לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
לממשלה יש יועץ משפטי אבל לעם – אין  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
אריק באך -גלוב
אורח








הודעהפורסם: שישי 08.06.07 11:01    נושא ההודעה: לממשלה יש יועץ משפטי אבל לעם – אין

פרידמן ומזוז הגיעו רחוק אבל טעו בדרך


אריק באך 08.06.2007 6:48

מזוז תוקף את פרידמן על שהוא מציע להעביר את השליטה הבלעדית למינוי התובע הכללי של מדינת ישראל לידי הפוליטיקאים החשודים בפלילים, מחשש למינוי פרקליט-חצר מטעם העבריינים לתפקיד. הוא צודק מאוד ויש לשבח אותו על היציאה נגד הבוס שלו!


פרידמן תוקף את השיטה הקיימת כי היא מאפשרת לנשיאת בית המשפט העליון, שגם היא ואף בעלה מסובכים בחשדות חמורים ומבוססים לפלילים, לקבוע מי יהיה פרקליט החצר מטעמה בתפקיד התובע הכללי ותופר התיקים של המדינה. הוא צודק מאוד ויש לשבח אותו על היציאה שלו נגד הפקידים המתיימרים להיות הבוסים שלו.


שניהם צודקים כל כך, ולכן שניהם טועים כל כך.

הממשלה חייבת יועץ משפטי, ומטבע הגדרתו –יועץ משפטי לממשלה- עליו להנות מאמון מוחלט של הממשלה ולאו דווקא מאמון מתחרה הראשי של הממשלה על השליטה: בית המשפט העליון.


לכן כל אלה שהתקוממו על שקדימה ניסתה למנות את הסניגור של אולמרט, עו"ד אלי זוהר, ליועץ משפטי לממשלה מטעמה, לא הבינו שהם תוקפים את השחיתות בצדק, אבל מהכיוון הלא נכון.



לממשלה יש יועץ משפטי אבל לעם – אין!

הבעיה האמיתית היא שגם לעם מגיע ייעוץ משפטי ועורך דין צמוד שיגן עליו מפני הכשלים המובנים וניגודי האינטרסים של כל ממשלה והיועץ המשפטי, שהוא שלה ולא של העם.



את התפקיד הזה לא יכול למלא עורך הדין של הצד שכנגד.



אותו אדם לא יכול להגן על העם מפני הממשלה בעודו מגן על הממשלה מפני העם. בכל מקרה של ניגודי אינטרסים הוא יהיה חייב להכריע על מי הוא מגן יותר, על מסעודה שהוא לעולם לא יפגוש או על הממשלה שממנה הם יונק ועוד עתיד לינוק בעתיד.



בתפקיד והיפוכו הזה של היועץ המשפטי לממשלה מובנה ניגוד אינטרסים פסול ומשחית.



כמעט בכל החלטה הוא חייב למכור את נאמנותו ולמעול באמון של צד אחד מהשניים שהוא מייצג באותה העת, לטובת הלקוח הראשי שלו (הממשלה) ולרעת הלקוח שמנגד (העם).



הממשלה איננה העם. גם בית המשפט העליון איננו העם. מדובר בשלושה גופים בעלי אינטרסים מנוגדים ונסיונות טבעיים להתקדם בשיטת רכיבה על אופניים: מתקדמים קדימה תוך כדי שדורכים על הדוושות כלפי מטה. כל אחד רוצה לתת פחות ולקבל יותר ולעטוף את האינטרס האנוכי הזה במילים נכלוליות של "האדם הסביר" או "הציבור הנאור".



העם צריך לבחור לעצמו פרקליט מדינה מטעמו שייצג אותו כנגד היועץ המשפטי לממשלה, שאסור לו להיות אחראי על פרקליט המדינה אלא מקביל לו. לא מעליו ולא מתחתיו.





איך בוחרים כשאין כלים מקצועיים?



העם צריך לבחור לעצמו פרקליט מדינה, שיהיה עזר כנגדו של היועץ המשפטי לממשלה והיועצים המשפטיים העובדים בבית המשפט העליון כשופטים, באמצעות מוסדות שהם "עממיים" בהגדרתם ואינם מצויים בניגוד אינטרסים בשל חיבור או מחוייבות לנאמנות לממשלה או לבית המשפט העליון, אלא לעם.



בדמוקרטיה, כידוע, מנצח מי שיש לו יותר כסף לתעמולה ולא מי שיותר ישר. לכן לעם אין, כמובן, כלים לבחור לעצמו פרקליט ישר ומוכשר בבחירות.



אם יהיו בחירות – לא הישר ינצח וממילא לעם אין כלים להחליט מי הוא עורך דין טוב יותר מבחינה מקצועית, שהרי יושר לבדו אינו מספיק, צריך גם שכל וביצים (ונשים כבר הוכיחו שיש להן יותר ביצים מלהרבה גברים אז נא לא להבין זאת שגוי).



זו טעות ומתכון לשחיתות להפקיר את הכוח האבסולוטי הזה "לאתר" מועמד לתפקיד הזה בידי ועדה. המועמדות חייבת להיות פתוחה לכל עורך דין שיעמוד בתנאי סף אלמנטריים.


מתוך המועמדים העצמאיים הללו חייבת "ועדה עממית" לנמק מדוע היא דוחה מועמדותו של פלוני על פני כל היתר, הנמקה אישית לידיעת המועמד שיחליט אם הוא מערער עליה או לא.


מוסדות עממיים לדוגמא: ועדה שתהיה מורכבת מנציג האקדמיה (או נציג מכל אקדמיה), נציג ההסתדרות, נציג הסניגוריה הציבורית, נציג לשכת עורכי הדין, נציג האופוזיציה של לשכת עורכי הדין, נציג האופוזיציה בכנסת, היועץ המשפטי של המשטרה, נציג אגודת העיתונאים, ונציג משרד מבקר המדינה.


זה איננו ההרכב היחידי האפשרי, אך הרכב זה ממחיש את החיוניות לבחור לתפקיד אדם שייבחר על ידי גופים לעומתיים לפוליטיקאים השולטים בממשלה ובבית המשפט העליון, כדי להבטיח שהעם יזכה להגנה המשפטית המגיעה גם לו בין שלל בעלי הכוח והשררה המשפטים בסמכויות המשפטיות העומדות לרשותם כדי לכרסם בזכויותיו של העם וביכולת שלו לבקר ולפקח באופן יעיל ופעיל על השחיתות השולטת הן בממשלה והן בבית המשפט העליון.

מי שרוצה בסך הכל שחיתות מטעמו, שימשיך להילחם על הזכות שלו לקבוע את זהותו של התובע הכללי. לא צדק מחפשים אלה שנלחמים אלא כוח משחית ומושחת.



מי שמתנגד לשחיתות יתרחק מהשאיפה לשלוט על זהות המועמד וירחיק ממנה את כל בעלי האינטרסים המנוגדים לאינטרסים של העם, ובראשם הממשלה ובית המשפט העליון, שאינם מייצגים את העם כנגד העם, אלא את עצמם.


http://www.global-report.com/a.php?c=il&a=589991&rc=il
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group