לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
עמיר פרץ :המלחמה חשפה ליקויים שהם תולדה של מספר שנים. אהוד ברק מחליף אותו כשר ביטחון  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: שלישי 19.06.07 6:27    נושא ההודעה: עמיר פרץ :המלחמה חשפה ליקויים שהם תולדה של מספר שנים. אהוד ברק מחליף אותו כשר ביטחון

"אני משלם בהכנעה על מחדלי העבר"

בנאום תגובה על החלפתו במשרד הביטחון, סיכם עמיר פרץ את תקופת כהונתו, ותקף את המבקרים אותו. "זו היתה שנה קשה", אמר. "המלחמה חשפה ליקויים שהם תולדה של מספר שנים"

אריק בנדר
18/6/2007 17:34

"אני רוצה לומר לאזרחי ישראל: אני יודע שאני נדרש לשלם מחיר יקר על מחדלי העבר, בהם אין לי חלק, ואני עושה זאת בהכנעה" - כך אמר הערב שר הביטחון היוצא, עמיר פרץ, מעל דוכן מליאת הכנסת בפתח הישיבה לאישור מינויו של יו"ר העבודה, אהוד ברק, לתפקיד שר הביטחון.

"בראשית דבריי, אני רוצה לברך את שר הביטחון הנכנס", פתח פרץ את נאום סיכום תקופת הכהונה שלו במשרד הביטחון. "שמירת קיומה של ישראל, הגנה על גבולותיה ושלום אזרחיה ועל האינטרסים הקיומיים שלה, הם שליחות עליונה המוטלת עלינו בבית הזה וסביב שולחן המפלגה.
`יום שישפיע על חיי המדינה`
סיעת העבודה קיימה ישיבה חגיגית לרגל בחירת ברק ליו``ר. פרץ בירך מחליפו במשרד הביטחון ואמר: אתה נכנס לתפקיד באחת התקופות המסובכות ביותר. ברק: חייבים לשלב ידיים ולפעול יחד
לכתבה המלאה





"שליחות זו היא נעלה מעל כל מחלוקת, ומעל כל המשקעים ההיסטוריים, ולכן אני מאחל לאהוד ברק הצלחה בתפקידו", המשיך פרץ, וסיפר על התקופה בה כיהן כשר הביטחון. "מי כמוני יודע את כובדן של המשימות. בחודש מאי 2006 הושבעה הממשלה, ואני הושבעתי כשר ביטחון. מרגע שהושבעתי לשר ביטחון התמסרתי לתפקידי בכל מאודי.

"הביטחון אינו נתון לפשרות או משחקים", הוסיף שר הביטחון היוצא. "אמנם תקופה קצרה חלפה, אך כאשר אני עוצם את עיני ופוקחן, וחושב האם ייתכן שחלפו רק שנה וחודשיים, אני מתקשה להאמין. זו היתה אחת התקופות האינטנסיביות ביותר. רק 50 יום לאחר כניסתי לתפקיד, וכבר חטיפת גלעד שליט, עם ההסלמה בשטחים וירי הרקטות על יישובי עוטף עזה.

"מספר שבועות לאחר מכן מתרחשת החטיפה בצפון, והחיילים גולדווסר ורגב נחטפים במהלך ניסיונות החיזבאללה לשבור את הסטטוס קוו ולפגוע בריבונות ישראל ובתושבי הצפון. וכך פרצה המלחמה, בה היו הישגים רבים".

נאום פרץ בכנסת. צילום באדיבות ערוץ הכנסת - ערוץ 99







איפה הייתם לפני המלחמה?



פרץ המשיך וסיכם את השנה החולפת בה כיהן במשרד הביטחון, ואמר כי "זו לא היתה סתם שנה. זו היתה שנה קשה מאוד בכל החזיתות, גם בחזית העשייה וגם בהסברה. הפער בין המציאות למציאות המדווחת הוא בלתי נתפס. אני שלם עם עצמי, כי השנה היתה שנת עשייה והתמודדות עם אתגרים שלא היו כמותם בעבר. איני יוצא מממשרד הביטחון כלעומת שבאתי.

