לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
´מה עשה מהרשק עם מסור במטע?´  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Arutz 7 יואל מהרש
אורח








הודעהפורסם: שבת 08.04.06 19:07    נושא ההודעה: ´מה עשה מהרשק עם מסור במטע?´

´מה עשה מהרשק עם מסור במטע?´
15:03, 7 אפריל 2006 / ט` בניסן תשס"ו


חשיפה: אנשי ההתיישבות העובדת הגיעו הבוקר לסייע למתיישבים ליד אלון מורה וראו את מרכז אגף המשימות בתק"ם יוצא מתוך מטע זיתים וברשותו מסור חשמלי וציוד צילום. מהרשק לערוץ 7: הסיפור שקרי.


קבלת פנים חמה הייתה הבוקר ליואל מהרשק, מרכז אגף משימות בתנועה הקיבוצית, בידי חבריו לתנועה הקיבוצית בעמק יזרעאל. שני קיבוצניקים החליטו לסייע למתיישבים וחסמו בגופם את הטרקטורים של הערבים ופעילי השמאל.

לתדהמתם של הקיבוצניקים מעמק יזרעאל יצא מהרשק מאחד המטעים כשברשותו מסור חשמלי וציוד צילום. הם ניגשו אליו כדי לברר את פשר מעשיו עם המסור, אך מהרשק נמלט לדבריהם מהאזור. חיילים שהיו במקום החרימו למהרשק את המסור וכלי עבודה שהיו ברשותו.

רונן צפריר מעין חרוד אומר לערוץ 7 כי "גם חוקר מינימלי היה מבין שמדובר כאן בפרובוקציה מכוונת והשאלה הייתה מה מטרת המסור?!". לסיפור זה היו עדים נוספים מאנשי ההתיישבות העובדת ומתיישבים מאלון מורה ואנשי גבעת סקאלי.

בחודשים האחרונים מתייצב מהרשק במאחזים בגב ההר ומעודד את הערבים ופעילי השמאל לבצע פרובוקציות ולהשתלט על קרקעות מדינה. כך טוענים המתיישבים במקומות אלו. בימי שישי, בדרך כלל, מגיע מהרשק עם חבורתו הקטנה ומסייע לערבים להשתלט על קרקעות באזור השומרון.

הפעם הקיבוצניקים מההתיישבות העובדת בצפון החליטו לסייע לתושבים שלא יתמודדו מולו לבד. רונן צפריר וטוביה בלנקין מעין חרוד הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות למאחז סקאלי וחסמו בגופם את הטרקטורים שלהם. "אחד הערבים ניסה לדרוס אותנו אבל זה לא מזיז לי ולא שמנו עליהם, לעגנו לחבורת הבוגדים הזאת", מספר צפריר לערוץ 7.

שריה דנסקי, יו"ר המזכירות של אלון מורה, הגיע אף הוא למקום כדי לעקוב אחר ההתפתחויות בשטח. הוא מספר כי "נמצאים במקום יותר פעילי שמאל מאשר ערבים שעובדים בשטח הנטען שהוא שלהם. כרגע הם נמצאים באדמות סקר שעובדו ע"י אנשי החווה כבר יותר מעשר שנים". דנסקי מציין כי לפי החוק העותומני, השטח שייך לבעלי החווה ולמעשה עוברים הערבים ופעילי השמאל על החוק. "הצבא מנסה להרחיק אותם אבל ראש החבורה מהרשק וחבורתו עושים כאן צחוק גדול מצה"ל והחיילים".

בעל החווה, יצחק סקאלי, מספר כי מהרשק משדל את תושבי הכפר סאלם, שנמצאים כ-4 ק"מ דרומית מערבית אליהם להגיע ולעלות אליהם באמתלה שמדובר בשטחים שלהם.

