לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
פרקליטים במחוז ירושלים (המחוז בו מתנהל התיק נגד קצב): עיסקת הטיעון היא שערורייתית  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ידיעות
אורח








הודעהפורסם: שישי 06.07.07 6:28    נושא ההודעה: פרקליטים במחוז ירושלים (המחוז בו מתנהל התיק נגד קצב): עיסקת הטיעון היא שערורייתית

"מזוז לא מסוגל לקבל החלטות אמיצות"


בעקבות תשובת המדינה לעתירות נגד עיסקת הטיעון עם משה קצב, אומרים פרקליטים במחוז ירושלים כי אינם מרגישים בנוח בתפקיד. בכירה במערכת המשפט: "האשליה שמזוז צומח עם התפקיד מתנפצת". ח"כ יחימוביץ`: "הגענו לשלב המדכדך שבו האינטרסים של היועץ המשפטי ושל קצב מתאחדים". בתחילת השבוע הבא ידון בג"ץ בעתירות ובתשובת הפרקליטות

אבירם זינו עדכון אחרון: 06.07.07, 00:17




עיסקת הטיעון נכנסת לישורת הסופית. לאחר שבתחילת השבוע הוגשו העתירות נגד העיסקה בין משה קצב לפרקליטות המדינה, נחשפו אתמול (ה`) פרטיהן והוגשה לבג"ץ תשובתו של היועץ המשפטי לממשלה. בסוף השבוע יקרא ביסודיות שופט בית המשפט העליון, סלים ג`ובראן, את תשובת היועץ מני מזוז בנוגע לשש העתירות. ביום ראשון הקרוב יגישו העותרים את עמדתם המעודכנת ולאחר מכן יתכנסו שלושה שופטים בהרכב אותו תקבע נשיאת בית המשפט העליון, דורית בייניש, כדי לדון בחומרים שהצטברו.



פרשנות: "הסיכוי שבג"ץ יתערב בהחלטת מזוז - קלוש"



בג"ץ, בהרכב שלושת השופטים, ינסה לבחון את החלטת היועץ, גם אם נראה שבסופו של דבר לא יתערב בה. על פי הכרעת בית המשפט העליון בנוגע לעתירות תובא עיסקת הטיעון לאישור בית משפט השלום בירושלים או לבחינה מחדש בפרקליטות.

תשובת המדינה לעתירות

מזוז: "מקורבי א` סתרו את גרסתה חזיתית" / אבירם זינו

פרקליטות המדינה הגישה לבג"ץ את תשובתה לעתירה נגד עיסקת הטיעון עם משה קצב. היועץ המשפטי מזוז: "משהובהר כי א` מבית הנשיא אינה בכתב האישום, גדל משמעותית הקושי לקבל את התשתית הראייתית בפרשת א` ממשרד התיירות"
לכתבה המלאה






היועץ המשפטי לממשלה כתב אתמול לבג"ץ בין היתר בתשובתו לעתירות: "משהובהר כי א` מבית הנשיא אינה נכללת בכתב האישום, גדל משמעותית הקושי לקבל את התשתית הראייתית בפרשת א` ממשרד התיירות". עוד נכתב כי ממכלול החומרים עולה שהתקיימה מערכת יחסים בין קצב ל-א` מבית הנשיא, אולם קשה לקבוע מה מהותה "ברמת הוודאות הנדרשת במשפט הפלילי".



באשר לטענה כי קצב הפר את הסדר הטיעון כאשר נשמעו מטעמו הצהרות בהן הוא מכחיש את ביצוע המעשים ומודה בעבירות המיוחסות לו רק על מנת לחסוך סבל ממשפחתו, מסביר מזוז כי הנשיא העביר מסר ברור שהוא עומד באופן מלא מאחורי כל ההתחייבויות עליהן חתם. בנוסף, נכתב בתשובת המדינה, ההצהרות שנתן קצב עצמו בתקשורת שומטות את הקרקע מתחת טיעון זה.



ח"כ זהבה גלאון (מרצ) אמרה אמש ל-ynet בעקבות תשובת פרקליטות המדינה: "תגובת היועץ לא רק שאינה משכנעת אלא מעלה תמיהות לגבי עסקת הטיעון המפוקפקת. בנסיבות שנוצרו הוא היה צריך להטיל את ההכרעה לבית המשפט, השופטים היו שומעים את המתלוננות ובית המשפט היה מכריע - ולא היועץ".




"אין ספק שמישהו נסוג לאחור וגילה מורך לב", הוסיפה ח"כ גלאון ברומזה לשינוי בעמדתו של מזוז, מאז הציג את טיוטת כתב האישום נגד קצב. "אחרי המתקפה התקשורתית החריפה של קצב על המתלוננות יכול היה היועץ לנצל את ההזדמנות ולחזור בו מעסקת הטיעון, לא רק משום שקצב לא הודה בהאשמות המיוחסות לו אלא גם המשיך להשמיץ את המתלוננות".



