לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
כל נתוני האמת על החיסונים נחשפים ויחד עימם תמונה מחרידה  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שני 15.02.21 3:44    נושא ההודעה: כל נתוני האמת על החיסונים נחשפים ויחד עימם תמונה מחרידה

כל נתוני האמת על החיסונים נחשפים ויחד עימם תמונה מחרידה.

עדכון מיום 19.3.2021:
תשובה לסוכנות הידיעות הצרפתית על שאלותיהם הנוגעות לניתוחים המדעים של "נקים".
עדכון מיום 18.3.2021:
בקשה שניה למשרד הבריאות לעצור את מסע החיסונים הבקשה מתורגמת לאנגלית כאן הבקשה המקורית בעברית כאן
עדכון מיום 15.3.2021:
מחוסני פייזר עלולים למות ממחלה במספר מונים עקב מערכת חיסונית מוחלשת. באנגלית ו- בעברית כאן כמו כן בצרפתית וכאן בגרמנית

עדכון מיום 14.3.2021:
אחרי חודש משרד הבריאות צריך עוד זמן לבדוק נתוני התמותה של המתחסנים בעקבות הבקשה ע"פ חוק חופש המידע

- תשובה באנגלית לביקורת החמישית והשישית על המאמר כאן. ביקורות הפעם בגרמנית ובעברית המביאים לנו טבלה חדשה ממשרד הבריאותהתשובה ניתנת לעיון בנוסף כאן בגרמנית וכאן בצרפתית

עדכון מיום 10.3.2021:
עוד ניסיון לסתור את המאמר, הפעם ע"י ד"ר פלורה טאו המחוברת לרשת של מילארדרים אוגניסטים ביל גייטס/ סורוס/רוקפלר/אומידיה/קרנג'י המממנים מספר אתרים של "בודקי עובדות" מושחתים המוכרים היטב בזיוף עובדות מדעיות מטעמם להטעות את הציבור .

עדכון מיום 10.3.2021:
התארגנות של 30000 רופאים בצרפת מציגה את הנתונים שלנו לאתגר את מסע החיסונים בצרפת,
ראו דיווח בפרנסואר ובערוץ נקסוס ביוטיוב כאן.

עדכון מיום 5.3.2021:
השבנו לביקורת:
the article of Jean-François Cliche lesoleil.com and the one of Bill Gates 'MSN network
please see our debunking of their articles in french, and in english here

עדכון מיום 2.3.21:
-המאמר הזה תורגם על ידינו באנגלית תחילה. ראו כאן
- נתננו ראיון לעיתון הצרפתי פראנס סואר אשר תרגמו אותו לצרפתית כאן
- כתבות על המאמר פורסמו גם ברוסית כאן וגם באנגלית בערוץ 7
- ובשפות שונות אחרות כולל ביוונית כאן
המאמר הזה לא יכול להיות מוכחש הואיל והוא מתבסס על נתונים אמיתים שנחשפו, אבל הדבר אינו מונע מאז פרסומו ממשרד הבריאות ומקואליצית פייזר/מודרנה להמשיך להוליך את הציבור שולל על ידי פרסום מאמרים כביכול מדעים (כמו זה בניו אנגלנד ג'ורנל אוב מדיסין)אשר מתמקדים באופן מכוון על התחלואה של הקורונה שבועיים אחרי המנה השניה תוך שהם מתעלמים ומסתירים את הנתון החשוב מכל והוא התמותה מבין המתחסנים מקורונה ושאר תופעות הלוואי אחרי המנה הראשונה והלאה
ראו בעניין זה את המאמר שלנו:חשיפת העיוותים במאמר המדעי של הצוות הישראלי/אמריקאי על יעילות החיסון של פייזר



כפי שנראה מטה מתוך כתבה יחצנית לחיסונים נחשף קצה החוט שממנו ניתן להסיק לכאורה את כל נתוני האמת על החיסונים החושפים תמונה מחרידה.

(טיוטה שלישית)

ביום 11.2.2021 התפרסמה בווינט כתבה מבולבלת ומבלבלת תחת הכותרת "נתוני יעילות החיסון בישראל, וההשפעה המהירה על נערים" הכתבה הזאת ערוכה בצורה מחפירה ומשתמשת באופן שגוי בנתונים שסופקו על ידי משרד הבריאות, לא ברור האם הדבר הזה נעשה בכוונה תחילה להוכיח את הכביכול יעילות של החיסון או האם הדבר נעשה באופן שגוי מתוך חוסר הבנה בנתונים שהוצגו.

