לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
העיתונות משבשת:יודעת לעשות כמעט מכל דבר חסר חשיבות שערורייה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
דה מרקר
אורח








הודעהפורסם: שני 12.03.07 13:27    נושא ההודעה: העיתונות משבשת:יודעת לעשות כמעט מכל דבר חסר חשיבות שערורייה

שערוריות אמיתיות

16:39 | 11.3.2007 אדם רויטר


תגיות: רני רהב, אסתרינה טרטמן, מערכת הבריאות, חקלאות


העיתונות יודעת לעשות כמעט מכל דבר שערורייה, ולו רק בכדי למכור עוד עיתונים או כדי להגביר את אחוזי הצפייה. הבעיה נוצרת כאשר משקלן של שערוריות מדומות, או כאלה שמשקלן בחיי האומה הוא אפסי, נתפסות כבעלות אותו משקל כמעט כמשקלן של שערוריות אמיתיות. הבעיה מחמירה כאשר שערוריות אמיתיות מאבדות את מעמדן ככאלה לטובת שערוריות חסרות ערך או מדומות ונפש הקורא קהה לנוכח הדברים הבעייתיים באמת.


דוגמאות לשערוריות שהתפרסמו לאחרונה שמשקלן אפסי בחיי אומה, אך הרעש התקשורתי סביבן היה רב הן הבר מצווה שארגן רני רהב לבנו וגם התארים שלא היו לאסתרינה טרטמן. לפחות במקרה השני עוד ניתן לטעון שגילוי האמת יעודד חברי כנסת לפרסם אמת לגבי עברם ולהמעיט בשקרים - וזה אכן חשוב - אך ודאי לא דרמטי (בעולם בו פוליטיקאים נתפסים הגדרתית ברחבי העולם ולא רק בישראל כשקרנים ומניפולטיוויים).

השערוריות האמיתיות

הערכות במערכת הבריאות מדברות על כך שכ-1,500 אנשים מתים מדי שנה בישראל מהדבקות בזיהומים בבתי החולים. זאת אומרת, כל אחד מאיתנו יכול למות שם - מזיהום. ייתכן שעובדה זו לא היתה נתפסת כשערורייה אלא כגזירה משמיים, לולא התפרסם לפני מספר חודשים שרק כ-60% מהצוות הרפואי (רופאים ואחיות) נוהגים לשטוף את ידיהם במעבר מטיפול בחולה אחד לרעהו.

זוהי ללא ספק בעיה אמיתית שנוגעת לחיי כולנו ועלולה לגרום למותנו, והיא הופכת לשערורייה מכיוון שניתן היה להקטין את הסכנה בהנחיה פשוטה לצוות על שטיפת ידיים מטעם משרד הבריאות, מה שאומרים לכל ילד לעשות. לא צריך בשביל זה תקציבים במיליארדים וגם לא במיליונים - הנחיה פשוטה וחד משמעית אמורה להספיק.

שערורייה נוספת במשרד הבריאות ובמשרד האוצר

ועדת ההיגוי של המחלקה לאפידמולוגיה במשרד הבריאות התכנסה לפני כשלושה שבועות על מנת לקבוע מדיניות לעדכון תוכנית חיסוני השגרה. ועדת ההיגוי המליצה על הכללתם של חמישה חיסונים לכלל התינוקות בישראל בהקדם האפשרי. מדובר בחיסונים שהוכנסו לשימוש בכל מדינות המערב. בימים האחרונים התפרסם כי החיסונים החדשים לא יינתנו בשלב זה, אלא בהדרגה במשך חמש שנים עקב "בעיות תקציב".

קוראים יקרים, אם טרם הבנתם: אין בישראל בעיית תקציב, אלא רק בעיה ניהולית של קביעת סדרי עדיפויות. למעשה, מה שקורה כאן קשור במערכת קבלת ההחלטות של מה באמת חשוב, ובחוסר יכולת של פקידי אוצר באגף התקציבים ובמשרד הבריאות לנתח באופן כלכלי היכן להשקיע מעט כסף של המדינה בכדי לחסוך הרבה כסף בעתיד ולהקטין במקביל גם סבל אנושי. הגדרתית, עלות ביצוע חיסונים נמוכה באופן משמעותי מן העלות הכלכלית של טיפול באנשים שחלו במחלות מכיוון שלא חוסנו, שלא לדבר על הסבל האנושי. עוד נאמר בכתבה כי ימי אשפוזים רבים במחלקות ילדים ובמחלקות פנימיות היו נמנעים אם החיסונים היו נכנסים. בעיה זו גם קשורה להיקף הזיהומים בבתי החולים.

המשרד לאיכות הסביבה ומשרד החקלאות

השערורייה הבאה היא החמורה ביותר, אך היות שתוצאותיה ניכרות באוכלוסייה כעבור שנים רבות, היא מטואטאת מתחת לשטיח. רק מעטים מאד מבינינו יודעים שהיקף הריסוסים וחומרי ההדברה שאנו אוכלים במסגרת הפירות והירקות (ולא רק בתותים) גבוה לאין שיעור מזה הנמכר על ידי החקלאים הישראליים לאירופה, ומדוע? כי באירופה שומרים על האוכלוסייה ודואגים שהמגדלים ישתמשו בהדברה ביולוגית שאינה מזיקה לבני אנוש ובישראל הלובי החקלאי החזק מונע זאת מפאת העלויות הגבוהות יותר הכרוכות בהדברה ביולוגית.

ההסתברות של כל אחד ואחת מאיתנו לחלות במחלת הסרטן בעתיד עולה בעשרות אחוזים עקב כך. אנו מקבלים את חומרי ההדברה הללו מאכילה של פירות וירקות, אך גם בעקיפין מאכילת בשר בקר שמואבס באוכל מרוסס.

אנו כולנו, ילדינו והורינו, חשופים לסכנה הזאת ולובי חקלאי המייצג 2% מן האוכלוסייה ממשיך באופן שיטתי לפגוע ב-100% מהאוכלוסייה. מומחים מעריכים כי החשיפה לאוכל חקלאי מרוסס מסוכנת באופן ניכר מחשיפה לאנטנות סלולריות.

שערורייה זו עומדת לפתחו של משרד החקלאות המגן על החקלאים יותר משהוא מגן על האוכלוסייה, אך היא עומדת עוד יותר לפתחו של המשרד לאיכות הסביבה שאינו כופה על החקלאים מעבר להדברה ביולוגית. זהו כישלון חמור ביותר של המשרד לאיכות הסביבה.

ראוי אולי עוד להוסיף שכל אלה הם כאין וכאפס לעומת מצבים בהם קיים מחסור בעגבניות ומלפפונים בשווקים ואז משחררים סחורה מעזה, המושקית במי שופכין ומרוססת בחומרים זרחניים, הידועים חד משמעית כמסרטנים. השימוש בהם נאסר לפני שנים בכל העולם המערבי ואפילו בישראל.

ד"ר אדם רויטר הינו מייסד ומנכ"ל של חברת חיסונים פיננסים


adam@immunities.co.il


http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=ar20070310_489028
חזרה למעלה

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> ביקורת על העיתונות בישראל כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group