לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
אם אתה עמי משולם תן פרטים על מצבו של אביך היום  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חטיפת ילדי תימן וקבוצת הרב עוזי משולם



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
מלכא אדי
אורח








הודעהפורסם: ראשון 08.04.07 4:22    נושא ההודעה: אם אתה עמי משולם תן פרטים על מצבו של אביך היום

נשלח שוב בתאריך 06.04.07 לאחר שביום ו 05-04-07 פורסם מכתב זה באתר נקים ומיד לאחר מכן הורד או נמחק מהאתר.

מכתב גלוי אל עמי משולם
בקשת בירור מדובר "נקים" חיים יטיב.



מחברי הטוב חיים יטיב, העורך של אתר "נקים" אני מבקש להתייחס גם הוא למכתבי זה. !!

שמי אדי מלכא, הייתי ממייסדי ארגון המחאה של ה"פנתרים השחורים" כאשר שמעתי על מעצרו ומשפטו של אביך הרב עוזי משולם, נחלצתי לעזרתו, אבל נוכחתי לדעת שתעים אחוז מתומכי הרב משולם היו אנשי שב"כ ומשטרה שהשיטה שלהם היתה לעשות פרובוקציות ולסבך אנשים במעשים פליליים.

עד היום ממלא השב"כ תפקיד ראשי בהחנקת זעקת המשפחות קרבנות פשע השמדת עם שבוצע ביהודים על ידי ממשלת ישראל עצמה.

בעוד רוחשים הגחלים ששרפו את גופות אחינו יהודי אירופה, בוצע כאן בישראל פשע השמדת עם, נגד משפחות עולי תימן ומשפחות אחרות מעדות המזרח.

קלגסים יהודים התנפלו על משפחות עדות המזרח בעיקר משפחות מעולי תימן, חטפו וגנבו את ילדיהן ריכזו אותם בקבוצות ומכרו את הילדים נינודים כמכור כבשים בשוק.

משטרת רמיה פוליטית מנעה חקירה פלילית אמיתית וחוקית בפרשת הפשע הגדול במאה הזו ואפשר שבאלף השנים כולו.

בזמנו השתתפתי במאבק על הוצאת צדקתם של משפחות יהדות תימן הגזולות לאור, כתוצאה מכך "זכיתי" למרדף ממסדי ארוך, אכזרי, בלתי חוקי וחסר תקדים.

בשלב מסויים נודע לי כי מרחפת סכנת חיים על הרב עוזי משולם שהיה כלוא בעקבות הרשעתו בבית המשפט בהליכים פליליים בלתי חוקיים, שהתקיימו נגד הרב משולם, ואילו הרב לא עמד בהם ולא השמיע את הגנתו. וזאת בניגוד להוראת חוק חרותה.

הרב היה נתון בציפורניים של נציגי השב"כ במאבק הזה, נתן שיפריס ואימו אורה שיפריס, אשר הם הובילו מטעם יצחק רבין המנוח ובהנחייתו את כל הפעילות השבכ"ניקית הפרובוקטיבית, האופיינית לפעילות השב"כ נגד עדות המזרח, אותה פעילות של נתן שיפריס שחוללה את כל מהומות הדמים בחצר הרב.

מי שלא מאמין לדברי אלה, מוזמן לקרוא את דבריה של השופטת דליה דורנר בפסק הדין שניתן בע"פ 1632/96 ובו כתבה השופטת בפירוט תיאור בקשר לפעילותו ותפקידו של נתן שיפריס בליבוי המהומות.

כל אזרח ישראלי חייב לקרוא את פסק הדין הזה כדי להבין מי באמת חולל את מסכת האלימות והעבריינות, מי דחף לפתיחה באש? מי גרם בכוונה תחילה ובזדון לירי, לפציעת אזרחים מירי משטרתי?, לרצח של הנער החייל שלומי אסולין הי"ד,בחצר הרב עוזי משולם ביהוד.



את הפרשה הוביל ראש הממשלה המנוח יצחק רבין שחזר ממסע במזרח הרחוק כדי לפקח מקרוב על מתקפת הדמים שנערכה על ידי המשטרה בחצר הרב עוזי משולם.

כאן המקום להזכיר את רציחתו של רופא הכלא ד"ר יעקב זיגלבוים שנרצח בתאריך 7.6.98 בבוקר, לטענתי על ידי השב"כ הישראלי לאחר שד"ר זיגלבוים איים לספר מה עוללו בבית הכלאר לרב עוזי משולם וכיצד פגעו בבריאותו.