נביא לכך דוגמא בעלת חשיבות מרובה מתוך הכתבה המתייחסת לטבלה שסופקה על ידי משרד הבריאות. הכתבה מציינת "לעומת זאת, 546 מהנפטרים היו כאלה שלא חוסנו כלל או שקיבלו את מנת החיסון הראשונה עד שבועיים לפני מותם" דבר שהינו מופרך בעליל הואיל וכל הטבלה המובאת בכתבה והמצורפת מטה מתייחסת אך ורק לחולים מקורונה שחוסנו לפחות במנה אחת, הדבר ברור מעיון בטבלה, מדובר בסכום כולל של 43781 חולים בקורונה אשר עברו מנה ראשונה או שניה, אותם 546 שנפטרו הם כאלה שחוסנו במנה ראשונה בלבד.
(יובהר כי גם אם הכתב צודק והטבלה היתה כוללת לא מתחסנים שלא ככתוב אזיי הדבר היה רק מעלה את רעילות החיסון, הואיל ונתוני התמותה הגבוהים של המתחסנים היו מדוללים בנתונ התמותה "הרגילים" של הלא מחוסנים)


אך מהנתונים המובאים בטבלה במקום להתתמקד בכביכול יעילות של החיסון ניתן להפיק מידע היקר מפז על הרעילות של החיסון.

click to enlarge

לשם כך עלינו ראשית להבין כי הטבלה המובאת משקפת את מצב החולים מקורונה אשר חוסנו במנה ראשונה ובמנה שניה במועד נתון כפי שכתוב בכתבה "...עוד עולה מהנתונים כי מתוך 856 חולים במצב קשה מעל גיל 60 המאושפזים כעת בבתי החולים..." קרי שהכתבה שפורסמה ביום 11.2.2021 משקפת את המצב בבתי חולים נכון ליום 10.2.21 (הזמן הדרוש לערוך את הכתבה) או בסמוך לכך.
ביום 10.2.2021 מספר החולים הקשים הפעילים היה 1056 על פי לוח הבקרה של משרד הבריאות ראו תמונה כאן.

click to enlarge

מכאן אנו לומדים כי באופן מדהים מרביתם ככולם של החולים הקשים המאושפזים ביום 10.2.21 או בסמוך לו הינם למעשה מתחסנים בין המנה ראשונה לשבועיים אחרי המנה השניה, ראו טבלה של החולים המחוסנים המונה 1,031 חולים קשים ועוד 220 במצב קריטי בעת עריכת הטבלה, דבר התואם את המאמר מיום 1.2.21 "האם ניתן להוכיח כי החיסון של פייזר הוא הגורם העיקרי כיום לתמותה הגבוהה בישראל ובעולם?"
אך לא בכך מסתיימת ההפתעה.
מעיון בדו"חות משרד הבריאות כאן

ניתן להשיג את הפרש כמות המתחסנים מנה ראשונה בין יום 19.1.21 ליום 10.2.21. ב- 21 ימים אלה התחסנו במנה ראשונה 1,331,881 ישראלים. מתוך הטבלה ניתן לראות כי 568 מהם נפטרו קרי 0.042 % וכי 39,047 מהם חלו בקורונה קרי 2.9 % מהם.
עתה נעבור למנה השניה, נתייחס כאן לשבועיים בלבד בהתאם לנתוני הטבלה.
בין ה-26.1.21 לבין ה-10.2.21 התחסנו 909,102 ישראלים במנה שניה, מתוכם על פי הטבלה נפטרו 92 קרי 0.01 % .
ניתן לסכם כי במהלך 5 שבועות ממועד החיסון הראשון נפטרים לכל הפחות כ-0.05 % מהמתחסנים אך נתון זה מתיחס לאוכלוסיה יחסית צעירה שחוסנה החל מה-19.1.21 תקופה בה רוב המתחסנים היו בני 65 ומטה.
להשיג את נתון התמותה לבני 65 ומעלה אשר חוסנו לרוב לפני כן יש לנו לפנות לניתוח נתונים שעשינו מדיווחי התמותה מהחיסון בארה"ב, ראו כאן:
http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=270800

שם הובא כי יחס התמותה בין הצעירים לזקנים מהחיסון מגיע לפי 4.42 (155/35) לערך, קרי שהתמותה של בני 65 ומעלה בין המנה הראשונה לשניה היה אמור להיות עד ה-19 לינואר 0.042 (%התמותה של 65 ומטה) כפול 4.42 =% 0.186 שווה לערך ל-0.2% שדווח בדו"ח של משרד הבריאות מיום 21.1.2021 ראו כאן.
כפי שנחשף בהמשך דו"ח זה שוכתב לאחר מכן להסתיר לכאורה מידע זה אשר זעזע רבים. אנו לומדים מכאן כי הנתון הראשון היה הנכון והשכתוב היה זיוף לכאורה שנועד להסתיר את התמותה הגבוהה של הזקנים מהחיסון.

