לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
יש תרופה לקורונה זה מדעי ואין צורך בחיסון על יסוד RNA שלא נבדק על נזקים אפשריים לאורך שנים  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 17.12.20 1:17    נושא ההודעה: יש תרופה לקורונה זה מדעי ואין צורך בחיסון על יסוד RNA שלא נבדק על נזקים אפשריים לאורך שנים


עדכון מיום שלישי י"א אדר תשפ"א 23/2/21 צירפתי מטה בתגובות פרוטוקולים שונים לטיפול בקורונה, גמ"ח חסדי עמרם, ד"ר אריה אבני, גמ"ח פתרונה, התארגנות של 30 אלף רופאים בצרפת. כל הפרוטוקולים מכילים ויטמין די סי ואבץ אך יש כאלה גם עם דברים נוספים. חשוב לטפל בקורונה מיד עם הופעת התסמינים ולא לחכות.


יש תרופה לקורונה זה מדעי ואין צורך בחיסון על יסוד RNA שלא נבדק על נזקים אפשריים לאורך שנים. פרופ' ראולט מומחה עולמי לוירוסים והמתנגד לחיסון החדש, מפנה לאתר שמרכז את כל המחקרים המדעים על הקורונה.
אתם יכולים לראות את ההפניה בראיון שלו כאן למי שמבין צרפתית
https://youtu.be/ngaRgZDENOg?t=236
האתר (מובא מטה) מרכז את כל המחקרים המהותים העולמים לטיפול בקורונה, ביניהם על אבץ ויטמין די, קלורוקין ו-איברמקטין תרופה נגד גרדת.

המסקנות חד משמעיות:
100 אחוז של המחקרים מצביעים על האיברמקטין כיעילה כטיפול מונע וטיפול מרפא נגד קורונה.
100 אחוז של המחקרים מראים כי ההידרוקסיקלורוקין מסייעת בשלבים המוקדמים של המחלה.
96 אחוז מדווחים על יעילות הויטמין די כטיפול מונע.
לגבי האבץ מספר המחקרים אינו מספיק כדי שהאתר יפרסם אחוזים הגם שהמחקרים המתפרסמים באתר מדברים בעד עצמם, יחד עם זה המנהל של המחלקה הזיהומית במרסיליה, בית החולים המקצועי ביותר בצרפת לתחום, פרופ פיליפ פרולה אומר שהם מספקים אבץ לחולים שלהם כי גילו מתוך אלפי מקרים כי למקרים החמורים היה מחסור באבץ.
https://youtu.be/C76yGJAy3rQ?t=294

ועתה לניסיון האישי שלי, אני לוקח כל יום 4000 יב"ל של ויטמין די ו-30 מיליגראם אבץ, טיפלתי בבת שלי ובעלה שחלו בקורונה באותה צורה בתוספת ויטמין סי והרחת שמנית אתרים אנטי ויראלים וברוך ה' היו על הרגליים תוך שבוע.
הרב של בית הכנסת שלי ואשתו כנ"ל, למרות שהרב עבר אשפוז קצר בבית החולים כי נרתע תחילה ליטול ויטמין די להבדיל מאשתו. אני מגדיש כי הרב בן 64 שמן מאוד, סובל מאסתמה ומחלות לב וברוך ה' יצא מהקורונה בזמן שיא.
החבר שלי ישראל קרוב לגיל 60 אליו הגעתי ביום בו החמצן שלו בדם כבר היה מאוד נמוך, נטל אותו דבר. הוא הודיע לי היום ברוך ה' שהוא יצא שלילי לקורונה. הוא לא הלך לבית חולים ועיקר הטיפול שלו היה דומה למרות שהחמצן שלו ירד ל-93 אחוז ואף נמוך מזה לעתים אך בהתיעצות עם אשתו סירב להגיע לבית חולים. למרות שאני דווקא המלצתי לו כן ללכת לבית חולים כשהחמצן שלו בדם ירד חזק אבל הוא סירב והמשיך ליטול ויטמין די במינון גבוה.

