לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
טובה סיון, השופטת חשודה בפלילים בכינוסים יחד עם חנה רוטשילד על פי תחקיר של ידיעות אחרונות לך לעמוד 1, 2, 3  הבא  
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 28.08.07 8:47    נושא ההודעה: טובה סיון, השופטת חשודה בפלילים בכינוסים יחד עם חנה רוטשילד על פי תחקיר של ידיעות אחרונות


השופטת טובה סיון, חשודה בפלילים בכינוסים, מינתה באופן שיטתי ככונס נכסים את בעלה של חברתה השופטת חנה רוטשילד על פי תחקיר של ידיעות אחרונות. הנשיא אהרון ברק בחר לנזוף בה בלבד במקום להעמיד אותה לדין כפי שהיו ממהרים לעשות לכל שר משפטים אשר היה מנסה לעשות סדר במערכת.

ראה פנייתי לשר המשפטים בנדון, http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=42485

כאן קטע מתוך עיתון הארץ:

נגד השופטת טובה סיוון מבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן נמצאו שתי תלונות מוצדקת. התברר שהיא מינתה כמה פעמים עורכת דין שייצגה אותה בעבר, למנהלת עיזבון ולמגשרת בתיקים שהיו בטיפולה. במקרה אחר מינתה השופטת סיוון עורך דין שהוא בעלה של שופטת אחרת בבית המשפט לענייני משפחה ככונס נכסים בתיק. השופטת ננזפה בידי הנשיא ברק.
http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=839489


וכאן כתבה במחלקה ראשונה המתארת זאת.






בית המשפט מנע עדותה של השופטת חנה רוטשילד


השופטת מארק, מביהמ"ש השלום בת"א, סירבה לבקשת עורכי דין לזמן לעדות בורר ושופטת, לשם בירור גובה שכר טירחה שהגיע להם



מאת: מתן פריידין |


לאחר כתבת תחקיר של מרדכי גילת, שפורסמה לאחרונה ב"ידיעות אחרונות" ובה נטען בין היתר, כי השופטת טובה סיוון, מביהמ"ש לענייני משפחה בר"ג, מינתה באופן שיטתי את עו"ד דידי רוטשילד, הנשוי לחברתה השופטת חנה רוטשילד, ככונס נכסים, עולה היום שוב שמה של השופטת רוטשילד לכותרות.

השופטת דליה מארק, מביהמ"ש השלום בת"א, דחתה אתמול (ב' 24.4.06) את בקשתם של עורכי הדין דידי רוטשילד ויעקב שקד לזמן לעדות את השופט (בדימוס) יעקב שמעוני, שכיהן כבורר בפרשת בוררות שבה הם תובעים שכר טירחה מלקוחם. כמו-כן, דחתה השופטת מארק את הבקשה לזמן לעדות את אשתו של עו"ד רוטשילד, השופטת חנה ריש-רוטשילד.

ראשיתה של הפרשה בהליך בוררות שבו ייצגו עורכי הדין את משה ארליך. בין הצדדים התגלעה מחלוקת בשאלת גובה שכר הטרחה והם פנו לבית המשפט.

לטענת עורכי הדין בינם ובין ארליך גובש הסכם שכ"ט בע"פ, לפיו התשלום ייעשה על-פי תעריף שעות בסך 150$ +מע"מ עבור כל שעת עבודה, כאשר הסכום מגיע לסך 174,268 ש"ח. ארליך, אשר טען כי אין באפשרותו לשלם, חתם בדצמבר 2003, לטענת התובעים, על מסמך
ובו הוא מודה בחוב.

לשם הוכחת היקף עבודתם והזמן שארכה, ביקשו התובעים מביהמ"ש לזמן לעדות את השופט שמעוני שהיה הבורר, וכן את השופטת רוטשילד - אשתו של עו"ד דידי רוטשילד.

בתצהיר שהגישו לביהמ"ש כתבו המבקשים: "כתב הסיכומים נכתב בחלקו בביתנו שלי ושל כב' השופטת ריש רוטשילד, כאשר כב' השופטת ששהתה בביתה, היתה עדה לעריכת כתב הסיכומים, ולנוכחותו של הנתבע, בלוויית ארגזים של ניירת, מסמכים וכתבי בית דין שהובאו לבית ע"י הנתבע".

ואולם, השופטת מארק לא התרשמה מטיעוני הבקשה ודחתה את זימונו של הבורר כעד: "הכלל הנהוג הוא כי רק במקרה מיוחד, יתיר בית המשפט להזמין בורר כעד, ולחשפו לחקירת הצדדים... התובעים לא שכנעו בבקשתם ובתצהיר התומך בה, כי זהו 'המקרה המיוחד' בו יתיר בית המשפט להזמין את הבורר כעד, לחשוף אותו לחקירת הצדדים ולנהוג בו כאילו היה צד לדיון בבית המשפט".

בנוסף, נדחתה גם בקשת זימונה לעדות של השופטת רוטשילד, כאשר השופטת מארק מוסיפה את הדברים הבאים: "באיזון שבין חובת חשיפת האמת והגינות ההליך השיפוטי ולבין הערך של ההגנה על מעמדו של בית המשפט, אי תלותו והבטחת אמון הציבור בו, מאידך-גיסא, גובר האחרון".




+ כיתבו במערכת הפורומים של Nfc כותבים ב- Nfc בימה חופשית+ הדפסה שלח לחבר

נוצר: 25/04/2006 | עודכן: 25/04/2006 | רשימות נוספות: מתן פריידין


http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-99282-00.html?tag=06-26-35&au=True

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך שני 29.10.07 8:36, סך-הכל נערך 5 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

מבזקים של "נקים":קרא על זימונו של חיים יטיב לחקירה בו הסתבכה היאח"ה בפרשת רמון

יוסי אגמון
אורח








הודעהפורסם: שלישי 28.08.07 9:31    נושא ההודעה: עוד עובדות והוכחות נגד טובה סיוון, בנוסף לאלה שכתבתי באתר זה

השופטת טובה סיוון ניתפסה פעם נוספת עם עובדות והוכחות פליליות נגדה, בנוסף לאלה שכתבתי עליהן בכתבותיי באתר זה ובמיוחד הפורום ניפגעי מערכת המשפט...!

אהרון ברק סירב פעמיים לפסול אותה וגיליתי כי גם הוא חשוד כשייך לכנופית המישפטנים (עם 17 הבתים + עוד...)של טובה סיוון וחבריה המישפטנים, "המארגנים מראש" תוצאות כינוס נכסים עם חבריהם המישפטנים בבתי המשפט, כדי לרכוש בתים רבים במחירים נמוכים מאד, או לקבל שוחד עבור העזרה לחבריהם..., או להגן בניגוד לעובדות והחוק, על חבריהם ושותפיהם שניתפסו בפלילים...!

המישטרה משתפת פעולה וסוגרת התלונות נגדם!

שופטים ועו'ד בבתי משפט אחרים פועלים על פי הוראות הכנופיה הזו ומונעים הרשעת חבריהם המישפטנים או שותפיהם על פי החוק: פשע מאורגן!!!

שר המישפטים, היועץ המישפטי לממשלה, פרקליט המדינה, הממונה על תלונות נגד שופטים ומבקר המדינה, מתעלמים מהתלונות + העובדות הפליליות נגד חבריהם המישפטנים בכנופיה של טובה סיוון, או סוגרים התלונות נגדם ללא-הסברים, בהתאם להוראות שקיבלו מהכנופיה...!

האם מישהו ישפוט ויעניש את השופטת סיוון החשודה חד-משמעית בפלילים?

הסיכוי לכך הוא קלוש, היות וכל חברי כנופית המישפטנים (כולל אהרון ברק ובכירים נוספים...) חוששים ממנה או חברי כנופיתה "שיתחילו לזמר" עם עובדות פליליות רבות נגדם...( כפי שסגרו התלונות נגד חבר הכנופיה-העבריין/עו'ד עמי בורוכוב ואילצו השופט סרחאאן להעניש אותו בקנס קטן בלבד, במקום שלש שנות מאסר בפועל, על אחת מהעבירות הפליליות שהמישטרה תבעה אותו בתיק פלילי- פ' 743/98 צפת)
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: שלישי 28.08.07 18:27    נושא ההודעה: AMAZING

ORGENIZED CRIME IN OUR JUDICIAL SYSTEM
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

יוסי אגמון
אורח








הודעהפורסם: שישי 07.09.07 2:34    נושא ההודעה: עוד החלטות פליליות נגד השופטת טובה סיוון ללא השעיתה...!

תלונות מוצדקות על שופטים שפורסמו השנה

מאת יובל יועז


השופט אורי גורן. כיהן ללא אישור כשופט בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל

תצלום ארכיון: מוטי קמחי


רוב המקרים של שופטים שהתנהגותם היתה לא תקינה פורסמו במהלך השנה האחרונה:

* השופט דוד גלדשטיין מבית המשפט המחוזי בתל אביב, חדר ללשכתה של עמיתתו, השופטת דניאלה שריזלי, והוציא מתוך תיק שהיה במקום תסקיר מבחן של נאשם, שאותו העביר לידי המתלוננת בתיק, שהיא ידידתו. חקירה פלילית נגד גלדשטיין נסגרה, ולנציבה אמר שפעל בתום לב בלי שהתכוון להשפיע על ההליך המשפטי. ואולם מאחר שגלדשטיין פרש מרצונו משיפוט, לא ננקטו נגדו צעדים נוספים.

* הרשם רמזי חוראני, ראש ההוצאה לפועל בבית משפט השלום בעכו, הודח מכהונתו על-ידי ברק, בעקבות החשדות על כך שניסה להשיג במרמה תואר שני בחינוך משלוחת אוניברסיטת לטוויה, זאת באמצעות הגשת עבודות מזויפות. חוראני סיכם עם ברק שיפרוש בסוף חודש דצמבר, ואולם כשהגיע המועד שינה את דעתו, ועתר לבג"ץ נגד הדחתו. העתירה עדיין תלויה ועומדת.

* נגד השופטת טובה סיוון מבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן נמצאו שתי תלונות מוצדקת. התברר שהיא מינתה כמה פעמים עורכת דין שייצגה אותה בעבר, למנהלת עיזבון ולמגשרת בתיקים שהיו בטיפולה. במקרה אחר מינתה השופטת סיוון עורך דין שהוא בעלה של שופטת אחרת בבית המשפט לענייני משפחה ככונס נכסים בתיק. השופטת ננזפה בידי הנשיא ברק.

* השופט חאלד כבוב מבית המשפט המחוזי בתל אביב, היה צד לסכסוך משפטי אזרחי וסירב לשלם הוצאות שנפסקו נגדו, בטענה שקיזז מתשלום זה הוצאות מפיצוי שציפה לקבל מהצד שכנגד בתיק אחר. בעקבות בירור התלונה בנציבות שילם כבוב את חובו.

* השופטים אורי גורן, אלון גילון ועודד מודריק ננזפו בשל כהונתם כשופטים בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל, בלא שקיבלו אישור מפורש לכך. גורן וגילון קיבלו גם דרך קבע כרטיסי חינם למשחקי מכבי תל אביב ביורוליג. בעקבות זאת פירסמה הנציבה חוות-דעת כללית לשופטים בנוגע לאישורים הדרושים לעיסוק נוסף.

* תלונות נוספות שנמצאו מוצדקות: שופט עזב את האולם במהלך דיון למשך כמה דקות לאחר שקיבל שיחה לטלפון הנייד שלו. לנציבה הסביר השופט ש"היה זה מקרה חריג של המתנה לשיחה חשובה"; שופטת תעבורה שזימנה ל"יום הקראות" 136 תיקים לאותה שעה, בטענה שמדובר בנוהל שגרתי; שופטת אחרת עזבה את אולם הדיונים במהלך דיון לאחר שלא הצליחה לרסן את התפרצויותיו של נציג הפרקליטות שקטע שוב ושוב את דברי הסניגור; בעלה של השופטת אסתר דודקביץ מבית משפט השלום בתל אביב מונה עשרות פעמים כמומחה רפואי אורתופדי בתיקי נזיקין, בעיקר תאונות דרכים.

















הוספת תגובה חדשה























ספורט Online | גלריה Online | חדשות Online

תקנון האתר | תמיכה ושירות | ארכיון הארץ | המהדורה המודפסת - עמוד ראשון | דף הבית

מדריך עכבר העיר | סרטים | קולנוע | מסעדות | מתכונים | הופעות | פעילויות ילדים | הצגות | לילה | מסיבות | מדריך עכבר העיר - סרטים, לילה, מסעדות, הצגות ילדים

לוח העיר | דרושים | דרושים הייטק | נדל"ן | פרוייקטים חדשים | רכב | בעלי מקצוע | מגזין אוטו | מבחני רכב | קח תן


כל הזכויות שמורות , "הארץ" © All rights reserved Haaretz




ה של חברתה השופטת רוטשילד...!
חזרה למעלה

כמה שוחד מעורב?
אורח








הודעהפורסם: שני 10.09.07 1:50    נושא ההודעה: איך היא עדיין שופטת?!

