לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ידיעות אחרונות בכוננות ספיגה. מואשמים בשחיתות רבתי  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 15.03.07 17:01    נושא ההודעה: ידיעות אחרונות בכוננות ספיגה. מואשמים בשחיתות רבתי

ידיעות אחרונות משתפי פעולה עם השחיתות, משרתים של בעלי הון, כך עולים מדברי בכר שישודרו היום בערב (17.30) בתוכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית הישראלית (טח"י)
אחרי שידיעות איימו בתביעה אם תשודר התוכנית הנושא נבדק והוחלט לשדר, רפי גינת ונוני מוזס יוצאים רע מאוד מהפרשה ומצטיירים כשכירי חרב של בעלי הון ושל כנופיית בית המשפט העליון.
נטען שהמוציא לאור של ידיעות אחרונות, נוני מוזס, פסל בן היתר תחקיר על בית המשפט העליון ועל פרשת המועמדות של נילי כהן, אף שלא קרא אותו.

עכשיו ברור מי מנע פרסום הכתבה בידיעות של דודי גולדמן על פרשת אורי ארבל שנחשפה בפורום סקופים של רוטר על ידי הח"מ.

דיווח על כך ב NFC

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-125941-00.html?tag=15-27-19

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

מעריב
אורח








הודעהפורסם: חמישי 15.03.07 21:17    נושא ההודעה: `רפי גינת עוסק בנוכלים קטנים ובקלפטמוניות שגונבות חזיות מ..`

משרתם של אדונים?

ניר בכר, עורך "מוסף הארץ" ולשעבר עורך "7 ימים", מתארח ב"תיק תקשורת" ותוקף את רפי גינת. בכר טוען כי גינת מייצג עיתונאות של אינטרסים וכי אינו ראוי להוביל גוף תקשורת גדול. ויש גם קטע ווידאו

מאיר סיקרון
15/3/2007 13:13

"רפי גינת עושה עיתונות שעוסקת בנוכלים קטנים ובקלפטמוניות שגונבות חזיות מחנויות" כך טוען עורך מוסף "הארץ", ניר בכר, בראיון שישודר היום בתכנית "תיק תקשורת".
לא נותן!
הטלוויזיה החינוכית ביטלה שידור ראיון עם אריה אבנרי ב``תיק תקשורת`` לאחר שקיבלה איום בתביעה על לשון הרע מעורך הדין של ``ידיעות אחרונות``. אבנרי: בושה וחרפה שעורך עיתון סותם פיות``



לכתבה המלאה





בנוסף לראיון עם בכר, ישודר הערב הראיון עם אריה אבנרי, יו"ר אומ"ץ, אשר נדחה מהשבוע שעבר עקב איום מצד פרקליט "ידיעות אחרונות", עו"ד מיבי מוזר בתביעת דיבה.

בעקבות הראיון עם אבנרי הזמינה מערכת "תיק תקשורת" לארח את בכר, לשעבר עורך "7 ימים" אשר עזב את העיתון לאחר שהסתכסך עם העורך הראשי, גינת.

בראיון התייחס בכר למידת התאמתו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל חדשות ערוץ 2 וטען כי גינת מבטא בצורה מאוד קיצונית את הקשר ההדוק בין הון ושלטון. "רפי גינת פועל באטמוספירה כזאת, בהוויה של חיבור למוקדי כוח כמו האחים עופר ומוזי ורטהיים". טען בכר.

בכר טוען כי גם מינויו של גינת למשרת העורך הראשי של "ידיעות אחרונות" היה לא ראוי: "צריך לבוא ולבדוק איזה אינטרסים הובילו אותו לתפקיד הזה ועוד יותר מזה, איזה אינטרסים הוציאו אותו מהתפקיד הזה... אדם שעורך את `ידיעות אחרונות` או מערכת גדולה כמו חברת החדשות, צריך להיות בעל אופק תרבותי וציבורי ולפעול בשם אינטרסים נקיים, אינטרסים תקשורתיים – עיתונאיים בלבד. רפי גינת מייצג אתוס הפוך לגמרי מהתפיסה הזו".

