לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מי ישפוט את כתבי ופרשני החצר  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: חמישי 17.05.07 22:12    נושא ההודעה: מי ישפוט את כתבי ופרשני החצר

מי ישפוט את כתבי ופרשני החצר


נחום ברנע ושמעון שיפר, אילה חסון-נשר, אמנון אברמוביץ` ואודי סגל, אמנון דנקנר ובן כספית, וגם הפרשן הלקקן יוסף (טומי) לפיד כל אלה הם חלק מהכתבים/פרשנים שנתנו גיבוי תקשורתי לאולמרט, שפצח במלחמה המיותרת והשלומיאלית נגד החיזבאללה



מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il ועדת וינוגרד פרשת אולמרט פורומים Nfc


ועדת וינוגרד תפרסם ביום שני (30.04.07) את מסקנותיה על הכשלים בחמש היממות הראשונות של מלחמת לבנון השנייה. שרי הממשלה הנוכחית וממשלות קודמות גם כן, בכירי צה"ל, חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת - כל אלה יספגו מנה גדושה של ביקורת. הוועדה תצביע על הכשלים החמורים של חלק מהם, ובראשם ראש הממשלה אהוד אולמרט, ושר הביטחון עמיר פרץ. מה שלא נראה בדוח הוא ביקורת על כתבי ופרשני החצר, שאחראים גם כן, ובמידה לא מעטה, למצב העגום שבו אנו נתונים.

ועדת וינוגרד לא מונתה לבחון את כשלי התקשורת. אך מאליו מובן, כי אנו איננו פטורים מלהצביע על אותם גורמים בתקשורת שהביאונו עד הלום. גורמים אלה הם שהריצו את אולמרט לשלטון, ובמקביל פעלו לחפות ואף לטשטש את מעשי השחיתות שחשפנו על אודותיו; והם שנתנו לאולמרט גיבוי מוחלט במהלכי המלחמה הראשונים, על-אף שנהג בפזיזות ובהפקרות מוחלטת, וסיבך את ישראל במלחמה מיותרת.

הדברים כאן אינם נכתבים כחוכמה שלאחר מעשה. ראינו זאת מבעוד מועד והתרענו על כך כבר בימים הראשונים של המלחמה (נגד מלחמה מיותרת, 21.07.06). אלא שאותם כתבי ופרשני החצר, שהצליחו בכל זאת להוביל את אולמרט לכסא ראש הממשלה, המשיכו להעניק לו גיבוי מוחלט. כך נהגו גם כשהתברר שהעורף סופג מכה איומה וחיילים צעירים רבים נהרגים לשווא, וכך הם נוהגים גם בימים אלה, כאשר הם מנסים לגחך את מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, שסוף-סוף התגבר על הביקורת ומפרסם את מסקנותיו, וכל זאת כדי לתחזק את מעמדו של אולמרט כראש ממשלה.

חלק מאותם גורמים: נחום ברנע ושמעון שיפר (ידיעות אחרונות); אילה חסון-נשר (ערוץ 1); אמנון אברמוביץ` ואודי סגל (ערוץ 2); אמנון דנקנר ובן כספית (מעריב). נזכיר כאן גם את הפרשן-עיתונאי יוסף (טומי) לפיד, ידידו האישי ולקקנו של אולמרט, שלא מפסיק אפילו יום אחד לנסות ולשטות בציבור הרחב, ובמסגרת זו אף מנצל לרעה את השידור הציבורי.

אלה רק חלק קטן מכל אותם כתבי ופרשני החצר, שבאופן התנהלותם ונוכח מטריית החיפוי שהעניקו לאולמרט, הם שגרמו נזק עצום לעם ישראל. ועכשיו, אוי לבושה, חלק מהם מתייצבים איש איש במשמרתו כדי לסקר את תוצאות המלחמה ומסקנות ועדת וינוגרד. כאילו כלום. כאילו להם אין אחריות כלפי הציבור.



