לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים טולטול מ- --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
צפריר רונן תוקף בחריפות את מפלגת נעוריו `העבודה` מגדיר אותה `מפלגת בוגדים`  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שלישי 29.05.07 8:28    נושא ההודעה: צפריר רונן תוקף בחריפות את מפלגת נעוריו `העבודה` מגדיר אותה `מפלגת בוגדים`

י"ב סיון תשס"ז, 29 מאי 07


צפריר רונן בכנס ירושלים
פרסום ראשון: 28/05/07, 22:22 / עדכון אחרון: 29/05/07, 07:22
רונן: העבודה הפכה למפלגת רק"ח
צפריר רונן תוקף בחריפות את מפלגת נעוריו `העבודה` מגדיר אותה `מפלגת בוגדים` ואת הנהגתה מכנה "חבורת סמרטוטים שאיבדו את הדרך".

רדיו ערוץ 7


מתקפה חריפה השמיע אתמול צפריר רונן, מפורשי מועצת יש"ע, ביומן ערוץ 7 כלפי מפלגת `העבודה`, אותה הוא מגדיר "מפלגה של בוגדים", וראשיה, אותם הוא תוקף בזה אחר זה.

את יריית הפתיחה לדבריו החריפים משחרר רונן מיד בתגובה לשאלתו הראשונה של המראיין, עוזי ברוך, אם הוא כתושב המושב מולדת שבצפון לא יצא להצבעה לראשות מפלגת העבודה. "יש גבול להתעללות", אומר רונן ושואל "איך אפשר להצביע למפלגה אנטי ציונית כזו בכלל?".

"ברק הנחש הנורא ביותר, העבודה מפלגה של בוגדים"

את חמשת המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה מכנה רונן "חבורת סמרטוטים שאיבדה את הדרך". בהמשך דבריו הוא פורט את התייחסותו לכל מתמודד ומתמודד. על אהוד ברק אומר רונן: "הוא הנחש הנורא ביותר שקם לעם ישראל. הוא אדם נקלה ובזוי שהיה מוכן לתת לאויב את הר הבית שהוא מרכז ההוויה שלנו. זה אדם שבגד בכולם, בצד"ל, במדחת יוסף, בחבריו, בבוז`י הרצוג עם העמותות שלו. אפילו אולמרט כשהיה ראש עיריית ירושלים קרא לו אדם נקלה. זה אדם שלא ראוי להיות בשום דבר, ואני בספק אם מדינה נורמאלית הייתה מרשה לאדם כזה להישאר בתחומה".

לעמי אילון מתייחס רונן בצורה דומה וקובע כי גם הוא "בוגד שהלך עם סרי נוסייבה מאחורי הגב של עם ישראל". לדבריו "מפלגת העבודה שפעם הייתי חבר בה היא מפלגה של בוגדים. זו מפלגה של הגרועים באויבי ישראל". את דבריו מנמק רונן בכך שבהתנהלותה הפוליטית מייצרת `העבודה` הטעייה כלפי העם. "תבדוק את העמדות של העבודה היום, אלו העמדות של רק"ח של לפני שלושים וארבעים שנה. זו מפלגה אנטי ציונית. המשמעות היא שמדובר במפלגה שחושבת שציון היא לא ארצם של היהודים".

לשאר המועמדים לראשות העבודה מתייחס רונן בזלזול: "אופיר פינס קיצוני בצורה נוראה. לא שווה להתייחס אליו בכלל. מדובר בעסקן עלוב שגדל במסדרנות של אורי גורדון, שלא עבד מימיו". על יו"ר העבודה הפורש אמר רונן בזלזול מופגן: "חבל להשחית מילים על ההוא עם הפקקים על שהמשקפת... איך קוראים לו?..."

לטעמו "דני יתום בחור נחמד שלא יודע על מה הוא מדבר, אבל הוא הנורמאלי מכולם".


"אנחנו במלחמה טוטאלית. את האויב יש לחסל ולהכריע בכל המערכות. להרוג את הבא להרגנו".

בהתייחסו לירי הקסאם על שדרות סבור רונן ש"הפתרון לירי הקסאם הוא לחסל את האויב. את האויב צריך לנצח. צריך להכריע אותו בכל המערכות, בכל ההזדמנויות ובמהירות האפשרית. השמאל הצליח לשגע את העולם בתפיסה שאת הטרור אי אפשר לנצח, אבל העובדה היא שאת הטרור מנצחים ביהודה ושומרון כל לילה. טרור ניזון מהיכולת שלו להשפיע על החברה האזרחית ומהיכולת של המדיה לעשות אותו גיבור, ואנחנו משום מה מפחדים בגלל פוליטיקאים עלובים שמפחדים לנצח. את הטרור צריך לנצח. להרוג את מי שבא להרגנו. זה מאוד פשוט".

