לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
האם השופטת עדנה ארבל פועלת באמצעות בעלה להכפיש אנשים ברשת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  

מי לדעתך מושחת יותר?
  ראש הממשלה וחבריו הנאלצים לשחד חברי מרכז ולהתחבר לבעלי הון להיבחר
  הפרקליטות התופרת תיקים לכל מי שמאיים על הכנופיה ומנגד סוגרת תיקים למקושרים
  בייניש וחבריה מבית המשפט העליון המקדמים את חבריהם ועניינם תוך ניצול תפקידם
  שוטרים,שופטים ופקידים זוטרים המנצלים קשריהם במע` המשפט לעשוק את הציבור
ראה תוצאות
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: חמישי 01.03.07 14:25    נושא ההודעה: האם השופטת עדנה ארבל פועלת באמצעות בעלה להכפיש אנשים ברשת

האם השופטת עדנה ארבל פועלת באמצעות בעלה להכפיש אנשים שונים דרך האינטרנט?

לאחרונה שאלה זו מעסיקה רבים, אחרי שבשבוע האחרון נטען ברשת שהכותב תחת הניק-`עמיחי` מהפורום של רוטר ופרש הוא לא אחר מאשר אורי ארבל בעלה של השופטת עדנה ארבל. ראה כאן:
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=381824&catcode=&year=2007 &month=2&day=0&pagenum=1&catdesc=

התראה על השקת הבלוג הועברה לחיים יטיב אשר פרסם זאת באתר של רוטר,
http://www.nakim.org/atraamichai.mht

אחרי שהממצאים שבידי `נקים` חיזקו את הגילוי הוחלט לצאת בפרסום בנדון, האשכול עם הפרסום ברוטר מובא כאן:
http://www.nakim.org/chasifaamichai.mht

נושא זה הפך מהר מאוד לנושא הלוהט בפורם של רוטר השבוע כפי שמעיד על כך מספר הכניסות הגבוהות.
נציין כאן שאשכול החשיפה הוסר ע"י מנהל האתר-ניצן אור אחרי שעבר תוך זמן קצר ביותר את ה 30000 כניסות. מטר של התקפות אישיות כוונו נגד חיים יטיב בגין החשיפה על ידי אנשים מטעם ואחרים, דבר המעיד עד כמה נושא זה רגיש וחשוב.

click to enlarge

click to enlarge

במערכת של `נקים` נוטים לאשר את הטענות לאור בן היתר הכפשות שנהג `עמיחי` להשליך על חיים יטיב הכותב ברוטר.נט תוך ש-`עמיחי` מערב מידע אמיתי וחסוי המונח בבית המשפט העליון ומידע שקרי פרי המצאתו.

טענות אשר עשויות להצביע על עבירות פליליות מצד השופטת עדנה ארבל ובעלה.

בהמשך נביא מידע נוסף בנדון.
ראוי לציין כאן שהשופטת עדנה ארבל היא זאת שדנה בעתירה בג"ץ 1264/07 של חיים יטיב נגד היאח"ה על דרישתם התמוהה והמטרידה לחקור אותו על התכתבויות ברוטר,

ראה כאן:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=1651
וכאן:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=867


להמחיש השלכות הכפשות חמורות אלה בהן נהג לכאורה בעלה של עדנה ארבל, נביא כאן ציטוט מתוך הסכם הפשרה בן יואב יצחק לרב ישעיהו רוטר וכן ההסכם המלא כפי שמתפרסם באתר מחלקה ראשונה,



אנו מוצאים לנכון להבהיר, כי את המידע בנוגע לחשדות שהעלינו כלפי יואב יצחק בעניין מכירת ספריו למפעל הפיס, קיבלנו מן הגולש, הנוהג לכנות את עצמו בכינוי "עמיחי". אותו "עמיחי" הוכיח את עצמו במהלך הזמן כמי שעושה שימוש לרעה בפורומים שבאתר על-מנת להשמיץ את יואב יצחק ולפגוע בו תוך הסתתרות מאחורי מעטה האנונימיות.





רוטר.נט: התנצלות בפני העיתונאי יואב יצחק



מאת: Nfc | | www.Nfc.co.il



רשימות קודמות

ספרים. עכשיו גם במחלקה ראשונה.
פדרליזם
זורעי/זורקי הבוץ (muckrakers)
פרשת היי-מרקט
חוק וגנר (1935)



> הסכם
> התנצלות בפני העיתונאי יואב יצחק




להלן ההסכם שנחתם בין יואב יצחק (התובע), מצד אחד, לבין ישעיהו ונעם רוטר (הנתבעים), מצד שני; ונוסח ההתנצלות מצד ישעיהו ונעם רוטר.

שני המסמכים, שקיבלו ביום 3.11.02 תוקף של פסק דין בבית המשפט המחוזי בתל אביב על-ידי השופטת רות שרון-לבהר, מדברים בעדם.

ההסכם וההתנצלות הושגו בהליך גישור בפני נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, השופט (בדימ.) מנחם אילן; עורכי הדין שהופיעו בגישור: עו"ד אמיר טיטונוביץ (מצד התובע), ועו"ד ניר קלדרון (מצד הנתבעים).




הסכם


ת"א 1609/01

ב ב י ת - ה מ ש פ ט ה מ ח ו ז י
ב ת ל - א ב י ב - י פ ו



ה ת ו ב ע: יואב יצחק

על-ידי בא-כוחו עוה"ד אמיר טיטונוביץ
מככר יצחק רבין 8, תל-אביב 951 64
(טל` 03-6960126; פקס` 03-6965442)



ה נ ת ב ע י ם:
1. ישעיהו רוטר
2. נעם רוטר

שניהם באמצעות באי-כוחם עוה"ד ניר קלדרון ואח`
מרחוב מוזס 13, תל-אביב 442 67
(טל` 03-6959993; פקס` 03-6953448)
(להלן "רוטר")

3. משה הלוי

באמצעות בא-כוחו עוה"ד מ` ויסברג
מרחוב זבולון 3, קרית אתא 503 28



הסדר גישור
בין התובע לבין רוטר


ה ו א י ל - והתובע הגיש נגד רוטר (ונגד הנתבע מס` 3), במסגרת התיק דלעיל, תביעת לשון הרע (להלן "התביעה העיקרית");

ו ה ו א י ל - ורוטר מצדם הגישו תביעה-שכנגד במסגרת התיק דלעיל (להלן "התביעה-שכנגד");

ו ה ו א י ל - ובהמלצת בית-המשפט הנכבד השתתפו התובע ורוטר בהליך גישור בפני נשיא בית-המשפט הנכבד לשעבר השופט (בדימ.) מנחם אילן (להלן "המגשר");

ו ה ו א י ל - ועלה בידי המגשר הנכבד להביא את התובע ואת רוטר לידי הסכם פשרה, אשר מביא לידי סיום את כל המחלוקות שביניהם, לרבות את זו נשוא התביעה העיקרית והתביעה-שכנגד;

ו ה ו א י ל - והנתבע מס` 3, אשר סכום התביעה נגדו הועמד על 100,000 ש"ח בלבד, לא השתתף בהליך הגישור, לא הוסכם דבר בין התובע לבינו, והתביעה נגדו תמשיך להתברר כסדרה (ולפיכך יכונו להלן התובע ורוטר "הצדדים");


לפיכך הוסכם והותנה בין הצדדים כדלקמן:

1. המבוא להסכם זה מהווה חלק בלתי נפרד הימנו.


2. א. בתוך 24 שעות ממועד חתימת הסכם זה יפרסמו רוטר באתר rotter.net (להלן "אתר רוטר") מודעת התנצלות בפני התובע, בנוסח המצורף להסכם זה והמסומן "א" (להלן "המודעה").

ב. המודעה תפורסם ב"מוסף.נט", אשר באתר רוטר (הדף שאליו מגיע מי שמקיש את הכתובת www.musaf.net או מי שמקיש על הקישורית "מוסף.נט" - להלן "מוסף.נט". ויובהר: בדף דלעיל קיימת רשימה - "ליסט" - של הכתבות שבמוסף.נט, ובלחיצה על כותרת הכתבה הרצויה, נפתחת הכתבה עצמה), בדיוק בהתאם לדוגמא המצורפת להסדר זה והמסומנת "ב".

ג. המודעה תמשיך להיות מפורסמת, באופן דלעיל, ברציפות, במשך 12 חודשים לפחות, באופן שבמהלך 90 (תשעים) הימים הראשונים, החל ממועד פרסום המודעה, היא תפורסם ראשונה-עליונה ב"מוסף.נט" (הן ב"ליסט" והן במוסף עצמו) באופן הקבוע לעיל, ואילו לאחר מכן המודעה תפורסם ב"מוסף.נט" כאשר כתבות מוסף, אשר יתפרסמו לראשונה לאחר תום 3 החודשים דלעיל יתפרסמו מעליה, כנהוג וכמקובל.

ד. בחלקו העליון של דף הכניסה לאתר רוטר (הדף אליו מגיע מי שמקיש www.rotter.net) יפרסמו רוטר, במשך חודש ימים החל ממועד פרסומה לראשונה של המודעה כאמור, הפנייה וקישורית - בגודל 55X100 פיקסלים ובדיוק בהתאם לדוגמא המצורפת להסכם זה והמסומנת "ג" - (להלן "הקישורית") אל המודעה, באופן שכל הלוחץ עליה יראה לנגד עיניו מייד את המודעה בשלמותה.

ה. תוכנה של הקישורית יהיה "אתר rotter.net מתנצל בפני העיתונאי יואב יצחק", והוא ייכתב בצורה מודגשת ובולטת במיוחד.

ו. קישורית זהה תתפרסם גם בדף הראשי של הפורום "סקופים וחדשות" שבאתר רוטר, וזאת במשך חודשיים ימים החל ממועד פרסומה לראשונה של המודעה, ובדיוק בהתאם לדוגמא המצורפת להסכם זה והמסומנת "ד".


3. א. רוטר מצהירים בזה, כי כל האמור במודעה משקף, ללא כחל וסרק, את עמדתם בנוגע לסכסוך עם התובע, וכי הסכמתם לתוכן המודעה ולפרסומה אינה נובעת אך ורק מרצונם להסיר את אימת התביעה העיקרית מעל לראשיהם. האמור על-ידי רוטר במודעה יהווה חלק בלתי נפרד מהסכם זה.

ב. רוטר סבורים, כי התובע זכאי לפחות לכך, לאחר שכתוצאה מן הפרסומים, נשוא התביעה העיקרית, נגרמו לו עגמת נפש ונזקים חמורים עד מאוד.

ג. רוטר מתנצלים בזה בפני התובע ובפני בני משפחתו, מעומק לבם, על הפגיעה, העלבון, עגמת הנפש, הכאב, הבושה, ההשפלה והנזקים, אשר הפרסומים, נשוא התביעה, ופרסומים אחרים באתר רוטר, הסבו לו ולבני משפחתו.