זה בית משפט זה?
חזרה למעלה

צפריר לרדומים
אורח








הודעהפורסם: שבת 15.09.07 2:37    נושא ההודעה: הציבור צריך להתעורר ולפעול...! היא תמשיך להשתולל ללא הפרעות!

אין מערכת שתאכוף החוק נגד שופטים במדינה...
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

צפריר לרדומים
אורח








הודעהפורסם: שבת 15.09.07 2:40    נושא ההודעה: אין מערכת שתאכוף החוק נגד שופטים שחלקם מנצלים זאת לרעה...!

אם אזרחי המדינה לא יפעלו בעצמם..., אף אחד לא-יעצור שופטות כאלה...
חזרה למעלה

אוי ויי
אורח








הודעהפורסם: שלישי 25.09.07 8:38    נושא ההודעה: טובה סיון: שופטת משפחה או סכנה למשפחה????

מסכן כל מי שמגריל את השופטת טובה סיון בבית המשפט למשפחה ברמת גן. רק נזק יוצא ממנה. זו השופטת ממסמסת תיקים. לא עושה כלום. מורטת את הזמן לצדדים. סתם מזמינה סקרים ותסקירים, ואחר כך להראות שהיא עשתה משהו היא מורחת את התסקירים לתוך פסקי הדין שהיא כותבת. שופטת ללא רגישות. חסרת הבנה בסוג התיקים עליהם היא מופקדת. מעוררת גועל נפש אמיתי. שופטת זו מסוכנת במיוחד לגברים!!! ראו הוזהרתם כי הפסדתם מראש, אלא אם כן שילמתם היטב לעו"ד מהחונטה שלה. אנו מקווים ששופטת זו תצא לפגרה ארוכה ושלעולם לא תחזור. כל מי שהגריל את העלוקה הזו מוזמן להגיש מייד תלונה לנציבת השופטים. ככל שיצטברו יותר תלונות, אולי סוף סוף ישחחרו אותנו מעולה של זו. אולי כדאי להעביר אותה לבי"מ לתעבורה, או בכלל לפטר אותה??? גם לכתוב פסקי דין טובה סיון איננה יודעת. ממש בושה. עכשיו גם מדווחים שיש עליה תיק פלילי , וולא יופי! טובה סיון היא סכנת נפשות!
חזרה למעלה

חסמבה
אורח








הודעהפורסם: שלישי 25.09.07 8:53    נושא ההודעה: גברת טובה סיון תתחילי לנקות דרכיך ולהיות שופטת אמיתית

עד כה כל מי שנתקל בשופטת סיון יצא מאולמה ממורמר ובהרגשה של בזבוז זמן טוטאלי. שופטת נכדה, אנשים תלויים בך, אולי שכחת את זה? אל תדחי תיקים! הזמיני מייד לשימוע. נסי לכפות פשרות מיד עם פתיחת התיק. העובדה שאת קובעת תיקים לעוד חצי שנה מעוררת גועל, ואין לך שום תירוץ, עיבדי קצת יותר קשה. תיקי משפחה דורשים תשומת לב מידית עכשיו ולא בעוד חצי שנה. זה שאת כותבת פסקי דין והחלטות בלי לראות את הצדדים מעיד על חפיפניקיות. היפטרי מתדמית זו וזמני את הצדדים מיד לפגישה בארבע עינים. אולי אם תתחילי לפעול כמו שופטת ראמיתית, ולא כמו שופטת צעצוע, תוכלי לקנות את אמון הציבור. כרגע, את, השופטת סיון טובה, מושא ללעג, אישה שנואה ומיותרת בעולם המשפט.
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

אורח









הודעהפורסם: שני 22.10.07 1:35    נושא ההודעה: WOW

WOW
חזרה למעלה

התחלת המישפטים הציבוריים
אורח








הודעהפורסם: שלישי 23.10.07 22:35    נושא ההודעה: הכנס בבית ציוני אמריקה הוא התחלה מצוינת למישפטים ציבוריים נגד בכירים!

Surprised Evil or Very Mad

פורסם: שלישי 09.10.07 7:57 נושא ההודעה: משפטים ציבוריים עם סיקור טלויזיוני ילחמו בשחיתות השילטונית והשיפוטית...!

---------------------------------------------------------------------- ----------

היות ורשויות המשפט, הפוליטיקה, הרווחה ונוספות, ניתפסו במירמה ושקרים
ממניעים זרים של עובדי-ציבור ומנהלים שניתפסו עם עובדות המחשידות אותם חד-משמעית בפלילים, אך בזכות תפקידם, תחום פעילותם וקשרים לא-חוקיים, הם מעמידים עצמם מעל-החוק ומתחמקים ממשפט ועונש כחוק,להלן הצעתי נגדם:

יש לארגן משפטים ציבוריים באוניברסיטות, איצטדיונים וכ'ד, שבהם יערכו משפטים פתוחים לקהל ולמדיה, לראשי המערכות הנ'ל שייוצגו במשפטים על ידי שחקנים. במקום שופט יהיה חבר-מושבעים מהציבור (ללא מישפטנים), שיקבע האם ואיך להעניש עובד הציבור שניתפס בפלילים, אך מערכות השילטון והמשפט העמידו אותו מעל החוק, כדי לא-להענישו על פשעיו...!

לדוגמא: אהרון ברק יועמד לדין (הוא ייוצג על ידי שחקן) על פי עובדות והוכחות בלבד שניצטברו נגדו, כדי שחבר-מושבעים מן הציבור יחליט האם הוא אשם ובאיזה עונש על פי החוק יש להענישו (החוק קובע שיש להחמיר הענישה עם מישפטנים ואחרים העוסקים בשיפוט, היות והם בקיאים בחוקים ולמרות זאת ביצעו הפשעים המיוחסים להם תוך ניצול-נואל של מעמדם, יכולתם וקשריהם...!).

אתם מתארים לכם איזה תהודה ארצית ובינלאומית יקבלו משפטים אלה שיחשפו
שחיתות ופשעים של החשודים וגם של המערכות המגינות עליהם בניגוד לחוק...?!

חשיפה זאת תביא לשינוי מיידי במערכות החוק והשילטון בנוסף לשינוי יחס הציבור נגד החשודים ושותפיהם! היא תיגרום מיידית לשינוי ברמת השחיתות והפשע של בכירים, שופטים, מנהלים ושותפיהם..., כמו גם לשינוי המערכות והחוקים...!

אנא התנדבו לעזור באירגון מישפטים-ציבוריים אלה על ידי הוספת שמכם וכתובת האי-מייל שלכם לכתבה זו, כדי שהמארגנים יוכלו לפנות או להפנות אליכם אנשים ומשימות. זוהי אולי הדרך היחידה שעשויה להציל המדינה מהתרסקות כללית שמנהיגנו מובילים אותנו אליה בהחלטיות ובמהירות...

בתודה ובהצלחה,

יוסי אגמון
חזרה למעלה

אורח









הודעהפורסם: שלישי 30.10.07 0:10    נושא ההודעה: Suspected criminal-Judge Tova Sivan with another decision

Anybody but Dad - 2
Posted Monday, October 10 @ 10:59:18 EDT
Shoshana Harper
October 7, 2005
I am writing to ask that you intervene as soon as possible in this matter concerning a United States citizen living in Israel. Evan Watkins is an adult voting resident of New York State and resides with his 12 year old son, AW, in Givat Shmuel, Israel. AW has been subjected to both physical and emotional abuse from his mother, Leah Dahan Watkins, including death threats, physical assaults and unspecified threats if her actions are reported. In Israel, unlike the U.S., no relief has been afforded the minor child despite repeated reports by both the child and the father to the courts, police, social welfare and child protection agencies concerning the abuse.

The purpose of this urgent letter is to prevent the child, AW, from being placed in a closed institution rather than being allowed to stay with his father as per his stated preference and that of independent social workers and psychologists who have interviewed AW. AW is a bright child with no emotional disabilities.

The immediate need is for protection of AW’ basic civil rights including the right to stay with the non-abusive parent, in this case the father. We request gender neutral application of Israeli law regarding physical and emotional abuse and assault. I further request the State Department/U.S. Embassy accept official, albeit not original, documents required for AW’ citizenship application – birth certificate and parents’ marriage certificate.

Below is the summary of the most immediate incident. Also attached are a report by one social worker that accompanied AW to the police and a formal evaluation by two other social workers.



Two weeks ago Leah Dahan Watkins, the mother, threw AW to the floor, tore three phones from his hands injuring his hands and broke one telephone when he tried to call for help. Ms. Watkins then closed and locked the windows as AW screamed for help and locked him in the house so he could not leave. AW was afraid to let his mother out of his sight due to fears of being stabbed by her. He therefore did not sleep. This fear is based on Leah Dahan Watkins’ repeated threats that she will kill her son AW. In the morning following the incident, the mother told AW not to tell anyone what had happened or she would “do something evil” to him.

Complaints were filed that and subsequent days with the court, social welfare, child protection and the police. Israeli law requires that the child be interviewed immediately. However, no such interviews have taken place. The agencies refuse to respond to mail, fax, e-mail or phone calls by the father, Evan Watkins, or the minor child, AW.

At this point, the police have accused Evan Watkins with violation of visitation orders since the child refuses to go to his mother’s home.

Two requests for an order of protection from the mother were denied by the family court. The reasons stated for the denial were: 1) That the father, Evan Watkins, had previously appealed the custody decision of this court; 2) The parents have been litigating since 1996; and 3) Unbelievably, the courts claim the incident does not meet the requirements of the law for an order of protection.

Instead of interviewing the child according to Israeli law, the social welfare and child protection agencies have convened a “Decision Committee”. The purpose of which is to place AW outside his home. In other words, they plan on placing him in a closed locked institution or a foster family rather than place him with his father. The third option is to place him with the mother and limit the father’s access to one hour per week under social worker supervision. The social worker and judge have stated that they do not believe AW and that he is being influenced by his father when he reports incidents of abuse.

The social worker, Hanna Greenfeld (Givat Shmuel, Israel) stated to AW upon his last complaint to her that she does not believe him. Rather, Ms. Greenfeld believes the mother who contacted the social worker on her own in advance of any complaint by the child. The social worker further stated she believes the mother and that AW needs psychiatric medication and treatment.

The social worker, Hanna Greenfeld, has never placed any child in the custody of their father. She stated to the father, Evan Watkins, years ago that “mothers need their children and that’s the way it will be in your case also”. She systematically applies this doctrine in every and all incidents. The police have not investigated because of the intervention by this child welfare social worker in violation of a legal mandate.

Since that incident AW’s mother and sister have threatened him with once again “doing something evil” to him if he does not return to the mother’s home. They twice attempted to enter the apartment of Evan Watkins while he was at work and remove AW. AW has complained to all of his teachers including the guidance counselor. The only response to him is that “your mother loves you”. This has been the only and consistent response on every complaint made by AW himself over the past five years.

The father, Evan Watkins, has been found by leading Israeli psychologists (Sharona Yeshuron, Tovi Peled, Bruria Koblenz, Dr. Naomi Cahen, Dr. Daniel Gottlieb) to be healthy and normal and completely capable of raising a child. Most reports to that effect have not been permitted to be admitted into evidence by Judge Tova Sivan and Judge Yehudit Shtufman (or were simply totally and completely ignored), nor have similar reports showing AW’s preference for living with his father.

Four of the five psychologists were never permitted to testify even though they came to court on the appointed date and at the appointed time; the judge sent them home without permitting testimony. Dr Cahen who did testify, testified as to the mother’s violent behavior and the father’s significant contribution to the child’s healthy development, she was not given additional cases by the court.

Similarly five witnesses to the mother’s violent behavior towards the child came to court; they too, were sent home without being permitted to testify.

Similarly, no witness to the father’s good relationship with the child were permitted to testify.

There is no court action currently pending.

When the child was taken to independent social workers from Jewish Family Services (Israel) they found severe mistreatment at the hands of the mother and suspicion of sexual abuse in addition to the rest. In addition, the findings showed a continuous relationship of trust between the child, AW, and his father, Evan Watkins. From the report by Jewish Family Services:

“He [AW] appeared comfortable, genuine, and even enthusiastic in discussing his relationship with his father, who he seems to revere.” … “He requested clearly that we help him not have to live with his mother any more, and he freely contributed examples of why it was painful for him to continue living there with her. … “

“Some of what he said was quite dramatic, including descriptions of the threats and rage of his mother…” “He begged to live with his father… “His father is making repeated attempts to flag … problems …”

“...persistent verbal abuse and threats from the boy’s mother, to Parental Alienation Syndrome (PAS) as the mother blocks relationship with his father, to the possibility of abuses that are being well concealed, such as sexual abuse of a subtle or less subtle nature….”