"ב`ידיעות אחרונות` מתקיימת כל הזמן פעולה אינטנסיבית שאמורה לשרת את האינטרסים של בעלי ההון, כשבדרך נזנחים כל האינטרסים העיתונאיים – ציבוריים", מאשים בכר, "מול התכתיבים של נוני מוזס ועורכיו/שלוחיו, שמנהלים את הקרב הזה מול העורכים בדרגות היותר נמוכות".

לדברי בכר מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, פסל תחקיר על בית המשפט העליון ועל פרשת המועמדות של נילי כהן אף שלא קרא אותו, וכמו כן אסר עליו אישית לפרסם כתבות ותחקירים שקשורים למכרז לערוץ 2, ערב ההחלטה בדבר הזוכים במכרז.

עוד סיפר בכר כי נוני מוזס עיכב במשך שבועות שני תחקירים. האחד נגע לפרשת עמותות הקש של שרון והשני לאחוזי ההעסקה של גלעד שרון. "מאוחר יותר הייתה פרשה נוספת של המעורבות של עומרי שרון במינוי נציגי הליכוד במועצות הדתיות... יואל אסתרון (עורך המשנה של העיתון) הכשיר את התחקיר אך גינת חשב שהוא לא ראוי". סיפר בכר.

בעניין עיכוב הפרסומים החושפים את פרשת המינויים של אלי לנדאו בחברת החשמל אמר בכר: "רפי גינת היה עסוק בלהסביר לנו כל הזמן שמדובר בתחקיר לא ראוי...התחקיר הזה הבשיל חקירה של מבקר המדינה וחקירת משטרה".

הראיון המלא ישודר היום בשעה 17:30 בערוץ 2 ובשידור חוזר בשבת ב-12:00.

קטע הווידאו באדיבות הטלוויזיה החינוכית.




http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/556/871.html
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 15.03.07 23:46    נושא ההודעה: ניתן לצפות בתוכנית כאן

דרוש הדקודר של divx6.5 הנתן להורדה בחינם, לראות את הסרט.גודל הסרט כ 40 מגה


http://www.nakim.org/tiktikshoret01.avi

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: שישי 16.03.07 0:03    נושא ההודעה: הראיון המוקפא עם אריה אבנרי שודר היום

הראיון המוקפא עם אריה אבנרי שודר היום


שידור הראיון התאפשר לאחר שהטלוויזיה החינוכית מצאה סמך לדברי יו"ר אומ"ץ בדברי עורך מוסף הארץ, ניר בכר בכר הסכים להתראיין ותקף את רפי גינת וידיעות אחרונות "בידיעות אחרונות מתקיימת כל הזמן פעולה אינטנסיבית, שאמורה לשרת את האינטרסים של בעלי ההון, כשבדרך נזנחים כל האינטרסים העיתונאיים-ציבוריים"



מאת: עידן יוסף | | www.Nfc.co.il פורומים Nfc


"רפי גינת היה עסוק בלהסביר לנו כל הזמן שמדובר בתחקיר לא ראוי... התחקיר הזה הבשיל חקירה של מבקר המדינה וחקירת משטרה"


ראיון במחלוקת שנערך עם יושב-ראש עמותת אומ"ץ שודר הערב. בראיון לתוכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית הישראלית (טח"י) טען אריה אבנרי טענות נגד מינויו של רפי גינת למנהל חברת החדשות של ערוץ 2. אבנרי האשים את גינת, ששימש עד לא מכבר כעורך עיתון ידיעות אחרונות, בקשרים הדוקים עם אילי הון, ביניהם מבעלי הערוץ השני, בדרך שעלולה לחבל באי-תלותה של חברת החדשות, ועלולה לפגוע בעיקרון של זכות הציבור לדעת.