ד. רוטר מבקשים בזה מן התובע והתובע מסכים בזה לפרסם את המודעה, בשמם ומטעמם, גם באתר "מחלקה ראשונה" של התובע (להלן "מחלקה ראשונה"). גודל המודעה במחלקה ראשונה, מיקומה, אופן פרסומה, משך הזמן, בו היא תתפרסם וכו` יהיו נתונים לשיקול-דעתו המוחלט של התובע.


4. רוטר יפקחו על הפרסומים בפורומים שבאתר רוטר, והם נוטלים על עצמם את האחריות לדאוג, בזמן אמת, להסיר מיידית כל פרסום המהווה לדידו של התובע לשון הרע נגדו, עם קבלת הודעה בנוגע לכך מאת התובע, ולמחוק, תוך זמן סביר לאחר הפרסום, כל הודעה (ובמיוחד כאלה הנוגעות לתובע), אשר הם מצאו שהיא עלולה לפגוע, שלא בצדק, ובאופן בלתי ראוי, בשמו הטוב של אדם או באדם עצמו.


5. א. רוטר ישלמו לבא-כוחו של התובע - עוה"ד אמיר טיטונוביץ - שכר-טרחה בשיעור 8,475 (שמונת אלפים ארבע מאות שבעים וחמישה) ש"ח, בצירוף מע"מ (להלן "שכר-הטרחה"), בתשלומים כדלקמן:

1) עד ליום 1.11.01 - 3,525 (שלושת אלפים חמש מאות עשרים וחמישה) ש"ח;

2) ביום הראשון לכל אחד מן החודשים 12/02, 1/03, 2/03 - 2,000 (אלפיים) ש"ח.

3) עד יום 1.3.03 - 475 (ארבע מאות שבעים וחמישה) ש"ח.

ב. להקלת גביית התשלומים דלעיל ימסרו רוטר, במעמד חתימת הסכם זה, לידי עוה"ד טיטונוביץ 5 שיקים לפקודתו, אשר סכומו ומועדו של כל אחד מהם יהיו כקבוע לעיל. חשבוניות מס יונפקו במועדו של כל תשלום בפועל.

ג. היה ותשלום כלשהו מן התשלומים דלעיל לא יבוצע במועדו, מסיבה כלשהי, שאינה תלויה בתובע או בעוה"ד טיטונוביץ, תעמוד מלוא היתרה הבלתי מסולקת מתוך שכר הטרחה לפירעון מיידי, ובנוסף ישלמו רוטר לעוה"ד טיטונוביץ פיצוי מוסכם בשיעור כפל שכר-הטרחה הנקוב בסעיף קטן א` דלעיל (להלן "הפיצוי המוסכם"). הפיצוי המוסכם נקבע על-ידי הצדדים כסכום סביר, המשקף לדעתם, בעת חתימת ההסכם, את הנזק, שעלול להיגרם כתוצאה מן ההפרה דלעיל.

איחור בביצוע איזה מן התשלומים דלעיל, אשר לא יעלה על 5 (חמישה) ימים, לא יביא להעמדת היתרה הבלתי מסולקת לפירעון מיידי ולא יזכה את עוה"ד טיטונוביץ בפיצוי המוסכם.


6. בכפוף למילויין במלואן, ככתבן וכלשונן, של כל התחייבויות רוטר שבהסכם זה, מוותר בזה התובע, באופן סופי ומוחלט (וכאמור בכפיפות למילוי התחייבויות רוטר), על כל טענותיו, דרישותיו ותביעותיו כנגד רוטר ו/או מי מטעמו, הנובעות ו/או קשורות, במישרין או בעקיפין, לכל מעשה, מחדל, פרסום או התבטאות של רוטר ו/או הקשורות ברוטר ו/או אשר בוצעו באתר רוטר, והכל עד למועד חתימת הסכם זה, והוא יהא מנוע מהגשת כל תביעה ו/או העלאת כל טענה ו/או דרישה כאמור כנגד רוטר ו/או מי מטעמו בנוגע לכך.


7. בחתימתם על הסכם זה מוותרים רוטר, ביחד ולחוד, באופן סופי ומוחלט, על כל טענותיהם, דרישותיהם ותביעותיהם כנגד התובע ו/או מי מטעמו, הנובעות ו/או קשורות ,במישרין או בעקיפין, לכל מעשה, מחדל, פרסום או התבטאות של התובע ו/או הקשורות בתובע ו/או אשר בוצעו במחלקה ראשונה, והכל עד למועד חתימת הסכם זה, והם יהיו מנועים מהגשת כל תביעה ו/או העלאת כל טענה ו/או דרישה כאמור כנגד התובע ו/או מי מטעמו בנוגע לכך.

רוטר מבקשים כי התביעה-שכנגד תידחה.


8. א. לאור זאת, שהסכם זה נכרת כתוצאה מהליך גישור, שהתנהל בין הצדדים, יתבקש בית-המשפט להשיב לתובע, באמצעות בא-כוחו עוה"ד אמיר טיטונוביץ, את מלוא סכומה של אגרת המשפט, ששולמה על-ידו בעת הגשת התביעה העיקרית, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין.

ב. לאור זאת, שהסכם זה נכרת כתוצאה מהליך גישור, שהתנהל בין הצדדים, יתבקש בית-המשפט להשיב לרוטר את מלוא סכומה של אגרת המשפט, ששולמה על-ידו בעת הגשת התביעה-שכנגד, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין.

בית-המשפט יתבקש להשיב את אגרת המשפט, ששולמה על-ידי רוטר לידי עוה"ד אמיר טיטונוביץ, וסכום זה ישולם לידיו, כשכר-טרחה מאת רוטר, בנוסף על שכר-הטרחה, שעל-פי סעיף 5 דלעיל (ותונפק בגינו חשבונית מס כדין).
היה וסכום האגרה יושב מבית-המשפט לידי רוטר או לידי בא-כוחם, יעבירו אלה את מלוא הסכום לידי עוה"ד טיטונוביץ מייד עם הגעתו לידיהם.


9. הסכם זה נכרת אך ורק בין הצדדים, בית-המשפט יתבקש ליתן לו תוקף של פסק-דין בתביעת התובע נגד רוטר בלבד, והוא אינו חל על התביעה (בשיעור 100,000 ש"ח) נגד הנתבע מס` 3. התובע מצהיר, כי בכוונתו להמשיך בבירור התביעה נגד הנתבע מס` 3 ולמצות עמו את ההליכים.


10. התחייבויות רוטר בהסכם זה הנן ביחד ולחוד.


11. הצדדים מודים למגשר הנכבד על המלאכה המבורכת, שנעשתה על-ידו, ואשר כתוצאה הימנה עלה בידיהם לבוא בהסכם פשרה זה, ומבקשים ממנו:

א. להודיע לבית-המשפט אודות הסכם הפשרה, ולבקשו ליתן לו תוקף של פסק-דין בתביעת התובע נגד רוטר;

ב. מכוח הקבוע בסעיף 7 דלעיל, לבקש מבית-המשפט הנכבד לדחות את התביעה-שכנגד;

ג. מכוח הקבוע בסעיף 8 דלעיל, לבקש מבית-המשפט הנכבד להשיב לידי בא-כוח התובע - עוה"ד אמיר טיטונוביץ - את מלוא סכומי אגרת המשפט, ששולמו על-ידי התובע (בגין התביעה העיקרית נגד רוטר) ועל-ידי רוטר (בגין התביעה-שכנגד), בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין.



ולראיה על האמור באו הצדדים על החתום:



________________
אמיר טיטונוביץ, עו"ד
בא-כוח התובע

ניר קלדרון, עו"ד
בא-כוח רוטר


התנצלות בפני העיתונאי יואב יצחק


באתרנו - rotter.net התפרסמו משך תקופה ארוכה, פרסומים שונים, אשר פגעו בעיתונאי יואב יצחק.
הפרסומים נעשו הן על-ידינו - מפעילי האתר - ישעיהו ונעם רוטר - והן על-ידי גולשים אנונימיים, שהסתתרו מאחורי כינויים שונים.

בין היתר יוחסו ליואב יצחק מעשים פסולים ותכונות ראויות לגינוי. הוא כונה בכינויים מעליבים ובלתי ראויים, ולמעשה נערכה נגדו מתקפה מאורגנת והוא הוצג כאן בצורה שלילית עד מאוד.

יואב יצחק הגיש לבית-המשפט המחוזי בתל-אביב תביעת לשון הרע בגין חלק מן הדברים המשמיצים, שפורסמו אודותיו באתר זה.

את יואב יצחק ייצג עוה"ד אמיר טיטונוביץ. את רוטר.נט ייצג עוה"ד ניר קלדרון.

על-פי המלצת בית המשפט התקיים בינינו לבין מר יואב יצחק הליך גישור בפני נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, השופט (בדימ.) מנחם אילן. במסגרת הליך הגישור הכרנו בעוול הנורא שנעשה ליואב יצחק באתרנו ובנזק החמור שהסבנו לו.

למרות הפגיעה הקשה, שנגרמה ליואב יצחק, הוא ניאות להיפגש עמנו, במסגרת הליך הגישור, ולשמוע את הצעותינו לסיומו של הסכסוך המצער. רק לאחר שיואב יצחק השתכנע, כי אנו מכירים בעוול הנורא ובנזק החמור, שגרמנו לו, ובכך שלא היה כל מקום להתייחס אליו כפי שהתייחסנו ולפרסם אודותיו דברים חמורים, כפי שהתפרסמו, הוא ניאות להגיע עמנו להסכם, המביא לידי סיום את ההליכים בינינו.

אנו מוצאים לנכון להביא גם לידיעת כל הגולשים, כי לא היה כל מקום לפרסומים החמורים אודות יואב יצחק.

אנו מוצאים לנכון להבהיר, כי את המידע בנוגע לחשדות שהעלינו כלפי יואב יצחק בעניין מכירת ספריו למפעל הפיס, קיבלנו מן הגולש, הנוהג לכנות את עצמו בכינוי "עמיחי". אותו "עמיחי" הוכיח את עצמו במהלך הזמן כמי שעושה שימוש לרעה בפורומים שבאתר על-מנת להשמיץ את יואב יצחק ולפגוע בו תוך הסתתרות מאחורי מעטה האנונימיות.
יואב יצחק מסר לנו, כי יש לו יסוד לקבוע כי אותו "עמיחי" קשור לכמה מאנשי העיתון "ידיעות אחרונות", שניסו להשמיצו קודם לכן באותו עניין.

לצערנו, בעת קבלת המידע מ"עמיחי" לא היינו מודעים לאמור לעיל ולא הבנו, כי אנו מולכים שולל על-ידי בעל אינטרס לפגוע ביואב יצחק. אני מאשרים, כי לא ערכנו את הבדיקות הראויות למידע שכזה בטרם פרסמנו דברים בגנות יצחק - מהם השתמעו בבירור דברים חמורים אודות יואב יצחק.

אנו מצרים על כך ומתנצלים בפני יואב יצחק על כך.