כשהוא מתבקש להתוות כיוון פעולה נגד הטרור, אומר רונן: "קודם כל אני סוגר להם את המים, את החשמל ואת הדלק והמזון. ניתן להעלות על הדעת שאנגליה הייתה ממשיכה לאפשר העברת מים מזון וחשמל לגרמניה? הרי החשמל הזה מניע את מחרטות הקסאמים. בהמשך אני קובע מחירון – הרוג יהודי משמעותו אני לוקח עשרה דונם של אדמה, מיישר ערים וכפרים, כי אני במלחמה ובמלחמה נלחמים. הבריטים הפציצו והרגו 45,000 בני אדם בלילה אחד במלחמת העולם השנייה, רק כי הם רצו לפגוע בחיי האזרחים. צריך להפנים שכאן זה גרמניה. החברה היחידה שהפנימה את התעמולה של הנאצים מימי הקשר של המופתי עם היטלר זו החברה הערבית. אפשר לראות את התעמולה הערבית ואת הקרקטורות הערביות. אנחנו יודעים מול מי אנחנו עומדים וצריך להבין שמדובר במלחמה טוטאלית ולא מלחמה טריטוריאלית. הם רוצים להשמיד אותנו עד הסוף כמו שהיה במלחמת ששת הימים וב-48`. הרי איזה סכסוך טריטוריאלי יש לנו עם איראן שהם רוצים להשמיד אותנו? זו ההוכחה שמדובר במלחמה טוטאלית. הגיע הזמן שכל ברווזי המדיה כמו ירון לונדון יפנימו שמדובר במלחמה טוטאלית".

כשהוא מתייחס לטענות השמאל על כיבוש, טענות המצדיקות לכאורה את עקירת הישובים מרצועת עזה, זועם רונן על ההגדרה `כיבוש`. הוא מזכיר בראשית דבריו את העובדה שגוש קטיף הוקם על חולות שלא היה בהם דבר, אך כאמור, הוא מתקומם על עצם המינוח `כיבוש`. "מה לא מוסרי בזה שעם ישראל חוזר לארץ ישראל? יותר מוסרי זה לעקור את עם ישראל מארצו? השקר הגדול הוא שאנחנו לקחנו ממישהו משהו. הרי המשפט הבינלאומי נקבע בועידת סאן רמו ושם נקבע שארץ ישראל שייכת לעם ישראל. זהו השקר הגדול של אנשי השמאל".

לשאלתו של המראיין אם אינו מקבל את טענות גורמי שמאל כיריב הופנהיימר, דובר `שלום עכשיו` שאם רק הייתה ישראל משלימה את העקירה גם ביו"ש הרי שהיה בא שלום על הארץ, קובע רונן כי הופנהיימר הוא לא פחות מאשר "בוגד". "יריב הופנהיימר הוא בוגד. כל מי שאומר שארץ ישראל אינה של עם ישראל הוא בוגד בארצו, כי הציונות היא תנועה להשבת עם ישראל לציון. המדינה היא כלי בלבד".

"הארץ הזו היא שלנו בכל המהויות", קובע רונן ומסביר: "על פי התנ"ך הארץ הזו היא שלנו, וכשאני פוגש נוצרי אני שואל אותו – אתם מכירים את התנ"ך? מה כתוב שם? של מי הארץ הזו? התנ"ך הוא הרי בסיס הציוויליזציה העולמית, ולא רק שלנו. אז אם זה לא שלנו אז מה אנחנו עושים בתל אביב? לכן כל המילה הזו `כיבוש` היא שקר. איך עם ישראל יכול להיות כובש בארצו?"


לאנשי שדרות: כשלא יצאתם למנוע העקירה הבאתם עליכם את האסון:

רונן חותם את דבריו בדברי ביקורת גם כלפי אנשי שדרות. הוא פונה אליהם ואומר "דעו לכם שכאשר לא באתם באלפיכם ובהמוניכם להציל את גוש קטיף הבאתם עליהם את האסון. עכשיו צאו להילחם על הבית. אל תחפשו מיגון. אני לא מקבל את הבכיינות שלכם. הייתה לכם אפשרות לעשות לפני כן אבל העדפתם לשבת בבית. לא ראיתי רבים מתושבי שדרות במאבקים האידיאולוגיים. עם שמוותר על ארצו סופו שיספוג קסאמים לא רק על שדרות אלא גם על תל אביב. הגיע הזמן להפסיק להתבכיין ולדרוש מלחמה במי שבא להרוג אתכם. לא קייטנות ולא מחנות ולא גאידמק. מלחמה".

להאזנה לראיון

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/162949
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> מדור חדשות, כתבות דעות ומאמרים בנושא חדשות פוליטיקה ושחיתות כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group