לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
מצטברות שאלות על פרשת בשארה שמצביעות על כישלון השב``כ  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללי



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: רביעי 02.05.07 17:50    נושא ההודעה: מצטברות שאלות על פרשת בשארה שמצביעות על כישלון השב``כ

היכן הציטוטים של בשארה שהותרו לפרסום? ועוד שאלות לשב``כ


רון בן ישי ב-YNET משתכנע שאכן טענות השב"כ נגד בשארה נכונות בן היתר על בסיס ציטוטים משיחות שלו עם החיזבאללה כמתואר כאן:

`...שלישית – אי אפשר שלא להתרשם מהציטוטים הישירים מתוך שיחות שבשארה ניהל עם גורמים זרים תוך כדי הלחימה, שפרטים מתוכם נמסרו בצמצום לפרסום...`
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3394877,00.html

אם כן היכן הציטוטים האלה ומדוע לא מפרסמים אותם לציבור? ואם כבר שואלים שאלות נשאל שאלות נוספות כמתואר כאן=> http://rotter.net/forum/scoops1/8366.shtml#8

1. מדוע נתנו לו לצאת מהארץ ולא פנו לבית משפט ואם יש צורך לבג"ץ למנוע את יציאתו ואף לעצור אותו מיד?, בג"ץ התבטא ארוכות בנוגע לחסינות חברי כנסת לרעת הח"כים ובמקרה של ביטחון המדינה הוא היה ללא ספק נעתר למתן הצו.

2. מדוע חיכו עד עכשיו ולא טיפלו בזה בשעת המלחמה למנוע פגיעות באזרחים?

3. מדוע פתאום חשוב להם להפריך את הטענות שלו ולהסיר את צו איסור הפרסום ומדוע לא פרסמו את הפרשה מיד ביום בו נחקר לראשונה?

4. מדוע לא העלו חשדות דומים של בגידה נגד אריאל שרון על מסירת צפון עזה לאוייב להקמת בית קזינו כתגמול למרטין שלאף על 3 מיליון דולר שוחד שהעביר לשרון?

5. מדוע רון בן ישי מעלה 2 טענות מופרכות לחזק את דבריו הראשונה על כך שבג"ץ אישר האזנות, אם בג"ץ היה כה אוהד מדוע לא ניסו לכל הפחות להוציא צו עיכוב יציאה מהארץ, שנית מדוע העובדה שמזוז והפרקליטות נתנו פיקוח צמוד לתיק מהווה עבורו חיזוק? הרי כל בר דעת יודע שמזוז גם ליווה את התיק של רמון וסגר מנגד את כל התיקים של שרון, האם רון בן ישי ממלא גם תפקיד של כתב חצר מטעם השב"כ ואולמרט המנסה לחפות על אחד מאלה:
1. פאשלה ענקית של השב"כ שלא הצליח לאסוף ראיות נגדו ולמנוע את יציאתו לחו"ל

2. תפירת תיק שגרתית להיפטר ממנו על ידי הפחדתו,

3.תרגיל הברחה לחו"ל, יש ראיות אך היה אינטרס להבריח אותו לחו"ל שלא ישפטו אותו


במידה והשכ"ב והמשטרה רוצים לשכנע את הציבור היהודי והערבי כאחד שלא מדובר בעוד תרגיל, מן הראוי שיתחילו לספק מידע העונה לשאלות הרבות המתעוררות בפרשה ומן הראוי שהתקשורת תתחיל למלא את תפקידה ולהיות יותר ביקורתית.



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שבת 05.05.07 23:55    נושא ההודעה: חשדות נגד הבכירים בשב``כ בפרשת בשארה

חשדות נגד הבכירים בשב``כ בפרשת בשארה

לשב"כ ולמשטרה לא היתה שום בעיה משפטית לפנות לבג"ץ ולדרוש עיכוב יציאתו מהארץ של בשארה ואף לעצרו באמצע המלחמה תוך כדי שהוא בוגד לטובת החיזבאללה לטענתם, עתה מתברר שלא עשו זאת למרות שברשותם ראיות נגדו, משמע שהשב"כ המשטרה ואולמרט סייעו לבוגד (לטענתם) לחמוק מעונש ולברוח לחו"ל, קרי האחראים בשב"כ ואולמרט בגדו גם הם לכאורה בביטחון המדינה
מקורבים לחקירה: יש ראיות להאשים בשארה בעבירות הביטחוניות