בט"ו בשבט אירגן מהרשק מבצע נטיעות עם "רבנים לזכויות אדם" ועם "הקרן החדשה לישראל" הפועלת ע"פ הדיווחים השונים עם האיחוד האירופי. במהלך המבצע נטעו פעילי השמאל אלפי עצים באזור, גם באדמות מדינה תוך התעלמות מוחלטת מהחוק.

"אנחנו יושבים על אדמות מדינה והחלק הבעייתי הוא בין המאחז לכפר סאלם הסמוך, חלקו אדמות מדינה", מסביר סקאלי, "מדובר כאן בסדרה של פרובוקציות שמטרתה לגרום להכפשת שמנו ולהעלאת קרנם של הערבים בכדי לחזק את האוייבים שלנו".

"ביום שישי שעבר הגדיל לעשות מהרשק ועלה על הקרקעות שלנו, על שטחים שלנו עם טרקטורים והחלו לחרוש. הגיע לשם קצין הביטחון של היישוב אלון מורה והסביר להם שזה לא חוקי, מדובר באדמות מדינה. מהרשק לא התבלבל והחליף את אחד הערבים שעבד על הטרקטור ובחר לחרוש במקומו". בתגובה לצעדיו אלו הגיעו אנשי אלון מורה והגישו נגדו תלונה על ניסיון דריסה של יו"ר המזכירות ועל השגת גבול.

נזכיר כי בשנים האחרונות אירעו 3 חדירות לגבעת סקאלי שב"ה הסתיימו בנס. בפעם האחרונה נהרגו שני מחבלים בידי התושבים. "יש לזכור כי פעילי השמאל האלה מהווים איום ביטחוני, אברי מהגבעה ליד איתמר ישב בגלל כל אותה חבורה כמעט שנה בכלא. מדובר בקבוצות קטנות של פעילי שמאל, אולי 15 איש, שיודעים לעשות הרבה גלים ורעש".

סקאלי מציין כי בפעם האחרונה הוגשה נגדם תלונה במשטרה. "אנחנו יודעים שאין להם שום מגבלה כספית שהרי הם ממונים ע"י האיחוד האירופי ומטרתם לגבש את דעתם של האנשים. לאור ההכפשות שלהם פינו כמה חודשים מאחזים כביכול בגלל אותם מתיישבים שכרתו עצים של ערבים".
לדבריו, בתחילה קיבלו החיילים מחטיבת שומרון הוראה לאבטח את פעילי השמאל ובשלב מאוחר יותר, לאחר שהגיעו תושבי אלון מורה והתפתח עימות, הוכרז שטח צבאי סגור עד "לבירור העניין".
משטרת שומרון נמנעת מלעצור אותם בטענה שיש להם מגבלה חוקית לכך.
"צריך לדעת, מתנהלת כאן מערכה מסודרת בכל המאחזים ביו"ש שמטרתה להצר את צעדינו ולהכפיש את שמנו. הם רוצים ומנסים להכין קרקע מתאימה כדי לאלץ את המערכת לעשות צעדים נגדנו", מסכם סקאלי.

תגובת יואל מהרשק לערוץ 7: לא היו דברים מעולם, הסיפור שקרי, לדבריו, רונן צפריר אינו חבר קיבוץ, "הגעתי הבוקר לאזור כדי לאבטח את החריש של הפלסטינים, לפי בקשתם, והעבודה נעשית בתאום גורמי הבטחון", אומר מהרשק.