“It is evident that the social worker assigned to him, has overlooked relevant evidence of AW’s distress, and has cast in concrete her personal bias in this case. She prefers children be in their mother’s custody WITHOUT REGARD TO AW’S ACTUAL NEEDS. She does not seem to review the events of the case as they unfold.”

…. Recommendations: “It is imperative that AW receive protection from the Family Court System.”…. “There is reason to believe that this case has fallen through the cracks of the Family Court System.…It is our recommendation that full attention be turned to moving all responsibility for this case, and for AW’s well being, into the hands of new and unbiased psychological assessment personnel – whether court appointed or private.” …. “Reviewing the record reveals patterns of case prejudice and oversight that are not serving this boy’s needs.” … “It is time for a serious judicial and clinical re-evaluation…”

Social Services, Child Protection and the Court seem to believe that removing a child from a caring parent constitutes “protection”. … Anybody but Dad.

In a September 2005 meeting with the social worker Efrat Lavi, Mr Watkins and a social worker from Jewish Family Services, the social worker (Ms. Lavi) stated that she “has orders regarding the case” and she “..is forbidden to make any changes whatsoever” [to the existing arrangements] “without regard to the facts.”

She also stated her “preference that AW be moved to an Emergency Shelter.” … without regard to the facts…!

The judge, Tova Sivan, has stated off the record, and against Israeli law, that no man will ever get custody – joint or full – in her courtroom. In Israel there is no procedure to change judges. In this and many other proceedings, all currently concluded, the minimal standards of Western justice have not been met.

The judge, Tova Sivan, has been specifically aware of the situation since the fall of 2004 (when she herself spoke with the child) and has done nothing to help the child.

On September 7, 2004 AW was summoned by Judge Tova Sivan to speak to her in chambers without parents. He told her everything concerning the physical beatings and verbal attacks by his mother. The judge stated this in her report. Judge Sivan then followed AW’s comments with this sentence: “The father’s words from the child’s mouth.” In one sentence the judge and social workers neutralize years of abuse by the mother and construct build a foundation for removing the child from the father. The basis being the child’s love for the non-violent male parent.

Following the interview with AW (Sept 7, 2004) Judge Tova Sivan referred both parents to a second court appointed parenthood evaluation (the first was in 1996). In his evaluation, Dr. Daniel Gottlieb, recommended joint custody.

Judge Tova Sivan stated she did “not understand how Dr. Gottlieb could make such a recommendation.” Judge Sivan refused to summon Dr. Daniel Gottlieb to help her understand his recommendation for joint custody. Instead, Judge Tova Sivan proceeded to reduce visitation between the father, Evan Watkins, and the son, AW. Judge Tova Sivan granted full custody of the son to the abusive mother, including sole authority for psychological treatment. The judge stated the child needed psychological treatment. The mother, Leah Dahan Watkins, has done nothing to heed this order. Instead, she threatens the child with murder and “evil things” if he tells what is going on in her home.

The child, AW, has run away from his mother’s home following the September 2005 incident – one of the last in a continuing series of similar incidents over the course of years. AW refuses to return to her home out of fear. He has stayed with his father.

This past weekend, the father (Evan Watkins) compelled the minor child to stay with his mother. The child agreed only upon the condition that two friends stay overnight with him as protection against violence by his mother.

AW has not been able to get official U.S. citizenship papers because of the requirement for original birth certificate and marriage certificate which his mother took upon his birth.

Conclusion

Consistently, Israel (courts, social workers, Child Protection and Police) will move mountains to remove a father on any pretext. They do absolutely nothing to protect children from abusive mothers. Israel does nothing to implement the terms of the International Agreement on the Child in spite of having signed it.

Israel uses illegal and prejudicial gender biased proceedings to protect abusive mothers instead of protecting the children. Children who are able to complain on a consistant basis and children who move of their own accord to their fathers are removed by court order (frequently initiated by Child Protection social workers) to “Emergency Shelters”.

Israeli police frequently refuse to accept complaints from fathers; when accepted they are routinely found to be “Not in the public interest” when filed against women. Identical complaints are prosecuted vigorously when filed by women against men. Women who are found to have committed perjury are simply sent home. Women who admit to assault are sent home. Women who admit to filing false complaints are sent home. Lawyers advise female clients to file false charges because it is effective at removing fathers from their homes.

Gross violations of childrens’ basic civil rights are a daily occurrence in Israel. Basic and minimal standards of Western justice are routinely breached. Fewer than 200 men in the entire country have custody of their children via Family Court and/or the Child Welfare system. Statistically, this is highly unlikely to be the result of gender neutral application of law.

Almost no research regarding the ability of fathers to care for children is done in Israel. Research from other countries is termed in court by Israeli judges to be “An American fad whose time has passed” and professional journal reports to that effect are not allowed to be entered into the protocol (e.g., Judge Shtufman, 1999).

Court protocols are controlled by the judges. The typist does not enter anything into the protocol unless specifically ordered to do so by the judge. Frequently the judge dictates the entire protocol word-by-word for the typist to enter. Recording is forbidden in spite of the fact that Israeli law specifically states that a person my record any conversation in which he/she is an active participant.

The media are forbidden to cover proceedings or to report about them even with identifying details removed. The media is pressured and threatened to not cover any aspect of Family Court. This includes reports of gross and illegal abuses of power.

This is neither justice nor is it law, nor is it a matter of “considered opinion”. It is unfettered and systematic implementation of gender biases on a national scale turning children into tools to be used against their fathers, into needless battlegrounds and prizes to be conquered instead of children to be loved by both parents.

I thank you in advance for your help in protecting the child, AW.

Respectfully yours,

Shoshana Harper
Shoshi40@hotmail.com
317-414-1480

The father, Evan Watkins, can be reached in Israel as follows:
PHONE: +972-54-758-4193
E-MAIL: ew670@yahoo.com

Please write your Representatives in Congress:
http://www.congress.org/congressorg/dbq/officials/?lvl=L

http://www.senate.gov

Below are organizations with additional details concerning similar situations in Israel.
http://www.horut-shava.org.il/HoSh/about/english.htm

http://www.mishmoret.org.il/modules.php?name=News&new_topic=19 (Hebrew site)

BELOW ARE SIMILAR CASES IN ISRAEL:

Unfortunately this is not the only case of this sort. Yakov Ben Issachar is the father of a 12 year old daughter. The daughter is currently locked in a closed institution. Father and daughter are allowed 1 hour per week visitation under the supervision of a social worker. During a visit several weeks ago the daughter passed Mr. Ben Issachar a note stating she wants to see the judge. The supervising social worker insisted that she see the note. Mr. Ben Issachar refused to hand over the note and was sent to jail for 10 days.

The emergency child shelter which the daughter is currently housed in, according to Israeli law, states 3 months as its maximum stay. After 3 months Mr. Ben Issachar requested his daughter’s release. The social worker asked the judge for clarification on the 3 month law. The judge clarified by stating three years. This is illegal according to Israeli law. The daughter is still currently in the institution and the appeals have been denied.

In another case, Reuven Dinko’s 12 year old daughter ran away from her mother’s house to her father’s house as a safe haven. The social workers handled this by getting a court order requiring Reuven Dinko not to meet with his daughter. His daughter ran away again. Because Mr. Dinko did not throw his daughter out of his house he was given a one year prison sentence. The judges also stated that “the sentence is light in view of the circumstances” !!!

In the case of Ilan Gloska, his wife has refused for the past 2 years to enable him to meet with their daughter. The two other children live with Ilan.

The social worker Jocelyn Dabul (Kiryat Yam, Israel) has illegally passed confidential information to Mr. Gloska’s wife. This illegal action is nevertheless supported by the supervisor who has kept information from the judge. In addition, immediately following a formal complaint by Mr. Gloska, the social worker initiated a “review”. The self initiated “review” was extremely prejudicial and false.

A police letter from Commander Yehuda Shemesh to Mr Gloska’s wife states that Mr Gloska was given an Injunction removing him from the house. However, in the actual police files the Injunction was issued against Mr Gloska’s wife. She in fact signed the letter acknowledging receipt. In addition, a letter from the duty officer at the time shows that Cmd Shemesh ordered the Injunction against the wife. A letter from the court appointed psychologist testified that the good relationship between the daughter and Mr Gloska “is threatening to the wife… and this is the reason for the wife’s attempting to alienate the daughter from the father.” This uncomfortable fact is ignored by the Judge and social workers and the father and daughter do not have any contact.

As time passes, facts that interfere with policy get changed / ignored as “required’.

Anybody but Dad.

Him Yitzhak Pur’s wife and family are friends with the Jerusalem social worker Rachel Gabai. He was removed from the house, in spite of the psychologists report describing Yitshak as “loving and good to his children” and the children as being “…at the mercy of the mother”.

His wife ceased taking her psychiatric medication against doctor’s orders, the children are beaten .. but the mantra “Anybody but Dad” is again in effect in Israel. Yitzhak Pur is removed and the children are with an abusive mom. The social worker is attempting to force the children to change their testimony.
חזרה למעלה

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

דברי טלילה סטן בנושא
אורח








הודעהפורסם: שלישי 30.10.07 1:14    נושא ההודעה: יש ליישם כברי הגב' טלילה סטן בנושט השופטת טובה סיוון ומערכת המשפט כולה

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא
מחבר הודעה
טלילה סטן





הצטרף: 08 מרץ 2006
הודעות: 57
מיקום: תל אביב

פורסם: שבת 06.05.06 12:18 נושא ההודעה: מי יציל את הציבור ממשטר הדיכוי?

---------------------------------------------------------------------- ----------

רוב הציבור מוכן לחרף את נפשו במלחמות "למען המדינה", כאשר ברור לכל אדם חושב שאותה "מדינה" היא אחוזתם הפרטית של הונאים ושועים, בעלי שררה אשר שיעבדו בדרכי רמייה את האזרחים והפכו אותם לנתינים. רוב רובם של תושבי ישראל היו לאריסים, עובדה הנותנת משמעות חדשה למושג "אסירי ציון".

ולמה רוב הציבור מוכן לההרג ואף להקריב את בניו למולך המלחמה של "השיטה"?
כי זה קונצנזוס ש"השיטה" משיטה על הציבור.
ציבור שוטי השיטה.

בכל שנות פעילותי נגד "השיטה" כמעט שלא זכיתי לפגוש אנשים שהיו מוכנים לפעול נגדה. למרות שהפעילות נגד המשטר אינו כרוך בהכרח בהקרבת חיים (*), בודדים הם הקמים להתקומם נגדה.

חומסים את הארץ
עושקים את העם
ואף אחד (כמעט) לא קם


(*) המקרה של חושף השחיתויות הנועז שחף פילוביץ שנעלם לפני כמה חודשים, וכנראה הועלם, הוא מקרה יוצא מן הכלל. העובדה ש"שחף פילוביץ" הוא ניק, ואיש כמעט שאינו מכיר את האדם שהסתתר מאחורי אותו ניק (יש שטוענים ששמו מאיר משולם), היא שאיפשרה ל"שיטה" להעלימו. תמיד טענתי שהכתיבה שלי באינטרנט תחת שמי האמיתי, היא ביטוח החיים שלי.
_________________
בשש השנים האחרונות עזבתי את כל עיסוקי כדי להתמסר למחקר על שחיתות מערכת המשפט - "צדק בסדום".
חזרה למעלה

רובינשטיין - דוגמא רעה
אורח








הודעהפורסם: שלישי 30.10.07 1:19    נושא ההודעה: עוד הוכחה לחיפוי שיקרי של המערכת לשופטים שמנצלת לרעה גם השופטת סיוון

עזריאל
אורח


פורסם: רביעי 20.06.07 16:22 נושא ההודעה: השופט אליקים רובינשטיין - תלונה על עבירה על כללי האתיקה

---------------------------------------------------------------------- ----------

שבתאי עזריאל, מהנדס תעשייה וניהול

10 יוני, 2007

לכבוד,
פרופ` דניאל פרידמן,
שר המשפטים,
ירושלים

כבוד השר,



השופט אליקים רובינשטיין - תלונה על עבירה על כללי האתיקה



תקציר

1. השופט אליקים רובינשטיין שפט ביום 6.6.07, כאשר בפניו הופיעו נציגי פרקליטות המדינה, בעוד אשתו, מרים רובינשטיין, מכהנת כמשנה לפרקליט המדינה ומדובר לכאורה בעבירה על כלל 15 (ב) (7) לכללי האתיקה.

