לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
יש משהוא בדברי המצדדים בהורות הצרפתית, שכן ניתן לראות את ההתנהגות המופתית של הילדים הצרפתי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שבת 16.06.07 22:18    נושא ההודעה: יש משהוא בדברי המצדדים בהורות הצרפתית, שכן ניתן לראות את ההתנהגות המופתית של הילדים הצרפתי

האמהות הצרפתיות יותר קשוחות
"יש משהוא בדברי המצדדים בהורות הצרפתית, שכן ניתן לראות את ההתנהגות המופתית של הילדים הצרפתים, מול ההתנהגות החייתית של האמרקאים"
ציפי בלום


האימהות הצרפתיות קשות עם ילדיהן עד אכזריות- אבל התוצאות, כפי שניתן לראות, מדהימות. ג`ני די- ג`יאובאני, גרה במרכז פריז, ורואה את החמרת האימהות הצרפתיות עם ילדיהן עד למצבים, אותם אנו היינו מכנים, אכזריים. היא מביאה בפני כתב העיתון הבריטי `טלגרף` סקירה של התוצאות הנפלאות אותן היא רואה כתוצאה ישירה מיחס נוקשה זה.

ג`ני מספרת שחברה שלחה לה הודעה בעודה יושבת בגן השעשועים הציבורי בניו זילנד על אמא צרפתייה שהיכתה את בנה על התנהגות מסויימת, ובעודו בוכה היא המשיכה לדבר עם חברתה כאילו כלום לא קרה. "מה הסיפור של הצרפתים הללו?", היא חתמה בשאלה. מיד נזכרה ג`ני במקרה נוסף שהיא ראתה רק שבועיים קודם לכן, בעודה הולכת ברחוב היא ראתה אם צרפתייה הולכת במהירות עם עגלה כאשר בנה הקטן רודף אחריה עם ידיו מושטות כלפי מעלה בתחנונים שהיא תרים אותו. האם רק אמרה לו: "לא, לא, לא". לא היה סיכוי שהוא יגיע אליה והיא המשיכה במהירות משאירה אותו באבק העגלה הממהרת.

שניה לפני שג`ני אמרה גם היא את המשפט "מה הסיפור של האשנים הללו?" הזהיר אותה בעלה: "אל תגידי את זה". במקום זה היא רק אמרה לבעלה (הצרפתי): "הילד הזה יצטרך טיפול פסיכולוגי כל חייו!".

עד כה הסתכלנו על המצב בהומור, אבל המצב אינו מצחיק כלל וכלל. כמובן שישנו צורך להסתגל לשיטות הורות שונות המקובעות מן הבית שבו גדלנו, וישנו צורך להבין את שיטת ההורות הנוקשה- הקשוחה. אבל, ג`ני טוענת שהאימהות הצרפתיות הרבה יותר נוקשות, מרביצות יותר, צועקות יותר, ומשליטות התנהגות נימוסית ביד רמה יותר מכל מה שהיא מכירה.

למרות הכל ניתן לראות בילדים הצרפתיים את החינוך המעולה שקיבלו, הנימוסים הנפלאים שלהם, ובעודם בוגרים הם מתווכחים על כך שדרך חינוכית זו היא הדרך להראות את האהבה הגדולה לילדים.

ד"ר קרוליין תומפסון, פסיכולוגית ילדים ומטפלת משפחתית, אומנם גדלה בארצות הברית עם אב אנגלי ואם צרפתייה אך מסכימה עד לרמה מסויימת שאין לטפל בילדים ביד רכה כל הזמן. לאחרונה ד"ר תומפסון הוציאה לאור ספר בשם "האלימות שבנתינת אהבה", בו היא מדברת על הסכנות הטמונות בהפיכת הילד למרכז העולם כאשר הכל סובב סביבו. היא אומנם מעדיפה את החינוך בגיל הרך של המערכת בארצות הברית- יותר רכה ונעימה מאשר בצרפת- שם כבר בגיל שלוש ילד נכנס למערכת נוקשה של בית ספר, אך היא רואה את המצב המתירני היום כסכנה גדולה עוד יותר.

לפי ד"ר תומפסון הכל מתחיל מן העריסה. כאשר אם אנגליה חוזרת הביתה עם תינוק חדש היא פותחת ספר הורות של פנלופה ליך, בארצות הברית ההורים קוראים את ד"ר ספוק, ואילו בצרפת הורים טריים קוראים את סיפרו של דולטו, שהאמין שיש צורך להפריד את הילדי מהוריהם ולתת להם לחיות את חייהם בעצמם.

"ד"ר ספוק יהי יותר מידי "מושי" עבור אם צרפתייה", אומרת ד"ר תומפסון, "וזה ממשיך להשפיע גם על מערכות החינוך- בתי ספר ברחבי ארצות הברית רואים את מטרתם כאפשרות לתת לילד מרחב לפרוח, ואילו בצרפת מערכת החינוך נועדה רק על מנת להעביר ידע".

ג`ני די ג`יאובאני אומרת שמצב כזה אינו רע כלל אם רואים את התוצאות של החינוך האמריקאי בילדים המפונקים מידי שיוצאים להם.

חברה אמריקאית אמרה לי פעם: "הילדים הצרפתיים הם נראים אך אינם נשמעים, חוץ מבמגרשי המשחקים- שם ההורים אינם מתערבים ולעיתים המקום נראה אחר כך כמו מגרש קרבות". חברה נוספת, שגרה 20 שנה בצרפת, טענה להגנת הצד הצרפתי שהם פשוט מאמינים במוסדות ולכן- אם שולחים את הילד לבית ספר או לבית חולים אין להישאר שם או להביע דיעה כי זה כבר תחום של מישהוא אחר שיותר מומחה מההורים בנושאים אילו. " ניתן לראות ילדים קטנים המושארים לבדם בבתי החולים לא מתוך רוע לב אלא מפני שכך ההורים הצרפתיים התרגלו לחשוב, אם הם יאלצו לחשוב על הישארות עם ילדיהם בבתי החולים כל המערכת עליה בגרו והתחנכו- תיקרוס".

אני יודעת שיש משהוא בדברי המצדדים בהורות הצרפתית, שכן ניתן לראות את ההתנהגות המופתית של הילדים הצרפתים, המנומסים לעומת ההתנהגות החייתית של הילדים האמריקאיים.

האמא היהודייה שבי עדיין מודאג מהעתיד של החשיבה היצירתית והמקורית של ילדי, אך בתוך תוכי אני יודעת שכל אמא פולנייה בעצם המציאה את האמא הצרפתייה עם החינוך הנוקשה.



http://www.inn.co.il/News/News.aspx/163648#rss
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group