לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
נבדק חשד להטיית משפט רמון: ביניש בחנה מידע בדבר מהלכים בלתי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
דה מרקר
אורח








הודעהפורסם: שבת 19.05.07 23:44    נושא ההודעה: נבדק חשד להטיית משפט רמון: ביניש בחנה מידע בדבר מהלכים בלתי

נבדק חשד להטיית משפט רמון: ביניש בחנה מידע בדבר מהלכים בלתי חוקיים

16:23 | 19.5.2007 יואב יצחק/Nfc


תגיות: דורית בייניש, חיים רמון, הטיית משפט



חשיפה: נבדק חשד לשחיתות במשפטו של רמון. נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, בחנה באחרונה מידע שהובא לידיעתה, המעלה חשד לפיו ערב הכרעת הדין במשפטו של השר לשעבר, חיים רמון, נעשו, לכאורה, מהלכים בלתי חוקיים לתיאום גזר הדין, לרבות סוגיית הקלון, בין השופטת חיותה כוחן, ששימשה אב בית הדין במשפט, לבין רמון. בשלב זה לא ברור האם מדובר במידע מוצק או במידע מרושע נטול יסוד. מה שברור הוא: ביניש בחנה מידע מטריד זה.


המידע הובא לידיעת ביניש במכתב מיום 18.03.07, זמן קצר לאחר הכרעת הדין החמורה - שבה הוצג רמון בקלונו, אך לפני מתן גזר הדין, שבסופו נקבע שאין קלון במעשיו. הפער בין חומרת הכרעת הדין, לבין גזר הדין, נותר גם עתה בגדר חידה בלתי פתורה, לפחות מבחינתה של השופטת כוחן. על המכתב חתם: "אזרח מודאג", שנמנע מכתיבת שמו. "אני מתנצל על כך שהמכתב נכתב בעילום שם", כתב, "אך אין לי ברירה אלא לעשות כן, על מנת שלא להיפגע. כל העובדות ניתנות לבדיקה, לפחות כל הנוגע לשיחות הטלפון המקבילות בין כל המעורבים", הדגיש.

יש לציין כי ביניש מאשרת את דבר קיומו של מכתב התלונה ואת תוכנו. יחד עם זאת, היא מסרבת, בשלב זה, לגלות כיצד פעלה ומה תוצאות בדיקתה. כל שהסכימה למסור, בתגובה לפנייה, הוא: "התלונה שהגיעה לידי נשיאת בית המשפט העליון נבחנה בשים לב, בין היתר, לעיתוי בו הוגשה ולהיותה תלונה אנונימית וכן ניתנה הדעת לתוכן המידע שהובא בה".

במכתב הפנייה אל ביניש נאמר, כי "לאחר הכרעת הדין בעניין השר לשעבר חיים רמון, אירעו דברים חמורים ביותר, שאי אפשר להחריש ביחס אליהם. מדובר במהלכים בהם היתה מעורבת השופטת חיותה כוחן, ביחד עם עורך דין פרטי [שמו שמור בידי מערכת Nfc], וביחד עם השר לשעבר בעצמו, בין אם ישירות ובין אם באמצעות חברתו לחיים. אותם מהלכים, הינם לא פחות ולא יותר מאשר שחיתות והטיית משפט".

על פי המידע האמור, כבר במהלך המשפט עצמו נכח עורך הדין בחלק מהדיונים, "בהיותו חבר קרוב מאוד של השופטת כוחן. כשניתנה הכרעת הדין וקמה זעקה ציבורית ביחס לתוכן פסק הדין, נבהלה השופטת כוחן ממעשה ידיה וביקשה למצוא דרך למזער את הנזק, בין היתר על מנת להבטיח את בחירתה בעתיד לבית המשפט המחוזי. היא נועצה בעורך הדין, שבשלב ראשון ייעץ לה לשלוח את ילדיה להתראיין, הוא זה שעיצב את התכנים והמסרים שיימסרו הילדים באותם ראיונות".

לדברי אותו מתלונן, שמסר את המידע, השופטת חיותה כוחן, יחד עם עורך הדין, חיפשו פיתרון שיאפשר לשופטת "לרדת מהעץ", בלי להיראות כמי שחזרה בה מקביעותיה. "לשם כך, אף נפגשו השניים בבית קפה וניהלו שיחות טלפוניות. כך נרקם בסופו של דבר המהלך המתואם במסגרתו יופנה השר לשעבר לשרות המבחן. במקביל לשיחות עם השופטת, ניהל עורך הדין שיחות עם חברתו של השר לשעבר ובהמשך עם השר עצמו, שהתייעץ איתו במספר הזדמנויות".