ההבלים של אמנון דנקנר



דנקנר, שירותי חיפוי



ברשימה זו אין טעם לחזור על כל אותם הבלים שפרסמו אותם כתבי/פרשני החצר. הציבור בוודאי זוכר חלק מהם - אם לא פרטים, אז לפחות את הקו הכללי שבו נקטו. אנו נזכיר כאן רק כמה מההבלים שפרסם עורך מעריב, אמנון דנקנר, תחת הכותרת: "עקיצת העכביש" (מעריב, 14.07.06):


1) דנקנר - "העקיצה הזאת שייכת כולה לראש הממשלה אולמרט. הגורל קלע אותו, זמן קצר אחרי היבחרו, לתפקיד להיות מתקן שגיאות קודמות. זה אירוני שראש ממשלה אזרחי ולצידו שר ביטחון אזרחי, שני קצינים זוטרים בעברם, בוודאי לא גנרלים, מתקנים עכשיו תקדימים ושגיאות של אלופים ורבי-אלופים, כמו אריק שרון ואהוד ברק ועוד רבים אחרים..."


העובדות - הגורל קלע את אולמרט למצב זה? לא. כתבי ופרשני החצר הם שהריצו את אולמרט לשלטון, והם שיירטו כל מועמד אחר מטעם קדימה או מפלגה אחרת, שניסה, עוד לפני הבחירות וגם במהלך המלחמה, להרים-ראש; אולמרט מתקן שגיאות של קודמיו? העובדות מדברות בעד עצמן.


2) דנקנר - "אולמרט הודיע כי לא ינהל משא-ומתן עם החמאס ועם החיזבאללה כדי לשחרר את החיילים הישראלים החטופים והוא עומד בכך. הוא החליט גם, החלטה ראויה לכל שבח, לא להענות להצעתו המבוהלת של נסראללה להפסיק אש ולהיכנס למשא-ומתן, ובמקום זאת הורה לפתוח במבצע צבאי רציני, נחוש ומתמשך בלבנון".


העובדות - אולמרט כן מנהל מו"מ, אומנם עקיף, עם החמאס ועם החיזבאללה. אולמרט נהג בפזיזות ובהפקרות כאשר פצח במלחמה מיותרת שגדעה חיים וגרמה נזקים עצומים.


3) דנקנר - "מותר לשבח את הממשלה ואת העומד בראשה על כך שבעוד היא מגלה נחישות ותעוזה היא לא ממהרת להטיל למערכה את כוחות הקרקע ושומרת על חיי החיילים".


העובדות - לשבח את העומד בראש הממשלה? אז וגם היום ברור: אחת הטעויות הגדולות ביותר במלחמה הינה אי-גיוס המילואים במועד, אי-הכנסת הכוחות בזמן, ולמעשה: הפקרת הכוחות הקידמיים והדלים ללוחמי הגרילה של החיזבאללה.


4) דנקנר - "במאזן ביניים הבה נודה כי אחרי כל הדיבורים על ראש ממשלה ושר ביטחון חסרי ניסיון, עורך הדין הממולח ומנהיג הפועלים הנמרץ עושים לגנרלים הוותיקים בית-ספר באיך לנהל מבצע בנחישות ובאופן אינטיליגנטי".


העובדות - עושים בית-ספר? מנהלים את המבצע באופן אינטיליגנטי? כבר בימי הלחימה הראשונים היה ברור שמדובר בפאשלה נוראית (החטיפה עצמה...) הן מצד צה"ל ומערכת הביטחון והן מצד הדרג המדיני, שלא פעלו מספיק כדי למנוע חטיפות; בהיגררות לתגובה חריפה ולפתיחת מלחמה מיותרת; וגם בקביעת יעדים שלא ניתן להשיגם.

אוי לבושה, ואוי לנו שדנקנר הוא עורכו הראשי של עיתון מעריב - העיתון השני (עדיין) בגודלו במדינה.




+ כיתבו במערכת הפורומים של Nfc כותבים ב- Nfc בימה חופשית+ הדפסה שלח לחבר

נוצר: 28/04/2007 | עודכן: 28/04/2007 | רשימות נוספות: יואב יצחק


http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-21745-00.html?tag=23-11-17
חזרה למעלה

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group