2. אציין שלא מדובר בתלונה קנטרנית, אלא במהלך למניעת תופעה שהשלכותיה חמורות. לדאבוני, כיו"ר "עמותת נפגעים" צברתי ניסיון לא מבוטל בעתירות לבג"ץ ונוכחתי שבין הפרקליטים לשופטים קיימת לרוב סימביוזה מוחלטת, בהיותם כפיפים וממונים אלה על אלה במישרין או באמצעות צאצאיהם ובני זוגם, והם לעתים חברים קרובים ביותר ואף בני משפחה. התוצאה היא שהמתנהל בבית המשפט העליון, כלל אינו מזכיר הליך משפטי.

3. למותר לציין שהתכונה החשובה ביותר של שופט היא נייטראליות. בבית המשפט העליון, היא לא קיימת ואבקש מכבודו, כשר המשפטים, לבדוק את טענתי.


מהות התלונה

4. בחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד-9841 בסעיף 18, נכתב כדלקמן:

קובלנה על שופט

18 (א) שר המשפטים רשאי להגיש לבית הדין קובלנה על שופט על יסוד אחד מאלה:

...

(5) השופט הפר כלל מכללי האתיקה לשופטים שנקבעו לפי סעיף 16א

5. בסעיף 16א נאמר:

כללי אתיקה לשופטים

16א. נשיא בית המשפט העליון, בהסכמת חבר שופטי בית המשפט העליון ולאחר התייעצות עם שר המשפטים, רשאי לקבוע כללי אתיקה לשופטים.

6. בקובץ התקנות 6591 מיום 5.6.07, פורסמו כללי אתיקה לשופטים.

7. בכלל האתיקה מס` 15 נכתב:

15 (א) שופט לא ישב בדין אם מצא מיוזמתו או לבקשת בעל דין כי קיימות נסיבות שיש בהן כדי ליצור חשש ממשי למשוא פנים בניהול המשפט.

(ב) בלי לגרוע מהוראות סעיף קטן (א), שופט לא ישב בדין ביודעו שמתקיים אחד מאלה:

(7) בן משפחה של השופט הוא עורך דין, שותף, או שכיר במשרד עורכי הדין המייצג בעל דין.

8. ביום 6.6.07, לאחר שפורסמו ונכנסו לתוקפם כללי האתיקה, שפט מר רובינשטיין במספר תיקים שבהם המדינה היתה המשיבה, כגון בג"ץ 7530/01, בג"ץ 11457/03, בג"ץ 5122/06 ונוספים.

9. בפניו הופיעו עורכי דין מטעם פרקליטות המדינה, שייצגו את המשיבה.

10. אשתו של השופט רובינשטיין, מכהנת בפרקליטות המדינה כמשנה לפרקליט המדינה.

11. פרקליטות המדינה היא משרד עורכי הדין המייצג את המדינה, ועם כל הכבוד, דומה שאין חולק שמר רובינשטיין עבר עבירת אתיקה.

12. כאמור בסעיף 18 (א) לעיל, שר המשפטים רשאי לקבול על שופט, בגין העבירה שעבר מר רובינשטיין.

13. אבקש מכבודך להפעיל את סמכותך.

היתכנות של קשיים בבירור הקובלנה

14. נראה שהמחוקק לא לקח בחשבון אפשרות של קובלנה כנגד שופט בית משפט עליון.

15. לפי סעיף 17 (א) לחוק בתי המשפט, שניים מתוך מותב של שלושה, או שלושה מתוך מותב של חמישה חברי בית הדין המשמעתי יהיו שופטים של בית משפט עליון, דהיינו חבריו להרכב של הנקבל.

16. כמו כן, כאמור בסעיף 17 (ב), חברי בית הדין יתמנו לכל ענין בידי נשיא בית המשפט העליון על פי החלטה של חבר שופטיו ובעניין התלונה הקונקרטית קיימת בעייה עקרונית.

17. נשיאת בית המשפט העליון כבר קבעה בעניין זה עמדה נחרצת וקיים ספק באם תוכל להתערב במקרה דנן.

18. כידוע, עו"ד דניאלה ביניש, שהיא בתה של גב` דורית ביניש, עבדה בעבר בפרקליטות המדינה והרבתה להופיע בפני שופטי בית המשפט העליון.

19. ב- 14.10.05 התפרסמה כתבה פרי עטי ב"מוסף הארץ", "העתירה נדחית ותמסור ד"ש חמה לאמא". ביום 28.9.05, פניתי בשאלה אל גב` ביניש באמצעות דוברת בתי המשפט. הסתמכתי על כללי אתיקה שטרם קיבלו תוקף חוקי, ושאלתי מדוע אינה פוסלת עצמה מדיונים שבהם מופיעים בפניה חבריה של בתה. התשובה היתה: "השאלה אינה ראוייה לתגובה".

השלכות

20. כאמור בתקציר, לא מדובר בתלונה קנטרנית, אלא במהלך למניעת תופעה שהשלכותיה חמורות, ובמצב בלתי אפשרי עבורי, כאזרח הנזקק לשירותי בית המשפט העליון.

21. התכונה החשובה ביותר של שופט היא נייטראליות. בית המשפט העליון הוא מבחינתי מלכודת פתאים והמתרחש בו, כלל וכלל אינו דומה להליך משפטי.

22. בפברואר 1996 הוקמה עמותת נפגעי מס רכוש (נמר), שנאבקה לביטול המס וכנגד עוולות מינהליות קשות. מס רכוש נהג הוציא שומות פיקטיוויות ומופרזות, הסתיר מידע, עיקל ללא הצדקה, התעמר קשות בקשישים וקשי-יום והתעלם מהחוק. על כך אמר השופט חשין ביום 7.4.98: "אינני יושב בבית המשפט העליון בכדי לדון בכל עוולות המדינה" ומזלנו שלא בכל העתירות נתקלנו בחשין.

23. בוועדות הערר למס רכוש כיהנו "שופטים" שנבחרו על ידי מס רכוש, ייצגו את לקוחותיהם בפני הפקידים ובתום הדיון הנישומים סולקו מהאולם והפקידים נותרו בעת מתן ההחלטה.

24. אבקש להקדים ולהבהיר מהיכן נסיוני בבית המשפט העליון, למרות היותי מהנדס ניהול.

25. במהלך המערכה הציבורית נמר ניהלה 13 עתירות לבג"ץ באופן ישיר או עקיף (באמצעות חבריה) ובכולן הייתי מעורב. את מרביתן ניסחתי בעצמי כיו"ר עמותת הנפגעים והופעתי בדיונים. כ- 25 פעמים הגעתי לבג"ץ, צפיתי בכמאה וחמישים דיונים (של אחרים) והחלפתי 70-80 תגובות עם נציגי המדינה. במהלך השנים, אף הסתייעו בי עשרות רבות של עורכי-דין, חלקם בענייני מס רכוש, וחלקם בענייני משפט מינהלי והכנת בג"צים.

26. מכאן יובן, שאת מסקנותי על המתרחש בבג"ץ, לא צברתי מאירוע בודד, אלא מסידרת מגעים צפופה רבת שנים והתופעות בהן נתקלתי הן למשל...

27. כמעט כל תגובות המדינה לקו החל ב"טעויות" וכלה במצגים פיקטיוויים עם כוונת הטעייה.

28. כאשר הייתי פונה בתלונה כנגד פרקליט לממונים שלו במהלך עתירה, היו אומרים לי שלא מתערבים בנושא כל עוד העתירה בעיצומה.

29. מצד שני, השופטים שאליהם פניתי שוב ושוב, פשוט נמנעו מלהגיב ונוכחתי בשיתוף פעולה מלא בין הפרקליטים לשופטים, עד כדי סיוע מצד השופטים לשיבוש הליכי משפט. זוהי טענה חמורה ביותר אך לדאבוני, מבחינתי היא נחרצת. הבולט מכולם היה השופט חשין, אך הוא לא ישב לבד בהרכב.

30. הפרקליטים, בניגוד לעותרים, פטורים כידוע מהגשת תצהיר, והם מרבים כאמור בהגשת מצגים פיקטיוויים. במצב זה העותר ממולכד ומאמציו אינם מתמקדים בסוגיות משפטיות, אלא בהפרכת המצגים שמגישים הפרקליטים.

31. כללי המשחק המקובלים הם, שאם העותר מצליח להוכיח שהמצג פיקטיווי, הפרקליט לכל היותר מתבקש להגיש את תגובתו מחדש והדיון נדחה. מיותר לתאר כיצד מגיב בית המשפט, אם העותר נתפס במצג לא מדוייק.

32. במיוחד מיותר לתאר, מה גורלו של עותר שלא מצליח להפריך את המצג הפיקטיווי של הפרקליטות. הוא לא רק מאבד את עולמו (וזו הסיבה שפנה לעתור), אלא יוצא מוכה וחבול בכיסו ובכבודו.

33. כל תלונותי המנומקות והמגובות בראיות אל היועץ המשפטי לממשלה שהיה באותה עת מר אליקים רובינשטיין, או אל פרקליטת המדינה גב` עדנה ארבל כנגד המתרחש במחלקת בג"צים (באותה עת מר עוזי פוגלמן היה מנהל המחלקה) לא טופלו, או לכל היותר נמרחו. לא התפלאתי. לפניו כיהנו בתפקיד השופטת ביניש והשופט חשין.

34. התנצלותי על אריכות הדברים, אך לדעתי הם חיוניים להבנת התוצאות החמורות של התופעה.

35. מרבית המגעים שלי היו מול עו"ד יהודה שפר, סגן בכיר לפרקליטת המדינה, המכהן כיום כיו"ר הרשות למלחמה בהלבנת הון (להלן, רלב"ה). במקרה מסויים, גב` ארבל אפילו העבירה אליו תלונה להתייחסות, והוא בדק את עצמו ומצא שהוא בסדר.

36. בבג"צ 7634/98, אירעה לשפר תקלה. מצגיו הכוזבים גרמו לכך שאיאלץ למשוך את העתירה, אך מאוחר יותר, עלה בידי - במסגרת עתירה אחרת - להציג ראיות המפריכות את המצג וזכיתי בעתירה. במרס 2001 פניתי בתלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, כנגד יהודה שפר, עוזי פוגלמן ומעורבים נוספים.

37. ועדת האתיקה דנה והחליטה שהתלונה כנגד שפר מוצדקת, ופתחה כנגדו תיק משמעתי (בד"מ 23/02), בגין שיבוש הליכי משפט בבג"ץ, ומדובר בעבירה מסוג פשע שיש עמה קלון. אילו הורשע, בוודאי שהיה מפוטר לאלתר מכהונתו כיו"ר רלב"ה.

38. מה שהתרחש לאחר מכן, ממחיש יותר מכל את התנהלות הפרקליטות. הפרקליטות כולה הזדקפה על רגליה האחוריות, להפעיל מכבש לחצים אדיר על ועד מחוז ירושלים של לשכת עוה"ד ולבטל את רוע הגזירה. ברבות הלחצים, אף קיימה הלשכה דיון נוסף אך לא נסוגה מעמדתה.

39. בשלב זה, התערב מר רובינשטיין, למרות ניגודי העניינים שבהם הוא נמצא, הואיל ומתוקף תפקידו, הוא ממונה על מחלקת הבג"צים ואילו התברר בדין המשמעתי באיזה אופן מכינים הודעות לבג"ץ התוצאה היתה עלולה לפגוע בסיכוייו להתמנות לעליון.

40. ביום האחרון לכהונתו כיועץ משפטי לממשלה, מר רובינשטיין הורה על הפסקת ההליך המשמעתי בתוקף סמכותו לפי סעיף 79ב בחוק לשכת עורכי הדין. ההחלטה נומקה ב"טובת הפרקליט", למרות שהסמכות לכך הוקנתה ליועץ המשפטי לממשלה בנימוקים של "טובת הכלל".

41. מיותר לומר, גם אם אנקוט בדיבור המתון ביותר, שמדובר באחת ההחלטות הקיצוניות בחומרתן שעליהן חתם אי פעם יועץ משפטי לממשלה בישראל.

42. ערר שהופנה מטעם לשכת עוה"ד אל גב` עדנה ארבל כמ"מ היועמ"ש, וערר שאני הפניתי אל מר מני מזוז, נדחו בטענה שהחלטת מר רובינשטיין מקובלת עליהם.

43. התוצאה היא, שבראש הרשות למלחמה בהלבנת הון, מכהן אדם שלא זוכה מאישום בעבירת פשע שיש עמה קלון, ועקב סירובו של מר מזוז להכניס לתיקו הערה, הוא אף כשיר להתמנות לשופט.

דברי סיכום ומסקנות

44. הפרקליטים מודעים לכך שהם חסינים. כאזרח, בית המשפט העליון הוא מבחינתי מלכודת.

45. בג"ץ קובע את הרף להתנהגות המינהל הציבורי באמצעות פסקי הדין שלו. כאלפיים עתירות מוגשות מדי שנה לבג"ץ. אילו בג"ץ חפץ, היה באפשרותו להכניס סדר לחיינו כבאיבחת סכין, אך העובדה היא שהוא נמנע מכך. התוצאה היא שהמערכות קורסות, והסיבה נעוצה לדעתי בסימביוזה הקיימת בין הפרקליטות לבית המשפט העליון.