בתוך כך, בעקבות הצלחתה של "שלום עכשיו" לגרום להחרבת בתי הקבע ביישוב עמונה, מבקשת תנועת השמאל הקיצונית לעתור לבג"ץ בדרישה שיורה לעקור ולהחריב גם את רמת גלעד ליד קרני-שומרון, גבעת אסף בצומת הטי ליד בית-אל, מעלה רחבעם במזרח גוש-עציון, נגוהות מערב בהר-חברון, גבעת הרואה בעלי, ומצפה יצהר .

http://www.a7.org/news.php?id=145253

פרסום ראשון:12:29, 07 אפריל `06
עדכון האחרון:15:03, 07 אפריל `06
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

Arutz 7
אורח








הודעהפורסם: שבת 15.04.06 20:45    נושא ההודעה: מחאה: ´פרס קנובל´ למרשק

מחאה: ´פרס קנובל´ למרשק
06:58, 14 אפריל 2006 / ט"ז בניסן תשס"ו


כמה מחברי סניף הליכוד בפ"ת, יחד עם חברים ממטות ערים, `הנוער הכתום` וארגונים נוספים הגיעו אמש ל`ביקור נימוסים` אצל יואל מרשק, ראש אגף המשימות בתק"ם כדי להגיש לו תעודת `פרס קנובל".


חברי ליכוד ופעילי ימין החליטו להעניק אמש ליואל מרשק, חבר קיבוץ גבעת השלושה ומועצת התנועה הקיבוצית, תעודה `הוקרה` על זכייתו בפרס `קנובל` (שום ביידיש). כך מסרו מארגני המחאה.

במסגרת הביקור הועבר לידיו של מרשק מכתב מחאה על פעילותו נגד יהודים בארץ ישראל. המארגנים מציינים כי הביקור נעשה באופן שמכבד את המבקרים, תוך שמירה מלאה על החוק.

`ועדת הפרס` כתבה בהחלטתה כי הפרס הוענק לו "על פעילותו הברוכה להרס מדינת ישראל ועקירת יהדותה".
מנימוקי הוועדה: "אנו, חברי הועדה לפרס קנובל, ולאחר שהובאו בפנינו עדויות וסימנים לפיהם פעל לכאורה חתן הפרס בתחומים הבאים:
1. סייע להגברת הטרור האנטי-יהודי, לפתיחת רצועת עזה לכלכלה חופשית של ייצור כלי נשק וחומרי חבלה, לפתיחת קשרי יבוא אמצעי לחימה ממצרים והעלאת ממשלת חמאס בכך שסייע לעקירת יהודים מגוש קטיף בדרך להשלטת שלטון האיסלאם אינשאללה על כל חלקי ארץ ישראל.
2. פעל לנצחון החמאס בבחירות וליבוי תקוות העם הערבי לכיבוש סופי של ארץ-ישראל ע"י הפעלת פעולות "ריכוך פסיכולוגי" לטובת העקירה. חתן הפרס יזם "דו-שיח" עם אלו המכונים "מזרוחניקים" מקרב תושבי "גוש קטיף" בלשונם, והצליח להשיג שיתוף פעולה הדוק מצד הגוף הקרוי מועצת יש"ע.

