לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
הערבים אכן מופלים - לטובה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חנוך ובר
אורח








הודעהפורסם: שישי 01.06.07 13:09    נושא ההודעה: הערבים אכן מופלים - לטובה

הערבים אכן מופלים - לטובה

בחובות, בזכויות ובחופש הדת נוקט בית-המשפט של מדינת היהודים אפליה עקבית לרעת היהודים

חנוך ובר פורסם: 18.10.06, 06:50

"הערבים החיים בתוכנו הם אחינו השווים לנו בכל", אמר אהרון ברק בנאום הפרידה מבית-המשפט העליון. האמנם? מתברר שהם שווים יותר מאיתנו בכל. מדינת היהודים מפלה לרעה את אזרחיה היהודים הנאמנים לטובת אלה הערבים, התומכים בגלוי בנסראללה והמזדהים לא כישראלים נטו, אלא כפלסטינים תושבי מדינת ישראל.

בתחום הדת, האפליה לרעת היהודים זועקת לשמיים. כיצד ייתכן שמדינה דמוקרטית כלשהי תמנע באופן שיטתי מאזרחיה להגיע למקום הקדוש להם ביותר מתי שהם חפצים בכך, כדי להתפלל ברוח מסורתם ואמונתם? בארצות-הברית, למשל, נוהל שכזה היה גורם למחאות, שביתות וערעורים עד לבית-המשפט העליון, שהיה ודאי מורה למשטרה לשנות לאלתר את הנוהל ולעשות הכל כדי לשמור על חיי המתפללים. אצלנו, אהרון ברק, שכל-כך אהב לחקות את מודל המשפט האמריקני, עשה זאת בסלקטיביות המתאימה לאישיותו, קרי: כל עוד התאים המודל להשקפתו החילונית. לכן לא איפשר לנאמני הר הבית לעלות להר, ולא חשב שבכך פגע בזכותם הבסיסית של מיליונים להתפלל במקום הקדוש להם ביותר. איומי הערבים ליצור תגובה אלימה נתנו לו את עלה התאנה המשפטי כדי להצדיק אפליה נוראה זו.

האווירה האנטי-יהודית, שהקרין ההיכל של ברק ויורשתו בייניש, חילחלה מטה, ובראש השנה העזו שוטרים לעצור ולהכות יהודי שביצע עבירה חמורה ביותר - תקיעה בשופר ליד הכותל המערבי. אם חלילה היו הערבים נוחלים עלבון שכזה, מהומה רבתי הייתה פורצת בקרבם ובקרב היהודים שומרי זכות הפולחן שלהם. כיוון שזה קרה רק ליהודי מסכן, כולם שותקים.


בתחום הבנייה, ממשלת שרון הרסה כזכור 25 יישובים יהודיים, אבל אף לא יישוב ערבי אחד. גירוש הינו אופציה חוקית רק כאשר המגורשים הינם יהודים, כך פסקו למעשה ברק-בייניש. וממשלת אולמרט ממשיכה לאיים בהרס מאחזים בלתי חוקיים. לכל היותר מדובר בכמה מאות מבנים, אבל אותה ממשלה, הדבקה כל-כך באכיפת חוקי הבנייה עד תום, בקרב יהודים כמובן, נמנעת מלאכוף את החוק בבירתה, שם יותר מאלפיים בתים נבנו בידי ערבים ללא אישור. למעשה, בכל המדינה, מהגליל ועד לנגב, בונים ערבים בצורה פראית ללא שום הפרעה מצד השלטונות. ומדוע? הרי ידוע לכל שממשלות ישראל לא יעזו להתמודד עם המגזר האלים ההוא, איתו כדאי יותר להעלים עין ולהעמיד פנים כאילו אין הוא מפר את החוק בזלזול שאין כמותו. וכך הגענו למצב העגום, שלא רק שהר הבית לא בידינו - אלא שגם הנגב והגליל כבר אינם.

בנושא חופש הדיבור, כוהני הדת של הערבים וחברי-הכנסת שלהם, שנשבעו אמונים למדינה, מעיזים לנסוע לארצות אויב, לתת יעוץ כיצד להביס אותנו בשדה הקרב ולכנות את ראש הממשלה "רוצח". חקירות נפתחות, אולם השופטים קובעים שזכות הדיבור של הערבים הינה למעשה ללא גבול. אבל כאשר יהודי, ובמיוחד ממחנה הימין, מכנה בכינויים לא מחמיאים את ראש הממשלה, את מנהל "רשות הגירוש" או את הרב הראשי, שנמנע מלפסוק כי פיקוח נפשם של חיילים דורש הפצצה מהאוויר על ג`נין בטרם כניסה אליה - אזי מיד זוכה הוא לכתב אישום על העלבת עובד ציבור. מדוע? כי הפרקליטות יודעת שבבית-משפטם של ברק-בייניש, זה יעבור ללא קושי.

בתחום הכלכלה והצבא, היעדר השוויון הצורם מעולם לא הטריד את בית-המשפט. העובדה שהערבים אינם משרתים את המדינה, לא בצבא ולא בשירות לאומי, ועדיין זכאים למלוא ההטבות של ביטוח לאומי, לא מדירה שינה מעיני שופטינו רודפי השוויון; גם לא ה"הזנחה" לא זוכה מגזר זה מצד פקידי מס הכנסה.

מעדיפים קניין על חיים

אך הגרוע מכל בהפעלת עיקרון השוויון העקום הייתה ההשוואה בין הזכות לחיים של יהודים מול זכות הקניין של הערבים. בקביעת מודעה

תוואי "גדר ההפרדה", ובלי כל קשר ליעילותה המפוקפקת, פסק לא פעם בג"ץ כי זכותם של קומץ ערבים להגיע לשדותיהם שווה יותר מזכותם של מתנחלים (יהודים סוג ב`) לחיים. כמעט תמיד, כששני הערכים הללו התנגשו - טובת הערבים גברה. חמור עוד יותר היה האיסור על הריסת בתים בציר כיסופים - איסור שאיפשר את רציחתן של טלי חתואל עם ארבע בנותיה. רק אחרי האסון אושר הרס הבתים לאורך ציר הדמים ההוא, כפי שצה"ל ביקש מלכתחילה. כמובן, השופט הדגול ההוא, שקבע שהכל שפיט, לא הבחין בשום אחריות אישית באותה טרגדיה, ומעולם לא היכה על חטא.

בכל מערכת המשפט של המדינה הזו, מלמטה עד למעלה, יש אפליה ברורה וזועקת נגד יהודים, ובמיוחד נגד שנואי מערכת המשפט והתקשורת - אלה המכונים "מתנחלים". כאשר הם עומדים למשפט מול הערבים, פתאום כללי החקירה והעדות מתפוגגים ומתעוותים לטובת המגזר ה"מסכן" ולרעת זה ה"אכזר".

לאור כל זאת, הגיע הזמן שמדינת ישראל ומערכת המשפט שלה יחדלו מהסכיזופרניה שבה הן נתונות זה עשרות שנים - הצהרות גבוהות על שוויון, מול היעדר כל אכיפה למענו. מן הסתם, מפלגה שתשכיל לדרוש צדק גם ליהודים במדינת היהודים תגרוף מנדטים רבים, ותוכל להביא למהפכה השיפוטית האמיתית שנחוצה כל-כך לעם האומלל הזה, וראשיתה ברפורמה בשיטת הבחירות לבית-המשפט העליון. אולי אז, אחרי שישים שנה, נוכל לשים קץ לאפליה.

הכותב הוא רואה חשבון, פובליציסט ופרשן פוליטי


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3316255,00.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group