מערכת "תיק תקשורת" פנתה לרפי גינת לקבלת תגובה על האשמות אבנרי, ובתגובה התקבל מכתב ששלח עו"ד מיבי מוזר, פרקליט ידיעות אחרונות. במכתב התקבל איום בתביעת לשון הרע נגד טח"י אם ישודר הראיון. לאחר התייעצות עם היועץ המשפטי של טח"י, התקבלה החלטה לדחות את מועד שידור הראיון המוקלט עם אבנרי עד לבירור הדברים שנאמרו.

אבנרי הסתמך בדבריו על תצהיר חסר משמעות משפטית שמעולם לא הוגש לבית המשפט. את התצהיר מסר העיתונאי ניר בכר, שעזב את ידיעות אחרונות לפני כשנה. בכר טען כי העיתון פסל כתבות שלו, אך בסופו של דבר התצהיר מעולם לא הוגש לבית משפט ולא התברר משפטית. נגד בכר, המשמש כיום כעורך מוסף עיתון הארץ, תלויה תביעה מצד ידיעות אחרונות על פגיעה בשמו הטוב של העיתון.

בחינוכית החליטו שלא לקחת סיכונים וביקשו לגבות את דבריו של אבנרי לא רק על-סמך התצהיר, אלא גם על סמך עדות מפי מוסר התצהיר. ניר בכר הוזמן למסור את גרסתו, ולמרבה הפתעת עורכי התוכנית נאות להגיע.



ניר בכר: "רפי גינת מחובר למוקדי כוח"


גינת. "קשר הדוק עם בעלי הון ושלטון"


"אדם שעורך את ידיעות אחרונות או מערכת גדולה כמו חברת החדשות, צריך להיות בעל אופק תרבותי וציבורי, ולפעול בשם אינטרסים נקיים, אינטרסים תקשורתיים-עיתונאיים בלבד"



הבוקר (ה`, 15.3.07) התארח ניר בכר, ששימש עד לא מכבר כעורך מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות, ב"תיק תקשורת". בראיון התייחס בכר למידת התאמתו של רפי גינת לתפקיד מנכ"ל חדשות ערוץ 2, וטען כי גינת מבטא בצורה מאוד קיצונית את הקשר ההדוק בין הון ושלטון. "רפי גינת פועל באטמוספירה כזאת, בהוויה של חיבור למוקדי כוח כמו האחים עופר ומוזי ורטהיים", טען בכר.

באשר למינויו של רפי גינת לעורך ידיעות אחרונות, אמר בכר: "צריך לבוא ולבדוק איזה אינטרסים הובילו אותו לתפקיד הזה ועוד יותר מזה, איזה אינטרסים הוציאו אותו מהתפקיד הזה... אדם שעורך את ידיעות אחרונות או מערכת גדולה כמו חברת החדשות, צריך להיות בעל אופק תרבותי וציבורי, ולפעול בשם אינטרסים נקיים, אינטרסים תקשורתיים-עיתונאיים בלבד. רפי גינת מייצג אתוס הפוך לגמרי מהתפיסה הזו".


"נזנחים כל האינטרסים העיתונאיים-ציבוריים"


מוזס. "פסל תחקירים" [צילום: פלאש 90]


"בידיעות אחרונות מתקיימת כל הזמן פעולה אינטנסיבית, שאמורה לשרת את האינטרסים של בעלי ההון, כשבדרך נזנחים כל האינטרסים העיתונאיים-ציבוריים"



לדבריו של בכר, "בידיעות אחרונות מתקיימת כל הזמן פעולה אינטנסיבית, שאמורה לשרת את האינטרסים של בעלי ההון, כשבדרך נזנחים כל האינטרסים העיתונאיים-ציבוריים... מול התכתיבים של נוני מוזס ועורכיו או שלוחיו, שמנהלים את הקרב הזה מול העורכים בדרגות היותר נמוכות". הוא הוסיף כי מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, פסל תחקיר על בית המשפט העליון ועל פרשת המועמדות של נילי כהן, אף שלא קרא אותו. כמו כן, האשים את מוזס בכך שאסר עליו אישית לפרסם כתבות ותחקירים שקשורים למכרז לערוץ 2, ערב ההחלטה בדבר הזוכים במכרז.