נציגי השב"כ הישראלי שניצלו את תמימותי הצליחו לארגן הפגנת המשפחות גזולות הילדים בתאריך 06.06.98 בערב מתוך כוונה להאשים את המשפחות הללו ואת יהדות תימן ברציחתו של ד"ר יעקב זיגלבוים שנרצח על ידי השב"כ כאמור יום לאחר עצרת המשפחות.

במהלך השתתפותי במאבק, התברר לי כי בבית הכלא מתנכלים לחיי הרב משולם, הממשל הישראלי התיר רק לסוכנת השב"כ אורה שיפריס להתיר לאסור או לאפשר איזה שהוא קשר עם הרב האסור. וחוץ ממנה נותק הרב עוזי משולם לחלוטין מן הציבור.

בנסיון להציל את חיי הרב עוזי משולם, ולמנוע את רציחתו בכלא, הגשתי עתירה לבג"צ ודרשתי מבית המשפט העליון בהליך מסוג "הביאס קורפוס" להורות על מתן הוראה שיפוטית להגנה על בטחונו הגופני של הרב עוזי משולם, כהליך שיפוטי חלופי דרשתי להכריז על בטלות מדעיקרא ואפסות על פסק הדין של השופט סטרשנוב לאחר פגמים ושיבושי משפט רבים שנפלו בהליך המשפטי, דרשתי להורות על שחרורו לאלתר של הרב משולם.

בעתירה זו לבג"צ היה תלוי גורלו של עוזי משולם לשבט או לחסד משום שבהתאם להשפעת העיתונות המכורה והמושחתת הקיימת בישראל הציבור לא גילה ענין או אהדה לרב שכל מהותו, דבריו, מעשיו עוותו וסורסו לבלי הכר.

מערכת המשפט גם היא מעלה באמון שהציבור נתן בה. בהנחיית "מר זכויות האדם" השופט אהרון ברק, בית המשפט העליון הכשיל את הדיון בעתירתי, שיבש את המשפט, ההרכב חמק מדיון ענייני בפרשה ובבקשה להגנה על חיי הרב עוזי משולם, אדם שהממסד גמר אומר לרצחו בכלאו, למרות שבארצנו אין נהוג דין מיתה.

כמו שהשב"כ גמר אומר לחסל אותי וניסה לרצוח אותי עצמי (אלא שבמקרה שלי הממסד חשש מתגובת ישראל השניה) במקרה של רציחתי

בית המשפט העליון חמק מדיון בענין העתירה להצלת חייו של הרב עוזי משולם בכך שהורה לי להפנות את העתירה להצלת חייו של הרב עוזי משולם להליך של עתירת אסירים המתנהל בדרך כלל בפני בית המשפט המחוזי.

בית המשפט העליון חמק בחוסר יושר, בזדוניות ובערמומיות, בקביעתו זו חסם את הדרך בפני להצלת חייו של הרב עוזי משולם.

צריך לדעת שבעוד שבעתירה לבג"צ בפני בית המשפט העליון יש לי כאזרח ישראלי עמידה משפטית בבג"צ "כעותר ציבורי", הרי שאין לי מעמד משפטי כזה בעתירה בענין של אסירים שכן זו עתירה אישית במהותה והזכות לעמוד בה נתונה רק לאסיר עצמו, (לעתים נדירות עומדת איזו זכות להשמעת טיעון על ידי בני משפחתו.)

עוזי משולם עצמו היה מנוע מלפעול להצלת חייו מכיוון שהיה כבר במצב של דעיכה כמעט גסיסה לאחר פגיעות חמורות בגופו, בין במעשים בין במחדלים של אי הגשת טיפול רפואי למחלות שלקה בהן הרב עוזי.

כך הפר בית המשפט העליון את חובתו מן הצדק להגן על חיי כל אזרח. כך חסם בית המשפט העליון את הדרך להגנה על חייו של האזרח עוזי משולם שהממסד פעל לחבל את בריאותו בכלא.

אל נא נשכח שהעתירה שלי לבג"צ הוגשה לאחר שכבר חלה תחולת חוק יסוד כבוד האדם וחרותו ועל פי סעיף 11 לחוק היסוד חלה חובה מן הדין על בית המשפט העליון להתערב ולהגן על הרב עוזי משולם שחוסל בכלאו.

אבל ראו נא חברות וחברים איך פעלה משפחת משולם עצמה כדי להכשיל אותי.

בצר לי, מאחר ודאגתי מאד שמה יגשים השב"כ את הפקודות שקיבל וישלים את חיסולו של הרב משולם בכלא, פניתי לאשת הרב - אלישבע משולם - ובקשתי ממנה שתצטרף יחד עמי לעתירה נוספת לבג"צ.