עיתונאי כדוגמת יואב יצחק נשען על שמו הטוב ועל האמינות שלו. האשמת עיתונאי כמוהו (ולו ברמז) בקבלת שוחד, עלולה להרוס את מפעל חייו המקצועיים באחת. אנו חוזרים בנו מכך באופן חד-משמעי וללא הסתייגויות.

אנו שמחים שבפרסום באתרנו לא היה כדי לגרום לתוצאה נוראית זו, אשר אנו יודעים עתה כי הייתה בלתי מוצדקת לחלוטין, באשר לא היה כל מקום להעלות חשדות שכאלה כלפי יואב יצחק.

אנו רואים לפרסם, כי במהלך הליך הגישור בינינו לבין יואב יצחק הצענו, כי נחסום באתרנו כל התייחסות אליו וכל אזכור של שמו, וזאת על-מנת למנוע את ההשמצות הפראיות אודותיו בפורומים באתרנו.

יואב יצחק התנגד לכך. הוא נימק זאת בכך, שאף כי יהיה בכך כדי למנוע המשך פגיעה בו מצד גורמים המתנכלים לו, מעת לעת, הרי שעם זאת, חסימה שכזו נוגדת בעיניו את עיקרון חופש הביטוי. יחד עם זאת, עומד יצחק על כך שאנו נדאג, בזמן אמת, להסיר מיידית כל פרסום המהווה לדידו לשון הרע.

לפיכך, נפקח על הפרסומים בפורומים שבאתרנו ונטלנו על עצמנו את האחריות למחוק, תוך זמן סביר לאחר הפרסום, כל הודעה (ובמיוחד כאלה הנוגעות ליואב יצחק), אשר נמצא כי היא עלולה לפגוע, שלא בצדק ובאופן בלתי ראוי, בשמו הטוב של אדם או באדם עצמו.

כמובן, נשמח אם תסבו את תשומת-לבנו לכל הודעה שכזו, על-מנת שהזמן שיחלוף מעת פרסומה ועד למחיקתה יהיה קצר ככל האפשר.

אנו שמחים על כך, שעלה בידינו לסיים את הסכסוך עם יואב יצחק בדרכי שלום.
שמחתנו כפולה ומכופלת מאחר שאנו סבורים, שהמדובר בעיתונאי אמין וחשוב, מן הדרגה הראשונה, אשר יש לאפשר לו לעשות את מלאכתו נאמנה, ולא להציק לו ולהזיק לו באמצעות העלאת האשמות, חשדות ועלבונות חסרי שחר.

אנו מתנצלים בזאת בפני העיתונאי יואב יצחק ובפני בני משפחתו - שאף הם נפגעו מהפרסומים, על כל הפרסומים החמורים שפרסמנו אודותיו, וכן אנו מתנצלים על כל פגיעה שפגענו בו ועל כל נזק שהסבנו לו.

אנו חוזרים בנו, כמובן, מכל הדברים החמורים שפורסמו אודותיו באתרנו ושמוטב היה אלמלא פורסמו כלל.

אנו מודים ליואב יצחק על שהסכים להסתפק בפיצוי כספי צנוע (למרות ההוצאות שנגרמו לו בהליך משפטי זה), ועל כך שהסכים לקבל את התנצלותנו הכנה ואת הבעת הצער והחרטה, שהם מנת חלקנו.

בהסכמתו לסיים את הסכסוך עמנו בדרכי שלום הוכיח יואב יצחק, כי את התביעה הוא הגיש שלא על-מנת להתעשר אלא על-מנת להוציא את הצדק לאור ועל-מנת ללמד אותנו ואת כל בעלי האתרים, כי אין להסכים להפקרות גם במסגרת הפורומים, וכי יש לפקח על המפורסם בפורומים ולעשות את כל שניתן על-מנת למנוע פגיעה בלתי מוצדקת בזולת.

ביקשנו מיואב יצחק לפרסם דברים אלה גם במסגרת אתרו - "מחלקה ראשונה", והוא הסכים לכך.



בכבוד רב ובברכה,


ישעיהו ונועם רוטר
ואתר rotter.net





נוצר: 04/11/2002 | עודכן: 04/11/2002 | רשימות נוספות: Nfc Nfc


http://www.nfc.co.il/Archive/0019-D-1706-00.html?tag=13-46-58

_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שישי 02.03.07 11:42    נושא ההודעה: חוות דעת מומחה: ארבל מקליד בדיוק כמו עמיחי.כך נטען ברוטר

חוות דעת מומחה: אורי ארבל מקליד בדיוק כמו עמיחי. כך נטען ברוטר, האשכול מובא כאן:


http://www.nakim.org/proamichai.mht

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך שישי 02.03.07 16:54, סך-הכל נערך 2 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שישי 02.03.07 11:47    נושא ההודעה: עמיחי מתחמק ולא מכחיש בפה מלא.ניצן אור תומך בדיוק החשיפה

עמיחי מתחמק ולא מכחיש בפה מלא. מנהל אתר רוטר ניצן אור תומך בדיוק החשיפה, האשכול מרוטר מובא כאן:

http://www.nakim.org/tguvaamichai.mht

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך ראשון 04.03.07 15:58, סך-הכל נערך 2 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שישי 02.03.07 16:53    נושא ההודעה: בלוג החשיפה מאשר גם הוא את `הפגם הגנטי` כהגדרת עמיחי עצמו

בלוג החשיפה מתמקד גם הוא ב- `פגם הגנטי` כהגדרת עמיחי עצמו, אשר מצביע לכאורה על דיסלקציה קלה.

http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=381824&blogcode=5837249

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

יהלום
אורח








הודעהפורסם: שבת 03.03.07 6:35    נושא ההודעה: קצת מוזר שבשום מקום באתר שלך אין איזכור לחשדות כלפי נקים

התשובות שנשאלת לגבי כספי התרומות של נקים וכן שתיקת שני חברי נקים האחרים מעלות חשש כבד שנקים היא ארגון מושחת ושכספי נקים מתנהלים באופן לא תקין.
יש מקום לכותרת גם בנושא זה!
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שבת 03.03.07 23:23    נושא ההודעה: מר `יהלום` הנכבד מדבריך ניתן ללמוד מספר דברים עליך

מר `יהלום` הנכבד מדבריך ניתן ללמוד מספר דברים עליך,

ראשית אתה מסתמן כמכפישן סידרתי אשר מסרב להתייחס לגופן של התשובות שקיבל, אתה ממשיך להכפיש למרות שקיבלת תשובות מפורטות במייל להכפשות שלך ולמרות שהובהר לך שהפניה שלך והתשובות לה דאגתי לפרסם באתר של `נקים` כאן:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=1741

שנית אתה סבור שהכל מגיע לך ושהיות ופנית לפרופ` זריצקי ולד"ר אמזלג בנדון, הינך סבור שהם חייבים להשיב לך.
פרופ` זריצקי וד"ר אמזלג אכן קיבלו את פנייתך והסמיכו אותי להשיב לך על כך מתוקף תפקידי כדובר הארגון.
הם קיבלו במקביל את תשובתי אליך ובירכו על כך שקיבלת תשובה נוקבת המתאימה לסגנונך המכפיש.

שלישית למען הגילוי הנאות נשמח לדעת מי אתה שמתגורר בחו"ל ומכפיש בעילום שם ללא יסוד אנשים הנלחמים בארץ נגד השחיתות ועיוות הדין מהם הם סובלים. האם יש לך קשר לשופטת עדנה ארבל ובעלה אורי ארבל? מה קרה שמיד אחרי חשיפתו של בעלה התחלת להתנגח בי וב-`נקים`?

נחזור על עיקרי הדברים, `נקים` הוא ארגון נקי משחיתות, ואנשי הצוות לא מקבלים מאומה על עבודתם פרט מאשר הוצאות מכיסם, תלונות וחקירות סרק במשטרה, צרות והכפשות מאנשים מסוגך.

אתה מוזמן להמשיך להכפיש ולהמשיך לשאול שאלות בסגנונך העלוב, נמשיך להשיב לך עניינית ולתת לך במה כאן באתר עצמו כל עוד לא תנבל את פיך.

חיים יטיב

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: ראשון 04.03.07 15:03    נושא ההודעה: נוספו עוד שלושה פרקים חדשים

מתחיל להתקרב לוודאות של 99.99%
החבר`ה האלה עשו עבודה די מדהימה יש לאמר,

נוספו עוד שלושה פרקים חדשים:
- התאמה בנתונים האישיים=> http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=381824&catcode=&year=2007 &month=2&day=0&pagenum=4&catdesc=

- שליטה בפרטים הקטנים
- האזנות סתר

http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=381824


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שני 05.03.07 14:43    נושא ההודעה: בעלה של ארבל תוקף מתנגדים?

בעלה של ארבל תוקף מתנגדים?

באתרי חדשות באינטרנט טוענים שאורי ארבל השתתף בפורומים בשם בדוי והשמיץ מתנגדי אשתו

אלון גולדשטיין ואריק וייס
5/3/2007 8:29

אנשי הפורומים באינטרנט טוענים כי אורי ארבל, בעלה של שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל, השתתף בפורומים שונים תחת הכינוי "עמיחי" ותקף בהם את מבקריה של אשתו השופטת. בין השאר יצא "עמיחי" נגד היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, פרקליט המדינה ערן שנדר, העיתונאי יואב יצחק ואישים נוספים.

הגולשים טוענים כי במקרים שונים ארבל השתמש במידע אליו נחשף בחדרי חדרים, במסגרת נישואיו לארבל, ופרסם אותו כסיפורים בלעדיים. אחד הגולשים אף טוען כי לאחר שפרסם ביקורת קשה נגד השופטת ארבל איים עליו אותו "עמיחי" כי אם לא יחדל מהביקורת הוא יחשוף פרטים אישיים ומביכים מעברו - פרטים שלטענתו יכולים להיות ידועים לקומץ אנשים, ביניהם השופטת ארבל.

כשבוחנים את ההיסטוריה של אותו גולש בשם "עמיחי" אין ספק כי מדובר באחד החברים הפעילים ביותר בשני הפורומים החדשותיים הגדולים: רוטר ופרש. בשנים האחרונות הוא חשף מגוון סיפורים וזכה לכמה כותרות נאות, אפילו עוד לפני שכלי התקשורת הגדולים הניחו על הסיפור את ידיהם.

כך למשל, באמצע אוגוסט 2006 כתב "עמיחי" בפורום של פרש: "סקופ: חיים רמון יעמוד לדין. ההחלטה תפורסם עד יום א‭.`‬ כל מי שמעורב בחקירה עד המזוז קובעים חד משמעית שיש להגיש כתב אישום נגד רמון‭."‬

שבועיים קודם לכן חשף "עמיחי" כי השופט בעז אוקון, אז שופט בית המשפט המחוי בירושלים ומנהל בתי המשפט, התפטר עקב חוסר אמון בינו ובין דורית ביניש, אז המיועדת לנשיאות בית המשפט העליון.