10:52 | 04.5.2007 יהונתן ליס


תגיות: עזמי בשארה, בגידה, ריגול, חיזבאללה


מאת יהונתן ליס ויואב שטרן

בידי השב"כ והמשטרה מצויה תשתית ראייתית שתאפשר הגשת כתב אישום נגד ח"כ עזמי בשארה בעבירות הביטחוניות המיוחסות לו - כך העריכו גורמים שנחשפו בשבועות האחרונים לחומר החקירה בעניינו. לדברי הגורמים, גם אם יתייצב בשארה במשטרה וישיב לשאלות החוקרים, ספק אם יוכל להפריך את החשדות העיקריים נגדו, בשל הראיות המוצקות שנאספו. בראיון שהעניק אתמול (חמישי) בשארה לעיתון לבנוני, דחה את האשמות נגדו וכינה אותן "מפוברקות". כמו כן, חבר הלשכה הפוליטית של ארגון חיזבאללה, אחמד מלי, אמר אתמול בראיון לעיתון המתפרסם בנצרת: "אם בשארה יחליט למצוא אצלנו מקלט אנו נאמר לו: ברוך הבא לאדמת לבנון".


ברוב העבירות מדובר בקשרים שניהל לכאורה בשארה עם גורמי מודיעין של החיזבאללה, שלטענת השב"כ והמשטרה, היו אמונים על איסוף מידע מודיעיני על ישראל בזמן מלחמת לבנון השנייה. עיקר חומר החקירה בפרשה מבוסס על שיחות טלפון שניהל בשארה עם גורמים אלה, שתועדו לאחר שבית המשפט העליון התיר לשב"כ ולמשטרה לבצע לבשארה האזנות סתר. בבל"ד מכחישים שבשארה דיבר ישירות עם אנשי חיזבאללה, וטוענים כי מדובר בעיתונאים.

מחומר החקירה ומהשיחות המתועדות, עולה לכאורה שבשארה העביר מידע שנועד להעמיק את הפגיעה בישראל, סיפק מידע על יעדים אפשריים לירי רקטות וסייע בכיוון הירי. בהמשך הוא חשוד כי מסר מידע על תגובת ישראל הצפויה אם חיזבאללה יגדיל את טווח ירי הטילים אל מעבר לחיפה. עוד נטען שבשארה העביר לחיזבאללה מידע צבאי שטיבו לא נמסר, ופרסומו נאסר על ידי הצנזורה הצבאית. בנוסף, חשוד בשארה שמסר לחיזבאללה הערכות בדבר כוונות ישראל להתנקש בחיי מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בתקופה שלאחר מלחמת לבנון השנייה.

בניגוד לחשדות אלו שנתפשים במשטרה כמבוססים, נמשכים ניסיונות החוקרים לבסס את החשדות הנוגעים להלבנת הון ולמימון טרור. חשדות אלו מתבססים על עדויות משפחת חלפני כספים מירושלים, שטוענים שהעבירו מאות אלפי דולרים לביתו של בשארה בבית חנינא ללא תיעוד ומבלי שידווח על הסכומים לרשויות המס. לחוקרים לא ברור לאן נעלמו הסכומים, והאם הועברו למטרות מימון טרור או נלקחו, על פי החשד, לכיסו הפרטי. במשטרה שוקלים לבצע חיקורי דין בפרשה במדינות שונות בניסיון להתחקות אחר מקור הכסף.

בשארה: ההאשמות הכלכליות - "בועת סבון"

בראיון לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר", שפורסם אתמול בביירות, אמר בשארה: "הכוונה מאחורי האשמות הוא להפוך אותך ממנהיג פוליטי ומשכיל, למלשן שמעביר ידיעות". בשארה הוסיף שאת המידע המדובר אפשר היה למצוא בעיתונות בזמן המלחמה. "הם רוצים להפוך את המנהיגות הפוליטית והתרבותית של הפלשתינאים `בפנים` (בישראל, י"ש) לפעילים ביטחוניים, לאנשים שעובדים עם תנועות אסלאמיות או תנועות התנגדות, כדי שאף אחד במזרח או במערב לא יאמין שיש דמוקרטים ערבים", האשים בשארה.

בנוגע להאשמות הכלכליות אמר בשארה כי הטענות נגדו הן "בועת סבון". לדבריו, "אין ראיות. הם לא הציגו ראיות, לא מאיפה ולא לאן. ואם היו כספי תרומות, לבל"ד או לתנועות לאומיות או למוסדות שלנו, היינו מעבירים אותם אבל לא באופן הזה".

