לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
השקת מדור סדום ועמורה ב- NFC  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
NFC מדור סדום ו
אורח








הודעהפורסם: ראשון 23.04.06 9:38    נושא ההודעה: השקת מדור סדום ועמורה ב- NFC

השקת מדור סדום ועמורה ב- NFC
דליה איציק שומרת על זכות השתיקה ונמנעת מלהשיב למבקר המדינה על שאלות קשות דן מרגלית, חברו הקרוב של אולמרט, מנסה לצרף את עו"ד אליעזר שרגא למועדון היוקרתי, עד כדי כך שהתנועה לאיכות השלטון אינה ממלאת את תפקידה ונמנעת מלטפל בפרשות שחיתות הנוגעות לאולמרט

מדור חדש - סדום ועמורה. נתמקד כאן ב- Nfc, בחשיפת פרשות חדשות, כמו גם את המתרחש מאחורי הקלעים - בממשל בישראל על זרועותיו השונות; המגזר העסקי, מערכת המשפט, וכמובן גם בתקשורת בישראל. אנחנו נשתדל לחשוף את מה שמנסים אמצעי התקשורת להסתיר. נצביע על האחראים. נאבק כדי לפרוץ את קשר השתיקה שבו לוקים חלק ניכר מכלי התקשורת הכתובים והאלקטרוניים.
הציבור מוזמן להגיב וגם להזרים מידע לטיפול מערכת Nfc.

איציק - זכות השתיקה

משהו מוזר מתרחש בימים אלה. מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, פנה כבר לפני מספר חודשים אל חברת הכנסת דליה איציק, בדרישה לקבל הסברים באשר למינויים בלתי חוקיים לכאורה, שבוצעו במסגרת הרשות לעסקים קטנים ובינוניים, להם נתנה ידה בעת שכיהנה כשרת התעשיה והמסחר. אך איציק בחרה לשתוק ולהימנע למעשה ממתן תגובה.

לפני מספר שבועות פנה המבקר שוב, הפעם בתזכורת, אך פנייתו נפלה על אזניים ערלות. איציק, שיודעת היטב לבקר וגם לתקוף היכן שצריך, ולעיתים היכן שלא צריך, טרם השיבה. גם לאחר שחשפנו זאת ב- Nfc, נמנעה איציק ממתן מענה. והיא גם הסבירה שלא מצאה לנכון להגיב, שכן לגישתה, משרד התמ"ת, בראשו עמדה אותה עת, הוא-הוא, לטענתה, הגורם שצריך להגיב.

הנה כי כן: איציק שומרת על זכות השתיקה. היא נמנעת ממתן הסברים למעשי שחיתות בהם היא מעורבת. היא סומכת, מן הסתם, שידידיה – ויש לה רבים כאלה בתקשורת, יימנעו מלבוא עימה חשבון.

יושבת-ראש הכנסת?

איציק מבקשת בימים אלה את אמון הציבור. היא מבקשת להתמנות לתפקיד יושב-ראש הכנסת. המדובר בתפקיד ייצוגי ורב עוצמה. איציק יודעת, אולי, משהו שמעט יודעים: סיכוייה להתמנות לשרה הם קטנים ביותר. לכן היא נאבקת להיבחר לתפקיד יושב-ראש הכנסת. לשם כך היא אף מבקשת את ברכתו של יו"ר קדימה, ראש הממשלה (בפועל), הצדיק אהוד אולמרט, שגם הוא, אגב, מעורבב-מסובך בפרשת המינויים הבלתי חוקיים ברשות לעסקים קטנים ובינוניים.

השאלה שיש להפנות אל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, היא זו: מדוע לא יפסול את איציק מלכהן בתפקיד ממלכתי-ביצועי, במסגרת הממשלה או מוסדותיה, לפחות עד אשר תשיב, ובאופן פרטני, לטענות המועלות נגדה. אל מבקר המדינה יש בהחלט מקום להפנות קריאה: מדוע לא יחשוף, עוד בשבוע הקרוב, את הדוח שהוכן בנושא זה, עוד בטרם תושבע הממשלה החדשה, ובטרם יחולקו הכיבודים לגורמים המעורבים: אולמרט, איציק, ומיודענו - אברהם הירשזון.






אולמרט ושרגא. חתומים [צילום: לע"מ]



העיתונאי/פרשן דן מרגלית, חברו הקרוב ביותר של אולמרט, מחניף לעו"ד אליעד, כמעט כל שבוע, במדורו במעריב; עו"ד אליעד והתנועה בראשה הוא עומד, נמנעים, משום מה, מטיפול במעשיו של אולמרט.


חיבוק דוב – מעריב-מרגלית-אליעד

התנועה לאיכות השלטון, בראשה עומד עו"ד שרגא אליעד, נוהגת בדרך המעוררת תהיות. היא נמנעה, משום מה, מבדיקת החשדות נגד אהוד אולמרט (פרשת הדירה א` בכ"ט בנובמבר, פרשת הדירה בכרמיה בירושלים, וכן עניינים נוספים), ואף נמנעת מלבקרו באשר למעשים בעייתיים לכאורה שביצע באחרונה תוך ניצול תפקידו ומעמדו כשר האוצר. למשל: חתימתו על הסכם המעניק למשפחת דנקנר הטבות בהיקף עשרות מיליוני דולרים. עד כמה גדולה תרומתם של ידידיו של אולמרט לנבצרותה של התנועה, נראה בהמשך.

אופן התנהלותה של התנועה בכלל ושל עו"ד אליעד בפרט, כלפי אולמרט, חורג ממדיניות התנועה, שחרטה על דגלה: מלחמה בשחיתות. שתיקתה צורמת וחורגת במיוחד נוכח פעילותה נגד אולמרט, בעניינים שונים, עד 2005.

