגמרי, ומדובר בקטעים שאינם קשורים כלל ועיקר לאירוע .

"עברו על שורה ארוכה של איסורים"

עורכי הדין אייזנברג ומני טוענים כי אילנה דיין וחברת "טלעד" הוציאו את דיבתו של סרן ר` רעה, עברו על שורה ארוכה של איסורים הקבועים בדין ואף גרמו לסיכון ממשי לביטחונו. עורכי הדין מאשימים את אילנה דיין "בעשיית עושר שלא במשפט", וטוענים כי כל שרצתה היה לייצר סנסציה על גבו של סרן ר` כדי להשיג רייטינג גבוה והכנסות כספיות גבוהות.

לאור זאת, הם מבקשים מבית המשפט פיצוי גבוה בסך 3 מיליון שקלים, תוך מתן תשומת לב לרווח הכספי שדיין וחברת "טלעד" הפיקו ממעשיהם. כמן כן, מבקשים עורכי הדין מאילנה דיין ומ"טלעד" למסור נתונים מדויקים על סך כל ההכנסות שהפיקו במישרין ובעקיפין מהכתבה .

סרן ר` הועלה בדרגה ומשמש כקצין המבצעים של חטיבת גבעתי. מקורביו אליו אמרו היום כי "במדינה מתוקנת אילנה דיין הייתה מחזירה מזמן את תעודת העיתונאי, ופורשת".

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/422/634.html
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group