מלי הכחיש את האשמות לפיהם בשארה העביר מידע לחיזבאלה בזמן המלחמה. לדבריו, בשארה הפך לסמל של המאבק הלאומי הערבי של הפלשתינים. לטענתו, "מטרתם של הישראלים היא לשבור באמצעות ההאשמות האלה את דמותו של הלוחם". הוא הוסיף כי בלבנון יש מקום לכל "הלוחמים הערביים".

חיזבאללה רואה בבשארה מנהיג של תנועה ערבית אליה שייך גם הארגון. נציגים מטעם הארגון השתתפו בעצרת הזדהות שנערכה בביירות לכבוד בשארה לפני מספר שבועות.


http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070504_855 787

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הארץ
אורח








הודעהפורסם: ראשון 06.05.07 0:06    נושא ההודעה: בכיר בחיזבאללה: לא שילמנו לעזמי בשארה ולא קיבלנו ממנו מידע ב

עדכון אחרון - 00:03 06/05/07




בכיר בחיזבאללה: לא שילמנו לעזמי בשארה ולא קיבלנו ממנו מידע במלחמה

מאת יואב שטרן ושירות "הארץ"

סגן מזכיר חיזבאללה, השייח נעים קאסם: ישראל מנסה להאשים את בשארה בכישלונה במלחמה, אבל לא תמכנו בו כספית; קאסם אמר עוד, כי חיזבאללה "שיקם את כוחו ומוכן למתקפה ישראלית נוספת", אך אינו מעריך שמלחמה נוספת תפרוץ בקיץ


חיזבאללה מכחיש כי שילם כסף או קיבל מידע מעזמי בשארה במהלך המלחמה. סגן מזכ"ל חיזבאללה, השייח נעים קאסם, אמר בראיון לרשת אל-ג`זירה כי הטענות הישראליות בעניין זה אינן נכונות. בראיון, ששודר אתמול (שבת), הסביר קאסם כי בשארה הוא חלק מהפוליטיקה הישראלית, והאשים את ישראל כי היא מנסה להאשים אותו בכישלונה במלחמה.

זו הפעם הראשונה שבה גורם כה בכיר בחיזבאללה מתייחס לסוגיית בשארה. בתשובה למראיינו, רסאן בן ג`דו, אמר קאסם כי חיזבאללה לא תמך כספית בעזמי בשארה. "הוא נמצא במקום אחר", אמר קאסם.

קאסם אמר עוד, כי חיזבאללה "שיקם את כוחו ומוכן למתקפה ישראלית נוספת". לדבריו, הארגון מעריך כי לא תפרוץ בקיץ מלחמה נוספת בין ישראל לחיזבאללה או לסוריה, אך הביע חשש כי מעורבות ישראלית במשבר הגרעין האיראני תגדיל את הסכנה לעימות מחודש באזור. לדבריו, חיזבאללה השלים את היערכותו לאפשרות של מתקפה ישראלית.


http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=855876&contra ssID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

ידיעות אחרונו
אורח








הודעהפורסם: שני 07.05.07 19:17    נושא ההודעה: התייחסות אולמרט לפרשת בשארה


ראש הממשלה התייחס לחשדות שהועלו נגד חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה ואמר: "אני מקווה שרשויות אכיפת החוק ימצו את כל הצעדים שניתן כדי להעמיד את בשארה לדין, שכן החשדות נגדו קשים מאין כמוהם. אולם, בשארה הוא אדם יחיד ואינו מייצג את האוכלוסיה הערבית כולה, ולהיפך.
"פעילותו מקוממת, אך אין כל צורך לייחס אותה לכלל האוכלוסיה הערבית בישראל. פחות מאחוז אחד מכלל אזרחי ישראל הערבים היו מעורבים בעבירות ביטחוניות נגד אזרחי ישראל מאז קום המדינה", הוסיף אולמרט.


הערב מושב הקיץ של הכנסת, שבמהלכו הועלו שלוש הצעות אי-אמון. יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, קרא לאולמרט ולממשלתו ללכת הביתה משום שזה רצון העם: "כל העם אומר דבר פשוט: נכשלתם, קבלו אחריות, לכו הביתה". לדברי נתניהו, הכנסת אינה משקפת כיום את הייאוש ואת חוסר האמון הציבורי, "אבל בסופו של דבר - קול הציבור יכריע".