אך לא בכך מסתיימות החשיפות.
אם נחשב את מספר המתים מקורונה מבין המתחסנים מאז החל מסע החיסונים סביר להניח שנגיע למספר הנפטרים הגדול אליו נחשפנו מסוף דצמבר ועד היום. לשם כך די להכפיל את מספר המתחסנים מעל גיל 65 במספר 0.2% ואת הצעירים מתחת לגיל 65 במספר 0.04. מכאן נגיע למסקנה כי רובם המוחץ של הנפטרים מקורונה מאז החל מסע החיסונים נפטרו בעקבות החיסון כפי שהטבלה לעיל של משרד הבריאות מעידה על המצב בתחילת פברואר.

אך לא בכך מסתיימת השערוריה כי למתים אלה מבין המתחסנים מתווספים גם את הדיווחים הרבים על התקפי לב ושבץ אשר לא נספרו מבין הנפטרים מקורונה כך שניתן להכפיל את מספר הנפטרים מבין המתחסנים במספר טרם ידוע אותו נמשיך להעריך בימים הקרובים.

אך כבר בשלב זה ניתן לאמר בוודאות כי מסע החיסונים גרם ליותר תמותה מעצם החיסון מאשר מהקורונה עצמה.

לגבי הזקנים מעל 65 התמותה מהחיסון ב-3 שבועות בלבד הינו של כ- 0.2 אחוז קרי כ-200 איש על כל 100 אלף מתחסנים לעומת 4.91 על כל מאה אלף איש אשר מתים מקורונה ללא חיסון. זאת על פי הכתבה ב-ווינט ראו תמונה כאן.

click to enlarge

אך טבלה זו מתייחסת לתקופה של 18 יום כפי שנפרט כאן לכן יש לנרמל במקצת את התוצאות, לכן התמותה מקורונה ל-21 יום הינה של 5.7 איש למאה אלף לא מחוסנים.

הואיל ומבצע החיסונים החל ביום 19.12.20 בישראל והואיל ונדרש 5 שבועות להשיג מדגם של מחוסנים לחלוטין, מכאן שהטבלה לעיל מתייחסת לתקופה שבין ה-24 לינואר לבין ה-10 לפברואר, קרי תקופה של 18 יום. הדבר גם תואם את אחוזי התמותה ל-מאה אלף איש של הלא מחוסנים המופיעים בטבלה.

אצל הצעירים הנתון מחפיר עוד יותר הואיל ועבור הצעירים מתחת לגיל 65 אשר סבלו תוך 3 שבועות מ- 0.042 % תמותה קרי 42 למאה אלף איש לעומת בהגזמה לכל היותר כ- 0.19 למאה אלף איש על פי הטבלה לעיל ל-18 יום קרי 0.22 איש ל-21 יום. משמע שבני 65 ומטה מתו ב-5 שבועות מהחיסון פי 190 ממה שהיו מתים מקורונה באותה תקופה.נתון זה הינו ממוצע ועולה באופן דראסטי ככל שהגיל יורד הואיל והסיכוי להיפגע מקורונה יורד כמעט לאפס עם הגיל, קרי שעבור בני 18 ומטה הנזק מהחיסון עולה באלף מונים על הנזק מקורונה.

מעגל המוות הופך למטורלל וציני ברמות מטורפות הואיל וככל שמתחסנים צעירים הם נפגעים מהחיסון והדבר נזקף באופן פסול לתמותה מקורונה ומשמש את משרד הבריאות לשכנע עוד ועוד צעירים להתחסן.

לסיכומו של דבר, החיסון של פייזר הרג בשלוש שבועות פי 35 (200/5.72) ממה שהקורונה היתה יכולה להרוג אצל הזקנים ופי לכל הפחות 190 אצל בני 65 ומטה ממה שהיתה יכולה הקורונה להרוג באותה תקופה, וזאת בסך הכל על מנת להקנות דרכון ירוק לחצי שנה ולקדם את מכירותיה של חברת פייזר...