עוד סיפר בכר כי מוזס עיכב במשך שבועות שני תחקירים. האחד נגע לפרשת עמותות הקש של שרון והשני לאחוזי ההעסקה של גלעד שרון. "מאוחר יותר, היתה פרשה נוספת של המעורבות של עמרי שרון במינוי נציגי הליכוד במועצות הדתיות... יואל אסתרון [עורך המשנה של העיתון, ע.י.] הכשיר את התחקיר אך גינת חשב שהוא לא ראוי". סיפר בכר.

בעניין עיכוב הפרסומים החושפים את פרשת המינויים של אלי לנדאו בחברת החשמל, אמר בכר: "רפי גינת היה עסוק בלהסביר לנו כל הזמן שמדובר בתחקיר לא ראוי... התחקיר הזה הוביל לחקירה של מבקר המדינה וחקירת משטרה".

הראיון המלא שודר היום בשעה 17:30 בערוץ 2. כמו כן ישודר בתוכנית גם הראיון המלא עם אריה אבנרי, אשר פרסומו, כאמור, עוכב ונדחה בשבוע שעבר בשל איומי רפי גינת וידיעות אחרונות בתביעת דיבה.




התפתחויות נוספות

גינת התפטר מידיעות אחרונות / עומר שיקלר

רפי גינת, עורך ידיעות אחרונות, מסיים את תפקידו בעיתון. הנהלת העיתון וגינת סיכמו, לבקשתו של גינת, על סיום תפקידו כעורך העיתון. גינת ערך את ידיעות אחרונות כשנתיים.


"לא למנות את רפי גינת למנכ"ל חדשות 2" / ניר יהב

עמותת אומ"ץ פנתה הבוקר (ב`, 5.3.07) אל שר התקשורת ואל מבקר המדינה בתביעה שיפעלו לסיכול מינויו של עורך ידיעות אחרונות, רפי גינת, לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 בגלל קשריו ההדוקים עם אילי הון, ביניהם מבעלי הערוץ השני, בדרך שעלולה לחבל באי תלותה של המחלקה ועלולה לפגוע בעיקרון של זכות הציבור לדעת.




+ כיתבו במערכת הפורומים החדשה של Nfc

נוצר: 15/03/2007 | עודכן: 15/03/2007 | רשימות נוספות: עידן יוסף


http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-125941-00.html?tag=15-27-19
חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שישי 16.03.07 14:34    נושא ההודעה: אם גינת ימונה למנכל חדשות2יוכלו בעלי ההון לשחרר אנחת רווחה

המלך העירום רוכב שנית

גלעד יהודאי מביט על עלייתו לגדולה של רפי גינת וטוען שאם ימונה למנכ"ל חדשות 2 יוכלו בעלי ההון לשחרר אנחת רווחה קולנית במיוחד

גלעד יהודאי
16/3/2007 3:30



עם חבול ורעוע נפשית כמו שלנו תמיד מייחל למלך חדש. אחד חזק כזה שכל העיניים יהיו נשואות אליו בהערצה מתרפסת.

רפי גינת הבין כבר בשלב מוקדם בקריירה כי כדי להפוך למלך צריך להחזיק צבא של מאמינים, והחל לאסוף מכרים בעלי שם והשפעה לכדי קליקה סגורה לחברים בלבד. במקביל לענייני העבודה השוטפים מעגל החברים של גינת התמיד להיפגש על סיר של צ`ולנט בשבת ולחמם את הקשרים על להבת הסיפורים הפיקנטיים מהתעשייה.

