לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מזכיר הכנסת היוצא אריה האן הוחלף באיש הפרקליטות ויועצו של מזוז עו`ד איל ינון  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ידיעות אחרונו
אורח








הודעהפורסם: חמישי 31.05.07 6:05    נושא ההודעה: מזכיר הכנסת היוצא אריה האן הוחלף באיש הפרקליטות ויועצו של מזוז עו`ד איל ינון

הכנסת זה הוא: אריה האן נפרד מהמליאה

התרגשות גדולה היתה אתמול בבית המחוקקים כאשר החברים נפרדו מאריה האן - מזכיר הכנסת ב-11 השנים האחרונות ומי שהיה דמות בלתי נפרדת מהמשכן במשך עשרות שנים. רגע לפני היציאה לגמלאות, נזכר האן במעמד ההכרזה בכנסת על הניצחון במלחמת ששת הימים ועל הלילה האומלל שבו העביר את הפתק עם ההודעה על מותו של אמנון רובינשטיין

אמנון מרנדה עדכון אחרון: 31.05.07, 00:40

לשכתו של אריה האן, מזכיר הכנסת המיתולוגי, איבדה אתמול (יום ד`) לרגע אחד את הרשמיות האופפת אותה שנים ארוכות כאשר נכדיו הגיעו למקום כדי לחגוג עם המשפחה כולה את יציאתו לפנסיה. מי שמכיר את מליאת הכנסת היטב הודה היום כי מעתה והלאה הצבעות השמיות כבר לא יהיו אותו דבר. האן אמנם שימש כמזכיר בית המחוקקים במשך 11 שנים בלבד אבל הוא ייזכר כמי שריצד על המסך של כולנו ברגעי הדרמה במליאה, כאילו הפך לחלק מנוף דוכן הנואמים.


האן (67), עורך דין בהשכלתו, היה במשך שנים ארוכות המזכיר והיועץ המשפטי של סיעת המפד"ל. ב-1996 הוא מונה לתפקיד מזכיר הכנסת אולם לפני כשנה, עם מינויו לראשונה של מנכ"ל לכנסת (אבי בלשניקוב), חל כרסום בסמכויותיו של האן. מי שיתפוס את מקומו הוא עו"ד איל ינון (40) אשר שימש בתפקידו האחרון כעוזר בכיר ליועץ המשפטי לממשלה.

אריה האן נפרד. הכנסת זה הוא, הוא זה הכנסת (צילום: גיל יוחנן)

יו"ר הכנסת, דליה איציק, אמרה בישיבת הפרידה מהאן: "בחילופי הכנסת דומה שדבר אחד נשאר יציב, ברור - על כס מזכיר הכנסת יושב אריה. אנחנו הולכים, באים ומתחלפים, אבל אריה האן איתנו. הוא שליח הציבור שלנו. אנחנו נועצים בו, מאזינים לדבריו. אנחנו מתחשבים בשיקול דעתו. הוא חולש על צומת חשוב מאד בחיים הפרלמנטריים. הוא מנווט, מתאם בין הסיעות. גם היום כתמיד אתה יושב כאן לשמאלי, אבל אתה יד ימיני. קשה לתאר שזו הישיבה האחרונה שבה אתה נוכח כמזכיר הכנסת. לא אטעה אם אומר שהתפקיד הזה כבש את לבך ולכן הפרידה ממנו קשה עליך".


גם ראש הממשלה, אהוד אולמרט, פינה זמן והגיע לישיבה. "להוציא את שמעון פרס, אריה הוא הוותיק שבאנשי מליאת הכנסת. כבר כשהגעתי לכאן, ב-1968, אריה היה מוותיקי מזכירי הסיעות בכנסת. אנחנו מדברים על נתח חיים יוצא דופן של למעלה מ-40 שנה. יש לו זיכרון מופלא – הוא זוכר כל אירוע, וכל ויכוח, כל מחלוקת וכל סוגיה שעמדה על הפרק בחיים הפרלמנטריים שלנו. אין ספק שכל הסגולות הללו הכשירו אותו בסופו של דבר לשאת בתפקיד המקצועי הבכיר ביותר בכנסת, כמזכיר הכנסת.

"אריה אף פעם לא ראה את המסלול הפוליטי כמסלול שלו, לכן הוא היה כל השנים כל כך מקובל על כל חברי הכנסת לדורותיהם. נדמה לי שבקלות אפשר היה ליצור ממשלת אחדות לאומית סביבך, אבל אני מבקש ממך - אל תנסה להקים. אני מאחל לך דרך צלחה ומודה לך, גם על החברות האישית וגם על התרומה החשובה שלך לחיי הפרלמנט שלנו במשך שנים רבות".

האן היה נרגש נוכח הפרידה ממנו וסיום התפקיד לאחר שנים רבות כל כך. "אני מסיים את תפקידי עם סיפוק אדיר והרגשה מצוינת", אמר ל-ynet. כאשר נשאל איזה אירוע יזכור יותר מכל השיב: "מרוב עצים לא רואים את היער. יש כל כך הרבה אירועים שאני זוכר, שאי אפשר להצביע על אחד ספיצפי".

אחד האירועים שהאן יזכור לבטח הוא היום בו הכריז אברהם בורג, אז יו"ר הכנסת, על מותו של אמנון רובינשטיין - מה שהתברר מספר דקות אחר כך כלא נכון. האן היה זה שהעביר את ההודעה לבורג, שהקריאהּ מעל דוכן הכנסת. "בכל מקום שמתרחשות טעויות לומדים מהן, ומהטעות הזו למדנו המון", נזכר האן. "באותה תקופה איש לא חשב שמישהו יכול לעשות דבר כזה. לקחתי את זה מאוד מאוד קשה. לא ישנתי בלילה. מי שהרגיע אותי היה דווקא רובינשטיין שלמחרת אמר לי שהוא מכיר אותי ואת כישוריי ואסור לי לקחת את מה שקרה ללב".

האן נזכר גם באירועים שהתרחשו עוד לפני שכיהן כמזכיר הכנסת, בעת שהיה מזכיר סיעת המפד"ל. "במלחמת ששת הימים לחמתי, וכאשר ניצחנו שיחררו אותי מהמילואים לכמה שעות כדי שאגיע לכנסת לאירוע המיוחד לרגל הניצחון", סיפר. "הגעתי עם מדים מלוכלכים ומאובקים וזכיתי להיות נוכח בהודעה הרישמית על הניצחון. זה היה רגע דרמטי ומרגש".

"אני יוצא עם הרגשה נהדרת וחש שאת השבילים שתוויתי לעצמי על האופן בו אעבוד כמזכיר כנסת - הצלחתי למלא בצורה טובה מאוד", סיכם האן. "לא רבתי עם אף אחד ואם טעיתי ידעתי להתנצל בזמן ולהסביר את עצמי. יש הרבה דברים בכנסת שרשומים על שמי כמו למשל הליך ה`נאומים בני דקה`. אני מסיים את התפקיד בתחושה נפלאה".



http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3406697,00.html
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group