3. פעל לקידום הקמת מחנות אימונים לכוחות ההתנגדות המזויינת בשטחים המתפנים ברצועת עזה ע"י ייצור "התנהגות נסבלת" מצד היהודים המגורשים תוך יצירת יחסי אמון חמים, קשר מוצלח ושיתוף פעולה מצד ועם הנהגת המתנחלים.
4. התנדב לנדב יוצאי קיבוצים שכאילו מוכנים לשרת במקום סרבני עקירת יהודים בצבא הציוני.
5. פעל לסכל מישאל-עם על גירוש היהודים ולחזק את הפאשיזם השמאלני ביישות הציונית.
6. סחט כספים מהיישות הציונית לצורך מימון פעילות פוליטית במסווה סיוע חברתי, של נוער מתנדב לשנת-שירות (שי"נשינים) וגבה מהמשרד לבטחון הציונים תשלום עבור כל מתנדב.
6. ניצל את תוכנית ההתנתקות לצורך שיכנוע המימשל הציוני לבזבז מאות מיליונים בקיבוצי `עוטף עזה` במסווה של חיזוק הבטחון בישובים, ובניית דירות לקליטת המתנחלים.
7. סייע בפרוייקט "ויקי כנפו" ובאירוחה בקיבוצים, כחלק מתוכנית של "קרן ישראל החדשה" ובמימונם העקיף של ה-CIA וגורמים הקשורים למחלקת המדינה בארה"ב ליצירת מראה עין של תסיסה חברתית לצורך הפלת ממשלת ישראל, אינשאללה.
8. סייע ומסייע בפרוייקטים הממומנים ע"י תומכינו במדינות האיחוד האירופי, קרנות של ידידינו הגרמנים, גורמים במימשל האמריקאי וקרנות מוסלמיות לצורך עקירת היהדות מהמדינה הציונית המלאכותית, והפיכתה למדינה אמורפית, חסרת זהות ושורש יהודיים – עד שבחסדי אללה תהפוך למדינה דו-לאומית בה תינתן לכל הציונים חסות (ד`ימי) והגנה עפ"י חוקי הקוראן הקדוש.
9. סייע ומסייע באופן פעיל לחיזוק הנוכחות המוסלמית בפלשתין, תוך פעולות נגד מתנגדי הכיבוש בגדה המערבית הקרויים "מתנחלים", ייזום פרוייקטים תקשורתיים ע"י פיברוק "עקירת" עצי זית ועידוד אחינו הכפריים לפעולה נגד היהודים.
10. מסייע להעברה `חלקה` וזולה של האדמות הגזולות עליהן יושבים הקיבוצים מידי מנהל המקרקעין של הציונים אל חברינו בקיבוצים בכ-40% מהמחיר ששילמו שאר הציונים ומסייע להשתלטות מוסלמית עתידית על האדמות הציוניות השדודות.
11. פעל ופועל לפירסומו האישי תוך שימוש חסכוני בכספי הכופרים מהמדינות האירופאיות שנועדו לסייע למטרותינו הצודקות. חתן הפרס פעל מעל ומעבר לתפקידו להגדלת חשבון הבנק שלו כדי שיוכל לסייע לנו ביתר נוחות בעתיד. הוא הציג בפני גופים הממומנים ע"י גורמי חוץ דו"חות מנופחים על הוצאות שהיו לו בביצוע "פרוייקטים" ובכך סייע להגדלת חלקם של אירגונים אנטי-יהודיים, ביניהם המיגזר הקיבוצי, בעוגת תקבולי המטבע הזר של המדינה הציונית".

ועדת הפרס סיכמה: "אי לכן ולאור זאת, ומתוך אמונה שחתן הפרס אכן ביצע את המעשים המיוחסים לו החלטנו להעניק את הפרס ולצרף את חתן הפרס לרשימה המכובדת של שונאי ישראל, היהודים והיהדות".

במקביל למחאה זו, יוצא בעז העצני במאמר חריף שכותרתו "עלילת דם לכבוד פסח". הוא מציין כי יואל מרשק נושא את התואר "מרכז ענף משימות בתנועה הקיבוצית המאוחדת" וכנראה שאופי המשימות של התנועה הקיבוצית, שבעבר נהגה לבנות את הארץ, השתנה ב-180 מעלות. "מרשק, נרקומן ותיק של כותרות תקשורת, נוהג לשתף פעולה עם `הקרן החדשה לישראל` בפעולות חתרנות פוליטיות. כך היה בתמיכתם המשותפת במסעה המתוקשר של ויקי כנפו וכך גם במסע הפרו-ערבי בשומרון".

