לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
כתב האישום החדש נגד קצב: מאונס לנשיקה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ידיעות
אורח








הודעהפורסם: רביעי 27.06.07 22:57    נושא ההודעה: כתב האישום החדש נגד קצב: מאונס לנשיקה

כתב האישום החדש נגד קצב: מאונס לנשיקה


המתלוננות נגד הנשיא הנבצר משה קצב תקבלנה מחר עידכון בנוגע לכתב האישום המחודש שיוגש נגדו במסגרת עיסקת הטיעון המתגבשת. סעיף האונס בנוגע ל-א` ממשרד התיירות יהפוך למעשה מגונה ואילו א` מבית הנשיא תימחק מכתב האישום. עו"ד בראשי: "זהו יום שחור, מזוז נכנע לפרקליטי הצמרת". מקורבי קצב: "הנשיא, ככל הנראה, יסכים לעיסקת הטיעון רק בגלל הסבל הרב שעברה משפחתו"

אבירם זינו פורסם: 27.06.07, 23:17




עיסקת הטיעון צוברת תאוצה. פרקליטות המדינה צפויה להודיע מחר (ה`) לשורת המתלוננות נגד הנשיא הנבצר משה קצב, על כתב האישום המחודש שיוגש נגדו, אותו גיבשו עורכי דינו ונציגי פרקליטות המדינה במסגרת עסקת הטיעון. בנוגע למתלוננת א` ממשרד התיירות, ישונה סעיף האישום מאונס למעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות על ניסיון לנשיקה. סעיף דומה - על הטרדה מינית - יוצמד למתלוננת ל`.



על פי המסתמן כעת, כתב האישום לא יכלול כל התייחסות למתלוננת א` הראשונה - עובדת בית הנשיא - והיא תימחק ממנו לחלוטין. סעיפי האישום שנגעו ליתר המתלוננות הוסרו מכתב האישום המחודש. עורכת דינה של א`, כנרת בראשי, אמרה בתגובה: "זהו יום שחור. למרות שקצב מודה ששיקר לאורך כל הדרך, היועץ המשפטי שאמור היה להגן על א` הקורבן נכנע ללחצי פרקליטי הצמרת של קצב שהילכו עליו אימים בלי שהציגו לו עובדה אחת חדשה. צר לי שהפרקליטות ויתרה על עשיית צדק, אבל זו האמת של א` ואלה החיים שלה. אנו לא מתכוונים להיכנע עד שהצדק ייצא לאור".



מחאת הנפגעות

ארגוני נשים: "המדינה חדלה מלהתחשב בנפגעות" / יעל ברנובסקי

עסקת הטיעון המתגבשת בפרשת קצב, במסגרתה יוסר מכתב האישום סעיף האונס נגדו, הוציאה את ארגוני הנשים ונפגעות התקיפה משלוותם: "זה מסר מזעזע שרק מראה כי אנשים בעלי כוח יכולים לתמרן את המערכת"
לכתבה המלאה





מקורביו של הנשיא אמרו הערב בעקבות הפרסומים על העסקה: "הנשיא, ככל הנראה, יסכים לעיסקת הטיעון רק בגלל הסבל הרב שעברה משפחתו בשנה האחרונה". עוד הוסיפו כי כפי שעולה מעיסקת הטיעון המתגבשת, נרדף קצב במשך תקופה ארוכה וכעת הגיע הזמן לנקות את שמו.





כבר לפני כחודש פורסם לראשונה ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet כי הפרקליטות ועורכי דינו של קצב קיימו מגעים על-מנת לבחון האם ניתן להגיע להסדר טיעון בתיק זה. בכירים בפרקליטות המדינה, פרקליט מחוז ירושלים, אלי אברבנל, ומנהלת המחלקה הפלילית, עו"ד אפרת ברזילי, סברו כי אין די ראיות בכתב אישום כנגד הנשיא קצב.