סוד גלוי הוא, ואת זאת יודע כמעט כל עיתונאי העוסק בתחום זה, כי התנועה נוהגת להגיב במהירות ולפנות לרשויות האכיפה (וגם השפיטה, לעיתים קרובות), כאשר מדובר בחשד קל שבקלים כלפי איש ציבור. גם כאשר מדובר בזוטי דברים, נוהגת התנועה להגיב ואף להתלהם, ולעיתים נראה כי הדבר נעשה כדי לקבל כותרת ואף ממניעים של צדקנות. מכתבי התלונה שהיא משגרת אל מבקר המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, נשיא המדינה, משטרת ישראל, רשות המיסים וגורמים נוספים, מופנים כמעט מדי יום לפרסום בתקשורת. בדרך זו מאדירה התנועה את פועלה, וגם עו"ד שרגא לא יוצא נפסד. אישית. הלקוחות זורמים למשרדו הפרטי, ולא מן הנמנע כי חלק מהם מגיעים למשרדו, ומשלמים שכר טירחה נאה כדי לקבל ממנו שירותים מהירים. ניתן להניח, כי שירותים מהירים יכול אליעד לספק גם בזכות מעמדה של התנועה, כמו גם מאזן האימה שיצר כלפי אישי ציבור בכירים, היושבים במשרדי הממשלה ובמוסדותיה.

מה פשר הנבצרות?

שאלת השאלות היא: מה פשר נבצרותם של התנועה ושל עו"ד אליעד מלטפל באולמרט, כפי שצריך ואף נדרש. וטיפול, נדגיש כאן, פירושו בדיקה מדוקדקת והפעלת המערכות. תשובה חלקית לנבצרות ניתן לראות בחיבור הבעייתי שנוצר בין עיתון מעריב בכלל והעיתונאי-פרשן דן מרגלית, לבין עו"ד אליעד. גם עורך מעריב, אף הוא חבר אישי קרוב של אולמרט, נותן לכך ידו.

במדורו האישי במעריב נוהג מרגלית, כמעט מדי שבוע, לשבח את עו"ד אליעד. מי שיעיין בטוריו ימצא כי בארבעת החודשים האחרונים, לדוגמא, מאז שלקה אריאל שרון באירוע מוחי ואולמרט קיבל לידיו את השלטון, החניף/שיבח מרגלית את עו"ד אליעד בלפחות ממחצית מהטורים. מרגלית, שיודע היטב להבחין בין טוב לרע, אף ממליץ על אליעד, אוי לבושה, לתפקיד השר לביטחון פנים. לכל ברור כי מינוי כזה לא יכול לצאת אל הפועל, על-אף שמרגלית הוא, כידוע, אחד מחבריו הקרובים ביותר של אולמרט. אבל קל לשער מה עושה דבר זה לאגו של עו"ד אליעד ולמוניטין שלו בפני הציבור הרחב, עד כדי כך שלמרבה הצער, גוזר עו"ד אליעד על עצמו, ועל התנועה, למצער, הימנעות מטיפול במעשיו המושחתים של אולמרט. מרגלית מפאר ומרומם את מעשיו ודמותו של עו"ד אליעד גם בהופעותיו בטלוויזיה ובשידורי רדיו, בהם הוא מופיע לעיתים קרובות, משל הוא מנסה להבטיח את חברותו של עו"ד אליעד במועדון שבו חברים: אולמרט, מרגלית, דנקנר, יוסף (טומי) לפיד ועוד כמה אחרים.

הימנעות בניגוד למדיניות

ההימנעות מצד התנועה לאיכות השלטון ו/או עו"ד אליעד אינה רק בצורת אי-פנייתם לערכאות ו/או לרשויות האכיפה. זו באה לידי ביטוי גם בכך שאנשי התנועה נמנעים מבדיקת העובדות, משל הם חוששים, ומראש, מפני הממצאים שיחייבו אותם לעשות מעשה. וכיצד אני יודע זאת? ראשית – עובדה היא כי בניגוד למדיניות התנועה, לא נעשו פניות ו/או לא הוגשו תלונות (ועו"ד אליעד גם לא קיבל כותרות בנושא זה...); ושנית - בחודשים האחרונים חשפתי, כידוע, כמה וכמה פרשות שחיתות בהן נגוע אולמרט. אחת מהן, פרשת השוחד שקיבל במסגרת פרויקט הבניה בכרמיה בירושלים, הנבדקת בימים אלה על-ידי מבקר המדינה. למרות זאת, התנועה ו/או איש מטעמה לא פנו לשאול, להתעניין ו/או לקבל מידע ו/או מסמכים (ואין זה אומר שהיו מקבלים...), כדי לבחון האם יש מקום לפעילות משפטית או אחרת, בנושא זה, מצד התנועה.

נזכור נא, כי מדובר בתנועה ציבורית, שאף ניזונה מכספי תרומות. נזכור נא, כי התנועה מבקשת לעצמה מעמד מיוחד גם בבואה לבית המשפט העליון, בעניינים שונים. לכן יש להבטיח שחיבוק הדוב מצד מרגלית-מעריב לא ינציח את נבצרותה - עד-כדי כך שלא תוכל למלא את חובתה בפרשות שחיתות הנוגעות לאולמרט.

נוצר ביום: 22/04/2006 | עודכן ביום: 23/04/2006 10:27:36
רשימות נוספות: יואב יצחק

http://www.nfc.co.il/archive/003-D-15342-00.html?tag=10-28-58
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group