לעמוד החדשות
המצטרף/ת האחרון/ה לארגון נקים גב' רויטל מ- רמת השרון --- דוד בן גוריון וראשית השת"פ עם האויב בשואה עד להפקרות הבטחונית של היום
היאח`ה במרדף אחרי חיים יטיב,ניסו לפרוץ לביתו ללא צו בשבת  
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים



עדכונים של נקים:

אהוד ברק והסחיטה במיליונים (לכאורה) של סוכן המוסד ג'פרי אפשטיין
ראשון 07.01.24 0:58

חשיפה,מי שהורה על גיוסו של ג'פריי אפשטיין למוסד הוא לא אחר מאשר אהוד ברק כאשר היה ראש אמ"ן
שישי 05.01.24 12:41

היום יתקיים ערר במשפט דרייפוס ללוחם גיבור במשטרת ישראל
רביעי 27.12.23 20:28

מומלצים:

אוהב את ישראל, אוהב צדק? לארגון `נקים` דרוש נדבן פילנטרופ ולוחם

מעריב חושף ששופטי העליון גונבים מהציבור הטבות מפליגות הכל בניגוד גמור לחוק

רצח רבין:השבכ נעתר לבקשה של נקים לשחרר את פרופ' היס מחובת הסודיות על ניתוח הגופה

בלי בושה: השופטת ורדה אלשיך סידרה למקורבה השופט בדימוס פלפל שכר טרחה של 10 מיליון ש"ח

עמיר מנור, כתב מעריב, הוקלט משקר טרם הוציא כתבה שקרית נגד 'נקים' המיחצנת את רשם האגודות ושותפיו

שחיתות מע' המשפט פורצת את מחסום הקול,ראיון על ארגון נקים בקול ישראל, בייניש, מזוז ושנדר תחת ביקורת

הראל סגל: 'יש אדונים לארץ הזו והדמוקרטיה משרתת אותם ואת האינטרסים שלהם. כל היתר, וזה כולל את רובכם, נתונים במעמד עבדים החיים באשליית אדנות...'

צפה בנושא הקודם :: צפה בנושא הבא  
מחבר הודעה
Nakim
צוות
צוות




הצטרף: 23 ינו' 2006
הודעות: 516


הודעהפורסם: שישי 16.02.07 11:45    נושא ההודעה: היאח`ה במרדף אחרי חיים יטיב,ניסו לפרוץ לביתו ללא צו בשבת

עתה ניתן לחשוף: מיום חמישי 8.2.07 היאח"ה מפעיל אמצעים כבדים להביא לחקירתו של העיתונאי חיים יטיב דובר הארגון `נקים` למאבק בשחיתות.
ניידות רבות נשלחו מתחנת העיירות לביתו בקיבוץ הר עמשא ביום ובלילה להביאו לחקירה.
השכנים בהר עמשא מדווחים שהשוטרים אף הגיעו לביתו של חיים יטיב בערב שבת בשעה 23.00 בלילה וניסו לפרוץ בכוח את הדלת לעצור אותו. התערבות השכן מר ל` מנע זאת מהם כאשר הבהיר להם שחיים אינו בבית והדלת רכוש הקיבוץ ושלא יגרמו נזקים.
הדבר נמשך במשך השבוע האחרון כאשר ניידות מלוות בשוטרי יס"מ הגיחו בכל שעות היום והלילה.
במקביל, נשלחו ניידות לירושלים לאתר את חיים יטיב כל זה כאמור ללא הצלחה.

משנודע הדבר לחיים יטיב הוא פנה לפקד רמי כהן גבורה מהיאח"ה וזה אישר שנשלחו ניידות להביאו לחקירה.
מהשיחה עימו עולה שליאח"ה אין צו מעצר כנגד חיים יטיב ועל כן היא מנסה בכוחנות להביאו לחקירה באמצעות תפיסתו ועיכובו לחקירה.

`נקים` עקב במהלך כל התקופה בתדהמה אחרי המאמצים הפסולים של היאח"ה להביא את חיים יטיב לחקירה וזאת למרות שהנ"ל הבהיר להם שברצונו למצות את ההליכים המשפטיים בנושא.

