לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
שלי יחימוביץ`,רן כהן ואריה אלדד עתרו נגד הדחת יו`ר חברת החדשות יצחק לבני,המתנגד לרפי גינת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
הארץ
אורח








הודעהפורסם: שלישי 22.05.07 14:08    נושא ההודעה: שלי יחימוביץ`,רן כהן ואריה אלדד עתרו נגד הדחת יו`ר חברת החדשות יצחק לבני,המתנגד לרפי גינת

ח`כים לבג`ץ: ניסיון פסול לקדם את מינוי רפי גינת

מאת אסף כרמל

שלי יחימוביץ`, רן כהן ואריה אלדד דורשים לאסור את הדחת יו"ר דירקטוריון חברת החדשות יצחק לבני, המתנגד למינוי

שלי יחימוביץ`

תצלום: קובי גדעון / באובאו

הח"כים שלי יחימוביץ` (עבודה), אריה אלדד (האיחוד הלאומי) ורן כהן (מרצ) עתרו הבוקר (שלישי) לבג"ץ נגד יו"ר מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש, שר התקשורת אריאל אטיאס והיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, בדרישה שדאבוש תימנע מהעברתו מתפקידו של יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2, יצחק לבני.

"המהלך האמור (הזזת לבני - א"כ)", נכתב בעתירה שהוגשה על ידי עו"ד גלעד ברנע, "מעורר יותר מחשש כבד בדבר ניסיון פסול להשפיע על זהותו של המנכ"ל הבא של חברת החדשות - תוך ניסיון פסול לשנות את הרכב דירקטוריון חברת החדשות לשם קידום מינויו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל החברה - וזאת תוך מעורבות בוטה של בעלי שליטה בשתי זכייניות הערוץ, `קשת` ו`רשת`".

ברנע כותב בעתירה כי "מועמדותו של גינת זכתה להתנגדות נחרצת של שני נציגי הציבור בדירקטוריון חברת החדשות, לבני ועו"ד רחל בן-ארי, על רקע מספר שיקולים כבדי משקל: חוסר התאמה מהותי לתפקיד, חברות אישית קרובה וארוכת שנים עם סמי עופר (בעל עניין בעקיפין בזכיינית "רשת") וקרבה גם למוזי ורטהיים (אחד מבעלי העניין בזכיינית "קשת"), וניגוד העניינים הבוטה בין תפקיד מנכ"ל חברת החדשות לבין הגשת, עריכת והפקת התכנית `כלבוטק`". ברנע מוסיף כי "אך בימים האחרונים נתפרסמה ידיעה, באתר NFC, באשר לפגישה שנתקיימה בין ראש


רפי גינת


הממשלה לבין עופר וגינת בעניין פיצוי על השבתן למדינה של מניות עופר בבתי הזיקוק".

עוד נכתב בעתירה כי "כנגד גינת הועלו טענות כבדות משקל לגבי התנהלות לקויה העולה גם כדי הפרת כללי האתיקה העיתונאית במסגרת תצהירו של ניר בכר - עורך מוסף `7 ימים`, שפוטר על ידי גינת כשזה כיהן כעורך הראשי של `ידיעות אחרונות` - שהוגש במסגרת תביעה בבית הדין לעבודה. בכר (היום עורך מוסף "הארץ" - א"כ) אמנם משך את תביעתו, אך ממשיך לעמוד על האמור בתצהירו ואף התראיין על כך לאחר משיכת התביעה". ברנע מזכיר עוד בעתירה כי רק לפני שנה וחצי ניסה ורטהיים למנוע שידור תחקיר בתכנית "עובדה" על פרשת ישראייר. "מינוי גינת מעצים החשש להישנות תופעות אלה בחברת החדשות", נכתב.

"החלפת סוסים באמצע המרוץ"

כדי למנות מנכ"ל חדש לחברת החדשות נדרש רוב של 75% בדירקטוריון, אלא שקשת ורשת מחזיקות רק ב-60% ממניות ההצבעה בדירקטוריון, והרשות השנייה, באמצעות נציגי הציבור, מחזיקה ב-40% הנותרים. לפיכך, לנוכח התנגדותם של לבני ובן-ארי, לא מתאפשר בינתיים מינויו של גינת. "על סדר יומה של ישיבת הדירקטוריון האחרונה עמד הנושא `מנכ"ל לחברת החדשות`", נכתב בעתירה, "אך חברי הדירקטוריון מטעם הזכיינים לא המליצו על כל מועמד, תוך ידיעה כי כהונת שני נציגי הציבור תפקע זמן סמוך לאחר מכן".

העותרים מגדירים את כוונתה של דאבוש להעביר עתה את לבני מתפקידו כ"`החלפת סוסים באמצע המרוץ` - ביטול המיעוט החוסם לבחירת גינת כמנכ"ל חברת החדשות". דאבוש אמנם טענה בשבועות האחרונים שהחלפת לבני נובעת משיקולים מקצועיים בלבד, אבל שלושת הח"כים לא מאמינים לה. לטענתם, יו"ר מועצת הרשות מועלת בתפקידה לשמור על הפרדה גמורה של חברת החדשות מאינטרסים כלכליים למיניהם, כפי שמחייב חוק הרשות השנייה.

"`סידור` הרכב דירקטוריון חברת החדשות" נכתב בעתירה, "וסילוק לבני כדי לסלול את הדרך למינויו הפסול של גינת לתפקיד המנכ"ל, אשר משמש גם עורך ראשי לתכנים חדשותיים ועיתונאיים, עולים כדי הפעלת שיקולים זרים בוטים והפרת חובת האמון שחבה מועצת הרשות השנייה לציבור ולשמירת עצמאות התוכן החדשותי של שידורי חברת החדשות". מכיוון שדאבוש מתכוונת כבר ביום ראשון הקרוב להעלות להצבעה את מינויו של יהודה לנקרי במקומו של לבני, מבקשים העותרים לקבוע דיון דחוף בעתירתם ולהוציא צו ביניים שימנע בינתיים את החלפתו של לבני עד להחלטה סופית של בית המשפט בעניין.

דאבוש דוחה את הטענות על הסף

דאבוש דחתה בתגובתה על הסף את כל טענות חברי הכנסת. במכתב שהעביר הבוקר היועץ המשפטי של הרשות השנייה, עו"ד דורון אבני, לעו"ד ברנע נכתב כי החלפתו של לבני נובעת משיקולים מקצועיים: הגירעון שצברה חברת החדשות בשנים האחרונות, זליגה של תכנים מסחריים לשידורי החדשות ואי מתן ביטוי מספק לתכנים מהפריפריה בשידורים.

אבני טוען ששמירה על עצמאות חברת החדשות משמעותה גם שלחברי כנסת אסור להתערב בהליך בחירת הדירקטורים לחברה. "יש להדגיש כי המועמדים לתפקיד דירקטורים מעולם לא נשאלו על עמדתם באשר למינוי מנכ"ל חדש ונושא זה כלל אינו מהווה פרמטר בהחלטת המועצה", מוסיף אבני, "כשם שהמועצה לא הנחתה עד כה את נציגיה בדירקטוריון כיצד לפעול בכל הקשור לבחירת מנכ"ל אלא רק גיבתה את עצמאות שיקול הדעת שהפגינו, כך גם בכוונת המועצה לפעול בעתיד. כל ניסיון ליחס לחבריה מניעים זרים אין לו כל אחיזה במציאות והוא אף גובל בהוצאת לשון הרע".



http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=862419&contra ssID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group