46. בימים הקרובים צפוייה להתכנס הועדה לבחירת שופטים, שתדון בין השאר במועמדות של השופטת דבורה ברלינר. יוזכר כי בתה, הפרקליטה דפנה ברלינר, מרבה להופיע בפני שופטי בית המשפט העליון, וחבריה לעבודה בפרקליטות, יופיעו בפני אמה, השופטת, אם תתמנה. כמובן שגם במקרה זה תחול עבירת אתיקה מצד השופטת ברלינר.

47. עוד יוזכר שהפרקליטה אורית סון היא נכדתו של הנשיא אגרנט (ז"ל) ואילו מנהלת מחלקת הבג"צים היא הפרקליטה אסנת מנדל, בתו של השופט העליון משה זילברג (ז"ל) ומי שהתמחתה אצל השופט העליון יצחק כהן. אולי יהיו מי שיפתחו את חוברת הכללים ויאמרו שבמקרה שלהן אין עבירת אתיקה. מצד שני, איני סבור שיש מי שיאמין, שבהתדיינות של אזרח רגיל, מולן, השופט יהיה נייטראלי.

סעדים

48. הנך מתבקש להפעיל את סמכותך ולהורות על הגשת קובלנה כנגד הנילון.

49. במידה ותחליט בשלילה, אצפה כמובן להנמקות מפורטות.

חלופות

50. סבורני שאין זה מכובד למדינת ישראל, שכנגד שופט של בית משפט עליון תוגש קובלנה.

51. מצד שני, המצב הקיים אינו מאפשר לי להיכנס אל שערי בית המשפט העליון כדי לקבל את שירותיו.

52. אשמח להסיר את תלונתי, אם תוצג בפני דרך חליפית שבה יובטח לעותר מעמד שווה למעמד של פרקליט; תוקם רשות לחקירת תלונות נגד פרקליטים; יוטל על פרקליטים להציג תצהירים; תבוצע פעולה יסודית למניעת ניגודי העניינים שבין שופטים לפרקליטים, כך שעותר יוכל ליהנות משיפוט נייטראלי וללא משוא פנים, גם אם הדבר כולל העברת פרקליטים מתפקידם הנוכחי לתפקידים אחרים.



בכבוד רב,
שבתאי עזריאל
חזרה למעלה

יוסי אגמון
אורח








הודעהפורסם: רביעי 31.10.07 21:02    נושא ההודעה: החלטת טובה סיוון כמו גם אהרון ברק, ממניעים זרים ובניגוד לטכנולוגית המיחשוב...!

השופטת טובה סיוון החליטה בניגוד לטכנולוגית המיחשוב, כי העברת פסק-דין באינטרנט לכתובת האב, מספיקה לצרכי החוק הקובע לוודא שהמקבל אכן קיבל את החלטת בית המשפט...!

את זאת ביצעה השופטת סיוון כמו גם אהרון ברק ממניעים זרים, למרות שהם יודעים היטב כי בית המשפט לא-מקבל שום הוכחה שהמקבל אכן קיבל החלטת בית המשפט ואישור לכך ימצא בתיק. (אהרון ברק לא-שלח אלי שתי החלטותיו נגדי לאחר שדרשתי פעמיים את פסילת השופטת יהודית שיצר - א' 2190/02 מחוזי ת'א כשהיא לא-פסקה הדין כבקשותיי נגד מישפטנים, קציני מישטרה ומהלות רווחה שניכשלו בהגשת כתב הגנה לתביעתי בתוך 30 יום וגם לאחר 60 יום ממועד הגשתה...- משוא פנים ופשע מאורגן בניגוד לחוק!!!). Evil or Very Mad
Very Happy Crying or Very sad
להלן החלטת טובה סיוון מתוך מניעים זרים ובניגוד לטכנולוגית המיחשוב:

דף בית > מאמרים > פרוצדורה משפטית > המצאת מסמכים > בית משפט התיר המצאת כתב בי דין באמצעות דואר אלקטרוני | ישראל | 17/05/2004

מאמרים בפרוצדורה משפטית והמצאת מסמכים מישראל | 17/05/2004


בית משפט התיר המצאת כתב בי דין באמצעות דואר אלקטרוני


משה הלוי :מחבר


הערות ותגובות :דואר אלקטרוני



שופטת בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, השופטת טובה סיון, התירה המצאתו של פסק דין לנתבע באמצעות משלוח לכתובתו האלקטרונית כפי שידועה לילדיו. זו החלטה ראשונה מסוגה בישראל, שעד כה לא התיר המצאת כתבי בי דין לצדדים שלא על פי התקנות.


שופטת בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, השופטת טובה סיון, התירה המצאתו של פסק דין לנתבע באמצעות משלוח לכתובתו האלקטרונית כפי שידועה לילדיו. זו החלטה ראשונה מסוגה בישראל, שעד כה לא התיר המצאת כתבי בי דין לצדדים שלא על פי התקנות.


תקנות סדר הדין האזרחי התשמ"ד 1984, קובעות באופן מפורש כיצד מתנהל הליך משפטי במדינת ישראל. התקנות, שתפקידן לפרש את חוק בתי המשפט הישראלי, קובעות בין השאר כיצד להזמין צדדים לדיון בבית המשפט וכיצד יש לשלוח אליהם כתבי תביעה, כתבי הגנה, החלטות, צווים ושאר כתבי בי דין אזרחיים.

תקנות סדר הדין האזרחי הנוגעות למשלוח מסמכים אל הצדדים, נחשבות לנוקשות מאוד. לפני כל דיון והחלטה, בשאלה שמתעוררת בבית המשפט, מתקיים דיון האם בכלל צד כלשהו קיבל את המסמכים המדוברים. כאשר עולה שאלה שכזו, על הצד שכנגד להוכיח לבית המשפט שהמסכים אכן נשלחו לאדם או למוסד הנתבע. לפעמים הטיעון כי בעל דין קיבל את המסמכים מידיו של שליח, חייבות להיות מגובות בתצהיר חתום כדין על ידי השליח, ובית המשפט לא מסתפק בעובדה כי קיימת חתימה המאשרת את קבלת המסמכים.

תצהיר חתום כמוהו כשבועה בעדות בבית משפט, ותצהיר שקרי נחשב לעבירה פלילית על פי החוק שעונש מאסר של שלוש שנים בצידה. פרק ל"ב בתקנות סדר הדין האזרחי מפרט במדויק כיצד יש להמציא כתבי בי דין לצדדים. תקנות מספר 475 ועד מספר 502 מפרטות מה הן דרכי ההמצאה. התקנות קובעות שכתבי בי דין יישלחו בדרכים הבאות:
(1) במסירה אישית על ידי פקיד בית המשפט, על ידי עורך דין, פקידו או שליח מטעמו, או על ידי אדם אחר שבית המשפט או מנהל בתי המשפט הסמיכו לכך בכתב, או על ידי שליח מטעמו של אדם שהוסמך כאמור.

(2) אם לא הורה בית המשפט על מסירה אישית, ימציא בעל הדין את כתב בי הדין בדואר רשום עם אישור מסירה, לא יאוחר מחמישה ימים מיום שנמסר לידו לשם המצאה. בעל הדין ישמור ברשותו את אישור המסירה והעתק ממנו יוגש לבית המשפט כאשר בעל הדין מגיש בקשה לסעד כלשהו נגד בעל דין אחר.

(3) באמצעות מכשיר פקסימילה. מיועד בעיקר לעורכי דין בינם לבין עצמם ומול מזכירות בית המשפט. אם בית המשפט נוכח לדעת כי לא ניתן להמציא כתב בי דין לפי הדרכים המקובלות, רשאי הוא להתיר גם את הדרכים הבאות:

(4) בהדבקת עותק שלו במקום נראה לעין שבבניין בית המשפט, וכן בבית שבו, לפי הידוע, גר או עסק הנמען לאחרונה.

(5) בפרסום מודעה ברשומות (פרסומים רשמיים של המדינה) או בעיתון יומי.

ביום 30 אוקטובר 2003, גילתה כבוד השופטת טובה סיון מבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב, כי פסק דין כנגד אדם שחייב לשלם לילדיו מזונות, נשלח אליו באמצעות כתובת דואר אלקטרוני שהיתה ידועה לילדיו המתכתבים איתו באמצעות האינטרנט. האב ,סרבן המזונות, עבר מאנגליה בה גר, אל ארה"ב ושם גם נעלמו עקבותיו וכתובתו לא ידועה למשפחתו. הקשר היחיד אליו נעשה באמצעות תכתובת דואר אלקטרוני בינו לבין ילדיו בישראל.

כאמור, בסעיף 8 בפסק הדין של השופטת סיון, בית המשפט התיר לצד התובע לשלוח לאב הסרבן את פסק הדין, ומקבל את העובדה כי זהו הקשר היחיד בין האב לילדיו בישראל. זוהי פסיקה ראשונה מסוגה בישראל. עד כה לא בית המשפט לא התיר המצאת כתבי בי דין באמצעות דואר אלקטרוני, וגם המחוקק לא נתן דעתו על כך. יצוין שעד לפני שנת 1998, לא התיר בית המשפט המצאת כתבי בי דין באמצעות מכשיר פקסימיליה, למרות שזו שימשה את בית המשפט ואת עורכי הדין בפועל למשלוח כתבי בי דין.
חזרה למעלה

מצעד האיוולת: ב-6.9.06 שופטים הנתבעים בהליך אזרחי בבג"ץ דוחים בעצמם עתירה להכשיר את מינוי ביניש

סרוסי דויד
אורח








הודעהפורסם: חמישי 01.11.07 0:09    נושא ההודעה: שופטת כזאת וגם אהרון ברק היו בכלא אם היתה לנו מדינת חוק.

בושה לחוק שכך עושים ממנו צחוק
חזרה למעלה

כמה כתבות על עליה..?!
אורח








הודעהפורסם: שלישי 06.11.07 8:01    נושא ההודעה: עוד כתבה על השופטת המופלאה שחשודה בפלילים - טובה סיוון

▼ השופטת סיוון אישרה הסכם גירושין עם חתימה מזוייפת של הבעל...:

רשימת הודעות בפורום באותו בית משפט ישנה עוד שופטת מופלאה אחת, טובה סיון שלאחרונה עשו עליה כתבה בידיעות אחרונות: מה שלא הופיע בכתבה, זה הסכם גירושין שאישרה השופטת טובה סיון - ...
www4.diburim.co.il/cgi-bin/forumsdb/intraforum_db.cgi?forum=5718/2&ses sion=FFFF&alias=dbr - 151k - Cached - Similar pages



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next






Search within results | Language Tools | Search Tips | Dissatisfied? Help us improve





---------------------------------------------------------------------- ----------

©2007 Google - Google Home - Advertising Programs - Business Solutions - About Google
חזרה למעלה

שופטת מטורפת
אורח








הודעהפורסם: חמישי 06.12.07 18:02    נושא ההודעה: שופטת מטורפת

טובה סיוון שופטת מטורפת


רפי ניו יורק
חזרה למעלה

מבזק חדשות נקים: 21.7.06 פניה חריפה של "נקים" למזוז בסוגיית פרשת השוחד של אולמרט

קליק על תמונת טובה סיוון
אורח








הודעהפורסם: שלישי 08.04.08 23:20    נושא ההודעה: לחיצה עם העכבר על תמונת השופטת-עובדת האלילים טובה סיוון באתר זה, מגלה פלילים

אל תחמיצו ! לחצו עם העכבר על תמונת טובה סיוון באתר, לגילוי עובדות ופרטים פלילים !
חזרה למעלה

ארמגדון
אורח








הודעהפורסם: שישי 13.06.08 17:12    נושא ההודעה: לא סתם שנאה נגד השופטת טובה סיוון, אלא נפגעים רבים שעומדים לפעול נגדה...

הצטברות של זעם ציבור הנפגעים ממנה, עלול להסתיים בפעילות נגד טובה סיוון,
מאחר שרשויות החוק מגינות עליה בניגוד לחוק, ממשפט על העבירות הרבות והפשעים הנוראים שגם פוגעים בילדים רכים ואבותיהם עקב מניעים זרים...!
חזרה למעלה

אגמון, חזק ואמץ
אורח








הודעהפורסם: שישי 18.07.08 1:29    נושא ההודעה: מערכת המשפט שלחה אנשים לתפוס אותך ולהביאך לארץ...

הם חוששים מאד שתפרסם עוד עובדות פליליות נגד מישפטנים ופוליטיקאים,
שכבר גרמו לאיבוד האמון של מרבית הציבור במערכת המשפט.