הסיפור המלא היום במגזין.



http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/552/138.html
חזרה למעלה

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: שני 05.03.07 15:42    נושא ההודעה: כתבה ישנה אבל מאוד אקטואלית: החברים של ארבל

כתבה ישנה אבל מאוד אקטואלית


החברים של ארבל


עכשיו מתברר, כי בעלה של פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, קיים בעבר קשרים עסקיים עם ה"עד המרכזי" בפרשת שרון - דוד ספקטור הרעיה המסורה ניסתה גם לסדר לבעלה מינוי כדירקטור, תוך ניצול מעמדה ארבל מכחישה הייתכן ששלטון החוק לא מחייב את הפרקליטה?



מאת: יואב יצחק | | www.Nfc.co.il פרשת אפל פרשת ארבל פרשת שרון



חברי הכנסת יתום וארדן מבקשים לחקור פרשת ארבל-ספקטור

---------------------------------------------------------------------- ----------



הון ושלטון

שלטון החוק מחייב את כולם. כל אזרח חייב לציית לו, גם בכירי השלטון, וגם, למצער, פרקליטת המדינה, עדנה ארבל. יפה דרשה ארבל השבוע: החיבור בין הון ושלטון משחית ומסוכן, אמרה. יש למצות את הדין עם עובדי ציבור, קטנים וגדולים. גם כאלה החוטאים בממדים "קטנים" יחסית.

למרבה הצער, וזאת אנו חושפים כאן, עדנה ארבל "חטאה" במקום שבו היא נגסה באחרים. מידע חדש שהובא לידיעתי, מלמד כי באחד המקרים ארבל ניסתה, תוך ניצול מעמדה, לסדר לבעלה מינוי. בשל מעמדה הנוכחי, בגלל מועמדותה לכהונת שופטת בבית המשפט העליון, ועקב החשיבות הציבורית, אני מוצא לנכון להאיר כאן כמה עניינים הקשורים למשפחה זו:

- אחד משרי הממשלה הבכירים, קיבל בקשה: אנא סדר מינוי כדירקטור באחת החברות הממשלתיות הכפופות אליך לבעלה של ארבל (במינוי גלום, כמובן, מעמד עסקי, כסף וכיבודים). הבקשה הועלתה לפני מספר שנים, בתקופה שבה ארבל נדרשה להכריע אם להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד אותו שר, ואם להעמידו לדין. ככל הידוע לי, ארבל לקחה חלק פעיל בנושא זה. ארבל עצמה מכחישה וטוענת: לא היו דברים מעולם. שמות המעורבים מצויים בידי.

- בעת שכיהן אהוד ברק בתפקיד ראש הממשלה, ועל שולחנה של ארבל נערמו מכתבי תלונה, בשאלה מדוע אינה פועלת להורות למשטרה לפתוח בחקירה נגד ברק ואנשיו, התקבלה החלטה למנות את בעלה של ארבל, אורי ארבל, לכהונת דירקטור בחברה הממשלתית "צים". רק בעקבות שאלות שהצגתי אז, ברח ארבל הבעל ממינוי זה. גם כאן, שמות המעורבים מצויים בידי. המינוי נעשה בדרך הבאה: הפנייה הגיעה אישית אל ברק, וטופלה בלשכת ברק על-ידי רוני בונדי, עוזרו הפוליטי. ממנו "זרמה" הפנייה אל לשכתו של שר התחבורה דאז, אמנון ליפקין-שחק, וזו טופלה הן על-ידי עוזרו (יואב צוקרמן) והן אישית על-ידי ליפקין-שחק. זה האחרון היה באותה תקופה נתון בידיה של ארבל: בשאלה האם לחקור ו/או להעמידו לדין בפרשת התרומות בקמפיין הבחירות של תנועת המרכז.

- בפרשת שרון ישנו עד אחד הנחשב "עד מרכזי". שמו בישראל: דוד ספקטור. ארבל מסתמכת על המידע שלו כעל כזה "ראה וקדש". ובכן, השבוע הובא לידיעתי, כי לספקטור, כן כן, אותו ספקטור, היו קשרים מסוימים עם מר ארבל. ואין מדובר ב"סתם" מכרים. "אין בכוונתי להתייחס בפניך מי הם חבריי או עם מי יש לי קשרי ידידות", השיב לי ספקטור, בתגובה לשאלתי בסוגיה זו.

פניתי למשרד המשפטים, ושאלתי: מדוע לא תמשוך ארבל ידיה מטיפול בתיק זה, בשל היחסים בין ספקטור לבין בעלה? ארבל דחתה את הפנייה: "ההיכרות היא על רקע עסקי שלא הבשיל לקשר כלשהו, לפני למעלה מחמש שנים", השיבה , "לא נקשרו ביניהם כל קשרים עסקיים ולא קשרים אחרים. בין השניים לא מתקיים קשר חברי כלשהו. השאלות קנטרניות ומגמתיות".

מעניין כאן להזכיר נשכחות: לפני כחמש שנים הגיעה לשיאה פרשת האזנות הסתר בעיתונות. שני תיקים עמדו אז בפני הכרעה אצל ארבל: מצד אחד - עופר נמרודי ("מעריב"); ומצד שני - ארנון מוזס ("ידיעות אחרונות"). ספקטור סיפק אז שירותים למוזס, והעביר למשטרה מידע בעניין האויב, נמרודי. לספקטור היתה דלת פתוחה במקומות "הנכונים".

עכשיו מתברר, כי באותה תקופה בה נדרשה ארבל להכריע האם להעמיד לדין את מוזס-שכידוע לא הועמד לדין בסופו של דבר-התנהלו מגעים בין ספקטור לבין מר ארבל "על-רקע עסקי שלא הבשיל", כלשונה של הפרקליטה ארבל. ספקטור מסר בעניין זה, כי אין ממש בנטען כאן, ו"כל פרסום של טענות הכזב שלך, תהווה בין השאר לשון הרע, על כל הנובע והמשתמע מכך". ספקטור הוסיף ואמר, כי הוא רואה בפרסומים עליו הסתה פרועה וכן ניסיון להשפיע על תוצאות החקירות נגד שרון והקשורים עמו.

ובחזרה לפרשת שרון-אפל: טוענת ארבל, בכתב האישום המתוקן, כי בין אפל לבני משפחת שרון היו קשרי גומלין: אתה מסייע לי בעסקים, ואני מזרים לך, דרך בנך, כספים. שחיתות שלטונית, קובעת ארבל, ובצדק. וכיצד, לאור זאת, יש להתייחס למערכת העובדות הנוגעת לארבל ולבעלה? האם אין פגם במערכת יחסים שכזו? האם ניצלה ארבל את מעמדה בתקופה שבה קיבלה החלטה נגד העמדה לדין של שר אחד ונגד פתיחת חקירה משטרתית בנוגע לברק ואנשיו - בזמן שאלה עושים ו/או משתדלים ו/או מתבקשים לסייע למינוי בעלה לדירקטור? האם תיפתח חקירה פלילית? כמובן שלא.


להזיז את מזוז

ארבל הרצתה בכנס של המרכז הבינתחומי בהרצליה, ושם אמרה, כי במקרה של שחיתות שלטונית - יש להגיש כתב אישום, ולאפשר לבית המשפט לברר את האישומים. חד וחלק. כן ציינה, כי עובד ציבור חייב להשעות עצמו, אם הוגש נגדו כתב אישום. ארבל ציינה בתחילת דבריה, כי היא אינה מתייחסת לתיק מסוים, אך לכל היה ברור כי היא מכוונת לתיק שרון. ימים ספורים קודם לכן התבטאה ארבל, כי יש מקום וצריך להגיש כתב אישום נגד שרון.

אם היה ספק למי מכוונת ארבל, באו כתבי החצר שלה - ובראשם העיתונאי אמיר אורן ("הארץ") והפרשן משה נגבי (רשות השידור), והבהירו מה כוונתה, ומה צריך עכשיו היועץ המשפטי הנכנס לעשות: לאמץ מיד את החלטת ארבל, להעמיד לדין את שרון, ובעצם לזוז הצידה ולא לבלבל אותה בדרכה לעשות צדק.

אמיר אורן כתב, בין היתר, במאמר-אזהרה ליועץ המשפטי לממשלה מזוז: "ניסיונה של ארבל, כשופטת מחוזית וכפרקליטת מדינה, פעמיים שמונה שנים, עשיר משלו. התבונה מחייבת אותו למשוך ידיו מטיפול בעניין".

אורן אולי שכח שני פרטים "קטנטנים": ראשית - ארבל לא הצטיינה בתפקידה, אם לנקוט בלשון המעטה, ותעיד על כך שורת אישי הציבור שיצאו זכאים למרות רדיפתה אחריהם; ושנית - חוק יסוד: הממשלה, קובע כי היועץ המשפטי לממשלה הוא האיש, ואין בילתו, שיכול וצריך להתמודד ולהחליט בשאלה האם יש מקום להגיש כתב אישום. לא פרקליט מדינה, לא נשיא מדינה וגם לא מערכת עיתון הארץ. בקיצור : מני מזוז. ורק הוא. בכל הכבוד: ארבל יכולה רק להמליץ ואולי גם להמשיך לצרוח. לא יותר.

נגבי אמר בשבוע שעבר ברשת ב`, כי ארבל הינה הפליליסטית מספר אחת בישראל, והיא עולה בכישוריה על היועץ המשפטי היוצא רובינשטיין, ועל אלה של הנכנס מזוז. וזו תיזה מפוקפקת, במיוחד אם לוקחים בחשבון את שורת הכישלונות שלה, ואת מעשיה ומחדליה בפרשת האזנות הסתר הבלתי חוקיות שבה היא מעורבת אישית (פרשת מזרחי).

נגבי אמר עוד - בנסותו להטיל דופי חמור במוסריות של שרון - כי על הרבה פחות מזה הוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה אז, יצחק רבין ורעייתו, ולכן רבין התפטר. וכאן כשל נגבי פעמיים: כתב האישום לא הוגש נגד רבין, אלא נגד רעייתו לבדה; רבין, בכל הכבוד, לא היה אביר בעניין זה, ובניגוד לרושם שיצרו עיתונאים רבים וטובים - הוא לא לקח אחריות על מעשיה של רעייתו, אלא על מעשיו שלו (היה זה חשבונו שלו בארצות-הברית וכספים שקיבל מהרצאות, שהופקדו באותו חשבון).

לימים גילה נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק, מי שכיהן באותה תקופה כיועץ המשפטי לממשלה, כי אם רבין לא היה מתפטר, הוא היה מגיש גם נגדו כתב אישום. רבין ז"ל נרצח בידי בן-עוולה, אך גם בזאת אין כדי לטשטש את האמת.