שיהיה רפואה שלמה לכולם ותזכרו פוליטיקאים ורופאים אמרו דבר והיפוכו בנוגע לחיסונים ובנוגע לטיפולים, הדבר היחיד שאינו משקר זה החשבון היבש, נתונים שמתפרסמים באתר מטה אינם ניתנים לסתירה, כמו כן העובדה שחיסון שפותח תוך פחות משנה אינו יכול לקחת בחשבון תוצאות בריאותיות שליליות כמו עקרות, סרטן, מחלות אוטו-אימוניות ועוד שיכולים להגרם שנים לאחר מכן, לא צריך להיות מדען בשביל זה מספיק לדעת לספור עד עשר (שנים). לא בכדי עד היום לקח מעל עשר שנים לאשר חיסון חדש.
ראו דבריה נגד החיסון החדש של המדענית המומחית אנריון קוד המתורגמים לעברית (הפעילו כתוביות ביוטיוב בעברית)החל מהדקה ה-17




ולמי שמבין צרפתית דבריו נגד החיסון החדש מבוסס RNA של פרופ' כריסטיאן פרון שהיה סגן נשיא בארגון הבריאות העולמי של הוועד בענייני חיסונים לכל אזור אירופה.
https://youtu.be/2fcFa2xI6sY?t=113

זהו האתר שמרכז את המחקרים המדעים על הקורונה: https://c19study.com/

זהו המקום לציין לשבח את כל המומחים, הרופאים והאזרחים הפשוטים האמיצים בעולם שיצאו נגד המערכת הדורסנית עם האמת שלהם וביניהם ד"ר אריה אבני שהיה בין הראשונים שדגל בויטמין די ואבץ.

מודה על השיתוף
חיים יטיב

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך רביעי 10.03.21 15:07, סך-הכל נערך 4 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הרב אורי מיכאל סופר
אורח








הודעהפורסם: שישי 29.01.21 15:29    נושא ההודעה: מכתב לשר הבריאות מחודש אפריל בעניין הלבונה כתרופה לקורונה