אנחנו מעריכים מאד את מאבקך ומקוים שתגיע לפיתרון הוגן עם המדינה,

שלי ודודו, ת'א
חזרה למעלה

סם ג.
אורח








הודעהפורסם: שני 21.07.08 0:53    נושא ההודעה: האנרכיה קרובה

עוד תאור מדויק שתוצאותיו הם אנרכיה והרס.
חזרה למעלה

יוסף אגמון
אורח








הודעהפורסם: רביעי 13.08.08 2:44    נושא ההודעה: קראו למטה, איזה ציונים קיבלה החשודה בפלילים- השופטת סיוון !

לאיזה שופט נפלתם?
קודם כל חשוב לציין שאי אפשר לבחור שופט. אפשר לפתוח תיק ואחרי זה, על פי שיקולים פנימיים של בית המשפט שמושפעים מהעומס שיש על כל שופט, יקבע שופט לתיק. אבל אם כבר פתחתם תיק בבית המשפט לענייני משפחה? עליכם לקוות שקיבלתם את כבוד השופט שאול שוחט. הוא המוערך ביותר מבין כל שופטי המשפחה ולמעשה המוערך ביותר מבין כלל השופטים בישראל. הייתם מאמינים?
אם לא זכיתם שכבוד השופט שאול שוחט יטפל בתיק שלכם, נותר לכם לקוות שתקבלו את אחת משתי השופטות מיכל ברנט מאשדוד ואסתר בוהדנה-וקנין מבית המשפט למשפחה מטבריה, שופטת זו יודעת להתייחס לעדים בצורה מכובדת. עניין זה רגיש וחשוב בתיקים של משפחה משום שהעדים הרבה פעמים הם קרובים של המשפחה. ואם לא קיבלתם אותם, אז תייחלו להישפט על ידי השופט גל גוטזגן, שבאמתחתו כבר תפיסה מחוכמת של בן זוג שהעליל העללת שווא על אלימות במשפחה. הוא עשה זאת לאחר שה"מעליל" הסכים להוכיח את טענתו בפוליגרף ונכשל בבדיקה. בהקשר זה חשוב לציין, אם אתם משקרים? על תסכימו לבדיקת פוליגרף. אי אפשר לכפות עליכם בדיקה כזאת. בכל מקרה נראה שעדיפה שופטת אישה שתטפל בתיק, הן זכו ליותר מקומות מכובדים בחמישייה הפותחת בטבלה מאשר הגברים. רצוי להימנע כמובן מהשופטים יהודה גרניט מתל-אביב, וכבוד השופטת מרים רבד שמעטרת את תחתית הטבלה. אם אתם יכולים השתדלו להימנע מליפול לידיהם של השופטים טובה סיוון או גרשון גרמן מתל-אביב או השופטת זהבה קאודרס בנר מחדרה. אגב גברים, ראו הוזהרתם מכבוד השופטת קאודרס בנר שלפי השמועה כבר תלתה מודעות בגנות האינטליגנציה של גברים ברחבי בית המשפט.
חשוב ביותר לזכור כי זוג שבוחר בהליך של גישור מסלק את הסכנה של שופט גרוע. למה? כי בהליך של גישור אין שופטים. בני הזוג הם אילו שמתדיינים. הנחיית המגשר היא שמוודא שהדיון בין בני הזוג יהיה הוגן. הגישור לא מפסיק לרגע עד שבני הזוג מגיעים להסכמות בנוגע לכל הנושאים. שופט, ולרבות שופט גרוע, יכולים להגיע לפסיקות משפטיות שהצדדים לא יוכלו לעמוד בהם, למשל פסיקת מזונות גבוהה מידי שהגבר לא יוכל לעמוד בה, לחלופין, פסיקת מזונות נמוכה מידי שהאישה לא תוכל לעמוד בה וכן הלאה. חשוב לזכור שאפשר להצטרף להליך של גישור בכל שלב של הדיונים, גם אם התחלתם הליכים שונים עדיין יש הרבה מה להפסיד. צריך לזכור ששופטים הם בני אדם והם לא חסינים מטעויות ומדעות קדומות. גישור עוקף את בעיית טיב השופט. אבל אם לא השכלתם להבין שהליך של גישור הוא הפתרון האידיאלי לפתרון בעיות בין בני זוג אז להלן לשירותכם הטבלה שמדרגת את האיכויות השונות של השופטים. הטבלה אינה כוללת את שופטי ביהמ"ש בכפר סבא ואת השופטת שטיין מראשון לציון. זוהי הטבלה המקורית, שעברה עריכה קלה לצורך נוחות הקריאה, כפי שהיא הופיעה בנתונים שאספה לשכת עורכי הדין:
השופט בית משפט המימד הסגנוני המימד המהותי הערכה כללית פישור מותאם יחס לעורכי הדין יחס לעדים יעילות הדיון בקיאות בחוק הכרת העובדות
שוחט שאול תל-אביב 4.6 4.6 4.7 4.4 4.6 4.6 4.6 4.8 4.7
ברנט מיכל אשדוד 4.5 4.5 4.4 4.4 4.6 4.6 4.3 4.5 4.7
בוהדנה וקנין אסתר טבריה 4.7 4.4 4.5 4.5 4.8 4.9 4.4 4.3 4.5
גוטזגן גל תל-אביב 4.5 4.4 4.4 4 4.6 4.6 4.3 4.7 4.6
אלון לאופר אסנת באר שבע 4.1 4.2 4.1 4.1 4.3 4.1 3.9 4.4 4.3
ברגמן רחל קצרין 4.2 4.1 4.2 3.9 4.3 4.3 4 4.2 4.2
אסולין פנחס באר שבע 3.9 4 3.8 3.9 3.9 4 3.9 4.1 4
גולן שרית 3.7 4 3.7 3.7 3.7 3.7 3.8 4.2 4
בן חמו יוסף נצרת 4.3 3.9 3.9 3.9 4.4 4.4 4.1 4 3.8
גרינברגר בן ציון ירושלים 4 3.8 3.9 3.6 4.2 4.2 3.7 3.9 3.9
קופלמן פרדו טליה תל-אביב 3.4 3.8 3.3 3.6 3.2 3.4 3.7 3.9 3.8
קינן צילה חיפה 3.8 3.7 3.6 3.7 3.9 3.9 3.7 3.9 3.7
רוטשילד חנה תל-אביב 3.2 3.7 3.2 3.3 2.9 3.3 3.4 3.9 4
גייפמן יהושע תל-אביב 3.2 3.7 3.3 2.7 3.1 3.3 3.4 4.5 3.9
הכהן מנחם ירושלים 3.2 3.6 3.2 3.5 3.3 2.7 3.6 3.8 3.6
צפת צילה תל-אביב 3.5 3.6 3.4 3.4 3.5 3.5 3.5 3.8 3.7
פלאוט ורדה תל-אביב 3.6 3.5 3.6 3 3.8 3.8 3.3 3.8 3.8
מרכוס פיליפ ירושלים 3.1 3.4 3.1 3.1 3.1 3 3.3 3.6 3.6
שנהב יצחק תל-אביב 3.3 3.3 3.1 3.1 3.5 3.6 2.9 3.5 3.2
רון אלכסנדר אילת 2.9 3.2 2.9 2.8 2.9 3.1 2.8 3.3 3.5
מילר עליסה תל-אביב 3.4 3.2 3.2 3.2 3.6 3.6 3.1 3.3 3.2
בוקובסקי שמואל תל-אביב 2.7 3.2 2.8 2.6 2.7 2.8 2.7 3.6 3.3
נחמני נתן תל-אביב 3.5 3.2 2.9 3.3 4 4 2.4 3.4 3
גלובינסקי אבידן חיפה 3.1 3.1 2.9 2.8 3.2 3.1 2.9 3.4 3.2
טובי פרידמן רות חיפה 2.1 3 2.2 2.6 2 1.8 2.5 3.3 3.2
מימון נילי ירושלים 3 3 2.7 2.5 3.2 3.4 2.3 3.3 3.3
גרמן גרשון תל-אביב 3.2 2.9 2.7 2.8 3.6 3.8 2.3 3.3 2.5
סיון טובה תל-אביב 2.6 2.9 2.4 2.6 2.6 2.8 2.5 3.1 3.1
בנר קאודוס זהבה חדרה 3.3 2.8 2.7 2.8 3.7 3.7 2.5 2.7 2.9
קראוס מרים תל-אביב 2.9 2.7 2.4 2.5 3.1 3.5 2.2 2.6 2.9
רבס מרים נצרת 3.1 2.6 2.6 2.4 3.6 3.4 2.5 2.6 2.9
גרניט יהודה תל-אביב 3 2.6 2.5 2.4 3.5 3.4 2.1 2.9 2.6
חזרה למעלה

יוסף אגמון
אורח








הודעהפורסם: חמישי 21.08.08 1:33    נושא ההודעה: רשימת 18 הבתים של אהרון ברק וב'ב, בנוסף לטובה סיוון ונוספים...

פורסם: חמישי 21.08.08 1:54 נושא ההודעה: רשימת 18 הבתים של אהרון ברק וב'ב, בנוסף למישפטנים חשודים נוספים

---------------------------------------------------------------------- ----------

בעקבות פניות הולכות וגוברות של אנשים שהחמיצו את הפירסום הראשון שלי באתר זה, עם רשימת 17 הבתים של אהרון ברק וב'ב...

ובעקבות פירסומים רבים שבוצעו גם נגד השופטת טובה סיוון שנתפסה עם עובדות המחשידות אותה באירגון מראש של תוצאות כינוס נכסים עבור חברתה - השופטת רוטשילד, שרכשה בתים אלה במחירים זולים מאד באמצעות בעלה...
בנוסף לנזיפה (במקום שיפוט והענשה כחוק...!)שקיבלה השופטת טובה סיוון
מנשיא ביהמ'ש העליון - אהרון ברק שקיבל עוד עובדות פליליות נגדה ושותפיה...

ובעקבות פירסומים נוספים לגבי חברים נוספים בכנופית המשפטנים ושותפיהם, שכוללת גם את: העבריין עו'ד עמי בורוכוב, החשוד עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד יוסי מנדלסון, החשודים עוה'ד צבי קצף ושותפתו אילנית, עוה'ד יוסף גרוס מנתניה ושותפתו לשעבר זיכרמן, עו'ד יוס, עו'ד נימרוד עובדיה, עו'ד הוס,
עו'ד גל אלפרון ועוד שופטים, מישפטנים ושותפיהם...

להלן פעם נוספת, רשימת 18 הבתים של אהרון ברק וב'ב בהתחלה
ורשימות בתים בבעלות מישפטנים חשודים נוספים:

ברק אהרון ורעייתו אלישבע:
1) רח' נילי 17, ירושלים
2) רח' האצל 15, ירושלים
3) רח' נילי 16, ירושלים

בתם - תמר ברק:
4) רח' בנימין מטודלה 25 , ירושלים
5) רח' ארלוזורוב 16, ירושלים
6) רח' פינס 32, ירושלים
7) רח' פושקין 20, ירושלים
שדרות רוטשילד 106, תל אביב
9) רח' נילי 16-ב', ירושלים

בתם- מיכל (קרייטנר) ברק:
10) רח' רשב'א 26, ירושלים
11) רח' מנדלשטרם 5, תל אביב
12) רח' נילי 16 א', ירושלים

בנם - אבנר (ישראל) ברק:
13) רח' 3403/22, תל אביב
14) רח' הרב הרצוג 5, תל אביב
16) רחק בוסתנאי 23, תל אביב

בתם -אסתר ברק:
17) רח' מצדה 14 , תל אביב
1 רח' מלצ'ט 1, תל אביב
--------------------------------------------------------

העבריין-עו'ד עמי בורוכוב:
1) רח' עיר שמש 32, תל אביב
2) רח' דב הוז 7, תל אביב
3) בית בכפר בן נון
4) בית בבית יהושע - מגוריו
5) בית ברובע האמנים צפת
6) בית הרוס בראש פינה
ועוד...
-------------------------------------------------------
השופטת טובה סיוון:
רח' ז' בחשוון 29, רמת השרון - מגוריה
רח' ששת הימים 54, רמת השרון
רח' קפלן 3, תל אביב
רח' בן יהודה 104, תל אביב
ועוד...
---------------------------------------------------------
עו'ד זרח רוזנבלום בנימין:
רח' פטאי יוסף 12, תל אביב
רח' שד' מסריק 1, תל אביב
רח' בורוכוב 13, תל אביב - מגוריו
ועוד...

--------------------------------------------------------
רשימות נוספות בקרוב...