שאלת הקלון

בימים האחרונים אנו עדים שוב ושוב לניסיון הולך וגובר מצד פרשנים ופוליטיקאים בכירים להטעות את הציבור. לגישתם, פסיקת בג"צ, שחייבה בזמנו את אריה דרעי ופנחסי להתפטר מתפקיד שר, מחייבת גם את שרון להתפטר. וזו, בכל הכבוד, קביעה מופרכת, משני טעמים. ראשית - פסק הדין ניתן בנוגע לשרים, אותם ממנה ראש הממשלה באישור הכנסת. אמור מעתה: מדובר במינוי, להבדיל מראש תנועה או מפלגה שנבחרת לשלטון; ושנית - באשר לראש ממשלה קובע החוק מפורשות: "כתב אישום נגד ראש הממשלה יוגש בידי היועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט המחוזי בירושלים, שיישב בהרכב של שלושה שופטים; הוראות בעניין כתב אישום שהוגש בטרם החל ראש הממשלה לכהן בתפקידו ייקבעו בחוק".

"בית המשפט שהרשיע את ראש הממשלה בעבירה, יקבע בפסק דינו אם יש באותה עבירה משום קלון".

"הכנסת רשאית, בהחלטה ברוב חבריה, להעביר מכהונתו את ראש הממשלה שהורשע בעבירה ובית המשפט קבע בפסק דינו שיש עימה משום קלון; החליטה הכנסת כאמור, יראו את הממשלה כאילו התפטרה עם קבלת ההחלטה".

מן האמור בחוק עולה מפורשות: שרון רשאי להמשיך בתפקידו כראש ממשלה, אלא אם הורשע בעבירה שיש עימה קלון. אמנם אין חולק על כך, כי אדם הנגוע בפלילים אינו ראוי לכהן בתפקיד זה - בחודשים האחרונים כתבתי כאן כמה פעמים, כי להבנתי שרון יצטרך לפרוש, בגלל המעשים שבהם הוא ובניו מעורבים. ואולם, מצד שני, זה רצון העם: שרון נבחר פעמיים, לתפקיד זה, כאשר הציבור הכיר כבר את הטענות נגדו.

אם לא די בכך, עומדת השאלה, האם נוכח הרקורד האישי הבעייתי של ארבל, הן בפרשת שרון-אפל, הן בפרשת מזרחי, הן בהתנהלותה בעניינים הנוגעים לה ולבעלה, והן נוכח העובדה שמשכה מקופת המדינה באופן חריג ולפנים משורת הדין 200 אלף שקל כפיצויים, יש לאפשר לה להכריע גורלות, ובמיוחד זה של ראש ממשלה מכהן - ועמו ממשלה שלמה, עוד בטרם אמר בית המשפט את דברו.

יודגש כאן: אין מדובר כאן רק בחזקת החפות של שרון, אלא בזכות בסיסית של כל אזרח במדינה - להתגונן, ומראש, מפני טעויותיה ומניעיה של ארבל.



נוצר: 30/01/2004 | עודכן: 01/02/2004 | רשימות נוספות: יואב יצחק

http://www.nfc.co.il/Archive/002-D-4686-00.html?tag=11-38-16
חזרה למעלה

רוטרנט
אורח








הודעהפורסם: שני 05.03.07 16:40    נושא ההודעה: ברגע האחרון הוסרה הכתבה על פרשת עמיחי מהדסק של ידיעות

click to enlarge

uniden

יום שני ט``ו באדר תשס``ז 00:02 05.03.07

ברגע האחרון הוסרה הכתבה על פרשת עמיחי מהדסק של ידיעות

מחר ייצא מעריב בכתבה אודות הגולש עמיחי שנחשף בהיותו אורי ארבל בעלה
של שופטת ביה"מ העליון עדנה ארבל. "עמיחי" ניצל את פורום הסקופים
ברוטר.נט ואת בעלי האתר להפרע משנוא נפשם של משפחת ארבל, הלוא הוא
העיתונאי יואב יצחק.
פעם אחר פעם יצא אורי ארבל במסווה של גולש בשם "עמיחי" בהשמצות קשות
וזריקת בוץ בעיתונאי יצחק, עד שנחשף בסוף השבוע ומאז נעלם.
גם הכתב דודי גולדמן מידיעות אחרונות הכין כתבה בענין שעמדה להתפרסם
כבר מחר בבוקר אולם עורכת הדין של העיתון החליטה לגנוז את הכתבה וטעמה עמה.
(אולי קשרים עם משפחת ארבל?)
כאמור, הכתבה תתפרסם בשלב זה רק במעריב.


http://rotter.net/forum/scoops1/6822.shtml
חזרה למעלה

מעריב
אורח








הודעהפורסם: שני 05.03.07 16:43    נושא ההודעה: אחד שיודע?

אחד שיודע?

הוא חשף ברוטר.נט שחיים רמון יועמד לדין ושמנהל בתי המשפט בעז אוקון עומד להתפטר, והוא מסנגר בחירוף נפש על עדנה ארבל ומשתלח בכל מבקריה. האם הפורומיסט "עמיחי" הוא אורי ארבל, בעלה של שופטת בית המשפט העליון? רוטר משוכנע שכן, ארבל מכחיש

אלון גולדשטיין ואריק וייס, המגזין
5/3/2007 11:53


השבוע האחרון עשה חסד עם מאות הגולשים המכורים לאתרי החדשות ולסקופים המקוונים. בסיפור שהתפוצץ בקול גדול ורסיסיו נמרחו באינספור דיונים, היו כל האלמנטים הדרושים
לסיפור עסיסי ונוטף: קצת שמות של בכירים, קורטוב מסתורין, רוטב קונספירציה ותגדילו את הכול בשקל תשעים.

הסיבה למהומה: טענה של גולשים משתתפי פורומים כי אורי ארבל, בעלה של שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל, השתתף באופן פעיל בפורומים של אתרי האקטואליה רוטר ופרש בכינוי "עמיחי", תקף בהם את מבקריה של אשתו השופטת, ובהם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, פרקליט המדינה ערן שנדר, העיתונאי יואב יצחק ואחרים.

אם זה היה מסתכם בזאת, מילא, אך גולשים באתרים טוענים כי במקרים שונים השתמש ארבל במידע שאליו נחשף הודות לנישואיו עם ארבל. אחד הגולשים אף טוען כי לאחר שפרסם באתר ביקורת קשה על השופטת ארבל, איים עליו אותו "עמיחי" כי אם לא יחדל מלמתוח ביקורת, הוא יחשוף פרטים אישיים ומביכים מעברו - פרטים שלטענתו יכולים להיות ידועים רק לקומץ אנשים. אורי ארבל מכחיש באופן גורף את כל העניין (ר` בהמשך).





"עדנה ארבל צדקה!!!!"



אפשר להרים גבה, ולתייג את הסיפור כעוד סיפור פיקנטי מ"אחד שיודע", אך פורומים לאקטואליה הפכו בשנים האחרונות לכלי חדשותי של ממש. לא מעט עיתונאים צורכים ומעבירים בהם אינפורמציה, וכך גם חובבי חדשות מן השורה שמחזיקים בידיהם ביפרים ומקבלים או מיירטים הודעות מהמשטרה, מזק"א ומגופים נוספים. אין ספק כי חלק ניכר מהכותבים בפורומים הם אנשים מקושרים, בעלי תודעה תקשורתית גבוהה, המשיגים מדי פעם בפעם סקופים נאים וידיעות בלעדיות, שאותם הם מפרסמים בפורום בניקים, שמות בדויים בלשון הגולשים. בין אתרי הסקופים הבולטים נמצאים רוטר.נט ופרש. עם הזמן הפכו הפורומים הללו זירת התגוששויות בין ימין לשמאל ובין דתיים לחילוניים, לא פחות מאשר אמצעי לחשיפת סקופים.

בימים האחרונים הניחו בצד אלה וגם אלה את המאבקים האידיאולוגיים הנועזים, והתמקדו בדבר אחד בלבד: האם אלוף משנה לשעבר אורי ארבל הוא אכן אותו גולש משתלח שמסתתר מאחורי הכינוי "עמיחי"?

כשבוחנים את ההיסטוריה של אותו עמיחי, אין ספק כי מדובר באחד החברים הפעילים ביותר ברוטר ובפרש. בשנים האחרונות הוא חשף מגוון סיפורים, וזכה לכמה כותרות נאות אפילו עוד לפני שכלי התקשורת הגדולים הניחו על הסיפור את ידיהם. בשל פעילותו הענפה הוא אף זכה לצל"ש מטעם מפעילי האתרים. למשל, באמצע אוגוסט 2006 כתב עמיחי בפורום של פרש: "סקופ: חיים רמון יועמד לדין. ההחלטה תפורסם עד יום ראשון. כל מי שמעורב בחקירה עד מזוז קובעים חד משמעית שיש להגיש כתב אישום נגד רמון".

שבועיים קודם לכן חשף עמיחי כי השופט בעז אוקון, אז שופט בית המשפט המחוזי בירושלים ומנהל בתי המשפט,התפטר עקב חילוקי דעות בינו ובין דורית בייניש, אז המיועדת לנשיאות בית המשפט העליון.

בין סקופ לסקופ ניצל עמיחי את במת האינטרנט כדי לתקוף שוב ושוב את מתנגדיה של השופטת ארבל, לשעבר פרקליטת המדינה. כשניסה מישהו לבקר את השופטת, הוא מיד זינק בתגובות נוסח: "עדנה ארבל צדקה!!!!" או "אתם לא מבינים כלום, אז תפסיקו לכתוב סתם". באחת הפעמים אף נתן סקירה של הקריירה העשירה של ארבל. לגולשים שקראו את הודעותיו בפורום, נראה סיפור אהדתו לארבל די מוזר ומעורר תהיות.



/images/archive/gallery/570/381.jpg יואב יצחק
ארכיון מעריב יואב יצחק




עבודת מקלדת טיפוסית



תחילתה של הפרשה לפני כחודש, כשהודעה סנסציונית נחתה בתיבת האימייל של חיים יטיב, מהנדס מחשבים שפתח במלחמה מטעם עצמו בשחיתות ובמסגרתה הקים אתר אינטרנטי הנקרא "נקים", גולש קבוע ופעיל באתר רוטר. בהודעה שעליה היו חתומים "מאיר ואודי" נכתב כי הגיע הזמן לחשוף את האדם העומד מאחורי הכינוי עמיחי. אותם אודי ומאיר ידעו שהם הגיעו לאדם הנכון. יטיב ועמיחי מעולם לא הסתירו את המלחמה העיקשת ביניהם שהתנהלה מעל דפי האתר. יטיב תמיד ביקר את מערכת המשפט, ואילו עמיחי תמיד מיהר להגן עליה. "כבר זמן רב אני בטוח שהאיש העומד מאחורי הכינוי הוא אורי ארבל", טוען יטיב. "היו לי חילופי דברים איתו לא אחת, אך באחת הפעמים האחרונות הוא עבר את הגבול. הוא פנה אליי, ואיים כי אם לא אפסיק לבקר את עדנה ארבל הוא יחשוף עליי פרטים אישיים ומביכים. מובן שלא הוטרדתי מהאיום, לכן הוא רמז לי על אילו פרטים הוא מדבר. אני לא מעוניין לחשוף במה מדובר, אך מעט מאוד אנשים במערכת המשפטית נחשפו למידע הזה".

