לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
קצב: "הוויתורים רק הגבירו את הטרור"  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Ynet
אורח








הודעהפורסם: שלישי 02.05.06 14:11    נושא ההודעה: קצב: "הוויתורים רק הגבירו את הטרור"

קצב: "הוויתורים רק הגבירו את הטרור"
בטקס הזיכרון לחללי פעולות האיבה פנה הנשיא למנהיגי האיסלאם, דרש מהם לפעול נגד הטרור וגער: "דווקא הוויתורים שלנו הובילו לכך שהגברתם את הטרור". אולמרט שיגר אזהרה לראשי ארגוני הטרור והבהיר כי אינם חסינים מפגיעה - ואילו זאב ראפ, אביה של הרוגת הפיגוע הלנה ראפ, העביר ביקורת על מוסדות המדינה שמטפלים במשפחות הקורבנות: "המשפחות נתקלות בסרבול ואטימות"
רוני סופר

"משפחות שיקיריהם נפגעו מהטרור נתקלות בסרבול, חוסר מודעות, היעדר שקיפות ולעתים אטימות של ממש. זהו כאב מיותר ועלבון" - כך אמר זאב ראפ, אביה של הלנה ראפ שנרצחה בפיגוע טרור בבת ים, בדברים שנשא בטקס לזכר חללי פעולות האיבה. בטקס, שהתקיים היום (ג`) בהר הרצל בירושלים, השתתפו גם ראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט, ונשיא המדינה, משה קצב.

ראפ נשא דברים בשם המשפחות השכולות. בין היתר, הקריא ראפ שיר שכתבה בתו הלנה ונמצא רק לאחר מותה. בשיר כתבה הלנה "ילדים אסור לקטוף, וחיילים מותר?". מעל הבמה שאל האב את המנהיגים שנכחו במקום "ואנחנו שואלים

טקס הזכרון לחללי מערכות ישראל

אולמרט: "כל הנופלים היו רעים לנשק" / רוני סופר ואחיה ראב"ד

ישראל מתייחדת עם זכרם של הנופלים: ב-11 בדיוק הדהדה ברחבי הארץ צפירה בת שתי דקות, וסימנה את פתיחת טקסי הזיכרון בבתי ספר, ביחידות צבאיות ובבתי העלמין הצבאיים. בנאומו בטקס המרכזי בהר הרצל קרא ראש הממשלה לפיוס ואחדות לאומית: "נרחיק היום מתוכנו כל ריב ומחלוקת. הנופלים היו אחים להקרבה ולאהבת המולדת, ללא הבדל בין בני עיר ובני כפר, ערי פיתוח, התנחלויות, קיבוצים ומושבים; שכונות מצוקה ופרברי יוקרה; יהודים, דרוזים, מוסלמים ונוצרים"
לכתבה המלאה

בדבריו קרא ראפ למנהיגי ישראל לעצור את הטרור: "די, די לקציר הדמים של הילדים שלנו. על מדינתו ועלינו לדאוג שלא יצטרפו עוד משפחות למשפחת השכול".

נשיא המדינה, משה קצב, אמר בדברים שנשא בטקס: "אנחנו מנהלים מערכה על קיומנו כבר יותר מ-100 שנה, הלכנו כברת דרך משמעותית, גדולה, היסטורית, כדי להביא ליישוב הסכסוך. אבל התברר לנו שדווקא מאותה עת שהתחלנו את הוויתורים מרחיקי הלכת, מתוך שאיפה כנה ואמיתית לשלום - דווקא מאז הוגברו מעשי הרצח ושפיכות הדמים".

קצב פנה אל המנהיגים המוסלמים הדתיים והפוליטיים ושאל: "האמנם אתם מקדשים את שפיכות הדמים כערך דתי, כערך שעל פיו אתם רוצים לעצב את הדור הצעיר? הייתכן שלא יקום אף לא אחד מביניכם ויאמר - לא זו הדרך, לא דרך שפיכות הדמים? הייתכן שאנחנו, בני העם היהודי, נהיה היחידים שנאמר שטרור זו לא דרכו של האיסלאם, ושזה עומד בניגוד לעיקרי הקוראן, ואף אחד מכם לא פוצה פה?