נוצר אם כן מצב, הוא מתריע, "בו פניית השר לשעבר לשרות המבחן היתה בתיאום מלא בין השופטת הדנה בתיק, הנאשם ועורך הדין"; "איני יודע איך יסתיים ההליך", כתב אותו מתלונן - כאמור, ערב מתן גזר הדין, "אך נראה שכבר עתה את חייבת להתערב, מאחר ומדובר במהלך מושחת ביותר, שאסור לקבל אותו".

העולה מהדברים הנ"ל: אם אכן בחנה ביניש את המידע, כפי שהשיבה לשאלות Nfc, הרי שהיה עליה לפנות, לאחר שקיבלה את התלונה, אל השופטת כוחן, זמן קצר לפני מתן גזר הדין, ולברר עימה חשד חמור שכזה, או לחילופין, להפנות נושא זה לידי היועץ המשפטי לממשלה, כדי שייבחן זאת ויחליט האם יש מקום למהלכי בדיקה או חקירה - אם במישור המודיעיני ואם בחקירה גלויה.

מבדיקה בנושא עולה, כי לפחות עד יום 30.04.07 שום גורם חקירה לא פנה אל עורך הדין בשאלות.

כמו כן, עורך הדין טוען בשיחה עימו, כי השופטת כוחן הינה "ידידת המשפחה". "בתקופת משפט רמון דיברתי איתה", הדגיש, אך לא בענייני המשפט. "מעולם לא דיברנו על נושא המשפט", אמר.

באשר לשיחותיו עם בת זוגו של רמון, היא שרון ריבלין, אישר עורך הדין כי הוא שוחח גם עימה. "בת זוגו של רמון היא מכרה מן העבר. שוחחתי איתה מספר פעמים בשנים האחרונות, כולל בתקופת המשפט". ובעניין זה הוסיף: "זוגתו של רמון, בעבר היתה ידידה שלי, בשנות התשעים. היה לי איתה קשר מקצועי כשהיתה כתבת גלובס לעניינים מקצועיים. וכשהיה המשפט, כעניין של סימפטיה, דיברתי איתה. למיטב זכרוני לא דיברנו בארבע עיניים. דיברנו על תחושות ורגשות שלה במשפט. דיברנו. היו כמה שיחות, שיחות ספורות".

עורך הדין הדגיש שוב. באותה שיחה, כי השופטת כוחן לא דיברה איתו על ענייני המשפט. "השופטת חיותה כוחן מקפידה לא לדבר על נושאים מקצועיים", אמר. "היא לא דיברה איתי. הכללים מאוד ברורים".

הידיעה פורסמה לראשונה באתר Nfc



yoav@Nfc.co.il



http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070519_545 13
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

יוסי אגמון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 20.05.07 1:59    נושא ההודעה: לדורית בייניש-(אהובת א.ברק) אסור לבדוק ולפסוק בנושא...!

דורית בייניש החשודה כאהובתו של אהרון ברק החשוד שייזם את התרגיל המסריח נגד שר המישפטים- חיים רמון, כדי להבטיח החלפתו בתפקיד נשיא בית המשפט העליון על ידי אהובתו-דורית, למען תגן עליו בניגוד לחוק מתביעות פליליות לאחר פרישתו לגימלאות...

היות והעובדות והחשדות מובילים ליוזמי התרגיל המסריח נגד חיים רמון..., מיהרה נשיאת בית המשפט העליון לקחת על עצמה את "בדיקתם", לפני שחס-וחלילה יגיעו לשופט אחר שיחליט אחרת בצורה אמיתית...

טובה שטרסברג-כהן - נציבת תלונות הציבור, ניבחרה לג`וב על ידי אהרון ברק שייצר הג`וב החדש הזה כדי להסית הזרקורים ממנו, לאחר שניתפס עם העובדות וההוכחות נגדו (כולל 17 הבתים, עיסקאות מפוקפקות עם בעז אוקון ועוד...),
לכן איננה רוצה לקחת על עצמה בדיקה והחלטה לעובדות אלה, מאחר וניתפסה כבר מחליטה עם מניעים זרים להגנה לא-אמיתית על אהרון ברק...

המישטרה כבר אמרה דברה במקרים דומים...כאשר קצינת מישטרה מהמטה הארצי הוקלטה באמרה:" ידי המישטרה כבולות...!!!"

אי-לכך, העובדות וההוכחות שניתגלו בנושא, חייבות להתפרסם במדיה לכל הציבור, למען יבדוק, ישפוט ויעניש בעצמו את האשמים!
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליון כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group