בניגוד למצב המוצג בתקשורת, הוא ממשיך ומבהיר, כמעט שלא היו חיכוכים בין הערבים בכפר סאלם שבשומרון לבין תושבי חוות סקאלי – המאחז הסמוך, עד להופעתם של מסיתי השמאל לפני כמה חודשים. "עם בואם, הם הדליקו אש גדולה של התנגשויות בין הערבים ליהודים. הם מובילים מסעות של התגרות וחבלה בשדות היהודים, כשרוב המשתתפים הם אנשי השמאל המלווים בקומץ ערבים ובכיסוי תקשורתי צמוד. כל נסיון התנגדות של היהודים מתורגם מיד לתלונה במשטרה, המשתפת פעולה באופן מלא וציני עם הפורעים. מעגל המשחק המכור נסגר בעזרת יתר זרועות השמאל – הפרקליטות, חברי הכנסת המסיתים של השמאל וערוץ 2 הנותן במה נרחבת לעלילה ומשתיק הרמטית את הסברי הקורבנות". זוהי השיטה המדוייקת לדבריו שבעזרתה נכלאו, במעצר שווא, מתנחלים רבים כשהמפורסם שבהם - אברי רן מאיתמר - נוטרל למשך קרוב לשנה עד שזוכה.

ביום שישי האחרון הופיעו מרשק עם כ-40 שמאלנים וכ-6 ערבים. אנשי השמאל ניטרלו את הצבא וסירבו להיענות להוראות החיילים לעזוב. בינתיים, הערבים ניסו לעלות עם טרקטור ועדרים על שדה האספסת של סקאלי. באותה הזדמנות, מציין העצני, השמאל מלמד את הערבים לצפצף גם על צה"ל, כשבמקרה זה רק פעולה נמרצת של אנשי ההתיישבות העובדת שהיו במקום וביניהם אהוביה, בנו של יצחק טבנקין, המנהיג ההיסטורי של תנועת הקיבוץ המאוחד, עצרה אותם איכשהו. מרשק צולם כשבמכוניתו מסור מכני גדול. "למרות שאין הדבר מהוה הוכחה לביצוע עבירה, הצרוף של מסור, מטעי זיתים ויתר החשדות של הפרובוקציות, היה בכוחו ליצור תשתית להקמת נחשול תקשורתי וציבורי מרשים ביותר שהיה מוביל לחקירה משטרתית מתוקשרת ויסודית לו רק היה מדובר בפעיל ימין".

גם מחר צפוי מרשק להגיע עם פעילי שמאל נוספים לגב ההר בשומרון ואנשי ההתיישבות העובדת החליטו להקים "כח נהלל" על מנת לסכל את כוונתם לעלות על אדמות של מתיישבים יהודים. כך מספר צפריר רונן, יוצא סיירת מטכ"ל ממושב מולדת. הוא מציין כי מציאת משור השרשרת צולמה ע"י מצלמת טלוויזיה ושודרה בערוץ 10, אך מרשק עוכב אז למשך שעה וחצי ע"י כוחות צה"ל והמשטרה שיחררה אותו עם המסור.

במשטרת ש"י אישרו לערוץ 7 כי הוגשה תלונה למשטרת אריאל על ידי בעלי החווה נגד יואל מרשק. הם טענו כי היה כאן חשד לניסיון להונאה, רקימת עלילת שווא במטרה להשניא ציבור שלם, בידוי ראיות, השגת גבול, היזק לרכוש, ניסיון להונאת רשויות המדינה, וחשד לשיבוש הליכי חקירה.

נציין כי בתנועה הקיבוצית לא ראו בחיוב את הכתבה שפוסמה על מרשק והחליטו לדון בתפקידו של אגף המשימות בתק"ם.אנשי ההתיישבות העובדת יצאו גם נגד ערוץ 2 שמתכוון להציג תוכנית העוסקת באירועי הסיוע לחקלאי כפר סאלם מבלי לקבל גם את תגובתם.

מרשק אמר בשבוע שעבר בתגובה לערוץ 7: "לא היו דברים מעולם, הסיפור שקרי. הגעתי הבוקר לאזור כדי לאבטח את החריש של הפלסטינים, לפי בקשתם, והעבודה נעשית בתאום גורמי הבטחון", אמר.



פרסום ראשון:23:51, 13 אפריל `06
עדכון האחרון:06:58, 14 אפריל `06

http://www.a7.org/news.php?id=145814
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group