לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
ד"ר עוזי לנדאו:`שרון יצר רף שחיתות חסר תקדים`  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
ערוץ שבע
אורח








הודעהפורסם: שני 19.02.07 23:19    נושא ההודעה: ד"ר עוזי לנדאו:`שרון יצר רף שחיתות חסר תקדים`

א` אדר תשס"ז, 19 פברואר 07


לנדאו נגד שרון




פרסום ראשון: 19/02/07, 17:39
`שרון יצר רף שחיתות חסר תקדים`
השר בעבר לנדאו מאשים את רה"מ לשעבר שרון כמי שהוביל את ישראל למדמנת השחיתות בה היא מצויה. ולא, הוא לא מתכוון לשוב בקרוב לכנסת.
שמעון כהן


אמש נועדו חברי ליכוד וותיקים עם ד"ר עוזי לנדאו בניסיון לשכנעו לשוב לעשייה הפוליטית פרלמנטארית לכשיעזוב חבר הכנסת דני נווה את שורות הכנסת, כפי שנודע לאחרונה.

ד"ר לנדאו, השר בעבר לביטחון פנים, הבהיר לבני שיחו כי אין בכוונתו לעשות כן ולנטוש את העשייה החוץ פרלמנטארית בה פתח לאחרונה. זאת בהתייחסו לסיורים ברחבי יהודה ושומרון בהם הוא מדריך תושבים שאר חלקי הארץ שמעולם לא הגיעו לחבל ארץ זה.

השחיתות הזו כללה גם תגמול כלכלי לאנשים, הושבתם במשרות בכירות של מקורבים ופעילות על פי הנורמה הקובעת שמי שאני רוצה בטובתו אתן לו דלת פתוחה אלי לקידום ענייניו.

לנדאו אומר שאמנם העשייה הפוליטית בכנסת חשובה אולם הוא סבור שישנם עוד רבים שמסוגלים לבצע אותה, ואם לא הוא שיכנס לכנסת במקום ח"כ נווה הרי שייכנס יולי אדלשטיין, "כך שמבחינת הדאגה לארץ ישראל אין מה לחשוש". אולם את מלאכת הדרכת הסיורים הוא רואה כעת כראשונה במעלה. "יש לזה חשיבות עליונה. חשוב שהציבור יכיר את עומק המעש הציוני, שייפגש עם האוכלוסייה ועם המקומות הללו. חשוב להביא שינוי יסודי בתפיסת הנוער לגבי חבלי הארץ".

במקביל ליעדם של הסיורים, להביא עשרות אלפים להכרות עם יהודה שומרון, יעד שטרם הוגשם במלואו ע"י לנדאו, רואה השר לשעבר גם את מחויבותו למארגני הסיורים כעילה לדחיית ההצעה לשוב לזירה הפוליטית. "יש כאן גם עניין של תקינות. הבחירות הסתיימו ובהתאם להחלטת הבוחר ה החלטתי החלטות וקיבלתי על עצמי התחייבויות, בהן גם התחייבויות עסקיות".

וכשהוא מזכיר את הזירה הפוליטית וההתגוששויות הפרלמנטאריות גולשת השיחה עם ד"ר לנדאו לביקורת הנוקבת אותה הוא ממשיך ומטיח בראש הממשלה בעבר אריאל שרון, שלטעמו הוביל את תרבות השחיתות לרמה שלא בנקל יהיה ניתן "להתעלות" אל מעבר לה. "הפוליטיקה, ובמיוחד זו הישראלית אינה סטרילית. לא רק כמו בית מרקחת, אלא אפילו לא כמו מטבח ביתי שבו לפחות שוטפים ידיים. בפוליטיקה הישראלית גם את הידיים לא שוטפים, אבל בחמש השנים האחרונות הכול כבר מעבר לכל פרופורציות".

לנדאו מפנה אצבע מאשימה כלפי אריאל שרון כמוליך השחיתות הציבורית בכל פן אפשרי. "בתקופתו התפקדו קבוצות מג`ועריש כדי להשתלט על מוקדי כוח בתנועה. נכנסו אנשי צד"ל ואנשים שבכלל לא מצביעים `מחל` רק כדי לחזק את שרון ואנשיו. נכנסו גורמים שליליים למפלגה. ההתנהלות הכספית המדינית והציבורית הייתה מושחתת. בכוחנות דרס שרון את תפיסות העולם של הליכוד, ומי שנאות לתמוך בו קיבל את התשלום במזומן. אני לא שוכח איך בו ביום בו הועבר חוק פינוי פיצוי הוא מינה שבעה שרים וסגני שרים. הכול בתשלום במזומן! הצלחנו לעצור מהמינויים הללו חמישה מתוך שבעה. הקביעה שרמטכ"ל הגון כבוגי יעלון לא יוכל להמשיך בתפקידו רק בגלל שביקר את ההתנתקות חלחלה אל השטח והמסר היה ברור – כולם צריכים להתיישר על פי תפיסות ראש הממשלה. זה הרסני. השחיתות הזו הובילה את ישראל למצב שבו היא מככבת בראש המדינות המושחתות במערב".

לנדאו מוצא קשר ישיר בין השחיתות ההתנהלותית בה הוא מאשים את שרון עת הנהיג את המדינה לבין פרשיות השחיתות המתנפצות בזו אחר זו. "השחיתות הזו כללה גם תגמול כלכלי לאנשים, הושבתם במשרות בכירות של מקורבים ופעילות על פי הנורמה הקובעת שמי שאני רוצה בטובתו אתן לו דלת פתוחה אלי לקידום ענייניו".

אל מול מציאות מושחתת זו סבור לנדאו שאין להשוות בין השחיתות השלטונית בימי שרון לזו שאצל אולמרט. "קשה מאוד להרים את הרף גבוה יותר משרון". עם זאת סבור שעל אולמרט להתפטר מתפקידו בשל התנהלותו כמנהיג ולאו דווקא בשל החשדות המונחים לפתחו. "בענייני חשדות אני נזהר מאוד מלחרוץ דין טרם משפט. אבל אולמרט צריך ללכת בגלל התנהלותו הציבורית והפוליטית".


http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159653
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> פרשת סיריל קרן/מרטין שלאף כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group