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3396890,00.html
חזרה למעלה

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: רביעי 09.05.07 13:11    נושא ההודעה: איתן למזוז: `מדוע בשארה לא נעצר בזמן מעשה?`

איתן למזוז: "מדוע בשארה לא נעצר בזמן מעשה?"


ח"כ מיכאל איתן פנה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, על-מנת שיבהיר לציבור מספר נקודות בפרשת בשארה לטענתו, "חוק החסינות אינו חל במקרה של בשארה ולא היתה מניעה חוקית לעכבו או לעוצרו"



מאת: רונן ליבוביץ | | www.Nfc.co.il פרשת בשארה פורומים Nfc

איתן. עד כמה העברות חמורות? [צילום: פלאש 90]


בעקבות פרשת עזמי בשארה, פנה ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בבקשה שיבהיר לציבור מספר נקודות בפרשת בשארה ושיבדוק אם מערכת הביטחון לא התרשלה בהתנהלותה בכך שלא עצרה מבעוד מועד את המעשים שביצע לכאורה, חבר הכנסת המתפטר.

"על-פי ההאשמות שפורסמו בתקשורת, גורמי אכיפת החוק האזינו לשיחות בהן תיווך בשארה לכאורה את ירי הקטיושות של החיזבאללה. מדוע לא נעצר בשעת מעשה וניתן לו להמשיך לגרום נזק כה חמור בגוף ובנפש לעורף הישראלי?", פתח ח"כ איתן בסדרת השאלות.

שאלתו השנייה היא "מדוע בזמן שהתנהלה חקירה גלויה, אפשרה מערכת הביטחון לבשארה לעזוב את הארץ? האם לא היה ברור כי אדם שביצע עבירות כה חמורות לא יחזור, או שמא העבירות אינן כה חמורות?"

ןלבסוף, מבקש איתן ממזוז לבדוק "האם בטרם יציאתו מהארץ נעשה חיפוש בכליו לוודא שאינו מבריח מידע שעלול לפגעו לכאורה בבטחון המדינה? מדוע לא נקטה בעבר מערכת אכיפת החוק בצעדים נגד בשארה ודומיו שהזדהו עם ארגוני טרור וסייעו להם?". ח"כ איתן חתם את מכתבו ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיבהיר כי חוק החסינות אינו חל במקרה של בשארה ולא היתה מניעה חוקית לעכבו או לעוצרו.


ח"כ חסון: עונש מוות לבשארה / רונן ליבוביץ

בשארה ייעץ לחיזבאללה וקיבל מאות אלפי דולרים במזומנים / מוטי אקסמיט

ראאד סאלח: בשארה ברח לחו"ל / יהונתן דחוח-הלוי

בצדק חושש בשארה / שרגא עילם

בשארה, יש לך מזל! / יוסי עבדי

+ כיתבו במערכת הפורומים החדשה של Nfc

נוצר: 03/05/2007 | עודכן: 03/05/2007 | רשימות נוספות: רונן ליבוביץ


http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-130058-00.html?tag=14-06-33
חזרה למעלה

אםאסאן
אורח








הודעהפורסם: רביעי 09.05.07 13:16    נושא ההודעה: `יש יותר מדי צווי איסור פרסום` כך טוענת מועצת העיתונות

"יש יותר מדי צווי איסור פרסום"

כך טוענת מועצת העיתונות, אשר מותחת ביקורת חריפה על הקלות בה שופטי בית משפט השלום נענים לבקשת המשטרה. נשיאת המועצה, השופטת לשעבר דורנר: להגדיר קריטריונים לשופטים
הכל כבר היה ידוע. בשארה (רויטרס)

08/05/07 21:22
מאת: יונתן גולן




בצעד לא שגרתי, מתחה מועצת העיתונות, הפועלת לשמירה על כללי האתיקה העיתונאית, ביקורת חריפה על ריבוי צווי איסור הפרסום בישראל. לדבריה, שופטי בתי משפט השלום חותמים על צווים אלו מבלי לבצע בדיקה יסודית, וההחלטות אינן מנומקות ומסתכמות לרוב בשתי מילים - ניתן כמבוקש.