לכבוד שר הבריאות הרב הזריז ומהיר במלאכתו ששמו הולך לפניו
הרב החסיד החשוב *יעקב ליצמן שליט"א*
אנא אל תזלזל במה שאני כותב לך, כי הכל אמת!, ואינני מחפש כאן לא כבוד ולא כסף ולא כלום. רק לגלות לך
תופעה מדהימה שמחובתכם כממונים ואחראיים על בריאותינו לבדוק ולטפל בזה!!!. וכמובן עומד מאחורי זה הצלת נפשות, שאין למעלה מזה. והעלמת עין מהעובדות המובאות כאן דומה לשפיכות דמים ממש!! !
שמי אורי סופר )טל: 0533100170 (אינני רופא. אני גר בבני ברק. מלמד בחיידר, וגם עסקן שנים רבות בטוהר המחנה.)
הנני פונה אילך במכתב קצר וחם בו אני מתאר בפניך עובדות מוחשיות שראיתי במו עיני בקשר ליעילותו של עץ מרפא ידוע ששמו 'שרף עץ הלבונה' במיגור תסמיני הקורונה מאנשים )תוך 24 עד 48 שעות(ובניקוי הגוף מקורונה) עד כדי להיות שלילי בבדיקה (תוך כשבוע וחצי).
ובכן הכל התחיל כשבועיים לפני חג הפסח בתחילת חדש ניסן.
נודע לי על אשה מבית שמש בשם רבקה שרגל )טל': 0548538564 (המתמחה קלינית בצמחי מרפא עם ניסיון של עשרות שנים שהית ה משתמשת בשרף עץ הלבונה לרפא תוך יום אחד שפעת , וירוסים וחיידקים. ונודע לי שהיא נתנה את גרגירי השרף הזה למשפחת גוטפרב שנדבקו בקורונה והיו במצב קשה, הכולל חום ושיעול כבד. ולבעל היה גם סכרת נעורים) שהטלפון שלהם : 0533111203 ושל הבעל 0583211915 (הגברת חלשה כשבועיים אחרי לידה. ולא יאומן שאחרי יומיים שלקחו את גרגירי הלבונה – הבריאו לגמרי! בלי תסמינים כלל. וכעבור שבוע היו שלילי לקורונה . ההוראה היתה: לוקחים 8 גרגירים שזה כ 400 מיליגרם ארבע פעמים ביום! לועסים כמו מסטיק רבע שעה ובולעים . אחרי ששמעתי את זה , נסעתי לקחת ממנה) בחינם! !( 150 מנות של גרגירי לבונה כדי לחלק בבני ברק וגם לאחותי ואחיינית שלי) העובדת בבית רפואה מעייני הישועה( שהיו חיוביים לקורונה עם תסמיני חום וכאבים בגרון וקושי נשימתי. לתדהמתי לא היה גבול כאשר אחותי ואחיינית שלי התקשרו תוך 24 שעות לספר שעברו להם כל התסמינים, הם מסוגלים לעמוד ולתפקד רגיל!) ושבוע וחצי אחרי זה קבלו כבר בפעם השנייה תשובה שלילית לקורונה. עבדתי כמו מטורף, להתחיל לחלק לאנשים חולים את גרגירי הלבונה שהיו ברשותי, התחלתי במעגל המשפחתי הקרוב אלי: שכנים, מכרים, תושבים הסמוכים אלי ברחוב, ואף התקשרתי לכמה קווי טלפון שידעתי שיש שם מאזינים רבים, וספרתי על ההצלחה המופלאה בלקיחת גרגירי שרף הלבונה הנקרא בלעז בוסוויליה קריטי. לאחר שנגמר לי הגרגרים, אמרתי לאנשים שיחפשו בחנויות טבע ויקחו כמה פעמים ביום.
התגובות שזרמו אלי, גרמו לי רעדה! מדובר בהצלחה של מאה אחוז - פשוטו כמשמעו!!! !
שני השכנים שגרים אצלי בבניין מעלי) רחוב בן דוד 26 (שהיו להם תסמינים מובהקים של קורונה וחלקם הובחנו כחיוביים:
משפחת אזולאי, ומשפחת רכניצר, התרפאו מידית. אחד השכנים שנאבד לו חוש הטעם המשיך לקחת עוד כמה ימים וגם זה חזר לו. כל שכן המשיך להפיץ את ההצלחה הלאה. כתוצאה מזה הגיע אלי הרב הלל כהן שגר בסמוך אלי ברחוב אברהם בן דוד 40 - שאשתו אושפזה עם דלקת ראות ועם תסמיני קורונה, והוא מיד הביא לה את הלבונה, לאחר יומיים שחררו אותה מאשפוז לביתה. הוא התקשר אלי ואמר שאת הנס הרפואי הזה זוקף רק לזכות הלבונה, לא יאומן כי יסופר .
באותו יום התקשר אלי זמר ידוע מבני ברק בשם (אבי בן ישראל) טלפון: 0547580058 ובקש דחוף לבונה לו ולאשתו שהיא עם תסמינים קשים מאד, שוכבת במיטה בלא כח לזוז. הבאתי לו לבונה ובקשתי שאם רואה שיפור שיודיע לי ויפרסם את הנס! לאחר יומיים התקשר וסיפר לי בהתלהבות שהוא מקיים את הבטחתו, אשתו קמה לתחייה ממש וגם הוא החלים לגמרי. הוא דיבר על כך ברדיו קול ברמה ומאז התרבו הפניות והבקשות ללבונה בקצב מסחרר... ופתחנו כארבעים מוקדים בארץ לחלוקת לבונה) הטלפונים והכתובות של כל המפיצים בארץ ניתן לשלוח לכם בכל רגע שתבקשו(. תוך יומיים קנינו כמות של כשבעים קילו לבונה )כאשר מנה המרפא לאדם אחד זה פחות מ 10 גרם.)
אשה אחת מבוגרת מבית אבות ויזניץ בני ברק חילקה למספר לא מבוטל של מבוגרים שהיו להם תסמינים ועוד לא פונו למלוניות כי עוד לא הגיעו להם תשובות מהבדיקות. וראה פלא פלאות המבוגרות שלקחו מהלבונה – חזרו אליה וספרו לה שהרבה יותר קל להם לנשום ותוך יום וחצי הרגישו שיפור אדיר במצבם.
קיצרתי מאד בסיפור כי העיקר זה התכלס!!! תנו לנו רשות להכניס את זה לבתי אבות!! לבתי חולים!!!
תבדקו את זה!!! אני לא רופא, אבל יש לי עובדות בשטח!! הכל חינם אין כסף!!! הלבונה עולה פרוטות!!!
להוכחה על אמיתות דברי אני מצרף לכם במכתבי זה שמות של חולים מכל רחבי הארץ עם טלפונים שלהם
שלקחו מהלבונה לפי ההוראות: 4 פעמים ביום 8 גרגירים קטנטנים כל פעם, ולועס בפה רבע שעה - ולבלוע!!
האנשים הללו ראו שינוי ומהפך לאחר יום או מקסימום יומיים – נעלמו להם תסמיני הקורונה. ורבים מהם שהיו חיוביים, קבלו תשובה שלישית אחרי שבוע וחצי .
אנא תתקשר ותברר, ותראה בעצמך את האמת הזועקת!! הנה השמות המספרים:
איתן כהן – 0537283488
חיים אליהו גרטנר – 026562344
שמעון חיים מונסא – 0527665471
דוד מרלי – 0504181804
משפחת מישאלי) החולה שם היה גם עם אסטמה ( - 0527673093
רחל סלר – 0533100939
חני סלר – 0533100314
משה כהן – 0504136768
קלצקין בריינדי – 0527628781
קלצקין שמואל – 0527628780
גוטפרב אליהו )עם סכרת נעורים( - 0583211915
שרי גוטפרב – 0533111203
יהודה רשל )היה לו גם דלקות בגוף( - 0527678912
אליהו שושן – 0533196887
מאירה שפירא – 0527660392
מיאה אלפי ומשפחתה )הבריאו לגמרי גם שלושת ילדיהם( – 0526266764
מנשה אלפי – 0548820939
רחל לנדסמן – 0548494536
יהודה לנדסמן – 0533164124
אלישבע מזרחי )כולל 10 ילדיה שהובחנו חיובי והבריאו כליל במהירות( – 049040078
הרב מקסימוב – 0527130574 או 0533167965
משפחת סירוטה - 029919915
מיכאל אסייג – 0585405805
פנינה משיח - 0504135176
יש עוד הרבה טלפונים... וזה רק על קצה המזלג מי שחזר וסיפר מה עבר עליו וכיצד ניצל .
החותם ועומד מאחורי המכתב
אורי מיכאל סופר. טלפון – 0533100170 כתובת אימייל: @gmail.com 3100170
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 04.02.21 11:04    נושא ההודעה: פרוטוקול חסדי עמרם