ח"כ רן כהן: "עיסקת הטיעון: ביזיון של הפרקליטות"

באופן מפתיע, סירבו מרבית חברי הכנסת שיצאו נגד קצב ודרשו את הדחתו, להתייחס לעיסקת הטיעון המתגבשת. חבר הכנסת רן כהן (מרצ), היה בין היחידים שהסכים לומר את דעתו בעניין ותקף את הפרקליטות: "עיסקת הטיעון עם קצב היא ביזיון של הפרקליטות, שלא השכילה להעמיד את האזרח מספר 1 למשפט אמת שבסופו הכרעה ברורה - אשם או זכאי. במקום זאת, הוסיפה הפרקליטות אקורד צורם עוד יותר לסיום כהונתו של קצב".



חברת הכנסת עמירה דותן (קדימה) הוסיפה: "אם לא היו דברים מעולם - לנשיא קצב נגרם עוול נוראי. מצד שני, היה ואכן התרחשו דברים במציאות - זהו ביזיון משפטי ענק של המערכת שלא מסוגלת למצות את הדין עם קצב".




עו"ד בראשי, משמאל, עם המתלוננת א`. ימשיכו להיאבק (צילום: גיל יוחנן)



הפרשה החלה לצבור תאוצה כאשר ב-11 ביולי אשתקד החליט היועץ מזוז לפתוח בחקירה פלילית נגד קצב. החקירה הרגישה לוּותה מראשיתה על-ידי מזוז, פרקליט המדינה ערן שנדר, וצוות פרקליטים מפרקליטות מחוז ירושלים. ב-15 באוקטובר מסר צוות החקירה, בראשות תת-ניצב יואב סגלוביץ`, את סיכום ממצאי החקירה ואת המסקנות העולות מחומר הראיות שנאסף בחקירה, והוכנו חוות דעת בפרשיות ובסוגיות שבהן עסקה החקירה.




מזוז קיים סדרה ארוכה של דיונים מקיפים בהשתתפות פרקליט המדינה, בכירי הפרקליטות, וצוות הפרקליטים שליווה את החקירה. בחלק מהדיונים השתתפו גם ראשי צוות החקירה המשטרתי. הגשת כתב האישום התעכבה שבועות ארוכים, משום שהיו גורמים בפרקליטות שסברו שאין די ראיות להאשים את הנשיא באונס, ולכן יש להסתפק באישומים קלים יותר. גורמים אחרים סברו שיש מספיק ראיות נגד הנשיא, ושניתן להאשימו גם בעבירה החמורה ביותר של אונס, ועמדה זו אכן התקבלה בסופו של דבר.




בינואר החליט היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להגיש כתב אישום חמור ביותר נגד קצב, בשורה של עבירות מין, שהחמורה בהן היא אונס. בנוסף, נאשם קצב בבעילה אסורה תוך ניצול יחסי מרות, מעשים מגונים והטרדה מינית.




בעקבות ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום חמור התייצב קצב לנאום חריף בפני האומה וירה לכל הכיוונים. הוא האשים את היועץ המשפטי מזוז, בהדלפה לתקשורת ובחריצת דינו בטרם עת. את המשטרה האשים בהתעלמות מעדויות שתמכו בגרסתו ובאיום על עדים מטעמו ואת התקשורת האשים בחריצת דינו בטרם עת ונקיטת עמדה.



השלב הבא בפרשת קצב הייתה אישור בקשתו להיכנס למצב של נבצרות זמנית, על מנת לא לעמוד בפני הדחה. בתום סאגה מתמשכת שכללה מספר ישיבות הצביעה הכנסת בעד נבצרותו של הנשיא ואת מקומו החליפה ממלאת מקומו ויו"ר הכנסת, דליה איציק.

מודעה





לפני כחודש הגישו פרקליטיו של קצב - עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא - ליועץ המשפטי לממשלה מסמך ובו יותר מ-120 עמודים. המסמך מהווה השלמה לטיעונים שהוצגו על-ידי עורכי הדין בשני השימועים שערך מזוז בעניינו של הנשיא הנבצר.




במסמך סקרו הפרקליטים את כל האישומים בכתב האישום המתגבש נגד הנשיא והציגו ראיות חדשות בנוגע למתלוננות. הראיות החדשות נאספו מאז השימוע הראשון שנערך לפרקליטיו של הנשיא, והן מציגות את המתלוננות באופן הסותר את אמינותן. גורמים שעיינו במסמך אמרו ל-ynet כי בכוחו להפריך את האישומים נגד קצב.



http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3418448,00.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המינית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group