לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מקורבי שרון ורופאים: הפרסומים על מרטין שלאף היו בין הגורמים שדרדרו את מצבו של אריאל שרון  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שלישי 02.10.07 7:28    נושא ההודעה: מקורבי שרון ורופאים: הפרסומים על מרטין שלאף היו בין הגורמים שדרדרו את מצבו של אריאל שרון

מקורבי שרון: התקשורת הלחיצה אותו
טוענים: "הפרסומים כאילו שרון קיבל שוחד בסך 3 מיליון דולר מהאחים ג'יימס ומרטין שלאף, היו בין הגורמים שדרדרו את מצבו של שרון, גרמו לו לחץ נפשי כבד - שגרר לחץ דם גבוה ואירוע מוחי משמעותי"


התקשורת בכלל, ערוץ 10 והמשטרה בפרט, הם בין האחראים לאירוע המוחי שנגרם לשרון. כך מאשימים כמה מחבריו הקרובים ביותר של שרון, כך טוען העיתונאי יואב יצחק. לדבריו, מקורבים אלו מתכוונים לדרוש בקרוב "דיון ציבורי נוקב בנושא זה" ונקיטת צעדים נגד המעורבים.

לטענת מקורבי ראש הממשלה, הפרסומים המופרכים שלא היה להם בסיס ראייתי, כאילו שרון קיבל שוחד בסך 3 מיליון דולר תוך מעורבות האחים ג'יימס ומרטין שלאף, היו בין הגורמים שדרדרו את מצבו של שרון, גרמו לו לחץ נפשי כבד - שגרר לחץ דם גבוה ואירוע מוחי משמעותי.

יואב יצחק טוען כי נמסר לו, כי בניגוד לכל הפרסומים הקודמים, שרון התייחס הפעם בכעס רב ביותר למה שהוא כינה "הפרסומים המופרכים", ובנסיבות שבהן היה נתון - שרון היה נתון בהשפעת תרופות לדילול דם - הפך הדבר לשילוב קריטי מבחינתו.

רופאים בכירים טוענים גם הם, כי יכול שהפרסומים הם שתרמו לאירוע המוחי. מנכ"ל המרכז הרפואי 'שערי צדק' פרופ' יונתן הלוי, טען אף הוא כי האירועים האחרונים, ובראשם הפרסומים נגד שרון - בדבר החשדות נגדו - גרמו לעליה בלחץ הדם, ויכול שהם שגרמו לאירוע המוחי הנוכחי.

להערכה זו הצטרף אמש גם גורם רפואי בכיר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לטענתו, "לחץ נפשי כבד שבו היה נתון ראש הממשלה בימים האחרונים", הוא שתרם לשטף הדם במוחו של שרון.

המשטרה פירסמה כי היא חושדת שאיל ההון מרטין שלאף העביר שלושה מיליון דולר למשפחת שרון, וכספים אלה שימשו לכאורה, בחלקם, להחזר התרומות הבלתי חוקיות שקיבל שרון במסגרת קמפיין הבחירות שלו לראשות הממשלה.

המדובר בגלגול נוסף בפרשת אננקס מחקרים. על-פי המסמך הרשמי שנמסר, נמצאו ראיות לכאורה למעורבות אישית של מרטין שלאף ואחיו ג'יימס שלאף. המשטרה חושדת כי הכספים הועברו באמצעות איש עסקים הדרום-אפריקני, סיריל קרן, לידי גלעד שרון. במסגרת חיקורי הדין נחקר בעבר גם איש העסקים אריה גנגר, ידידו האישי של שרון, אף הוא בחשד כי הוא שהעביר את הכספים לידי משפחת שרון. אלא שלמשטרה אין גם עתה הוכחה מוחצת, האם מדובר בהעברת כספים לגיטימית או שמדובר בשוחד.

החשד ששרון קיבל שוחד אינו חדש ודבר זה כבר פורסם פעמים רבות. עם זאת, הדבר מוצג עתה באופן רשמי במסמך שהוגש לבית המשפט. כמו כן נמסר, כי חלה התפתחות בחקירה, ובמסגרת זו נתפסו בישראל ברשותו של ג'יימס שלאף, אחיו של מרטין שלאף, ואצל הורי השניים בביתם בישראל, מסמכים, שני מחשבי כף יד, שני מחשבים נישאים וטלפונים סלולריים.

בכתב התשובה שהוגש לפני ימים אחדים לבית המשפט השלום בראשון לציון, שכותרתו: "תשובה לבקשה להחזרת תפוס", נאמר, בין היתר: "המשיבה מנהלת חקירה בפרשת מימון מערכות בחירות על-ידי מר אריאל שרון ובפרשת החזר הכספים על-ידו, בחשד לעבירות על חוק העונשין, התשל"ז-1977, בין השאר בעבירות של מתן שוחד וקבלת שוחד.

"במסגרת החקירה, נמצאו ראיות לכאורה אשר הצביעו על מעורבותם של ג'יימס שלאף (להלן: ג'יימס), המבקש בבקשה זו, ושל אחיו, מרטין שלאף (להלן: מרטין), בהעברת סך של 3,000,0000 דולר למשפחת ראש הממשלה, אשר חלקו שימש למימון החזר התרומות הבלתי חוקיות אותן קיבל ראש הממשלה וחלקו נותר בידי משפחת שרון".

אנשי שרון טוענים, כי מדובר במיחזור של טענות ישנות, אותן העלתה המשטרה עשרות פעמים בהליכים משפטיים שונים בבית המשפט. נטען עוד, כי החשד כבר פורסם, ועל-בסיס זאת פנו המשטרה והפרקליטות וביקשו היתר באוסטריה לבצע חיקור דין למרטין שלאף.

המשטרה מסרה עוד, כי החיפוש נערך ביום כ"ב במרחשוון תשס"ו, 22 לדצמבר 2005 על-ידי צוות החקירה. ואולם, נאמר עוד, כי "גם אחרי שלקחנו את החומר, וגם אחרי שהעברנו אותו, עדיין לא עיינו בזה. כך שבשלב הזה לא יודעים אם יש בו משהו".

המידע הנחשף רשמית נמסר על-ידי המשטרה, במסגרת הליך משפטי שהתנהל בבית משפט השלום בראשון לציון, אותו יזם ג'יימס שלאף - שביקש לחייב את המשטרה להחזיר לרשותו את המסמכים והמחשבים שנלקחו במסגרת החקירה.

עתה מתמקדת המשטרה בפיצוח המידע שנאגר במחשבים האישיים, מתוך תקווה שהמידע יסייע בפיצוח הפרשה, ובמיוחד בבדיקת החשד בשאלה האם שרון קיבל שוחד ממרטין שלאף או מגורמים אחרים. חקירה זו נמשכת יותר משלוש שנים.

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שנדרש לזאת פעמים רבות קודם לצו החיפוש הנוכחי שהופעל, חיווה את דעתו לפיה אין די ראיות להוכחת החשד ועל-כן תיק החקירה עומד להיגנז. עתה יידרש מזוז לנושא פעם נוספת, וזאת אם וכאשר יימצא יתגלו בחומר החקירה החדש שנתפס ראיות שיחזקו את החשד כלפי שלאף-שרון.



http://www.inn.co.il/News/News.aspx/135369
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group