"מוטב לשולחים ולמנהיגים להודות שהדרך זו לא הובילה אותם אלא לעבר התהום. מעשי הטרור לא ישברו את עם ישראל ולא את מדינת ישראל. עם ישראל, כפי שעמד במשך 100 השנים האחרונות, איתן, נחוש, מאמין, מכיר בצדקת המאבק הצודק שאנחנו מנהלים, עם ישראל, בעזרת השם, יעמוד עוד איתן והם לא ישברו אותנו".

הנשיא הביע את השתתפותו בכאבן של המשפחות ששכלו את יקיריהם בפעולות הטרור, ופנה אליהן: "כל מי שפועם בליבו לב אנושי כואב היום את כאבכן. אנו מתייחדים עם זכרם של הקורבנות, של בני משפחותיכם שנפלו, ואנחנו מעבירים אליכם פעם נוספת כאבנו עמוק".

אולמרט: משלחי הטרוריסטים הם מטרה לפגיעה

בדברים שנשא ראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט, הוא שיגר אזהרה לראשי ארגוני הטרור שפועלים נגד ישראל: "אנחנו לא נרפה מהלחימה בטרור עד למיגורו", אמר. "נוסיף לפעול בנחישות, בהתמדה ובתחכום נגד ארגוני הטרור. לא רק המרצחים עצמם, אלא גם משלחיהם הם מטרה ראויה לפגיעה. ראשי ארגוני הטרור אינם חסינים.

"מי שהופך את הטרור נגד אזרחים כדגל, מי שמטפח איבה גזענית רצחנית נגד כל יהודי וישראלי, מי ששולח צעירים שטופי מוחין להתפוצץ בשווקים ומי שמהלל ומשבח רוצחים נתעבים ומעלה אותם לדרגת שהידים - מי שעושה זאת, מעיד קודם כל על עצמו, על דמותו, על שפלותו. אין הוא ראוי לא רק לשיג ושיח מדיני, אלא אף לצאת ולבוא בין גבולות ומדינות. אויב הוא לנו, אויב לכל שוחר שלום, ואויב הוא בסופו של דבר גם לעמו שלו".


ראש הממשלה בפועל פנה למשפחות השכולות ואמר להן: "אנחנו פוקדים באהבה ובתוגה את זכרם היקר של האזרחים שנפלו בפעולות טרור. נשים וגברים, תינוקות וקשישים - קורבנותיה התמימים של משטמה עיוורת, נפשעת, רצחנית וחסרת אבחנה. לא חיילים נושאי נשק מול אויב היו אזרחינו, חללי הטרור. ישראלים טובים וישרי דרך היו. אנשים


פשוטים שמצאו פתאום את מותם בידי מחבלים ושגרת חייהם וחיי משפחותיהם התרסקה בנפץ חד.


"אני מבטיח לעשות הכל על מנת שתחדל האיבה ותעקר האלימות, וקץ יבוא במהרה למלחמות ולשפיכות דמים".


בין המשתתפים בטקס האזכרה הממלכתי לנפגעי פעולות איבה היו גם יו"ר הכנסת בפועל שמעון פרס, נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק, הרבנים הראשיים שלמה עמר ויונה מצגר, ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, יו"ר הסוכנות היהודית זאב ביילסקי, ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, חברי כנסת ואישי ציבור. לצד המשפחות השכולות בלטו בנוכחותם מאות בני נוער כתומים מההתנחלויות ביהודה ושומרון ומפוני רצועת עזה, שבתום הטקס פתחו בשירת "אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח".

(02.05.06, 14:29)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3246401,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group