"מלחמת לבנון השנייה תיקנה מדיניות ביטחון שגויה", הוסיף פרץ. "זו יציאה נכונה למלחמה, שהתנהלה בצורה לא נכונה. רק אתמול היה ירי לעבר קרית-שמונה מצד ארגון פלשתיני, אבל המצב בהחלט השתנה.

"המלחמה חשפה ליקויים של שנים, אם בהזנחת פיקוד העורף, הטיפול בלוגיסטיקה ובמערך המילואים",
המשיך פרץ. "כל הכשלים הם תולדה של מספר שנים - לפחות שבע שנים, אם לא יותר. המדיניות והקונספציות עמדו לנו למכשלה. אין לי חלק במחדלי העבר, אבל כבר אמרו לי טובים וחכמים - ככה זה במדינת ישראל. כשזה קורה במשמרת שלך, אתה אחראי על הכל".

לאחר מכן פנה פרץ לאנשי המילואים, שהפגינו בתום המלחמה וקראו להתפטרותו, ואמר להם כי היה עליהם להתריע עוד לפני המלחמה. "הייתם צריכים לדאוג כבר אז, כאשר שנה אחרי שנה לא מזמינים אתכם להתאמן", אמר. "אז הייתם צריכים לקום ולהפגין. אבל לצערי, היתה דממה. איש לא התריע, איש לא זעק. הפעם אני רוצה להבטיח שנעשה הכל כדי שלא נחזור לאותו מסלול של ניוון".





"בואו נחבק את צה"ל"



"יש היום מנהיגות אזרחית מעולה", הוסיף פרץ. "הרמטכ"ל, המייצג את המנהיגות הצבאית, מונה לתפקידו בדרך של בחירה מקצועית שהגדילה את הקונצנזוס הלאומי סביבו. אין לי ספק שכולם מרגישים את הרוח החדשה הנושבת בצה"ל".

את דבריו סיכם פרץ במילים: "היום אני נפרד מתפקידי כשר ביטחון, ומודה על הזכות שניתנה לי להגן על ביטחון ישראל. בשנה זו נשטפה ישראל בשנאת חינם. לא היה נושא ולא היה אירוע שלא מצאו בו דופי, כל עוד הדבר מסכן את עתידם של אנשי ציבור. אבל כאשר הסכר נופל ואין לזה גבולות, צריך מישהו לקום ולעצור את הזרם בגופו.

"בואו נחבק את צה"ל", סיכם פרץ. "המדינה זקוקה לכך. אני רוצה להודות לרמטכ"ל ולחיילי צה"ל. צה"ל היום ערוך ומוכן במצב שאין להשוותו למצב שהיה לפני שנה. יש נושא אחד שמדיר שינה מעיני, וכמוכם, גם אני מייחל להחזרת השבויים והנעדרים לבתיהם".

מוקדם יותר היום קיימה מפלגת העבודה ישיבה חגיגית, לרגל כניסתו של אהוד ברק לתפקיד היו"ר. "זהו יום חשוב ביותר לחברי הסיעה ולחברי המפלגה, זהו יום שישפיע על חיי המדינה והמתרחש בה", אמר פרץ בישיבה. "אהוד ברק נכנס היום לאחד התפקידים החשובים, בתקופות המורכבות והמסובכות ביותר".

ברק, שנשא דברים מיד לאחר פרץ, איחל ליו"ר היוצא בהצלחה, הודה לו בקצרה על תפקידו, ועבר להצגת יעדיו. "היום אנחנו סיעה אחת, השנייה בגודלה בכנסת, וראוי שנשלב ידיים כדי לפעול ביעילות בדרך חזרה אל הנהגת המדינה. אני מבקש את הסיוע של כולכם לאורך הדרך. אני מודה לכולם על התמיכה. לכל אלה שתמכו בי, וכל אלה שלא תמכו בי וחשבו אחרת, ומאחל לכולנו דרך צלחה יחד".



http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/596/931.html
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group