חזרה למעלה


המסע המרתק ליסודות ישראל


למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני: כל ההודעותיום אחד7 ימיםשבועייםחודש אחד3 חודשים6 חודשיםשנה אחת הכי ישנות קודםהכי חדשות קודם


נבחרים
Israel does not respect the basic rights of children
Hundreds of fathers suicide every year
stop this Shoa now

Astonishing Revelations on Yitschak Rabin murder



גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

פרשת רמון-המסמך:שנדר,פרקליט המדינה יזם תפירת תיק לחיים יטיב



אינדקס הפורומים -> פורום חופשי בעניין שחיתות ציבורית כל הזמנים הם GMT + 3 שעות

עמוד 1 מתוך 1


קפוץ אל: בחר פורום שחיתות ומערכת השלטון בישראל----------------הודעות של נקיםשאלות ותשובות ל-נקיםפורום חופשי בעניין שחיתות ציבוריתהתנהלות הסוכנות היהודית ומפא'י בשואהפורום נפגעי שחיתות מערכת המשפטגירושין,משמורת ילדים והתנהלות שרותי הרווחה בישראל-כי ילדים נולדים לשני הוריםאינדקס השופטיםביקורת על העיתונות בישראלביקורת על השב''כ שרות הביטחון הכללימבזקי חדשותנפגעי הטרור פורומים ייעודים על פרשיות שחיתות----------------פרשת סיריל קרן/מרטין שלאףפרשת חיים רמון ומינוי בייניש לעליוןהנשיא משה קצב ופרשת ההטרדה המיניתפרשת חטיפת ילדי תימן וקבוצת הרב עוזי משולםרצח רבין,המחדלים המשפטיים בפרשת חקירת רצח יצחק רביןהקיבוץ `בהתהוות` הר עמשאפרשת אלוף משנה אלחנן טננבוים (טננבאום)פרשת טלנסקי ופרשיות שחיתות של אהוד אולמרט פורומים חופשים לכל נושא ועניין----------------חדשות אקטואליה ופוליטיקהמדור דעות ומאמרים בנושא פוליטיקה, שחיתותהאלפיון העליוןפורום חופש הביטוי לנושאים שוניםסרטונים וסרטים Youtube-יוטיוב ואחרים Israel Reality----------------Eish-Eretz Israel ShelanuCorruption - The Israeli ConnectionIsrael NewsLa Réalité israélienneLes nouvelles d'Israel

אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum




WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

? read about jew searching in Google ?


Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2007


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים



גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר
חזרה למעלה

חדש!: הוסף את נקים ככפתור ב-toolbar לגישה מהירה לפורומים ועידכון שוטף

קריאה לסילוק סיוון ושות'.
אורח








הודעהפורסם: ראשון 24.08.08 1:12    נושא ההודעה: יש לסלק מהמדינה את טובה סיוון, חברי כנופיתה ושותפיהם !

מערכת המשפט מחפה בניגוד לחוק על עברייני המערכת וחשודיה, עקב מניעים זרים של ראשי מערכות המשפט והפוליטיקה.

נפגעי השופטת טובה סיוון, חברי כנופיתה ושותפיהם, נקראים בזאת למרר את חייהם במדינה, כדי לסלקם עם בני משפחותיהם מחוץ למדינה.

לא מדובר בקריאה לביצוע אלימות כלשהי, אלא הפגנות וחשיפות של מעללי השופטת וכנופיתה לכל שכניהם, חבריהם ושאר אזרחי המדינה, למען יקיאו אותם מעליהם וישניאו אותם על כל נפש המבינה לסבל הבלתי יתואר שהם גורמים עקב מניעים זרים, לאלפי ילדים ואבותיהם החפים מפשע במדמנת היהודים...!

אי ביצוע המוצע, רק מחזק ידי טובה סיוון וחברי כנופיתה, להמשיך מעלליהם בהיקפים גדולים יותר...!
חזרה למעלה

חשיפת נכסי עובדי ציבור
אורח








הודעהפורסם: שלישי 02.09.08 1:04    נושא ההודעה: עלינו לדרוש חשיפת כל הנכסים של שופטים, מנהליהם ועובדי ציבור אחרים

עלינו לדרוש כי כל נבחר/ת ציבור ועובד/ת ציבור, יהיה חייב/ת לאפשר עיון
בתיקי מס-שבח, תיקי בית משפט, תיקי מינהל מקרקעי ישראל ותיקי
הטאבו שלו/ה, כדי לחשוף את כל הנכסים בבעלותו/ה, בבעלות בני משפחתו/ה
ושותפיו/ה - מקורביו/ה ..., כתנאי ראשוני להשתתפות נבחר/ת ציבור זה/ו בבחירות ובמיוחד בחירתו/ה לתפקיד בכיר!!
חזרה למעלה

נעשקים נוספים קיבלו מידע
אורח








הודעהפורסם: שבת 20.09.08 5:58    נושא ההודעה: הגיע הזמן לסיים את הנושא...

אזרחים-נעשקים נוספים, שלא ידעו כלל כי נעשקו על ידי מישפטנים שאירגנו מראש את כינוס הנכסים שלהם בבית המשפט, כדי שמישפטנים אלה ושותפיהם
ירכשו בזול מאד את בתיהם וכו'...

נעשקים כאלה קיבלו ממני עובדות מתוך ומחוץ לבתי המשפט....


הגיע הזמן לשים סוף לעושק והמירמה על ידי השופטות המעורבות, מנהלי המערכת ומישפטנים נוספים מהכנופיה...!

האחריות בכל מיקרה של אלימות היא על שר המשפטים וראש הממשלה, שבחרו לא לטפל הנושא על פי החוק...!
חזרה למעלה

הוכחות נוספות נגד סיוון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 12.10.08 18:26    נושא ההודעה: הוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון בסוף כתבתי למטה

הוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון שהוספתי לכתבתי המפלילה שופטים ושותפיהם

---------------------------------------------------------------------- ----------

משפטנים מארגנים-מראש תוצאות כינוסי נכסים ומפעילים במירמה

את מערכות המשפט להגנתם ועובדות חדשות נגד השופטת סיוון





חשבתם כי רק פוליטיקאים כמו ראשי-הממשלה או נשיאי-המדינה, מתחמקים מחקירות, משפט אמת ועונש כחוק, תוך ניצול נואל של מעמדם ותפקידם, שמאפשר ביצוע "התאמות"?



להלן תקציר מהניסיון האישי-משפחתי שלי, שהעמיד נגדי את כל מערכות המשפט ונוספות על רגליהן האחוריות, לאחר שחשפתי עובדות המחשידות בפלילים: שופטים ומנהליהם, משפטנים ושותפיהם, שוטרים ועובדות-רווחה בנוסף לעובדי ציבור נוספים שהופעלו לביצוע "התאמות" בניגוד לאמת

ובניגוד לחוק:



בשנת 1993 חזרתי עם משפחתי מארה'ב לישראל, לאחר שרכשתי מכספי האישי את המשק החקלאי של חמותי שייזמה זאת, כדי שאוכל ליישם את תוכניתי לבנית בית-מגורים חדש ונכסים מניבים / בתים להשכרה, שישמשו להכנסה הבסיסית של משפחתי, לעסק-העצמאי שלי ולהכנסה העיקרית שלי לאחר פרישתי לגימלאות. (בנוסף לפרוייקטים בהקמה ושיווק קניונים ומרכזים מסחריים, שניהלתי כשכיר עבור חברות גדולות בארץ). .



חמותי לא אהבה את התכנית שלי שכללה מעבר שלה לגור בבית קטן בצמוד לשלנו, אלא

רצתה לגור איתנו באותו הבית, כדי לנהל את חיינו ולחנך את ילדינו...! לכן דיברה נגדי והשפיעה על בתה-אשתי להפוך לזוגתו / שותפתו של עו'ד עמיהוד בורוכוב ממושב בית-יהושע, שייצג אותנו בהעברת הבעלות על המשק ובנושא נוסף, תוך שנהג להתפאר בפנינו, כי יש בבעלותו יותר נכסים מאשר לנו, שאותם הוא משיג בעזרת קבוצת משפטנים שעוזרים אחד לשני ברכישתם בזול מאד מכינוסי-נכסים בבתי משפט..., אך כעת הוא מחפש שותף שיבצע עבורו את הרכישות בבתי המשפט, כדי להסוות את מעשיו ואת הבעלות שלו על מספר גדול של בתים ונכסים...!



צילמתי תמונות של האשה עם העו'ד הזה ליד בית-הזיונים שלו ליד כיכר גילבוע בעיר העתיקה של צפת ( העתקי התמונות הועברו לרבנות ובתי המשפט), לאחר שבילו את חג ראש-השנה עם שניים מילדינו ושלשה מילדיו (הוא נשוי עם ארבעה ילדים...!), אך בזמן שצילמתי אותם יושבים במכוניתו, הוא נסע קדימה, פגע בברך שלי והפיל אותי, לאחר מכן הוא ברח מהמקום בלי להושיט לי עזרה או לבדוק את מצבי...!!!



לאחר שהגעתי לבית החולים בצפת, הגשתי תלונה לשוטרים שהוזעקו וראו את הנפיחות בברכי שנגרמה מפגיעת רכבו, אחד השוטרים אמר שהוא יתפס וישפט מיד על מעשיו אלה!



בית הדין הרבני קבע מיד, כי האשה איבדה את כתובתה וכל זכויותיה בכתובה, אך דרשו החלטת פירוק-שיתוף מבית המשפט למשפחה, כדי להשלים את הגרושין.



עו'ד עמיהוד בורוכוב שמשרדו נמצא ברחוב דב הוז 7 בתל אביב, עוסק בעיקר בנושא דיני משפחה בבית המשפט למשפחה ברמת גן, לכן הגיש נגדי באמצעות עובדת משרדו – עו'ד גל אלפרון, שלש תביעות-שווא עבור אשתי בבית המשפט ברמת גן שבו כולם מכירים אותו..., למרות שאנו שייכים לבית המשפט למשפחה בכפר סבא...!



השופט גרשון גרמן החליט לטובתי בתיקים האלה שבהם יוצגתי על ידי עורכי-הדין יוסף גרוס ולילי זיכרמן מנתניה, אך לפני שהגיע לסיכומים בתיקים אלה, ארעו כמה ארועים:



עו'ד עמי בורוכוב ביקר במשרדם של עוה'ד יוסף גרוס ולילי זיכרמן בנתניה...(התבקשתי על ידי עו'ד גרוס לצאת מהמשרד, כדי שעו'ד עמי בורוכוב לא יראה אותי בזמן ביקורו) ותוצאות ביקורו החלו להשפיע לרעה על ייצוגי (לעו'ד יוסף גרוס יש בעלות על נכסים רבים וחברות...!):

עו'ד לילי זיכרמן החלה פיתאום לשבח את עו'ד של אשתי בבית המשפט למשפחה ולאחר השהיות ארוכות במהלכי המשפט, היא ועו'ד גרוס ביקשו להעביר הטיפול בתיקים שלי אל "המומחים" – עוה'ד צבי קצף ו*צונזר*-חלפון (לעו'ד צבי קצף של בעלות על נכסים רבים ואמר לי שהיו לו קשרים בעבר עם עו'ד עמי בורוכוב ועם השופטת טובה סיוון...!), כדי שהם יסיימו את המשפט במהירות ואוכל שוב לראות ילדיי...!



במקביל העביר עו'ד עמי בורוכוב את הטיפול בתיקים מעו'ד גל אלפרון ממשרדו שניכשלה, אל חברו החשוד כשותפו – עו'ד זרח רוזנבלום מתל-אביב, שהתפרסם בתיקשורת בכך

שהתחיל עם אשת יהורם גאון – ארנה, בזמן הייצוג שלה במשפט הגירושין, כדי לשאת אותה לאשה ולשניהם ילדה משותפת...



החלפת שופטים - תרגיל ידוע במערכת המשפט להפיכת העובדות בניגוד לאמת



עו'ד זרח רוזנבלום הגיש מיד תביעת-שווא חדשה נגדי למזונות עבור ילדיי הקטינים, בזמן שיש בתיק בית המשפט תמונות, תכניות ועובדות נוספות המראות כי הקמתי כבר שניים מתוך שמונת הנכסים להשכרה שתיכננתי על אדמת המשק שלי, שסיפקו כבר אז הכנסה שהרבה משפחות במושב שלנו היו שמחות אתה...!



תביעת השווא החדשה הזאת, הגיעה אל השופטת טובה סיוון (שהיתה עורכת דין עד זמן קצר לפני כן בבית המשפט הזה, ביחד עם: עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד עמי בורוכוב, עו'ד צבי קצף, עו'ד *צונזר*-חלפון, עו'ד יוסי מנדלסון ועוד...) ומיד הגשתי בקשה אל סגן-נשיא בית המשפט למשפחה הזה – השופט שנהב, להעביר את התביעה החדשה אל השופט גרשון גרמן, שנמצא כבר בסיום הטיפול בתיקים ובנושא שלי.



סגן נשיא בית המשפט למשפחה ברמת גן-השופט יהודה שנהב, ביצע את הבלתי יאומן:

העביר את שלשת התיקים שהיו בסיום טיפולו של השופט גרמן, לטיפול השופטת החדשה – טובה סיוון , חברתו של עו'ד החדש שהוכנס לתיק – זרח רוזנבלום...!!!