פרוטוקול חסדי עמרם מצורף בזה


.jpg
 Description:
 Filesize:  42.37 KB
 Viewed:  21081 Time(s)

.jpg



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצטרף וצרף חבריך לרשימת התפוצה של "נקים" וקבל עידכונים שוטפים על החשיפות של "נקים"

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: חמישי 04.02.21 11:06    נושא ההודעה: 30 אלף רופאים בצרפת גיבשו פרוטוקול טיפול בקורונה על בסיס איברמקטין הידרוקסיקלוקין, ויטמין

30 אלף רופאים בצרפת גיבשו פרוטוקול טיפול בקורונה על בסיס איברמקטין הידרוקסיקלוקין, ויטמין די ו-יטמין סי ואבץ. מתפרסם עכשיו בעיתון פראנס סואר בצרפת, ראו מטה.

עכשיו תשוו את זה עם המאמר שפרסמתי ב17.12.2020 "יש תרופה לקורונה זה מדעי..."
www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=27061

שמכיל במדויק את התרופות האלה שהגיע למעל 500 שיתופים למרבה הצער פייסבוק חסם לי את הפוסט ומחק לי את הדף של "נקים" עם מאות אלפי צפיות. מאז שנבלמו החיסונים המתקפות עלינו רק גוברות ונודע לי כי הרב סופר נדרש לחקירת פיקוד העורף בגין פרסומיו נגד החיסונים, היום יותר מתמיד חשוב לשתף ולהפיץ את האמת.

"le Collectif Santé Libre formé de 30 000 médecins a présenté dimanche un protocole de traitement ambulatoire qui comprend l’ivermectine ainsi que d’autres traitements comme l’hydroxychloroquine et l’azithromycine ainsi que la vitamine D et C"
https://www.francesoir.fr/societe-sante/un-tribunal-juge-que-les-medec ins-peuvent-utiliser-livermectine-pour-covid-19-en



protocol30kmedecins.png
 Description:
 Filesize:  200 KB
 Viewed:  20983 Time(s)

protocol30kmedecins.png



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שישי 05.02.21 13:25    נושא ההודעה: עדות על הפרוטוקול של ד"ר אריה אבני

עדות על הפרוטוקול של ד"ר אריה אבני

click to enlarge

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 23.02.21 17:35    נושא ההודעה: הנה המינונים של התוספים החיוניים וההנחיות מה לעשות בעת בריאות