את טייטל הכוכב אסף כבר בשנות השמונים עם הגשת "כולבוטק" בערוץ הראשון. בין לילה הוא הפך לאימת העסקנים והקומבינאטורים העבריים ובמידה רבה נשאר כזה.

מאוחר יותר עם פרוץ הערוץ השני לחיינו הבינו מייד בעלי המניות "ברשת" כי הם חייבים לחזק את כוח ההרתעה שלהם (והרייטינג שלהם) בתוכנית תחקירים מקצועית ונוקבת שתהיה ככלב השמירה על פתח ביתם. היה להם ברור שגינת
יודע לנבוח ולנשוך ובעיקר להביא קבלות. במרוצת השנים הזרעים החברותיים בקליקה נבטו ויצרו קומונה ענפה, במסגרתה הוא ונוני מוזס רקחו את המהלך המפתיע בזמנו שהושיב את גינת בכורסאת העורך הראשי של "ידיעות אחרונות".

ברגע ההוא התקבלה חותמת כשרות הדינים בין ערכי המקצועיות לידידות הנפש. התוצר הוא אינטימיות נוחה ודיסקרטית השלובה בתוך הקשר המקצועי. מן הידוע שקל יותר לבקש מחבר לפסול תחקיר, לקדם רעיון או לקבל מישהו לעבודה.

למרות האיומים האליטיסטים של עיתונאים בכירים, כמו העורך הכלכלי סבר פלוצקר, שמיהרו להודיע כי לא יסכימו לעבוד תחת עורך שהוא כוכב טלוויזיה, מוזס העביר את המינוי בלב שלם.

הכלבים נבחו, השיירה עברה - המינוי הונח בכיס. כבר אז גינת הוכתר כטייקון תקשורת המתעטף בדפי עיתון יוקרתיים ובמקביל חולש על טבלת הרייטינג בערוץ 2.



/images/archive/gallery/681/034.jpg ובפתח המהדורה, נכון יונית, סלמונלה!
עיבוד מחשב- יח``צ וארכי ובפתח המהדורה, נכון יונית, סלמונלה!




אני, אני, אני



עתה עומד גינת בעצומו של מסע אל הגביע הקדוש. לאחר שעזב את "ידיעות אחרונות" הוא מתפנה לקדם במלוא המרץ את מועמדותו למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. נראה כי כרגע גינת בעיקר מעוניין להוריד פרופיל ולהשאיר אחריו שולחן נקי. נכון לעכשיו סיכוייו של גינת תלויים בעמדתם של נציגי הציבור בוועדת האיתור המתנגדים למינוי ואף מקבלים חיזוקים לעמדתם מצידה של יו"ר הרשות השנייה, נורית דאבוש.

הדיבור במסדרונות ובכותרות העיתונים הוא כי במסגרת ההתלבטות הראשונה שאיתה יאלץ להתמודד נראה כי יעדיף לוותר על שירותיו של מר סוקניק ולקחת את מושכות ההנחייה לידיו .דמיינו את המהדורה החדשה של 2007 - רפי ההורס בלוק חדשותי של שמונה בערב ולצידו יונית הביישנית רועדת על הכיסא.

הרעיון כי גינת אכן ימנכ"ל ויגיש את המהדורה נראה הגיוני מבחינה מקצועית בערך כמו שארקדי גיידמאק ירכיב את עצמו כחלוץ בהרכב הפותח של בית"ר ירושלים. גינת מעוניין להרים את הקרן וגם לרוץ ולנגוח לשער.

מצד שני מדובר בשינוי מהותי באופי ההתנהלות של גינת. "בכלבוטק" "ובידיעות" עיקר העשייה נפלה על עורכי המשנה (גולן יוכפז ויואל אסתרון בהתאמה) הממונים על מלאכת העריכה הסיזיפית מידי יום. גינת, כיאה לכוכב, הזיע פחות ובעיקר התמקד בניצול הקשרים המבורכים להשגת סיפורים וסקופים גדולים.