פנית
חזרה למעלה

עובדות חדשות נגד סיוון
אורח








הודעהפורסם: ראשון 12.10.08 18:53    נושא ההודעה: עובדות חדשות נגד טובה סיוון וכנופיתה, נוספו בהערות

עובדות והוכחות נוספות נגד השופטת טובה סיוון להוכחת דבריי הכתובים למעלה:



ככתוב למעלה, השופטת טובה סיוון שהוכנסה לטיפול בתיקים שלי בבית המשפט למשפחה ברמת גן, על ידי החבר שלה מחוץ לבית המשפט - עו'ד חשוד זרח רוזנבלום, שהוכנס לייצוג אשתי בתיקים לאחר כישלונה של עו'ד גל אלפרון - עובדת משרדו של עו'ד / עבריין עמי בורוכוב , היא הוכנסה לטיפול בתיקים שלי במהלך של החלפת-שופטים שיקרית ומגמתית שאישר סגן נשיא בית המשפט הזה - השופט יהודה שנהב, בניגוד לדרישתי להעברת התביעה החדשה אל השופט גרשון גרמן, שטיפל כבר בתיקים שלי והגיע כבר לשלב הסיכומים...!



בנוסף למהלך הלא-אמיתי הזה ובנוסף למהלכים שמתוארים למעלה, בהם השופטת טובה סיוון נהגה להוציא את בעלי הדין (אותי ואשתי) מאולם הדיון, כדי להשאר עם עוה'ד שלי (במיוחד עשתה זאת עם עוה'ד צבי קצף ו*צונזר*-חלפון שבגדו בי...!), ולהחליט על מהלכים נגדי בהמשך הדיונים לפניה..,

ביצעה השופטת סיוון מהלך שבסופו היא התגלתה כשותפה במהלך מירמה נגדי,כדילקמן:



השופטת טובה סיוון החליטה על מינוי מגשר לתיק בשם עו'ד יוסי מנדלסון שאותו היא כינתה כחבר ותיק שלה, מנוסה ומומלץ מאד למציאת פיתרון לסיום מהיר של התיק...



היות ואשתי לא רצתה להשתתף בפיתרון המוצע עם המגשר של השופטת סיוון - עו'ד יוסי מנדלסון,

הנושא ירד מהפרק, אך לאחר כשנה פיתאום הגישה חמותי תביעה חדשה לתיק, שבה הגישה תביעה שיקרית חדשה נגד בתה-אשתי ונגדי, על שרימינו אותה בהעברת הבעלות של המשק החקלאי אלינו וכו'...

אך מתוך כל עוה'ד במדינת ישראל, המייצג של חמותי בתביעה חדשה זאת היה עו'ד יוסי מנדלסון

שאותו מינתה כבר השופטת טובה סיוון למגשר בתיקים שלי...!



השופטת טובה סיוון קיבלה את התביעה החדשה והתחילה לטפל בה, ללא הערה אחת לגבי המינוי הקודם שביצעה בכתב באותו תיק של עו'ד מנדלסון (החבר שלה על פי דבריה...) להיות מגשר...!

כמובן שהשופטת סיוון לא-פסלה את עצמה בעיקבות מהלך זה ובכך הוכיחה כי היא חשודה חד-משמעית בתפירת התביעה החדשה נגדי ביחד עם עוה'ד של שני הצדדים...!



כנראה את תפירת התיק החדש נגדי ביצעה השופטת טובה סיוון בעזרת יעוץ שקיבלה מהנומרלוגית

מירי פלד, היות וגם אהרון ברק לא פסל אותה גם לאחר הצגת העובדה הזאת... וגם השופטת יהודית שטופמן שטיפלה בבית המשפט המחוזי - תל אביב בתלונתי נגד השופטת סיוון, לא החליטה נגדה וגערה בי על דרישתי שכל דבריי בבית המשפט ירשמו בפרוטוקול בצעקה :

"...הדברים שנירשמים בפרוטוקול הם עבורי בלבד....."!



אך השופטת יהודית שטופמן "שכחה" לפסול עצמה מטיפול בתביעתי זו נגד השופטת טובה סיוון, היות ושתיהן ניצפו כעובדות-אלילים כשניכנסו אל הנומרולוגית - מירי פלד, לקבל יעוץ

איך לשפוט ולהחליט בבית המשפט על עתיד ילדינו ועתידנו ...!

---------------------------------------------------------------------- ---------------------------------



הקשר הישיר בין דברי עו'ד בורוכוב הנ'ל על קבוצת משפטנים שמארגנת מראש את תוצאות כינוסי נכסים בבתי המשפט לרכישת בתים רבים במחירים זולים, לבין הכנסתה לתיק של השופטת טובה סיוון בהחלפת-שופטים שביצע עו'ד זרח רוזנבלום שהוכנס לתיק על ידי עו'ד בורוכוב, כדי שהשופטת סיוון תהפוך את היוצרות וההחלטות של השופט גרמן בתיק:



בבדיקת תיק מס-שבח של השופטת טובה סיוון, גיליתי שהיא עם בעלה-יצחק, רשומים כבעלים ישירים של ארבעה נכסים (קראו הכתבה על 18 הבתים של אהרון ברק באתר - "נקים", לקבלת רשימת הנכסים וכתובותיהם, בנוסף לרשימת הנכסים של עוה'ד עמי בורוכוב וזרח רוזנבלום...!)



אך לא רק לעצמה ולכל עוה'ד והשופטים הנזכרים בכתבה החשודים כשותפיה, חשודה השופטת טובה סיוון ברכישת בתים רבים לאחר אירגון מראש של תוצאות כינוס נכסים בבתי המשפט. בתחקיר שבוצע על ידי כתב של העיתון "ידיעות אחרונות" חשדותיי עם העובדות הנ'ל, קיבלו חיזוק עובדתי שכולל החלטה של נשיא ביהמ'ש העליון לשעבר - אהרון ברק:



בתחקיר זה נכתב שנימצאו שתי תלונות מוצדקות נגד השופטת טובה סיוון שנינזפה בגללן על ידי נשיא בית המשפט העליון - אהרון ברק.



בתלונה הראשונה נימצא כי השופטת טובה סיוון מינתה באופן שיטתי את עו'ד דידי רוטשילד ככונס נכסים של בתים בתיקים שהיו בטיפולה...., אך מסתבר כי עו'ד זה הוא בעלה של השופטת חנה רוטשילד שעובדת עם השופטת סיוון בבית המשפט למשפחה בר'ג...!



בתלונה השניה שנמצאה מוצדקת נגד השופטת טובה סיוון, היא מינתה כמה פעמים עורכת דין שייצגה אותה בעבר, להיות מנהלת עיזבון ומגשרת בתיקים שהיו בטיפולה, כמו גם באותה תלונה

נמצא מוצדק כי השופטת טובה סיוון מינתה את בעלה של שופטת אחרת באותו בית משפט, ככונס נכסים בתיקים שהיו בטיפולה...!!!



השאלה המיידית היא: איזה מניעים זרים יש לשופטת טובה סיוון בהחלטותיה נגדי, היות והיא כנראה נהנתה מעזרה / שותפות של עוה'ד בתיק שלי החברים בכנופית המשפטנים: עו'ד זרח רוזנבלום, עו'ד יוסי מנדלסון, עו'ד עבריין-עמי בורוכוב, עו'ד יוסף גרוס מנתניה, עו'ד צבי קצף

ועוד משפטנים ושותפיהם שגיליתי בשלבים שונים של מאבקי נגדם בכל מערכת המשפט...?!



לכן, אין ספק כי החשדות הפלילים נגד כנופית המשפטנים הנ'ל שגיליתי הם אמיתיים ועלינו לקחת את המושכות לידינו כדי להעניש את כל המעורבים כחוק, היות וכל משפטן במערכת פועל להגנת חבריו החשודים חד-משמעית בפלילים, כמו גם מפעילים את כל מערכות המדינה בשקר ומירמה על ידי אילוץ שכירי המערכות לבצע "התאמות", כדי לחלץ חבריהם החשודים ממשפט ועונש...!



הפיתרון המוצע לקבלת תגובה מיידית מבוסס על מוטיב המוות, בעקבות החרדה שנוצרה אצל משפטנים רבים, עם רציחתם של השופט אזר ועו'ד חכם, (לא מדובר על רציחות נוספות חו'ח):



יש לבצע משפטים ציבוריים, בהם אזרחים (לא משפטנים או עובדי מדינה) ימלאו את תפקידי

השופטים, הנאשמים, הסנגורים, התובעים וכו'....., כדי שכל אמצעי המדיה יוזמנו לסקור ולשדר את מהלך המשפטים בכל הארץ ובעולם, בהם לא תהיה השהיה וינתנו מיד פסקי-דין על פי החוק, כפי שהציבור באמת רוצה לשמוע ולראות...!



לדוגמא: אזרח ימלא את תפקידו של הנאשם - אהרון ברק במשפט-ציבורי כזה שיכול להתקיים באוניברסיטה או מקום דומה. האזרחים שימלאו את תפקידי השופטים ימצאו את העובדות שהוצגו נגדו מוצדקות ויטילו עליו לדוגמה - מאסר בפועל של עשר שנים בכלא...!



התהודה והחשיפה שיקבל אהרון ברק בעקבות הפרטים של התביעה ופסק הדין נגדו, יצרו

זעם עצום אצל הניפגעים ממנו שרובם לא הבינו שהוא פגע בהם בעיסקאות סיבוביות להסתרת מעורבותו...וגם זעם של ההמון שלמד איזה מערכת משפט הוא ייצר וניהל למדינה...!



אהרון ברק לא יוכל להמשיך לחיות במדינה בעקבות המשפט הציבורי הזה, או לחשוש לחייו עד יומו האחרון במדינה...(מוטיב המוות).

כך יש לבצע משפטים ציבוריים נגד כל החשודים במדינה שנמצאים מעל לחוק...!



לסיכום:



מדובר בכנופית משפטנים ושותפיהם שאירגנו-מראש לעצמם או לשותפיהם רכישת מאות בתים במחירים זולים מאד-מאד בבתי המשפט, תוך קבלת תמיכת שופטים ומשפטנים שמעורבים בתהליכי הכינוס נכסים בבתי המשפט...!



משפטנים אלה ושותפיהם מסתירים היטב את המידע על הנכסים הרבים שרכשו לעצמם או פיזרו אותם בין בני משפחתם או שותפיהם, על ידי הסתרתם בתיקי בתי משפט או תיקי מס-שבח שניתן לעיין בהם רק לאחר קבלת צו בית משפט, או רישומים תחת חברות אחזקה, חברות תל-חי, שמות ילדיהם וכו'..., בטאבו ובמינהל מקרקעי ישראל .



לאחר מכן, חברי הכנופיה הזאת ו/או שותפיהם, מקבלים חיפוי לא אמיתי ולא חוקי בכל מערכות המשפט ונוספות במדינה, כדי ששכירי מערכות המדינה ימלאו הוראות מנהליהם לביצוע "התאמות" שיאפשרו לחשודים בפלילים האלה, לחמוק מחקירות ו/או משפט אמת ו/או עונש כחוק..., כל זאת תוך רמיסת אזרחים וילדים חפים מפשע, הריסת משפחות ועוד הרבה עבירות שהם לא נענשים עליהם : הם מעל לחוק במדמנת היהודים!





אם לכל המתואר למעלה קוראים דמוקרטיה, בזמן שאותי ניתקו בזדון מילדיי, ביתי ועיסוקי העיקרי, זרקו אותי לרחוב ואני שבתי לארה'ב כדי למנוע מכנופית המשפטנים לכלוא או לאשפז אותי בכפיה...! אני מצטער שהייתי בין הטנקיסטים שהצילו את המדינה במלחמת יום הכיפורים ואחריה עבדתי קשה מאד בניהול היחידה המרכזית ששיקמה את חיל השיריון ויחידות נוספות של צה'ל...!



אין הצדקה להמשך קיום מדינה ליהודים אם מעשי בכיריה ומנהליה דומים למעשי צוררי העם היהודי בגולה...!





יוסף אגמון
חזרה למעלה

להתלונן למזוז
אורח








הודעהפורסם: ראשון 19.10.08 20:06    נושא ההודעה: מסוכן מאד, למה לא לפנות עם תלונה למזוז?

מי יכול לפעול נגד שופטים ומשפטנים במדינה עם מערכת משפט רקובה?
חזרה למעלה

פניה למבקר,כונסי נכסים והתעשרות שופטים ומקורבים על חשבון המתגרשים

הצג הודעות מלפני:   
נושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב    אינדקס הפורומים -> אינדקס השופטים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
לך לעמוד 1, 2, 3  הבא
עמוד 1 מתוך 3

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group