פוסט של ד"ר אריה אבני
הנה המינונים של התוספים החיוניים וההנחיות מה לעשות בעת בריאות
ובעת מחלה כלשהי, זיהומית, כמו שפעת או קורונה ואחרות:
מדי פעם הם צצים.
הנגיפים.
והופכים אותנו, את רובנו, לזמן קצר ... ללא שימושיים, קרי חולים.
אנחנו זקוקים לאותן מחלות, בין אם הן אדמת או שעלת או חזרת... או קורונה או שפעת.
שתי האחרונות עוברות מוטציות
די תכופות... So what!!!
כל מחלה כזו מעירה שוב ומפעילה את מערכת החיסון שלנו,
ומשפרת את מצבנו החיסוני,
וגם,
בדרך אגב,
נותנת לנו, על פי משך ההחלמה,
דיווח הכי אמיתי על מצבנו החיסוני.
מי שיחוש את היותו חולה ליומיים, או לשבוע או לשבועיים ויותר,
ידע כי:
ככל שאורך ההחלמה אורך יותר,
מצבנו החיסוני ירוד יותר!!!
כל כך פשוט להתבונן בעצמנו ולהעריך את מצב בריאותנו.
המצב החיסוני תלוי ראשית בכמות המזון הלא תואם בריאות שאנו מכניסים לגופנו:
מוצרי חלב, מוצרי חיטה, דגים, סוכרים פשוטים ועוד.
כל אלו כמו מאכלי טריפה לגופנו.
ושנית, קחו ויטמין D, ויטמין C ואבץ.
ויש עוד, אבל אלו הכי הכי לימי שפעת וקורונה.
הכי חשוב, לפחות בעיני, בארץ זבת חלב ושטופת השמש,
הוא ויטמין D. יום יום. כל יום.
הַמלצתי היא לרכוש אותו בארה"ב, למשל ב- iherb
מצרף את האופציות לרכישה.
למבוגרים:
ויטמין D 10,000
כל יום.
https://il.iherb.com/.../now-foods-vitamin-d-3-10.../52326
לתינוקות ולילדים קטנים, עד 30-40 ק"ג.
לתת 1500 יחידות ויטמין D לכל 10 ק"ג משקל!!! כל יום.
ויטמין D בטיפות, לקטנים.
https://il.iherb.com/.../nature-s-answer-vitamin-d.../20745
https://www.orthomolecularproducts.com/liquid-vitamin-d3...
https://il.iherb.com/.../Ddrops-Liquid-Vitamin-D3-2.../51075
בעת חולי אמיתי, חום וכו', אנחנו מוסיפים את הוויטמין C. ואבץ.
הסוג הכי טוב של ויטמין C, הכי יקר, נמצא בישראל.
הוא מעולה
הסוג הליפוסומלי. של חברת אקוסאפ... שותים אותו. כנוזל.
לילדים חולים החל מ 2.5 עד 5 סמ"ק כל שעה שעתיים. עד התחלת שיפור ואז מגדילים זמן בין במנות.
המבוגרים יכולים לשלב:
הסוג הליפוזומלי 15 סמ"ק כל 8 שעות, 3 פעמים ביום, וביניהם, גרם עד שניים, ויטמין C פשוט, כל שעה שעתיים.
מומלץ לקחת אבץ, כלשהו, המצוי בישראל, במינון 25 מ"ג או יותר, בעת חולי, למשך שבוע שבועיים.
לתחזוקה יומיומית, קנו
אבץ/ נחושת
https://www.amazon.com/Jarrow-Formulas.../dp/B0001VKDDM
15 מ"ג אבץ ו- 1 מ"ג נחושת
לילדים, חפשו אבץ למציצה, של ילדים, בסביבות 1-5 מ"ג.
כשתעזרו לי כולכם, אהיה שר הבריאות.
לא אריץ אתכם, ואת ילדיכם, למחנות חיסוני קורונה אלא להוראות אנושיות, משפרות מצב חיסוני.
תנו לנו להיות משרתי בריאות, שומרי בריאות העם, כל התושבים.
רק מפלגת "רפא" Rapeh
לפניות:
0544795535
0537587035


https://www.facebook.com/harefuahanehona/posts/1407769169563308

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 23.02.21 17:56    נושא ההודעה: פרוטוקול מפורט לטיפול בקורונה של גמ"ח פתרונה

פרוטורול מפורט של הגמ"ח פיתרונה עם האסמכתאות מצורף מטה בפורמט פי.די.אף, חשוב לטפל בקורונה מיד עם הופעות התסמינים ולא לחכות.


http://www.nakim.org/israel-forums/files/captureprotocol_pitrona_612.p ng



Captureprotocol pitrona.PNG
 Description:
פרוטורול הגמ"ח פיתרונה
 Filesize:  79.53 KB
 Viewed:  19766 Time(s)

Captureprotocol pitrona.PNG



protocol-corona-pitrona-gmach.pdf
 Description:
פרוטורול הגמ"ח פיתרונה

Download
 Filename:  protocol-corona-pitrona-gmach.pdf
 Filesize:  141.62 KB
 Downloaded:  1065 Time(s)


_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group