דורנר: הכל התפרסם - מה יש להסתיר

כבר תקופה ארוכה שבמועצה דנים בנושא, אך שורה של מקרים, ובראשם "פרשת עזמי בשארה", עודדה את חבריה להתערב בנעשה. נשיאת מועצת העיתונות, השופטת בדימוס דליה דורנר, אמרה כי הפגיעה בחופש הביטוי היא בלתי נסבלת וכי בית המשפט העליון צריך לקבוע כללי משחק חדשים: "פרשת בשארה הייתה חריפה במיוחד, לאחר שכל הדברים פורסמו. על כן, הצעתי שבמקרה מתאים צריך לפנות לבית המשפט העליון, למען ייקבעו קריטריונים לשופטי בית משפט השלום".

בנוסף, ציינה דורנר כי היא משוכנעת שמקרה כזה לא ייאחר לבוא, וכי הקריטריונים החדשים שיקבע בית המשפט העליון יובילו לצמצום ניכר במתן צווי איסור הפרסום.



http://news.msn.co.il/news/BusinessCommunication/EconomicsCommunicatio n/200705/20070508212202.htm
חזרה למעלה

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: רביעי 09.05.07 13:30    נושא ההודעה: אושרה הצעת `חוק בשארה`

אושרה הצעת "חוק בשארה"


ועדת הכנסת אישרה ברוב קולות להקדים דיון על הצעת חוק הבאה לשלול מהח"כ לשעבר בשארה את הזכות לקבל מהכנסת תשלומים והטבות עד כדי שלילת הפנסיה



מאת: רונן ליבוביץ | | www.Nfc.co.il פרשת בשארה פורומים Nfc


ועדת הכנסת אישרה (ד`, 9.5.07) ברוב קולות את בקשתה של יו"ר הוועדה ח"כ רוחמה אברהם (קדימה) להקדים דיון על הצעת חוק לשלילת תשלומים לח"כ לשעבר שהורשע בעבירה מסוג פשע.

הצעת החוק מתייחסת בעיקר לח"כ לשעבר, עזמי בשארה, ועל-פי הצעתה של אברהם, מי שהורשע בעבירה פלילית ונשפט לתקופה של שלוש שנים, בית המשפט יהיה רשאי, בנוסף לכל עונש שיטיל, לקבוע כי ישללו מהח"כ לשעבר תשלומים והטבות, כגון חשבונות טלפון, טלפון סלולרי עיתונים ונסיעות לאחר פרישתו.

לדברי ח"כ אברהם, "ההצעה שלי מחמירה עד כדי שלילת תשלומי הפנסיה. רבים חשים שהתנהגותו של בשארה אינה רק בגידה במדינה אלא גם בגידה בכנסת. על-פי בירורים שערכתי, חובה לשלם לבשארה את התשלומים המגיעים לו על-פי חוק ואני שואלת איזה מענק הסתגלות בשארה צריך כרגע. חסרים לו כספים?".

חברי הכנסת הערביים התנגדו להצעתה של אברהם וניסו לשכנע חברים בוועדה לצאת מהדיון כדי שלא יהיו מספיק חברי כנסת וכך על-פי חוק לא יהיה ניתן לקיים את הדיון, אולם הם נכשלו.

הצעתה של רוחמה אברהם להקדמת הדיון עברה ברוב קולות. ח"כ מוחמד ברכה (חדש) אמר בתגובה כי "זו הצעת חוק הזויה לגמרי. מרשיעים את בשארה עוד לפני המשפט ואסור לקחת מאדם את הפנסיה שלו, זאת פשוט נקמנות".

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), אמר כי "חברי הכנסת מריחים דם ועטים על הטרף. זו נקמנות המכוונת נגד בשארה. אל לה לכנסת לשלול את זכויותיו של חבר כנסת שנצברו כדין במשך כהונתו".


הכנסת תשלם לבשארה את מלוא הפיצויים / רונן ליבוביץ

אקדמאים ואנשי רוח: "מאמינים לבשארה" / עמי עצמון

איתן למזוז: "מדוע בשארה לא נעצר בזמן מעשה?" / רונן ליבוביץ

בצדק חושש בשארה / שרגא עילם

בשארה, יש לך מזל! / יוסי עבדי




+ כיתבו במערכת הפורומים של Nfc כותבים ב- Nfc בימה חופשית+ הדפסה שלח לחבר

נוצר: 09/05/2007 | עודכן: 09/05/2007 | רשימות נוספות: רונן ליבוביץ


http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-130509-00.html?tag=14-05-40
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללי כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group