מספר קורבנות אלה מהחיסון הינו מועט בהרבה מהמציאות הואיל והוא לוקח בחשבון רק אלה שהוגדרו כחולים מקורונה לתקופה קצרה ולא מתייחס לשבץ מוחי, התקפי לב ואחרים שנגרמו מהדלקתיות הכללית המדווחים בעשרות הדיווחים שתועדו באתר של נקים והמהווים רק את קצה הקרחון. ראו כאן

כמו כן כל אלה אינם לוקחים בחשבון את ההסתבכויות לטווח הארוך עליהם הורחב בתלונה הפלילית אשר הוגשה בצרפת בדצמבר 2020 ואותה תורגמה מצרפתית לעברית בקישור כאן.

לאור האמור ניתן להסתכל אחורה ולהבין מדוע עלתה התחלואה מיד אחרי שהחלו החיסונים, כמו כן ניתן להבין מדוע ירדה התחלואה אחרי שהחלו הצעירים להתחסן וכאשר במקביל ירד מספר המתחסנים במנה ראשונה.

יש גם לקוות כי הקטל המטורף לא יכלול גם את הילדים מתחת לגיל 13 בשעה שאלה הראו רגישות ותמותה יותר גבוהה יחסית לחיסונים לאורך עשרות שנים של דיווחים בארה"ב.

לסיכום מכל האמור לעיל ניתן לחזות לכאורה במדויק את עקומת התחלואה בארץ בשבועות הקרובים, ככל שירד מספר המתחסנים וגיל המתחסנים התחלואה תרד יחד עימם אך לא מהסיבות המוצגות על ידי משרד הבריאות על כביכול יעילות החיסון אלא נהפוך הוא, התחלואה תרד רק כי הקטל שבעקבות החיסון ירד.

אך כל זה יהיה ככל הנראה רק זמני הואיל ובעוד מספר חודשים נצטרך להתמודד עם תופעות ה-איי-די,אי אצל המתחסנים וכן בתופעות המוטציות שיתפתחו אצל המתחסנים, אבל למזלם של הפוליטקיאם כל זה יקרה אחרי הבחירות ולעם כבר לא יהיה מה לאמר בקלפי (לאלה שישרדו)

תודה ל-ד"ר הרווה זליגמן על הסיוע הרב בניתוח הנתונים.

חיים יטיב





holimkashe10-2-21.png
 Description:
 Filesize:  54.83 KB
 Viewed:  55561 Time(s)

holimkashe10-2-21.png



Capturedeathperageynetcorona.PNG
 Description:
 Filesize:  26.41 KB
 Viewed:  55573 Time(s)

Capturedeathperageynetcorona.PNG



ynet tmutaHJPMgpM11u_0_0_1024_952_0_x-large.jpg
 Description:
 Filesize:  64.36 KB
 Viewed:  55573 Time(s)

ynet tmutaHJPMgpM11u_0_0_1024_952_0_x-large.jpg



_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso


נערך לאחרונה על-ידי חיים יטיב בתאריך ראשון 21.03.21 13:36, סך-הכל נערך 24 פעמים
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

לחץ כאן לפורום החדש על המחדלים המשפטים בחקירת רצח רבין

אורח









הודעהפורסם: שלישי 16.02.21 10:20    נושא ההודעה:

חיים, איך אפשר לשתף את המאמר? או להדפיס בפורמט הדפסה?
חזרה למעלה

חיים יטיב
דובר של `נקים`
דובר של `נקים`




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 1010


הודעהפורסם: שלישי 16.02.21 11:14    נושא ההודעה: אפשר לשתף את הקישור כאן

אפשר לשתף את הקישור בטלגרם בווטסאפ פייסבוק מייל וכדומה


http://www.nakim.org/israel-forums/viewtopic.php?t=270811

_________________
הצטרפו לערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch


הסקר קובע: רוב הציבור בישראל סבור שהשחיתות פוגעת בחייו היום יומיים,
חתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט והצטרף ל"נקים"

ניתן להשיג את חיים יטיב הדובר של ארגון "נקים" באמצעות טלגרם @HaimYativ או דוא"ל haim@nakim.org


השופט מישאל חשין:המלחמה בשחיתות היא מלחמה להגנה עצמית בה לא לוקחים שבוייםEvil or Very Madsadomaso
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ בלוג בקר באתר המפרסם

למחות נגד תפירת התיק לשר רמון בתמורה לטיוח פרשיות השחיתות של אולמרט ומחדלי המלחמה

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group