כפי שהתפרסם ב-נקים חיים יטיב עתר לבג"ץ נגד היאח"ה וזאת נדרשה להשיב תוך 30 יום.

משנודע לחיים יטיב על המצור על הקיבוץ והמרדף שמנהל היאח"ה כנגדו הוא פנה שוב לבג"ץ בבקשה למתן צו ביניים לעצור את הכוחנות של היאח"ה אך השופטת עדנה ארבל סירבה לבקשה מבלי לנמק מדוע, הבקשה וההחלטה מצורפים מטה.

יש לצער על התנהלותה הכוחנית של היאח"ה הרואה את עצמה כ-FBI הישראלי ושלה הכל מותר.
ממידע שדלף מהיאח"ה והגיע ל-`נקים` עולה שאכן חקירה זו קשורה לפרשת השר חיים רמון והמאמצים הכבירים המופעלים ע"י היאח"ה נגד חיים יטיב מטרתם לחפות על עבירות שביצעו בכירי היאח"ה בפרשה זו עליהם לא נפרט כעת.

מכאן שהרדיפה איננה רק פוליטית אלא אף ממניעים של שחיתות טהורים בו בכירי היאח"ה עושים שימוש של כוח משרתם לרדוף אזרח חף משפע כדי שיוכלו לטייח את העבירות שהם ביצעו בפרשת רמון אשר `נקים` פעלה לחשוף.
על כל אלה נרחיב בהמשך,
לא נוכל לסיים מבלי לחייך ולהתאכזב מהרמה המקצועית ומכשלונם של שוטרי היאח"ה בסיוע של שוטרי תחנת העיירות להביא לחקירתו של חיים יטיב, תוך שבמהלך כל התקופה מידע ממשיך לדלוף מהיאח"ה ולזרום למערכת של `נקים`. נקווה שללכוד פושעים אמיתיים משטרת ישראל תפעל בקצת יותר תחכום והצלחה....



בבית משפט העליון בג"ץ 1264/07
בשבתו כבית משפט גבוה לצדק בפני כב` הש` ע` ארבל


חיים יטיב
קיבוץ הר עמשא, ת.ד 1207 ערד 89112
נייד: 0546533858 פקס: 026718483

העותר
- נגד -

היאח"ה – היחידה הארצית לחקירות הונאה
משטרת ישראל
לשכת היועץ המשפטי של המשטרה
המטה הארצי ירושלים
שיח ג`ארך
טל`: 025428150, פקס`: 025428151

המשיבה

בעניין זימונו לחקירה של העותר על ידי היאח"ה

בקשה חוזרת למתן צו ביניים לאור שינוי נסיבות

העותר מתכבד להגיש לבית משפט זה בקשה חוזרת למתן צו ביניים על פיו תעוכב חקירתו של העותר עד להכרעה בעתירה זו לאור הפשיטות הנשנות וחוזרות של המשיבים על הקיבוץ של העותר בניסיון להביאו לחקירה וזאת מבלי שטורחים לפנות אליו בכתב, ולהלן נימוקי הבקשה:
1.כאמור בכתב העתירה, המשיבים פנו אל העותר בחודש אוקטובר 2006 לזמנו לחקירה זו.

2.העותר פנה מיד ליועץ המשפטי לממשלה בבקשת הסעדים המבוקשים בעתירה זו.

3.משנשלחה הבקשה ליועץ המשפטי, המשיבים חדלו מלבקש מהעותר מלהגיע לחקירה.

4.העותר היה בחו"ל בן החודשים נובמבר ודצמבר, העותר מקבל שיחות טלפון לנייד שלו מהארץ בהיותו בחו"ל, ובמשך למעלה מחודשיים המשיבים לא פנו לעותר בבקשה להגיע לחקירה.

5. באמצע חודש ינואר 2007, כשבוע אחרי שהמבקש קיבל את תשובתו של היועץ המשפטי לממשלה לפנייתו, פנו המשיבים שוב לעותר בבקשה להגיע לחקירה.