כך או אחרת, יטיב מיהר להעלות את ההודעה שקיבל לפורום של רוטר, וכמה ימים לאחר מכן העלו אותם אודי ומאיר בלוג, שבו הם מגוללים את הראיות המצביעות, לכאורה, כי אורי ארבל הוא עמיחי.

על מה מבססים הגולשים את מסקנתם? הטענה המרכזית שלהם היא כי עמיחי תוקף שוב ושוב את מבקריה של ארבל, אך לעולם אינו משבח גם את הצד שכנגד. הטענה השנייה מסתמכת על הקשרים של "עמיחי", שכן לאור הסקופים הרבים שחשף במשך השנים, ברור שיש לו מהלכים במערכת המשפט בישראל. הטענה השלישית מבוססת על ניתוח גרפולוגי חובבני למכשיר הפקס שנשלח מאת אורי ארבל לישעיהו רוטר, הבעלים של אתר רוטר לפני כשלוש שנים. בפקס דורש מר ארבל להסיר מן האתר ציטוט של כתבה שהועלתה ב-NFC, אתר החדשות של העיתונאי יואב יצחק, וצוטטה ברוטר, כתבה אשר לטענתו של ארבל היא לשון הרע. לאחרונה העלה מנהל האתר, ישעיהו רוטר,
את הפקס לאתר, וגולשים חדי עין מיהרו למצוא הקבלות בין ניסוח הפקס לבין ניסוח ההודעות של עמיחי ברוטר.
כך למשל, טוענים הגולשים, בפקס שכתב אורי ארבל מוצמדים הפסיקים למילה שאחריהם, במקום למילה שלפניהם, טעות החוזרת ומופיעה גם בהודעות של עמיחי בפורום, אך אינה יוצאת דופן.





רוטר בנבכי הטכניקה



האאוטינג של אורי ארבל עורר סערה רבתי ברוטר, וגרר עשרות רבות של תגובות בפורום, הרבה יותר מכל ידיעה אחרת בשנים האחרונות. חלק מן המגיבים צידדו באאוטינג ואף הוסיפו ניתוח משלהם, אולם חלקם פסלו את המעשה ואף הגדירו את ההוכחות כקלושות ביותר. אולם עם המגיבים נמנה גם ישעיהו רוטר, שבתגובתו חיזק את ההנחה שעמיחי הוא אכן אורי ארבל. "כולם צועקים `אאוטינג, אאוטינג`", כותב רוטר, "ולא יודעים שכשאורי ארבל בתחפושת הוא ביצע בי אונס ללא ידיעתי [...] אני מבין שיש כאן כמה שמתרגשים מהמחשבה שבעלה של השופטת בעליון הוא `עמיחי` וחושבים שכדאי ללקק, מי יודע איפה זה יעזור פעם. תינוקות! לי עד כה זה רק הזיק. תתבגרו. דעו שבפורומים מסתובבים עוד הרבה פיגורות גבוהות יותר ממנו".

בשיחה עם מעריב אומר ישעיהו רוטר כי הוא משוכנע "מעבר לכל ספק" כי עמיחי הוא אורי ארבל. "בדקתי באמצעים הטכניים שלי, ומצאתי שאכן עמיחי ואורי ארבל הם אותו אדם. בדרך כלל לא מעניין אותי לדעת את הזהות האמיתית של הכותבים בפורום, אבל הפעם עשיתי מעשה שלא העזתי לעשות עד כה. אין לי ספק, עמיחי הוא ארבל".

גם העיתונאי יואב יצחק, שהושמץ כמה פעמים על ידי עמיחי, אמר כי "יש לי המסקנות שלי, אבל בשלב זה אני מעדיף לא לחשוף אותן". יש מי שטוען שמערכת היחסים המילולית בין עמיחי לבין יצחק היא הוכחה נוספת לכך שארבל מסתתר מאחורי עמיחי. חלק מהגולשים טוענים כי ההשמצות הבלתי פוסקות נגד יצחק מצד עמיחי הן תוצר של מערכת היחסים הבעייתית בין השופטת ארבל לבין יצחק, שהפך בשנים האחרונות לאחד ממבקריה הקולניים ביותר. דוגמה לכך התקבלה בימים האחרונים, כאשר מיהר יצחק להזכיר באתר החדשות שלו NFC כי אסתרינה טרטמן לא לבד, וכיגם מאחורי השופטת ארבל מסתתר סיפור על תואר שני שהופיע בקורות החיים אך לא במציאות ותשלומי פיצויים בעייתיים. יצחק אף תבע את השופטת ששימשה אז כפרקליטת המדינה תביעת דיבה בשנת 2002, תביעה שהסתיימה בפשרה ב-2003.

"המלחמה בין יצחק לבין עמיחי מוסיפה ללא ספק לעובדה כי יכול להיות שמדובר באורי ארבל", אומר משה "הלמו" הלוי, אחד הגולשים הראשונים והוותיקים ברוטר. "מדובר בגולש עם מקורות טובים מאוד במשטרה, בפרקליטות ובבתי המשפט, לכן רבים חושבים שמדובר בו. אחד הסיפורים הידועים הוא מ-2003, כשפרסם אחד הגולשים משהו על ארבל, ופחות משעה אחרי שהסיפור הזה עלה, קיבל רוטר פקס מאורי ארבל שדורש ממנו להסיר את הדברים מהאתר. העובדה שלא חלפה שעה מרגע הפרסום ועד שהתקבל הפקס עוררה חשד כבר ב-2003".

ואתה מאמין שמדובר בארבל?
"אני לא מאמין בשום דבר עד שאין הוכחות חותכות".





הלמו. צילום: עידו קינן (cc-by-sa) /images/archive/gallery/364/851.jpg




לא יודע, לא שומע, לא מכיר



"אני לא שמעתי על כל הסיפור הזה, ואני גם לא מכיר את האתר הזה", טוען אורי ארבל בתגובה לממצאים. "הדבר היחיד שאני זוכר הוא שהגבתי שם על משהו לפני כמה שנים, כשיואב יצחק לכלך עלינו. כתבתי אז לנועם רוטר בפקס שהוא מתבקש להפסיק את ההשמצות או שהוא יישא באחריות, ובזה נגמר העניין".

אם אתה לא מכיר את האתר, איך התגובה שלך הגיעה בפקס בתוך שעה מזמן הפרסום?
"אני לא יודע מה היה שם מבחינת הזמנים. אני יודע שהגבתי, אבל מעבר לזה אני לא יודע. אני לא בקי בלוח הזמנים – אם זה לקח שעה או שעתיים. מה שהיה שם הוא שאחד החברים שלי אמר לי שיש דבר כזה, הבנתי שזה יואב יצחק, הבנתי את הפרינציפ, כתבתי פקס, ומבחינתי זה נגמר. אין לי לא קשר ולא עניין בדברים מהסוג הזה. אני לא בתמונה הזו ולא בחיים האלה – הייתי שמח להיות, אבל אני לא בגיל שאני חי באינטרנט, אני כבר זקן מדי".

ישעיהו רוטר טוען שהוא אימת באמצעים טכניים את זהותך כ"עמיחי".
" קשה לי להאמין שהאיש הצליח למצוא את כתובת ה-IP שלי. אני חושב שתהיה לו בעיה לאתר אותה כי קשה לזהות אותה. אין לי מושג על מה רוטר מדבר".

בתור מי שמצהיר שהוא "לא בגיל לחיות באינטרנט", אתה מפגין בקיאות רבה.
"זה דברים אלמנטריים. מעבר לכך יש הבדל בין שומע לבין עושה. בכל מקרה, אני לא גולש בתחומים האלה אלא בדברים שמעניינים אותי. אילו רציתי להתבטא בתחום חדשותי, תאמין לי שיש מספיק אנשים שרודפים אחריי כדי שאני אספק חדשות. אני לא מספק לאף אחד סיפורים. בשורה התחתונה, אני לא אחראי לדמיון ולקונספירציות של אף אחד. מי שטוען שיש לו מידע, שיוכיח אותו. אני בכל מקרה לא שמעתי ולא ידעתי על סיפור שכזה".


http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/552/062.html
חזרה למעלה

נוטס
אורח








הודעהפורסם: שישי 09.03.07 14:52    נושא ההודעה: עו``ד יוסי דר:עדנה ארבל חייבת להגיב על חשיפת בעלה ברוטר

עדנה ארבל השמיעי קול
שופטת בית המשפט העליון ופרקליטת המדינה לשעבר, עדנה ארבל, איננה יכולה להתעטף בשתיקה לנוכח ההתרחשויות האחרונות סביב בעלה אורי ארבל.

לאחרונה הופיע אתר אינטרנט המתקרא "הצד האפל של עדנה ארבל", שבו נטען כי הכותב באינטרנט בעניינים משפטיים, המכונה "עמיחי", הינו אורי ארבל בעלה של השופטת עדנה ארבל.

לכאורה, ניתן היה להתייחס לדברים בביטול – בין אם נכונים הם, ובין אם לא – שהרי מה זה, כביכול, עניינו של הציבור אם אדם – אפילו הוא בעלה של שופטת בית המשפט העליון – כותב באינטרנט תחת כינוי?

אלא שלאחר עיון בכמה מהפרקים באתר הנ"ל, מתברר שהעניין איננו פשוט. לחלוטין לא.

ראשית כדאי לציין שבאתר הנ"ל מופיעים כמה וכמה פרקים הבאים להוכיח את אמיתות הטענה ש"עמיחי" הוא אורי ארבל. ככל שהתוספו עוד ועוד פרקים באתר הלכה והתבהרה תמונה בהחלט משכנעת לכך, ש"עמיחי" הוא אכן אורי ארבל - בעלה של השופטת עדנה ארבל.

בהקשר זה ראוי לציין שבעקבות הפירסומים הללו, אורי ארבל נשאל על ידי העיתון מעריב אם הוא אכן "עמיחי" והכחיש. ההכחשה הזו, כפי שבאה לידי ביטוי בעיתון, אינה משכנעת בלשון המעטה (ובכל מקרה, האם מישהו באמת מצפה שאורי ארבל יודה בכך שהוא "עמיחי"?).

שנית, וזה העיקר, יש להתייחס לתוכן כתיבתו של "עמיחי". אם אכן "עמיחי" הוא אורי ארבל, כי אז לא ניתן להתעלם משני "מוטיבים" עיקריים המאפיינים את כתיבתו:
המוטיב האחד מתבטא בהשמצות פרועות ביותר כנגד ראשי מערכת אכיפת החוק - החל בשר המשפטים, עבור דרך היועץ המשפטי לממשלה ומטה אל הדרגים היותר זוטרים.