אם היתה הרבנית אלישבע נעתרת ועושה כן, היתה לנו ביחד עמידה משפטית יותר חזקה, הקייס היה חזק, הרשעתו של הרב משולם עומדת על כרעי תרנגולת ועל עוותי משפט רבים, היינו יכולים להקשות על בית המשפט העליון להתחמק, ייתכן שהיינו מצליחים לנפץ את חומת ההשתקה הפלילית ומעוררים את דעת הקהל לאחד ממעשי הפשע המזוויעים שביצע הממסד הישראלי נגד העם היהודי, מעשי פשע שהטבח המשטרתי ביהוד והמשפט המשובש של הרב עוזי משולם הצטרפו אליו כ"פינאלה" של הצגת זוועות.

בלחץ השב"כ שאין יודע מה המניע שלו להיות מעורב בענין גניבת הילדים ומכירתם, הממסד הישראלי דאג לכך שהיחס לרב עוזי משולם יהיה כאל אסיר בטחוני הנושא עימו סודות מדינה, ולא כאל נידון פלילי שנאשם הורשע וריצה את ענשו.

באורח שנוגד את החוק בישראל, חל איסור חמור על כל גישה אל הרב עוזי משולם, חוץ "מחבר" איש השב"כ מתלמונד" לא מורשית שום גישה אל הרב משולם, כך לא ניתן לברר שום דבר על מצב בריאותו ועל הטיפול האלים שזכה לו בכלא.

הממשלה, כל ממשלה, ישראלית, החל בבן גוריון, המשך דרך משה שרת, לוי אשכול, גולדה מאיר, יצחק רבין, גם של ביבי נתניהו, גם ממשת שרון, גם ממשלת אולמרט דהאידנא, כולם כאחת חששו מכל קשר פתוח או מזליגת כל מידע בקשר למצבו של הרב משולם, מכיוון שאם היה קשר או דיווח אמיתי שכזה, כזה הציבור היה יודע – בראש ובראשונה - על מעלליה של משפחת שיפריס ובעיקר של אורה ובנה נתן שיפריס עובדי השב"כ שהיו ממונים על הפרובוקציות בחצר הרב, ועל השתקת המאבק להוצאת צדקתם של גזולי הילדים.

כל מאמצי להפיל את חומת ההשתקה ולחשוף את מה שאירע לרב עוזי משולם בכלאו, כשלו והוכשלו למעשה, אך למרבית הצער, "החייל הראשון" שעומד בחזית "חומת החציצה" והבידוד של הרב משולם, - כדי למנוע מהציבור לדעת את האמת על פרשת חיסולו של הרב משולם - היא אשתו של הרב עצמה, הרבנית אלישבע משולם, בשם הזכות לפרטיות הרבנית אלישבע משולם סייעה לשב"כ ליצור חומת בידוד והפרדה בין הרב ובין הציבור, מאז "שחרורו" של הרב עוזי מבית הסוהר אין אדם אחד שיכול להעיד כי ראה אותו.

פעם אחת הבאתי אל בית משפחת משולם ביהוד עותונאית מעיתון "כל העיר", העיתון ביקש למלא בקשות של קוראים ולברר מה קרה עם הרב משולם, היא ביקשה לראות את הרב ולשוחח עימו, תוך דקות ספורות הגיעה הודעה מהמשטרה באמצעות משפחת משולם, שאם לא נסתלק מייד מן המקום יבואו שוטרים וישברו לנו את העצמות.

מי שמסר לנו את ההודעה היתה נערה שיצאה מבית משולם ואילו מי שהזעיק את המשטרה, היה מישהו מתוך הבית של הרב עוזי משולם ביהוד ואני בטוח שזו הרבנית אלישבע.

כאשר פניתי אל הרבנית אלשיבע ובקשתי ממנה כי נשתף פעולה להצלת בעלה ולהוצאת צדקם של יהודי תימן לאור, היא השימה את עצמה כמתרצה ומסכימה, הזמינה אותי לביתה, שוחחה עימי בנכונות ובאדיבות אחר כך קיבלה כנראה הוראות אחרות, החליפה את מספר הטלפון כמה פעמים, טרקה בפני טלפונים, כינתה אותי בכינויים שונים ובהם "פושע" ועוד זאת בזמן שאני סיכנתי את חיי בנסיונות לחלץ את בעלה הרב עוזי משולם, ובסופו של דבר, אני הייתי האדם שהצליח לשכנע את נשיא המדינה המנוח עזר וויצמן שיפעיל כל כובד משקלו לשחרורו של הרב עוזי משולם.