6.העותר שאל את פקד רמי כהן גבורה, מדוע לקח להם למעלה מחודשיים להיזכר בחקירה, הרי מהתנהגותם הובן שמדובר בזוטי דברים ושירדו מהחקירה, פקד רמי כהן גבורה השיב שמפאת המכתב `היפה` שנשלח על ידי העותר רצו להתחשב אך עתה הם מבקשים ממנו להגיע לחקירה.

7.העותר הודיע בשיחה זו לפקד רמי כהן גבורה שאם כך אז בכוונתו להמשיך בהליכים המשפטים כנגדם ולפנות בהתאם להנחיות פרקליט המדינה למשטרה עצמה בבקשה להעביר את החקירה מהיאח"ה.

8.ממועד זה, המשיבה פועלת בחוסר תום לב מובהק כדי למנוע מהעותר למצות את ההליכים המשפטיים תוך ניצול לרעה של הכוח שבידיה.

9.העותר שלח ביום 15.1.07 בקשה ליועץ המשפטי של המשטרה בקשה להיעתר לבקשותיו. ביום 16.1.07 היועץ המשפטי של המשטרה העביר הטיפול בבקשה ליועץ האגף החקירות והמודיעין (אח"ם) לענייני משפט ושלח תשובתו לעותר צורף כנספח ח` לעתירה, אך עוד בטרם מכתב זה הודפס ונשלח מתברר שיום קודם לכן סנ"ץ אבי רביב שלח תשובה משלו לפנייה זו שהודפסה ונשלחה ביום 15.1.07 כפי שצורפה כנספח י`, תשובה בלתי מנומקת שניסתה להסתיר מיהו הגורם המוסמך שהחליט לדחות את בקשתו של העותר, הכל כמתואר בעתירה.

10.תשובה זו, נשלחה בפקס למרות שהעותר הבהיר לפקד רמי כהן גבורה שהוא מבקש התכתבות בדואר בגלל שלא היתה לו אפשרות לקבל פקסים כאשר שהה בביתו בתקופה זו ללא קו טלפון וללא קווי אינטרנט. כל זה במטרה לחייב את העותר להגיע ב-18.1.07 לחקירה ולמנוע ממנו למצות את ההליכים המשפטיים שבכוונתו לנקוט.

11. ביום 18.1.07 שוב פנה פקד רמי כהן גבורה לעותר ושאל אותו מדוע לא הגיע לחקירה באותו יום כאשר העותר השיב לו על כך שאין הוא קיבל זימון כלשהו בכתב להתיצב ליום זה.

12.כמתואר בעתירה הזימון לחקירה נדחה ליום 30.1.07 ומאוחר יותר ליום 1.2.07 ורק ביום 29.1.07 העותר הצליח לקבל תשובתם של המשיבים מיום 15.1.07 (נספח י` לעתירה) כאשר סירבו כל אותה תקופה להעביר תשובה זו בדואר.

13.מיד עם קבלת התשובה בכתב פנה העותר לבית המשפט בעתירה מנהלית ומיד משנדחה העתירה מחוסר סמכות פנה לבג"ץ בעתירה זו.

14.ביום 1.2.07 העותר שלא חש בטוב הודיע בשעה 9 בבוקר למשיבה שלא יוכל להתייצב לחקירה שנקבעה לאותו יום וכן ביקש לקבוע אם יידרש מועד חדש אחרי שסוגיה זו תוכרע על ידי בית המשפט.

15.המשיבים לא פנו לעותר בכתב בבקשה לזמנו שוב לחקירה אלא פעלו בהפתעה בפשיטות כפי שיובהר בהמשך למנוע מיצוי ההליכים.

16.למרות שהעותר הבהיר בצורה שלא משתמעת לשני פנים שברצונו לפנות לבית המפט בסוגיה זו. המשיבים פועלים באופן כוחני למנוע מהעותר קבלת סעדים מבית המשפט, תוך שהדבר מצביע על חוסר תום הלב שלהם והתנהגות המתאימה למשטרים אפלים בהן אין דין ואין דיין.