כך למשל, הידעתם שהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, ופרקליט המדינה ערן שנדר הם "סוסים טרויאנים במערכת המשפט"? או שראש אגף החקירות של המשטרה הוא "דנינו קזינו"? או האם ידעתם ששר המשפטים החדש מחזיק פילגש? והאם ידעתם שח"כ מיכאל איתן הוא "תומך פשיעה"?

המוטיב השני, והוא זה שמדאיג במיוחד, מתבטא בכך שהכותב עוסק גם בהדלפות של חומר רגיש. קשה להפריז בחומרת הדברים - אם הכותב הוא אכן אורי ארבל. שהרי אין לשכוח שאורי ארבל הוא בעלה של שופטת בית המשפט העליון ומי שהיתה פרקליטת המדינה, ומטבע הדברים עסקה בשגרת עבודתה בחומרים רגישים – הן לפרט והן למדינה. והרי טבע הדברים הוא, שבדרך כלל בין בעל ואשה אין חומה מפרידה ואין מידור של סודות.

אם אכן המדובר באורי ארבל, כי אז ההנחה הראשונית הינה, איפוא, שמקור ההדלפות שלו היא לא אחרת מאשר אשתו, והדברים מובנים מאליהם.

כאשר הכותב – בהנחה שהוא אכן אורי ארבל - מפרסם ומביא לידיעת הציבור פרטים על המגעים שניהלה פרקליטות המדינה עם עמוס ברנס, ובהמשך מטיח האשמות כלפי "הצדיק הזה", עמוס ברנס, שהוא גם "השקרן הזה", שלא עמד בהבטחותיו כלפי הפרקליטות – כי אז ברור שהמדובר כאן בהדלפה לכל דבר.

כאשר הכותב – בהנחה שהוא אורי ארבל – משתעשע לעיני קוראיו בחומרים רגישים ביותר הנוגעים להאזנות סתר של המשטרה, מיותר לפרט כמה חמורים הם הדברים, ולמעשה קשה למצוא הבדל ממשי בין ההדלפה הזאת לבין כל הדלפה פלילית אחרת.

העניין מטריד גם מבחינה זו שעדנה ארבל שותקת נוכח מצב שבו מצד אחד ישנן טענות – מבוססות למדיי – שבעלה אורי ארבל הוא הכותב "עמיחי", שכותב משמיץ ואף מדליף בעניינים משפטיים על כל המשתמע מכך, ומצד שני אורי ארבל עצמו מכחיש את הדבר.
עדנה ארבל היא לא אדם פרטי לצורך העניין הזה. עדנה ארבל היא שופטת בית המשפט העליון ופרקליטת המדינה לשעבר, וככזאת - היא לא יכולה להחליט לעצמה שהיא מקבלת את הכחשת בעלה ללא עוררין – תוך התעלמות מהטענות נגדו.

האם עדנה ארבל יכולה להמשיך ולהחריש, מבלי להתייחס – פומבית וציבורית – לכל הפרשה, כאילו הדברים עוברים מולה ואינם נוגעים לה? בשום פנים ואופן לא!

התינוק הזה מונח עתה ליד דלתה של שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל.

http://www.notes.co.il/dar/29739.asp

חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: ראשון 18.03.07 17:53    נושא ההודעה: עדנה ארבל עדיין שותקת

עדנה ארבל עדיין שותקת


אם עדנה ארבל, נוכח ניסיון הסיכול הממוקד שתואר לעיל, שנעשה במטרה להשתיק ביקורת כנגדה היא, עדיין ממשיכה בשתיקתה כאילו הדברים אינם נוגעים לה - כי אז צריך מעתה להסיק בצער שעדנה ארבל כבר לא סתם שותקת, אלא היא כבר בבחינת שומרת על זכות השתיקה



מאת: עו"ד יוסי דר | | www.notes.co.il/dar פורומים Nfc



רשימות קודמות

הבעיה אינה של ביניש
ועדת וינוגרד - הביתה!
שופטים באבק של מלשינות
עדנה ארבל השמיעי קול
התיק של רזי ברקאי




נתחיל בכך, שהמאמר הזה נכתב ללא כל התנצלויות. כן כן, המאמר הזה עוסק גם ביואב יצחק, הבעלים של אתר "מחלקה ראשונה" שבו, בין היתר, מתפרסם המאמר. הדברים חמורים - חמורים מדי - מכדי שנעבור עליהם לסדר היום.

במאמר קודם ("עדנה ארבל השמיעי קול"), התייחסנו לאתר החדש הקרוי "הצד האפל של עדנה ארבל", שבו נטען כי הכותב באינטרנט בעניינים משפטיים, המכונה "עמיחי", הינו אורי ארבל, בעלה של השופטת עדנה ארבל.

בינתיים נוספו לאתר הנ"ל עוד פרקים המחזקים יותר ויותר את המסקנה שהכותב המתקרא "עמיחי" הינו לא אחר מאשר אורי ארבל, בעלה של שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל.

ובין הפרקים החדשים נוסף פרק אחד - מדאיג מאין כמותו - שבו נעסוק כאן.

בפרק הנ"ל פותח ישעיהו רוטר, שהינו הבעלים של אתר "רוטר", את סגור לבו בעקבות החשיפה, שלפיה אורי ארבל הוא זה העומד מאחורי הכינוי "עמיחי".

נקדים ונציין, שישעיהו רוטר הוא דמות קצת חריגה בעולם האינטרנט - במיוחד כאשר המדובר במפעיל אתר של פורומים: האיש מעיד על עצמו כ-ר"מ (ראש מתיבתא, כלומר ראש ישיבה), עורך חופות, עוסק בכתיבה (מחוץ לאינטרנט) וסב לנכדים.

אשר ליואב יצחק - אין זה סוד, שמזה שנים הוא מעביר ביקורת חריפה נגד עדנה ארבל בתחומים הנוגעים ליושרה האישי.

והנה מתברר, כפי שעולה מדברי ישעיהו רוטר, ש"עמיחי" רקח מזימת שטן כדי לבצע ביואב יצחק סיכול ממוקד, וכך לנטרל אותו מעבודתו העיתונאית.

נביא עתה מדבריו של ישעיהו רוטר בעקבות החשיפה, והמילים ידברו בעד עצמן:

"רבותי, אתם חייבים להבין כמה דברים שאולי לא ידעתם...
עמיחי, לפני כמה שנים, היה ראש חץ ההכפשות נגד העיתונאי יואב יצחק, כאן בין דפי הפורומים...

...כעת? אם היה ברור לי שעמיחי הוא אורי ארבל, הייתי חוסם אותו מיידית על כל כתיבה בוטה ומתלהמת נגד יואב יצחק ולא בגלל שיצחק חבר שלי אלא בגלל שלא הייתי מאפשר להעמיד את הפורום הנכבד הזה לשירותי משפחת ארבל ולמלחמות המפורסמות של יואב יצחק / עדנה ארבל.

יתר על כן... יום אחד, החל עמיחי להזרים אלי מסמכים וצילומים לפיהם יואב יצחק שיחד את מפעל הפיס שיקנו ממנו מאות ספרים שהוא הוציא לאור. הספרים לטענת עמיחי נזרקו למחסן מפעל הפיס ומעלים אבק. אני לתומי "אכלתי" את הכל ופרסמתי. נתבעתי על-ידי יואב יצחק על מעל מיליון ש"ח ונזקי הכוללים הגיעו לכדי 50 אלף ש"ח.

ברגעים הקריטיים עמיחי פסק לספק לי סחורה ואת העיקר לא הביא ולא אכנס לפירוט. לא האשמתי אותו אלא את עצמי ואת תמימותי וראשית דרכי כעיתונאי. הוא מצידו לא הציע לפצות אותי באגורה ואני לא ביקשתי...

...עמיחי / אורי ארבל עשה מעשה נבלה ענק. הוא התחפש לאיש מהשורה ושלח אותי לאש לטובת אשתו. נתן לי להיפגע, העיקר ללחום חזרה באוייב אשתו, הלא הוא העיתונאי יואב יצחק. אתם קולטים במה מדובר? אתם מבינים איזה ניבזות!

כולם... לא יודעים שכאורי ארבל בתחפושת "עמיחי" הוא ביצע בי אונס ללא ידיעתי. הוא ניצל אותי לטובת משפחתו, ניצל את הפורום עד כדי נזקי ענק...

... אני שוחחתי בשעתו עם "עמיחי" הרבה פעמים בטלפון, תמיד אנונימי עד תום, אני מזהה את קולו באמצע הלילה. בבקשה שאורי ארבל יתקשר אלי ויספר לי שהוא לא עמיחי...".

עד כאן מדבריו של ישעיהו רוטר.

הדברים אינם זקוקים לשום פרשנות! אמרנו כבר: סיכול ממוקד במלוא מובן המילה! החומרה המיוחדת של הדברים מתבטאת, כמובן, בכך שהסיכול הממוקד הזה נעשה כנגד עיתונאי במטרה להשתיקו מהעברת ביקורת והבאתה לידיעת הציבור.

ואם אכן "עמיחי" הוא אורי ארבל - כפי שכל הנסיבות מלמדות - כי אז מי שניסה לבצע את הסיכול הממוקד הזה הוא לא אחר מאשר בעלה של פרקליטת המדינה לשעבר (בזמן היותה פרקליטת המדינה), וכיום שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל.

נחזור ונדגיש, שכל החוטים מובילים אל אורי ארבל כמי שעומד מאחורי "עמיחי". ונדגיש גם, שכל מה שנעשה כמתואר לעיל, נעשה במטרה להשתיק ביקורת כנגד עדנה ארבל.

עדנה ארבל, שבימי חלדה הספיקה לשקול ולבחון ראיה או שתיים, וגם מכירה היטב את בעלה אורי ארבל, יודעת בדיוק - אבל בדיוק נמרץ - את האמת לאמיתה.

ואם עדנה ארבל, נוכח ניסיון הסיכול הממוקד שתואר לעיל, שנעשה במטרה להשתיק ביקורת כנגדה היא, עדיין ממשיכה בשתיקתה כאילו הדברים אינם נוגעים לה - כי אז צריך מעתה להסיק בצער שעדנה ארבל כבר לא סתם שותקת, אלא היא כבר בבחינת שומרת על זכות השתיקה.

אין ספק: אחת מתוצאות השתיקה המעיקה הזו של עדנה ארבל היא כרסום נוסף במה שעוד נותר מאמון הציבור במערכת המשפט.

והרי נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש הזהירה אך לפני ימים אחדים, שהכרסום באמון הציבור במערכת המשפט "יעלה מאוד ביוקר".