לאחר שהקדשתי כל מאמץ ולא חסכתי שום נסיון ליצור קשר עם משפחת משולם ונדחיתי, אני קורא עתה שעמי משולם, הבן של הרב עוזי משולם ביקש מקלט בקנדה והוא מבקש עזרה.

כמובן שאם עמי כנה ואמיתי, הוא יקבל כל עזרה אבל לאור נסיוננו העגום, אנחנו צריכים לבדוק היטב לברר ולדעת קודם כל שאין כאן עוד מלכודת ערמומית של השב"כ הישראלי שמככב ומוביל בהשתקת זעקתם של יהודי תימן הגזולים.

אני פונה כאן - עתה באמצעות האתר של "נקים" - ובאמצעות עורך האתר חברי היקר חיים יטיב, אל עמי משולם, בנו של הרב משולם וקורא לו להשפיע על אימו הרבנית אלישבע משולם לשנות את דרכה, לפתוח את המצור והבידוד שהיא מאפשרת לממסד לקיים כנגד הרב עוזי משולם.

בשם הדמוקרטיה אני פונה אל הרבנית אלישבע משולם ומבקש ממנה לקרוא למסיבת עיתונאים ולחשוף את מלוא הפרטים על מצבו של בעלה הרב עוזי משולם שההגנה היחידה השמורה לו יכולה לבוא רק מהציבור ואילו הרבנית משולם משתפת פעולה עם השב"כ ומונעת מן הציבור כל ידיעה על מצב בעלה.

אני ער לאפשרות שהרבנית משולם מאויימת על ידי השב"כ ועל ידי המשטרה ועל כן היא נוהגת כפי שהיא נוהגת, אבל הבן של הרב עמי משולם שקורא עתה לעזרה, כבר לא נמצא בארץ ואינו מאויים על ידי השב"כ כפי שאני למשל מאויים יום יום ושעה שעה.

הבן של הרב עוזי משולם חייב ויכול לספר לציבור באמצעות האתר שלו מה בדיוק קרה לאביו הרב עוזי משולם שאם לא יעשה כן, הציבור חייב להבין שייתכן ומדובר כאן בעוד מעשה אחיזת עיניים של השב"כ.

אני חושש מאד לשלום הרב משולם, זה כבר זמן רב שאני סבור שהרב משולם כבר איננו בחיים והממסד פשוט איננו מגלה זאת ברבים

ואילו אתה עמי משולם, אם אתה כנה ואמיתי, ואם האתר שהקמת הוא שלך ולא של השב"כ הערמומי, אתה מתבקש לספר באמצעות האתר כל פרט שאתה יודע על מצב בריאותו של אביך הרב עוזי משולם, ולצרף תעודות רפואיות, עליך לגלות לצבור, האם אביך עדיין בחיים? האם הוא בהכרה? האם הוא מקיים דו שיח עם אנשים? וכדאי שתסביר מדוע הרבנית אלישבע, אימך, סייעה להקים את חומת הבידוד סביב הרב שאתה זועק עתה את זעקת העוול שנגרם לו.

כפי שאני מבין אתה עמי משולם, נמצא כעת במקום מבטחים בקנדה, והנך מוגן באופן יחסי מפני אלימות ממסדית ישראלית, זאת בזמן שאני למשל עדיין נתון למרדפי משטרה ושב"כ בישראל.

אתה בוודאי יודע שהציבור לא יתן שום אמון במאבק להוצאת צדקתו של הרב משולם אם לא יגידו לו את כל האמת, איפוא הרב עוזי משולם? מה מצבו? מדוע למשל אין הרב משולם מפרסם מכתב אישי באתר שלך?

כל עוד מושתק הרב משולם כל עוד הוא מבודד מן הציבור, יש בכך משום עלבון וביזוי לדמוקרטיה, למשפט, ולכל אזרח ישראלי שזכויות האדם יקרות לו.

אלה מחוץ לכך שאף אחד איננו מעוניין ליפול בפחי היקוש ומלכודות השב"כ.

אני רוצה לשמוע ממך עמי משולם, מה אתה מוכן לעשות באמת כדי לחשוף את האמת האמיתית, מה עולל הממסד לאביך הרב עוזי משולם? באיזה יצא מבית הכלא אם יצא בכלל. מה מצבו היום? תן לנו עובדות, ראיות, תעודות רפואיות, תן לנו גישה אל אביך, אז נאמין בכנות זעקתך, אנו מוכנים פנות לגורמים בין לאומיים – מה שאתה היית יכול וחייב לעשות - ולדאוג לבדיקה רפואית אובייקטיבית של רופאים שאינם תלויים בממסד הישראלי, לשם קביעת מצבו של הרב עוזי משולם.

