לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
א` המתלוננת נגד קצב תיארה באומץ את האונס שעברה וממליצה`אל תתלוננו לרשויות,זה לא יעזור לכן`  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ידיעות אחרונו
אורח








הודעהפורסם: חמישי 28.06.07 18:27    נושא ההודעה: א` המתלוננת נגד קצב תיארה באומץ את האונס שעברה וממליצה`אל תתלוננו לרשויות,זה לא יעזור לכן`

"אל תתלוננו לרשויות, זה לא יעזור לכן"

א` המתלוננת נגד קצב ששמה הוסר מכתב האישום מתארת את ה"בגידה" שחשה בעקבות עסקת הטיעון. לנשים שחוו התעללות מינית היא קוראת: "אל תספרו, אני הייתי צריכה למות עם זה"

מיכל שפירא
28/6/2007 16:55




שעות ספורות לאחר שהוצגה עסקת הטיעון שחתמה הפרקליטות מול משה קצב, ערכה א`, המתלוננת הראשונה נגדו, מסיבת עיתונאים בתל-אביב בה הוציאה את הכביסה המלוכלכת של בית הנשיא. "אני מרגישה שניתנה לגיטימציה לעברייני מין לעשות ככל הועלם על רוחם מבלי שמורח החוק יאיים עליהם ומבלי להיענש", אמרה, בעוד מצלמות הטלוויזיה מטשטשות את פניה. "אני כאן כדי לספר לציבור הרחב את האמת. זה לא קל אבל בלתי נמנע. החיים שלי הם לא תוכנית ריאלטי, אני לא מוכנה שהחלטות לגביי יתקבלו בישיבות סגורות".

- לקריאת כתב האישום נגד קצב, לחצו כאן


``למנוע סבל ממשפחתי``
בתגובה ראשונה לחתימתו על עסקת הטיעון, שבה הוא מודה בביצוע מעשה מגונה, מסביר הנשיא היוצא כי קיבל את המלצת עורכי הדין, והודה שניסה לנשק, רק מתוך דאגה לבני משפחתו
לכתבה המלאה



"אני טעונה וכואבת מההחלטה המשונה שהתקבלה אצל היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות", אמרה בקול שבור. "בחודשים האחרונים שמרתי על אנונימיות. אני מרגישה שהמערכת ויתרה עליי, וויתרה לבעלי השררה. אני מדברת על האדם שביצע טרור פיזי בנפשי ובגופי, משה קצב. הוא ומקורביו התעללו בי מספיק".

במהלך דבריה תקפה א` את העובדה שהיא אינה נכללת בעסקת הטיעון שחתמה הפרקליטות מול הנשיא. "אני לא מבינה איך בחורה שהגישה למדינת ישראל עבריין מין סדרתי על מגש של זהב, נזרקת ומנוערת כמו גרגר של אבק", אמרה. "אין לי מילים לתאר את התחושה ההזויה והמוזרה, את הבגידה במה שהבאתי לידי מדינת ישראל. משה קצב הוא אנס, משה קצב הוא עבריין מין סדרתי. אף אחד לא יכול להגיד לי - אני עבדתי שם וחוויתי על גופי התעללות מינית תוך מרות.

"אני המומה וכואבת מהחלטתו של היועץ המשפטי לממשלה. זה לא מגיע לי. עשר נשים התלוננו נגד משה קצב. אני רוצה הסבר ממדינת ישראל מדוע אני לא נכללת בכתב האישום נגד הנשיא. אני לא בחורה רגשנית, אני התפרצתי בבכי בפרקליטות ואמרתי להם שלא יעלה על הדעת שמדינת ישראל יורקת לי בפרצוף. אני מרגישה בושה שאני חלק ממערכת שנקראת מדינת ישראל. לא נעשה פה צדק, רבותי, האמת לא יצאה לאור. האמת היא מה ששמעתם. אני מתחרטת, אני הייתי צריכה למות עם זה".

א` פנתה בקריאה קשה לנשים שעברו חוויות של התעללות מינית, ותקפה את רשויות אכיפת החוק. "אני אגיד דבר שלא יהיה אהוד על ארגוני נשים, ולצערי גם על קורבנות", אמרה. "מהניסיון האישי שלי, אל תתלוננו. תספרו, תלכו לפסיכולוג אבל אל תלכו לרשויות החוק. זה לא יעזור לכם בשום דבר".





"הוא היה מנפנף באיבר המין שלו"



היא הציגה את מסכת הייסורים שעברה לטענתה, על כל שלביה, עד שהחליטה להתפטר. "היו הערות כמו `את יפה`, `את סקסית`, `אני רוצה להכיר אותך`, `את מעניינת אותי`", סיפרה. "הותשתי מהמצב של ההתעניינות המוגברת, נמאס לי לבוא כל בוקר ולשמוע כמה אני יפה וסקסית וכמה החצאית שלי יפה. הגשתי מכתב התפטרות, הם דחו את זה על הסף.