17.זאת ועוד מזה כשבוע העותר אינו נמצא בביתו מפאת עבודתו, ביום שני 12.2.07 העותר שוחח טלפונית עם שכנו מר ל` אחרי שזה חיפש את העותר. משיחה זו עולה שהמשיבים שלחו במשך 4 ימים ברציפות ניידות משטרה לקיבוץ הר עמשא ביום ובלילה כדי להביא את העותר לחקירה, ניידות הגיעו אף ביום שישי בלילה בסביבות השעה 23.00 תוך שהשוטרים מנסים להיכנס בכוח לביתו של העותר ורק בהתערבותו של מר ל` נעצרו הניסיונות שלהם אחרי שהבהיר להם שאין העותר בבית וש דלת הבית רכושו של הקיבוץ ושלא יגרמו נזקים.

18.העותר התקשר מיד לפקד רמי כהן גבורה לברר האם הניידות נשלחו מטעם היאח"ה ואכן זה אישר שנשלחו ניידות מטעם היאח"ה "להודיע" לעותר שהוא דרוש לחקירה.

19.העותר שאל האם הוציאו צו מעצר כנגד העותר ונענה בשלילה. העותר שאל אם כן כיצד השוטרים ניסו לפרוץ בכוח אל ביתו ומדוע מטרידים אותו בצורה כה קיצונית, פקד רמי כהן גבורה השיב על כך שהעותר לא ראה את זה בעיניו ושמבחינתו השוטרים היו שם רק להודיע לו על כך שהוא דרוש לחקירה ושלא ניסו לפרוץ לביתו. העותר הודיע לפקד רמי כהן גבורה שהוא פנה לבג"ץ ושהם נדרשים להשיב תוך 30 יום אך זה הבהיר שלמרות ההליכים המשפטיים מבחינתו העותר דרוש לחקירה.

20.העותר שוחח טלפונית עם שכנו מר ב` אשר אישר גם הוא שניידות משטרה מסתובבות בימים האחרונים בקיבוץ ומבהילים טף ונשים בחיפושיהם הקדחתנים כנגד העותר.

21.התנהלותם של המשיבים לוקה בחוסר סבירות קיצונית. מפלג המחשב מונה 8 שוטרים בלבד, החולשים על כל עבירות המחשב במדינה. אתמול פורסם בתקשורת שהמשטרה מבקשת מהשר לביטחון פנים להרחיב יחידה זו ל-200 שוטרים לתת מענה לעבירות פדופיליה, הימורים, הונאות פריצות למחשבים ועוד. הכיצד יחידה הלוקה בכוח אדם בצורה כה בוטה תתעסק בלנהל מצור על ביתו של העותר להביאו לחקירה בנושא הקשור למאבקו בשחיתות?

22.ביום 12.2.07 העותר פנה לשר המשפטים בבקשה להקים ועדת בדיקה ולהעניק לה סמכויות של ועדת חקירה, לברר את התנהלות אגף החקירות ובכירי הפרקליטות בפרשת ח"כ חיים רמון. העתק של הפניה מצ"ב.

23.כמתואר בעתירה ,העותר מבקר את היאח"ה, את אגף החקירות ומוביל את הדרישות לחקור את התנהלותם בנוגע לפרשת רמון ופרשת סיריל קרן/מרטין שלאף, והבקשה האחרונה לשר המשפטים מדגישה עד כמה התנהלות המשיבים בפרשת רמון היתה חמורה לכאורה.

24.מכל האמור לעיל עולה בבירור שהמשיבים מנצלים את כוחם לרעה למנוע מהעותר לנהל הליכים משפטיים כנגדם,להביאו לחקירה בכל מחיר ובכך להפוך עתירה זו לתאורטית ובכך לדרוש את סגירתה תוך ניצול לרעה של סמכותם.

25.התנהגותם של המשיבים שלא פנו לעותר למעלה מחודשיים בנוגע לחקירה זו מצביע עד כמה מדובר בזוטי דברים ושאין להם שום הוכחה שהעותר ביצע עבירה כלשהי.

26.עומד לרשות המשיבים האפשרות להוציא צו מעצר כנגד העותר במידה והיו להם ראיות כלשהם כנגד העותר, אין הם עושים כך כי ברור להם שאין העותר עבר עבירה כלשהי וכל מטרתם להוציא מהעותר בכוח מידע שאין ברשותם תוך הטרדות וניצול לרעה של משרתם.