ידיעת הפרטים הללו על ידי הציבור תהווה חומת הגנה על אביך וגם עליך עצמך ככל שאתה כן בדרישתך לקיים מאבק על הצדק.

העבר נא אלי, או פרסם באתרך, מכתב מטעם אמך, הרבנית אלישבע משולם בו היא מוסרת שהיא מוכנה לסייע למאבק להוצאת צדקת הרב לאור.

אם תעשה את זאת, אם תדאג לפרסום הפרטים הללו, אני וחברים נראה בכך אקט של כנות וטוהר כוונות מצדך, במצב כזה ננסה לחשוב ביחד עמך על פעולות חוקיות שיש לעשות בארץ ובעולם כדי לנפץ את הקשר והפשע הפלילי החמור, פשע השמדת עם שנערך בעמנו על ידי הממשל הישראלי וכדי להביא את האשמים לרבות עיתונאים, שופטים, שוטרים ואנשי שב"כ לדין.

לצערי לאחר שפורסם המכתב באתר "נקים" דאגה יד אלמונית להורידו מהאתר, על כן אשלח את המכתב שוב לפורומים ב"נקים" וכן לכל אתר אינטרנט שעדיין פתוח לזכויות הנרדפים בישראל.

עותק ממכתבי זה נשלח לעורכי הדין באירופה המכינים תביעה נזיקית כבדה נגד אישים פוליטיים, עיתונאים, ומפלגות בישראל.
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

שבכניק
אורח








הודעהפורסם: ראשון 08.04.07 12:02    נושא ההודעה: אתה מדבר ?????????

מר חיים יטיב
אתה חוסם את נפגעי קבוצת משולם מלהגיב באשכול?????????
היתכן ???????
נחמד לך.....................
רק שכולם ידעו שחסמת אותנו...
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: ראשון 08.04.07 12:09    נושא ההודעה: Re: אתה מדבר ?????????

שבכניק כתב:
מר חיים יטיב
אתה חוסם את נפגעי קבוצת משולם מלהגיב באשכול?????????
היתכן ???????
נחמד לך.....................
רק שכולם ידעו שחסמת אותנו...



מר שבכניק הנכבד, אין אתם חסומים, הינכם מוזמנים להירשם ולהגיב בפורום החדש שנפתח.
הפורום דורש הרשמה על מנת שיהיה מינימום של הזדהות מאחורי הדברים.


בברכה
חיים יטיב

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

שבכניק
אורח








הודעהפורסם: ראשון 08.04.07 13:22    נושא ההודעה:

אני מדבר על הפורום הקיים לא על החדש
???????????
חזרה למעלה

שבכניק
אורח








הודעהפורסם: ראשון 08.04.07 13:36    נושא ההודעה: כנראה נגעתי בנקודות רגישות מידי

זה ממש מוזר שכלא נוח לך מר יטיב אם תגובות שקשה לענות עליהם אתה פשוט משנה כללים באשכול קיים. זה מראה על סוג של כוחנות דברים שלא היית אוהב אם היו עושים לך. דווקא שמר אדי מלכא גרם לגעת בנקודות רגישות מאוד החלטת לשתק את האשכול בצורה חד צדדית. חבל שכך
חזרה למעלה

@מוטל`ה@





הצטרף: 08 אפר' 2007
הודעות: 8


הודעהפורסם: שלישי 10.04.07 15:28    נושא ההודעה: האמת שבכניק אני בעד

כך יהיה יותר קשה לאורן ונועם לרשום תגובות בשם אנשים אחרים.. Very Happy

חוץ מזה אדי מלכא ממש נאיבי, הוא חושב שיקבל תגובה מעמי משולם חחחחח
אם עמי היה רושם את התגובות כאן- עוזי היה מחזיר אותו עם שתי סטירות הביתה-מהפדיחות. hangman

@מוטל`ה@

נ.ב- שבכניק למה אתה לא חוזר אליי? יש לי המון חומר מעניין על החבר`ה בקנדה...
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

חשיפה בלעדית של נקים: ההונאה הגדולה של בכירי מערכת המשפט מסביב לגירושים של יהודים?!

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת חטיפת ילדי תימן וקבוצת הרב עוזי משולם כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group