"בדיוק התחלפה רכזת הלשכה, אז ניסיתי לעבור ללשכת הנשיא. לא חשבתי שהדברים ירחיקו לכת. לאט לאט נחשפתי לאישיות הנטולת-אישיות, נטולת מוסר שקוראים לה משה קצב. בן-אדם נרקיסיסט, מרוכז בעצמו, חולה תקשורת, בן-אדם מבועת מפאת מה יגידו ואיך יגידו. אני מוכרחה לתאר לכם אותו כי אנשים לא מכירים אותו, וההצגה שהוא שאף להעביר לאומה במהלך אותו נאום `אכלו לי שתו לי` שלו - זה האיש. משה קצב המפלצתי.

"חוויתי מותחן פסיכולוגי בלשכת נשיא המדינה. זה התחיל בשיחות טלפון בשעה 7:30 בבוקר, כשאני עדיין ישנה או מתעוררת לקראת יום עבודה. `התעוררת
הבוקר? מה את הולכת ללבוש? אולי תלבשי חצאית,חצאית בלי תחתונים?`. זה פשוט מנטרות שחזרו על עצמן. שום שיחה מעשרות שיחות הטלפון שלו אליי לא נגעו לעניינים מקצועיים.

"היו הערות כמו `את מדהימה אותי`, `חלמתי עלייך בזמן ששכבתי עם גילה אשתי`, `את אישה סקסית`. הדברים החמירו, המילים נעשו בוטות יותר, קשות יותר. מדובר באדם שהיה יושב מדי בוקר, מוציא את איבר המין שלו, מנפנף בו ואומר לי `בואי תשבי, בואי תגעי, בואי תלטפי`. מדובר בסוטה מין מהסוג השפל ביותר. מדובר בד"ר ג`קיל ומיסטר הייד".

א` סיפרה כי לאחר המקרים החליטה לעזוב והגישה בקשה לפיטורים."מנכ"ל הלשכה קרע את המכתב ואמר אין לי אישור מהנשיא. הם ניצלו את המחויבות המוסרית שלי", אמרה. "התכנסנו שלושתנו כדי שאני אחשוב אם אני מוכנה לקבל את תפקיד מנהלת לשכת הנשיא, תפקיד יוקרתי ונדיר. החלטתי לקבל את זה. זו לשכה שקטה ודוממת, העובדים של בית הנשיא לא מורשים לעבור את הלשכה.





"אחרי שהפכתי לשפחת מין, איבדתי את עצמי"



"באחת הפעמים שישבתי בלשכת הנשיא הוא ישב מולי. זו לשכה אטומה, יש לחצן וזמזם. אני לבד בלשכה, אין מזכירה. יש עוזרת ודוברת שהן לא בדיוק יושבות על הכיסאות שלהן אני ישבתי מול השולחן והתעסקתי בניירת. הוא אמר לי `את יכולה לעמוד רגע, אני מבקש שתעמדי רגע`. הוא בא מולי, אמר לי `את פשוט מושכת אותי, את משגעת אותי`, ובלי הסבר נוסף שלח יד לחזה שלי. אני כמובן דחיתי אותו. הוא אחז בי, התנצל ואמר שזה טעות. `את לא רוצה לא צריך זה טעות`.

לאחר מכן היא סיפרה כי לא הגיעה לעבודתה במשך כמה ימים. "לא ידעתי איך מתמודדים עם דבר כזה שנשיא מדינת ישראל נוגע בך, מרגיש שגופך הוא הפקר", הסבירה. "הוא התקשר אליי וצרח עליי שאני חוצפנית וחסרת אחריות. החלטתי לחזור רק כדי לא ליצור משבר. אלא שהמצב החמיר יותר ויותר".

מכאן תיארה א` כיצד אנס אותה לטענתה הנשיא. "חזרתי ללשכה כדי להחזיר ספר. עמדתי עם גבי אליו, יחסית סמוך לכסא שלו. פתאום הרגשתי גוף אוחז בי מאחורנית, מחזיק את הידיים שלי והרגשתי את איבר המין. `אני רוצה אותך, אני רוצה איתך סקס ואין סיבה שלא תסכימי`. ניסיתי להתנער ולהשתחרר, הרגשתי שיתוק. הוא הדף אותי לפינת השולחן בצורה שהידיים שלי שעונות על השולחן והידיים שלו שעונות על הידיים שלי".

"הוא פתח את הסוגר של המכנסיים שלי, והוא בנאדם חזק, ואם הוא לא חזק, אני הייתי חלשה. נכנעתי. הוא הוריד את המכנסיים שלו וביצע בי מעשה מיני. מלא. יחסי מין מלאים. הדבר הזה חזר על עצמו. בשנייה אחרי שהפכתי לשפחת מין של משה קצב, איבדתי את עצמי. אחר כך ישבתי על ספסל באיזה גן ציבורי, עישנתי סיגריה ובכיתי בלי להפסיק. לא הבנתי למה זה קרה לי". בשלב זה פרצה א` בבכי.



http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/601/884.html
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group