לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ניצחון לאהוד ברק בסיבוב הראשון של פריימריס העבודה, אילון ופרץ סיכמו לאחד כוחות לסיבוב 2  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מעריב
אורח








הודעהפורסם: חמישי 31.05.07 6:09    נושא ההודעה: ניצחון לאהוד ברק בסיבוב הראשון של פריימריס העבודה, אילון ופרץ סיכמו לאחד כוחות לסיבוב 2

אילון ופרץ סיכמו לאחד כוחות לפני הפריימריז

ל-nrg מעריב נודע שבניגוד להצהרות השניים כי הפגישה ביניהם היום היתה הראשונה בה דנו בשיתוף פעולה, הם נועדו בחשאי עוד לפני הבחירות וסיכמו לשלב ידיים. מטה אילון: אין כל הסכם

מיה בנגל
30/5/2007 19:14

עמי אילון ועמיר פרץ אמנם הכריזו כי עד לפגישתם היום לא דנו באפשרות לשתף פעולה לקראת הסיבוב השני בבחירות לראשות העבודה, אך ל-nrg מעריב, נודע כי כבר כמה שבועות לפני הפריימריז נפגשו השניים בחשאי בביתו של אחד ממקורביו של פרץ והגיעו להבנות, לפיהן במקרה שייערך סיבוב שני הם ישלבו כוחות. גורם המקורב לאילון אישר את דבר קיום הפגישה, שקיומה נשמר מעין הציבור והיא עומדת בניגוד גמור להצהרות שני הצדדים. מנגד, נמסר ממטהו של אילון בתגובה כי "אין שום הסכם"


``פרץ קרוב יותר לאילון``
בסביבת יו``ר העבודה היוצא מבינים שעליהם להחליט מהר במי לתמוך בסיבוב השני על ראשות העבודה. הצוות הקרוב של פרץ מגבש את הדרישות שיבטיחו את ישיבתו בממשלה בתיק כלכלי
לכתבה המלאה



מוקדם יותר הערב נפגשו שר הביטחון פרץ והמועמד לראשות המפלגה אילון, במשרד הביטחון בתל-אביב. השניים מסרו בעקבות הפגישה כי הם דנו באפשרות שפרץ יביע את תמיכתו באילון לקראת הסיבוב השני בפריימריז של המפלגה, שייערך בעוד כשבועיים.

מקורביו של פרץ ציינו בתום הפגישה כי היא נערכה "באוירה טובה, אך לא טובה לברק", ואילו בסביבתו של אילון הדגישו כי הפגישה היא "חלק טבעי" מההיערכות לקראת ההתמודדות מול ראש הממשלה לשעבר.

מקורביהם של פרץ ואילון הדגישו כי הם עדיין לא חתמו על הסכם, אך גורמים בעבודה המקורבים לאהוד ברק טענו כי הדיל ביניהם כבר סוכם. "הכל הצגה שנועדה להסתיר את הדילים שעליהם הם חתמו", אמר גורם במפלגה.





"פגישה ראשונה בסדרת דיונים"



המידע שהגיע
לידי nrg מעריב, לפיו בין השניים התגבש סיכום עוד טרם קיומו של הסיבוב הראשון בפריימריז, מחזק את טענתם של תומכי ברק. על אף שגורם המקורב לאילון אישר את קיום הפגישה, מקורבים אחרים מסרו בתגובה כי אין שום הסכם בין השניים.

בסביבתם של אילון ופרץ הכחישו בתוקף את קיומו של הסכם חתום וטענו שהפגישה הערב היתה הראשונה בסדרת דיונים ביניהם. מקורביו של אילון הדגישו כי יש לו מכנה משותף אידאולוגי עם פרץ ושבכל אופן, הוא מתכוון לקיים פגישות גם עם דני יתום ואופיר פינס.

על פי ההערכות, פרץ דרש בפגישה לקבל לידיו תיק חברתי-כלכלי ולעדכן את קווי היסוד של הממשלה, כך שיכללו דגש על הנושא החברתי. הסכמה כזו עשויה לפגוע בפרופ` אבישי ברוורמן, שקיבל הבטחה לקבל לידיו תיק דומה. בנוסף, לפרץ חשוב לדאוג לכך ששרת החינוך יולי תמיר, ושר התרבות והספורט, ראלב מג`אדלה, יישארו בממשלה.





מפזרים רמזים



בימים האחרונים מפזרים גורמים המקורבים לפרץ רמזים רבים בדבר כיוון הבחירה שלו. "הסיכוי שהסכם בין פרץ לאילון יקרום עור וגידים הוא גבוה בהרבה מהסיכוי שזה יצלח עם ברק" - כך אמר אתמול גורם המקורב מאד לשר הביטחון.

עם זאת, כלפי חוץ שומר פרץ על פני פוקר ובנס תומכים שקיים אמר כי לו כוונה לעשות חשבונות פוליטיים: "לא נפסול על רקע אישי, עלינו ללכת לפי טובתה של מדינת ישראל, ושום שיקול אחר לא ינחה אותנו".

למעלה מיממה לאחר סגירת הקלפיות בפריימריז במפלגת העבודה, ולאור ההישג היחסי שרשם עם 22% תמיכה שקיבל ממתפקדי המפלגה, כינס אמש פרץ עשרות מתומכיו, והכריז על הקמת המחנה החברתי במפלגת העבודה. "ניצחנו, אין סיכוי שמישהו יצליח לשבור אותנו. עלינו להודות למי שיזם את הפריימריז, שנתן לנו את ההזדמנות להוכיח כמה עוצמה יש במחנה החברתי הזה וכמה אהבה", אמר פרץ בכנס שהתקיים בראשון-לציון.

בנוסף, הגיב פרץ לספקולציות השונות, שניסו להעריך במי יתמוך בסיבוב השני בבחירות לראשות המפלגה. היו"ר היוצא הודיע כי לפני שיכריע למי יצטרף, הוא יציג כמה עקרונות עליהם הוא מתכוון לעמוד בכל הסכם עתידי. "בשנה האחרונה קידמנו חלק מהנושאים החברתיים, בהם שכר מינימום, חברות כוח אדם, ועוד", אמר. "הדרך עוד ארוכה. הפערים קיימים, ומיליונים מחכים לבשורה. אנחנו נדרוש תכנית חברתית".


http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/588/852.html
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group