27.מכל הנימוקים האמורים, בית המשפט הנכבד מתבקש למנוע מהמשיבים לטרפד עתירה זו בכוחנות תוך ניצול משרתם ולהפכה לתאורטית, בית המשפט מתבקש לתת צו ביניים כדי שעתירה זו תוכל להתקיים.

תצהיר התומך בבקשה זו מצ"ב .
היום. 14.2.07
______________
העותר
חיים יטיב




בבית המשפט העליון




בג"ץ 1264/07 - ב`




בפני:
כבוד השופטת ע` ארבל




העותר:
חיים יטיב





נ ג ד




המשיבים:
1. היחידה הארצית לחקירות הונאה - משטרת ישראל


2. לשכת היועץ המשפטי של המשטרה




עתירה למתן צו ביניים




בשם העותר: בעצמו





החלטה






לא מצאתי כי יש בשינוי הנסיבות כטענת העותר בכדי לשנות את החלטתי שלא ליתן צו ביניים בשלב זה. יובהר כי החלטתי מיום 11.2.07, לפיה תגובת המשיבים תוגש תוך 30 יום עומדת בעינה.



ניתנה היום, כ"ו בשבט תשס"ז (14.2.07).



ש ו פ ט ת





_________________________

העותק כפוף לשינויי עריכה וניסוח. 07012640_B02.docלח

מרכז מידע, טל` 02-6593666 ; אתר אינטרנט, www.court.gov.il


_________________
הצטרפו לקבוצה של נקים בטלגרם לקבל עדכונים.
https://t.me/Nakim_org_News
ולערוץ של נקים בטלגרם להתעדכן:
https://t.me/Nakim_org_Ch

לחתום על העצומה נגד שחיתות הממסד ומערכת המשפט ולהצטרף ל"נקים"


הצטרף לרשימת תפוצה של "נקים"! עם או בלי חתימה על העצומה
חזרה למעלה
צפה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

אורח









הודעהפורסם: שישי 16.02.07 19:56    נושא ההודעה: WORST THAN RUSSIA

The Israeli K.G.B ( Yacha) gives us another proof that ISRAEL IS NOT A DEMOCRACY and the JUDICIAL SYSTEM IS ABOVE THE LAW ( Including the Police) ...! l

Only BIG DEMONSTRATIONS will stop our CORRUPT JUDICIAL and POLITICAL Systems from hurting INNOCENT CITIZENS
חזרה למעלה

הלמו בלוגס
אורח








הודעהפורסם: ראשון 18.02.07 9:09    נושא ההודעה: מפלג צנזורה: המרדף אחרי חיים האדום

מפלג צנזורה: המרדף אחרי חיים האדום

פורסם ב16 בפברואר 2007, 14:03 ב פרשה


מפלג צנזורה לא בוחל באמצעים, ומחפש אחרי העיתונאי העצמאי חיים יטיב. האחרון חשוד בכך שכתב משהו אסור באינטרנט הנוגע לפרשת חיים רמון. היחידה הארצית לחקירות הונאה מעולם לא נראתה פאטתית יותר.


חשיפה: היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) באמצעות מפלג צנזורה (לשעבר מפלג עבירות מחשב), מפעילים בשבוע האחרון שוטרי סיור רבים כדי להביא לחקירה במפלג את חיים יטיב, עיתונאי עצמאי הכותב באתר רוטר נט ובאתר פרטי הנקרא "נקים" למלחמה בשחיתות השלטונית.

יטיב, על פי הרישום ברשמי, גר בקיבוץ הר עמשא בדרום הארץ. יטיב, כמיטב המסורת הצנזור המשטרתי, הוזמן בעבר לחקירה בעניין פרסום כלשהו שעשה באתר אינטרנט פרטי בו הוא כותב, אך הוא סירב להגיע. בעקבות ההזמנה, עתר ליועץ המשפטי לממשלה שדחה את בקשתו, ולאחר מכן עתר לבית המשפט העליון. כרגע מדובר בעתירה פתוחה הממתינה לתגובת יאח"ה.