ח"כ שלי יחמוביץ` (העבודה) הוסיפה: "הגענו לשלב המדכדך שבו האינטרסים של היועץ המשפטי ושל משה קצב מתאחדים. חבל שהגענו לרגע הזה וקשה להימלט מהמחשבה מה היה קורה לו כל עשר המתלוננות והעדות היו מלוות כל אחת מהן בסוללת פרקליטים ויחצנ"ים, שהיו מגוננים עליהן ומקיימים משא ומתן עם היועץ והפרקליטות, כפי שניתנה הזדמנות כזו למי שתקף אותן. די ברור שבסיטואציה כזו קצב כבר מזמן היה מוצא את עצמו מאחורי סורג ובריח כמו עבריין רגיל".




"האשליה שמזוז צומח עם התפקיד מתנפצת"

פרקליטים במחוז ירושלים (המחוז בו מתנהל התיק נגד קצב) אמרו אתמול בשיחות סגורות כי ההחלטה של היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לעיסקת הטיעון היא שערורייתית וכי הם אינם מרגישים נוח בתפקידם בעקבותיה. עם זאת בקרב אנשי צמרת הפרקליטות, הגם שיש תחושת אי נוחות (כפי שאמר ל-ynet בשבוע שעבר המשנה לפרקליט המדינה, שוקי למברגר), יש אחידות סביב החלטתו של מזוז והם מגבים אותו באופן גורף.



"הבעיה היא לא בהסדר הטיעון", אמרה אמש בכירה במערכת המשפט. "מזוז הוא פקיד אפור, הייתה תקופה שנראה היה שהוא צומח עם התפקיד. אבל כעת, ואולי עוד קודם לכן, נראה כי האשליה הזו מתנפצת. מזוז לא מסוגל לקבל החלטות אמיצות".



גורם אחר הישווה את פרשת קצב לרמון ואמר כי אין בין השתיים הבדל: "בשני המקרים היו שתי גרסאות קוטביות, פעם הוא בחר להעמיד לדין שר משפטים על נשיקה, והפעם הוא רך יותר כשמדובר בעבירות חמורות בהרבה. הצדק - גם אם נעשה - בוודאי לא נראה".

מודעה





כאמור, עוד לפני הגשת תשובת המדינה פורסם תוכן העתירות שהוגשו נגד החלטת היועץ מזוז. באחת העתירות הובאו דוגמאות רבות למעשים שביצע הנשיא לשעבר, לטענת אחת המתלוננות נגדו, "קצב נהג להזמין את המתלוננת באמתלות שווא, חסרות משמעות כגון `תביאי נייר לבן לכתיבה` תוך שהוא מנצל את היותם לבד בחדרו לשאלות מיניות כגון: האם יש לך חבר? מי היה החבר האחרון שלך? האם אתם מקיימים יחסי מין, והיכן? מהן ההעדפות המיניות שלך?". הוא העיר הערות סקסיסטיות "אני מקנא בגבר שיזכה בך", "אני מאוהב בך" וגם "אני רוצה לשכב איתך".



בעתירה אחרת נטען בין היתר כי הפרקליטות הקלה עם קצב ופגעה באינטרס של נפגעות תקיפה מינית. על כך השיב מזוז בתשובתו כי "הטענה מקוממת, שכן מהלך התנהלותה הכולל של הפרקליטות בתיק זה מעיד כי לא אלו הם פני הדברים: השתלשלות העניינים בתיק מעידה כמאה עדים על נחישותן של רשויות התביעה להגן על הציבור מפני עבריינות מין ולהוקיע את מבצעיה".



פרסום ראשון: 05.07.07, 23:44


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3421835,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

כמו בובת-תיאט
אורח








הודעהפורסם: שישי 06.07.07 6:54    נושא ההודעה: מזוז ניתפס כבר סוגר תיקים ממניעים זרים...!

מזוז ניתפס כבר עם שנדר בסגירת תיקים ללא הסבר, בניגוד מוחלט להחלטת המישטרה-קראדי, שדרשה לאחר בדיקה מיקצועית של עובדות מפלילות, לחקור ולשפוט מישפטנים ושותפיהם שניתפסו..., אך חברי החשודים במערכת המשפט ביקשו להצילם ממשפט ועונש בניגוד לחוק...: העמידו אותם מעל החוק!!!

בין המישפטנים החשודים הנ`ל, אהרון ברק + 17 הבתים ועוד...

גם במקרה הנ`ל, כתבו מישפטנים חוות-דעת מישפטית, אך ללא הועיל...:
ראשי מערכות הפוליטיקה והמשפט קובעים-מראש התוצאה הרצויה להם
ממניעים זרים...ומזוז ושנדר מבצעים בילבול הציבור או סתם העלמת התלונה
ללא-הסבר, כמו בובות-תיאטרון הפועלות בעזרת משיכת חוטים...!!!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group