---------------------------------------------------------------------- ----------


המאמר פורסם בבלוג של עו"ד יוסי דר



+ כיתבו במערכת הפורומים החדשה של Nfc

נוצר: 18/03/2007 | עודכן: 18/03/2007 | רשימות נוספות: יוסי דר


http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-20996-00.html?tag=15-46-29
חזרה למעלה

רוברט זעירא
אורח








הודעהפורסם: ראשון 29.04.07 15:18    נושא ההודעה: השחיתות במדינה

ב"ה
שריך סוררים וחבר גנבים,כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים
בלי תורה ובלי אמונה ובלי מצוות המצב ילך ויחמיר
חזרה למעלה

חנן וייס
אורח








הודעהפורסם: שלישי 26.06.07 5:39    נושא ההודעה: בית המשפט העליון הכי מושחת בגלל הדרישה להיותו הכי נקי

בית המשפט העליון הכי מושחת בגלל הדרישה להיותו הכי נקי

בתגובה לסקר, מי מושחת יותר, זוהי דעתי.

בממשלה יש נבחרי ציבור שנבחרו ע"י העם, וזהו עוד הבדל בין פקידים, בכירים ככל שיהיו לבין נבחרי ציבור.


קצין שיפוט בכיר
משטרה צבאית, כלא 4
לא קבע לשעבר
דרגת שחרור : סגן

www.wsoft.co.il
חזרה למעלה

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

מחלקה ראשונה
אורח








הודעהפורסם: חמישי 25.10.07 7:11    נושא ההודעה: חשיפה: פרשת ארבל נפתחת מחדש בחשד לתפירת תיקים

חשיפה: פרשת ארבל נפתחת מחדש בחשד לתפירת תיקים


הוועדה לבחירת שופטים תדון בבקשת עו"ד יעקב נאמן לקבל את המסמכים הנוגעים לפרשה כדי שיוכל למצות את הדין עם ארבל על-פי החשד, ביניש פעלה בוועדה תוך ניגודי עניינים חריפים במינוי ארבל



מאת: יואב יצחק | | Nfc.co.il/blog/Yoav פרשת ארבל

ארבל. ביקשה מלימור לבנת ומאהוד ברק לסייע במינוי בעלה לדירקטור [צילום: פלאש 90]


חשיפה: שר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן, עומד להעלות לדיון את פניית עו"ד יעקב נאמן - המבקש לקבל לידיו את כל ההתכתבויות והמסמכים שהוגשו לוועדה לבחירת שופטים, בעת שזו דנה ב-2004 במועמדות פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל, לכהונת שופטת בית המשפט העליון. כך נודע ל-Nfc. לחברי הוועדה נמסר כי הנושא הועלה על סדר-היום של הוועדה, ברגע האחרון, לבקשת נאמן. הוועדה מתכנסת לדיון ביום חמישי (25.10.07), כשעל-סדר היום שורה של מינויים לכהונת שפיטה.

דרישת נאמן מתייחסת לכל ההתכתבויות שבוצעו בחודשים מרס-מאי 2004, לרבות: מכתבי תלונה של הח"מ, מסמכים שהוגשו לוועדה לבחירת שופטים, מסמכים שצורפו לשתי עתירות שהגיש הח"מ, מכתבים ששיגר היועץ המשפטי לממשלה דאז, מיכאל בן-יאיר, ותשובותיה הכוזבות של ארבל. המסמכים נחוצים עתה לנאמן, כדי שיוכל, לגישתו, לשקול מיצוי הדין עימה.

המטרה: להוכיח שארבל "תפרה תיקים"

נודע, כי מטרת נאמן היא להוכיח שארבל, שהחליטה על הגשת כתב האישום נגדו (ממנו זוכה), שיקרה לוועדה כאשר טענה כי היועץ המשפטי לממשלה דאז, מיכאל בן-יאיר, הוא שהחליט על העמדתו לדין פלילי.

לטענת נאמן, ארבל "תפרה תיק" כדי לסלקו מתפקידו כשר משפטים. לטענת נאמן - שעמדתו נתמכת גם על-ידי בן-יאיר - ארבל היא שיזמה הגשת כתב אישום נגדו, בלא הצדקה, וכל זאת כדי לסלקו מתפקידו כשר המשפטים - לאחר שהודיע, פומבית, על מדיניות חדשה, שעמדה בסתירה לעמדתן של ארבל, וידידתה דורית ביניש, שכיהנה באותה עת כשופטת בית המשפט העליון.

פרשה זו חשפנו כאן, בזמן אמיתי (ב-2004), אך שר המשפטים דאז, יוסף (טומי) לפיד, נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק, והשופטת דורית ביניש, מנעו בירור סוגיה זו. ביניש פעלה אז תוך ניגודי עניינים אסורים, במטרה להכשיר את מינויה של ארבל לכהונת שופטת. עתה, כאמור, כשלוש שנים אחרי, נפתח הדיון מחדש.

כפי שפרסמנו כאן, ארבל מונתה, בלחצם של לפיד, ברק וביניש, שבחרו להתעלם מכזביה של ארבל ומשורה של מעשים בלתי-חוקיים שביצעה לכאורה, לרבות: פניותיה לשרים בממשלה כדי שיסייעו במינוי בעלה, אורי ארבל, לכהונת דירקטור. ארבל פנתה בזמנו לפחות לשניים: לשרת התקשורת דאז, לימור לבנת (ממנה ביקשה למנותו לחברת בזק או חברה אחרת), ולראש הממשלה דאז, אהוד ברק (שניסה למנות את אורי ארבל לדירקטור בחברת צים). ארבל נהגה בדרך בלתי-חוקית ותוך ניגודי עניינים חמורים, וזאת על אף שבאותה תקופה הוצגו בפניה תלונות נגד לבנת וברק, בחשד למעשים בלתי-חוקיים.

המהלך של פרידמן יסייע גם לאולמרט

נודע, כי השר פרידמן נוקט מהלך גדול בנושא זה, שתכליתו: לפתוח בדיון ציבורי נוקב כדי לברר האם אכן פעלו גורמים משפטיים בכירים, ובראשם ארבל וביניש, כדי "לתפור תיקים" ובכך לטרפד את כניסתם של יעקב נאמן וח"כ ראובן ריבלין לתפקיד שר המשפטים; והאם נכונה הטענה, לפיה נעשה על-ידי ארבל שימוש בלתי-חוקי, תוך ניגודי עניינים, בזרועות אכיפת החוק.

אם יצליח פרידמן בתוכניתו, ויוכח כי ביניש אכן פעלה תוך ניגודי עניינים אסורים, יהא בכך משום סיוע לראש הממשלה, אהוד אולמרט, החשוד עתה בשורה של מעשים בלתי-חוקיים תוך ניגודי עניינים, בעיקר בפרשות: לאומי, מרכז ההשקעות והרשות לעסקים קטנים (בפרשת כרמיה, להבדיל, חשוד אולמרט בקבלת שוחד ישיר בסכום כולל של 480 אלף דולר ברוטו).



http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-143832-00.html?tag=07-10-16
חזרה למעלה

מתוך הארץ
אורח








הודעהפורסם: חמישי 12.06.08 3:45    נושא ההודעה: השופטת ארבל דנה בעתירת אולמרט, למרות שפרקליטו הוא בכיר במשרד שמייצג את בעלה

השופטת ארבל דנה בעתירת אולמרט, למרות שפרקליטו הוא בכיר במשרד שמייצג את בעלה

מאת תומר זרחין

אלי זהר, עו"ד של ראש הממשלה בפרשת טלנסקי, חתום על מסמכים רבים בתביעה אזרחית שהגיש אורי ארבל

תגיות: עדנה ארבל



השופטת ארבל. לא פסלה עצמה

ארכיון: קובי גדעון / באובאו

על אף ייצוגו של אורי ארבל, בעלה של שופטת בית המשפט העליון, עדנה ארבל, על ידי משרדו של עו"ד אלי זהר, פרקליטו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, בהליך אזרחי שהגיש לבית המשפט העליון, לא נמנעה ארבל מלשבת בהרכב שדן בעתירת אולמרט בפרשת טלנסקי, אותו ייצג בדיון עו"ד זהר ועו"ד נוסף ממשרדו, רועי בלכר.

בסוף חודש מארס האחרון הגיש ארבל בקשה לערער (בקשה המוגשת במקרים בהם זכות הערעור אינה אוטומטית) לבית המשפט העליון בהליך שהחל בבית משפט השלום בתל אביב. במסגרת ההליך תבע ארבל פיצויים ממספר חברות תיירות עקב נזק גופני שאירע לו, לטענתו, במהלך חופשה משפחתית בטורקיה בשנת 2000.

על בקשתו חתומים עורכי הדין צבי בר-נתן, שותף בכיר במשרד מ. זליגמן, משרדם של עו"ד זהר ורועי בלכר, ואור בר-און גיל, עו"ד במשרד. בנוסף, שמו של זהר מופיע במקומות רבים בתיק. בין היתר הוא מופיע בראש רשימת עו"ד המייצגים את ארבל, בטופס הבקשה לפתיחת תיק במחשב הפנימי של בית המשפט העליון ועל ספח תשלום האגרה.

למרות זאת, לא נמנעה ארבל מלשבת


עו"ד זהר. בראש רשימת הפרקליטים

ארכיון: אמיל סלמן / ג'יני
בהרכב השופטים שדן בחודש שעבר בערעור שהגיש אולמרט נגד החלטת ביהמ"ש המחוזי בירושלים להעיד את משה טלנסקי בעדות מוקדמת.

באחרונה פירסמה נציבת התלונות על שופטים, השופטת בדימוס טובה שטרסברג- כהן, החלטה נגד בית הדין הרבני הגדול, לאחר שאחד הדיינים השתתף בדיון בו עורך הדין של אחד הצדדים מייצג את בתו.

שטרסברג-כהן קבעה בהחלטתה כי הדבר מהווה חשש לניגוד עניינים, והורתה לרב הראשי הספרדי ונשיא בית הדין הרבני הגדול, הרב שלמה עמאר, להורות לדיין שלא לדון בתיק. שטרסברג-כהן כתבה אז, בין היתר, שהיה על הדיין לגלות לצדדים שבתו מיוצגת על ידי פרקליט המופיע בפני ההרכב בו הוא מכהן על מנת שמי מהצדדים יוכל לבקש את פסילתו.

דוברת מערכת בתי המשפט מסרה בתגובה כי על בקשת רשות הערעור בעניינו של אורי ארבל חתום עו"ד צבי בר נתן ממשרד עו"ד מ. זליגמן, אשר מטפל בתיק. בנוסף, לשופטת ארבל לא ידוע על כל קשר של עו"ד זהר לבקשת הרשות לערער. עוד נמסר שכמקובל כשאדם מיוצג על ידי משרד המונה מספר עורכי דין מופיע שמו של העומד בראש המשרד - במקרה זה עו"ד זהר - תחת שם המבקש, ולאחריו מופיעים שמותיהם של עורכי דין נוספים במשרד. כתוצאה מכך נפתח התיק במחשב תחת שמו של עו"ד זהר.

עו"ד צבי בר-נתן מסר בתגובה כי ארבל מיוצג על ידו ועל ידי עורכי דין אחרים במשרד מ. זליגמן שאין להם כל נגיעה לתיק אולמרט. לדבריו, עו"ד זהר אינו מעורב בתיק.


http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/991770.html
חזרה למעלה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group