החל מיום חמישי האחרון, 08/02/2007, מופעלים אמצעי משטרה כבדים כדי להביא למעצרו של "העבריין הנמלט", חיים יטיב. ניידות רבות נשלחו מתחנת העיירות לביתו של יטיב בקיבוץ הר עמשא. אילו הגיעו גם בשעות היום וגם בשעות הלילה, כדי לתפוס את הבלוגר הנמלט ולהביאו לחקירה.

על פי עדות השכנים ביישוב הר עמשא, השוטרים שהגיעו לביתו של יטיב ניסו לפרוץ בכוח לביתו בערב שבת (09/02/2007), תוך גרימת נזקים לדלת הבית. רק התערבותו של שכן מנעה את הפריצה והסגת הגבול המשטרתית, כאשר השכן מסביר לשוטרים המתלהבים כי חיים אינו בבית והבית הוא רכושו של הקיבוץ.

החיפוש אחרי גולש האינטרנט "המסוכן" נמשך במשך שבוע ימים, כאשר למקום מגיעות ניידות משטרה מלוות בשוטרי יס"מ. במקביל, נשלחו ניידות גם לירושלים על מנת לאתר את חיים יטיב, אך זאת ללא הצלחה. יטיב מסתתר בינתיים במרחבי הסייברספייס העצומים, מה שלא מוסיף הרבה תקווה לכוחות הכחולים בשטח.

משנודע הדבר לחיים יטיב, הוא פנה לצנזור המפלגתי, פקד רמי כהן גבורה. האחרון אישר שהוא זה ששלח ניידות לחפשו. על פי יטיב, מהשיחה עם פקד גבורה עולה כי בידי יאח"ה אין צו מעצר כלשהו, אלא מדובר בהזמנה סטנדרטית לחקירה. סביר להניח כי מדובר בכך שיטיב הוכרז כ"דרוש חקירה" במערכת ההכרזות הממוחשבת של משטרת ישראל. יובהר כי סטטוס של "דרוש חקירה" אינו מהווה עבירה, וכי החוק כיום אינו מחייב אדם להופיע לחקירה במשטרת ישראל, אם במכתב או בטלפון. רק אם ההזמנה נעשית באופן פיזי על ידי שוטר המעכב את האזרח, יש חובה להתלוות לשוטר המעכב.

יטיב פנה השבוע פעם נוספת לבית המשפט הגבוה לצדק בבקשה למתן צו ביניים לעצור את שלוחיהם של מפלג צנזורה, אך השופטת עדנה ארבל סירבה להיעתר לבקשה בלא לנמק מדוע.

לטענת יטיב, החקירה קשורה לפרשת השר חיים רמון, כאשר מטרת החקירה המנוהלת ביחא"ה, כמו גם חקירת רמון, היא לחפות על עבירות שביצעו בכירים ביחידה בפרשה זו. יטיב מבטיח להרחיב בהמשך המאבק.

יטיב רומז כי ביאח"ה קיימת מזה זמן חפרפרת אשר מדליפה לו מהנעשה ביחידה.



http://gblogs.tapuz.co.il/ViewEntry.asp?EntryId=911996
חזרה למעלה

חשיפה בלעדית של "נקים": ההונאה במיליארדים של הקיבוצים בשיתוף רשם האגודות

הצג הודעות מלפני:   
הגב לנושא    אינדקס הפורומים -> הודעות של נקים כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
עמוד 1 מתוך 1

נבחרים

גילויים אחרונים בפרשת רצח יצחק רבין ז"ל

הקשרים של `המאפיה` המשפטית נחשפים

הצטרף עכשיו למאבק של נקים נגד השחיתות השלטונית

גלובס חושף שהפרקליטות מושחתת השופטת הדס יהלום מאשרת זאת אך לא עושה דבר

תודה למאות הלייקים, שדרגנו
לדף חדש תודה לחדש לנו לייק!


 
קפוץ אל:  
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
תגובה כללית לאתר זה כאן, תגובה להודעה או כתבה ספציפית יש להגיב למעלה,תודה!


WANT TO KNOW WHO REALLY RULES THE STATE OF ISRAEL? GO TO THE SCHLAFF AFFAIR

Powered by Nakim Israeli Citizens ֲ© People of Israel 2005, 2021



משה גל טדי קולק דוד בן גוריון
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group