בנוסף לרעיון הניהול וההגשה בחדשות ערוץ 2 ישנה אפשרות כי גינת יספק את קולו הסמכותי לשידורים נוספים בהפקת חברת החדשות. תמונת הראי היא חיים יבין המגיש את "מבט" באדיקות ולעיתים רחוקות ביותר יוצא בשקט זהיר עם הפקות מקור. תסמכו על רפי שאצלו הכל יהיה בומבסטי ובולט יותר מקוליפורמים בצלחת חומוס.

במידה ומינויו יצא לפועל כדאי לתהות כיצד יקבלו עובדי חברת החדשות את המנכ"ל החדש. האם יפנו אליו כמנהל האחראי על התקציב ועל קווי היסוד הכלליים? או שמא יעדיפו לדלל את שיחותיהם איתו כטאלנט הנלחם איתם על זמן מסך ועל תכנים מקוריים. למזלו של גינת אין בארסנל הקיים טאלנטים בסדר גודל של מיקי ויעקב שיעשו לו צרות בכותרות.

קשריו הרבים של גינת אמנם מאוד אפקטיביים אך במקביל מסמנים אותו אוטומטית כחשוד המיידי. אי אפשר להימנע מהתהייה אם אותם קשרי חברות עם בעלי המניות לא יוצרים את הפרצה המובילה לקידום מניעים פוליטיים ועסקיים?

ניר בכר, לשעבר עורך "7 ימים", הטיח אתמול ב"תיק תקשורת" טענות קשות לגבי השחתת כל חלקה עיתונאית טובה ב"ידיעות" בשם האינטרסים האישיים והכלכליים. אם אפילו חצי מהטענות האלו נכונות, אז נראה שבערוגה של חדשות 2 צפויים לגדול אתרוגים לרוב. האתרוגים של גינת יהיו בעלי ההון החביבים עליו.

בזמן ששלום קיטל דבק בעשייה והצטייר כאיש חדשות הנאמן ליסודות המקצוע גינת יישאר מוכתם לנצח כזה שכמו שהגדיר זאת בכר "עוסק בקלפטומניות שגונבות חזיות" בזמן שסיפורים עיתונאיים "קשים" העשויים להזיק לשחקנים החזקים נקברים ומצונזרים.

ויש כמובן גם את עניין "כלבוטק". גינת, ממש כמו עולל המסרב להיפטר מהסמרטוט המועדף עליו אוחז בדבקות בכסא המגיש של "כלבוטק" וממאן להיפרד ממנו. לטובת טוהר המדיה עדיף שיסמן גבולות גזרה ברורים כדי שלא תהיה לו שום נגיעה "בכלבוטק". (גם לא דרך הפקת חברת החדשות) וגם לא כלוחש הסתרים של גולן יוכפז.

כפי שבעלי המניות כפופים לחוקים המגבילים את פעילותם ואחזקותיהם התקשורתיות כנראה שזהו הזמן לחוקק את "סעיף הטאלנטים" המגביל את פעילותם של הסטארים הגדולים ומונע את משלח ידם בכל. בכל אופן מקרה גינת חייב לשמש כתקדים ליישום חוקתי בעולם המדיה לכוכבים הבאים בתור.

באופן תיאורטי וכל עוד המרחב העסקי פרוץ נראה כי כל בעל שם יכול לחלוש על מונופול ריכוזי של כוח תקשורתי וצבא של אנשי טלוויזיה. תארו לכם כי גינת באמת ינהל, יגיש, ויערוך את חדשות 2 ובמקביל ינחה את "כלבוטק" כשכיר אצל הזכיינית "רשת". כרגע הרעיון הזה מוטל בספק, אך לכולם ברור שגינת לא יישב בבית בחיבוק ידיים וייתן למישהו אחר את התענוג להיות שם במקומו.



http://www.nrg.co.il/online/4/ART1/557/105.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group